Idézet: Miklós - 2009.04.08. 12:12:15 Kocos: Ellenkezőleg. A szaki lehetővé teszi, hogy az egy idő után mindenképp "beragadó" top szövik is tovább mehessenek, és emellett a kisebb szövik (akadémia turizmus!!!) is tolhassák az epikusokat. Attól pedig nem tartok, hogy szövin belül egyenlőtlenség keletkezik, a szövetségek ezt elég jól elrendezik a saját soraikon belül.
Kocossal messzemenőleg egyetértek. Már most is nagyon nagyok az aránytalanságok szövetségen belül. Nálunk például van aki 200.000 sebzést ütött már epikusba, de az átlag 80.000-et sem éri el, és a szövetség harmada van 30.000 alatt. Ez ugye kincspontokban 200-80-30-at jelent, ami minimum plusz egy tárgy az erősebb karaktereknek. Ha gyakrabban lehet ütni az epikust, azt megint az erősebb karakterek tudják jobban kihasználni.
Idézet: Miklós - 2009.04.08. 12:12:15 A palotával kapcsolatban annyit tudok segíteni, hogy a magasabb szintű tárgyak árát (amit még nem vett senki) jelentősen megnövelem. A kincseskamrát nem akarom piszkálni, szerintem jó úgy, ahogy van.
A tárgyak árának növelésével inkább azt fogod elérni, hogy egyre kevesebbet vásárolnak meg. Már most is gyakori, hogy 12 szintenként cserélünk tárgyakat, ha megdrágulnak, még ritkábban lesz vásárlás. Sokkal értelmesebb a palota százalékát felvinni legalább 3%-ra.
A kincseskamrát meg nem azért építi senki, hogy gyakrabban tudjon epikust ütni, hanem azért, hogy legyen hol leveretnie magát, mert az epikus nem kerül pp-be.
Idézet: Miklós - 2009.04.08. 12:12:15 Az átokpiramis és citadella szivatós jellegének erősítésével nem értek egyet.
Szerintem amit írtam, az éppen csökkentené a szivatós jelleget.
A citadella például olyan dolog, amivel tökéletesen el lehet lehetetleníteni egy kisebb szövetséget - de némi szervezéssel egy nagyobbat is. Ha e helyett pl. egy karaktert sebezne (X naponkénti használhatósággal), inkább taktikai elemmé változna.
Ugyanígy az átokpiramis, ami jelenleg nem szivatós épület, inkább semmi másra nem jó, mint VP-költésre.
Ha valakire rárakva mínuszt kapna a szövetségem támadásakor, ez is taktikai elemmé változna. Természetesen itt is meg lehet oldani, hogy csak X naponta lehessen valakire rakni, vagy ha egy újabb szövetség rakja valakire, az előző törlődik stb. Mert természetesen nem az a cél, hogy egy karaktert folyamatosan lehessen szivatni, vagy ellehetetleníteni a játékát.
De végülis nem gond, ha használhatatlan épületek vannak a játékban, illetve csak annyiban, hogy a rájuk fordított időt és energiát hasznosabb dolgokba lehetett volna / lehetne fektetni.