Épp azért írtam le ezt, hogy lássátok, van választási lehetőség, az lesz, amit a legtöbben szeretnének. Egy korlátozott idejű világ nyilván nem imponál annyira az időközben bekapcsolódóknak, aki félidőben fedezi fel a játékot annak alkalmasabb lesz az első 3 világ valamelyike.
Tény, hogy a nyerési feltételes, gyorsított világ még inkább egy versenyszerű játék lenne, viszont a versenyt sokan szeretik. A költségekkel kapcsolatban pedig keresnénk valamilyen megoldást, hogy ne kerüljön lényegesen többe, mint a normál játék.
Építés:
-Senki nem építhet többet, mint amennyi a legkisebb építés a szövivben*a 2 kari szintkülönbsége. Azaz ha egy 12. szintű tartja 50k építéssel a negatív rekordot, akkor a 20. szintű tagok MAX 400k-ig építkezhetnek! (Term. a legkisebbnek nincs korlát!)
Ezt azért nem gondoltad át. Ha belép egy új tag, senki sem építhet, amíg legalább annyit betolt, mint a legkisebb építkező? A szintje arányában legkevesebet építő ember általában az, akinek a legkevesebb ideje van játékra, akkor ezeket folyamatosan kéne kirúgni, ez megölné a szövetségek közösségteremtő koncepcióját. A képleted számos olyan mostani szövetségre sem működne, ahol nincsenek építő rabszolgák.
Erre és minden ötletre vonatkozik, hogyha kitaláltok valamit, gondoljátok át a dolog hátulütőit is, képzeljétek el, hogyha ez már a játékban lenne, milyen kiskapukat teremtene, milyen problémák lennének vele stb...