Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Ismételhető küldetések reformja
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3618 hozzászólás
Profil megtekintése
Ismételhető küldetések reformja
1. hozzászólás - 2010.08.12. 15:03:05
Az ismételhető küldetések közötti egyensúlyhiány gyakori téma, régóta akartunk vele foglalkozni, de sajnos csak most jutott rá idő. A küldetések nagy részét könnyitenénk. A küldetések a következőképp változnának (többek javaslatainak összesítése alapján):

Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal!
- Ezt a küldetést töröljük a listából.

Lépjen állatod szintet 10 alkalommal!
- nehezítés: 15 szintlépés.

Ejts el 20 kisebb méretű szörnyet!
- könyités: 15 kisebb szörny.

Pusztíts el 25 lényt, amely a térkapun lép át!
- marad.

Kábítsd el ellenfeled 30 alkalommal portyázás során!
- nehezítés: csak általad kezdeményezett portyában működik, és 30 helyett 45 alkalommal.

Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
- marad.

Szerezz 10 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!
- könnyités: 7 tárgy (ez kb. a 25 térkapus ellenfél megfelelője)

Szerezz vadászataid során 20 kiégett őskövet!
- könnyités: 9 kiégett őskő

Sebezz 20-szor kritikusat varázslatoddal portyázás során úgy, hogy te támadsz!
- könnyítés: 15 alkalommal
Oldj meg sikeresen 20 kalandot mostantól számítva!
- könnyítés: 15 alkalommal

Új ismételhető küldetések:

Győzz le két entitást!

Sebezz 60-szor kritikusat fegyvereddel portyázás során úgy, hogy te támadsz!
Pontszám: 8.67
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
2. hozzászólás - 2010.08.12. 15:10:53 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Mod: kifelejtettem, de nagyon orvendetes a tema felvetese.

A nehezitesekkel csinjan bannek, mert:
1/ elojon a bezzeg o meg a konnyu idoszakban felszivta magat de nekem mar nem lehet effekt.
2/ az allat szintlepos azoknak akik nem tomik a forgotoket sulyos oskovekert +TP cuccal most is rohadt nehez, 15 szintlepessel a gyakorlatilag leheteten kategoria lesz.
Persze nem azt mondom, hogy nem kell semmi nehezites, en is irtam parat a javaslatomban.

Ja igen a 2 entitast sokallom, miutan a tobbseg mar elerte a korlatot, tehat az amugy is eroteljesen visszavett fejlodesi utemmel (10-15 naponta 1 szintlepes) ezt a kuldit 2 szintenkent tudna megoldani egyszer.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.12. 15:34:55-kor
Pontszám: 7.88
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
3. hozzászólás - 2010.08.12. 15:22:56 (Válasz Kocos #2 hozzászólására.)
Az Entitásos küldi töltelék a kicsiknek szerintem
Az állat szintlépős így horror lesz azoknak is akik +tp-s tárggyal tolják, és lehetetlen azoknak akik a nélkül...
Elsőre meglepett, hogy a kritikus ütéses 60 db-bos mivoltával, mért kell erőltetni még jobban a 100-as szívósságot? Nem lehetett volna egy sima szerezz kritikus ütést 20 csatában küldetés helyette?

Többi szvsz tetszik, bár a bénítós küldetés keményet esik a ranglistán hirtelen, és a kalandos továbbra is használhatatlan...
Pontszám: 4.44
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
4. hozzászólás - 2010.08.12. 15:23:36 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
A 10 térkapus tárgy ha most van rá kb annyi sansz, mint a 25 térkapusra, még mindig random, a fene nem fogja csinálni, amikor a 25 az tuti.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.45
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
5. hozzászólás - 2010.08.12. 15:26:26 (Válasz Birka #3 hozzászólására.)
Az a baj, hogy már nincsenek kicsik.

Vagyis szerintem nem sokan lehetnek azok, akik elértek az ismételhetőkhöz, de közben nem értek az entitásaik határára.

De ám lehet, hogy tévedek.
A hozzászólást Darah módosította 2010.08.12. 15:27:49-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.84
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
6. hozzászólás - 2010.08.12. 15:26:57 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
10 pont a téma felhozásáért.
Az entitásos legtöbbünknek felejtős ahogy Kócos is kifejtette, esetleg az alacsony szintű játékosok sakkozhatnak vele.
(Leveri majdnem 0-ára az épjét, megvárja a 3 napot felveszi a küldetést lezavarja mindkettőt).

60 krit ütés egy próbát megér.

15 állat szintlépés:
Kicsit több logikázást igényel és kb. kötelezővé teszi az autosajtot.

Ejts el 20 kisebb méretű szörnyet!
Mindenképpen üdvözölendő, átlagos szerencse felett nem lehetne nagyobbakat fogni?

szerk.:
Idézet: Darah - 2010.08.12. 15:23:36
A 10 térkapus tárgy ha most van rá kb annyi sansz, mint a 25 térkapusra, még mindig random, a fene nem fogja csinálni, amikor a 25 az tuti.

Én 30 Térp-vel bevállalnám a minap is sikerült és talán 2 Térp-al jobban is jártam így talán nem lesz annyira orosz rulett szaga.
A hozzászólást Freez módosította 2010.08.12. 15:30:46-kor
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.23
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
7. hozzászólás - 2010.08.12. 15:52:16 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Na vegre!

Akkor lassuk:

Idézet: Miklós - 2010.08.12. 15:03:05

Érj el portyában döntetlent legalább 5 alkalommal!
- Ezt a küldetést töröljük a listából.

Ejts el 20 kisebb méretű szörnyet!
- könyités: 15 kisebb szörny.

Sajtold ki egy állatod lélekenergiáját, amely legalább 20. szintű!
- marad.

Sebezz 20-szor kritikusat varázslatoddal portyázás során úgy, hogy te támadsz!
- könnyítés: 15 alkalommal

Pusztíts el 25 lényt, amely a térkapun lép át!
- marad.

Sebezz 60-szor kritikusat fegyvereddel portyázás során úgy, hogy te támadsz!

Kábítsd el ellenfeled 30 alkalommal portyázás során!
- nehezítés: csak általad kezdeményezett portyában működik, és 30 helyett 45 alkalommal.



ezekkel teljesen egyetertek

Lépjen állatod szintet 10 alkalommal!
- nehezítés: 15 szintlépés.


ahogy Kocos is irta ez azoknak lehetetleniti el akik nem hasznalank oskovet hozza, az oskoveseknek kis lassitas lesz




Szerezz 10 tárgyat térkapus ellenfeleidtől!
- könnyités: 7 tárgy (ez kb. a 25 térkapus ellenfél megfelelője)

Szerezz vadászataid során 20 kiégett őskövet!
- könnyités: 9 kiégett őskő


az aranyok jok, kerdesem, hogy a 2 terkapus es a 2 vadaszos kuldetesbol mind2 bentmarad? pontosan ugyanazt kell hozzajuk csinalni, egyiket akar ki is lehetne venni. bar persze a valtozatossag mindig jo, lehet csak engem zavar a redundancia


Oldj meg sikeresen 20 kalandot mostantól számítva!
- könnyítés: 15 alkalommal


sok, inkabb 12-t javasolnek, sokszor nehezen jon ossze egyszerre 10 olyan kaland ami mind teljesitheto. es meg igy is kellene utana vadaszni/portyazni a maradekert


Győzz le két entitást!


fel eve ez a kuldetes nagy siker lett volna, de most mar olyan regota vannak entitasok, h sok embernek mar maxos vagy epp nem birja leutni. ezt nem raknam bele
Pontszám: 5.50
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
8. hozzászólás - 2010.08.12. 15:53:30
Inkabb kulon postba irom, konyebb idezgetni ha valaki akar.

Amit en meg extrakent beraknek (aztan majd jol lehurrog a tarsasag, ha nem tetszik):

- lopj oskovet 15 alkalommal (darabszam mindegy) (akiknek nem megy a benitas/krit vari/krit utes)
- old meg ellenfeled allatat 3 (vagy tobb) alkalommal (sebgyogy rulez )
- nyerj 40 kihivast (0 tp sok LE miatt magas a szam)
- novelj a kritikus utes vagy kritikus varazslat szakertelmeiden 10 pontot (na ezt magam sem tudom, h jo-e , mindenesetre hatassal lenne a 2 masik krites kuldire )

johet a hideg-meleg
Pontszám: 7.75
népszerűMinMFérfi
Végzetúr tehetség
112 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
9. hozzászólás - 2010.08.12. 15:59:25
Idézet: Freez - 2010.08.12. 15:26:57
10 pont a téma felhozásáért.


Az állat szintlépéses küldetést ne nehezítsétek, ha lehet. Oké, hogy ez a legkifizetődőbb küldetés, de elég tetemes LE befektetésével jár, aminek nagy része az idomítás folyamata alatt célponttá teszi a karaktert, ezzel is ad némi értelmet a portyának.

A kábítás a jelenlegi listában a nehezítéssel együtt is favorit maradna, csak a másfélszeres ütésszám miatt a kis szintű célpontok még több pofont kapnának fentről.
A krit. varázslat csökkentés viszont pont ezért jó ötlet.

A kalandos könnyítés nagy segítség lenne, baromi idegesítő összeimádkozni a hiányzó pár kalandot, főleg, mikor pont akkor dob a random szélsőértéket, mikor már csak pár kaland kellene (50 vadászatból relikviával is csak 1 kaland ), vagy közben túlcsordul a térkapu, de az ember 15-6 kalandnál már sajnálja eldobni a küldetést.

Térkapu: Darah megmondta a tutit, az emberek nem bíznak a randomban, ha van helyette biztos, ennyi.
Én személy szerint 5-nél már bepróbálkoznék, hátha bejön, az már elég kevésnek tűnik ahhoz, hogy megérje (jó esetben dupla haszon, rossz esetben 2-3 pontot spórolok a 25 térkapuhoz képest). Ha csak ugyanolyan arányt hoz, mint a 25 fix, miért váltanék, amíg mindkettő ugyanazt az erőforrást eszi?

Javaslatok:
Válaszolj helyesen x kvízkérdésre! (kérdés, hogy itt a gyorsítás és a kulcsok hogyan hassanak...) Besorolással hasonló móka nem buli, aki vett kulcsot őskőért, azzal szándékosan ne szúrjunk ki.

Veszíts el 30 (40?) portyát!
Win-win szitu jön ki a farmütésből, a farmok erősödnek, az erőseknél meg nincs olyan isten, hogy ezzel égessék a pp-jeiket. Nyaralás alatti küldetésnek is ideális
Pontszám: 7.75
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
10. hozzászólás - 2010.08.12. 16:13:37 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Remek lesz, köszönjük a korábbi közbenjárást is mindenkinek, aki ötletelt!

Azt kell mondjam, jó a két entitás.
Ha egy lenne, fölvennéd az utolsó csata előtt, oszt jóvan. Ez nem reális, az entitás jutalma pici lé és egy jó tárgy. Nem kell mellé még 15 küldijutalom.
Ha úgy nézed, egy átlagos harcolós küldetés is letudható egy max két napi portyával.
A 2 entitásos feltétel gyakorlatilag 1 lény kinyírása, ez egyensúlyban van időre a többivel.
Pontszám: 5.03
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
11. hozzászólás - 2010.08.12. 16:16:36 (Válasz Endyr #8 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2010.08.12. 15:53:30
Amit en meg extrakent beraknek (aztan majd jol lehurrog a tarsasag, ha nem tetszik):

- lopj oskovet 15 alkalommal (darabszam mindegy) (akiknek nem megy a benitas/krit vari/krit utes)
- old meg ellenfeled allatat 3 (vagy tobb) alkalommal (sebgyogy rulez )


Hat en ezeket alapvetoen ellenzem. A masik szivatasa a jatekon belul maradjon csak meg hobortnak, vagy a kozvetett elonyokert alaposan atgondolt hosszu tavu tervnek, de nem adjon kozvetlen tapot, azzal "kenyszeritve" az embereket, hogy a sajat tapolasuk miatt meg jobban szivassak egymast mint ahogy muszaj. A kudarcelemeny - sikerelemny mutato ezeknel a kuldiknel erosen negativ lenne, azaz tobb kudarcelemnnyel jarna a teljes jatekellomanyra vetitve, mint sikerelmennyel.

Ha kulon nezzuk az elsovel nekem az a fo bajom, hogy alapvetoen vannak emberek, akik ugy erzik az osko lopas tulmegy a jatek keretein es valahol a masik zsebeben valo turkalassal egyenerteku, hiszen ha ellopom az oskovet akkor neki ugyanannyi oskoert tobbet, nekem meg kevesebbet kell fizetnem. Elfogadom, hogy a jatek resze, akinek belefer csinalja, de kuldi azert ne legyen mar ra.

3 allat: gyakorlatilag semmilyen modon nem tudsz szerezni informaciot az ellenfeled allatainak allapotarol, igy a korabban kifejtett ellenerzeseimen tul ez egy nagy lutri lenne. Tovabba meg mindig tartom, hogy a seggyogy annak rulez, aki 24/7 a gep ele van gyogyulva, vagy scripttel gyogyitja az allatait.

Tovabbiak.
Kritikusos: implicit arengedmeny a kritikus szakikra, nem hiszem, hogy most tul draganak talalna oket a tobbseg, mert mindenki fejleszti oket valamennyire. Erdekes, ujszeru, de valamennyire jatekstilust is megszab.

Kihivasos: en remenykedem, hogy majd akuldi kombinaciok is bekerulnek a kesobbiekben, es nem lenne jo, ha egy ilyen kuldi miatt a kombinaciohoz kotelezo lenne kihivasozni, de ezentul nincs vele bajom. Tamado kihivas legyen, vedo ne szamitson.
Pontszám: 8.41
népszerűKundiFérfi
Végzetúr tehetség
210 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
12. hozzászólás - 2010.08.12. 16:17:30
Többnyire jók.

a krit ütéssel karöltve már 3 portyázós küldetés pörgetést veszélyesnek érzek, amelyek közül mindegyik a maxra lefelé ütést támogatja nem beszélve a bénitás növeléséről. Viszont megvan az az érzésem, hogy mindig LEért megy a portya nem a nagy nulláért.

Nekem amúgy mindegy, csak ne az legyen egyszercsak a hírekbe, hogy bevezettük, hanem az hogy X nap mulva bevezetésre kerül.
Pontszám: 7.65
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
13. hozzászólás - 2010.08.12. 16:20:45 (Válasz Semelyik #10 hozzászólására.)
Idézet: Semelyik - 2010.08.12. 16:13:37
Remek lesz, köszönjük a korábbi közbenjárást is mindenkinek, aki ötletelt!

Azt kell mondjam, jó a két entitás.
Ha egy lenne, fölvennéd az utolsó csata előtt, oszt jóvan. Ez nem reális, az entitás jutalma pici lé és egy jó tárgy. Nem kell mellé még 15 küldijutalom.


Semmi gond nem lenne azzal, hogy csak felveszed es megvan. Elotte csak le kell gyurni az entitast ugyanugy, nem magatol sebzodik le nulla korulre, es masik ilyen kuldi is van (sajtolj 20-as szinten), aztan latjuk, hogy az is teljesen jol mukodik.
Ami a lenyeg, hogy nem lehet eszetlenul porgetni. Sot!
Pontszám: 6.82
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
14. hozzászólás - 2010.08.12. 16:22:23
Lehet, hogy olyat mondok, ami keveseknek fog tetszeni, de nem lehetne nem nehezíteni, hanem csak gyengíteni ugyanolyan nehézségre?
Illetve ha félünk, hogy boldog-boldogtalan sok-sok kristályponttal fog rendelkezni (micsoda szemétség, hogy több játékos előtt nyílik meg a lélekgyémántos-ősköves vásárlás "korlátlan" lehetősége.), akkor legyen korlátozásként nem 3, hanem 5 különböző, teljesíteni muszáj küldetés.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 7.58
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
15. hozzászólás - 2010.08.12. 16:25:56
És persze mégvalami. Remélhetőleg a bénítás nehezítése mellett a KH még kap plusz 40% bénításelhárítást is.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 8.18
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
16. hozzászólás - 2010.08.12. 16:28:27 (Válasz Kocos #11 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.08.12. 16:16:36
Idézet: Endyr - 2010.08.12. 15:53:30
Amit en meg extrakent beraknek (aztan majd jol lehurrog a tarsasag, ha nem tetszik):

- lopj oskovet 15 alkalommal (darabszam mindegy) (akiknek nem megy a benitas/krit vari/krit utes)
- old meg ellenfeled allatat 3 (vagy tobb) alkalommal (sebgyogy rulez )


Hat en ezeket alapvetoen ellenzem. A masik szivatasa a jatekon belul maradjon csak meg hobortnak, vagy a kozvetett elonyokert alaposan atgondolt hosszu tavu tervnek, de nem adjon kozvetlen tapot, azzal "kenyszeritve" az embereket, hogy a sajat tapolasuk miatt meg jobban szivassak egymast mint ahogy muszaj. A kudarcelemeny - sikerelemny mutato ezeknel a kuldiknel erosen negativ lenne, azaz tobb kudarcelemnnyel jarna a teljes jatekellomanyra vetitve, mint sikerelmennyel.

Ha kulon nezzuk az elsovel nekem az a fo bajom, hogy alapvetoen vannak emberek, akik ugy erzik az osko lopas tulmegy a jatek keretein es valahol a masik zsebeben valo turkalassal egyenerteku, hiszen ha ellopom az oskovet akkor neki ugyanannyi oskoert tobbet, nekem meg kevesebbet kell fizetnem. Elfogadom, hogy a jatek resze, akinek belefer csinalja, de kuldi azert ne legyen mar ra.


en ugy gondolkoztam, h mivel ebbol majd lehet tapolni, ezert mindenki hasznalja ezert mindenki novel lopast (ugye 30% a max) es csak gyakrabban cserelnek gazdat az oskovek es nem csak az lesz, h XY-t lefosztjuk. 30as lopas nem a vilag.

sebgyogy szinten, ha kelloen magas gyorsan maxba lehet rantani az allatot. ha mindenki huzza mindenki konnyebben maxba tartja oket. a 24/7 es a script sztem inkabb azokat tamogatja, akik moralt akarnak szinten tartani vagy gyogyitallal portyaznak par oran belul nagyon sokat
Pontszám: 4.88
kedvelt tagNougFérfi
Végzetúr
80 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
17. hozzászólás - 2010.08.12. 16:30:05 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Lépjen állatod szintet 10 alkalommal!
- nehezítés: 15 szintlépés.

Előttem szólók elmondták, tp adó tárgy nélkül soha nem lesz kész kategória.

Kábítsd el ellenfeled 30 alkalommal portyázás során!
- nehezítés: csak általad kezdeményezett portyában működik, és 30 helyett 45 alkalommal.

Szerintem a csak általad kezdeményezett pont elég nehezítés, pláne azoknak akik zömében KH-n tudnák ezt a küldetést megcsinálni.. (révén hogy a KH védve van részben a bénítás ellen. Kábítás elhárítás: +20% csizma + a védelmet adó egyéb magas szintű tárgyak rajtuk.)

Szerezz vadászataid során 20 kiégett őskövet!
- könnyités: 9 kiégett őskő

Ez továbbra is akkora lutri hogy ép elméjű ember nem vállalja be. Helyette a lopásos küldetés lehetne amit előtte vetettek fel páran. Pl. lopj 9 kiégett őskövet / Lopj 3x kiégett őskövet. (KH cépontok esetében mondjuk gázos ez is, illetve a mostani új állatszakértelmek is jócskán nehezíthetik.)

Oldj meg sikeresen 20 kalandot mostantól számítva!
- könnyítés: 15 alkalommal

Szerintem is sok még a 15 is. Hasolóan a térkapushoz, ezt is úgy kellene megcsinálni, hogy 95%ban lehessen rá készülni tartalékolt kalanddal. (ugye az alap 24es terkapuval számoltam ami a kis szöveségek számára is "elérhető") Azaz 11 - 12 alkalommal pont jó lenne. Vagy valamelyik szövetségi épület adjon plusz slotokat a kalandokhoz- .

Győzz le két entitást!

Ezt a küldetést nehéz lenne dinamikusra leprogramozni? Azaz a szerver lekérdezi hogy mennyi entitást öltél le, ha keveset akkor 2 db kelljen a küldetéshez, ha már a végén jársz a max kérhetőknek akkor 1dbot, hm ?

Sebezz 60-szor kritikusat fegyvereddel portyázás során úgy, hogy te támadsz!

Ennek utána kell számolni, de ha feltételezzük hogy minden csatában amit kezdeményezel lefut a 6 közelharci kör és mind kritikus (ami elég illuzórikus) akkor is 10 pp-be fáj a küldetés. A krit varis küldetéshez képest kicsit soknak tartom, valahol 50 vagy 45 elég lehetne.
"Pops used to say if you find yourself in a hole, the first thing to do is ta stop diggin'."
Pontszám: 4.43
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
18. hozzászólás - 2010.08.12. 16:34:10 (Válasz Endyr #16 hozzászólására.)
Idézet: Endyr - 2010.08.12. 16:28:27
en ugy gondolkoztam, h mivel ebbol majd lehet tapolni, ezert mindenki hasznalja ezert mindenki novel lopast (ugye 30% a max) es csak gyakrabban cserelnek gazdat az oskovek es nem csak az lesz, h XY-t lefosztjuk. 30as lopas nem a vilag.


Azt probaltam elmondani, hogy nekem pl. az egyes lopas is a vilag. Elsokent lett lefelejtve, amint lehetoseg volt ra.
Pontszám: 7.88
népszerűSemelyikFérfi
Végzetúr mester
1294 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
19. hozzászólás - 2010.08.12. 16:36:34 (Válasz Kocos #13 hozzászólására.)
Túl nagy előny kicsiknek [még] egy ingyentöltelék.
Nagyon ellene vagyok.
Pontszám: 7.04
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
20. hozzászólás - 2010.08.12. 16:36:39 (Válasz Noug #17 hozzászólására.)
Idézet: Noug - 2010.08.12. 16:30:05
Vagy valamelyik szövetségi épület adjon plusz slotokat a kalandokhoz- .


Kivalo gondolat!
Pontszám: 7.88
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője