Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 2 új fejlesztés
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3616 hozzászólás
Profil megtekintése
2 új fejlesztés
1. hozzászólás - 2009.04.22. 13:11:59
Két kisebb, de annál hasznosabbnak tűnő fejlesztés ötlete merült fel. Mielőtt bekerülnek a várható fejlesztések topicba, szeretném kikérni a véleményeket.

1.) A fizikai sebzést csökkenti az állatok elnyelése, de a varázslatokét nem. Mivel még mindig gond a túl sok sebzés, erre 2 ötlet volt:
- Az állatok ne csak elnyelést adjanak, hanem varázslatelnyelést is (hátrány: akinek nincs állata van, vagy alacsony szintű, azt nem ér ezzel semmit).
- A mágia tulajdonság adjon valamennyi varázslatlenyelést, mivel talán ez a legkevésbé hasznos tulajdonság alacsonyabb szinten.

2.) Az, hogy az állat csak a győztes harcért fejlődik, pozitiv visszacsatolást eredményez. Javaslat: az állatok fejlődjenek és kapjanak morált a vesztes harcban is, ha a játékost támadja valaki, de csak abban az esetben, ha az állat aktuális szintje valamivel kevesebb, mint a karakteré.
- hátrány remélhetőleg senkit nem ér, hiszen a rendszert bevezetésétől kezdve mindenki élvezni fogja.
- ebből főleg a gyengébb karakterek fognak profitálni
- lehetősége van az elméleti visszaélésnek, amikor valakit direkt azért ütnek a barátai (buzogánnyal), hogy az állatát felfejlesszék (de a szintkorlát miatt ezzel nem lehet "elszállni").
Pontszám: 8.43
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
2. hozzászólás - 2009.04.22. 13:20:30
1. Jópár magas szintű karakter készített "varázsló karaktert". Ezeknél magas IQ, magas védekezés, magas Tau, magas kritikus, magas szerencse van, alacsony támadással és erővel. Lényege, hogy elsőként benyom egy 600-1000-es varázslatot, őt pedig az ellenfélé nem találja el. Ebbe az ellenfél jó eséllyel egyből belehal (néha még az állatai is), de ha nem is, utána esélye sincs közelharcban behoznia ezt a hátrányt. Őket ez kinyírná.

Szóval ha változás lesz, akkor legalább egy héttel ELŐRE BEJELENTVE, hogy rá lehessen készülni.

2. Ez jó. A buzogányos visszaélést nem teljesen értem: győztes csatában egyébként is fejlődik az állat.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.20
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
3. hozzászólás - 2009.04.22. 13:24:44
1-es:
A varázslat sebzés csatánként egyszeresen bejövő effekt, éppen ezért drasztikus nagyságú Ezt egy kis elnyeléssel nem lehet kompenzálni, ha meg drasztikusan csökkenti a blöki, akkor a varázslók alól húzod ki a szőnyeget! A törékeny harcos/varázsló egyensúly szerűséget én nem piszkálnám meg Állat elnyeléssel, DE természetesen jó ötlet, hogy az állatka alap és meglépett szintjével arányosan visszagyógyuljanak az emberek az elszenvedett varázslat sebzésből valamennyit. Természetesen ez a blökiket nem fogja megvédeni a másodlagos varázslat okozta sérüléstől, és ugyan úgy elpusztulnak majd…

2-es:
Ad1 ott a vezetőkészség
Ad2 bűzlik az exploit lehetőségektől…
-Sokkal hasznosabb lenne, ha az állat elszenvedett sebződése alapján járna harci tapasztalat, és ez tényleg segítene a helyzeten… Mivel hamarabb lép szintet e miatt, így a morált nem is kell piszkálni!
Pontszám: 5.90
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
4. hozzászólás - 2009.04.22. 14:24:33
Szerintem Szint*1% varázslat-elnyelés nem is lenne rossz
Pontszám: 2.88
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
5. hozzászólás - 2009.04.22. 14:36:05
és akkor majd az egészség is ad sima elnyelést? nahmár a mágiásdiból kiindulva...

Jóötletek...bár az elsőnek nem éreztem szükégességét a második meg nem életbevágó számomra illetve engem nem is nagyon érint mer hálistennek az erősebb karakterek között vok így ritkán rúgják rám az ajtót...

de nemtom...ennél valmi finomabb dolgot adjámá a népnek Miklós...olcsósítsá azokon a fránya állatoknak való felszereléseken...had tapsoljunk felállva hangosan =)
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 3
népszerűGillbatesFérfi
Végzetúr
75 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
6. hozzászólás - 2009.04.22. 14:40:07
Szerintem is nagy hiba lenne ha egy ilyen tökéletesen agyon akarnád vágni a varázsló karakter koncepciót.
Az állatot nem vonnám bele úgy hogy egyébiránt részt sem vesz a varázslat körben. Ha a másodlagos varázslat szakival sebezne a varázsló az állatba akkor érvényesüljön valamilyen szinten az állat sebzésfelfogása. De persze itt kérdés hogy mennyire, mert nem kéne a másodlagos varázslat szakit sem tönkretenni.

A varázslóknak ez nagyon fájna.....
A hozzászólást Gillbates módosította 2009.04.22. 14:56:25-kor
Pontszám: 5
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
7. hozzászólás - 2009.04.22. 14:46:19
Miklós, Te ugye vágod a wowos szlenget?

ROFLKEKS!!!

Csak így röviden.

Már tartalékolok is 50őskövet a hordaváltásra.
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 7.50
kedvencboncaFérfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
8. hozzászólás - 2009.04.22. 14:49:35 (Válasz Stubb #7 hozzászólására.)
Esetleg lehetne szinkronizálni ezt, hogy a nem wowos arcok is értésk a poént?
Dark Mongoose - Azúr Légió
Pontszám: 5
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
9. hozzászólás - 2009.04.22. 14:52:39
Na várjál.

LOL= Loughing out loud

KEK (ha alliance karakter vagy és hordással beszélgetsz akkor ezt írja ki neked a gép lol helyett... )

ROFLLOL: Rolling on floor loughing out loud

S=többesszám

ROFLKEKS=ROFLOLS

Így jó? El tudom mondani bonyolultabban is.

Termélszetesen a megjegyzésem csak az első pontra vonatkozott.
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 5
kedvelt tagNoodleeFérfi
Végzetúr mester
349 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
10. hozzászólás - 2009.04.22. 14:54:16 (Válasz Stubb #9 hozzászólására.)
Mit is kellene erre mondani... "cubie" - szerintem ez mindent kifejez..
BURKEKLOL
A hozzászólást Noodlee módosította 2009.04.22. 14:54:35-kor
Vallom, hogy pók bárki lehet.
Pontszám: 8.33
kedvencboncaFérfi
Végzetúr tehetség
191 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
11. hozzászólás - 2009.04.22. 14:54:52 (Válasz Stubb #9 hozzászólására.)
Oké, így már világos. A KEK-et nem tudtam hova tenni, mert a Kupagyőztesek Európa Kupája valahogy nem illett a képbe.
Dark Mongoose - Azúr Légió
Pontszám: 5
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
12. hozzászólás - 2009.04.22. 14:57:40 (Válasz Noodlee #10 hozzászólására.)
Ugyan-ugyan. Mind tudjuk, hogy barátok jönnek-mennek de az epic az soulbound.
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 5
kedvencKhettyNő
Végzetúr mester
1135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
13. hozzászólás - 2009.04.22. 15:10:05
Azt hiszem én ennél a fejlesztésnél törölném a karaktert azonnal! Varázsló vagyok bakter! Mivel harcoljak? Kőkarddal???
Khetty, Napkapu és a A Zöld Pókok Exkluzív Hálójának arculattervezője (V1)
Kerheina, Ködkapu Strázsái szövetség (V3)
"Több okom van gyűlölni, mint bárkinek... és én mégis hinni kezdtem Benned!"
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
14. hozzászólás - 2009.04.22. 15:14:54
Az állatos dologhoz:

- Akkor fejlődjenek az állataim, ha alacsonyabb szintűek mint én, VALAMINT ha a csatában kiosztott sebzés legalább X - X szinttől függő érték. Így nem lesz buzogányos exploit.
(mivel kikapok, legalább X/2-t kell sebesüljek)
Pontszám: 5.33
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
15. hozzászólás - 2009.04.22. 15:16:50
Fegyverekhez nem lehetne betenni olyat, ami fizikai sebzésen túl varázslatsebzést okoz?

Pl. mágusbot: 20-30 fizikai sebzés, plusz 40-100 tűzcsóva, amit erősít taumaturgia
Pontszám: 8.33
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
16. hozzászólás - 2009.04.22. 15:22:16 (Válasz Khetty #13 hozzászólására.)
Idézet: Khetty - 2009.04.22. 15:10:05
Azt hiszem én ennél a fejlesztésnél törölném a karaktert azonnal! Varázsló vagyok bakter! Mivel harcoljak? Kőkarddal???


ha varázsló vagy, akkor alapesetben még jól is jársz, hiszen valószínűleg magsabb a mágiád, mint az ellenfélé és a te sebződésed jobban csökken, mint az övé. (ha meg túlnöveli a mágiát, te úgyis növelsz a tamuturgián.)

a félreértést az okozhatja, hogy akadhat, aki azt hiszi, hogy egy fejlesztés csak rá hat, holott nem. mindenkire hat, ily módon nem "nyír ki senkit" (WTF, ez nem neked szól, de miért kell azonnal apokaliptikus jövőképet felfesteni egy fejlesztés javaslat miatt), ha teszem azt a varázslat 850 helyett 835-öt sebez. vagy 820-at.

bármi is történik, mindenkinek ugyanúgy alkalmazkodnia kell (ami magas szinten, valljuk meg, pikkpakk megy.)
Pontszám: 5.25
kedvencKhettyNő
Végzetúr mester
1135 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
17. hozzászólás - 2009.04.22. 15:45:32 (Válasz winnie #16 hozzászólására.)
winnie: csak hogy tisztán lássunk... nem hiszem azt, hogy egy fejlesztés csak rám hat (nem én vagyok az, aki arról híres a fórumon, hogy nem lát tovább magánál)... sőt! nagoyn is tisztában vagyok azzal, hogy mindenkire hat... de ahogy előttem kevésbé hevesen is kifejtették, aki eddig varázsló-karaktert csinált (hordától függetlenül), az ezzel a fejlesztéssel meg van lőve (szerény nyomott véleményem szerint a smaragdok amúgy is... de ezen nem hisztériázok) és ha visszavesznek a varázslatom hatékonyságából (tök mindegy, hogy a másiknak is!), akkor még annyi esélyem sincs egy harcban... mivelhogy (gondolom nem csak én egyedül) erőt és támadást nagyon nem fejlesztettem eddig - gondolom így már azért egyértelmű, hogy miért nem tetszik a dolog...

És igen, engedd meg, hogy ha egy fejlesztés már végképp olyan hátrányosan érint, amit esélyem sincs behozni 20-30 szinten keresztül... akkor felháborodjak és elgondolkodjak azon, hogy törlöm magam a játékból...

Hozzáteszem, hogy eddig is azt gondoltam, hogy ha vannak új fejlesztések, azok jó dolgok, hiszen nem egy előre bejáratott taktikát kell tamagocsizni, hanem itt az újabb lehetőség, hogy mindenki kigondoljon egy-egy módosítást a taktikájára... szóval félreértés ne essék, nem az a bajom, hogy változtatás van kilátásba helyezve... hanem az, hogy az egész eddigi taktikámat kidobhatom a kukába... ha jól értelmeztem Miklós szavait!
Merthát lássuk be az álletegészségügyi reform után, jött a kompenzáló szakértelem a hordázás... így most is ott vagyunk, hogy az állatok elnyelik a sebzések egy részét... szóval, ha az állat benyeli a varázslatomat is + a mágia szakértelem is ad még elnyelést, akkor két lehetőség előtt állok:
- mindennap hullára veretem az állataimat - akiknek a morálját LE-vel nem lehet bírni
- nem akarom hullára veretni az állataimat - ez esetben tiszta sor, hogy az én támadásom lepattan másról, engem viszont kiüthetnek
- illetve van még egy lehetőség: elnyeléstől függően a mágiát húzom az égbe, amiről pedig mindenki tudja, hogy tulajdonság lévén hamar az égbe szökik a fejlesztési költsége...

A LE-szerző szakértelmek pedig maximalizáltak, nem fejleszthetem őket tovább... persze idővel megtérül minden... csak nem biztos, hogy ki tudom várni azt a sok-sok szintet...

Remélem így eléggé körbemagyaráztam, hogy miért megy el a kedvem az egésztől...
(a magam nevében beszélek, de gonolom jópár középmezőnybeli játékos egyetért velem)
A hozzászólást Khetty módosította 2009.04.22. 16:05:16-kor
Khetty, Napkapu és a A Zöld Pókok Exkluzív Hálójának arculattervezője (V1)
Kerheina, Ködkapu Strázsái szövetség (V3)
"Több okom van gyűlölni, mint bárkinek... és én mégis hinni kezdtem Benned!"
Pontszám: 6.29
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
18. hozzászólás - 2009.04.22. 15:54:45 (Válasz winnie #16 hozzászólására.)
Winnie nem az a baj, hogy rám jobban hat, mint másra, hanem a varázslat, úgy magában háttérbe szorul a közelharchoz képest. Így az arra kihegyezett karakterek kerülnek hátrányba, a közelharciakhoz képest.

Előszedek egy konkrét példát. Dalen vs Deron. 685 vs 1768. Itt nem az értékekre akarom kihegyezni hanem a százalékokra.
Dalen 685-ből:

Varázslat: 628 - 91%
Találat: 0 -0%
Állatok: 57 -9%

Deron:

Varázslat: 181 - 10%
Találat: 898 -51%
Állatok: 689 -39%

Ezzel persze nincs gond his én smaragd vagyok, ő meg rubin. Ha most mindkettőnknek gyengül a varázslata, akkor neki több (tartaléka) van közelharcban, mint nekem.
A hozzászólást Ajgatsz módosította 2009.04.22. 16:02:14-kor
Pontszám: 6.17
kedvelt tagEMTybFérfi
Végzetúr tehetség
100 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
19. hozzászólás - 2009.04.22. 15:57:07
Én egy Mortimer által felvázolt karaktert építgetek épp, szóval ha egyetlen igazi "fegyverem", a varázslat sebzésén mentene az állat és a mágia tulajdonság - magas szinten azért szerintem általánosságban elmondható, hogy elég nagy mindkettő szintje a kimaxolt szakértelmek miatt - intelligens kedvenc, manakonstrukció... -, az eléggé földhöz csapna az biztos.
Pontszám: 4.75
kedvelt tagFeketeSFérfi
Végzetúr tehetség
113 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
20. hozzászólás - 2009.04.22. 15:58:08
És azt is tegyük hozzá, hogy egy csatában 6 harci, és 1 varázskör van magas szinten....na nehogy már azzal az egy körrel legyen a gond
Pontszám: 7.44
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!