Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Ismételhető küldetések reformja
irritálóOremus_70Nő
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
81. hozzászólás - 2010.08.13. 13:08:06
Birka:A 90. szint és pl a 82. szint vége közt 82 db karakter van.Kont.szűkítéssel óránként üthetőek.Persze felfelé is támadhatsz és persze ott van a KH is.Ez is kevés?Aztán készülődik az Avataros dolog is .Mi kéne még?Ja közben legyen rosszabb a többieknek.Na azért ezt nem feltételezném rólad.

Már leírtam a javaslatom,de megteszem még egyszer:
Szerintem az ismétlődő küldetéseket a karakterek szintjéhez kéne igazítani.

pl: Küldetések 50(ez alatt nem hiszem ,hogy össze lehet hozni az ismétlődőt)-70. szint a szintnek megfelelő küldetésekkel .71-90 szint stb

Miért kelljen egy 50. szintű karakternek ugyanazokat az ismétlődőeket megcsinálni mint egy 120. szintűnek?

Persze lehet,hogy ez több munka és lehetnek viták a sávhatároknál,de pl az epikus tárgyaknál mis sávosan működik a dolog.

Amúgy a karakterem nem mágus és még csak pók sem vagyok.
Pontszám: 2.65
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
82. hozzászólás - 2010.08.13. 13:16:58 (Válasz Ezüstszél #80 hozzászólására.)
Azt kell látnotok, hogy TP nélkül kaptok lét. A karakter relatív erejét akkor is jobban növeli, ha így kapsz erőforrást, mint hogyha 5 TP mellé kapnál 500.000 LE-t. Ez olyasmi, mint a nulla bárhányszorosa is nulla, csak kifordítva: amíg szintben nem haladtál előre egy fél tyúklépésnyit sem, de kaptál x LE-t, az mindenképpen táposabb dolog, mint egy akármilyen extrém LE-szerzemény minimális TP mellé, még ha ez elsőre hihetetlennek is tűnik.
Pontszám: 8.38
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
83. hozzászólás - 2010.08.13. 13:23:14 (Válasz Kocos #78 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2010.08.13. 12:51:18

Tehat konnyites azert ne legyen, mert akkor masoknak konyebb lesz, nehezites meg azert, mert akkor neked nehezebb.
Sztem ez a ket erved erosen ellentmond egymasnak.


Sehol nem mondtam, hogy nekem, se azt hogy ne legyen nehezebb, de ügyesen forgatod a szavakat. Maradj az igazságosság vonalán, és megérted az írásom. Ha meg nem tudsz azon a vonalon elindulni, úgysem fogod. Kiszálltam.
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 6.47
népszerűRokamokaFérfi
Végzetúr mester
688 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
84. hozzászólás - 2010.08.13. 13:30:03 (Válasz pityu #83 hozzászólására.)
Én nem értem.
Vagyis megértem, mit szeretnél mondani, csak azt nem, hogy az miért is működne így, ha egyszer nem így működik.
A küldetések pörgetése teljes mértékben a karakter gazdáján múlik. Amíg a feltételek mindenki számára azonosak, továbbra is rajta fog. Az olló nyílhat, persze, de az nem az igazságosság hiánya miatt történik, hanem egyik játékos jobb és a másik szegényesebb tudása miatt.
Pontszám: 8.38
irritálóOremus_70Nő
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
85. hozzászólás - 2010.08.13. 13:34:11
Akkor most miért is kell változtatni a kábításon?Azért ,hogy ne kapjon ingyen LE-t és ne erősödhessen minden karakter egyformán?
Pontszám: 2.04
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
86. hozzászólás - 2010.08.13. 13:38:25 (Válasz Rokamoka #84 hozzászólására.)
Nem csak a karakter gazdajan mulik es a feltetelek meg aztan vegkepp nem azonosak.
Pontszám: 8.14
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
87. hozzászólás - 2010.08.13. 13:39:18 (Válasz Rokamoka #84 hozzászólására.)
Kreatív affinitás, kivégzés. (gondolom mindenki érti, mire célzok)

Amit írtam eddig, annak az lenne a lényege, hogy az új küldetések elsőnek azokra legyenek érvénnyel, akik jóval előrébb vannak (küldetés számhoz lenne kötve), hogy a többieknek legyen esélye ledolgozni a hátrányból. Idővel mindenki eléri azt a küldetés számot, aminél belép a "nehezített" vonalba. A játéktudás semmit nem sérül, ugyanúgy mindvégig előrébb lesz a többiektől, aki jól pörgeti, de van esély felzárkózásra. Ez lenne a mondandóm tömör lényege. Ha csak úgy bevezetik mindenkire az újítást, akkor a mostani különbségek csak nőni fognak még jobban. (ezért említettem a két fenti szakértelmet, azokat hasonló indokból korlátozták anno)
A hozzászólást pityu módosította 2010.08.13. 13:47:19-kor
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 7.18
népszerűCraslorgFérfi
Végzetúr mester
11552 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
88. hozzászólás - 2010.08.13. 13:51:35
Itt páran említették, hogy kábítós küldi prém nélkül jóval nehezebb.
Ezzel ellentmondanék. Egyetlen prémes kábitó cuccom a pajzs (Métely), ami 10%-ot ad. Az összes többi non-prém, epikus és térkapuból pottyanó fókuszkristályok ami pénz nélkül is bárkinek elérhető. Ezzel van 81%-om, ami a szintemen baromi kevés, és így is lazán megvan a küldi, mint ahogy megvolt 20-30 szinttel ezelőtt is.

Azt, hogy kell-e erősíteni/gyengíteni nem tudom, nekem így jó, ahogy van, de alkalmazkodom bármihez.
Pontszám: 8.86
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
89. hozzászólás - 2010.08.13. 13:52:21 (Válasz pityu #83 hozzászólására.)
Idézet: pityu - 2010.08.13. 13:23:14
Idézet: Kocos - 2010.08.13. 12:51:18

Tehat konnyites azert ne legyen, mert akkor masoknak konyebb lesz, nehezites meg azert, mert akkor neked nehezebb.
Sztem ez a ket erved erosen ellentmond egymasnak.


Sehol nem mondtam, hogy nekem, se azt hogy ne legyen nehezebb, de ügyesen forgatod a szavakat. Maradj az igazságosság vonalán, és megérted az írásom. Ha meg nem tudsz azon a vonalon elindulni, úgysem fogod. Kiszálltam.


Bocsanat nem fogalmaztam elegge cizellaltan. Tehat akar nehezitunk akar konnyitunk az fog jol jarni, aki tobb kuldit csinalt. Elso esetben azert, mert o meg konnyen csinalhatta, masodik esetben meg meg azert, mert megtobbet fog csinalni, mint eddig. Ez mar pontosan fedi amit irtal?
Abban igazad van, hogy annal nincs igazsagosabb, hogyha nem valtoztatunk. Abban nincs, hogy mindenkepp az jar rosszabbul aki kevesebb kuldit csinalt eddig, es sztem abban sincs, hogy az igazsagossag ennyire elsodleges szempont kene legyen. Nekem peldaul teljesen belefer, hogy "halal igazsagtalanul" nekem ugyanolyan lesz a kuldizes vagy picit konnyebb, masnak meg sokkal konnyebb. A jatek fejlesztese valahol mindig igazsagtalan. Igazsagtalan, hogy az uj epuelettekkel jobban jarnak akik nagy a szovijuk, igazsagtalan, hogy aki magasabb szinten van tobbet tud epiteni igy elobb jut taphoz, igazsagtalan, hogy magas szinten nincsenek lerabolhato luzerek, igazsagtalan, hogy nincs mindenkinek KH es kb. estig folytathatnam.
Van amikor ennel fontosabb, hogy elvezetes es szines legyen a jatek, ugy, hogy kozben persze torakszunk a legkevesbe igazsagtalanul berakni az ujjitast.
Pontszám: 7.44
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
90. hozzászólás - 2010.08.13. 13:53:31 (Válasz Wuher #86 hozzászólására.)
Idézet: Wuher - 2010.08.13. 13:38:25
a feltetelek meg aztan vegkepp nem azonosak


Ez alatt mit kell erteni?
Pontszám: 7.44
fórumozóDeDoomFérfi
Végzetúr tanonc
38 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
91. hozzászólás - 2010.08.13. 13:53:57 (Válasz Wuher #79 hozzászólására.)
Idézet: Wuher - 2010.08.13. 12:57:32
Azert legyen konnyebb, hogy aki egy evvel kesobb indult legyen eselye felzarkozni.


Igen, pont ettől fog tudni az 1 ével később indulo felzárkozni és az élmezőnnyel azonos szintű karakterré válni
Ha fel akarsz zárkozni annak ellenére hogy késöbbindultál, akkor javalom az 5ös világot!!!!
Pontszám: 3.30
népszerűFulijoe1Férfi
Végzetúr
62 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
92. hozzászólás - 2010.08.13. 13:53:58 (Válasz Birka #65 hozzászólására.)
.
A hozzászólást Fulijoe1 módosította 2010.08.13. 13:58:09-kor
Kisember nagy TÖ-vel.
Pontszám: 7.11
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
93. hozzászólás - 2010.08.13. 13:57:07 (Válasz Oremus_70 #81 hozzászólására.)
Ne a v1-es teszt világban gondolkozz csak Én pl V3-on tolom, és 91. szinten csoda ha meg tudom tölteni a kamrát néhanapján, de ha zafír lennék, jó ha 5 ember lenne a kamrában napi szinten...

A szint szerinti ismételhető meg baromság. Legkésőbb 60. szintre mindenki lemaxolta magát aki foglalkozik a küldikkel, onnan meg mindenkinek azonosak a küldik! AVn amit alacsonyabb szinten könnyű, van amit magasabb szinten, de összességében ugyan azon küldiket gyúrhattuk eddig is és ezután is...
Pontszám: 4.44
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
94. hozzászólás - 2010.08.13. 13:59:21
Bocs, helyettesítettem és mással írtam be a hozzászólásomat. Kicsit furi volt és nem kicsit lepődtem meg, miért vele írja. <nevet>

Üdv!

Először is köszönöm a kábítós küldetés 40-re könnyítését Miklós. Felhívnám rá mindenki figyelmét aki eddig nem vette észre.

Kíhívás ügyben
Egyértelműen még jobban felborítaná az erőegyensúlyt. Mondom ezt úgy, hogy kihívás top10-ben vagyok v3-on. Nagy a kísértés megállni és ezt csinálni ott ahol nem kell hajtani a szintet.

Idézet: Birka - 2010.08.13. 11:56:45
30-50 TP küldetésenként eredményez egy 400-600 közti LÉ/TP arányt, amit a vadászat SOHA nem fog a maga 120 LÉ/TP-s átlagával


Csak megjegyzem, hogy nekem csak vadászattal 41. szinten a Le/tp arányom 140. Mire elérek 80. szintre, elérem az 500-as arányt és ezt javítják még majd a küldetések. Még nincs fertőzés leküzdve, nincs 12 medálom, nincs dicsőségmedálom. Szóval a vadászatot is "össze kell rakni".

Félre ne értsetek, de nagyon jól látható, hogy senkinek sincs rálátása az egész játékra. Hangsúlyoznám, hogy nekem sincs. Alacsonyabb szinteken, később indultak közt olyan stratégiák vannak, amik teljesen ellentmondanak a feljebb látottaknak. Szóval nehéz egy küldetést belőni, hogy egyik "szektor" erőegyensúlyát se borítsa fel.
De mivel szerintem kicsit túl sok a személyeskedés, kiemelném, hogy nincsenek általános igazságok ebben a játékban. Az ilyen javítások azt a célt szolgálják szerintem, hogy kevésbé jó játékosoktól ne húzzanak el annyira a jók, a kitörés lehetőségét meghagyva. Ergo szvsz mindenki megtalálhatja a számítását a jövőben is.
A magasabb szinteken játszó játékosok szerintem tudnak egyébként maguk ellen beszélni. Kinek érné meg a legjobban a 30 kábítás ha nem nekik akik eddig is pörgették? Ezt szerintem alacsonyabb szintű karakterekkel játszó, kisebb kábítású karakterek játékosainak is illene észrevenni.

Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.08.13. 14:02:16-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 9.58
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
95. hozzászólás - 2010.08.13. 14:00:02 (Válasz pityu #87 hozzászólására.)
Idézet: pityu - 2010.08.13. 13:39:18
Kreatív affinitás, kivégzés. (gondolom mindenki érti, mire célzok)

Amit írtam eddig, annak az lenne a lényege, hogy az új küldetések elsőnek azokra legyenek érvénnyel, akik jóval előrébb vannak (küldetés számhoz lenne kötve), hogy a többieknek legyen esélye ledolgozni a hátrányból. Idővel mindenki eléri azt a küldetés számot, aminél belép a "nehezített" vonalba. A játéktudás semmit nem sérül, ugyanúgy mindvégig előrébb lesz a többiektől, aki jól pörgeti, de van esély felzárkózásra. Ez lenne a mondandóm tömör lényege. Ha csak úgy bevezetik mindenkire az újítást, akkor a mostani különbségek csak nőni fognak még jobban. (ezért említettem a két fenti szakértelmet, azokat hasonló indokból korlátozták anno)


1/ Ha az azonos erofeszitessel megoldhato kuldetesek szama nem csokken, akkor az igazsagos modszer nem a ledolgozasho, hanem nagyobb elony kiepitesehez fog vezetni, gyakorlatilag megkatalizalva a mar kialakult kulonbsegeket.
2/ Idovel mindenki eleri? Biztos? Nezzuk mondjuk a toplista 26. helyezettjet. 573 kuldetes, ~470 imetelheto. Ahhoz, hogy elerje azt, ahol Cyron most tart ketszerannyi kuldt kell megcsinalnia, mint eddig. 91. szintu. 2 eve megy a jatek, o az elejen regelt. Ez ha feltetelezzuk, hogy az ismetelhetokhoz csak 1 eve ert el, akkor is tovabbi 2 ev jatekot es minimum 150-es szintet jelent.
3/ >>belép a "nehezített" vonalba<<
Latod csak nehezitett vonalban gondolkodsz. Pedig ha en jol ertem itt nem ez az elsodleges cel.
Pontszám: 6.82
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
96. hozzászólás - 2010.08.13. 14:03:19 (Válasz Kocos #95 hozzászólására.)
Be lehet hozni mindenkit, csak jókor kell lenni jó helyen, pl. ha bejön valami újdonság és még nincs rendesen tesztelve akkor lehet rajta nyerni gyorsan egy kevés LÉt.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.48
irritálóOremus_70Nő
Végzetúr tanonc
15 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
97. hozzászólás - 2010.08.13. 14:10:45
"Ha fel akarsz zárkozni annak ellenére hogy késöbbindultál, akkor javalom az 5ös világot!!!!"

Tehát ha nem tetszik húzzak át a V5-re.Az ilyen bunkók miatt szokott törölni sok ember.

Birka

"A szint szerinti ismételhető meg baromság. Legkésőbb 60. szintre mindenki lemaxolta magát aki foglalkozik a küldikkel, onnan meg mindenkinek azonosak a küldik! AVn amit alacsonyabb szinten könnyű, van amit magasabb szinten, de összességében ugyan azon küldiket gyúrhattuk eddig is és ezután is..."

Köszi Birka ,hogy helyreraktál.Igazad van baromság amit javasoltam de ismét igazolva látom,hogy itt már semmi sem a javaslatról szól(ellenérv nem volt csak az ,hogy baromság) látszik ,hogy ez néhány játékos szívügye és a többieknek kuss.Nem is tudom a Miklós még beleszólhat ebbe az egészbe vagy Birka te már eldöntötted,hogy ez baromság és nem lehet így.

Na mindegy lesz ami lesz én kiszálltam.Ekkora tudással szemben én hogyan is javasolhatnék valamit.
Pontszám: 3.38
népszerűEzüstszélFérfi
Végzetúr mester
980 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
98. hozzászólás - 2010.08.13. 14:12:16 (Válasz Rokamoka #82 hozzászólására.)
Azért kértem TP számokat, hogy összehasonlítható legyen a kettő. Mert akárhogy is kell látnunk, hogy ingyen LE-t kapunk TP nélkül, ez a frázis akkor sem varázsszó, aminek vétójoga van, hacsak számokkal nincs igazolva...

Mondtál egy 500000 LE, 5 TP példát. Ennek alapján a kihívásos küldetés adna 250000 LE-t 0 TP-vel a levezetésemből.

Indultok mondjuk adott szint 0 TP-jéről, 25000 TP kell a szintlépéshez. 25000/5 = 5000. Ergo a csak portyázó karakter 250.000*5000 = 1.250.000.000 LE előnyben lesz uazon a szinten a kihívásos küldetéssel szöszölővel szemben. És ez csak 1 szint, hiszen lefelé is lehet ütni.
Te melyik módszert választanád? Őszintén. Megéri ilyen arány mellett a káros TP dupla Le-vel vagy nem? Veszettül megéri.
Nyilván ez egy eléggé szélsőséges példa, de világosan látszik, hogy az "ingyen LE TP nélkül" egy igen jól hangzó, de eléggé ködös kifejezés, aminek vannak korlátai.
Ezért kértem a számokat, de senki nem ad, csak ugyanazt a mantrát hajtogatja miközben befogja a fülét.

Edit: Helyesírás.
Edit2: Idézet: Rokamoka - 2010.08.13. 13:16:58
Amíg szintben nem haladtál előre egy fél tyúklépésnyit sem, de kaptál x LE-t, az mindenképpen táposabb dolog, mint egy akármilyen extrém LE-szerzemény minimális TP mellé, még ha ez elsőre hihetetlennek is tűnik.

Az egy szinten belüli 1 milliárd feletti LE-hátrány után nem úgy látom, hogy ez az állítás megállja a helyét.
A hozzászólást Ezüstszél módosította 2010.08.13. 14:26:32-kor
Chaotic good and lawful evil.
Pontszám: 7.68
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
99. hozzászólás - 2010.08.13. 14:14:13 (Válasz DeDoom #91 hozzászólására.)
En nem mondtam, hogy emiatt fogod utolerni a topot, de kozelebb lehetsz/leszel hozza ha konnyitunk mint ha nem. Ha mindent a szelsosegek szemszogebol probalunk vizsgalni az biztos, hogy soha nem fogunk kompromisszumos megoldast talalni.

Szerintem a Pityu altal felvetett az igazsagossagg mindenekelott elvet erdemes megfontolni talan bonyolultabb lesz a rendszer de szerintem siman megeri. A kesobb jovoknek konnyiteni (persze mertekkel) az elen haladok szamara pedig neheziteni (a mertekletesseg erre is igaz). Sok kicsi sokra megy ha a jatek minden teruleten lenne csak egy ennyi elorelepes mar akkor sokkal jobban ossze lehetne huzni a mezonyt, mint barmilyen avatarral. Olyan ez az egesz mint mikor a betegseg helyett a szovodmenyeket gyogyitjak, amig a kivalto okot nem szuntetjuk meg vagy nem szoritjuk elfogadhato szinture vissza, addig mindig ujra meg ujra elo fog jonni.


Off

A kutyat nem erdekli, hogy szerinted hol kene nekem karaktert inditani, hogy utolerjem a topot, foleg ha ahhoz is hulye vagy, hogy megnezd kinek szolsz be. Pont az ilyen hulye hozzaallas miatt nincs igazan utanpotlas, mert meg latszolagos esely sincs a felzarkozasra.

On
Pontszám: 8.87
kedvencpityuFérfi
Végzetúr mester
810 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
100. hozzászólás - 2010.08.13. 14:31:18 (Válasz Kocos #89 hozzászólására.)
Írd ide, hogy szerinted mi lenne a jó, majd egy hét múlva Miklós átmásolja a hírek topicba egy plusz mondattal: "Bekerült a játékba az ismételhető küldetés reform, mindenki nagy elégedettségével ezen változtatások élnek mindenkire:"
V1 - Lord of destiny
V6 - LoD
V4 jelen:
V4 múlt: Vérszívó, Becstelen Banyapók, Hikari, Overlord, Superman
Pontszám: 3.81
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője