Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: 2 új fejlesztés
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
141. hozzászólás - 2009.07.03. 21:04:10 (Válasz BlackSheep77HUN #140 hozzászólására.)
És mi az, hogy az egy harcos 1800-as krit varit sebez belém? Egy harcos elvileg varázsolni nem is tud. Tényleg ne keverjük már a szezont a fazonnal.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.50
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
142. hozzászólás - 2009.07.03. 21:53:25 (Válasz Ricardo #141 hozzászólására.)
Teljesen igazad van! A baj az, hogy ha talpon akarsz maradni egy smaragddal szemben akkor kénytelen vagy mindenedet IQ-ra és Traura fejleszteni. Ez mellet még fejlesztheted a többi tulajdonságodat is a Tám-Védő-Erő mert ez önmagába a varázslat a smaragddal szemben nem elég hiszen alapjában nem varázsló hanem harcos. De smaragdnak bőven elég az IQ+Trau páros + a Védő, mert az első varázslattal kiüti a harcost. Viszont a harcos fizikai támadását sokkal több tárgy épület gyengíti mint a varázsló varázslatát.

Véleményem szerint itt borul az egyen súly és juttatja előnyhöz a varázslókat!
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 2
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
143. hozzászólás - 2009.07.03. 22:25:00
IQ+Tau+Védelem. valóban. de hiába kapja meg a smaragd a gyakorlótér bónuszát, az neki nem segít. legalábbis akkor biztosan nem ha főleg varázslatra gyúrt. a maxos gyakorlótér támadásbónusza négyszerese a maxos fókusz adta IQ bónusznak. ráadásul ahogy elnéztem a legtöbb játékost eddig, hordától függetlenül hibrid tulajdonságelosztást preferál.

a hiba nem a smaragd bónuszban van hanem az elégtelen támadás bónusz a felszerelésen. védekezést könnyű húzni, támadást már nem annyira, ráadásul mint már írtam, látható hogy a magasabb szintű felszerelések a varázslatot erőltetik. nem a smaragdot kell butítani hanem a felszerelésen kell változtatni.

persze én csak egy 43-as smaragd vagyok, rossz felszerelésben, átlagos "képességekkel", de aki odafigyel egy kicsit a játékra, olvassa a játék wiki oldalát (köszönet érte), az eléggé hamar észreveszi hogy a hiba nem a hordabónuszokban van.

a "szerepjátékos" témával kapcsolatban: ez nem szerepjáték. abból már rég kinőtte magát az ilyen stílusú játékkategória. jó dolog ha van még valaki aki tudja hogy mit is jelent az igazi "roleplay", de sajnos már nem igaz a legtöbb "RPG" névvel fémjelzett játékra. a PvP sem igaz erre a játékra, az igazi PvP-t az jelenti amikor 2 játékos küzd meg egymással úgy hogy egyik sincs hátrányban a másikhoz képest. a PvP arról szól hogy ki az ügyesebb, találékonyabb. ha itt leütsz valakit max távról az nem PvP, azt MMORPG berkekben random PK-nak hívják ("player killer", "player kill"), és aki randon PKzik azt álltalában noob-nak. igazi PvP-ben szinte hiányzik a random, ott a "skill" dönt. az igazi PvP játékok az FPS kategóriában vannak, nem az RPG-ben.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 8.75
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
144. hozzászólás - 2009.07.03. 22:40:08
A varázslatokat kell butítani és a TAU-t, mert baromira elszálltak! Egyáltalán nincs egy arányban a közelharccal....
V1:Eliteninja
Pontszám: 2
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
145. hozzászólás - 2009.07.03. 22:47:51 (Válasz Eliteninja #144 hozzászólására.)
Nem, jók azok, tényleg a felszerelésekkel van a probléma, az tehet erről.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.33
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
146. hozzászólás - 2009.07.03. 22:49:08
Jah az tehet arról is, majdnem 2* annyi erővel és több támadással, valamint rubin bónusszal kevesebbet sebzek a több sebzésű fegyveremmel(!!!), mint a 100al kevesebb sebzésű varázslatommal? hát tényleg...
V1:Eliteninja
Pontszám: 4.25
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
147. hozzászólás - 2009.07.03. 22:54:34 (Válasz Eliteninja #146 hozzászólására.)
A fegyvered támadásbónusza 11, az ellenfeleid védekezésbónusza pedig 100 körül mozog. Azaz 90-et kell(ene) fejlesztened a támadáson, hogy kigyenlítsd. (Arról nem is beszélve, hogy mi van, ha pihennek.)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
148. hozzászólás - 2009.07.03. 22:59:45
aham....kérdezz meg egy nem smaragdosst^^
V1:Eliteninja
Pontszám: 3
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
149. hozzászólás - 2009.07.03. 23:08:52 (Válasz S0laris #143 hozzászólására.)
Alapjában véve igazad van! De egy varázslónak nem is kéne a gyaktér. Varázsoljon ne harcoljon. Eddig rendben is vagyunk, de baj az, hogy a varázslat mellet már már jobban harcolnak mint a harcosok. Míg ez fordítva nem igaz, mert a harcos nem tud jobban varázsolni.

A hibát és több dologban látom vagy vélem.

1. alaphiba, amin már késő lenne változtatni, de a varázslók értsd: smaragd, túlzottan nagy fizikai erővel rendelkeznek. Gondolok itt arra, hogy az Ép-jük ugyanolyan szinten nő mint egy fizikálisan erősebb harcosé. Szerintem ez óriási hiba!
2. a tárgy és épület fejlesztések többsége a smaragdoknak kedvez.
3. a jelenszabályozás szerint a varázslatok aránytalanul nagyokat sebeznek a fizikai sebzésekhez képest (ez megint visszavezethető a tárgyakhoz is)
3. ha van hordabónusz, akkor kellene hogy legyen hordaspecializált fegyver is. (itt olyasmire gondolok, hogy a varázsló ne járkáljon páncélba a harcos meg ne mászkáljon varázsköpenybe vagy megteheti, de költségesebben és negatív bónuszokkal)
4. ha van hordabónusz akkor meg kéne próbálni visszaterelni ebbe a mederbe a játékot. (itt ara gondolok, hogy harcos ne akarjon varázsló lenni a varázsló meg ne akarjon harcos lenni)

Sajnos ott tartunk, hogy akik megunták a fejlesztők által tápolt smaragdokat azok vagy abbahagyják a játékot vagy hordát váltanak. Előbb-utóbb csak smaragdok lesznek és nem lesz ki ellen játszani.
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 1.57
kedvelt tagSzabinhoFérfi
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
150. hozzászólás - 2009.07.03. 23:13:52 (Válasz BlackSheep77HUN #149 hozzászólására.)
csak a játékoson múlik hogy milyen irányba viszi a karakterét...az meg hülyeség hogy a smaragdoknak ne legyen gyaktér...a gyűrük urából gandalf is harcolt, ahogy itt a smaragdok is harcolnak...a felszerelésnél kéne talán változtatni, de semmi több szerintem, minden hordának megvna a bónusza, csak mostanában a smaragdok lettek jobbak, de lesz ez még ígysem...régebben a gyémánt volt a nagyobb táp...
Hiéna-ZP

Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
151. hozzászólás - 2009.07.03. 23:19:30 (Válasz BlackSheep77HUN #149 hozzászólására.)
A smaragdoknak az első 40. szintig kb. semmi előnyük nem volt, olyan keveset sebeztek a varázslatok, hogy az összes többi horda jobb volt nála. A rubin a fix támadás és sebzésbónusz miatt, a zafír a kevesebb sebződés miatt, a gyémánt meg a hatalmas rablások révén.

Ja, de, volt, 2. szinten ők a királyok (ha nem rabolták le őket jól, kihasználva a többiek, hogy biztosan varázslatra gyűjtenek).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
152. hozzászólás - 2009.07.03. 23:19:33
Kész! Vegyük ki a smaragd hordát és legyen az összes eddig smaragdos a zafír horda tagja akkor csak gyorsabban gyógyulnak meg többet védenek.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
153. hozzászólás - 2009.07.03. 23:36:06 (Válasz Szabinho #150 hozzászólására.)
Félre értesz! Az amit írtam válasz egy másik hsz-re. Ha elolvasod azt is akkor megérted mire írtam. Ha már Gandalf akkor azt is vágod, hogy a 3 harcos kari ellen (Legoas, Gimli, Aragorn) fizikai harcban alulmaradt volna. Sajnos ez itt nem mondható el. Itt a smaragdok a varázslat mellet ugyanolyan jó harcosok is. Viszont ez már fordítva a másik 3 hordára nézve nem igaz!

Az igaz hogy a játékosom múlik milyen irányba fejleszt, de amikor hordát választasz akkor ezt az irányt megmutatják neked. Ha erről le akarsz térni és egy harcosból varázslót csinálni vagy fordítva az járjon negatív bónuszokkal és plusz költségekkel. Pont úgy mint egy normálisabb RPG-ben kettős vagy osztott kasztú karakterek fejlesztése esetén. Pl. M.A.G.U.S vagy Pc-n a Baldur's Gate
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 2
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
154. hozzászólás - 2009.07.03. 23:36:44
Számomra nem is ez a dühítő. Legyen jelenleg a nyerő taktika a IQ+Tau+Védekezés+krit varázslat kombó persze leginkább a smaragd hordának. Az elején bizonyára erősebbek voltak a rubin-ék vagy a gyémánték, aki meg tele van pénzzel annak meg a Zafír az ideális. Én ezt el is fogadom. Tény, hogy most ez a smaragd bónusszal picit durvára sikeredett, remélem lesz ez még így se.

De azt már nehezen viselem el, hogy emiatt az összes komolyabb smaragd hordás szövetséget sokkal nehezebb legyőzni!
Háborúban ritkán van az ember elegendő ÉP-n, hacsak nem vagy sokkal erősebb az összes smaragd ellenfélnél, (de még akkor is megoldható a dolog!) nem sok esélyed van. Konkrétan arra gondolok, hogy 15% után ott ver meg a smaragd ahol akar, mert ritka hogy túlélem kevés ÉP-n a varázskört. Emiatt én még költsek az Egészségre is jóval többet vagy gyógypiát igyak 15% előtt hogy legyen elég ÉP-m. Jelenleg smaragd oldalról kb. úgy néz ki a dolog, hogy az illető frissítgeti a portyaablakot néha és ha látja hogy vki kijött azt megcsapja(ha elég okos, szép kis kivégzés szakival bőven az első körben nyer, ő maga még ÉP-t se igazán veszít). Rubin oldalról meg úgy néz ki a dolog, hogy kiszámolom, hogy na akkor hány százaléktól vagyok üthető úgy hogy túl is éljem? Ja hát 15%-on simán kivégezhető vagyok, akkor gyors benyomom 15%-ról a pihenést és hátha addig nem támadnak le míg elég ÉP-t nem gyűjtök, de vigyázni mert 25%-után meg egy 2 szinttel magasabb smaragd várja hogy felbukkanjak a portyalistájában akivel szemben már akkor sincs esélyem ha nem végez ki. Kész rémálom, a smaragd meg igazából akkor lehet csak bajban ha hagyja hogy valaki jól felregenerálódjon. Persze nem hagyják...

Szóval úgy hogy a smaragd arra kapja a horda bónuszát ami most a nyerő taktika a játékban igen elszomorító háborús eredményeket produkál. Ha nem nyomnám a smaragd gyűlöletet, sztem már rég a fasorba se lennék. Csak hát ugye ez is ellensúlyozható tétel. Valamit tenni kéne, vagy a fegyverekkel, vagy az épületekkel vagy akármivel mert megmaradhat a smaragd horda bónusza, legalább színes a játék, de azért ne lehetetlenítsük el a háborúzást ezért velük szemben.
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 2.86
irritálóBlackSheep77HUNFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
155. hozzászólás - 2009.07.03. 23:45:09 (Válasz Mortimer #151 hozzászólására.)
Teljesen igazad van! Én még csak 31 szintű vagyok, de szövetségben amelyikben vagyok mindenki 40 felett jár már és Ők pont most isszák ennek a levét.

Én még nem érzek akkora különbséget a hordák között, de az már most észrevehető, hogy a felszerelések a relikviák több bónuszt adnak a smaragdnak és ez majd a 40. szint körül fejti ki igazi hatását.

Egyik ilyen kedvencem a Rubin Triász gyűrű: Eg +3, Mág +3, IQ +3 Azért ez gáz!
V2 Martalócok - Raulh de Con
Real Madrid - LA COPA DEL REY CHAMPIONS (2011)
Pontszám: 2.33
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
156. hozzászólás - 2009.07.03. 23:45:30
Nem csak a smaragdok tápolódtak fel ennyire(de ők a legjobban). Az összes kari aki ezzel a taktikával játszik! Teljesen brutálisan sebez....nem értem, hogy 20IQ pont különbséggel, hogy tud belém lőni 1000 fölött??
V1:Eliteninja
Pontszám: 3
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
157. hozzászólás - 2009.07.03. 23:47:13 (Válasz Szurilo #154 hozzászólására.)
"ritka hogy túlélem kevés ÉP-n a varázskört"

A tisztánlátás végett: mekkora az egészséged?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
158. hozzászólás - 2009.07.03. 23:48:19 (Válasz Mortimer #157 hozzászólására.)
Ma léptem a 42. szintre Egészség: 4800 lélekenergiából fejleszthető. 70 (+18)
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
kedvelt tagSzuriloFérfi
Végzetúr mester
271 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
159. hozzászólás - 2009.07.03. 23:49:25
Ja és én még annyira nem is szenvedem meg a dolgot, mert én tényleg ráfeküdtem az IQ-ra:
Erő: 9251 lélekenergiából fejleszthető. 108 (+19)
Támadás: 15029 lélekenergiából fejleszthető. 123 (+7)
Védekezés: 8549 lélekenergiából fejleszthető. 93 (+77)
Egészség: 4800 lélekenergiából fejleszthető. 70 (+18)
IQ: 19500 lélekenergiából fejleszthető. 140 (+6)
Mágia: 3264 lélekenergiából fejleszthető. 58 (+9)
Taumaturgia: 3621 lélekenergiából fejleszthető. 61 (+12)
Világ2: Szurilo

"May your blades never dull"

Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5.00
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: 2 új fejlesztés
160. hozzászólás - 2009.07.03. 23:53:39 (Válasz Szurilo #158 hozzászólására.)
1. Tehát feleakkora, mint a legmagasabb tulajdonságod. Akkor miről beszélünk?

2. Nézz vissza február tájára, ebben a fórumban. V1-en akörül ért a zöm 40. szint környékére. Hatalmas botrány volt már ebből, csak éppen pár elkötelezett harcos (pl. Mási Valkitor) NÖVELD AZ EGÉSZSÉGED címmel mozgalmat indított, és mindenhol terjesztette. Én is kétkedtem, meg sokan mások körülöttem, de belementem, felvittem 95-re. Azt kell mondjam, bejött, nagyon megéri, és én is sok helyen, sok embernek leírtam ugyanezt.

3. Következő az lesz, amikor 60. szintre érsz, ott már 150 feletit egészség kell. Ez úgy jön ki, hogy a térkapus lény sebez 1200-at a kataklizmával, ha nem mented le (ami napi 5 bemenetelnél simán előfordul), azaz simán le tud lőni az is.

Tehát NEM a varázslatok erőssége, vagy a smaragd horda itt a döntő, hanem az egészség növelése.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6.71
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője