Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 2 új fejlesztés
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
61. hozzászólás - 2009.04.23. 08:03:01
Allat fejlesztes: a "visszaeles" lehetosege most is adott, csak most egyoldalu a fejlodes, ezutan meg ketoldalu lesz. Mivel ez azonban minden portyaban megjelenik (a ketoldalu fejlodes), ezert ez sztem nem gond. Az jol latszik, hogy ebbol az fog elsosorban profitalni, akit sokat tamadnak, ami igy nagyon jol is van, csak tamogatni tudom az elkepzelest. Talan annyi kitetellel, hogy azert a gyozelem eseten legyen magasabb a fejlodes merteke (mondjuk vereseg eseten lehetne 2/3-ad).
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
62. hozzászólás - 2009.04.23. 08:04:51 (Válasz Mortimer #2 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.04.22. 13:20:30
1. Jópár magas szintű karakter készített "varázsló karaktert". [...] Őket ez kinyírná.


Ezzel nem ertek egyet, az allat felfogasa nem olyan nagy, a magiat is nyilvan nem 1-1-ben kapnad meg. Plusz amennyit az ellenfel felfog, annyit te is felfogsz, azaz nem jartal semmivel sem rosszabul.
Megmondom oszinten en nem is tudtam, hogy nem hat az allat elnyelese a varazslatok ellen.
Pontszám: 3.50
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
63. hozzászólás - 2009.04.23. 08:10:46 (Válasz Kocos #62 hozzászólására.)
Ez annak fog fájni (és az fog sírni a fórumokon), akinek az egekben van a varázslói képessége, de egy db alacsony szintű állattal portyázik... Aki varázsló karakter, és mellette normális hordája van, annak nem fog feltűnni a különbség. De az emberek soha nem gondolnak bele a kétélű fegyverek előnyeibe, csak a hátrányaiba.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
64. hozzászólás - 2009.04.23. 10:00:15 (Válasz Khetty #17 hozzászólására.)
Idézet: Khetty - 2009.04.22. 15:45:32
és ha visszavesznek a varázslatom hatékonyságából (tök mindegy, hogy a másiknak is!), akkor még annyi esélyem sincs egy harcban... mivelhogy (gondolom nem csak én egyedül) erőt és támadást nagyon nem fejlesztettem eddig - gondolom így már azért egyértelmű, hogy miért nem tetszik a dolog...


Mar ne is haragudj, de mirol beszeltek ti itt kozossegileg?! Eddig mondjuk nyerted a variparbajt teszem azt 700-200 aranyban. Mostantol mindket oldalon befigyel 50 (magiaval 70-80) varazslat elnyeles. Ezentul 650-150 aranyban nyersz a variparbajban. Aruld mar el, hogy ez hol csokkenti az eselyeidet akarcsak egy hangyanyival is. Sehol. Majd a vegen nem 850-650 aranyban nyersz, hanem 800-600 aranyban.

Maximum akkor erinthetne ez hatranyosan, ha nem fejlesztesz allatot, de azt a varazslo taktika nem zarja ki. Sot a 2-es ponttal meg egyszerubb lesz fejleszteni ezutan.

Amit meg a smaragd hordarol irsz... Nos a smaragd horda messze a legerosebb. Messze.
Amiert ez a toplistan nem latszik az az, hogy nem tudott osszeallni igazi top szovetseg naluk, ezert a tobbi 3 horda elszipkazta a legjobb embereik egy jelentos reszet. Illetve aki maradt, az az utokepes szovetseg hianyaban nem tudta tartani a lepest fejlodesben (ld. Mortimer, aki csunyan alazott meg engem 20-as szint korul).
A hordabonuszuk viszont a legerosebb.
Pontszám: 7.50
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
65. hozzászólás - 2009.04.23. 10:15:24
A gond ott van, hogy igen eddig torony magasan nyertük a varázspárbajt, és egy kiegyenlített csatában torony magasan buktuk a közelharcot, és végül az alján kijött valami. Ha a varázspárbaj jelentősége csökken, akkor az előtérbe kerülő közelharc miatt bukhatnak a smaragdok.

Nem azt mondom hogy ez lesz. Lehet hogy be lehet úgy lőni, hogy a szörny varázselnyelés ellenére versenyképes maradjon a smaragd. De ugyanakkor fennáll annak a veszélye, hogy tényleg elvérzik a zöld horda ezen. Persze sírunk ezen zöldek, mert ez az amit szeretünk a zöld létben, és szeretnénk hogy ami miatt eddig jók voltunk, továbbra is jók legyünk.

Lehet hogy jó lesz ez a változás, lehet hogy kicsit át kell állni, de ugyanakkor lehet játszani. Csak a játékvezetés tényleg gondoljon alaposan végig egy ilyen fejleszt, mert vannak benne a fent említett buktatók.
Pontszám: 7
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
66. hozzászólás - 2009.04.23. 10:29:20
de nem azé bukjátok a közelharcot mer nincs eséyletek...hanem mer szarul fejlesztettétek a karaktereteket...azt ezen nem kell most felháborodni...be kell ismerni hogy elkurtátok...

sok kemény zöld karit ismerek...ottvan pl kezdésnek mindjá Meszy...ő közelharcban is pofáncsattint bárkiket...és vannak még hozzáhasonló tökös emberkék...oké a zöld kicst jobban kötődik a varázsláshoz...de aki csak erre épitette a karakterét az necsodálkozzon ha majd böjtölnie kell emiatt...

szal kezdjetek el gyurni közelharcra is...és negyertek ezzel a fals habiszti dumával meg az önsajnáltatós demagóg maszlagotokkal hogy "ha az állat elnyeli a varázs egy részét akkor a smaragdoknak kampec" mer ez lol
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 2.69
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
67. hozzászólás - 2009.04.23. 10:31:16 (Válasz Ajgatsz #65 hozzászólására.)
Idézet: Ajgatsz - 2009.04.23. 10:15:24
A gond ott van, hogy igen eddig torony magasan nyertük a varázspárbajt, és egy kiegyenlített csatában torony magasan buktuk a közelharcot, és végül az alján kijött valami. Ha a varázspárbaj jelentősége csökken, akkor az előtérbe kerülő közelharc miatt bukhatnak a smaragdok.


En azt ertem, de egy jottanyit sem csokken a varazsparbaj jelentossege azzal, hogy mindket oldal sebzesebol levonsz egy konstans szamot, aki kisebb mint barmelyik oldal sebzese. Pontosan ugyanannyit fog szamitani mint eddig.
Pontszám: 4.50
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
68. hozzászólás - 2009.04.23. 10:40:57 (Válasz Kocos #67 hozzászólására.)
Kocos:
Szerintem csökkeni fog. Tegyük fel hogy a csatában a sebzés 50%-50% arányban oszlik meg varázslat és közelharc között. Ha csökken a varázslat sebzés, akkor ez az arány fog eltolódni. 40%-60%-ra. Nem tudom érted-e mire gondolok.

Dr_Faktor

Nem elbasztuk, csak máshogy csináltuk. És ha a máshogy=az elbaszással, akkor az egy nagyon szomorú dolog.
Pontszám: 8
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
69. hozzászólás - 2009.04.23. 10:44:38 (Válasz Kocos #64 hozzászólására.)
"Eddig mondjuk nyerted a variparbajt teszem azt 700-200 aranyban. Mostantol mindket oldalon befigyel 50 (magiaval 70-80) varazslat elnyeles. Ezentul 650-150 aranyban nyersz a variparbajban."

Ezzel az a baj, hogy - tippem szerint - az elnyelés nem az erővel/tauval megnövelt értékből vonódik le, hanem az alapértékből, mielőtt az még felszorzódnak. Hogy miért gondolok erre? Idemásolok egy régebbi szövi fórumos bejegyzésem (megőrizzük a különlegességeket):

"X feléd dob egy momfordi csapás varázslatot. Gyorsak a reflexeid, próbálsz félrevetődni. Csak 13 pontnyit sérültél." A momfordi elméletben 40-140-et sebez. Nekem 33-mas volt akkor a varázslatelnyelésem, az ellenfélnek 90-es a taumaturgiája. Ez utóbbi elméletben legalább dupláz, hiszen simán lehet vele sebezni 300-akat, ami szerint a minimuma is 80 táján kell, hogy mozogjon. De 80-ból 33 az 47, szóval a 13 úgy jöhetett csak ki, ha az alapértékből vonódik az elnyelés.

De itt egy másik eset:
"X int, mire egy kinetikus detonáció sújt le rád. Gyorsak a reflexeid, próbálsz félrevetődni. Csak 26 pontnyit sérültél. Az állataid 3 életpontot sebződtek."

Ennél is 90 felett volt a taumaturgiája. Ebből következtetek arra, hogy az alapból számít az elnyelés.

Viszont ha így van, akkor egy állat hirtelen bekerülő 50-es elnyelése nem 50-nel, hanem egy magasszintű karakternél akár ennek háromszorosával csökkenti a sebzést!
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
70. hozzászólás - 2009.04.23. 10:45:57
jóvan Dalen legyen hát így ahogy mondod...máshogy csináltátok...

de akkor is csak a varázslatra alapozni egy karit...egy oylan játékban ahol csak 1 kör szól a varázsról meglehetősen nagy felelőtlenség(butaság)

léééspórolásként persze felfogható hisz egy varázsló karihoz csak 3 stat kell nagyon míg egy harcoshoz 4 tehát egy statnyi árat bespóroltatok de ennek az az ára hogy fizikálisan gyengébbek lettek a karaktereitek...de ezt tudtátok amikor ígydöntöttetek...

aztmeg ugye nem kell indokolnom hogy ha az állat eddig közelharcban elnyelt(mégse ríttak a rubinok) akkor a smaragdok is kifogják bírni azt a kis elnyelést...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 3.33
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
71. hozzászólás - 2009.04.23. 10:52:59 (Válasz Danka33 #55 hozzászólására.)
Idézet: Danka33 - 2009.04.22. 20:47:43
Persze, csak azt felejted ki, hogy a védekezés ugyanúgy hat a varira is!


Ezt remélem csak viccnek szántad....
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűTimcsikeNő
Végzetúr tehetség
206 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
72. hozzászólás - 2009.04.23. 11:04:51
Nem tartom jó ötletnek a varázslat elnyelés bevezetésének egyik formáját sem.

Az állatoknak adott varázslat elnyelés ugyan csökkentené a a sebződést, de a legtöbb esetben még biztosabbá tenné a vereséget. 5-6 szinttel lefelé támadva annyival kisebb a lények szintje, hogy hiába kap az alacsonyabb szintű bónuszt a nagyobbal szemben az elnyelésre, nem kap annyit amennyi a nagyobbnak van. A magasabb szintű sebződése mondjuk csökken 60-al, a 6 szinttel alacsonyabb karakteré meg 50-el. Máris nőtt a különbség.

A mágia tulajdonságot varázslat elnyeléssel párosítani szintén nem jó ötlet. Alacsony szinten nincs probléma a hatalmas sebzésekkel, magas szinten pedig a manakonstrukció miatt már így is elég erős ez a tulajdonság. Ha még varázslat elnyelés is párosul hozzá, olyan ütemben meglódulhat a mágia, hogy nem lesz az az épületmennyiség ami elég lenne a top szöviknek.

A nagy sebzések ellen nem egyébként sem érne sokat 50-60 varázslat elnyelés. Így majd nem 1800-at sebződik a kari, csak 1750-et.

Valahol máshol kellene keresni a megoldást... A fórumot olvasgatva az a véleményem, hogy a nagyon elvert karakterekre pszichésen hat az, hogy 200-at tudnak sebezni, miközben 1800 sebzést kapnak. Ha 20.000 lenne a max. ép, akkor is sok lenne az 1800 sebzés a 200 kiosztott mellett, és lennének panaszok. Ha a 200 vs 1800 helyett csak 1600 vs 1800-ra kapnának ki, nem lenne ennyi panaszkodás, könnyebben elfogadható lenne a vereség. Most egy ilyen 200 vs 1800 csata a teljes ledózerolás, földbe döngölés és kilátástalan harc látszatát kelti, a max. életponttól függetlenül.
Tehát szerintem nem maga a nagy sebzés a probléma, hanem a két sebzés közötti nagy különbség.
A hozzászólást Timcsike módosította 2009.04.23. 11:07:14-kor
Pontszám: 5.80
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
73. hozzászólás - 2009.04.23. 11:14:21
"A nagy sebzések ellen nem egyébként sem érne sokat 50-60 varázslat elnyelés. Így majd nem 1800-at sebződik a kari, csak 1750-et."

akkor miről beszélünk? ha nemsámítana oylan nagyon sokat akkor nyugodtan beleht vezetni...ezzel a kecske is jóllakik és a káposzta is megmarad...márha értitek hogy értem...

aztánpedig...

minden karakter ugyanarrol indul(1es szint 20as statok)...ugyanannyi eséyle van bárkinek jó karit csinálni...odafigyelés törődés idő és utánaolvasás...

szerintem aki béna az vállaja be hogy rommá ölik majd...és nenyujtsa a kezét hogyhát őt bántják az erősek...bakker oka van hogy préda lettél és az okot ne a játékban hanem magdban keressed...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 2.86
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
74. hozzászólás - 2009.04.23. 11:38:58 (Válasz Ajgatsz #68 hozzászólására.)
Idézet: Ajgatsz - 2009.04.23. 10:40:57
Kocos:
Szerintem csökkeni fog. Tegyük fel hogy a csatában a sebzés 50%-50% arányban oszlik meg varázslat és közelharc között. Ha csökken a varázslat sebzés, akkor ez az arány fog eltolódni. 40%-60%-ra. Nem tudom érted-e mire gondolok.


Ertem, de teljesen hibas a szamitasod. Nem az abszolut sebzes szamit a csata megnyeresenel, hanem a relativ, azaz hogy tobbet vagy kevesebbet sebzel, mint az ellenfeled. Igen kevesebbet fogsz sebezni, de attol meg ugyanugy nyersz, ha eddig nyertel volna.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
75. hozzászólás - 2009.04.23. 11:43:47 (Válasz Mortimer #69 hozzászólására.)
Nem tudom, hogy az epikus ugyanúgy működik-e, mint a karakterek, de ha igen, akkor van egy nagyon rossz hírem a kalkulációidra. Éppen epikust ölünk, Gindalf (micsoda név) a mágus ezzel az eltörlés nevű varázslattal osztja az áldást (170-es össz iq-val még egyszer sem tudtam menteni vagy 6 csatából). 1165-öt sebez belém fixen, mondom kipróbálom rajta a szitakötőt, megbecsülöm legalább a taumját meg a tárgy értékét is. Az eredmény nem meglepő: 1157-et sebzett a varázslata, azaz az elnyelés a végösszegből vonódott le.

Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
76. hozzászólás - 2009.04.23. 11:47:19 (Válasz Mortimer #69 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.04.23. 10:44:38
"X feléd dob egy momfordi csapás varázslatot. Gyorsak a reflexeid, próbálsz félrevetődni. Csak 13 pontnyit sérültél." A momfordi elméletben 40-140-et sebez. Nekem 33-mas volt akkor a varázslatelnyelésem, az ellenfélnek 90-es a taumaturgiája. Ez utóbbi elméletben legalább dupláz, hiszen simán lehet vele sebezni 300-akat, ami szerint a minimuma is 80 táján kell, hogy mozogjon. De 80-ból 33 az 47, szóval a 13 úgy jöhetett csak ki, ha az alapértékből vonódik az elnyelés.

Ennél is 90 felett volt a taumaturgiája. Ebből következtetek arra, hogy az alapból számít az elnyelés.


Kerjunk erre hivatalos allasfgolalast Miklostol, sztem nem igy mukodik.

Egyebkent mindket esetben megdobtad a mentot, ami jelentosen csokkenti a sebzest (akar negyedere is). Tegyuk fel, hogy kicsit dobott a varira. Mondjuk 60. Megduplazod. 120, negyedeled, maris csak 30. Ebbol ha a 33-at vonod az meg pont 1. Ehhez kepest a 13 meg sok is.
Persze a 90-es tau sztem duplaz, hanem tobbet tol a sebzesen.

Ja igen a varazslas ereje abban az esetben csokken, ha az ellenfel elmeletileg kepes kisebbet sebezni, mint az elnyelesed. Hiszen igy te nem tudod kihasznalni a teljes elnyelest, o meg igen. Mar abban az esetben, ha ez a minimalis sebzes bejon. Itt nagyjabol azzal szamolhatunk, hogy atlagban mondjuk 2-5 ponttal jar jol az ellenfel. Raadasul amikor jol jar, akkor egyebkent epp olyan kicsit dobott, hogy valoszinutlen, hogy elveszitsd a csatat. Igy a gyakorlati jelentossege meg ennel is kisebb ennek.

Ja egyebkent en is szeretem azt hinni, hogy varazslos taktikan vagyok. Mielott valakitol megkapom, hogy magam fele hajlok.
Pontszám: 5
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
77. hozzászólás - 2009.04.23. 12:11:05 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.04.22. 13:11:59


2.) Az, hogy az állat csak a győztes harcért fejlődik, pozitiv visszacsatolást eredményez. Javaslat: az állatok fejlődjenek és kapjanak morált a vesztes harcban is, ha a játékost támadja valaki, de csak abban az esetben, ha az állat aktuális szintje valamivel kevesebb, mint a karakteré.

- lehetősége van az elméleti visszaélésnek, amikor valakit direkt azért ütnek a barátai (buzogánnyal), hogy az állatát felfejlesszék (de a szintkorlát miatt ezzel nem lehet "elszállni").


Azért valljuk be őszintén, nem csak ez a "visszaélés" van a pakliban.

Nézzük meg az alábbi lehetőséget:
Az illető karakternek nagy a csapdakészítés, idomítás és lélekenergia sajtolás (stb.) szakképesítése (mondhatni OKJ-s bizonyítványai vannak) gyakorlatilag amit lehetett már kimaxolt, amit nem lehet az meg az égben. Ez magasabb szinten gyakori és ajánlott.

Mi történik?
Ha jól tudom, magasabb szintű állatból több LE fog kicsorogni a présben.... ergó állatot nem sebző varázslattal, közepes fegyverrel tömeges körbeverést szerveznek a "baráti" karakterek, majd miután jól fejlődik az állatka, jól kisajtolják, és hadrendbe állítanak egy másik kezdő présalávalót... kicsit ugyan munkás, de roppant hatékony
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
78. hozzászólás - 2009.04.23. 12:13:33 (Válasz Nagypityu #77 hozzászólására.)
Ja, mindezt csinálják hónapokon át... Ez nem tényező.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
79. hozzászólás - 2009.04.23. 12:35:31
Eszembe sem jutott, hogy a smaragdokat gyengítsem!
1.) Csak egy minimálisabb változásra gondoltam (pl. mágia/10 * szint/20 varázslatelnyelés), erre is csak azért, mert sok a panasz, hogy sok a sebzés, és a varázslatokra ugye még az állat sem ad elnyelést.
2.) A változás mindenkire egyformán hatna, a smaragdos ugyanúgy kevesebbet sebződne az ellenfél varázslatától, mint az ellenfele, tehát ez senkinek sem jelentene előnyt, mindössze kicsivel kevesebb lenne a sebződés.
De ha nem akarjátok, nem lesz, ez a dolog nem szívügyem

Védő játékos állatfejlődése:
Jerikó, irtad, hogy a sebzéstől függjön, hogy fejlődik-e az állat. Pontosan milyen képletre gondoltál?
Pontszám: 8.33
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
80. hozzászólás - 2009.04.23. 12:49:07
Szerintem nem Jerikó írta, de mindegy...

Annyi TP-t kapna egy vesztett csatában a blöki, amennyit sebződött. TERMESZETESEN MAXIMUM annyit amennyi az alapszintje!!! Magas szinten az irdatlan magas vastag bőrök miatt úgy is önszabályozódik a kapott TP... Vagy belepusztul, mert sokat sebződik a blöki (És akkor 12 órára ki van vonva ugye), vagy magas a vastag bőr, azaz kevesebb TP, de folyamatosan kapja, mert nem csenpézik...
Így a morállal sincs gond, mert gyorsul a szintlépés...

1.) Csak egy minimálisabb változásra gondoltam (pl. mágia/10 * szint/20 varázslatelnyelés), erre is csak azért, mert sok a panasz, hogy sok a sebzés, és a varázslatokra ugye még az állat sem ad elnyelést.


Ilyen bagatel elnyelés mellett (A varázslatok sebzéséhez képest!) fölösleges a drága programozási időt erre pazarolni!
A hozzászólást Birka módosította 2009.04.23. 12:52:47-kor
Pontszám: 6.17
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!