Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Petur

Oldal: 12345678
Dátum: 2009.04.17. 10:07:56
Szeretném, ha a helyettesítés kérdése egyértelműen lenne szabályozva. Jelenleg egy olyan ex-lex állapot van a játékban, ami nem nyújt megfelelő igazodási lehetőséget.

1. Azt tudjuk, hogy multizni tilos.
2. Az első pont elvben azt jelenti, hogy mindenki csak a saját nevében, a saját karakterével léphet be a játékba.
3. A játékvezetés mégis elfogadhatónak tartja, és megengedi, hogy a szövetség tagjai egymást helyettesítsék, ez pedig a második pont megkerülését jelenti.

Nem tisztázott, hogy mi számít helyettesítésnek, és mi az, ami már multizás. Ha hárman visznek egyszerre három karaktert, az minek számít? Ha egy valaki visz három karaktert, és ketten a nevüket adják hozzá, vagy esetleg be is lépnek néha, az minek számít? Hol húzódik a határ a helyettesítés és a multizás között?

Nekem, mint az ELIT HORDA jelenlegi vezetőjének problémát jelent, hogy nem tudom eldönteni mit engedjek meg a szövetségen belül, és mire mondjam azt, hogy ez már nem szabályos. Mi, az ELIT HORDÁ-ban szeretnék a szabályokat teljes egészében betartani, és a tisztességes, korrekt játék szellemében játszani. Szükségem van arra, hogy legyenek tiszta, egyértelmű szabályok, amihez tudunk igazodni.
Dátum: 2009.04.15. 17:14:18
A szövetségi háborúknak van egy új vonulata, amit a visszafogott fejlődés hozott elő. Gondoljátok végig.

Tegyük fel, hogy van két szövetség 5-5 fővel, akik 30, 32, 34, 36, 38 szintűek. Legyen a két szövetség teljesen azonos erősségű. Tegyük, fel, hogy az egyik szövetség visszafogottan fejlődik, ami azt jelenti, hogy a karakterek megakapják ugyanazt a LÉ mennyiséget, vagyis ugyanúgy fejlődnek tulajdonságban, szakértelemben. Cserébe lassabban fejlődnek szintben és felszerelésben. Mi történik egy hónap múlva:

A normál módon fejlődő szövetségben a tagok: 36, 38, 40, 42, 44 szintűek lesznek
A visszafogott szövetségben viszont ezzel szemben: 33, 35, 37, 39, 41

A 'B' szövetség esélye a háború megnyerésére jelentősen megnő, miközben érezhetően lassabban és kevesebbet fejlődtek, mint az 'A' szövetség. Átlagosan több ellenfelet győzhetnek le, könnyebben ki tudják használni a 15%-os, és magasabb szintről történő támadás szabályát. Érdekes dolgok lesznek itt még pár hónapon belül a háborúk terén.
Dátum: 2009.04.15. 16:56:46
Idézet: Mortimer - 2009.04.14. 19:58:26
Még egy nő sem olyan buta, hogy egy háború közepén három napra prédának hagyja a karakterét, láthatatlanság/katakomba nélkül.


Most én szégyellem magam egy kicsit a te nevedben is. Miért kell a lányokat sértegetni? Miért kell kioktató stílust felvenni? És ha már oktatsz, akkor okosságot mondj, ne féligazságot. Te nem kezdő karakter vagy. Pontosan tudod, hogy a láthatatlanságnak és a katakombának is előfeltétele van. Nem ugrálunk ki-be, kivéve ha előzetesen felkészülünk rá, és 12 órán keresztül nem portyázunk. Ha csendben maradtál volna, akkor bölcsebb maradtál volna.
Dátum: 2009.04.13. 21:17:19
Idézet: Omaher - 2009.04.12. 10:18:55
Köszönöm Miklós legújabb jó ötletedet, a fél élmezőny végiggázolt eddig rajtam, gratulálok...

Legalább csökkentettétek volna az üthetőség szintkülönbségét (az olyan válaszüziket, amelyben elmagyarázzátok hogy én is üthetek lefele, kéretik a spam@beholder.hu címre küldeni )

Kb. itt véglegesedett hogy több őskövet nem fogok vásárolni, további szép fejlesztéseket...



Én azt gondolom, hogy a női karaktereknek teljesen igazuk van, amikor ki vannak akadva. Ez a húsvéti locsolkodás egy nagy kitolás volt velük. Az egész arról szól, hogy a fiúk többlet LÉ-t kapnak ha lányokat tudnak legyőzni. Ezért aztán mindenki a lányokat hajkurássza. Cserébe a lányok kevesebbet sebződnek egy harc során, hogy minél több fiú tápolhasson rajtuk. Ha ezt a helyzetet úgy egy hónapon keresztül fenntartanánk, akkor a fiúk véglegesen elhúznának a lányoktól, akiknek okkal és joggal menne el a kedvük az egész játéktól.

Az én véleményem az, hogy ez a két nap óriási károkat okozott. Meggondolatlan butaság volt ilyen formában berakni a játékba, és remélem többet nem fog megismétlődni.

ui. Én fiú karakterrel játszom.
Dátum: 2009.04.07. 15:59:07
Egy számomra lényeges kérdésre nem találtam választ ebben a topicban. (Lehet csak elkerülte a figyelmemet)

Ha valakit elviszek a kínzókamrába, akkor hajnalban az egész napi termelésből kapom a LÉ-t (úgy, mint az ajánlásnál), vagy csak azután kapok, amit az elhurcolás után szerez az illető.
Egymással ellentmondó információk keringenek, és szeretném tudni mi az igazság.
Dátum: 2009.04.06. 15:04:02
Hány kiskutya van a rajzfilmben?
99
101
102
...

Kérlek töröljétek ezt a kérdést. A rajzfilmben 99 kiskutya van, Pongó és Perdita a két szülő, így jön ki 101. (A film eredeti címe 101 dalmata, csak a magyar fordításban lett belőlük 101 kiskutya.)
A kérdéssel az a problémám, hogy a 101-et fogadná el helyesnek.
Dátum: 2009.04.01. 15:50:31
Lehet, most a nagy többség ellen beszélek, nem látom, miért kellene a felejtésnek bármit is visszaadnia. Persze azon kívül, hogy a felejtés szakértelmet még kifejleszteni sincs túl sok értelme. A küldetés miatt fel kell tolni 5-ig, turbózva lefelejteni két szakértelmet és utána ennyi.

Ennyi bevezető után jöjjenek az érvek.
1. A küldetés nem indokol változtatást. Volt már jó néhány olyan küldetésünk, ahol azért költöttünk el 3X LÉ-t, hogy megkaphassuk a küldetésért járó X LÉ-t, és mehessünk tovább. (Pl: legyen azonos szintű a fegyver, páncél stb.)
2. A játékrendszer egyik legjobban működő része a szakértelemfejlesztés. Alacsony szinten is használható volt, most is az.
Se nem túl drága egy szakértelmet fejleszteni, se nem túl olcsó. Emiatt nincs szükésg beavatkozásra.
3. Ha kifejlesztettél egy szakértelmet, akkor azt azért tetted, mert a játék valamelyik részében szükséged volt rá. Miért gondoljátok, hogy később már nem lesz rá szükség. Mire lehetne használni a kompenzációt? Átmeneti időre ki lehetne fejleszteni a visszafogott fejlődést, később pedig elfelejteni? Vagy ennek párjaként elfelejteni a szinguláris ismereteket és utána újra kifejleszteni? Ezek olyan manőverezési lehetőségek, amik véleményem szerint trükközésre adnak lehetőséget. Kicsit nem figyel oda Miklós, és máris megjelenhet a játékban valami olyan kombó, ami nem tervezett tápolásra ad majd lehetőséget.
4. Vannak a játékban más területek, ahol sokkal jobban elkélne a figyelem és az energia. Miért kössük le Miklós és Baraty kapacitását egy ilyen másodlagos kérdéssel, amikor ezt az időt fordíthatná olyan dolgokra is, amik színesítik a játékot.
Igazi kabaré, ami most a parlamentben folyik. Lehet a most szócskát ki kellett volna hagyni, mert már évek óta hol mulatságos, hol elkeserítő az ami a 'tisztelt ház', és bölcs vezetőink művelnek. Káosz van a világban és káosz van az országban is. Gyurcsány kitalált egy forgatókönyvet, miképp tudná elkerülni, hogy a politika hullámai elsodorják és maga alá temessék. A pártkongresszuson bejelentette a lemondását. Nagyon titokban készítette elő, hogy váratlan legyen és nagyot szóljon. Ez ott még be is jött neki, mert nagy többséggel megszavazták pártelnöknek. Ezután jött a blama. Számára a miniszterelnöki pozíció a karrier csúcsa. Azt hitte, elég meglebegtetni a koncot, és az éhes kutyák majd rávetik magukat, és ott fognak csaholni, hogy én, én akarok a következő, a báb miniszterelnök lenni. Surányi egy értelmes ember. Megkérdezte a pártok vezetőit, hajlandóak-e az ország érdekében odaállni a programja mögé. Megmondták neki. Nem vállalta. Még előkerülhet a kalapból valaki, aki elvállalja, de ha nincs mögötte konszenzus, akkor két egyenes lépést nem fog tudni tenni. Nem vagyok Orbán párti, sosem voltam az, de megértem az ő szempontjait. Ha ma lennének választások, akkor simán besöpörné a 2/3 szavazatot, talán még a 3/4-et is. Minek egyezkedjen, ha anélkül is mindent vihet. Jó esetben nyártól, rossz esetben jövő tavasztól. A mostani kormány nem bírt úrrá lenni a helyzeten. Ha úgy is át kell alakítani, akkor ne egy évre alakítsák át, a következő év úgy is csak maszatolással telne. Legyen választás, és kapja meg a következő társaság a következő négy évet.
Ha jól értelmezem TLO felvetését, akkor itt egy alapvető koncepcionális váltásról lenne szó. A harci játékok két nagy csoportra oszthatók. Az egyikben a játékos harcol az NPC ellen, a másikban a játékosok harcolnak egymás ellen. A végzetúr 90%-ban ez utóbbiba tartozik, de semmi ok nincs arra, hogy ezen lazítsunk. Mivel a harcmotor készen van, a dolog leprogramozása sem tűnik rettenetesen bonyolultnak, de azért lenne vele munka vele bőven, elsősorban az NPC 'adatbázis' létrehozásával.

1. Kell egy 5. hordát, amit mindenki támadhat.
2. Kellenek minden szinten NPC-k (lehet elég 1-3 féle szintenként)
3. NPC-t portyapontért támadhatsz (hurrá most felejtettem el a valóságformázást)
4. Portyázni lehet lefelé is fölfelé is, mindenki eldöntheti mire képes.
(Az erősek már megint jobban járnak, de ilyen a világ)
5. TP jár érte, de csak fele, mint a normál portyának (lehet választani)
6. LÉ jár érte, de igazából minimális. (mondjuk tizede a térkapunak vagy negyede a vadászatnak)
7. Az állat fejlődik tőle, de csak annyit, mintha 50%-os karakter ellen portyáznék.
8. Vereség esetén lehet LÉ-t veszíteni is, mint a normál portya esetén.


Ezek mind megvalósíthatók, kérdés mennyi életet lehel a játékba, mennyi ideig jelent érdekességet. Ha megjelennének az NPC-k akkor a világ sokkal békésebbé válna. Ha ma fejlődöm, akkor azt azért teszem, hogy Galmuszk nehezebben tudjon fejbe verni, vagy le tudjam nyomni Dzsót. Ha a fölös energiáimat másokon is le tudnám vezetni, akkor lehet nem mennék 6 szinttel lejjebb portyázni egy 40%-on levő végzeturat.

Ne felejtsük el, egy ilyen változás egy másik játékot eredményezne. Lehet sokaknak tetszene, de az is lehet, hogy sokaknak nem.
Dátum: 2009.03.24. 13:28:09
Lehet, hogy más is hasonló élt hasonló javaslattal.

A nagyobb kennel jobb hatásfok témához szeretnék ötletet adni.

Induljunk ki abból, hogy az 1-es szintű kennelben 2 óra gyakorlás ér 100%-ot.

Akkor a 2-es szintű kennel két óra érjen 101%-ot, 4 óra 102 százalékot.
A hármas szintű kennelben a gyakorlás rendre, 102, 103, 104 százalék, és így tovább.
Ha van 10-es szintű kenneled, akkor az már 109, 110 ... 118%-ot hoz
A max 25-ös szintű kennel pedig 124, 125, 126 ... 148%.

Ez könnyen leprogramozható, és támogatja a nagyobb kennelt is és a hosszabb gyakorlatozást is.
A növekedés sem drasztikus, bár a közel 50% hatékonyságnövekedés már jelentősnek számít, igaz ehhez max kennel és két nap gyakorlásra van szükség.
Legutóbb a következő kérdésre kellett válaszolnom:

Mekkora (szint) mágustorony szükséges a nekrofun fókuszhoz?


Kérlek vegyétek ki a listáról. nem azért mert nem jó a kérdés, hanem azért mert meg fog vezetni. Azt fogom gondolni, hogy szabad végzeturas kérdéseket is feltenni, és jön a pofára esés és bosszankodás, amikor kiderül, hogy a kérdésemre csak egy szűk kör tudna csak válaszolni.
Igazatok van. Túl bonyolult lett ez a kérdés. Hárman háromfélét gondoltunk róla.
Idézet: Lanmandragoran - 2009.03.13. 22:46:50
A harmadik magyar köztársaság első miniszterelnöke 1988 novemberétől 1990 májusáig Németh Miklós volt. Őt nem látom a válaszok között. Viszont a kérdésben szereplő dátum miatt nem a válaszok rosszak, hanem a kérdés van rosszul feltéve, ezért hibás az értékelés egy picit.


A harmadik magyar köztársaságot az első szabad választástól számoljuk. Se Grósz Károly, se Németh Miklós nem játszik ebben az összefüggésben. Tudom a wiki nem tökéletes információforrás, de javaslom nézd meg Antall József címszó alatt mit írnak róla.

Idézem: 'A Harmadik Magyar Köztársaság 1. miniszterelnöke'
Ki volt a harmadik magyar köztársaság első miniszterelnöke (1990-93) ?

Kádár János
Antall József *
Orbán Viktor
Batthyány Lajos

A kérdésre megadott válaszaid nem voltak egyértelműek ill. rosszak voltak.

Szeretnék eggyel bővebb indoklást kapni, miért lett visszautasítva ez a kérdés!
Én még mindig nem értem. Ha a Pó helyett a Nílus vagy az Amazonas szerepelt volna, akkor rendben van?
Dátum: 2009.03.05. 09:01:47
...
Dátum: 2009.03.04. 10:10:06
Idézet: Miklós - 2009.03.03. 21:39:01
Részlet a fejlesztési dokumentációból:

[aranydukát szerzése]
[árverés megtekintése]

Munka az aukciósházban 2 cselekvéspontért VAGY 5 cselekvéspontért (naponta egyszer). [Elvállalom] 1 ill. 2 aranydukát
Ne 24 órát nézzünk, hanem hogy aznap csinálta-e már

[ok]



Jelenleg a játék egyik problémája, hogy nagyon hatékonyak tudnak lenni azok a karakterek, akiknek a cselekvéspont nem számít erőforrásnak. Az utóbbi időben elég sok olyan fejlesztés került be a játékba, ahol a cselekvéspont lett az extra lehetőség ára. Ez akkor értelmes dolog, ha a cselekvéspont valóban erőforrás, és a játékos mérlegelheti, megéri-e neki, ha az egyik erőforrását feláldozva hozzájut egy másik erőforráshoz. Akinek a számára a cselekvéspont nem erőforrás (veszni hagyja ha túlcsordul), annak nincs mérlegelési problémája. Számára ez csak egy újabb lehetőség.
Dátum: 2009.02.28. 12:44:59
A korábbi hozzászólásomat töröltem. Biztos vagyok benne, hogy Miklós alapos és megfontolt döntést fog hozni, amiben nem a hozzászólások hangossága lesz a mérvadó. Akár kap a TGY kompenzációt, akár nem, a magam részéről elfogadom.
Dátum: 2009.02.27. 16:05:04
Idézet: Kocos - 2009.02.27. 10:23:41
Idézet: Miklós - 2009.02.26. 13:05:01
Nnégyzet/2+11.5*N+65
Mindkettőnél. Azaz tökmind1, hogyan épitettetek.


A szamitasod helyes a ket koltseg egyenrangu. A hiba ott van, hogy a ket vegallapot amit osszehasonlitasz nem az, hiszen az egyiknel egy sokkal konyebben tamadhato tornyot kapnak. (Beszallasi koltseg 300K vagy 6,7 milla LE)
Mi van ha N napi birtoklesert nem kell N+10 szintet epteni csak N/2+10-et? Megeshet, ahogy Petur is szepen kifejtette, ez a jatekosokon mulik.
Az mindenesetre szepen latszik, hogy a ket vegallapot messze nem azonos erteku, igy osszehasonlitasuk nem helyes.


Szeretném Miklós pártját fogni. A számítás teljesen korrekt, csak tisztában kell lenni azzal, hogy miről mit állít.
Miklós állítása úgy szól, hogy a szintcsökkenős rendszerben nincs LÉ különbség a között, hogy egy nap alatt felhúzod a tornyot, és utána ülsz rajta, és aközött felhúzod valameddig, és utána naponta növelsz rajta egyet.

Ide belekeveredik egy másik állítás, ami arról szól, hogy mekkora költséggel lehet a következő jelentkezőnek beszállni. A csökkenő rendszerben a beszállási költség valóban alacsonyabb, ami elvben vonzóbbá tehetné azt a megoldást, de ha X napig birtokolni is szeretnéd a tornyot, akkor minden nap egy-egy újabb szintet fel kell húzz. Ha végén egyenleget vonsz, akkor az derül ki, hogy ugyanannyi napig csak ugyanakkora ráfordítással lehet a tornyot birtokolni. (A döntetlen szabály miatt, még egy kicsit többre is szükség van.)
Dátum: 2009.02.27. 14:55:57
Több hozzászóló is jelezte, hogy érzelmi oldalról közelíti meg a kínzókamrát, és nem érzi jól magát, ha egy nap többen is kerékbe törik.

Javasolom Miklósnak, hogy módosítsa a kínzókamra elnevezéseit. (Nem viccnek szánom, teljesen komoly)

Kínzókamra helyett legyen Kastély
Elhurcolás helyett legyen Meghívás egy lakomára
Végül pedig, egy sikeres ellentámadással visszautasíthatod a meghívást, jobb esetben még te is átnyújthatod a saját meghívódat.

Nincs gond abból, hogy már a tizedik kastélyban tömöd degeszre a hasad. Egész más érzés TrueBlooddal elfogyasztani egy kappant (Feltehetem kvízkérdésnek mi az a kappan?), mint valami dohos cellában sínylődni.
Oldal: 12345678