Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 4. világ
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
61. hozzászólás - 2009.06.03. 18:47:59 (Válasz Nari77 #59 hozzászólására.)
Lehetőleg olyan pontozzon már le, aki ki is próbálta, ugyanis én tapasztalatból írtam! Akinek meg nem tetszik a képem az ne olvassa azt amit írok, köszönöm!
Pontszám: 6.33
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
62. hozzászólás - 2009.06.03. 21:11:30 (Válasz Petking5 #57 hozzászólására.)
Szervusztok!

Petking: Tudom, hogy nem két rézgaras... de különbség van egy nyílt végű játék, és egy valamennyi idő alatt lefutó játék közt.

A nyílt végű játékokba nem kell belenyúlni, bár mindig hiányolni fogom a lehetőséget, hogy legalább később lehessen elfogadható fegyverem a prémiumosokhoz képest, de ott elfogadom, hogy komolyabb bevétel kell.

A versenyvilágnál viszont ugyanez a rendszer hatalmas inkorrektség lenne, tehát ott, és csak ott valamit tenni kell ellene. A lehetőségek: Őskő csak prémiumtagságra, és sajtolás típusú dolgokra kell, vagy fix összeget kapsz, amit Miklós határoz meg, és azt kell beosztanod. Ugyanakkor a második megoldás esetén az őskővásárlás, és az átadás is tiltott lenne azon a szerveren. Kiemelem: csakis a versenyszerveren! Te sem hiszem, hogy örülnél, amikor tudod, hogy kötelező elől lenni, mert nyeremény van, és akkor kialakul, hogy minden játéktudásod ellenére visszacsúszol, mert vannak, akik pénzt költenek, hogy nyerhessenek. Lásd a doppingoéást a sportban.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
63. hozzászólás - 2009.06.03. 22:31:04 (Válasz Awenhai #62 hozzászólására.)
De ha a 4-es világ valóban élet-halál versenyszerver lesz, oda úgyis csak a hardcore játékosok fognak jelentkezni, nem? Viszont ha lesz meghatározott vége a játéknak, igen komoly jutalmakat kell osztogatni a győzteseknek. Ki örülne annak, ha elköltene több száz őskövet, aztán a játék végével mindenestül eltűnne a karaktere?
Pontszám: 2.33
népszerűZotmundFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
64. hozzászólás - 2009.06.03. 23:11:15 (Válasz Nagypityu #60 hozzászólására.)
Nem lenne jó farm mert alacsony szintű maradna, vagyis nem tudnák ütni magasról és kevés Le-t vadászgatna össze.
A hozzászólást Zotmund módosította 2009.06.03. 23:12:54-kor
Pontszám: 6
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
65. hozzászólás - 2009.06.04. 06:33:22
Szervusztok!

Csati: Pont ezért mondtam egy olyan tippet is, hogy fix összegű őskővel, amit kap a játékos, kell boldogulnia. Ezesetben persze sem a szerverre, sem a szerverről nem utalható Őskő, mert akkor ugye nem volt pénzbefizetés az őskőért, a plusz vásárlása viszont egyenlőtlenné teszi a versenyt.

Ja, és a portyapont- és a CsP-plafont is el kell törölni, a túlcsordulás ne játsszon, mert az is egyenlőtlenséget hoz a játékba. Ekkor persze megoldható lenne talán, hogy a később kezdők is megkapják az összes, a szerver indulása óta kapott CsP-t, és akkor tényleg csak tőle függ, mihez kezd.
Az utóbbi ötlet jól hangzik, de nehezen megvalósítható, tudom. Nem kell gonoszkodni, valószínű, hogy ez nem lesz megvalósítva.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 5
kedvelt tagDillerFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
66. hozzászólás - 2009.06.05. 13:14:10 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Szerintem nagyon jó lenne indítani egy v4-et szerintem sokan jelentkeznének oda is!
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
67. hozzászólás - 2009.06.05. 13:20:36
Köszönöm a kommenteket! Felraktam a kérdőívet a játékban szavazásra.

ha a gyorsitott játék nyer:
- Az őskő költséggel kapcsolatban: Mindenképpen egy olyan megoldást kell, hogy a havi költség ne legyen lényegesen nagyobb. Pl. ha valaki befizet, akkor 2,5 x őskövet kap (de ha átviszi egy másik világra, akkor leosztjuk). Igy valószínűleg az őskövek számát sem kell limitálni (amit amúgy is elég nehéz lenne kiszámolni, hogy mekkora limit legyen), hiszen a legjelentősebb költséget a prémium tárgyak jelentik, ezeket a prémiumosok megveszik, a nullázás a 3x2,5 szorzó és a gyors játék miatt elhanyagolható költség lesz.
- Hogy közben is be lehessen szállni, berakhatunk egy mechanizmust, amellyel a később indulók több cselekvéspontot kapnak naponta (max szint - saját szintjük függvényében). És a max. cspk számát is meg lehet esetleg növelni 3x -ra.

A Birka által javasolt építés limitet is beraktam a szavazásba, ha megszavazásra kerül, eldöntjük a pontos metódust. Végülis, ha van egy szabály, ami a kezdetektől érvényes, akkor az nem lesz gond. Nekem mondjuk átláthatóbb a szövetség építés/szint vagy építés/(szint az xediken) átlagból kiindulni, mondjuk ennek max két-háromszorosát lehet építeni, és az átlagszámításnál a legkisebbet kihagyjuk.
Pontszám: 9.29
kedvelt tagGabrilliusNő
Végzetúr
61 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
68. hozzászólás - 2009.06.05. 21:11:26 (Válasz Miklós #67 hozzászólására.)
A kérdőívre azt a választ nem fogadja el a gép, ha nem a gyorsított világot választom. Vajon miért? Most írjam át, hogy tudjak játszani, és elmenjen a válasz? Hmmm.... szomorú vagyok.
Pontszám: 5
kedvelt tagGabrilliusNő
Végzetúr
61 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
69. hozzászólás - 2009.06.05. 21:15:49
Kérjük válaszolj az összes kérdésre!
Kedves Játékostársunk! Néhány héten belül szeretnénk egy 4. világot elindítani, ezzel kapcsolatban szeretnénk kikérni a véleményedet. További részletek a fórumon (katt ide)
1. Milyen legyen a játék sebessége?

* Ugyanaz, mint az első 3 világon
* Kicsit lassabb, legyen naponta kevesebb cselekvés és portyapont.
* 3x gyorsabb világ, kisebb őskő árakkal, amely egy bizonyos feltétel után véget ér és a legjobbak jutalmat kapnak.

2. Ha gyorsított világot szeretnél, mikor érjen véget a világ?

* Valamilyen szövetségtől függő nyerési feltétel teljesítésekor (X epikus, hatalom tornya stb)
* bizonyos karakterfejlődéstől függő nyerési feltétel (szint, TÖ vagy szakértelemösszeg)
* portyázástól függő nyerési feltéltel (pl. zsákmányolt LE)

3. Milyen legyen a portya/háború rendszere?

* Olyan, mint az első 2 világon
* Békésebb, olyan mint a 3. világon
* Agresszívabb (pl. 15% alatt is lehessen támadni)

4. Korlátozzuk-e az építkezést?

* Ne, maradjon úgy, mint az első 3 világon.
* Igen, ne lehessen a szövetségi átlag többszörösét építeni.
* Mindegy.

Az első kérdésre nem a gyorsabb világot választottam és mégis kéri válaszoljak a második kérdésre, illetve megkér, hogy válaszoljak az összes kérdésre! Azt hiszem lemondok az 1600 LE-ről, pedig nem szoktam, de szeretnék vadászni és a gép nem engedi, csak ha mégis a gyorsabb világot választom és válaszolok a második kérdésre is.
Pontszám: 5
kedvelt tagSultankalifaFérfi
Végzetúr tehetség
138 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
70. hozzászólás - 2009.06.05. 21:43:46
minek negyedik világ? vagy vége a béta teszteknek és most indul egy "éles" világ?
Sultankalifa V1 és V2
Pontszám: 7.80
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
71. hozzászólás - 2009.06.05. 21:54:53 (Válasz Sultankalifa #70 hozzászólására.)
lehet
Pontszám: 5
kedvelt tagDillerFérfi
Végzetúr poronty
5 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
72. hozzászólás - 2009.06.06. 17:23:52 (Válasz D4vid #71 hozzászólására.)
Miklós, időpontot nem tűztök ki esteleg vagy valami?
Pontszám: 5
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
73. hozzászólás - 2009.06.06. 19:30:45
Későn vettem észre ezt a topikot, de remélem itt legalább valamilyen szinten véleményezésre kerülnek az ötleteim. Egy az egyben átmásolom a másik rovatból a hozzászólásom. Bár, ahogy nézem, inkább már világ5-ön célszerű gondolkozni...

Azért íme:

Eszembe jutott egy pár ötlet a portyázással és az érte járó jutalommal kapcsolatban. Elég durván borítaná a jelenlegi helyzetet, ezért csak a világ4-en lehetne legkorábban alkalmazni. Biztosan vannak hiányosságai, nem lehet kiforrott, mert most ugrott be, de irányvonalnak, alapnak hátha megfelel. Előnye viszont, hogy rengeteg problémát megoldana. Csökkenne a rabszolgázás "értelme", a játékra fordítandó idő, az állandó lefelé támadás, a folyamatos alacsony ÉP a második vonaltó kezdve és a "nincs kit ütnöm" szindróma is. Viszont a háborús rendszert, pár küldetést (és bizonyára még jópár más területet is, amit nem látok) alaposan meg kellene változtatni. Mint ahogy néhány tulajdonság hatását is fokozni kellene, és egy új szövetségi épület is szükségessé válna.

Először is, nem a birtokolt LE alapján kellene számítódnia a zsákmányolható LE-nek, hanem a karakterek erősségétől, amibe az éppen viselt tárgyak is beleszámítanak, különös tekintettel a fegyver és a varázslat sebzésére. A birtokolt LE maximum 10%-a számítana bele a rablásba, mint bónusz, tehát pl. hiába lenne valakinél 100.000 LE, csak 10.000 LE-ből számítódna ki a rablás bónusza az erősségtől függő jutalom mellett. Az alapjutalmat nem az ellenfél LE-jéből lehetne rabolni, hanem keletkezne "csak úgy" mint a győztes jutalma. Az egymáshoz viszonyított erősség a kapott TP-t is befolyásolná, és a vesztes is megkapná a TP felét. Viszont a visszaéléseket elkerülendő a 100-80-60-40-20-0%-os támadhatóság működését meg kellene fordítani: akit támadtak az előző három órában, már csak az eredeti jutalom 100-80-60-40-20-0%-át kapja meg (a vesztes csata fele TP-jét is befolyásolná). Az állandó átöltözködést elkerülendő (szintén a visszaélés lehetősége miatt) időhöz lenne szükséges kötni, vagy napi maximumhoz.
Mindenféleképp szükséges lenne egy új szövetségi épület, ami az épület szintjétől függően (mondjuk szint*10%) védekező csata esetén a kapott sebzést gyógyítaná akár győzött a védekező, akár vesztett. Az egészséget is módosítani kellene emiatt, mert már csak a támadásoknál lenne szinte csak szükséges. Kaphatná azt a mellékhatást, hogy minden 8-10. szintje egy elnyelést is adna.
Talán a portyapontokat is el lehetne felejteni, mint olyan, jól belőtt rendszer esetén nem lenne semmi értelme.

Néhány szakértelmet is meg kellene változtatni (pl. kivégzés), amit a fentebbiekből pl. kihagytam.

Szerintem ezekkel a változtatásokkal igazán izgalmassá válhatnának a portyák, és tényleg orvosolná a fenti problémákat is.
Talán végre igazi, igazságos PvP lenne.

Kíváncsian várom a véleményeiteket, de kérlek az esetleges számbeli mellélövéseimet nézzétek el. Az a legkevesebb, azokat tényleg csak be kell lőni. Minden építő jellegű kritikát szívesen látok.
Köszönöm a figyelmet!
Pontszám: 6.25
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
74. hozzászólás - 2009.06.07. 11:54:53
Azért az sem ártana, ha végre lenne egy olyan világ, ami végre kidolgozottan működik....
És a Beholdertől jönne egy olyan gesztus, hogy na ti kis nyomik, ha már beleöltetek több tízezer forintot az első három világba, és segítetettek a játék tesztelésében, akkor most kaptok egy rakás ingyen őskövet (annak arányában amenyit ide elvertetek), és induljatok az új tökéletes világban....
Sajnos ilyen sosem lesz

Pedig ki sem merem számolni mennyit fizettem már be, és a V1-en nem tudom már hány olyan változás volt, ami drasztikusan változtatott meg mindent... (így nem lehet stratégiailag tervezni, játszani!)
Nem véletlen, hogy hónapok óta nem vettem őskövet, és nem is fogok. Amíg nincs értelme minek...
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 7.50
kedvelt tagFinarfinFérfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
75. hozzászólás - 2009.06.07. 15:09:30
Ha építéssel zárulna a világ akkor lenne egy javaslatom ami talán az építés korlátozása helyett lenne jó alternatíva. Mi lenne ha a szövetségi háborúk megnyerése után nem LE-t szerez/veszít a győztes fél hanem x % LE-t bont le abból az épületből aminek a szintje vagy a birtoklásának az ideje dönti el ki lesz a győztes.
v1, Finarfin,
Csak annyit tudok, hogy az élet rövid. Nem szabad túl sokszor megvonni magunktól az élet dekadens örömeit.
Pontszám: 7.50
népszerűSzaki06Férfi
Végzetúr
78 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
76. hozzászólás - 2009.06.07. 20:40:41
Véleményem szerint egy gyorsított világ lenne az ideális. Minek szaporítsuk azt amiből már amúgy is van (2 normál,1 "lassú") ! Az hogy hülyeség ha véges a V4 nem igaz! Ahogy olvastam a hozzászólásokat néha már úgy éreztem sokan azt hiszik kötelezővé lett téve a regisztráció V4-re! Az ő véleményükkel ellentétben szerintem pont egy véges világnak van több értelme, ahol van egy "kézzelfogható" cél. Ami a később csatlakozókat illeti: úgy gondolom VU-val játszó emberek kellően vannak tájékoztatva az induló új világgal kapcsolatban így azzal is tisztában vannak mik a hátrányok és mik az esetleges buktatók, és akik ezek után is érez késztetést arra hogy kipróbálja az időben fog regelni!
Ami az esetleges fejlesztéseket illeti: ha már véges a világ azért legyen kellően hosszú (ne villám játék legyen). A 20. epikussal értek a legjobban egyet(talán annyival kiegészítve akik elérték azoknak elérhetővé vélik egy olyan opció hogy hadat üzenhetnek a kristályhordának, és aki legelsőnek legyőzi őket az nyer )
A rabolt LE valamilyen módon való szabályozása hogy ne a másik akadályozása hanem a játék végének kitűzött cél mihamarabbi elérése legyen az elsődleges!
Természetesen ha gyorsított világ kisebb költségcsökkentés is evidens.
Ha már egy teljesen harc orientált világ lesz ne "kíméljen senki senkit" : szabadon lehetne portyázni mindenkit akár hordabeli akár nem, ezzel megoldódna a kit is támadjak probléma is (esetleg egy szövi nem korlátozódna csak rubinra, smaragdra gyémántra..., hanem egy szövetségben ugyanúgy megfordulhatna akármelyik horda képviselője ) így újabb stratégiai lehetőségek nyílnának!
Remélem nem okoskodásnak veszitek a hozzászólásom és talán van benne valami használható, és azt is remélem nem túl késő még a javaslat!
V2-Ayhagdun
Pontszám: 7.50
népszerűdorongFérfi
Végzetúr mester
272 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
77. hozzászólás - 2009.06.07. 21:09:12
Majd a kvíz értékelésénél ezt vegyétek figyelembe:

2. Ha gyorsított világot szeretnél, mikor érjen véget a világ?
Valamilyen szövetségtől függő nyerési feltétel teljesítésekor (X epikus, hatalom tornya stb)
bizonyos karakterfejlődéstől függő nyerési feltétel (szint, TÖ vagy szakértelemösszeg)
portyázástól függő nyerési feltéltel (pl. zsákmányolt LE)

Amikor én LASSÍTOTT világra szavaztam az 1. kérdésnél, akkor is válaszolnom kellett erre, pedig a kérdésben ugye...
Pontszám: 5
fórumozóPetking5Férfi
Végzetúr tehetség
103 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
78. hozzászólás - 2009.06.08. 10:50:18 (Válasz Nari77 #59 hozzászólására.)
És támadást, egészséget
Ráadásul 10-et
A hozzászólást Petking5 módosította 2009.06.08. 10:50:48-kor
Petking
Pontszám: 7
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
79. hozzászólás - 2009.06.08. 19:24:37 (Válasz Ywgarrd #73 hozzászólására.)
Ha valaki a lehető legnagyobb mértékben lepontozza a javaslatomat, legalább indoklást is írjon már, mert abból én is és mindenki más látja mi(k) a hibá(k) benne. Egy szimpla "egyes pontozás" nem az ötletemet minősíti ez esetben, hanem azt, aki rányomta.
Könyörgök, szavakkal (is) véleményezzetek, mert amit írtam összetettebb egy szimpla igen/nem-nél.
Köszönöm!

*elgépelés javítva.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2009.06.08. 20:17:12-kor
Pontszám: 5
kedvelt tagPumpkinFérfi
Végzetúr tanonc
33 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
80. hozzászólás - 2009.06.09. 19:41:42
Mivel érdeklődéssel tekintek a V4ben kínálkozó lehetősgekre, bátorkodnék én is véleményt írni, aztán lehet fel-le-sehová pontozni.
Hogy miért és kiknek is jó, ha lesz (márpedig úgylátom mindenképpen lesz valamilyen formában) negyedik világ? Aki például volt olyan kiváncsi, hogy minden világban más-más hordát választott (és utána nem is költött sehol 50 őskövet hogy másikba menjen, mert a változatosság gyönyörködtet), a szabályok értelmében annak így kimaradt még 1, ezt itt lehetne pótolni. Sőt aki direkt ugyanolyat választott mindenhol, és ragaszkodik az egyetlen szerinte legjobbhoz, az is kipróbálhatja ugyanazt megintcsak módosított környezetben.
(Aztán meg lehetne ősztől vagy újévtől egy 5. speed server is lezárással-újrakezdéssel)

Szóval ez a 'gyorsabb-lassabb-békésebb-harcosabb' jelző alapvetően csak nézőpont kérdése, a V1-V2 rendszere az alapvőten megszokott (persze közel nem tetszik mindenkinek), aztán jött a 'békés' V3, aminek valamiféle ellenpólusaként gondoltam elsőként a 4.re, ennek fényében mellőzve a további rizsázást, javaslataim néhány pontban a következőek volnának:

1.) Legyen Végtelen ez is!!!
2.) Lassabb ÉP-VP regeneráció (több löttyöt kell inni ami LEbe vagy öskőbe kerül)
3.) Kevesebb CSP & PP, valamint alapból CSAK 4perces időtartamú vadászatok (a mérsékeltebb időráfordítás végett)
4.) a 15% redukálódjon 10%ra
5.) Lehessen valamivel többet rabolni portyával (mint V1-V2n), a vesztes gyözelem/vereség arányának megfelőlen persze (mint V3on), növekedjen a különbség a 15/30PP miatt szerezhető zsákmány tekintetében, valamint a több szintet fel/le támadásnál.
6.) Ugyanazt a játékost (háborún kívül) csak 12óránként lehessen támadni (szakértelem persze csökkentené ugyanúgy) ezzel inspirálva a többséget, hogy ne mindennap ugyanazt a 15-30 karaktert látogassák végig.
7.) Legyenek 'félprém' tárgyak, de ne csak 9.szintig.
8.) Lehessen PP-t CSP-re átváltani (és fordítva is) mondjuk 10ért1et arányban, később pedig az Aukciós Házban is lehessen PP-t is dukátra váltani (mondjuk mind2féle pontból duplaannyit, 4ért 1dukát 10ért 2dukát).

Tudom csak 1 csepp a tengerben és bizonyára nem is gondoltam át kellőképpen optimalizált képletekkel alátámasztva a dolgot (majd valaki okosabb-ráérősebb alak megtehetné helyettem akár ).
Mégis bízom benne hátha ennek ellenére mégis sikerül legalább új opcionális irányt adni ezzel a további elmlékedéshez (nem két perc volt begépelni, de tudjátok: alegkisebbisszámítteszkó ) ha páran legalább végigolvassák már megérte püffölni a klaviatúrát és rongálni a szemem (és netán még az is kiderülhet, hogy van még a földön pár olyan elvetemült alak, aki ilyesmi V4ről 'álmodik')!
Behind Blue Eyes
Pontszám: 4
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!