Mi az ami nem úgy működik a hogy kéne? Átnéztem vagy 10 csatát ma, és mindenhol tökéletesen kijött az a képlet amit Miklós mondott...
Fegyver sebzése+erő adja az alapot a kari kritikus találata ebbe nem kavar be most már. Ebből vonódik le az ellenfél elnyelése ugye.
Ennek 25+20+15+10%-át sebzik a blökik, ha bejön a blöki kritikus, akkor ezt kap egy 1,5-ös szorzót.
Nézz meg egy ütést ahol nem ütsz kritikusat, és a blökid meg azt üt!
Íme 2 gyors példa:
Ellenfeled magasra emeli a fegyverét, a Gintak pengéjével gyorsan alulról támadsz. 308 pontnyit sebeztél. Méonech megsemmisítő, Méonech megsemmisítő és Méonech megsemmisítő az oldaladon harcolnak. 3 támadással 279 sebzést okoztak. Kritikus sebzés!
Lesújtasz ellenfeledre. *Gilgaladron* 66 pontnyit sérült. Méonech megsemmisítő, Méonech megsemmisítő és Méonech megsemmisítő az oldaladon harcolnak. 3 támadással 60 sebzés! Kritikus sebzés!
A kari krit mentes sebzésének 60%-at sebzik a 3 bloki alapból, erre jön az 50% kritikusból azaz az én sebzésem 90%-at sebzik. PONT úgy működik a hogy Miklós írta!
Ha van olyan mai csatád, ami nem ilyen, kérlek oszd meg velünk
4 blökinél 75%*1,5 azaz 112,5%-ot kéne hogy kapj fixen!
V1-es 91. szinthez képest picsafüst a karakterem, mégis 405+108 erő és 450+100-as IQ elég hozzá, hogy eredményesen lenavigáljam a karaktert... (95%-os nyert csat arányom van, amiben benne van a bénítós éjszakai táborozás az ingyen küldetésért...)
HA magasabb iq-ból származó kb -80 támadást beküldesz előre, akkor még űber magas támadás se kell!
A lélekszívás meg nem 0! Ha a varázslat tud szívni kritelve 200-at akkor a hacban kitaposok 1000-1500-at az ellenfelemből. Azaz Ha nem 0/0-ás a lélekszívás akkor igen is komoly előnyöd van közelharcban!