Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: portyázós küldetések
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
61. hozzászólás - 2011.07.24. 12:30:11 (Válasz Craslorg #60 hozzászólására.)
Jogos, köszi.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.51
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
62. hozzászólás - 2011.07.24. 12:41:27
Darah: Nem két küldivel számoltam természetesen, nekem az összes küldi LE/TP aránya ki van számolva minden lehetőséget figyelembe véve Lehet amúgy igen jó LE/TP arányt elérni állatszintlépős/sajtolóssal de ahhoz igen magas szintig kell léptetni az állatokat, és 40. szint felett ez igen idegörlő mulatság (akárcsak a 0 LE/Tp-s portyamóka).

Hogy visszatérjek az alapkérdéshez (mert előbb eléggé eltértem): Ariel megoldása szerintem jó. Exploit-lehetőség be kell zárni, pláne, hogy kombózik a bubis-taktikával (vesztes portya), de továbbra is azt gondolom, hogy a probléma marginális, az igazi baj forrása nem ez (hanem az, hogy a portyarendszer a patkány taktikát pártolja és nem a bátor játékot).
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.02
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
63. hozzászólás - 2011.07.24. 12:51:47 (Válasz Paco #58 hozzászólására.)
az 5 idomítós küldi kiesik így neked.
Pontszám: 3.83
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
64. hozzászólás - 2011.07.24. 13:01:11 (Válasz Ricskosz #63 hozzászólására.)
Az nem ismételhető küldi.
Pontszám: 7.39
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
65. hozzászólás - 2011.07.24. 13:06:33 (Válasz Darah #59 hozzászólására.)
Akkor sokban nem tér el a kettőnk módszere.
Pedig már kezdtem azt hinni, hogyha te vagy a "Fél-optimalizátor", akkor én, ha ennyire nem értenék hozzá, akkor max csak negyed, vagy inkább 1/8-ad optimalizátor vagyok.

De ne kanyarodjunk el;én is hasonlóan gondolom, mint ahogyan Te felvázoltad a dolgot a vesztes portyáról, és hogy abból az életbe nem fejleszt senki érdemben semmit - legalábbis V1-V2 biztosan nem - az fix.
Ám, ha valaki okosabb, akkor én is beállok a fejtágítási sorba, mert tényleg érdekelne.
Mert nekem még mindig bolha az a bolha..., amiből kiindultunk.
A hozzászólást Paco módosította 2011.07.24. 13:47:54-kor
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.47
kedvelt tagRicskoszFérfi
Végzetúr mester
1146 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
66. hozzászólás - 2011.07.24. 13:08:30 (Válasz Craslorg #64 hozzászólására.)
tényleg..
A hozzászólást Ricskosz módosította 2011.07.24. 13:10:02-kor
Pontszám: 3.83
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
67. hozzászólás - 2011.07.24. 13:08:33 (Válasz Ricskosz #63 hozzászólására.)
Már régen kész, hiszen 13 állatom van, de ugye, valahol el kellett kezdeni anno.

És ahogyan Cras is mondja, az nem ismétlős.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 5.94
fórumozóAngel1721Férfi
Végzetúr tehetség
127 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
68. hozzászólás - 2011.07.24. 15:30:32
Nem tudom, hogy mit vagytok oda az állat szintlépős küldetésektől, hogy mennyi TP! (Elnézést, ha rosszul értettem, hogy sokalljátok a TP-t érte (legalábbis néhányan), de nekem ez jött le, lehet tévesen.) Csak ügyesen kéne csinálni és máris nem olyan rossz az!
Állat úgyis kell, hiszen nélküle a karakter egymagában szinte semmit nem ér! (Mivel pók vagyok, ezért ebből a szemszögből vázolom, a vadászós karakterek amúgy is fogdossák az állatokat...)
Tehát befogsz mondjuk, teszem azt 8 állatot. Ezeket beidomítod, aztán 4-et beteszel magad mellé, a többi meg állandó kennel. Felveszed a küldit és megléptettek velük 12 szintet (mivel 8-at írtam, ezért a szám nemigen jön ki egységesen, tehát 4-el 2 szintet és 4-el 1 szintet). De ez így még reálisabb is, ugyanis a velünk harcolónak úgyis tovább tart szintet lépni...
Tehát megvan ez a küldi, felvesszük a kábítósat, megcsináljuk, felvesszük a kritikusat, azt is, aztán szintlépős és ezt így váltogatva elvisszük az állatokat 20-as szintre és egyesével kisajtolgatjuk őket, közéjük meg pár küldit felveszünk, hogy a jutalom LE ne csökkenjen.
Az igaz, hogy a vadászat miatt befolyik TP rendesen, de mint írtam állat kell! Cserélgetni is kell, mert a magasabb alapszintű erősebb lesz.
Arról nem is beszélve, hogy a nálunk lévő állatokat 0 TP-vel fejleszthetjük kihívásozással.

Tehát akárhonnan nézzük az állat fejlesztős küldi egy kész táp, ha az ember okosan csinálja!

Idézet: Aurri - 2011.07.24. 12:10:48
Régóta írom, hogy a bátor és nem a gyáva játékot kellen jutalmazni. Azaz _erős ellenfeleket_ (ez relative számolva a játékos erejéhez mérten) ütve kellene jó LE/TP aránynal jutalmazni a karaktereket. Erre számos megoldás van, nem írok ötleteket, de a jelen rendszer a legrosszabb. "Patkány", játékkedvölő taktikára sarkallja a játékosokat az optimális a krakterfejelsztés felé (vállalom, én is ezt teszem).


Ezzel egyetértek! Pók mivoltom miatt én is így csinálok, a kisebb és gyengébb ellenfeleket ütöm, de szívesebben verném inkább a magasabb és erősebb ellenfeleket. Nem tudom, mi lenne, ha megcserélnénk az egészet úgy ahogy van? 30 PP a a lefele támadásra, viszont több TP az alacsonyabb szintűek legyőzéséért; 15 PP a lefele nemtámadóknak és kevesebb TP!

De eléggé elkanyarodtam én is az eredeti témától. Elnézést érte...

Az eredeti témához csak annyit, hogy ha ezt a rendszert most drasztikusan megváltoztatnák a fejlesztők, akkor sokan hátrányban lennének miatta! Mert milyen már az, hogy az ismétlődős küldetéseket most kezdő... mondjuk 60-as szintű játékos például fixált TP/LE arányban kapja meg a portya küldetésért a jutalmát, miközben egy 64-es szintű meg már a 100. ismétlődőjét csinálja a portyások közül és a 101.-től csinálja fixált TP/LE-vel. Ez olyan behozhatatlan előnyt produkálna szerintem, amit legfeljebb eszméletlen szerencsével lehetne eszközölni...
Ariel ötlete, mint már írtam tökéletes. Nem csak azért, mert megoldja a felvázolt problémát, hanem azért is, mert nem drasztikus a változtatás!
Pontszám: 6.04
fórumozóSuperEgo23Férfi
Végzetúr mester
1397 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
69. hozzászólás - 2011.07.24. 16:03:46 (Válasz Angel1721 #68 hozzászólására.)
Az írásod végét lereagálva: Teljesen egyetértek és erre mondtam egyszer, hogy új szerver kell ahova már a teljesen átgondolt, tök jó, reális dolgok kerülnének be. Bármilyen fejlesztés avagy nerfelés a zajló világokon valakinek hátrány valakinek előny, de soha semmi nem lesz jó 90%osan se! Tehát egy új szerver a megoldás ahol mindenki 1. szinttől a leges legjobb dolgokat kaphatja, teljesen korrekt viszonyok között.

mód.: Természetes, hogy ez így meg nem elképzelhető, tudom, de ez az egy módja, hogy minden újjítás elfogadható lenne a többségnek.
A hozzászólást SuperEgo23 módosította 2011.07.24. 16:12:40-kor
Két vállra fektetett, nincs több Hsz. Néha van.
Pontszám: 4.80
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
70. hozzászólás - 2011.07.24. 16:15:02 (Válasz Angel1721 #68 hozzászólására.)
Igazad van, félreértetted. Mert ha figyelmesen elolvasod, akkor le is zártuk a kitérőnket.

Először nem értettem Darah mit akart nekem mondani az állatszintlépésről (csak tettünk egy kanyart a magyarázgatásban egymás közt) , de a végén kiderült, hogy mind a 2-en ugyanarról beszéltünk, csak más oldalról közelítettük meg.

És arra a problémára várjuk a fejtágítást, hogy mitől "táp" az a vesztes portya/teljesített küldetés kombó.
Mert ez volt az témaindító felvetés.
Nem a portyát kellene variálgatni minden apróságra, hanem előbb megnézni, hogy mi is a probléma valójában.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
71. hozzászólás - 2011.07.24. 16:27:49
Paco és Aurri, Nem csak V1 létezik a játékban
-V3-on limitált a veszteséged. Ha negatív a csata arányod (amire amúgy is hajtasz, a bubi miatt), akkor 7-10 csat alatt maximum veszthetsz ~5k lét, és cserébe 30k jön már 100. szint környékén is. Ergó akármit fejleszthetsz a vesztes csatákból, mert +25k lében vagy midnen portyakupac után, hiába "hagysz ott" lét az ellenfelednél.
-V5-ön 53. szinttől ism küldizek. 14500 lét kapok jelenleg egy küldiért, és 9k 1 szint szakértelem, de 1 tulajsonság is megvan 13k-ból még
-V1 és V2-őn lehet belőle építkezni, ugye nem kell mondanom micsoda táp a szerencse...

Darah, semmilyen fizetést, vagy kedvezményt nem kapok Miklóstól tudtommal. De ha a játék nem okoz bevételt, vagy sok játékos töröl érdektelenség okán, akkor az én homokozómból is kifújja a szél a homokot!

Angel, teljesen igazad van. 2 portyás küldi közé kell betenni egy +6 TP-s tárggyal ellátott 4 állatos 48 órás kennelt, így 8 állattal 2 naponta van 1 12 szintlépős küldi, ami "supportálja" a 25 pp-ből lazán kijövő 2 portyásat. A maradék napokon jöhet a térkapu, és a 20. szintű sajt. A gyakorlatban ezzel a taktikával 100 küldi felett tudok teljesíteni 2 bajnoki közt, miközben semmilyen más küldit nem variálok, csak a kábítás/krit ütés/sajtolós/térkapu/12 szintlépés.
Pontszám: 4.51
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
72. hozzászólás - 2011.07.24. 16:31:19
Nem nerfelni kéne a portyaküldiket, hanem a vadászós küldiket feljavítani, röhej hogy 13 kalandnál elkezdtem vadászni és 100 vadászat után találtam 1 db kalandot, és ez még a legjobb vadászos küldi (portyából is megoldható mondhatják sokan, csakhát kb 4-5 portyaküldit bukik ilyenkor az ember), mert a 15 kisebb az 2-300 csp, a 8 kiégett meg röhej kategória 35-ös szubtérivel multkor 180csp/1 kiégett után miki és a randoma szidása közepette dobtam a fenébe a küldit.
Ahogy többen említették a portyaküldik a napi pp-ből simán megoldhatóak, míg a vadászosküldikre van hogy a heti csp adagból se jön ki 1 küldi, ezen kéne javítani.

Legfontosabb pedig az lenne, hogy ne a lefelé támadást díjazza a rendszer hanem a felfelé ütést, bár erre nem látok esélyt, így minden marad a régiben.

Birka azt a 6TP-s állatcuccost meg meg is kell venni, nem mindenkinek telik ilyen huncut dolgokra.
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 8.27
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
73. hozzászólás - 2011.07.24. 18:29:31 (Válasz Birka #71 hozzászólására.)
De látod Biri, épp erről van szó:

V1-V2-n NINCSENEK ilyen gondok, mert ott nem tudnád ezt megcsinálni, amit leírtál V3-ra is.
Akkor a szabálymódosítás, ahogyan azt fentebb is jeleztem, NE globális jellegű legyen, hanem csak adott világon, ahol ez mint probléma jelentkezik.
Elvégre V3 és V5 is speciális szabályokkal operál, oda - ha kell - belefér(het)(ne) valami kalibrálás, de ez a "normál" világokat teljesen felborítaná, alaptalanul.
Hiszen az, amit megcsinálsz teszem azt Te, vagy más V3-n, akár vesztes portya/sikeres küldetés, V1-en körberöhögne mindenki.
Mert ott lehetetlen lenne.

És a másik; kicsit off jellegű: Nekem és más játékosok homokozójából pedig az értelmetlen nerfek fogják kifújkálni a homokot... és szerintem azért én is azok közé tartozom, akik fizetnek a játékért, holott "ingyenes".
A hócipőm tele van azzal, hogy a speciális problémákat mindenhová érvényesnek akarjuk tenni, holott néha elég (lenne) a probléma forrását kezelni, nem az egész végtagot.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 6.60
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
74. hozzászólás - 2011.07.24. 18:53:34 (Válasz Birka #71 hozzászólására.)
V1-V2-n az is létezik, ami szerinted nem is.
Jelesül projekció.
Még ha nem is sok, egy kis szöszölésre való LE maradjon holnapra felkiáltással.
Vagyis ha te hozzáfogsz 0 TP-zni, akkor biz "beesik" az erősen megtisztelt megtámadott projekciójába az a LE, amivel elindultál.
V3-n saját bevallásod szerint a projekció nem elterjedt.
Ha V1-n csak 5 csatát vívsz a megszerzett 20K LE-ddel, akkor máris Mikulásként fognak tisztelni, és télvízkor kívánságos leveleket, tejet, és sütit fogsz kapni.

Nem értem miért óhajtod áttuszkolni a spéci V3 bugját mindenhova.

A fizetéseddel kapcsolatban már alapból írtam, hogy ez pusztán rágalmazás részemről.
A hozzászólást Darah módosította 2011.07.24. 18:55:40-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5.50
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
75. hozzászólás - 2011.07.24. 19:03:07 (Válasz Darah #74 hozzászólására.)
Darah, még egyszer leírom, én a "cup"-os rendszert tartom jó megoldásnak. X küldi/szinten belül semmi nem változik, utána meg egyszerűen lépj szintet ha kell a küldiért lé. Ezt csuklóból elvetette Miklós, így jártam...
Paco, építkezni minden világon lehet
Pontszám: 3.63
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
76. hozzászólás - 2011.07.24. 19:21:21 (Válasz Birka #75 hozzászólására.)
Érdekes gondolat, nálunk az építészek mégsem annyira kemények, pedig aztán nekik magas lehet a szerencse is a manakonsti mellett.

A szerencse pedig, jah..., a misztikus tényező a játékban, mert senki sem tudja pontosan mire is jó, de kell, mert nélküle nem lehet meglenni.És valóban így is van.
Nekem is a 3,5x a szintemhez képest.
De régen rossz lenne, ha 0 LE-s vesztes csatákkal operálva SIKERES küldetéseket csinálva, az ÍGY szerzett LE-ből fejleszteném a szerencsémet.
Neee, kérlek ne nevetess...ez már inkább szánalmas lenne.

Amit meg fentebb mondtál, valóban V3 és V5 "bugja", nem a rendes világoké.
Szóval egyetértek Darah véleményével, hogy ezt ne nagyon kavarjuk már át, mert ez még mindig speciális probléma, nem globális.
Nagyon nem értékelném, ha emiatt át lenne variálva, mert egy páran leltetek egy speciális bugot - ami már ki tudja mióta megvan (ahogyan volt pl a láthatatlan sajt->ebből lett aztán persze a láthatatlan "bubizás" (marha nagy probléma megoldás), és emiatt MEGINT jönne valami nerf.

Valóban van akkor ezek szerint probléma;de ne jelentsd ezt ki olyan világokra, ahol esetlegesen NEM játszol, csak gondolod.
V3 és V5 lehet ez létező és valós gond, ami mindent felborít.
De normál világokon, mint írtam pár sorral fentebb, max építésre való gyűjtésre lehetne használni, mert itt nem növelsz belőle sem TÖ, sem szaki - és persze elegendő vereség után láthatatlan bubi (ohhh yeee, avagy ez lenne aztán az "életcél"?) - és már Logan is írta valahol (talán pont itt), hogy kipróbálta ezt a módot ő is, de idegörlő, és ha véletlenül nyersz 1-1 csatát, akkor máris borult a kigondolt "munkamenet".

Azt hiszem nem kell akkor tovább ragozni;hogy ez gond, de nem elefánt, habár nem is bolha.
Orvosolni kell - Ariel javaslata szerintem is kitűnő lenne erre (fentebb olvashatod pár hsz-el, most lusta vagyok beidézni, sorry) - de nem rendszerszinten.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 7.32
kedvencFecsu123Férfi
Végzetúr mester
430 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
77. hozzászólás - 2011.07.24. 20:57:36
Én tudok alkalmazót V2-n.

A szövitársaimra elég sűrűn jár. Buzogánnyal Krit ütés és Krit vari. Most is bejött a Krit vari.

Ma, 20:04 BLACKDEMON Sördög Sördög győzött

A csatában összesen 501 sebzést okoztál, és 328 sebzést kaptál.
Te nyerted a csatát, jutalmad 0 lélekenergia és 14 TP!



49. szinten szépen beragadt ismételhető küldiket csinálni (4 öv jött eddig neki nem sok,de,ha beragad akkor sok lesz)

BLACKDEMON - 49. szintű végzetúrnő

Teljesített küldetés: 274
Pontszám: 6.64
kedvelt tagBrittaNő
Végzetúr tanonc
26 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
78. hozzászólás - 2011.07.25. 07:29:20 (Válasz Fecsu123 #77 hozzászólására.)
Azért ez így eléggé ferde "tény"...
Csak ezért átregeltem V2-re, hogy megnézzem az említett személyt.

(BLACKDEMON) 4x Bajnoki

Győzelem: Vereség:
Rubin horda ellen 527 146
Smaragd horda ellen 1451 455
Zafír horda ellen 642 135
Gyémánt horda ellen 8 0
Kristály horda ellen 276 0
Összesen: 2904 736

Legtöbb okozott sebzés: 1661
Tulajdonságösszeg: 1367
Szakértelemösszeg: 1140
Teljesített küldetés: 274
Teljesített kaland: 460
Győztes kihívás: 7426
Összes építés: 13.842.338
Zsákmányolt lélekenergia: 1.854.458
Elvesztett lélekenergia: 26.363
Helyes kvíz-válaszok: 9.852
Fertőzés: 9%

Azért kíváncsi lennék én arra, hogy ezt a 4 bajnokit vajon mind ezen a szinten szedte-e vajon össze, meg az a 700+ vereség nem valami sok.
A hozzászólást Britta módosította 2011.07.25. 07:30:31-kor
Pontszám: 7.78
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
79. hozzászólás - 2011.07.25. 07:48:56
Többen vannak olyanok, akik csak térkapuznak,plusz küldetés erejéig portyáznak. Iszonyat lassú, de jó LE/TP. Akinek ez a fontos. Akkor most nerfeljük azt is? Vegyük ki a térkaput.


Amúgy a párezer le-t sem értem. Most szedtem össze fél millát küldetésekből. Csúnya csíter vagyok. És most meg elkezdek hozzá vadászni, csak azért említem meg, hogy Miklós el ne felejtse, hogy vannak még olyan játékosok akik használják ezt az opciót is.
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 9.64
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
80. hozzászólás - 2011.07.25. 10:33:16 (Válasz PottomPanna #79 hozzászólására.)
Ment a 10 pont.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 5.98
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!