Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 2 új fejlesztés
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
41. hozzászólás - 2009.04.22. 17:30:11 (Válasz Khetty #39 hozzászólására.)
Miklós simán csak a növekvő sebzések elleni sírásra akart reagálni, hibásan.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
42. hozzászólás - 2009.04.22. 17:32:27
nem...csak csupán van néminemű szerepjátékosi ismeretem...ami úgylátom nálad hibádzik...

és azt megnézted Drága Barátom Danka hogy abbol a "25ből" hányan vannak alacsonyabb szinten és hányan magasabban? megsúgom neked kb 30-40es szint környéke az ahol elkezdenek fogyni a zsákmányok sőőt lehet már 20ason is mer akik eddig eljutnak azok már kezdik kapizsgálni hogy milyen jó móka is az hogy 15% alatt órákat eltud vadászgatni és senki nem húzza le őket...aztán meg vigyorognak a nap többi részében 0 lével...

aztánmeg az is nyilt titok hogy pont ezért magsabban már semmit nemérnek a portyakarik mer a vadászok lazásan több léét termlnek ergo jobban tudnak fejlődni...ez a portya karik kihullásához...következtetésképp a gyémánt horda bonuszának elértéktelenedéséhez vezet...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 4.14
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
43. hozzászólás - 2009.04.22. 17:40:15
És megint előjöttek az offolások... Haggyuk már ezt a civódást...menjetek széped oda egymáshoz és k?pjétek le egymást...akarom mondani fogjatok kezet!

A "2 új fejlesztés"sel kapcsolatban, látom amit látok...eddig a gyémántok voltak a soron, (kevés rablás, stb, stb) most a smaragdok jönnek lásd a 2 fejlesztést, ezután a rubinok jönnek majd? Valami hasonlóval, csökken a sebzés, végül, de nem utolsó sorban a zafírok...csökken a regeneráció? Vagy mi,
A hozzászólást Viszok009 módosította 2009.04.22. 17:40:29-kor
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 5
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
44. hozzászólás - 2009.04.22. 18:55:55
A 2) pont jól hangzik, szerintem is jó ötlet.

Az 1) pontot viszont nem értem. Panaszkodott valaki, hogy túl erősek a varázslók, vagy a varázslatok? Nem hiszem, eddig csak arra hallottam panaszt, hogy gyengék. Kérdezgettem fórumokon, és sok játékossal beszélgettem, és a játék eleje óta az jön ki, hogy a harci sebzéseket támogatja a Végzetúr rendszere az elejétől fogva - kivéve a 2. szintet, amikor a smaragdoknak lehet varázslata másnak nem. A szakértelmek is erősítették ezt a szakadékot, csak most az akadémiával jött vissza egy kicsi a nagy különbségből (kritikus varászlat is megjelent a kritikus ütés mellé), de a többi csak erősödik. Én varázsló karakter vagyok V1-en, talán a legmagasabb, de legalábbis az egyik legmagasabb össz-IQval smaragdként, igaz én szélsőségesen varázslót fejlesztek. Minden bónusz ellenére, a harcosoknak 6 körük van ütni nekünk 1, és a Random működése értelmében, ha jól emlékszem Miklós írására (kb azonos szerencse mellett) 80% az esély, hogy az ellenfél elkerüli a varázslatomat IQtól függetlenül (harcosnál 6-ból 1-2 elkerülés lesz ebből). Ez 20% biztos vereség. A varázslatok sebzésére a képletet nem nagyon lehet megszerezni, de nekem durvának tűnik 170 össztau fölött a legjobb megvehető varival, amikor az ellenfél nem kerülte el 300-400 körüli sebzés. Emiatt és az előző miatt a harcok kb 30%-a eleve bukta, mert kb 200-al sebzek többet a varikörben, mint az ellen, és közelharcban 1 kör alatt ő 300-400-at sebez... A maradék esetben sebzek 800-1300 között, és van esélyem, hogy az összsebzés nagyobb lesz (harcban 4-5 találattal 200-300*4et sebet egy azonos szintű karakter, állatokat nem számolom egyik oldalon sem). Ha ezt a sebzést is lecsökkentitek - az állatelnyeléseket és a mágiát is megnézve ezen a szinten - 100-al vagy többel, a közelharciakat meg nem, akkor ezen a szinten (is) vége van a varázslóknak. Alacsony szinten is hasonló taktikával mentem, ez a tendencia igaz 20.szinttől 50.-ig, csak alacsonyabb szinten még durvább egy 60, 80 levonás az állat elnyelése miatt, ott még nagyobb a hátrány.
Nagyon kényes a harcos-varázsló egyensúly, és kicsit így is el van billenve a harcos felé, ilyen változtatást, ha lehet tényleg akkor vezessetek be, ha a játékosok panaszkodnak, hogy gond van és túl erős az egyik fél.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 8.83
kedvelt tagKrazusFérfi
Végzetúr tehetség
105 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
45. hozzászólás - 2009.04.22. 19:07:12
Szerintem se kell az állatokat alapjáraton mágia elnyeléssel ellátni, esetleg később egy ilyen szakértelmet behozni.
http://www.viccbazis.gportal.hu
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
46. hozzászólás - 2009.04.22. 19:09:00 (Válasz nasdfil #44 hozzászólására.)
Bocs de ha csak IQ-t meg taut tolsz én nagyon fel lennék háborodva ha mg eredményes is lennél csatába. A fizikai harc nem azért erősebb bizonyos helyzetben a varázslatnál mert több kör van hanem mert többet kell rá költeni. Aki keményen varázslásra gyúr az 3 tulból és 1 szakiból elvan a fizikai harchoz ennél azért jóval több kell arról nem beszélve, hogy fordítva nem működik a dolog aki csak fizikai harcra gyúr az eláshatja magát. Szóval az az egyensúly nem billeg olyan nagyon mint amennyire ezt néhány varázsló láttatni szeretné. (Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a behonak nincsenek olyan játékai ahol a specializácio komoly előnyt jelentene azok tudnak csak igazán eredményesek lenni akik mindent tolnak, mindenhez értenek.)
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 4
népszerűCsirguzFérfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
47. hozzászólás - 2009.04.22. 19:31:47 (Válasz Otoaak #46 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.04.22. 19:09:00
(Azt már csak halkan jegyzem meg, hogy a behonak nincsenek olyan játékai ahol a specializácio komoly előnyt jelentene azok tudnak csak igazán eredményesek lenni akik mindent tolnak, mindenhez értenek.)


Ez nem igaz. Muszáj specializálódni. Nem azért, hogy előnyre tegyél szert, hanem azért, hogy ne maradj le! Egy vegyes karakterrel nem jutsz sokáig. A Sárkányölőben is hasonló a helyzet, csak ott egy út létezik: az ügyesség nyomása.

Idézet: Otoaak - 2009.04.22. 19:09:00
Aki keményen varázslásra gyúr az 3 tulból és 1 szakiból elvan a fizikai harchoz ennél azért jóval több kell arról nem beszélve, hogy fordítva nem működik a dolog aki csak fizikai harcra gyúr az eláshatja magát.


Ezt kifejtenéd bővebben?
Pontszám: 5
népszerűGyulas84Férfi
Végzetúr tehetség
238 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
48. hozzászólás - 2009.04.22. 19:58:39
Nem akarok senkivel sem veszekedni, de abban azért van igazság, hogy jobban megéri kihegyezni inkább a közelharci támadásokra a karaktert.
Én személy szerint manapság sebzek 900-1000 körül ebből mindösszesen 200-250 sebzés az amit a varázslat ad.
A smaragdok meg nem fognak olyan észveszelytő hátrányba kerülni, továbbra is nehezebb lesz őket varázslattal eltalálni az övék pedig ugyanúgy nagyobb eséllyel fog találni, a gyémánt bónusza pedig úgy működik, hogy 30-35-ös szint környékéig ér valamit utána meg jóformán semmit, mert akkorra már megtanulnak nagyjából a játékosok vigyázni az LE-re (0 LE ugye 1,33-al szorozva is 0 LE)




Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
49. hozzászólás - 2009.04.22. 20:04:07 (Válasz Otoaak #46 hozzászólására.)
Ha sikerül bebizonyítanod, hogy a 130 támadás 130 iq-s karakter a fasza gyerek, a nagyon jól fejleszted, ott vagy a topon karakter, de a 100-as támadás 160-as iq karakter egy vakvágány, nincs értelme, akkor én menten törlök ... Ne legyen már ennyire sablonos a játék ...
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
50. hozzászólás - 2009.04.22. 20:10:31
nahazé nem csak IQ meg Támadás van...erő meg a védekezés is fontos a védekezés mindkettőnek az erő a közelharcosoknak...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 3
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
51. hozzászólás - 2009.04.22. 20:10:40 (Válasz Ricardo #49 hozzászólására.)
Dehogy vakvágány, az IQ "csak" a csaták 90%-át dönti el magasabb szinten, a maradék 10% meg a smaragd bónusz
Persze viccelek de az tény hogy nemhiába vetődött fel az ötlet.
Egyszerűen aki sikeres akar lenni portyában IQ-ra kell gyúrnia.
Gyúrhat támadásra is, nade ott egy 2-szer akkora védelmet kell átütnie sokszor a varihoz képest tized sebzésért.
Na persze 6-szor, de ez nekem már túl bonyolult képlet
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 2.86
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
52. hozzászólás - 2009.04.22. 20:19:28 (Válasz Ricardo #49 hozzászólására.)
Nem hiszem, hogy ezt bizonygatni kéne aki ott van az a saját bőrén érzi. De azzal nem értek egyet, hogy a fizikai harcra könnyebb rágyúrni, eredményesebb lehet de könnyebb aligha, ne keverjük a kettőt. A tárgyak sokkal több védelmet adnak mint támadást. És a ha nem találod el az ellent nem sebzel, nincs mit ragozni ezen szerintem a 6 körből átlagos esetben 3 talál be ebből kb. 1 kritel az jó esetben 600-700 sebzés magasabb szinten kicsit több, aki arra épít, hogy 1 kör alatt (varázslattal) megnyer egy 7 körös csatát az ne csodálkozzon rajta ha nem mindig jön össze. De semmi kedvem belemenni egy ilyen vitába mert nincs 2 egyforma erősségű karakter és aki csak varázslásra épít könnyen felhúzza az orrát ha elveri egy erősebb karakter fizikai harcban de ettől még nem feltétlen a varázslás gyenge. Olyat meg nem sűrűn látni, hogy gyengébb karakter fizikai harcban simán visszahozza amit a varázsló belever vagy, hogy a varázsló kicsit is hátrányban lenne.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvelt tagNoodleeFérfi
Végzetúr mester
349 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
53. hozzászólás - 2009.04.22. 20:40:46 (Válasz Dr_Faktor #38 hozzászólására.)
Mozaikmágia.. tudod... 1 szegmens alatt bármilyen varázslat.. megnézném, hogy pl a Hóförgeteggel 1 mp alatt hányat csapsz?

Másrészről, akkor legyen az, hogy taktikát lehessen választani.. varázsló v harci felállás..
A harci az alap felállás, a varázsló pedig tekintettel arra, hogy a párbaj nem 5 méterről kezdődik, nyugodtan elsütheti a kis varázslatát.. vagy esetleg 2 különbözőt mire az ellen odaér.. persze a 2x-res manaköltséggel.
Vallom, hogy pók bárki lehet.
Pontszám: 6.25
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
54. hozzászólás - 2009.04.22. 20:46:23
Noodle ehez asszem akkor minimum kéne egy mozaikmágia szakértelem =P nahde jóvan értem én mit mondol...de szerintem nem menjünk most ebbe bele...

a taktikát pedig magad választod nemtom mér eröltetik itt ennyire ezt a varázslósdit sokan...harcosként több a sanszod a sikerre...

egy Varázsló tolja za IQ Tau Védekezést meg a Kritikus varázssebzést...

egy Harcos kari is tolja az IQt pont azé hogy leárnyékolja a mágust merugye a varázslat nagysága függ a két harcoló iqujának viszonyától...szal én pont emiatt tolom a IQ Védekezés Támadás Erő négyest...

megfogom a varázsodat aztán rádmegyek és kritikusütésekkel maxolt szívósággal kivégezlek...höhöh kivéve amikor a fagyi visszanyal...de ez is benne van néha a pakliban...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 3.33
népszerűDanka33Férfi
Végzetúr mester
929 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
55. hozzászólás - 2009.04.22. 20:47:43 (Válasz Otoaak #46 hozzászólására.)
Persze, csak azt felejted ki, hogy a védekezés ugyanúgy hat a varira is!
V1:Danka33
V3:Ezüst Agyar
Pontszám: 5
kedvencMeridiathNő
Végzetúr tehetség
247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
56. hozzászólás - 2009.04.22. 21:05:31 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
1es számú ötlet) Hogy ne lehessen általános érvényű, esetleg csak akkor aktivizálódhatna, ha másodlagos varitámadás szakértelemmel párosul. Azaz ha a támadó karakter amúgy is meg akarja sorozni az állatot a varázslattal, akkor az el is oszlathasson a gazdájáról x elnyelésnyit. Amúgy ha ugyanúgy van kalkulálva, ugyanolyan szorzóval, keveset fog változtatni, hisz az állat nyilván nem nyel el többet varázslatból mint fizikai sebzésből, márpedig a varázslat sebzése sokszorosa a fizikainak. Az ötlethez mindazonáltal kicsit szkeptikusan állok.

2-es számú ötlet) Az állatfejlődés vesztett csata esetén szimpatikus ötlet, és szerepjátékosilag is reális, a visszaéléshez több energia szükséges mint amennyit megér, szóval ez sok plusz pozitív.

+1) ha már amúgy is az állatok vannak elővéve ismét, meglengetném a korábbi ötletemet, amire túl sok lehurrogás nem érkezett ahhoz ogy totális bénaság lehessen (majdmost )
Az állatok morálja nőhessen attól, hogy összeeresztik őket "játszani". Kivétel nélkül, az összeset, azaz állat nélkül maradsz arra az időre. 2 óráért mondjuk 2% morál nő mindegyiknél, és ínyencségként a harcra kirendelt visszaügethetne az oldaladra automatikusan.
Pontszám: 5
kedvelt tagmajnxNő
Végzetúr tanonc
47 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
57. hozzászólás - 2009.04.22. 21:19:14 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
"A mágia tulajdonság adjon valamennyi varázslatlenyelést, mivel talán ez a legkevésbé hasznos tulajdonság alacsonyabb szinten."

A mágia presztizsét nem harcben kell visszaadni, hanem beépíteni még pár olyan felhasználási módot, mint a manakonsti és manaregen. Amihez ezúton sziből gratulálok.
A smaragdok nevében tiltakozom a varázslás további egyoldalú gyengítgetése ellen. Nézzétek meg a toplistát v1-en, hogy hány smaragd van 100-ban.
Pontszám: 7.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
58. hozzászólás - 2009.04.22. 21:58:50 (Válasz majnx #57 hozzászólására.)
Ez szövetségi szinten alakult így, semmi köze a hordabónuszokhoz.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
59. hozzászólás - 2009.04.23. 07:47:41
Szeretnék én csak annyira gyenge lenni, mint a velem azonos szintű smaragdok, akik 600-700 pontot sebeznek belém egy varázslattal...
A hozzászólást csati777 módosította 2009.04.23. 07:48:51-kor
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
60. hozzászólás - 2009.04.23. 07:59:19
A varazslatelnyelesre nagy szukseg van. Ha bejon a varazslat, akkor sebzese rettentoen brutalis. Mondjuk az 60-100 pont amit az allat levesz belole, nem fogja ezt alapvetoen megvaltoztatni (amikor mondjuk egy epikus kritikus nelkul 2-3K-t varazsol), de mindenkepp egy jo iranyba tett lepes.
Pontszám: 4.60
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!