Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Ismételhető küldetések reformja
népszerűaltairFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
241. hozzászólás - 2010.08.22. 08:53:05
Üdv Mindenkinek! Már aki építő jelleggel próbál ügyködni a forumon.

Sajnos, mert ezt kell mondjam már az elejétől nem értem a dolgokat.
Reformról beszéltek és vitatkoztok, amikor látni kellene ez nem az!
Egyszerű finomhangolásról van szó csupán.

Néhány lényeges, nem szó szerinti idézet és a véleményem:
Gép előtt eltöltött idő- Ezzel mi a baj? Eddig is többnyire az tudott élhető karit csinálni
aki az átlagnál több vagy sokkal több időt töltött a játékkal!
Ahhoz, hogy ne maradjunk le, a palotát fel kell húzni 29ig?- Egyszerűen igen! Azért
mert sztem kevesen vannak 50-80 szint között akik őskő-autósajtolnak. Inkább megtartják
a mostani magasabb állatokat felszereléssel harcra térkapura epikre, majd rámennek a következő
négyesre, hogy a szakértelmekben fejlesszék őket. Tehát marad 3hely. Ez igen kevés egy idő után
amikor a szintlépős négyesfogat jóval elhagyja a huszas szintet és még a vadiból sajtolni is szeretnénk.
Tehát a vadihoz és ismételhető küldihez, lépjen állatod 20szintet, elkerülehtetlen és kihagyhatatlan a +2
hely. Ehhez, hogy sikerüljön a szövi tagjainak megint igencsak hosszú időt kell gép előtt tölteni.
Az élő karakterek a játékban- Ez egy érdekes fogalom. Sztem az a kari él a játékban aki a játék adta
opciókkal élni tud. Igen kétlem, hogy ezek a "reformok" érintik őket
mivel rengeteg 65-70es karakter még el sem jutott az ismételhető küldetésekig. Miről beszélünk???
Észre kellene már végre venni, hogy itt is akár a küldik akár a játék egyes elemei szoros összefüggésben vannak
és nem lehet "tili-tolizni" egyensúlyvesztés nélkül. Adjon a JV a játékosoknak akik tényleg "élnek" a világokban
rendes reformot.

PL: Sajtold ki állatod, hogy legalább 2 esszenciát szerezz. Portyázz úgy hogy ne érjen fizikai találat az ellenféltől.
Kihívás során nyerj úgy 5alkalommal, hogy mind a 3 kört Te nyered. Portyázz úgy, hogy pontosan 3 fizikai sebzés
kört mérj csak ellenfeledre. Sajtolj ki egymás után 8 állatot. Csatázz akárhányszor 100% fertőzöttel.

Mindegy mik azok a küldik amik bekerülnek, csak színesítsék a játékot. A mostani "reform" küldiket ugyanazok fogják
ugyanúgy használni, lényegi változást nem jelent. Nem hiszem, hogy lényegi taktika cserét kell átgondolni.
Márpedig akár nekem, akár több más játékosnak a fentebb említett opciók lószart se érnek....

Pedig a fertőzés leszarása után, volt egy reménysugár a topic nevét illetően, hogy végre hozzányúlnak!!!
De nem. Megint csak vmi túró.

Bár nem volt építő jellegű a hozzászólásom, mégis fontosnak tartottam, azok köréből írni, akik keveset képviseltetik
magukat a létszámból, a forumot olvassák és sokszor kénytelenek "csak" a végeredménnyel szembesülni.

Tessék lejjebb gondolkodni, akár 30as szintig. Lejjebb lehetne vinni az ism küldik szinthatárát is, lehetne akár 20
ismételhető küldi is. Színesítené a játékot, élmény adna alacsonyabb szinten is.

Ja, a játékot nem az ism küldik gyorsítanák hanem a HT és a háború reformja. UFF
Pontszám: 6.69
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
242. hozzászólás - 2010.08.22. 10:27:01 (Válasz altair #241 hozzászólására.)
Idézet: altair - 2010.08.22. 08:53:05
Sajtold ki állatod, hogy legalább 2 esszenciát szerezz.

Ugyanaz, mint a 20-as szint +2 osko kotelezo.

Portyázz úgy hogy ne érjen fizikai találat az ellenféltől.

Ez lenne a 2-3 PP-bol teljesitheto kuldetes.

Kihívás során nyerj úgy 5alkalommal, hogy mind a 3 kört Te nyered.

Mintha lett volna mar szo rola, hogy Miklos nem engedi be a 40 kihivast sem, mert TP nelkuli LE szerzes. Ez ugyanaz, csak 4-8-szoros hatekonysaggal.

Portyázz úgy, hogy pontosan 3 fizikai sebzés
kört mérj csak ellenfeledre.

Egy kuldi azoknak, akik a vakszerencset kedvelik a tervezes es strategia helyett, de azert 4-5 PP-bol barkinek megvan.

Sajtolj ki egymás után 8 állatot.

Ilyet javasoltam en is, a skala bovitesere, el lett vetve (mindazonaltal a 8 tul keves lenne).

Csatázz akárhányszor 100% fertőzöttel.

Hat ez egy rakas embernek nem hozzaferheto, kb. olyan realista van, mint annak, hogy gyozd le X-szer a KH egy-egy tagjat.

Bár nem volt építő jellegű a hozzászólásom

Nem en mondtam.

Tessék lejjebb gondolkodni, akár 30as szintig. Lejjebb lehetne vinni az ism küldik szinthatárát is, lehetne akár 20
ismételhető küldi is. Színesítené a játékot, élmény adna alacsonyabb szinten is.


Ott meg vannak rendes kuldik, azok miert nem jok?

Ja, a játékot nem az ism küldik gyorsítanák hanem a HT és a háború reformja. UFF


A HT reformja? Mit kell rajta reformalni? El mukodik, teljesen jo. Van rajta vagy 650% bonusz, ha meg nem bitoroltad.
Pontszám: 8.42
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
243. hozzászólás - 2010.08.22. 11:11:20 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
Miklós elmész te a ...! Őrültnek nevezel olyan embereket, akik a megélhetésedet jelentik? Eddig is tudtam, hogy valami nem kerek nálad, de ez most már tényleg elég. Szeretném, ha nyilvánosan elnézést kérnél a hozzám hasonló őrültektől. Ez a minimum!
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5.29
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
244. hozzászólás - 2010.08.22. 11:18:17 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.08.21. 19:15:57
Jerikó itt nem (csak) az int szaki bónuszról van szó, hanem a +2 állathelyről is, amit a palota ad!
A játékosoknak van 4 állata, esetleg +1 tartalék, és kellett 1 hely az autósajtoláshoz. Tehát eddig 5 állatot lehetett pörgetni, most lehet 7-et. Vagyis az állat szintlépős küldetés 7/5 * 1,15 = 1,61 azaz 61%-kal gyorsabban teljesthető! A 10-ről 12-re való emelés ehhez képest semmi, ezt Endyr már akkor is javasolta amikor még nem volt nagy palota.


Aha, akinek meg eddig csupán egy állathelye volt, mert eddig két szettet tartott fent, annak ez 3/1*1,15= 345%-os növekedés. Szóval ne azt nézzük, ki mire használja az állathelyeket, hanem hogy az eddigi 12-ről 14-re nőtt a helyek száma, ami 17%-os növekedés. Hogy ki mire használja, azt majd eldönti (van olyan ismerősöm, aki ezért tartott egy állatott, hogy több hely maradjon neki küldetésre.
A palotáról meg úgy beszélsz, mintha valami külső hatalom hipp-hopp berakta volna, hogy legyen plusz két hely. Tudtommal ez a JÁTÉKVEZETÉS döntése volt, és ezek után igencsak kíváncsi lennék, milyen megfontolásból született ez a döntés, ha most azzal érvelsz, hogy a plusz helyek milyen sok bónuszt adnak, és emiatt mennyire szükség van arra, hogy a szintlépős küldetés nehezítve legyen.

Nagyon nem tartom korrektnek, hogy sokmillió LE-ért felhúzattok a játékosokkal egy épületet, ami +2 állathelyet ad (gyakorlatilag egyetlen értelme, hogy ennyivel könnyebbé válik ez a küldetés), majd két hónappal később ezt egyetlen tollvonással el akarjátok törölni, "reform" címén.
A hozzászólást Jeriko módosította 2010.08.22. 11:29:20-kor
Pontszám: 7.58
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
245. hozzászólás - 2010.08.22. 11:27:09 (Válasz altair #241 hozzászólására.)
Nagyjából egyetértek.

Kocos te pedig mintha a véleményeddel csak a saját szemszögedből tekintenéd ezt, azért 60-as szinten közel sincs mindenkinek max palota meg kennel (ez nekünk sincs), nem mindenki vesz gradulátumot sem, velem alig fordul elő az hogy fizikai sebzés nélkül vészeljek át egy csatát... Tetszenek ezek a színesítések. És szerintem az entitásos is mehet.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 5.30
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
246. hozzászólás - 2010.08.22. 11:34:27 (Válasz LanMaffia #245 hozzászólására.)
Se kennel, se palota, se labor.

És ha összeadjuk ez mibe kerül, mire meglesz, az se holnap lesz.

Megint "gyertek be gyorsan ti egy páran, nyitva van a kiskapu, aztán bezárom, kiásom a várárkot, és felhúzom a felvonóhidat, szenvedjen csak, aki még be akar jönni".

TLO, csalók már voltunk, mostmá őrültek is lettünk.
A téli talin már az ajtóban mindenkit le fognak köpködni, benn pedig meghitt kukoricántérdeplés, ínyenceknek korbácsolás jár.
Mondjuk csoki helyett.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.61
népszerűaltairFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
247. hozzászólás - 2010.08.22. 12:14:34 (Válasz Kocos #242 hozzászólására.)
Sztem Kocos vagy annyira intelligens és észrevetted, hogy nem ajánlatként írtam pár küldit.
Kár ezzel a kiragadott szószedettel magyarázni, akár értékelni a kommentem mert az enyém
csak egy vélemény volt. Nem a TE kritikád.

Az most jön:) :

Idézem-A HT reformja? Mit kell rajta reformalni? El mukodik, teljesen jo. Van rajta vagy 650% bonusz, ha meg nem bitoroltad.

És a teljes szerveren az össz játékosból hányan használják? Hányan TUDJÁK használni?
Mert az ism küldikhez előbb vagy utóbb minden kari elér, meg tudja csinálni, élhet vele!
Ha nem lépek át egy ilyen szövibe ahol van HT és hagyom el a régit akkor a megélt 69.
szintemen sem tudom SOHA bitorolni és élnvezni a hasznait.

De tudod mit!? Mi lenen ha a kábítsd el ellenfeleid 30 alkalommal küldi csak a HT birtokló szövik
tagjainak lenne? A többieknek maradna a 20!
Pontszám: 7.15
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
248. hozzászólás - 2010.08.22. 12:51:58 (Válasz Jeriko #244 hozzászólására.)
Milyen igazad van, óriási, két fejlesztés egyben, és ugyanazt a szart eszed

Én a reformokon agyalást akkor fejeztem be, amikor a fertőtöttek kaptak fertőtlenítő gömböt "fertőzötteknek fejlesztés" címén.
Grat, máig elönt a tömjén amikor rágondolok, a VU "fejlesztés" mélypontja volt.

Most jött a labor, de ez is olyan, hogy gyűjtögethetek két évig valamire, aztán lehet úgy járok mint a fertőzéssel.
Hát nem is gyűjtögetek olyan intenzitással.

Ez az ism. küldetés "reform" meg ebben a formában (finomhangolás) kb. a leszarom kategória, főleg másfél év után rájönni hogy az egyik küldetés erősebb mint a másik, hát pfff...


OFF.: egy levél Leszarom tabletta grátisz az augusztusi Gamestarban, plusz Starcraft 2 kritika, mindenkinek jó játékot
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 7.14
fórumozóDeDoomFérfi
Végzetúr tanonc
38 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
249. hozzászólás - 2010.08.22. 13:07:38
LOL szem van itt pár szánalmas ember... 4 küldi lényegesen könyebb lesz, plusz lesz +2 küldi ami szintén könnyü... Cserébe a 2 nevetségesen könnyü kicsit nehezedik? Soha életembe nem vettem a küldetéshez idomitot állatokhoz felszerelést, mégis 1 gombnyomás volt, mennjetek 48 órára léptek 2 szintet és szevasz. Tökmind1 hogy 10 v 12 ugyanugy meglesz 1 nyomásból,pedig a maxos palotánk seholsincs. Azt se felejstd hogy közbe a harcoló állatad is lépik a szintet! Ha 15 szintlépés lenne ez akkor is a legkönyebb küldi lenne. Ha 10en maradna az pont titeket, a tÁposokat tápolna még tovább!! Meg irja itt vki hogy a 20 szintü állat sajtolásakor kevesebb LE-t kap, mint amennyi az idomitás költsége volt. ez is mekkora csusztatás, anyám...
A postokba elég lenne anyit irnotok, hogy köszi a kisujjad, Miklos, de a karod is kell!!! Kb ugyanazt jelentené. Akkora tápolás lesz itt a"reform" után is közbe itt emgy a sirás... vicc!
Pontszám: 4.88
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
250. hozzászólás - 2010.08.22. 14:07:14
Másfél év alatt akár több száz értelmes új küldetést lehetett volna kitalálni és leprogramozni, nem pedig a pár ismételhetőt finomítani és ilyen vihart kavarni belőle.
Gyanítom mindenki jobban örülne, különösen ha mondjuk a fentebb vázoltak mellett bekerült volna egy 2000-s limitszám az ismételhető küldetésekre.

Bár kétségkívül egyszerűbb a játékosokat érvelésre és sokszor felesleges szájtépésre sarkallni, aztán minimális programozással félmegoldásokat és keserű szájízt kreálni, mint újabb, értelmes küldetések implementálásával vesztegetni az időt.

*Bár azt tegyük hozzá, azért az utóbbi időben kerültek be a játékba szép, tartalmas fejlesztések is.
Arra akartam kilyukadni, hogy inkább az olyanokhoz (pl. új épületszintek, alkimista labor) hasonlóan kellene megoldani a küldetések témáját is.
Szerintem..
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2010.08.22. 14:12:22-kor
Pontszám: 7.99
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
251. hozzászólás - 2010.08.22. 14:47:47
.
A hozzászólást BlackSheep77HUN módosította 2010.08.22. 14:51:15-kor
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 3.79
irritálóBottom30Férfi
Végzetúr tehetség
227 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
252. hozzászólás - 2010.08.22. 15:13:05 (Válasz DeDoom #249 hozzászólására.)
Meg irja itt vki hogy a 20 szintü állat sajtolásakor kevesebb LE-t kap, mint amennyi az idomitás költsége volt. ez is mekkora csusztatás, anyám...


Csak annyit, hogy velem gyakran előfordul, hogy 72-75-ös alapszintű 20-as lépett szintű állataim sajtolásakor kevesebbet kapok, mint az idomítási költsége. Úgy 10 esetből 2-3 alkalommal kapok kevesebbet.

Nem tudok érdemben beleszólni, hogy mi, s hogyan lesz reformálva. A lényeg az, ha változtatás lesz, akkor majd alkalmazkodnunk kell hozzá.
Pontszám: 4.61
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
253. hozzászólás - 2010.08.22. 15:57:00 (Válasz LanMaffia #245 hozzászólására.)
Idézet: LanMaffia - 2010.08.22. 11:27:09
Nagyjából egyetértek.

Kocos te pedig mintha a véleményeddel csak a saját szemszögedből tekintenéd ezt, azért 60-as szinten közel sincs mindenkinek max palota meg kennel (ez nekünk sincs), nem mindenki vesz gradulátumot sem, velem alig fordul elő az hogy fizikai sebzés nélkül vészeljek át egy csatát... Tetszenek ezek a színesítések. És szerintem az entitásos is mehet.


Igazad van, tenyleg meg csak 5-szor irtam le, hogy Palota es Kennel nincs mindenkinek, es nem magatol lesz.
Egyebkent jol ertem, hogy szerinted egy jatektechnikailag megalapozott kiegyensulyozott es elfogadhato kuldetes lenne az, hogy kozelharcban ne talaljanak el teged?
Ez egy jo kuldetes lenne nem ismetelhetonek. Oda is beraknek valami szamot, mondjuk 5-szor. De miota az ismetelhetoek vannak abban kell gondolkodni, hogy mennyire porgetheto egy kuldetes, es ez igy borzasztoan, ezert alkalmatlan ismetelheto kuldetesnek.
Ha pedig azt hozod fel, hogy van akinek nem 2-3 PP, hanem 15 lesz atlagban, akkor azt mondom, a baj ettol csak nagyobb a kuldivel.
Pontszám: 6.17
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
254. hozzászólás - 2010.08.22. 16:02:06 (Válasz Bottom30 #252 hozzászólására.)
Igen van ilyen, akárcsak egy sima állatsajtoláskor, nincs olyan, hogy mindig (100%) a legtöbb LÉ-t kapja meg az ember az én esetemben (54. szint) is az van, hogy 5700-9400-at kapok egy "sima" sajtolásért, persze nagyon örülnék, ha mindig 9400-asak jönnének, De nem kívánságműsor, és nem vagyok Tibi bácsi.
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.44
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
255. hozzászólás - 2010.08.22. 16:13:42 (Válasz altair #247 hozzászólására.)
Idézet: altair - 2010.08.22. 12:14:34
Sztem Kocos vagy annyira intelligens és észrevetted, hogy nem ajánlatként írtam pár küldit.


Azt kellett vola irnod: "azt hittem". Nem. Oszinten szolva ha nem ajanlatnak irtad, akkor nem ertem minek. Tenyleg nem. Ismetelheto kuldit nagyon nehez alkotni, mert sem tul nehez sem tul konnyu nem lehet bele kell illeszkednie egy kialakult rendszerbe ahhoz, hogy ne boritsa a bilit. Amiket irtal lehet, hogy szinesitenek a jatekot, de a hatalmas exploitokkal gyakorlatilag fel is boritjak a bilit. Ezek kozul tobb lehetne normal kuldi alapanyaga, viszont ugy erzem, hogy azokba a jatekvezetes mar nem fog energiat feccolni. Tobb okbol is. Tul magas az ismetelhetoek jutalma, igy nem igazan erne meg csinalni oket, egyreszt, masreszt a jetkvezetes altal fontos elvezeti ertek/fejlesztesi ido mutato feltehetoleg tul alacsony lenne ilyen kuldik eseten. (Itt jegyzem meg, kar, hogy a jatekvezetes hozzaallasa indokolatlanul es mindenfele haszon nelkul csokkenti sokszor az elvezeti erteket.)

Es akkor az OFF:
Idézem-A HT reformja? Mit kell rajta reformalni? El mukodik, teljesen jo. Van rajta vagy 650% bonusz, ha meg nem bitoroltad.

És a teljes szerveren az össz játékosból hányan használják? Hányan TUDJÁK használni?


Hat a hanyan hasznaljak/hasznaltak kozel sem olyan keves mint gondolod. Azokat a szoviket szambaveve, aki birtokolnak, vagy birtokoltak, a jelenlegi teljes tagletszam 220 korul van. Figyelembe veve a torleseket a valos ertek 250 korul lehet. Nyilvan V1-rol beszelek a tobbi vilagot nem tudom.
Ugyanakkor 15-20 fos szovetsegeknek akiknak az atlag szintje 60 folott van nyitva all az ut a HT fele. Raadasul jelenleg a HT korbe valo bekerules se kivan komoly energiat az elmult hetekben a birtoklashoz szukseges szint inkabb csokkent mint nott. A kezdeti bonusz meg folyamatosan no.
Ha megnezzuk a toplistat, van is 5 szovetseg akinek mar 200 folotti a HT szintje, azaz valoszinusitheto, hogy meg iden lotavba kerulnek.

Ha nem lépek át egy ilyen szövibe ahol van HT és hagyom el a régit akkor a megélt 69.
szintemen sem tudom SOHA bitorolni és élnvezni a hasznait.


No igen. Ez az ami nem allja meg a helyet.

De tudod mit!? Mi lenen ha a kábítsd el ellenfeleid 30 alkalommal küldi csak a HT birtokló szövik
tagjainak lenne? A többieknek maradna a 20!


Az egy tipikusan olyan javaslat lenne, ami azokban fogalmazodik meg akik irigykednek a HT birtokloira, de maguk egy lepest nem hajlandoak tenni azert, hogy nekik is legyen.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.22. 16:18:55-kor
Pontszám: 6.83
népszerűaltairFérfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
256. hozzászólás - 2010.08.22. 17:47:04 (Válasz Kocos #255 hozzászólására.)
Egyáltalán nem értek Veled egyet.
Nem azért, hogy akadékoskodjak, de:
-kicsit sem mindegy hányas szintű a karaktered amikor elkezded az ism küldiket
pláne nem a HT-t. Egészen más játékot igényel ugyanazokkal a feltételekkel csak
más időben megszerezhető lehetőségek. Úgy gondolom az egyik ügyesség míg a
másik pusztán szerencse, vagy hűtlenség kérdése. Ezzel ki is jelöljük az utat...

Nem hiszem, hogy "bőrfotelben szivarozva" ki lehet jelenti, hogy csak az ír így aki
irigy azokra akik HT-s szöviben vannak. Egészen elképesztő Azért lenne jó
ha az a 200-250 tag benevezne az avatar projektbe, mert ha ide lejönne látná
mekkora harc megy és gyanítom kevés olyan kiképzett kari lenne aki talpon maradna.
Az épületek építeni kell, hogy le ne maradjanak a tagok az épület bonusok hiányában.
A küldiket, ism külkiket maradéktalanul szintén ki kell használni pont ezért. És pont
ezért lenne fontos, végre legyenek normális paraméterű küldik, ne ezek a satnyák.
Lehet azoknak is lenne komolyabb bevétel, akik az élbolytól lentebb vannak.
Már előre látom a választ hogy megint lennének akik elhúznának. DE könyörgöm azok
már így is eléggé el vannak húzva! DE lehet tévedek és másik TV-t néztem közel másfél
évig. De mindegy. Nem vitatkozni akarok mert ennek ebben a formában semmi értelme.
És ezt is én írtam
Pontszám: 4.16
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
257. hozzászólás - 2010.08.23. 14:20:21
Volt egy olyan kérés, hogy jelezzük előre, ha bekerülnek az ismételhető küldetésekkel kapcsolatos fenti változások.

Szólok akkor, hogy várhatóan holnapra ezek meglesznek.

Ami fontos: az ismételhető küldetések a normál küldetések "klónjai", tehát ezekkel együtt a normál küldetések is változni fognak. Tehát pl. az ölj 5 entitást küldetés is könnyitve lesz 2 entitásra. Az egyetlen kivétel a 60 kritikusos, ehhez egyedül a 20 kritikusos küldi volt hasonló, de azt visszamenőleg nem akartuk ennyire neheziteni, ezért azt az egyet Baraty megoldotta valahogy.
Pontszám: 3.60
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
258. hozzászólás - 2010.08.23. 14:30:06 (Válasz Miklós #257 hozzászólására.)
Ha epp folyamatban lesz egy kuldetesem az hogy fog valtozni? Tehat ha plul az olj 20 kisebb lenynel tartok 15nel, akkor holnap instant kesz lesz a konnyites miatt?
Pontszám: 8.50
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
259. hozzászólás - 2010.08.23. 15:52:09 (Válasz Endyr #258 hozzászólására.)
Jó kérdés!
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 4.20
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
260. hozzászólás - 2010.08.23. 16:02:37 (Válasz Miklós #257 hozzászólására.)
Elhangzottak pró és kontrák a küldetésekkel kapcsolatban. De azt mondom a puding próbája az evés. Én nagyon várom már az aktiválást, főleg a két új küldetést az entinást és a kritikus sebzést.

Köszönöm.
(nem szoktam ilyeneket írni)
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 5.86
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!