Nem tudom, hogy mit vagytok oda az állat szintlépős küldetésektől, hogy mennyi TP! (Elnézést, ha rosszul értettem, hogy sokalljátok a TP-t érte (legalábbis néhányan), de nekem ez jött le, lehet tévesen.) Csak ügyesen kéne csinálni és máris nem olyan rossz az!
Állat úgyis kell, hiszen nélküle a karakter egymagában szinte semmit nem ér! (Mivel pók vagyok, ezért ebből a szemszögből vázolom, a vadászós karakterek amúgy is fogdossák az állatokat...)
Tehát befogsz mondjuk, teszem azt 8 állatot. Ezeket beidomítod, aztán 4-et beteszel magad mellé, a többi meg állandó kennel. Felveszed a küldit és megléptettek velük 12 szintet (mivel 8-at írtam, ezért a szám nemigen jön ki egységesen, tehát 4-el 2 szintet és 4-el 1 szintet). De ez így még reálisabb is, ugyanis a velünk harcolónak úgyis tovább tart szintet lépni...
Tehát megvan ez a küldi, felvesszük a kábítósat, megcsináljuk, felvesszük a kritikusat, azt is, aztán szintlépős és ezt így váltogatva elvisszük az állatokat 20-as szintre és egyesével kisajtolgatjuk őket, közéjük meg pár küldit felveszünk, hogy a jutalom LE ne csökkenjen.
Az igaz, hogy a vadászat miatt befolyik TP rendesen, de mint írtam állat kell! Cserélgetni is kell, mert a magasabb alapszintű erősebb lesz.
Arról nem is beszélve, hogy a nálunk lévő állatokat 0 TP-vel fejleszthetjük kihívásozással.
Tehát akárhonnan nézzük az állat fejlesztős küldi egy kész táp, ha az ember okosan csinálja!
Idézet: Aurri - 2011.07.24. 12:10:48 Régóta írom, hogy a bátor és nem a gyáva játékot kellen jutalmazni. Azaz _erős ellenfeleket_ (ez relative számolva a játékos erejéhez mérten) ütve kellene jó LE/TP aránynal jutalmazni a karaktereket. Erre számos megoldás van, nem írok ötleteket, de a jelen rendszer a legrosszabb. "Patkány", játékkedvölő taktikára sarkallja a játékosokat az optimális a krakterfejelsztés felé (vállalom, én is ezt teszem).
Ezzel egyetértek!
Pók mivoltom miatt én is így csinálok, a kisebb és gyengébb ellenfeleket ütöm, de szívesebben verném inkább a magasabb és erősebb ellenfeleket. Nem tudom, mi lenne, ha megcserélnénk az egészet úgy ahogy van? 30 PP a a lefele támadásra, viszont több TP az alacsonyabb szintűek legyőzéséért; 15 PP a lefele nemtámadóknak és kevesebb TP!
De eléggé elkanyarodtam én is az eredeti témától. Elnézést érte...
Az eredeti témához csak annyit, hogy ha ezt a rendszert most drasztikusan megváltoztatnák a fejlesztők, akkor sokan hátrányban lennének miatta! Mert milyen már az, hogy az ismétlődős küldetéseket most kezdő... mondjuk 60-as szintű játékos például fixált TP/LE arányban kapja meg a portya küldetésért a jutalmát, miközben egy 64-es szintű meg már a 100. ismétlődőjét csinálja a portyások közül és a 101.-től csinálja fixált TP/LE-vel. Ez olyan behozhatatlan előnyt produkálna szerintem, amit legfeljebb eszméletlen szerencsével lehetne eszközölni...
Ariel ötlete, mint már írtam tökéletes. Nem csak azért, mert megoldja a felvázolt problémát, hanem azért is, mert nem drasztikus a változtatás!