Balor nem az a pofátlanság (nem akkora), hogy mentek háborúzni, hanem a mellépakolt dolgokból jön össze. Pl elvárás a gyengébbtől, hogy azért mert gyengébb elvárjátok (vagy közületek sokan/néhányan), hogy kapituláljon. Ha küzdeni akar küzdjön. Ez az elvárás pofátlanság, tőletek is, az Elit hordától is, az Azúr légióról még nem hallottam, de lehet hogy tőlük is.
Balor, gyógyir v2 ellenszer, tisztában vagyok, hogy van ellenszere, de szigorúan a játékon belülről szemlélve, nem éri meg az ellenszere a befektetett energiát. Hosszú háború lesz, minimális nyereménnyel.
Y-y-y-y játékot én is ismerem, nem kell bemutatni. Mint három sorral fentebb írtam a probléma alapvetően az irreális elvárásokkal van. + béke, ha kapitulál az ellenfél harc nélkül. Röhög a vakbelem, a szomorú, hogy az esélytelenség miatt a kisebb szövetségnek nincs választása. Nyilván a játékosok bizonyos fokú önkorlátozása ezt megoldaná, de, mint ahogy említetted a másik játékot, kizárt, hogy működne.
Amit a katakombáról írt valaki, igen a kisebbnek probléma, nem fejlődik. A másik oldalról viszont profitál belőle, ha akarja gyorsan, ha nem akkor lassan marad le az erős szövetségektől. Én személy szerint, ha a többiek beegyeznének, simán szünetelnék 1 hónapig, maradjunk le, játszanak a nagyok egymás között tamagocsit (jéé, épp a nagyok tamagocsiznak a legjobban, hadüzenetre lóerő...
).
Hosszútávú közgazdasági szempontok, ami közvetve érinti a top szövetségeket is. Ha sáska módjára felzabálod a táplálékod (ld EH, TGy stb), nem fog újratermelődni. Bár gondolom az említett szövetségek közül mindenki szívesen játszana úgy, hogy csak a szövetségi toplista első 6 helyezettje van a játékban. Ugyan realtív rövidtávon a játékosok nagy része abbahagyja, legalábbis a Világ1-en, talán a Világ2-n 3-n újrakezdik. Ezután is lehet vállatvonogatni, hogy nem bírták, elbuktak, nabumm. Bár gyanítom, hogy Miklósék ezt egy kicsit másképp gondolják.