Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Ismételhető küldetések reformja
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
221. hozzászólás - 2010.08.21. 14:26:39 (Válasz Miklós #218 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.08.21. 12:39:42
és még igy is 1 gombnyomásos azonnal teljesithető küldetés marad tapasztalatom szerint


Egy kis a temahoz nemkapcoslodo ergonomiai morgolodast engedj meg.
49-es kennel. 5 allat, allatonkent 2 szintlepes, igy csinalom meg mondjuk a kuldit.
1 allat gyakoroltatasa => ido kivalaszt (2 katt), gyakorlas gomb, jovahagyas => 4 katt
5 allatra ez 20 katt.
Kapok 40 szakertelempontot. Szakertelmenkent 2 katt elosztani, plusz allatonkent egy kinyitni a megfelelo panelt. Osszesen 105 gombnyomas lesz az az 1.
Egy jol megtervezett feluleten, valahol 10 es 20 gombnyomas kozott lenne ez az ertek.
Pontszám: 8.94
kedvelt tagRafkósFérfi
Végzetúr mester
293 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
222. hozzászólás - 2010.08.21. 15:01:04
Két entitásos külditől szerintem nem kell különösebben félni, kis színesítésen kívül nem igazán jelentene semmit. Aki már maxolta, két szintenként egyszer csinálhatja meg, ráadásul csak akkor van értelme, ha kb. az egész hasznot elkölti gyógyitalra (vagy még így sem).
Aki még nem érte el a számára kérhető legtöbbet, annak is max három naponta teljesíthető és néhány alkalom után vagy megint a gyógyital viszi el a hasznot, vagy az idő miatt nem éri meg, vagy elég hamar maxolja.
Pontszám: 6.19
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
223. hozzászólás - 2010.08.21. 16:05:34 (Válasz Kocos #220 hozzászólására.)
Nem hiszem, hogy olyan rosszul látnám a helyzetet. 12 pp-vel is kétszer teljesíthető naponta a küldetés, az új épületekkel és állat szakikkal viszont a 10 állatszintlépés is könnyedén teljesíthető már napi kétszer, plusz a sajtolás. Tehát az a drasztikus lassulás is fix napi 5 küldetést jelent, plusz a néha becsúszó térkapus, entitásos küldik. A vadászós küldik is csak épp annyira vannak gyengítve, hogy azok tudják belátható időn belül teljesíteni, akik napi 6-10 órát tudnak legalább ezeken a napokon a játékkal foglalkozni. Nekik már meglesz ez a küldi, a többieknek ezután sem.
A kritikus ütés küldivel, és a kritvari gyengítésével pedig már be sem kell öltözni az ócska kábitós cuccba, full felszereléssel lehet tolni a portyás küldiket, amik ezután gyakorlatilag melléktermékként teljesülnek a vereség kockázata nélkül.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 3.84
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
224. hozzászólás - 2010.08.21. 16:32:08 (Válasz Ariel #223 hozzászólására.)
12 PP/napi kétszer? Hát na jah. Annyira jó, hogy megint megmondod a frankót, Hableány.

Pontszám: 8.48
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
225. hozzászólás - 2010.08.21. 16:33:49 (Válasz Ariel #223 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.08.21. 16:05:34
Nem hiszem, hogy olyan rosszul látnám a helyzetet. 12 pp-vel is kétszer teljesíthető naponta a küldetés, az új épületekkel és állat szakikkal viszont a 10 állatszintlépés is könnyedén teljesíthető már napi kétszer, plusz a sajtolás. Tehát az a drasztikus lassulás is fix napi 5 küldetést jelent, plusz a néha becsúszó térkapus, entitásos küldik. A vadászós küldik is csak épp annyira vannak gyengítve, hogy azok tudják belátható időn belül teljesíteni, akik napi 6-10 órát tudnak legalább ezeken a napokon a játékkal foglalkozni. Nekik már meglesz ez a küldi, a többieknek ezután sem.
A kritikus ütés küldivel, és a kritvari gyengítésével pedig már be sem kell öltözni az ócska kábitós cuccba, full felszereléssel lehet tolni a portyás küldiket, amik ezután gyakorlatilag melléktermékként teljesülnek a vereség kockázata nélkül.


A 10 szintlepeses napi ketszer konnyeden dolgot sztem szamold at ujra. Mert mellelottel. Van olyan szituacio amikor teljesoitheto, de csak ez kizarolag, ha minden allatra felrakod a +10 TP-s cuccot. Es messze nem lehet minden nap eloadni. Tudod mit mond az, aki ezt a befektetest nem engedheti meg maganak? Idezem:
vegre nem izzadok vert, hogy 48 orankent meg tudjam csinalni az allatszintlepos kuldit

Tehat neki 2 naponta van meg a kuldi, ugy, hogy a +TP-s cuccokon kivul nincs hianya tapokban.

Ha mostantol 2-szer lehet naponta megcsinalni a kabitos kuldit, akkor eddig 3-szor lehetett.

A vadaszos kuldik eddig is osszejottek annak, aki egesz nap gep elott volt, maximum nem 5 hanem 8 naponta, a valtoztatas utan sokkal tobb eselye van annak is osszehozni egy kuldit, aki nem ul egesz nap gep elott, eddig nulla.
Tehat a drasztikus lassulas 5 nap cimu megjegyzesed szimplan zatonyra futott, hiszen eddig akkor napi 6-ot kellett volna csinalni ugyanezzel a lendulettel. Ez meg meg valahogy Cyronnak sem igazan jott ossze.

Nezd Ariel, en megertem, hogy neked napkozben nincs lehetoseged netezni, es hogy szeretned a jatekot ehhez merten alakitani, hogy ez minel kisebb hatranyt jelentsen neked, de ennek nem az a modja, hogy valotlan ervekkel probalod igazolni, hogy ettol a valtoztatastol hogy be fognak gyorsulni a kuldetesek, hiszen jol latszik - minimalis realizmussal szemlelve a dolgokat -, hogy nem fognak.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.21. 16:36:46-kor
Pontszám: 8.41
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
226. hozzászólás - 2010.08.21. 16:55:16 (Válasz Kocos #225 hozzászólására.)
Tiszteleletem!

Teljesen igazat adok Kocosnak.
Meg kell mondjam, nagyon meglep, hogy vannak egy páran, akik sokadszorra azt írják, napi 3-4-5-6 küldetés. Bevallom, ezt nem tudom mire véljem. Most meg akarják mutatni, mennyire ügyesek?
Akkor szeretnék gratulálni, jó helyen voltak jó időben, ügyesen rendezték a dolgaikat.
Megértem, hogy akik ezt elérik, sokat költenek a játékra, nagyon sok épületes szövetségben vannak és megvannak a megfelelő epikus tárgyaik. De ha már játék, akkor legyenek kedvesek azokra is gondolni, akik nem ugyanilyen helyzetben vannak.
Alapnak a játékosok 90%-át tekintem, akik nagyon nincsenek ilyen helyzetben, akiknek játékán igenis nehezít, lassít a szintlépés, a kábítás nehezítése.

Sokan mondták már korábban, hogy "ezekkel a változtatásokkal ez így már nem az én játékom", a válasz az volt, hogy alkalmazkodj. Sokszor elhangzott, hogy miért azok akarnak "egyensúlyba hozni" akik bevallottan napi több küldetést pörgetnek? Szerintem is kérdéses, miért a rendszer nyertesei akarják megreformálni a játékot. Talán túl jó helyzetben voltak?
Ha a feltételek változatlanok maradnának, akkor ugyanoda el lehetne jutni ahova ők. Ha azonban a feltételeket nehezítik, ugyanoda már nehezebben lehet eljutni. Kinek is jó ez?
De ezt gondolatébresztés után félre is tenném, feleslegesen nem keltem a hangulatot. Csak szeretném ha senki nem felejtené el, hogy sokan az ellenérzéseik ellenére képesek voltak elfogadni a változásokat, köztük én is.

Azt kérném, hogy belátással, a többségre és a költségekre tekintettel legyenek kezelve a dolgok. Egyébként én 19 szinttel feljebbről vásárolva is az állataimnak csak +4 Tp-t adó tárgyat tudok venni az ismételhetőkhöz. Most jó vagyok és kérjek vállon veregetést, vagy egyáltalán minek akarok ismételhetőzni?
Szvsz +10-es tárgyat alapul venni is alaptalan, nem csak az én karakteremre alapozva is.


Let
A hozzászólást Let. módosította 2010.08.21. 17:07:43-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 8.39
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
227. hozzászólás - 2010.08.21. 17:24:32 (Válasz Miklós #218 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.08.21. 12:39:42
A minden egyes küldetést megcsinálok egyszer extra jutalomért, vagy amit itt irtál, az időre teljesitem is nagyon jó ötletek. Egy gond van csak ezekkel. Már most is az ismételhető küldetésekkel arányaiban igen sok LE-t lehet szerezni a vadászathoz képest.


Hat a jutalom akkor ne LE legyen. Amugy en ugy gondolom, hogy a top kuldizoknek lehet ez az arany valahol 20-30% kozott, idomitasi koltseget nem levonva, tapos kuldibonuszos targgyal. A top25-on kivul aki premium tag es rendszeresen vadaszik, annal aligha haladja meg a 10%-ot. Mennyi az idealis arany?

Meg lehet oldani a dolgot ugy is, hogy ne novelje szamottevoen a LE bevetelt. Mondjuk egy kuldi jutalma annyiszor 5%-kal no, ahany napja nem csinalta meg a karakter, kiveve az elso par napot (mittudomen 10 nap). Igy aztan ha van egy mumus kuldi, annak idovel annyira felmegy a jutalma, hogy megeri nekiallni. Persze nyilvan eroforrasbol is tobbet emeszt majd fel, igy a +LE ami a rendszerbe folyik minimalis, a valtozatossag megis adott. (Megjegyzes ez egy nagyon nyers otlet meg igy.)

Vagy masik megkozelites: ha minden kuldit legalabb egyszer lead a karakter, akkor kap egy esszenciat. Nyilvan nem lehet majd tomegevel termelni igy az esszenciat, de csabit a valtozatossag fele, es kozvetlenul nem ad LE-t.

Mindenesetre en meg ugy erzem, hogy a ne mindig alegkisebb ellenallas iranyaba erje meg elmenni a kuldikkel kerdeskorben van meg kakao.
Pontszám: 8.41
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
228. hozzászólás - 2010.08.21. 17:26:07 (Válasz Kocos #225 hozzászólására.)
A küldetések már ott begyorsultak, hogy megjelent a palota és az állatok szakértelmei. Az pedig minimális lassulást fog jelenteni, hogy a kábítás költsége megnő, mert azt eddig sem lehetett napi 3x teljesíteni, ugyanis ahoz másik 6 küldit kellett volna naponta letudni.
A féket az esetek nagy részében nem az adja, hogy nincs elég pp a bénításhoz, hanem az, hogy valamivel be kell fejezni a hármas ciklust. Ez pedig igencsak megkönnyült.
A kritvari + kábítás összességében egyébként is olcsóbb lett mint eddig volt.

A játékot pedig nem én akarom alakítani, nem én álltam elő a küldetések változtatásának javaslatával.

Piciklon: arról nem én tehetek hogy 24 pp-ből nem tudod kétszer megcsinálni a küldit, de ez nem azt jelenti, hogy más nem tudja.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.62
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
229. hozzászólás - 2010.08.21. 17:34:15
Tavaly április óta lehet ismételhető küldetéseket csinálni, azaz durván 16 hónapja, ami meg kb. 480 nap. Ez alatt EGY embernek (Cyron) sikerült megcsinálnia 1570 küldetést (durván 1470 ismételhető), ami átlag éppen 3 küldetés/nap. A másodiknál ez az arány 2,32, a toplista első oldalának aljánál (akik még messze átlag felettiek a 25. hellyel) alig vannak 1/nap felett.
Aki napi kettőnél több küldetésről beszél, legyen szíves megadni a karakter nevét, szeretném ellenőrizni a toplistán.
Pontszám: 8.50
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
230. hozzászólás - 2010.08.21. 17:39:35 (Válasz Ariel #228 hozzászólására.)
Khm..apróság...a szintemen azért elég jó kis karim van. Ne hozzám és ne magadhoz viszonyíts. Inkább olyan 50-75 szint közöttiekkel kéne kalibrálni.
Érdekes adatokat kapnál

Pontszám: 7.96
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
231. hozzászólás - 2010.08.21. 17:43:07 (Válasz Ariel #228 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2010.08.21. 17:26:07
A küldetések már ott begyorsultak, hogy megjelent a palota és az állatok szakértelmei.


Ha egy állatnak van 50-es intelligenciája (20-as szint alatt elég kevés karakter fér hozzá ehhez), és úgy lépi a szinteket, az kevesebb mint 16% növekedést jelent a fejlődésének sebességében az eddigi maximumhoz képest (itt lehet ellenőrizni).
Ha egy állatnak 10 TPs tárgyat adsz, az ahhoz képest, hogy nincs nála tárgy, 100%-al (!) növeli meg a fejlődési sebességét. Az arány itt van iszonyatosan elszúrva. Csak hát ez már zsebre megy...
Pontszám: 4.58
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
232. hozzászólás - 2010.08.21. 18:00:09 (Válasz Jeriko #229 hozzászólására.)
Jerikó, mentsd le a listát, és nézd meg egy hónap múlva. Ha az elmúlt hónapokban nem csináltál volna meg több mint két küldit naponta, nem lennél elöttem... Az elmúlt héten napi 4 küldit teljesítettem átlagban, úgy, hogy minimális mennyiségű portyacélpontom volt, és alig haladtam a portyás küldikkel.


Piciklon: az lehet, hogy a középmezőnyben, ahol több okból is csak napi 1-2 küldetés teljesíthető, lassulni fognak a karakterek a kábitás nehezítése miatt, de magas szinten semmi nem fog érződni belőle. Sőt, ezután nem kell szenvedni a kábítással és kockáztatni a vereséget, akár 12 pp-ből sima kritvarikkal és biztos győzelmekkel elérhetem azt, amit eddig kábítással és vereségekkel hoztma össze.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.62
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
233. hozzászólás - 2010.08.21. 19:15:57
Kócos már a sokadik hozzászólásban ismételgeted hogy milyen borzalmas aránytalanság van aközött, aki minden egyes állatra rárakja a +TP-t adó ősköves tárgyat meg aki erre nem tud áldozni. Akkor megnyugtatlak: ezeknek az őrülteknek a száma valószínűsíthetően 0 és 2 között van. Egyrészt azért, mert ez értelmetlenül sok őskő lenne értelmetlenül kevés bónuszért, másrészt pedig erre semmi szükség, enélkül is azonnal teljesíthető a küldetés ha megfelelően hosszú időre küldöd az állatokat gyakorolni. Kiszámoltam, leteszteltem. Jerikó itt nem (csak) az int szaki bónuszról van szó, hanem a +2 állathelyről is, amit a palota ad!
A játékosoknak van 4 állata, esetleg +1 tartalék, és kellett 1 hely az autósajtoláshoz. Tehát eddig 5 állatot lehetett pörgetni, most lehet 7-et. Vagyis az állat szintlépős küldetés 7/5 * 1,15 = 1,61 azaz 61%-kal gyorsabban teljesthető! A 10-ről 12-re való emelés ehhez képest semmi, ezt Endyr már akkor is javasolta amikor még nem volt nagy palota.
Az ergonómiáról annyit, hogy már fejlesztési listán van az, hogy az állat összes szakértelempontját 1 gombnyomással rá lehessen költeni egy adott szakértelemre. Az idomitási költségen meg lehet siránkozni de a sajtolás bőven behozza az árát a 20-as szintű szörnyre, szintén azonnal teljesíthető küldetés és az esszenciákkal még tovább tápolódott.
Pontszám: 4.36
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
234. hozzászólás - 2010.08.21. 19:42:33 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2010.08.21. 19:15:57
Kócos már a sokadik hozzászólásban ismételgeted hogy milyen borzalmas aránytalanság van aközött, aki minden egyes állatra rárakja a +TP-t adó ősköves tárgyat meg aki erre nem tud áldozni. Akkor megnyugtatlak: ezeknek az őrülteknek a száma valószínűsíthetően 0 és 2 között van.


Meglehet (en inkabb 5-10 koze tennem, de ugyanaz a kategoria). Am Endyr akit peldanak hozol, mint aki a letapolast javasolta bizonyosan koztuk van.

Egyrészt azért, mert ez értelmetlenül sok őskő lenne értelmetlenül kevés bónuszért, másrészt pedig erre semmi szükség, enélkül is azonnal teljesíthető a küldetés ha megfelelően hosszú időre küldöd az állatokat gyakorolni. Kiszámoltam, leteszteltem.


Jajj Miklos. Ugyanmar...
Ezt nem tudom mire velni ezt a hozzaszolast. Nyilvanvaloan te is pontosan tudod, hogy nem az a kerdes, tudom-e teljesiteni, hanem az hogy adott ido alatt hanyszor tudom teljesiteni. Nyilvan nem akarod azt sugallni, hogy ugyanannyiszor.
Nekem igy is sokszor uresben lepnek az allataim, kuldi nelkul, hidd el nem fog meghatni, ha 12 szint lesz a kuszob. A jatekosok zomet meg igen.
Amugy en pont azert udvozoltem az intelligencia szakit, mert erosen csokkentette ezt a kulonbseget.

A játékosoknak van 4 állata, esetleg +1 tartalék, és kellett 1 hely az autósajtoláshoz. Tehát eddig 5 állatot lehetett pörgetni, most lehet 7-et. Vagyis az állat szintlépős küldetés 7/5 * 1,15 = 1,61 azaz 61%-kal gyorsabban teljesthető!


Teljesen igaz. (Mondjuk en 7/5 helyett 9/7-et szamolnek, de ez reszletkerdes. Az elv a lenyeg. Aki epit jobban jar, mint eddig, vagy aki nem epit, az nem jar jobban mint eddig. Az altalag jelzett felteteleket nem a hangyak hordjak am ossze. Leirtam az elobb is, de nem ment at.

Az ergonómiáról annyit, hogy már fejlesztési listán van az, hogy az állat összes szakértelempontját 1 gombnyomással rá lehessen költeni egy adott szakértelemre.


Ergonomia: egyreszt, szuper, elore is koszonjuk, masreszt javaslom attekintesre azt a vazlatatot, amit az ergonomia topik elejere irtam. (Szerintem minden allatkezeles kattintasigenye felere-tizedere csokkenne vele, a rengeteg scrollozas feleslegesse valasarol nem is beszelve.
Az allatokhoz pedig lehetne beallitani egy alapertelmezett szakit, amire rarak minden pontot automatikusan kattintas nelkul, es amit barmikor at lehetne allitani. A legtobb szakit ugyis koppig fejleszti az ember, igy nagyon bakizni sem lehet vele.

Mod innentol, ami lemaradt:
Az idomitási költségen meg lehet siránkozni de a sajtolás bőven behozza az árát a 20-as szintű szörnyre, szintén azonnal teljesíthető küldetés és az esszenciákkal még tovább tápolódott.


Erdekes szo ez a sirankozas, bevagnam, hogy mit irtam.

Amikor a kuldetesek hasznat nezzuk, nem szabad elfeledkezni az idomitasi koltsegekrol. Ezek egy komoly hanyadat elviszik a kuldetesjutalmaknak.

Mindenki dontse el vajon o eddig ezt ertette-e sirankozas alatt.

A sajtolas egyebkent onmagaban nem hozza be az arat. Hozzavetoleges becslesem a sajtolasra: szint*100*rnd(1..2) LE idomitatlanul, atlagosan szint*150LE, idomitva 20-as szinten ennek nagyjabol a duplaja (mindketto felso becsles), az idomitas pedig szint*300 LE (pontosan). Osszessegeben szint*150 LE minusz. A kuldi jutalommal mar behoizza magat, mert az szint*200 LE, tehat szint*(50..100) LE kozott van a nyereseg, azaz korabbi allitasomat modositva, igy nem nullszaldos hanem fel-negyed kuldijutalmat hoz.

Ez ugye igazabol ott fontos nekunk, hogy a vadaszathoz mertem mennyi a LE szerzes kuldibol, de ott sem igazan, hiszen irtam, hogy lehet keruloutat alkalmazni. Iletve ott, hogy most akkor kell-e az egesz kuldizest letapolni, vagy sem, bar ha jol ertem a hivatalos allaspont az, hogy ez igy osszessegeben nem letapolas, amit en ketlek, de egy statisztikaval (1 honap alatt leadott kuldik mondjuk a toplista 51-100. helye kozott/aktiv karakter es ugyanez a modositas utan) meggyozheto vagyok (leszek).

Az esszenciat nem feltetlenul kevernem be ide, mert ott megintcsak van egy olyan hatso gondolatom, hogy az az epites jutalma, nem a kuldie.
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.21. 20:20:13-kor
Pontszám: 5.33
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
235. hozzászólás - 2010.08.21. 19:45:38
Egy beszedes komment a szovimbol:
jól értem, hogy azért építettünk palotát, hogy a nehezítésnél ne kerüljünk hátrányba?

illetve
miért nem lehet még 15 szintet építeni a palotán, és akkor akár 15 állatig lehetne nehezíteni a küldetést
A hozzászólást Kocos módosította 2010.08.21. 20:33:44-kor
Pontszám: 3.96
kedvelt tagTony RamirezFérfi
Végzetúr tehetség
231 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
236. hozzászólás - 2010.08.21. 20:04:44 (Válasz Kocos #234 hozzászólására.)
azért ne automatizáljunk le mindent abból megint csak az lesz h tuti nem ugy jön össze ahogy azt eltervezte az ember...
pl az állatok felviditása. most rátolom a 21%-ot és 5 perc mulva már nem harcol. eddig csak oda kellett irni a %-ot és késen volt. -igaz nem éppen hivatalosan müködött de a játékosok 3/4-e használta... egyszerűbb lett volna vagy ugy hagyni vagy legalább választást hagyni. pl: 25, 50, 75, 100%. szerintem ebből a kattintás csökkentésből is ugyan ilyen "idősporoló" megoldás fog születni
Itt mindenki hülye, csak én vagyok helikopter!
Pontszám: 5.83
kedvelt tagFinarfinFérfi
Végzetúr
58 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
237. hozzászólás - 2010.08.21. 21:13:52
Nem szoktam hozzászólni általában semmihez, ezt megteszik mások, kicsit nagyobb lelkesedéssel, de úgy vélem most képviseltetem magam a 75. szintről a v1-ről. A küldetések nem voltak sosem az erősségem és ha körbenézek magam körül nem sok embernél látom, hogy orbitális teljesített küldetés számmal rendelkeznének. Sőt máig botlok olyanokba, akik a döntetlenezős küldetéssel bajlódik, tehát még messze van attól, hogy ismételhetős küldetésekről beszélhetne.
Őszintén megmondom szerintem nekem és a többi hasonló helyzetben lévő játékosnak most egy kicsit könnyebb lesz hiszen, jobban tudjuk beosztani a küldetéseket és talán változatosabbak is lesznek. Sokszor zavaró volt, hogy lényegében csak 2 portyás küldetés van és a vadászósak nagyon sokáig elhúzódnának. ez most változni fog. (és a sajtolós és a lépjen állatod ... nem volt olyan népszerű, hogy napjában, vagy hetente x-szer azt csináljam)
A vadászos küldetések változását én és a többi hasonszőrű játékostársam örömmel fogja fogadni. A kisebb méretű szörnyek alig akarnak felbukkanni. Számoltam egy ideje(254 vadászatból 25 kisebb szörny bukkant fel, míg nagyobból 56. Ez ugyan örvendetes, de a küldetés felvételekor átok volt), ráadásul most, hogy kaptunk egy rakat épületet, elég nagy költséggel biztos vagyok benne, hogy nem csak nálunk építkeztünk nagy ütemben.

Egy dolog amivel nem értek egyet az a "megszaporodó állathelyek". Nem az a felállás, hogy pont most csökken le ezeknek a helyeknek a száma? Én személy szerintem nagyon megörültem, hogy, akkor most lehet csinálni epikusra specializált és portyára kitenyésztett állatokat. sőt fontolgattam, hogy egy folyamatosan cserélt állatot amit alacsony szinte tartva(30 körül, hogy ne vagy csak nagyon lassan csökkenjen a morálja) magam mellett tudok, és védje a kiégett köveimet. Tehát most az állatszakaikkal egy időben nem szaporodnak meg a, nemcsak "hízóállatok"? Bár lehet én vagyok az aki valami bődületes marhaságot csinált...
Szóval szerintem nem arra kéne építeni egy gondolatmenetet, hogy milyen sok állatot tudunk egyszerre hizlalni most a palota adta 2 új hely miatt, hiszen most az én véleményem szerint nem ritka a 9! "haszonállat".

Még egy dolog, pont ma csináltam meg a győzz le 25 térkapus szörnyet küldetést és pont 10 tárgy eset amit eladtam ah-ban és 3! tönkrement relikvia. Ez akárhogy számolom 13. Szerintem ezt a küldetést ha 7-re csökkentjük már nem egyenrangú a 25 szörnyessel, hanem könnyebb, de ez nem baj, csak szeretném kimondva látni, mert nem hiszem, hogy csak nekem esne ennyi tárgy a térkapuból.

Összegzem, mert fáradt vagyok és lehet kusza kissé amit írtam.
Szerintem remek ötlet frissíteni az ismételhetős küldetéseket. Amit látok az az, hogy végre van 3 portyázós küldetés ezzel lehet a térkapupontok alatt haladni. Néhányan zúgolódnak kicsit a kábítós küldetéssel, de szerintem kell valami ami nehezül, nehogy már azt várjuk, hogy az ölünkbe hullik minden...
A vadászósak gyorsabban meglesznek, nem kell 1 küldetést 1-2-3 napig csinálni, attól függően, ki mennyit tud épp a gép előtt tölteni.
A térkapus tárgygyűjtős küldetés könnyebb lesz végre, és meg lehet csinálni a 25 térkapu pontból biztosan ... felfogtam, hogy a szerencse módosítja és előfordul, hogy valakinek alacsonyabb ez a tulajdonság.
Az entitásos az ami kicsit érdekes. 75. szinten 142 entitással bajlódok, ez a küldetés akkor lett volna jó, ha az entitások megjelenésével együtt kerültek volna be, most már, hogy sokaknak kifutott, vagy bezárulni látszik egy időre nem biztos, hogy jó húzás.
Tehát alakul a dolog, ha elkészül a mostaninál rosszabb nem lehet, biztos sokan örülni fognak egyes változtatásoknak.
v1, Finarfin,
Csak annyit tudok, hogy az élet rövid. Nem szabad túl sokszor megvonni magunktól az élet dekadens örömeit.
Pontszám: 6.47
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
238. hozzászólás - 2010.08.21. 21:26:28
Offtopic:
Csak mert még mindig a +tp-s tárgyakon van a pörgés.
Új relikvia:
Izébizébizgentyű
Állatfelszereléseid ezentúl permanensen megmaradnak (visszaválthatóak lesznek). Csak akkor cserélhető ha az állat nem gyakorol, gyógyul stb.
Kb. Ár: 50 őskő és/vagy 10000 LGy és/vagy 50000 LE
Megvásárolható 60.szint
Az árat mondjuk csökkentheti ha valaki megvette a kényelmi funkciókat és vica-versa.
Ezentúl a fizetős játékosok kb 30% (hasra ütöttem) használná ki a bónusz TP-s tárgyakat ennél a küldetésnél. Lehetne öltöztetni az állatokat is helyzetnek megfelelően (térkapu kaland bajnoki entitás).
Ez nerfelné azokat akiknek olyan állatfelszerelésük van ami újrahasznosítható így ezen játékosok kaphatnának egy kis +-t mondjuk a felszerelésük ad 5% lélekszívást (has).

Respecializációs ital. Törli az állat szakértelempontjait és újraoszthatóvá teszi.
Ár 1000 Lgy
szint 40

On:
Úgy látszik nagyjából körvonalazódnak a küldetések kb. mikor számíthatunk az élesítésre? (nem kell pontos dátum csak nagyságrendileg érdekel 1-2hét/hónap).
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 8.89
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
239. hozzászólás - 2010.08.22. 07:02:59 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
Miklós, megint azt csinálod, mint eddig mindig.

Kisúlyozod nagyszövikre, mindenki más nagyívben le van.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.05
kedvelt tagWuherFérfi
Végzetúr mester
327 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Ismételhető küldetések reformja
240. hozzászólás - 2010.08.22. 07:59:28 (Válasz Miklós #233 hozzászólására.)
Miklos ha ezt tenyleg kiszamoltad es neked az jott le, hogy nincs jelentos hatranya annak aki nem vesz cuccot akkor lecci inkabb ne is szolj bele tobbet a fejlesztesbe es vegyel fel valakit aki tenyleg tud szamolni. Eleg sokan bevallottan targyakkal toljak sokszor vettem en is +TP-s targyakat az allatoknak mert sokkal gyorsabb. Ha nincs targy kb. 900TP-t kap egy allat(maxos kennel, ez sincs ugye mindenkinek) a 7 allattal atlagban 10-11 szintlepest hoz ossze ha sikerul 4-nel tobbnek 2 szintet lepnie akkor valamivel tobbet. Targyakkal meg 1500+ ami ugye fixen 3 szint vagyis 3 allattal megvan a kuldi + par orara be kell tenni meg egyet, vagyis 7 allattal fixen minden nap meg leeht csinalni a kuldit, targyak nelkul meg 2 naponta egyszer. Szerintem a dupla hatekonysag nem elhanyagolhato, "kis" elony.
Pontszám: 5.40
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!