Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 4. világ
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
41. hozzászólás - 2009.05.26. 21:25:30 (Válasz Jeriko #31 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.05.26. 15:45:45


Legyen fix mennyiségű őskő, mondjuk 2000 az elején és kész, több őskő nincs. Vagy legyen maximálva, hogy összesen 2000-et lehet venni egy karakternek.



Vagy ez az első két háromezer valahogy megnyerhető legyen!
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 2.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
42. hozzászólás - 2009.05.27. 05:34:50 (Válasz Nari77 #39 hozzászólására.)
Nekem egy falum volt, amikor mar tudtam, hogy veges jatek, es hogy jonnek a vegen a tokomtudjakik, akiktol el kell foglalni a falut, es fel kell huzni a vilagcsodat.
Azt hiszem trukkos modon beleolvastam a forumba.
(Minden jatekban az informacio a legnagyobb hatalom.)
Na de ez itt tenyleg OFF.

Ha need ertelmetlennek tunik a veges jatek, akkor ne indulj el rajta, sok embernek pont a vegtelen jatek az ertelmetlen. Jelenleg is egy csomo ember azert szall ki, mert ugy erzi, hogy minden celjat elerte, illetve hogy a jatek nem kinal neki ujabb celokat. Ha a jatekot meg lehet nyerni, akkor a cel egyertelmu.
Raadasul veges jatek veges penzbe kerul.
Pontszám: 8.50
kedvelt tagKrazusFérfi
Végzetúr tehetség
105 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
43. hozzászólás - 2009.05.27. 20:50:22
Jó lenne ha a 4. világon, már a kristályhorda legendában történő fellépésétől kezdve ütögetnék az emberkéket.
http://www.viccbazis.gportal.hu
Pontszám: 5
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
44. hozzászólás - 2009.05.28. 15:07:26
Hát, akkor én meg egy lassú világ mellett szavazok a következők miatt:

- ha lassanbban termelődik a CSP és PP, akkor tényleg több ideje marad az embereknek, mondjuk persze a vadászat időtartama ne nyúljon meg egyáltalán, és így akkor sokkal kevesebbet kell foglalkozni a játékkal....

- ha lassabb a játék, akkor egy tárgyat pl tovább használ az ember, jobban ki tudja használni, talán jobban megfontolja az egyén, hogy mit vesz meg, vagy épp fordítva.

- az őskő is lassabban fogy ,ergo ha marad a lélekkút kisütés 1 hónapon, akkor egy adag őskövel sokkal több LE-t szerezet az illlető, mert ugye lassabban jönnek a tárgyak, amikre elkőlteni, stb.....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 8.33
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
45. hozzászólás - 2009.05.28. 15:10:05
jah, lehetne a kristályhordát válaszható hordának is megtenni, vagy esetleg új hordákat kitalálni, hogy ezzel is színesedjen a paletta...én új tárgykat is tennék be, más képekkel, új rajzokkal, meg kicsit más cuccot adjanak...vagy csak simán kiegészíteni a mostani palenttát, úgy mint v3 elején, de most akár minden szinten minden fajta tárgyból lehetne 2 fajta, egyik kicsit varázslós másik kicsit közelharcos, hogy mindenki szájíze szerint válogasson...a lényeg, hogy újdonság legyen benne, és akkor akár más világokról is reggelnek az emberek, hogy megnézzék az új tárgykat, az új hordákat kipróbálják....
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
46. hozzászólás - 2009.05.28. 23:36:16
Lényeg a lényeg, ha nem lesz épités korlat, akkor haverok keressetek! Napi 5-10 klikket lazán bevállalok majd, hogy nektek jobb legyen
Pontszám: 4.44
fórumozóTeki1986Férfi
Végzetúr
54 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
47. hozzászólás - 2009.05.29. 09:38:25
Gyors világra szavazok, véges kimenettel, legyen egy cél például Legyőzni a szuper kristály szövetséget és felépíteni egy csoda épületet, persze úgy hogy a nem prémiumosok is részt tudjanak venni benne. Több LE és több TP elég a gyorsításhoz.
Pontszám: 3.67
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
48. hozzászólás - 2009.05.29. 10:28:09
Jerikó: az ellenfél sebzése alapján számolt lélekenergia tényleg egy jól működő dolog (a háború tornya is ezt használja már), talán igazad van, ki lehetne ezt próbálni, de csak akkor, ha meggyőztök arról, hogy ez lényegesen jobb a v3-mas rendszernél. De azt írod, hogy a vesztes nemhogy veszít, hanem szintén kap LE-t... hát akkor ez nem egy harcos világ lenne, hanem egy "tápolós"... A vesztes mindenképpen veszítsen.
Amit a háborúról írsz, nem különbözik a jelenlegi rendszertől, mindössze jelentős hátrányba teszi a támadót. Ennek nem látom értelmét, korábban már megbeszéltük, hogy minden ilyen változás eredménye az, hogy még inkább a lehető leggyengébbet ütik. A fix 100 csatáról, nem mindegy, hogy két 35 fős szövi csatázik, vagy két 10 fős, és hogy hány támadható tag van egy-egy félnél!
Az őskő limitről: ezt előre kiszámolni senki sem tudja, ennél sokkal jobb, ha önmagában a játék úgy van kialakítva, hogy nem igényel túl nagy költséget (ezt talán most, az újrahasználás harmadolásával el is értük). Meg kell nézni, hogy egy gyors világon hogyan lehet a költségeket csökkenteni.

Birka: az építés korlátozásáról, bárhogy is csavarjuk, az adott keretek között lehet rabszolgázni - sőt, nézd meg a kreativos topicot. Amig semmiféle korlátozás nem volt, és akár millió LE-ket lehetett vele termelni, senkinek nem volt egy szava se ellene. De ahogy beraktuk egy korlátot, az volt az első reakció, hogy akkor ezt kötelező csinálni, mert a korlát legálissá teszi a dolgot! Ráadásul ne felejtsd el, hogy vannak esetek, amikor valaki tényleg épiteni akar. Pl. becsöppen egy über epikus tárgy, amiért gyorsan betol 1 milla építést, láttam már több ilyen esetet... Ismerek több szövit, ahol tudom, hogy nincs rabszolga, a legtöbbet egyben a legnagyobb harci erejű karik épitették - és nem tudnának tovább épiteni a képleted szerint. Ha már szűrni akarjuk valahogy az építés rabszolgázást a multizáson kívül, akkor az építést inkább a karakter harci erejéhez (tárgyakkal módosított tulajdonságösszeg) kén limitálni. Persze ésszel, mert a TÖ lineárisan nő, az épitési potenciál viszont exponenciálisan. Esetleg írok majd egy progit, ami kigyűjti, mekkora TÖ-höz mekkora építés tartozik, és megpróbálok erre ráhúzni egy függvényt. De lehet egyszerűbben is, ha a szerencséd ugyanakkora vagy nagyobb, mint a többi tulajdonságod átlaga, akkor nem építhetsz...
Pontszám: 6.50
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
49. hozzászólás - 2009.05.29. 10:30:06 (Válasz Miklós #48 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.05.29. 10:28:09
De lehet egyszerűbben is, ha a szerencséd ugyanakkora vagy nagyobb, mint a többi tulajdonságod átlaga, akkor nem építhetsz...


Még ez se feltétlenül jó.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
50. hozzászólás - 2009.05.29. 10:35:44
Szervusztok!

Miklós, aki szakértelmekre játszik, és épít, normál játékosként is hamar beleszaladhat ebbe a gondba. Én is ráfázhatnék pillanatok alatt, mert inkább szakértelmezek.

Kiváló őskőköltség-csökkentés lenne, hogy a versenyvilág miatt nem lennének ősköves tárgyak, alapcuccokkal kellene nyomulni, az őskő pedig megmaradna a prémiumra, meg az időcsökkentésre. Ezután ki lehetne értékelni, hogy mennyire van esélye egy átlagos, nem őskövező játékosnak ebben a helyzetben, és az alapján akár átgondolni a többi világban is a dolgot.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
51. hozzászólás - 2009.05.29. 10:36:42 (Válasz Awenhai #50 hozzászólására.)
Szerintem ez a megoldás még a szerverek áramköltségét sem fedezné...
Pontszám: 2.33
fórumozóAwenhaiNő
Végzetúr mester
1131 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
52. hozzászólás - 2009.05.29. 10:44:56
Szervusztok!

Csati, egy versenyhelyzetben nem korrekt, ha az egyik játékosnak rakétát adsz, és a másik kövesse trabanttal. A zárt végű játéknál ez korrekt, a nyílt végű játékoknál meg akkor a tapasztalatok alapján gondolkodni lehetne, hogy hogy adunk esélyt a nem ősköveseknek, hogy ne csak látcsóvel nézhessék a prémiumosokat.
Alkotó szívek
Szép álmokat könnyeznek:
Világ születik.
Pontszám: 8.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
53. hozzászólás - 2009.05.29. 13:20:49 (Válasz Miklós #48 hozzászólására.)
Csak kíváncsiságból megnéztem a to osszegemhez képesti építést, és az átlag nem igazán tűnik használhatónak.

Ad1. a manakonstrukció nem növeli a szerencsét, de az építésbe beleszámít.
Ad2. a szakértelem bajnokok minimális tulösszeggel rohangálnak.
Ad3. az építés szaki nagyon torzítja az eredményt...

Szerintem MESSZE nem csak a TÖ az ami meghatározza egy karakter erősségét. Szakértelmek, tárgyak, blökik, és végűl a TÖ.

Elsőre jónak tűnik a szerencse mint korlátozó tényező, de valójában meggondolva tragikus... Ennél már a nyert/vesztett csata arány is jobb

Ha valamennyire karakter erősséghez akarod állítani, akkor tulösszeg/szakiösszeg/karakter szint valamint eg yinduló konstans alapján kellene... Modellezni a mostani építéseket. Ezt elvileg meg tudja bárki csinálni a jelenlegi listák alapján, ha van türelme eleget copy-pastezni, és kismillió fkeressel összefűzni a táblákat. Fránya időhiány
Pontszám: 5.75
népszerűZotmundFérfi
Végzetúr
90 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
54. hozzászólás - 2009.05.30. 11:42:46
A levelező játékokhoz hasonlóan lehetne csak fizetős (esetleg 30 nap ingyenes kezdeti beetetéssel ), mondjuk hét/10 őskő körül.
Az őskövek meg kicsit más szerepet kapnának, szintlépéskor kapna mindenki (pl. szint db őskövet) és azt oszthatja be, ez igazi taktikázást követelne meg. És nem a ráköltött pénz befolyásolná a karakterek erejét.

Jerikó ötleteiből a portyázásra vonatkozó jöhetne bele az ÉP alapú nyert LE-vel, a háborús szvsz felesleges túlbonyolítás.
Az építési limit nyugodtan függhet a TO (szerencse nélkül) + szakértelem összegétől.
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
55. hozzászólás - 2009.06.02. 13:57:43 (Válasz Miklós #48 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.05.29. 10:28:09
Jerikó: az ellenfél sebzése alapján számolt lélekenergia tényleg egy jól működő dolog (a háború tornya is ezt használja már), talán igazad van, ki lehetne ezt próbálni, de csak akkor, ha meggyőztök arról, hogy ez lényegesen jobb a v3-mas rendszernél. De azt írod, hogy a vesztes nemhogy veszít, hanem szintén kap LE-t... hát akkor ez nem egy harcos világ lenne, hanem egy "tápolós"... A vesztes mindenképpen veszítsen.


Akkor a mostani világok is mind "tápolósak", hiszen a csp-t gond nélkül mindenki LE-re tudja váltani. pp-ből még kevesebb is van.
Az, hogy a vesztes is kap LE-t, több szempontból is előnyös:
- Nincs sírás az agyonverés miatt (topicok tucatjai szólnak erről).
- önszabályozó folyamat: akit sokat vernek, az nem feltétlenül marad le annyira.

Ha úgy érzed, túl sok a LE, lehet csökkenteni a vadászatért járó LE mennyiségét annyira, hogy kb. ugyanolyan LE mennyiséget lehessen szerezni.



A legjobbnak azonban azt tartanám, ha a TP megszűnne - ebből számos probléma adódott eddig is. A szintlépés feltétele legyen 100+szint darab olyan győztes portya elérése, ahol az ellenfelem szintje eléri az enyémet. Mivel ez is egy önszabályozó folyamatot indít be, nem lesznek belőle elszállások.
Pontszám: 6.17
fórumozóPetking5Férfi
Végzetúr tehetség
103 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
56. hozzászólás - 2009.06.03. 15:01:19
A javaslatom az lenne:
Mindenkivel előfordult már hogy egy tulajdonság fejlesztésnél mellé clickelt és valami olyat fejlesztett, amit nem akart.

Kéne egy olyan, hogy a fejlesztés után 2 percig vissza lehetne vonni.
Ha meg valaki rájön, hogy nem akart egy tulajdonságot fejleszteni, mert rá jött hogy felesleges annak pedig jól jönne egy szakételem, hogy 5 szintenként 1-et az adott tulajdonságból el le lehet vonni és a L É.-t, amit rá szánt azt visszakapja.

(Az 5 t lehet több is.)
Petking
Pontszám: 3.75
fórumozóPetking5Férfi
Végzetúr tehetség
103 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
57. hozzászólás - 2009.06.03. 15:11:00 (Válasz Awenhai #50 hozzászólására.)
Egy szerver fenntartása sokba kerül:
Karbantartás
Energia
Felújítás
Stb.
Petking
Pontszám: 6.17
fórumozóPetking5Férfi
Végzetúr tehetség
103 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
58. hozzászólás - 2009.06.03. 15:15:26 (Válasz Awenhai #52 hozzászólására.)
Ezzel teljes mértékben egyetértek.
Pl a trollagyar 18-as prém
ami közelít hozzá az a sünrája varázstőr ami viszont 20as és koránt sem ad annyi pluszt.
Petking
Pontszám: 6.50
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
59. hozzászólás - 2009.06.03. 15:36:17 (Válasz Petking5 #58 hozzászólására.)
Igen, de sünrája támadást és védekezést ad, míg a trollagyar csak erőt. Cseszheted az erődet, ha nem találsz be vele
Pontszám: 5.40
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
60. hozzászólás - 2009.06.03. 17:58:00 (Válasz Jeriko #55 hozzászólására.)
Idézet: Jeriko - 2009.06.02. 13:57:43
A legjobbnak azonban azt tartanám, ha a TP megszűnne - ebből számos probléma adódott eddig is. A szintlépés feltétele legyen 100+szint darab olyan győztes portya elérése, ahol az ellenfelem szintje eléri az enyémet. Mivel ez is egy önszabályozó folyamatot indít be, nem lesznek belőle elszállások.


Azért ez ebben a formában csak korlátozottan igaz addig, amíg minden karakter egyformán csatázik... mi van akkor ha valaki nem csatázik, csak vadászgat és gyűjtögeti a LE-t, nem növeli a tulajdonságokat, nem vesz jó fegyvereket, csak gyűjti a LE-t, nem épít, nem csinál mást, csak gyűjt és persze farmolják ideális farmok lennének, garantáltan vesztes csatákkal, és nem számít, hogy hányan ütik, mert mindig termel eleget, hogy legyen nála LE.

Érdekes lenne egy olyan korlát, ami a szintenként összeszedhető és elveszthető LE-t limitálná.
Pontszám: 8.33
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője