Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: portyázós küldetések
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
101. hozzászólás - 2011.07.26. 23:38:49 (Válasz Aurri #100 hozzászólására.)
2; Az spm növelése semmiképpen nem jó, mivel a VF , sőt a bubis taktika jelentősen több bónuszt kap ebben az esetben mint a "normál vadászat. A VF jelenleg pariban van a maxos EH portya bevételével! Ami "elkedvteleníti" a játékosokat a vadászattól, és lendíti a portya malmára a vizet az az, hogy elhanyagolható TP-ért lehet portya küldikkel jó Lé/TP-t generálni.
3; Én javasoltam a "cup" megoldást, le lettem hurrogva, innen kíváncsian várom mi lesz... A 0 tp-s portyát én feszegettem, a lefelé ütéssel extrém lé/tp-s portya küldiket Ariel feszegette vagy 1/2 éve (meg is lett emelve a minimum TP), és a V5-ön elhanyagolható vadászat lé/tp-t az eh-val szemben (VF hiánya) is én feszegetem egy ideje. (Vár a vadászat erősítése pont a VF belkapcsolására hasonlítana, ami a szerver alapelvével ütközik!) Úgyhogy ötlet hiányában marad az, hogy aki vadászik V5-ön az gyengíti a karakterét, és továbbra is csak portya szerver a v5...
Pontszám: 8.13
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
102. hozzászólás - 2011.07.27. 00:18:11 (Válasz Birka #101 hozzászólására.)
A vadászat erősítését azért nem kell még temetni...Most, hogy van már épület, ami plusz AFP-t termel vadászattal, már csak tovább kell fejleszteni a rendszert, és olyan képességeket kell berakni, amik a vadászattal kombóznak. Pl ha a karakternek nincs VF-e, és a megfelelő küldetése aktív, akkor gyakrabban találhat kiégett őskövet, vagy kisebb lényt vadászat során. De akár jobban is elrugaszkodhatunk. Pl a karakter minden X normál vadászat után (nincs VF, sem láthatatlanság) kap +1 pp-t.
A lehetőségek tárháza végtelen, csak elfogadhatót kell találni köztük
A hozzászólást Ariel módosította 2011.07.27. 00:20:15-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.69
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
103. hozzászólás - 2011.07.27. 08:29:54 (Válasz Ariel #102 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.07.27. 00:18:11
A vadászat erősítését azért nem kell még temetni... ... olyan képességeket kell berakni, amik a vadászattal kombóznak.

VS.

Idézet: Ariel - 2011.07.27. 00:18:11

Pl ha a karakternek nincs VF-e, és a megfelelő küldetése aktív, akkor gyakrabban találhat kiégett őskövet, vagy kisebb lényt vadászat során. ... (nincs VF, sem láthatatlanság) kap +1 pp-t.


Most akkor melyik? Erősíteni kell a vadászatot, vagy nem? A VF-es vadászat már nem is vadászat?
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.91
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
104. hozzászólás - 2011.07.27. 10:00:51
Bazi sok ötlet javaslat lett itt összeírva.Viszont teljesen elment a legtöbb hsz témája,a nyitó hsz témájától.
Pontszám: 7.69
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
105. hozzászólás - 2011.07.27. 15:59:53
Az nem baj, ha ötletelenek az emberkék lehet, hogy valami jó sül ki belőle.
Az spm emeléssel egyet értek mert már marha drága a tul fejlesztésem spec/gyűrű ide vagy oda.
A portya kérdés egyszerű a veszetes csata esetén nincs számolás az nem számít. Máskor jobban figyel.
Az, hogy milyen taktikával csinálja a küldit az legyen már mindenki saját dolga. Ha már ilyen nagy a portya szórása a szintek közöt (szint eltérésre gondolok) ezt sajna ki kell használni. Ezért nem kéne plusz TP-vel tolni a karit.
Miért lehet ilyen nagy eltéréssel csatázni? Mert nincs elég játékos a felső szinteken és a kör előb utób bezárul.
Pontszám: 4.65
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
106. hozzászólás - 2011.07.27. 17:15:17
Azon a szinten ahol vagyok jelenleg még marhára nem izgatnak a küldetések... mondjuk ilyen arány mellett nem is nagyon érdekel:

1304.1 LE/TP

Viszont, aki így játszik azt miért baj, a lehetőség Mindenki előtt adott, ennyi.
A hozzászólást Viszok009 módosította 2011.07.27. 17:17:00-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.98
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
107. hozzászólás - 2011.07.27. 18:54:31 (Válasz Prisma #103 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.07.27. 08:29:54
Idézet: Ariel - 2011.07.27. 00:18:11
A vadászat erősítését azért nem kell még temetni... ... olyan képességeket kell berakni, amik a vadászattal kombóznak.

VS.

Idézet: Ariel - 2011.07.27. 00:18:11

Pl ha a karakternek nincs VF-e, és a megfelelő küldetése aktív, akkor gyakrabban találhat kiégett őskövet, vagy kisebb lényt vadászat során. ... (nincs VF, sem láthatatlanság) kap +1 pp-t.


Most akkor melyik? Erősíteni kell a vadászatot, vagy nem? A VF-es vadászat már nem is vadászat?


Mi a problémád a két mondattal? Én nem játom, hogy szemben állnának egymással...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.53
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
108. hozzászólás - 2011.07.27. 21:21:28
Tudjátok mi a baj az ilyen és ehhez hasonló topicokkal? És ezt főleg Mikibának címezném, remélem elolvassa ezt a hsz-t. Az, hogy az ilyen hülyeségeken való agyalás, meg annak a kitalálása, hogy hogyan nerfeljünk mindenféle játékstílust nem vezet csak oda, hogy bizonyos karakterek akik ezt csinálták, abbahagyják a játékot. Nem lesznek ezek ettől számottevően erősebbek, mint már kiderült... Csupán mivel szét nerfelik majd amit ők kitalálak és csináltak, fogják magukat és abbahagyják a fenébe.

Attól, hogy nerfelünk dolgokat vajon a többi játékos jobban fogja élvezni a játékot? Netán új játékosokat vonzanak be? Nem hinném... Egyetlen dolgot lehet elérni vele, haza vágunk pár játékost aki kitalált valamit, amitől némi előnyhöz jutott (talán) és erre fogjuk és ezen témázunk, hogyan tegyünk keresztbe nekik. Ez már nem egészen ehhez a topichoz tartozik, de ide is felvetem, hogy nem arra kéne koncentrálni, hogy hogyan nerfeljünk dolgokat meg játékstílusokat, mert attól nemhogy új játékosok nem lesznek, de akik játszanak azok is inkább elhúznak és keresnek mást...

A portya folyamatos nerfelése is, a legújabb agyrém, hogy az ismétlőnél adjuk extra TP-t mind-mind ahhoz fog vezetni, hogy mégtöbben abbahagyják... Ha valaki csak vadászgatni akar, vagy tét nélkül támadgatni, mert a végkimenetel mindig hasonló, 0 LE, hacsak nem használ EH-t az illető, az elmegy és játszik az SF-el meg hasonlókkal, mert az kb csak erről szól. Nem tudom, de Mikibának nem tűnt fel amit a térkép eseménynél élesen lehetett látni, hogy az aktív játékos állomány drasztikusan csökken? És nem azon kéne mindig filózni, hogy bizonyos játékosok taktikáját, hogyan vágjuk agyon minél jobban, hanem, hogy fokozzuk a többiekét, és az új játékosokat maradásra inspiráljunk, ezeket pedig nem a nerfek fogják elérni az biztos, hiszen ha így lenne, akkor az utóbbi időkben véghez vitt megannyi nerf-nek be kellett volna vonzania egy csomó játékost, ehelyett csökkent az aktív játékos állomány, nem kicsit...

A vadászatot nem értem miért nem lehet erősíteni, hiszen alacsonyabb szinteken annyira semmitmondó LE-t ad a portyához képest, hogy az valami hiheteten. Ezért nem vadászik senki, mert ha néha betalál egy-egy olyat akinél van LE, többet hozz vele arányaiban, mintha szanaszét vadászta volna magát. Erre megoldás volt egy ideig a VF, de aztán azt is kibuktatták, nevezetesen az AF rendszerrel, amit kifejezetten VF ellen EH-ra hegyeztek ki. Ekkor azt érték el vele, hogy mindenki megnézte melyik az optimális szint lefelé támadva LE/TP-t nézve és elkezdte így csinálni az ismétlős portya küldiket. Akkor nerfelték, hogy legyen minimum TP lefelé támadásnál. Most a túl sok küldetést csinálókat akarják nerfelni, hogy járjon ott is TP. Egy ilyen "fejlesztéssel" szerintem el kéne gondolkodni, hogy ez most azt fogja eredményezni, hogy a játék élvezhetőbb lesz bárkinek is? Vagy azt fogja, hogy azok se fogják már élvezni, akik eddig igen...

Miért nem lehet a vadászatért járó LÉ-t megnövelni, ahelyett, hogy TP-t növelnénk. Az ismétlős küldetéseknél miért nem lehet megcsinálni, hogy a kisebb állatosnál elég legyen mondjuk 3-4-et befogni, hogy meg legyen a küldetés. Az őskövesnél miért nem elég 2 kiégett egy küldetéshez. Miért nem teszünk be egy olyat, hogy ejts el 3-4 nagyobb állatot... Szerintem az ilyen és ehhez hasonló változtatások érnék el azt a célt, hogy többen vadásszanak, nem pedig az, hogy a portyás küldetéseket nerfeljük, mert azzal nem az lesz elérve, hogy vadászni fognak a karakterek, hanem az, hogy befejezik a játékot. A cél, hogy a játék élvezhetőbb legyen, ne pedig játszhatatlan (élvezhetetlen), mert a nerf-ek csak ezt érik el.

Egy kicsit hosszú lett, de ez már régóta kikívánkozott...
NoFear - V1
Pontszám: 9.22
fórumozóPrismaFérfi
Végzetúr mester
903 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
109. hozzászólás - 2011.07.27. 21:50:11 (Válasz Ariel #107 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2011.07.27. 18:54:31

Mi a problémád a két mondattal? Én nem játom, hogy szemben állnának egymással...

Pedig elég nyilvánvaló az ellentmondás. Az volt az eredeti felvetés, hogy a vadászatot erősíteni kell, mert sokan vannak, akik nem vadásznak. Helyette térkapuznak (VF-fel), vagy portyáznak (EH-val), esetleg egyéb dolgot csinálnak. Az nyilvánvaló, hogy a játékosok jelentős része (az is lehet, hogy többsége) VF-et használ a legmagasabb szintek alatt. Ha tehát a vadászat erősítéséből ki akarod hagyni a VF-et (és így a játékosok jelentős részét), akkor nyilvánvalóan nem a vadászat erősítése a célod (mivel a VF-es vadászat is vadászat), hanem valami egészen más.
Egyenlőre próbálta osztani a sajtot a róka a medvebocsok számára.

Egyelőre az egyelőre szó jelenti azt, hogy "most még".
Pontszám: 6.91
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
110. hozzászólás - 2011.07.27. 22:21:39 (Válasz NoFear #108 hozzászólására.)
Nos az összes eddigi hsz-böl ez volt a legjobb.Gondolom portyás vagy te is... kinek a pap,kinek a papné.Részben igazad van.A portya küldikkel az a baj hogy akik lefelé ütögetnek 5-6-7-8-9-10 szintet is akár azok teljesen elrontják az áldozatok játék örömét!!!
Napi szinten ilyen hös kariktól beszedek 5-7K sebzést 5-10 esetben.Nos ha éppen vadászaton kívül bármit is mernék csinálni fejlesszek horribilis transzcendálist amellett hogy az ilyen "bika karik" akik megkeserítik a játékunkat 20-30 K LE költésre kényszerítenek minket italokra. Nem elég amit a kalandokra küldikre kell költeni jön egy ilyen kari 0-ra veri az épemet aztán csodálkozok kalandozás közben hogy miért nem sikerült.Ezzel többször is szív az emberke ha a bátor +7szintesek éppen egyszerre látogatnak meg. Igen is az ilyet nem kéne alacsony tp-vel jutalmazni igaz alacsony az EH is érte de böven kárpótolja öket a küldikért kapott LE. De ez minket kicsiket nem vígasztal amíg az ilyen karik napi 2-3 x támadnak meg minket csapatostúl.

Ezzel csináljatok valamit,mert egy idö után egyre több kari fogja abbahagyni és nem a nerfek miatt.Az LE/TP arány 3-4 szintre lefelé ütve lenne ideális EH esetén,de ezt nagyon nem érdekli a küldipörgetöket mennek olyan alacsony szintre amilyenre csak lehet. Lehet nekem akármilyen "jó karakterem" ha ezek miatt szinte félve kell minden tevékenységet csinálnom a vadászaton kívül,ott ugye 15% alatt nem tudnak zaklatni és 7-10 szintröl simán átütik a láthatatlaságot. Tudom hogy korlátoztátok már a lefelé ütést de jobban kéne,mondjuk ott ahol már tényleg kevés az ellenfél.60-70.szinten ekkora szintre visszatámadni nem lehetöség hanem kib@szás a kicsikkel.4-5 szintet lehessen 70.szintig hogy legyen esély ha kicsi is védekezni.Külömben is mi a francnak van a KH meg a kontínuum szükítés szaki???
Fejlesztés helyett könnyebb szétalázni a 7-10 szintel kissebbeket... Meg aztán magas szinten lehetséges már a 15% alá beütés,ehhez csak gratulálni tudok ott már tényleg semmi lehetöség a nyugodt fejlödésre.

Tényleg igaza van Nofearnak.... egyre jobban el lesz cseszve ez a jó játék.

Sok újítás be lett hozva tapasztalt karik javaslatára,utalok itt az AF-re... Ott is olyan dolgok valósultak meg amik erösen ellensúlyozták a varázsló karik fölényét,nem volt rossz ötlet de mivel inkább IQ-t fejlesztenek azok akik kisírták jóformán csak ök jártak jól. (nem kellett szakit fejleszteni,egyszerübb volt kisírni a szorzókat)

Egyszerü a megoldás:
A lefelé ütést korlátozni,máshoz nem kéne nyúlni a portyán.
A vadászatért kapott LE-t eröteljesen megnövelni,teljesen nevetséges amit hoz.
Miklós már írta hogy vmit kéne csinálni a 120-as spektrális is könyöradomány lesz,nevetséges!!!
Mi az hogy kéne valamit csinálni,nem a tietek a játék?
Kiskapuk mindíg is lesznek és lesz aki kihasználja. Minden fejlesztés jóformán a portyát erösítí,mikor kapnak a vadászok is egyenlö esélyeket? Kb 80% LE/TP arány a portyához képest. Ök is jól járnának mert azoktól akik nem vigyáznak a lére többet szakíthatnának.

Ha ez így marad sokan fognak törölni és inaktívba átmenni.Erösen kezd visszaesni az érdeklödés... ezt nagyon sajnálom egyébként.
Pontszám: 6.14
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
111. hozzászólás - 2011.07.27. 22:23:36 (Válasz Prisma #109 hozzászólására.)
A VF-et nincs miért erősíteni, ahogy a láthatatlan vadászatot sem kell. Nem véletlen, hogy az új épület sem működik a láthatatlan vadászattal. Ha pedig a normál vadászat + EH kombó lesz olyan életképes, mint egymagában az EH, vagy akárcsak a VF, akkor a játékosoknak nem lesz okuk lassított tempóban játszani, mert nem lesznek tőle erősebbek, visszatérhetnek a normál játéktempóra. Valószínüleg ez Miklós elsődleges célja a vadászat erősítésével. Ezért van a szövetségi küldik jutalma is szintlépéshez kötve, és valószínüleg lesz még további fejlesztés is, ami a normál játéktempót, vagy ha jobban tetszik, akkor a tervezett játéktempót támogatja.
A hozzászólást Ariel módosította 2011.07.27. 23:00:30-kor
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.77
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
112. hozzászólás - 2011.07.27. 22:42:29
A gond az, hogy a vadászat VF nélkül alapból labdába sem rúg semmilyen más taktikával szemben (nem 170. szintről beszélek), nyilván aki EH-t választotta (és szívén viseli a karaktere fejlődését) az csak akkor vadászik ha nagyon szükséges. Az összes korábbi fejtegetésem a vadászattal kapcsolatban VF-re volt értendő, anélkül, EH esetén további erősítések szükségesek, +20 speki az kb. Aloe Verás borogatás a hasnyálmirigyráknak.

Amúgy a portyahatósugár szűkítésének az ötletét régebben többször felvetettem, de kategórikusan el lett utasítva.

Mellesleg ha lenne 2-3 reálisan teljesíthető új -netán vadászós- ismételhető küldetés én igérem sokkal ritkábban ütnék szét minden 7-8 szinttel kisebb karit naponta néha többször is. És ezzel egészen biztosan nem lennék egyedül. Dehát megintcsak sokak érdekét sérti, hogy taktikát kell módosítani. Pedig már csak a monotonitás megtörése miatt is jót tennének a játéknak az új/felülvizsgált ismételhető küldik.

NoFear egyébként összefoglalta a lényeget. Egy játékban, ahol csökken a játékosállomány nem nerf kell, hanem szupportív fejlesztések.
A hozzászólást Aurri módosította 2011.07.27. 22:52:32-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.58
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
113. hozzászólás - 2011.07.27. 22:59:31 (Válasz Aurri #112 hozzászólására.)
Miklós fejébe nem látok, nem tudom, hogy elegendő változás lenne-e neki, ha annyira erősítené meg a vadászatot, hogy a tisztán EH stratégia helyett megérje VF-el vadászni. Ilyen rendszerünk ugyanis már volt, amikor még nem létezett az EH. Pont a VF túl erős mivolta miatt lett kitalálva, azzal a céllal, hogy majd a sima vadászattal együtt versenyezni tud a VF-el. Csak azzal nem számolt Miklós, hogy ha a vadászatot lehagyja az ember, akkor az EH önmagában sokkal erősebbé válik, mint a VF. Ez egy ördögi kör... hol az egyik gyenge, hol a másik, ami önmagában nem is lenne gond, ha ezek a stratégiák nem lassítanák a játékot. Ahoz, hogy a játék visszatérjen az eredetileg tervezett játéktempóba, én csak azt a megoldást látom, ha a normál vadászat és az EH együttesen ad olyan pluszt a játékban, amiért érdemes kimozdulni a lassított játéktempóból. Persze lehet, hogy Miklós azt mondja, neki elég ha a játék a VF tempójában folyik...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 9.01
népszerűKlarinétFérfi
Végzetúr mester
568 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
114. hozzászólás - 2011.07.27. 23:07:57
VF,tök jó hogy a V5-ön ilyen nincsen. Portyázok és vadászok,csak eventekre halmozok fel eröforrást.De mivel maxosak mindkét irányzat LE termelö szakijai hát inkább el fogom felejteni a vadászatot nem gyengítem tovább a karakteremet nevetséges LE/TP arányért vadászattal. Azt fogom csinálni amit a nagyok velem,orrba szájba fogok maxra lefelé ütve portyázni ha már van rá lehetöség... hátha én is elveszem jó pár játékos kedvét hogy itt töltse/költse el az idejét/pénzét.
Mert az enyémet már erösen elvették,még várok hátha lesz valami pozitív javulás ha nem hát lassan én is elmegyek a konkurenciához,de még bizakodom.
A hozzászólást Klarinét módosította 2011.07.27. 23:11:07-kor
Pontszám: 8.39
kedvelt tagTseby dr akulaFérfi
Végzetúr mester
799 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
115. hozzászólás - 2011.07.28. 00:55:40
Klarinét ha csak 2 szintig tudnék lefelé ütni a 10 helyett akkor is lefelé ütnék, ezzel ugyanúgy elrontva az alattam levők játékát.
az a baj hogy ha én 91-es ütök egy 82-est aki ad 1k Le-t 8 TP-vel, akkor nem fogom a 99-es karit ütni 2k Le-ért 60 TP-vel.

A felfelé ütést kéne díjazni, vagy rohadt sok LE-vel vagy sokkal kevesebb TP-vel, de egy a lényeg minnél feljebb ütve legyen a legjobb a LE/TP arány, és nemcsak 10%-al legyen jobb hanem ha 10 szintre ütök fel akkor legyen a LE/TP legalább a duplája annak mintha lefele ütök 10-et.

Amíg az van hogy egy 85-ösért 200 LE-vel kapok kevesebbet mint egy 95-ösért mindezt két és félszeres TP-vel addíg nem lesz itt változás......és sajnos úgy érzem nem lesz csak a nerfek fognak jönni amitől a játékosok kedve meg elmenni..........
V3 : Tseby'dr akula

Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye.
Pontszám: 7.85
közkedveltAlia_TRNő
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
116. hozzászólás - 2011.07.28. 13:36:34
Miért nem játszhat mindenki abban a stílusban, ami neki jó lenne?
Miért kell mindig megvariálni?
A hozzászólást Alia_TR módosította 2011.07.28. 13:37:17-kor
Pontszám: 6.67
kedvencPacoFérfi
Végzetúr mester
730 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
117. hozzászólás - 2011.07.28. 13:38:02
Újra vagyok, mert volt egy kis dolgom, és vissza is olvastam mindent.
Én csak azt az egyet nem értem, hogy a kiinduló probléma egy főként portyavilágra (V5), és a békés világon (V3) előforduló problémára kellett volna megoldást keresni.
Persze, ez előfordul nyomokban a többi világon is, de nem számottevő és veszélyes.

Akkor jön a kérdésem:Ha erre a problémára kerestük a választ, akkor miért kell már megint egy nerf?
De most halál komolyan, mi értelme?
Ariel szintén régi és remek játékos, adott egy nagyon egyszerű és nagyon jó megoldást. Megoldaná a dolgokat?Szerintem igen.

Erre kijön az, hogy esetlegesen TP kellene az ismétlős küldetésekért. Ezzel NEM LENNE megoldva az a probléma, mert továbbra is működne a vesztes csata/küldetés dolog, csak éppen haladna is előrefelé, nem pedig stagnálna.
Ám mellette mindenki mást is megszivatna ez a változás, köztük azokat is, akik rendesen játszanak.

Hiszen az ismétlős küldetések MINDENKINEK adottak;premtől függetlenül, amint megvan az elegendő küldetésszám hozzá, és a feltételek (szakértelem+tö).
Akkor nem is értem, hogy mi is a gond.

Én nem értékelem, hogy ennyire szabványosítani akarjuk a játék menetét.
Annyiféle út "lenne" a játékban;vannak akik mindent felhasználnak, de van/lehet mellette olyan, aki csak portyázik, csak vadászik, van aki láthatatlan vadászik, csak térkapuzik.
ÉPP EZ BENNE A JÓ!!!
Hogy megvan/lenne a választás lehetősége!!!
Miklós, most komolyan ennyire be kell szűkíteni a lehetőségeket?
Most azonos karakterek a cél, csak a szintek legyenek eltérőek?
Fogadjuk már azt el, hogy a világban sem vagyunk egyformák: aki többet tesz valamiért, jobban odafigyel rá, az az életben is többet halad.
És nem, nem kell ebből a mondatból mást kiragadni. Itt a hangsúly a szorgalmon van, ahogyan az ismétlős küldetéseknél is sokat jelent a fegyelem, monotonitás, stb.
De tesz valamit az ember érte, nem csak úgy odaesik a LE.

Komolyan mondom, én eddig élveztem a játékot, eventeket, mindent..., de kezdek oda eljutni, hogy abbahagyom. Mert kezdek kiábrándulni, hogy mindent le akarunk korlátozni.
Annyi lehetőség lenne..., de fokozatosan haladunk valami képzeletbeli "csőlátás" felé, és a végén mindenki azonos.
Ez így nem helyes.
V1 - Larz Con De Mort
Lehet, hogy valaki kedvel téged..., ám én nem az vagyok.
Pontszám: 9.14
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
118. hozzászólás - 2011.07.28. 16:52:28
Én csak egy dolgot szeretnék mondani! A puding próbája az evés! Majd akkor és azok agyaljanak akik kipróbálták a 0Tp-s küldetés megoldást!

Én próbáltam! Olyan dolgon agyaltok aminek a sikere hajszálon függ. Extrém rákészülést és feltérképezést kell véghez vinni és a siker még így sem biztosított. Ha a küldetésre kiszemelt ellenfél csak pár pontot nővel az adott TÖ-n már buksz, ha új felszerelést vesz már buksz! Ha az állata szintet lép, már buksz!
Olyan szinten lassú ez a fajta játékmenet, hogy a Háború és Békét kétszer is kiolvasod!
Az Ép vesztés minden küldetésnél jelentősen nagy. Max épéről nekem átlagosan 2-4 csatát sikerült összehozni. Ha haladni is akarsz a küldetéssel akkor italt kellene venned ami rontja az LE-t a küldetés végén. Ha a pihenésre játszol akkor 1 küldetés megcsinálása, kb. 5-7 nap.

Nagyon nehéz, sőt az egész játékban ez a fajta játékmenet a legnehezebb és nagyon sok tényező befolyásolja, amit ha nem figyelsz már buktad a 0Tp-t. Ahhoz hogy sikerüljön a vesztes csata általában felfelé és erősebb TÖ-s, de gyengébb SZö-s, karaktert kell támadni, ha nyersz ellen a kapott Tp máris rosszabb mintha az ütési táv legalját támadnád és állandóan nyersz!
Arról nem is beszélve, hogy ha egy küldetést így végig csinálsz a nyert LE semmire nem elég. Tárolni nem tudod mert lerabolnak. Max Beépíteni tudod. Vagy megveszed belőle a következő küldetésre a ÉP italodat.

Aki bevállalja ezt a fajta játékmenetet az meg is érdemli. Nem érdemes erre időt és energiát pocsékolni. A probléma, ha egyáltalán probléma megoldására sem érdemes időt pocsékolni. Valószínű, hogy olyas valaki írta a panaszt, aki hallott valakitől valami, de lövése sincs róla.

Mód:
Két dolog jutott még eszembe. Az egyik, hogy ez "probléma" már megkapta a maga nerf-jét. Még ha nem is tudatosan. AF képességeknek és AF pontoknak hívják. AF pontot TP-ért kapsz, ha 0 Tp-re játszol akkor nem kapsz AF pontot. Pontok nélkül meg olyan szinten lemaradsz az AF képességekben, hogy azt behozni lehetetlen lesz, vagy egy másikfajta játékmenetet igényel aminek a lényege az extrém TP gyűjtőgetés.
A másik meg az EH ezt a fajta játékmenetet meg egyértelműen kizárja.

Nem érdemes ezzel a "problémával" foglalkozni, mert nem hoz extrém eredményt, sőt extrém bukással járhat. AF pontok terén meg egyértelműen bukás!
A hozzászólást BlackSheep77HUN módosította 2011.07.28. 17:24:34-kor
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 7.71
népszerűGtr2Nő
Végzetúr mester
607 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
119. hozzászólás - 2011.07.28. 17:08:49 (Válasz NoFear #108 hozzászólására.)
Tökéletesen egyet értek veled a portyás küldiket sokkal gyorsabban lehet pörgetni mint a vadász küldiket.
A portyásból van, hogy napi 2 is meg van és nem vagyok az nyomulós tipus én csak élvezném a játékot, ha hagynák.
A vadász küldikbe bele sem merek fogni mert mire meg lenne 1 a portyásból megcsinálnék 7-8. Akkor miért fogjak bele?
Ha könnyítenék a vadász küldiket akkor azt is csinálgantá az ember és mehetne mellete a kihívás, hogy ne vesszen kárba a PP.
3 napig csináltam a múltkor a térkapus küldit kicsi szövi és maxra tankoltam magam a pontokkal (12), de napi 6 jön 3 nap alat portyásból minimum 3 meg van. Akkor mégis melyik mód van erősítve? Kérdem tisztelettel.
És igen az érdeklődésesik a játék iránt esik. Néha én is a pokolba kívánom mert annyira nincs élmény benne. 2 éve csinálom a vadászatból alig tudok már fejlődni annyira nevetséges LE áramlik be, ha nem lenne a sajtolás esélyse lenne a normális fejlődésre.
Miklós ne a plusz TP-ben gondlokoz mert az semmi jóra nem vezet. A kristály hordát ki kell terjeszteni minden szintre lehessen ütni őket állandóna legyen erőseb és gyengéb lehet másolni a mostani karikról. Mindenki találja meg a megfelelőt. Valamivel több TP, de mindig adjon egy meghatározot LE-t bármilyen kari üti (vadász, portyás EH VF)
Pontszám: 6.43
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: portyázós küldetések
120. hozzászólás - 2011.08.04. 09:49:28
Volt pici időm, és csináltam egy kis számolást a vadászós ism küldik tápolása kapcsán...

"csak" +25% küldibónusszal (zeon gyűrű és aranytallér nélkűl), "maxos" (csak 12 kvízmedál) vadászattal:

2011. Május - Legtöbb megoldott küldetés
1. Marcsa 191 (~6255250 LE) == 1119,2 csp-nyi lé
2. Xinx 190 (~7030000 LE) == 1113,3 csp-nyi lé
3. Nexo 180

2011. Június - Legtöbb megoldott küldetés
1. Ariel 228
2. Xinx 221 (~8177000 LE) == 1294,9 csp-nyi lé
3. Marcsa 219 (~7172250 LE) == 1283,2 csp-nyi lé

2011. Július - Legtöbb megoldott küldetés
1. Marcsa 184 (~6026000 LE) == 1078,1 csp-nyi lé
2. Ariel 173
3. Xinx 170 (~6290000 LE) == 996,11 csp-nyi lé

Napi 37-40 csp-nyi lét termelnek töredék TP-ért a vadászatéhoz képest...

Napi 7-8 küldetéses átlag hónapokon át... Ha ez nem időfüggés akkor nemtom mi az, és itt még szeretnétek jobban bepörgetni a vadászós küldiket?
Pontszám: 6.27
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője