4. világ
1. hozzászólás - 2009.05.25. 14:12:14
1. hozzászólás - 2009.05.25. 14:12:14
Lassan indítjuk a 4. világot, de előtte szeretném kikérni a véleményeteket, hogy milyen paraméterekkel fusson. Erről a játékban majd fel is fogunk tenni egy szavazást, de előtte még fussunk egy kört itt, a fórumon, hogy egyáltalán milyen opciók legyenek a szavazásban.
1.) Portyázás és háborúk rendszere
- ugyanaz, mint az 1-2. világon
- békés rendszer, mint a 3. világon
- az 1-2-nél keményebb világ, nincs 15%-kos limit a támadhatóságra (de ha valakit legyőznek, nem veszít ép-t)
2.) A játék sebessége
- normál sebesség, mint első 3 világ
- lassabb játék (kevesebb cselekvés és portyapont naponta, hogy kevesebb időt igényeljen, de a többi dolog normál sebességgel megy)
- gyorsabb játék (3x gyorsabb a portyapont és cselekvéspont, valamint az ép és vp regeneráció; a vadászat 3x gyorsabban megy, és minden egyéb időzítő is 3x gyorsabb; a béta tesztek is így futottak)
A gyorsított játék mindenképpen kötött idejű lenne, tehát nem a végtelenségig tartana, mint az első 3 játék. A játéknak lenne egy nyerési feltétele, amit ha valaki elér, akkor az a világ véget ér, az első 10 helyezett jutalmat kap (esetleg tárgynyeremény, és őskő valamint megkülönböztető cím a többi világon levő karaktereinek - végzetúr helyett a végzet lordja ill. ladyje, egyedi relikvia, stb).
3.) Gyorsított játék esetén a nyerési feltétel
- 50. szint vagy 0-s fertőzés elérése (a karakterfejlődést helyezi előtérbe)
- 5 millió zsákmányolt LE elérése (a portyázást helyezi előtérbe)
- 20. epikus ellenfél legyőzése, vagy hatalom tornyának 7 napig történő birtoklása, (szövetségi fejlődést, csapatjátékot helyezi előtérbe)
Ez persze csak az abszolút győztest határozná meg, azért a többi kategóriában is hirdetnénk eredményt.
1.) Portyázás és háborúk rendszere
- ugyanaz, mint az 1-2. világon
- békés rendszer, mint a 3. világon
- az 1-2-nél keményebb világ, nincs 15%-kos limit a támadhatóságra (de ha valakit legyőznek, nem veszít ép-t)
2.) A játék sebessége
- normál sebesség, mint első 3 világ
- lassabb játék (kevesebb cselekvés és portyapont naponta, hogy kevesebb időt igényeljen, de a többi dolog normál sebességgel megy)
- gyorsabb játék (3x gyorsabb a portyapont és cselekvéspont, valamint az ép és vp regeneráció; a vadászat 3x gyorsabban megy, és minden egyéb időzítő is 3x gyorsabb; a béta tesztek is így futottak)
A gyorsított játék mindenképpen kötött idejű lenne, tehát nem a végtelenségig tartana, mint az első 3 játék. A játéknak lenne egy nyerési feltétele, amit ha valaki elér, akkor az a világ véget ér, az első 10 helyezett jutalmat kap (esetleg tárgynyeremény, és őskő valamint megkülönböztető cím a többi világon levő karaktereinek - végzetúr helyett a végzet lordja ill. ladyje, egyedi relikvia, stb).
3.) Gyorsított játék esetén a nyerési feltétel
- 50. szint vagy 0-s fertőzés elérése (a karakterfejlődést helyezi előtérbe)
- 5 millió zsákmányolt LE elérése (a portyázást helyezi előtérbe)
- 20. epikus ellenfél legyőzése, vagy hatalom tornyának 7 napig történő birtoklása, (szövetségi fejlődést, csapatjátékot helyezi előtérbe)
Ez persze csak az abszolút győztest határozná meg, azért a többi kategóriában is hirdetnénk eredményt.
Pontszám: 8.67