Nem találtam a megfelelő topicot ezért teszem ide:
http://www.noilapozo.hu/20090929/ a_szamitogepes_jatekok_tobbseget_munkank_soran_is_hasznosithatjuk
a cikk maga nekem nem volt túl érdekes DE itt van egy kis részlet:
"Tihor Miklós, az egyre népszerűbb Végzetúr játék tervezője friss statisztikai adatokat tud a játékba épített kérdőív segítségével: a magyar játékosok 75 százaléka férfi, többségük, 30 százalékuk a 26-35 éves korosztályból kerül ki, 29 százalék a 18-25, 16 százalék a 14-17, 13 százalék a 36-55 év közöttiekből. Ami a munkahelyeket illeti, a legnagyobb számban, 57 százalékban alkalmazottak játszanak. "Leginkább a versenyszerű játékokat szeretik, és ebben tudják fejleszteni az ügyességüket az akadályok leküzdésével vagy a tudásukat a beépített műveltségi vetélkedő által. Minden játék valamilyen mértékben serkenti a kreativitást, de emellett fontos tényező a társas- vagy szerepjátékok közösségépítő ereje is, és az, hogy nemcsak a virtuális közösségben, de később élőben is találkoznak a játékosok."
Sok vénember itt körülöttem... a fiatalok WoWoznak? Bár egy napi 4-8 órát ott töltő ismerősöm szerint túl van már a zeniten az is. Mit csinál egy hímnemű internet hozzáféréssel 12 és 18 év között? Jó persze sport meg művelődés....
A másik a 25% nőnemű... kevés. Igaz a munkahelyemen még rosszabb az arány. És ők mit csinálnak?
Beholdernek viszont gratulálok, mert evvel a játékával (is) egy fizetőképes, kereskedelmi célcsoportot sikerült elérniük. Én mindenesetre szegényebb lennék nélkülük. Lelkiekben persze, mert anyagilag jobban jártam volna.
Egyébként aki személyesen is ismeri Miklóst megírhatná, tényleg ilyen szép kissé hivatalos izű körmondatokkal beszél, vagy a cikk szerzője igyekezett betömöríteni egy beszélgetés eredményét a szerkesztők által megkövetelt helyre.