Eliteninja957 hozzászólás
Re: 2 új fejlesztés
301. hozzászólás - 2009.07.07. 21:52:34
Pff...még mindig ez megy?-.- nem lőtték még fel a pizsamacsillagot?
V1:Eliteninja
Pontszám: 3
CaveMaN2421 hozzászólás
Láttam, hagyjuk
Az egész témát is inkább
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)
Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
Hanga60Végzetúr tanonc
42 hozzászólás
Re: 2 új fejlesztés
303. hozzászólás - 2009.07.08. 12:48:54
Helló!
Az épületekröl szeretnék kérdezi. Nem gondoltato-e már olyanra, hogy a sok agressszívépület mellett valami szelídebbet is lehetne építeni. Mondjuk templomot.
Van átokpiramis, kínzókamra, pusztítás citadellája.
A templomban meg lehetne áldani azt aki mondjuk segít egy küldetés teljesítésébe.
Van katakomba. El lehet bújni.
Fertőzés.
Azért aki szintlépésrkor legyőzi a fertőzést, gyógyul. Egy idő után kerülhetne kevesebbe a fertőzés leküzdése, hiszen egyre gyógyultabb vagyok. Ez az életbe is így van. Minél gyógyultabb vagyok annál kevesebb gyógyszer kell.
Megtámadnak magas szintű karakterek. Nagy szakértelem összeggel, közben 50-60%-os fertőzéssel.
Mikor kapunk bónuszt azért, hogy minél kevesebb a fertőzésünk?
Lehetne kórház is. Oda is lehetne meni gyógyulni.
Tudonm van gyógyital. Meg is veszem, de jó lenne valami más is.
Vadászat: Arra sem gondoltatk, hogy vadászat közben néha kaphatnánk valamilyen tátgyat, mint a térkapuban kincset. Amit el lehetne adni, de fel is lehetne használni. Olyasmikre gondolok, mint az aukción lehet kapni. esetleg valami gyógyszer amitől gyógyulni lehet.
Csak néhány gondolat.
Hanga
Pontszám: 9
csati777830 hozzászólás
Az apróbb kincsek szörnyekből való zsákmányolása tényleg jó lenne, de sajna nagyon megterhelné a szervert a több ezer játékosnak szimultán történő loot-sorsolgatás. Emlékszem, a Diablo első részénél is volt egy kis rendszerkrach (a battle.net akkoriban még gyerekcipőben járt), mert nem számítottak a loot rendszerterhelő tulajdonságára...
Pontszám: 5