Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 4. világ
kedvelt tagKrazusFérfi
Végzetúr tehetség
105 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
21. hozzászólás - 2009.05.25. 20:35:53
Jó a 20. epikus ötlet, de akkor ne a 10000 ÉP-ostól induljon, hanem erősebbtől.
http://www.viccbazis.gportal.hu
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
22. hozzászólás - 2009.05.25. 22:52:19
-Ha van vége a szervernek, akkor 2-3 hét után ki indít karaktert rajta? (Mindenképpen komoly ext megoldás kötelező!)
-Így is bitang sokat ülünk előtte, ha begyorsul, akkor a játék ára is megnő!

Portyázás rendszere:
-V3-on nagyon bevált az, hogy számít az elvert egyén csata aránya, ezt implementálnám itt is!
-0-as portyák ellen betenném, hogy portya végeztével a program lefuttat párhuzamosan egy virtuális térkapus csatát, és amennyiben a szerzett lé nem éri el a virtuális csata eredményét, úgy feljavítja ennyire (Majd szorozza csata aránnyal!)

Háborúk:
-Ha valaki kapitulál 3 napon belül, úgy duplázódik a vesztesége!
-A lélekkút veszteséget befolyásolja a vesztett szövi csata aránya!

Építés:
-Senki nem építhet többet, mint amennyi a legkisebb építés a szövivben*a 2 kari szintkülönbsége. Azaz ha egy 12. szintű tartja 50k építéssel a negatív rekordot, akkor a 20. szintű tagok MAX 400k-ig építkezhetnek! (Term. a legkisebbnek nincs korlát!)

Lészerzés/pók/exploit védelem:
Egy karakter szintfüggő lét termelhet naponta, egy számláló jelez a karakter indulásától kezdve a karlapon, hogy ennyi a szerezhető léje, és ez x óránként növekszik, és midnen tevékenységkor csökken. (Esetlegesen erre lehet tárgyakat, vagy szakértelmeket, épületeket betenni később, melyek emelik a keret termelődést...)
Lényeg, hogy a korlát elméleti legyen! Azaz prémiumos tag maxos bónuszokkal *1,2 kb...

Számokban: (50csp*4,8 + 40pp*5,3)*1,2

csp (szintenkénti vadászat átlaggal számolva!)
pp (téerkapus átlaggal számolva!)
Pontszám: 5.44
fórumozóAndaxinFérfi
Végzetúr tehetség
154 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
23. hozzászólás - 2009.05.26. 07:02:28 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
"- az 1-2-nél keményebb világ, nincs 15%-kos limit a támadhatóságra (de ha valakit legyőznek, nem veszít ép-t)"

nekimennek 6szor, elfogy a VPje, aztán meg végigveri mindenki mert ÉPje lesz hozzá, VPje meg a varázslatra nem

egyébként ez a végesített világ, hát nem tudom mennyi új játékost fog hozni. inkább azok fognak szerintem nyomulni, akik a többi világon játszanak, hogy itt elvigyék a nyereményt
másrészt a vázolt lehetőségek (szint, fertőzés) egyrészt előre rohanást, illetve a "túlzott" csapatjátékot (20 epikus) erőltetik
Pontszám: 3
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
24. hozzászólás - 2009.05.26. 12:33:43
Épp azért írtam le ezt, hogy lássátok, van választási lehetőség, az lesz, amit a legtöbben szeretnének. Egy korlátozott idejű világ nyilván nem imponál annyira az időközben bekapcsolódóknak, aki félidőben fedezi fel a játékot annak alkalmasabb lesz az első 3 világ valamelyike.

Tény, hogy a nyerési feltételes, gyorsított világ még inkább egy versenyszerű játék lenne, viszont a versenyt sokan szeretik. A költségekkel kapcsolatban pedig keresnénk valamilyen megoldást, hogy ne kerüljön lényegesen többe, mint a normál játék.

Építés:
-Senki nem építhet többet, mint amennyi a legkisebb építés a szövivben*a 2 kari szintkülönbsége. Azaz ha egy 12. szintű tartja 50k építéssel a negatív rekordot, akkor a 20. szintű tagok MAX 400k-ig építkezhetnek! (Term. a legkisebbnek nincs korlát!)

Ezt azért nem gondoltad át. Ha belép egy új tag, senki sem építhet, amíg legalább annyit betolt, mint a legkisebb építkező? A szintje arányában legkevesebet építő ember általában az, akinek a legkevesebb ideje van játékra, akkor ezeket folyamatosan kéne kirúgni, ez megölné a szövetségek közösségteremtő koncepcióját. A képleted számos olyan mostani szövetségre sem működne, ahol nincsenek építő rabszolgák.

Erre és minden ötletre vonatkozik, hogyha kitaláltok valamit, gondoljátok át a dolog hátulütőit is, képzeljétek el, hogyha ez már a játékban lenne, milyen kiskapukat teremtene, milyen problémák lennének vele stb...
Pontszám: 9
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
25. hozzászólás - 2009.05.26. 15:12:49 (Válasz D4vid #20 hozzászólására.)
Idézet: D4vid - 2009.05.25. 20:17:13
Jó akkor nem is regelek...Milyen hülyeség ez hogy véges szerver???Aki nem a szerver indulása után 1 napon belül regel annak már semmi esélye vagy mi?
Mért nem jó a v1-v2-es stílus?


Jo az is. De olyanvbol mar van ketto is. Pont azok amiket emlitettel.
Pontszám: 7.20
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
26. hozzászólás - 2009.05.26. 15:28:54
Akkor olyat mint a v1-v2 csak kicsit portyásabb szervert.
De ez nagy marhaság hogy véges világ...Lenne 50 játékos és kész...
Pontszám: 3.67
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
27. hozzászólás - 2009.05.26. 15:33:17 (Válasz D4vid #26 hozzászólására.)
Jah kb....
Pontszám: 5.33
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
28. hozzászólás - 2009.05.26. 15:35:00
Sracok, itt senki nem jatszott traviannal? Mindegyik travian vilag veges, es ujraindulnak miutan lejartak. Megis tizezrek jatszanak csak a magyar szervereken.
Pontszám: 6
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
29. hozzászólás - 2009.05.26. 15:41:20
Képzeld,azt sem tudom mifán terem.
Pontszám: 3
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
30. hozzászólás - 2009.05.26. 15:43:05 (Válasz D4vid #29 hozzászólására.)
Ezzel a felfogassal viszont ne is nezz utana
Pontszám: 6.33
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
31. hozzászólás - 2009.05.26. 15:45:45
Mindenképpen harcos világ legyen.

Legyen fix mennyiségű őskő, mondjuk 2000 az elején és kész, több őskő nincs. Vagy legyen maximálva, hogy összesen 2000-et lehet venni egy karakternek.

Portya: győztes portyáért a győztes kapjon annyi LE-t, amennyit a vesztes beléje sebzett. Erre jöhet kreatív, gyémánt bónusz. A vesztes is kapjon LE-t, mégpedig a győztes sebzésének 10-ed részét.
A transzcendális projekció szintenként 2%-al növeli a vesztes fél jutalmát.
Mivel így a portyaLE nem függ attól, mennyi van a másiknál, a vadászat, térkapu, idejét drasztikusan lehet csökkenteni (ami gondolom eleve csökkentett lenne a növelt sebesség miatt). A vadászat ideje akár 1-2 másodpercre is csökkenhet, ami nagyban fokozza a játékélményt, tényleg lehet az élvezetesebb játékra koncentrálni.

Háborúban: egyáltalán ne lehessen kapitulálni. 100 győzelemmel lehet nyerni. Aki feladná, csináljon 100 vesztes csatát (bár elég ha vár, és megcsinálja a másik fél).
A háborúban akár a vesztes is kaphasson LE-t!

A háború induljon úgy, hogy a támadó fél a kútjából berak egy közös "alap"-ba a kútméretének 20%-át (nagyobb rizikó), a védő pedig 10%-át (mindkét kút lemehet mínuszba).
Amikor a háborúnak vége, az alapban levő LE elosztásra kerül, mégpedig a győzelmek arányában. Ha 150:67 lesz a háború eredménye, akkor 150 részt kap a győztes, 67 részt a vesztes. Illetve, ez a szám felszorzódik annyiszor 20%-al, ahányas háború tornya van a feleknek.
Például ha a győstesnek 5-ös, a vesztesnek 1-es, akkor 150*(100+20*5%) = 300 rész a győztesé, 67*(100+20*1%) = 80,4 rész a vesztesé.

Mindkét fél érdekelve lenne abban, hogy legyen minél hosszabb a háború, és a vesztes érdekelve lenne abban, hogy kitartson.
Pontszám: 9
kedvelt tagQuintFérfi
Végzetúr mester
255 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
32. hozzászólás - 2009.05.26. 16:37:26
Én egy olyan világot látnék szívesen, ahol nem lehet kizárólag vadászatra vagy kizárólag portyára építeni. Tehát el tudnék képzelni egy olyan szabályt, hogy amennyiben a csp vagy a pp elérte a maximumát, a másik se nőjön tovább, függetlenül attól, hogy maximumon van-e vagy sem.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
33. hozzászólás - 2009.05.26. 16:42:02 (Válasz Endyr #28 hozzászólására.)
Igen, és értelmesebb emberek mint én abbahagyták miután erre feleszméltek. 11 falunál tartottam, és több mint fél évet elbasztam rá, köszi de még egy ilyet tudod mikor!!!
Pontszám: 1.80
kedvelt tagFeketeSFérfi
Végzetúr tehetség
113 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
34. hozzászólás - 2009.05.26. 16:47:37
Senki nem kötelez arra, hogy játssz.

Nem kötelező beregelni, ha ilyen elsz, akkor ne regelj

De kérem szépen azért ne essünk át a ló túloldalára

Hangsúlyozom, hogy ez egy PVP játék - nincs gond a békével sem, de ott a 3-as világ arra-
Arra pedig ne hivatkozzatok, hogy nem regelne be egy játékos sem a szerver indulása után egy esetleges véges szerverre

Játszotok, amíg tart, és kész
Nem hinném, hogy most is akár 10 embernél töb versenyezhet 1-1 első helyért, ez egy harcos világon sem lenne másképp
Pontszám: 8.33
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
35. hozzászólás - 2009.05.26. 17:32:09 (Válasz Nari77 #33 hozzászólására.)
Idézet: Nari77 - 2009.05.26. 16:42:02
Igen, és értelmesebb emberek mint én abbahagyták miután erre feleszméltek. 11 falunál tartottam, és több mint fél évet elbasztam rá, köszi de még egy ilyet tudod mikor!!!


Bocs, h mi tobbiek nem tartozunk az ertelmesebb emberek kategoriaba. Kicsit nagy az arcod...
Pontszám: 7.00
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
36. hozzászólás - 2009.05.26. 17:41:26 (Válasz Endyr #35 hozzászólására.)
Nem kicsit

Csak tudod értelmesebb ember arra nem költ amit csak úgy el tudnak venni tőle. Elég sokat költöttem travianra, és kegyetlenül megbántam. (És eleinte erre is, bár itt a random miatt nem éri meg, ott megérte volna, ha nem lett volna vége.)
Pontszám: 3
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
37. hozzászólás - 2009.05.26. 17:47:34 (Válasz Nari77 #36 hozzászólására.)
Én egy könyvért vagy egy konzol játékért is szívesen fizetek több ezret, pedig tudom, hogy egyszer vége lesz, mert kijátszom/kiolvasom. Pont ez a cél.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
38. hozzászólás - 2009.05.26. 17:50:56 (Válasz Endyr #35 hozzászólására.)
Nem ertem miert mondod, hogy nagy az arca, most irta le, hogy 11 faluig jutott, mire a jatek alapveto szabalyait megismerte.
Pontszám: 6.80
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
39. hozzászólás - 2009.05.26. 18:31:57 (Válasz Ricardo #37 hozzászólására.)
Igen, de ugyan azért a pénzért többször kiolvashatod és kijátszhatod. Azt és majd ezt nem!

Kocos: igen, ott nincs mentor. (vagy akkor még nem volt) És az ismertető sem írt róla semmit.
Pontszám: 3
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 4. világ
40. hozzászólás - 2009.05.26. 21:22:01 (Válasz Miklós #24 hozzászólására.)
Miklós, valamit félreérthettél sajnos.

HA beveszünk egy új tagot, akkor annak az építésen nem csökken. Kutat kell töltenie meg hasonlók, de az építése nem csökken! Nem a szövetségen belüli építést nézné a progi, hanem az összes építést, ami a karlapon szerepel a karaktereknél. Különben semmi értelme, kilép-belép, és megint reseteli a számlálót a karakter szövin belül...

Tehát ha egy vadi új tagot vesz be egy szövi, ahol 40. szintű tagok vannak, akkor adódhat csak problema, de ebben az esetben óriási a szintkülönbség a tagok közt! Azaz egy 5. szintű tag 5k építérse 30. szinten már 5k*25 azaz 125k, de 10k építés, (ami 5. szinten se megerőltető) akár 250k építésig engedi a 30. szintű tagokat. Elvileg megoldja a kis tag óriási tápolását nagy szövikben, a rabszolgázást, valamint a törlés előtti felejtős önfeláldozást is ez a dinamikus maxolás.

Akinek több ideje van játszani, vagy prémes, az elhúz szintben, azaz nő a szorzója is, amit építhet. Aki nem ér rá, az sajnos lemarad szintben is, azaz növeli a szorzót is... Tehát ez az aggály se áll fent.

De amint lesz rá időm, megnézek jópár szövit, hogy ez a mostani szitukban mennyire korlátozzná a nagy szöviket (szerintem semennyire), a kis 0-20. szint közti szövikben meg lemodellezem, hogy a kritikus szinttartományban megfogja-e a rabszolgázást.

Term ez csak V4-re lenne érvényes, és mivel a játék legelejétől bentvan, így lehet vele számolni is ugye!
Pontszám: 6
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!