Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
fórumozóValmontFérfi
Végzetúr
67 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
21. hozzászólás - 2009.03.20. 11:26:46
Az ötletet nagyon jónak tartom -köszönjük az ötletet !
De a játékosok közti szakadékot nem ez fogja megszüntetni viszont újabb hónapokra újra élvezetessebbé tenné a játékot,mint volt az elején.
Pontszám: 5.50
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
22. hozzászólás - 2009.03.20. 11:41:01
Szerintem történettel bíró küldetések kellenének, NPC-k orrba-szájba, inváziók, egyéni arénák stb.
Ez az üssük egymás karakterét cél nélkül PVP-zgetés fél év után engem már csöppet sem mozgat.
A fenti dolgok esetleges megvalósulása miatt nem hagytam abba a game-et, ilyenek kellenének, nem akadémia hogy olcsóbban fejleszhessek skillt. Miért fejlesszem olcsóbban a skilljeimet? Minek? Nincs cél a játékban, mivel végnélküli, a PVP nem fogja sokáig fenntartani.
(Nálam már nem tartja fent).
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.36
kedvelt tagKaoszfattyFérfi
Végzetúr tanonc
47 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
23. hozzászólás - 2009.03.20. 11:49:02
gondolom ezt leprogramozni nagyon komoly dolog lenne
LanMaffia - Végzeturak mesterei (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.50
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
24. hozzászólás - 2009.03.20. 22:40:57
Szerintem nem csak a leprogramozás lenne a gond, hanem az is hogy tényleg illeszkedjenek a dolgok a játékba és olyan kihíást nyújtsanak a többségnek amit nem olyan egyszerű megcsinálni de nem is lehetetlen. Szerintem a kiegyensúlyozás itt a bökkenő.
Mivel a várható fejlesztések topicba erről egy szó sincs szerintem felejtő az ötlet főleg az aukciósházig. Esetleg utána.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
népszerűDzsoniKSLFérfi
Végzetúr tehetség
117 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
25. hozzászólás - 2009.03.20. 22:43:58
Ha már nyílt egy ilyen topic, akkor gondoltam én is megosztom veletek és a fejlesztőkket a gondolataimat. Végigolvasva a korábbi hozzászólásokat arra gondoltam, hogy az egészet egybe összefogva lehetne egy globális event (esemény talán) amiben mindenki részt vehetne hordától és szinttől és szövetségi épületektől függetlenül.

Mondok egy példát, de milliónyi ilyet meg lehetne csinálni, hogy a játékot színesítsük:

Sztori: Az ellenség pusztulásával a hegy többi élőlénye is előjön, és gonosz törpék (manók, goblinok, zöld vulkanikus amőbák, ezerkezű háromfogú baglyok stb...) özönlik el a felszínt, ezáltal elijesztve a lehetséges zsákmányt, illetve háborgatva a végzeturak városait, táborhelyeit. A végzeturak tehát, ha nem is fognak össze, de az esemény okozta kellemetlenség miatt rákényszerülnek, hogy megszabaduljanak az újabb dögöktől.

Rendszer: Megjelenne egy újabb opció (akár mondjuk az egyéb alatt), ahol manóra (vagy bármi másra) lehet vadászni. Ugyanolyan harc mint másik végzetúr ellen vagy a térkapuban. Az ellenfél mondjuk +/- X szintű lehetne véletlenszerűen (bár ebben a játékban ez kicsit mást jelent ) mondjuk aszerint hogy az adott karakter mennyit támadha felfele/lefele. Valamint ennek megfelelő felszerelésben, tulajdonságösszeggel (akár azt is el tudnám képzelni, hogy a karakter a saját tulajdonságösszege és szakértelemösszege alapján +/- X%-os értékekkel generált értékekkel). Így az erős karakterek is kaphatnak ki, valamint a gyengébb karaktereknek is lesz sikerélményük. Valamint beleszámítanának a kifáradásba, azaz ha valaki ezek közül üt mondjuk 3-at, utána már más végzeturakra is -20%-kal támad, illetve fordítva, aki levezetésnek üti a manókat az megkapja a fáradtság módosítót, így nem feltétlen tudja majd megverni őket.

Mivel a dollog kísértetiesen hasonlít a térkapus szörnyekhez és az epikusokhoz, ezért, hogy ne ennek a végtelenítése legyen, valamilyen más típusú jutalom járna értük, vagy például a szokásos jutalom töredéke csak (mondjuk szint*4 LE, illetve 1-2 TP). De járhat érte valamilyen speciális (csak az adott event alatt létező dolog) mondjuk manófog, hogy csak egy példát mondjak. Ezeket lehetne gyűjtögetni, amit az event végén a hordaparancsnoknál vagy a Lélekkufárnál be lehet váltani valamire. (gyógyitalra, dukátra, építésre, stb) A lehetőségeknek csak a fantázia tud határt szabni.

Illetve, mivel ez egy globális esemény, ami valamilyen módon hatással van minden karakterre, lenne valamilyen közvetlen hatása a manóinváziónak ami közvetlen érinti a karaktert ezáltal mintegy ösztönözve őt arra, hogy tegyen valamit ellene. Lehetne például - csak a sztoriból adódóan amit feljebb írtam - minden vadászat 20%-kal kevesebb LE-t hoz, vagy 40%-kal kevésbé hatékony a regeneráció. Lenne egy darabszámuk ezeknek a lényeknek amit az elején meghatározunk (mondjuk van Egymillió lény, illetve aki ismeri a napi térkapus csaták/portyák számát az biztosan jobban be tudja lőni ezt) viszont nincs nyilvánosságra hozva, esetleg csak egy százalékos kijelző lesz, hogy "a manók pl 47%-át már elpusztítottátok" és arányosan ahogy fogynak a lények úgy fokozatosan vesztik érvényüket az esemény negatív hatásai. Tehát ha a fele manót megvertük akkor már csak mondjuk 20%-kal kevésbé hatékony a regeneráció.

Az esemény végén, pedig mindeki aki részt vett, és legalább X manót elpusztított (X kellően alacsony szám) kap egy medált vagy valamit a részvételért, illetve a gyűjtött manófogakat be lehet váltani valamire. (értelemszerűen valami olyanra, ami nem borítja meg a játékegyensúlyt.)

Persze minden amit itt leírtam csak egy ötlet, egy koncepció a dologra. De indító gondolatnak talán megfelelne.

Talán még annyit leírok, hogy szerintem játékon mit változtatna:
- Mivel újdonság, ezért feldobná a játékot
- Mivel negatív hatása van, ezért mindenki egyformán ösztönözve lenne a részvételre
- Alternatív megoldást nyújt azoknak akik ritkán portyáznak
- Csökkenti a támadásokat egymás ellen (hacsak ideiglenesen is)
- Ad egy újabb versenylehetőséget (ki öl többet, kinek a szövetsége öl többet)

Természetesen ez megint egy olyan dolog ami egyszeri komoly fejlesztést igényel (létrehozni magát az eventet, a módosítókat, a lénygenerátort, módosítani a karakterprofilokat) utána pedig akár ez is lehetne ismételhető, azaz csak egy új sztori kell, kitalálni hozzá a lényeket, a hatást, és fél év (három hónap, egy év...) múlva lehet vele indítani egy újabb eseményt.

Persze ez így leírva nagyon egyszerűnek hangzik, de gondolom az ilye ötletektől Baraty a haját tépi
(Baraty mi veled vagyunk, és köszönjük a rengeteg fejlesztést!)

Ötletek, vélemények, javaslatok, ellenérvek?
Élőholt Főoptimalizátor
Pontszám: 8.94
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
26. hozzászólás - 2009.03.21. 08:25:14 (Válasz DzsoniKSL #25 hozzászólására.)
Egész jól hangzik.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
utáltKutyiFérfi
Végzetúr tanonc
29 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
27. hozzászólás - 2009.03.21. 09:15:26
Kérlek titeket segítsen már valaki, nem tudok kisebb szintü végzeturat támadni, háborúban vagyunk így fontos lenne. Portya menüpont alatt nincs meg a beállítás, már vagy2 -3 hónapja állítottam be a pp-t, most ez a pont nem jőn elő , operátort nem találok és ez most fontos lenne. Köszönöm. Már írtam privát üziket is de még nem jött segítség. Előre is köszi.
Karakterem neve: Gaborn
Pontszám: 1.57
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
28. hozzászólás - 2009.03.21. 09:24:15 (Válasz winnie #11 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.03.19. 18:04:35
Idézet: Draglov - 2009.03.19. 17:51:25
A portyapont alternativ elkoltesenek lehetoseget mindenkepp fontosnak tartom. Viszont azt figyelembe kell venni, hogy tobb okbol halmozodhat valakinek a portyapontja. Peldaul azert, mert nincs ideje elkolteni, nem tudja elkolteni mert mindig 15% ala verik vagy eppen nincs kit tamadnia.


csakhogy ezzel párhuzamosan egy kompenzáció sem lenne rossz, amivel növelni lehetne a portyapontokat. mondjuk a valóságformázás maximumának kitolásával, mert a portyázók fognak sírni (bár lehet, hogy nem a 30+10-esek), hogy nekik ilyesmire nem marad pontjuk:) (személy szerint, annak ellenére, hogy egész nap 15% alatt vagyok, nekem is kevés a napi 25 portyapont.)


Ugy kell megcsinalni, hogy kevesbe legyen tapos, mint a sima portya, es akkor tenyleg csak akor hasznaljak majd az embereket ha a portya valmiert nem megoldas.
Vagy gy, hogy taposabb, es akkor mindenki ezt fogja hasznalni a kinzokamra megtoltese utan.
De lehet napi korlatja is (10 NPC csata), es akor az ezen feluli PP-ket fogak az emberek elkolteni portyazasra.
Pontszám: 5
kedvencPeturFérfi
Végzetúr tehetség
141 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
29. hozzászólás - 2009.03.24. 16:46:02
Ha jól értelmezem TLO felvetését, akkor itt egy alapvető koncepcionális váltásról lenne szó. A harci játékok két nagy csoportra oszthatók. Az egyikben a játékos harcol az NPC ellen, a másikban a játékosok harcolnak egymás ellen. A végzetúr 90%-ban ez utóbbiba tartozik, de semmi ok nincs arra, hogy ezen lazítsunk. Mivel a harcmotor készen van, a dolog leprogramozása sem tűnik rettenetesen bonyolultnak, de azért lenne vele munka vele bőven, elsősorban az NPC 'adatbázis' létrehozásával.

1. Kell egy 5. hordát, amit mindenki támadhat.
2. Kellenek minden szinten NPC-k (lehet elég 1-3 féle szintenként)
3. NPC-t portyapontért támadhatsz (hurrá most felejtettem el a valóságformázást)
4. Portyázni lehet lefelé is fölfelé is, mindenki eldöntheti mire képes.
(Az erősek már megint jobban járnak, de ilyen a világ)
5. TP jár érte, de csak fele, mint a normál portyának (lehet választani)
6. LÉ jár érte, de igazából minimális. (mondjuk tizede a térkapunak vagy negyede a vadászatnak)
7. Az állat fejlődik tőle, de csak annyit, mintha 50%-os karakter ellen portyáznék.
8. Vereség esetén lehet LÉ-t veszíteni is, mint a normál portya esetén.


Ezek mind megvalósíthatók, kérdés mennyi életet lehel a játékba, mennyi ideig jelent érdekességet. Ha megjelennének az NPC-k akkor a világ sokkal békésebbé válna. Ha ma fejlődöm, akkor azt azért teszem, hogy Galmuszk nehezebben tudjon fejbe verni, vagy le tudjam nyomni Dzsót. Ha a fölös energiáimat másokon is le tudnám vezetni, akkor lehet nem mennék 6 szinttel lejjebb portyázni egy 40%-on levő végzeturat.

Ne felejtsük el, egy ilyen változás egy másik játékot eredményezne. Lehet sokaknak tetszene, de az is lehet, hogy sokaknak nem.
Pontszám: 6.67
kedvelt tagkrishyFérfi
Végzetúr tehetség
159 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
30. hozzászólás - 2009.03.24. 16:53:44 (Válasz Petur #29 hozzászólására.)
Idézet: Petur - 2009.03.24. 16:46:02

vagy le tudjam nyomni Dzsót.

Azt lesheted tesókám!

szerk: khm, asszem sikerült megragadnom a lényeget
A hozzászólást krishy módosította 2009.03.24. 16:57:51-kor
Dzsó (Tökéletes Gyémánt)
Pontszám: 8
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
31. hozzászólás - 2009.03.24. 17:20:46 (Válasz Petur #29 hozzászólására.)
Ez jó lenne, ha Miklósék kis történeteket is kiollóznának mellé és küldetéseket formáznának hozzá minden szinten párat, esetleg lennének több szinten folytatódó küldetéssorozatok is mellé több év után is lenne miért leülni végzeturazni.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 2.86
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
32. hozzászólás - 2009.03.24. 17:35:22 (Válasz Almási Viktor #31 hozzászólására.)
Nekem is a legenda tetszik az egyik legjobban, van valami történet.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
33. hozzászólás - 2009.03.24. 20:41:11 (Válasz Petur #29 hozzászólására.)
Petúr,
Szerintem az, hogy "békésebb" lenne, nem feltétlenül igaz. Ha több alternatív lehetőség volna a PP-t elkölteni, akkor több sikert hozna a játék, azoknak akik most kicsit nehezen tudnak játszani. Most itt nem feltétlenül arra gondolok, akit csak 1-2 ember tud elverni, hanem azokat a balekokat, akiket még 20%-on is ütnek, "mert valamire el kell költeni a PP-t". Ez itt a fő gond. És most itt össze is kapcsolódunk azzal a témával hogy egyes sebgyógyítással ne sírjak, hogy alacsony ÉP-re kerülök. Ez eddig ok is, de ha lassabban vernének 15% alá, az sem nagyon vígasztalna. Mert most elég 1 Galmuszk, 1 Barika, ha lenne 120-as egészségem, 20-as sebgyógyításom, akkor meg kellene 4 ezekből. De hidd el lenne.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
34. hozzászólás - 2009.03.24. 21:50:02
Az ötletet már többen felvetették, nyitott vagyok rá, egyenlőre a tervezőasztalon van a téma. A kristályhordát annak idején pont e célból találtuk ki, a "Senki" csatlósai, akár szövetséget is alapithatnak, hogy háborúzni lehessen velük.
Pontszám: 8.75
kedvencRiusFérfi
Végzetúr mester
253 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
35. hozzászólás - 2009.03.24. 23:56:06
Mi lenne, ha nem kellene külön NPC-ket programozni, hanem 1, vagy 8 óránként mondjuk csatát vívhatnál magaddal, azaz egy tükörkarakterrel(akit már a Fertőzés befolyásol). Gondolom az 1-1-ben történő tükrözést nem annyira bonyolult programozni. Mondjuk minden ilyen csatában fele tp-t és fele LE-t nyerhetsz, de akár veszíthetsz is LE-t, és pp-ből mehetne ez is.
Lehetne küldetés is, hogy győzz magad ellen 3-szor egymás után.
Ronda troll vagyok.
Éhes, agresszív, konok,
Mindent felfalok.

Világ 1: Rius, Világépítők
Világ 2: DeSide, Zafír
Világ 3: Drowsy Druid Abasc, Mohír
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
36. hozzászólás - 2009.03.25. 06:05:18 (Válasz Rius #35 hozzászólására.)
Idézet: Rius - 2009.03.24. 23:56:06
Mi lenne, ha nem kellene külön NPC-ket programozni, hanem 1, vagy 8 óránként mondjuk csatát vívhatnál magaddal, azaz egy tükörkarakterrel(akit már a Fertőzés befolyásol). Gondolom az 1-1-ben történő tükrözést nem annyira bonyolult programozni. Mondjuk minden ilyen csatában fele tp-t és fele LE-t nyerhetsz, de akár veszíthetsz is LE-t, és pp-ből mehetne ez is.
Lehetne küldetés is, hogy győzz magad ellen 3-szor egymás után.


Miert jo egy olyan fejlesztes, ahol a fejlodesi fokodtol fuggetlenul mindig ugyanannyi eselyed van nyerni? En minden olyan fejlesztest, aminel az ellenfelet a tamado tulajdonsagai, es nem szintje alapjan akarna megszabni hibasnak tartok.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
37. hozzászólás - 2009.03.25. 06:16:50 (Válasz Kocos #36 hozzászólására.)
Elviekben igazad van, a gyakorlatban viszont te is tudod, hogy egy ilyen kettészakadt játékban felesleges újabb kudarcélményeket okozni az egyébként is lemaradtaknak.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűJoC4Férfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
38. hozzászólás - 2009.03.25. 19:12:48
Sok jó dolog hangzott el. Szerintem jól felvonultattuk a lehetőségeket "aminek (tulajdonképpen) csak a fantázia szabhat határt". Jó dolognak tartom az eventes elképzelést, kb. akárhány ilyet meg lehet csinálni és ezzel elég sokáig élne a játék. És az összetettebb küldetések nagyon jók lennének, mert a mostani küldetéseknél megy egy számláló x-ig, ha azt elérted jöhet a kövi számláló. Valami történet kéne oda is és mindjárt nagyon változatos.

A "manó fogak". Remek ötletnek tartom. Számtalan dolgot lehetne velük megvásárolni (pl.: erő itala: 2 órán át +3 erő. s a többi rengeteg ilyet lehetne, jah és ha már a cuccoknál tartunk szerintem jobb lenne ha egy végzetúrnak nem csak 1 hanem 2 gyűrűje is lehetne, mindenhol így szokott lenni, ez önmagában nem érv na, de még is csak két keze van egy végzetúrnak. Még ötlet: manófogból a szövetségek építhetnének egy manó szobrot (viccesen hangzik de nem hülyeség) ami mégis mutatja a szövetség nem rest, de nem is járna behozhatatlan hatalmas előnyökkel, 1-2%-kal gyorsabb lélek kút regeneráció s a többi).

"Nyerj csatáét saját magad ellen": Akkor már vigyük tovább. A fertőzés elleni küzdés lehetne úgy, hogy LE fejében megidézed elméd gonosz sötét mását() és azt legyőzöd. Ha nem sikerül legyőznöd újra meg kell idézned. Az idő limit lehetne nagyobb a LE/idézés lehetne kisebb + Minden szinten gyengülne a sötét kép (vagy épp erősödne). És lehetne úgy, hogy a gonosz más a manát "ütné" (abból vonná le a sebzést) és ennek %-os arányában csökkenne a hp (egy tulajdonképpen csak képzeletbeli lény nehezen tud igazi sebzést okozni , de az agyra lenne hatással, így, ha az agy azt hiszi, h ez most fáj, akkor egy idő után tényleg fájna.) Ebbe a csatába természetesen a kedvencünk nem szólhatna bele.

Sebgyógyítás ( nem közvetlenül a témához kapcsolódik csak valaki említette és beugrott egy ötlet, nincs kedvem átírni máshova :d): Nem lenne rossz a sebgyógyítást mint cselekvést alkalmazni (nem feltétlenül csp-ből), pl.: 2 óra sebgyógyítás szer szakértelem szint valamilyen arányban. Ez lehet, h kiváltaná a pihenést, de ehhez nem járna +10% sőt inkább - 20. De ha ez így kicsit erőltetettnek hangzik azt is lehetne, hogy magasabb sebgyógyítás szakértelemnél gyorsabban nőne a hp pihenés közben. A véleményektől függ melyik lenne job. Ha lesz is belőle valami

Egyenlőre ennyi voltam, köszönöm a türelmet.
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
39. hozzászólás - 2009.03.25. 23:30:13
Lehet perverz vagyok de nekem maga a tükörharc ötlete tetszik csak itt a random miatt nagy lehet a szórás. mondjuk szintlépés után most is elvert az első két térkapus szörny és be is rágtam (megvolt a kudarc élménye) aztán a következő 2-őt meg úgy elkalapáltam, hogy öröm volt nézni (megbecsülöm a győzelmet mert nem mindig adatik meg). Szerintem itt is ez lenne a helyzet néha nyersz néha nem. Annyiban lehetne más, hogy a turbót nem utánozza le (kis könnyítés), ő nem kapja meg az állatkákat (mondjuk 3 állattal szemben már nem sok esélyem lehet magam ellen, de pl. ebbe a harcba csak 1 vagy 2-t vihetek magammal).
Az event jelleg sokat dobna a játékon szerintem bár mindenki máshol találja meg a számítását.
Off: Csoporttársammal, most éppen tamagochit játszunk a Végzetúrba mert teljesen rákattantunk az állatunkra. Ő egy nekrit parazitát pátyolgat féltő gonddal és egy negátort. Már mindketten tudjuk milyen állatra vágyunk legközelebb (ő egy mérges szilmil-t akar [attól függetlenül, hogy az akadémiától fényévekre vannak] én pedig egy smaragdsörényű pegazust [csak stílusosan egy smaragdos varázslónak én könnyen vagyok mert a nerub kórokozómat cserélem le]). Ennek érdekében (és mert a sajtolás jó) szépen 20-asra húztam a csapdakészítést és ha meglesz a 20 lényt kisajtolós küldi szépen beállítom arra a pegazusra (persze csak ha addig nem fogom el).
Tehát nekem most az számít, hogy a kis "dögöm" fejlődjön rendesen ha ezt megkapom az eventtől, NPC-től akkor lehet nem verem 500-70-re a kisebb játékosokat csak mert negátorka már unja a kennelt.
Itt egy másik téma a sebgyógyítás szakit is szeretném kicsit kitárgyalni vagyis a kompenzációs részét.
Szituáció a következő állok döntetlenes szerkóba bejön xy lever 600 ÉP-t a kompenzáció nem kapcsol be mert ugye a fegyver és a varázslatom nem üti meg a szintet. Hát ez kicsit rosszul esett. Persze lehet, hogy ez csak nekem okoz lelki traumát de örültem volna annak a pár visszagyógyult Ép-nak. Állítólag ez azért került bele, hogy ne lehessen vele visszaélni. Kérdem én hogy lehetne vele ha kevesebbet gyógyulok mint amennyit sérülök. (a választ akár privátban is várom ne floodoljuk tele ezt a topicot).
Kicsi szívemet most ennyi minden nyomta elnézést a sok nem ide tartozó észrevételért.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
40. hozzászólás - 2009.03.26. 12:20:10
Az NPC-ket nagyon jó ötletnek tartom, mindenképpen érdemes lenne bevezetni.

Azt azonban, hogy ezt portyapontért lehessen megtenni, már koránt sem. A portyapont maradjon portyapont, lehessen portyára használni. Az NPC meg legyen egy teljesen új aspektusa a játéknak.

Megjegyzem, a játék kezd erőteljesen elszállni fejlődésben, így sokkal szívesebben látnék inkább érdekes, játékélményt nyújtó dolgokat, mint újabb tápolási módokat. Szóval az NPC-k ne LE és TP források legyenek, hanem izgalmas, taktikázásra lehetőséget nyújtó alkalmak.

Az, hogy van aki nem tudja elkölteni a portyapontját, csak részben probléma, és szerintem elsősorban a top-játékosokat érinti. Vannak szakértelmek, amik pont ezt segítik elő: kronokompenzáció, kontinuum szűkítés, visszafogott fejlődés. Arról meg nem a játék tehet, hogy az Elit nem üti az Azúrt és fordítva - és ezért nincs kit ütni. Ha a hordagyűlöletnél ez lehetett érv, akkor itt is legyen az.
Pontszám: 8.75
Oldal: 123
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője