Ha már nyílt egy ilyen topic, akkor gondoltam én is megosztom veletek és a fejlesztőkket a gondolataimat. Végigolvasva a korábbi hozzászólásokat arra gondoltam, hogy az egészet egybe összefogva lehetne egy globális event (esemény talán) amiben mindenki részt vehetne hordától és szinttől és szövetségi épületektől függetlenül.
Mondok egy példát, de milliónyi ilyet meg lehetne csinálni, hogy a játékot színesítsük:
Sztori: Az ellenség pusztulásával a hegy többi élőlénye is előjön, és gonosz törpék (manók, goblinok, zöld vulkanikus amőbák, ezerkezű háromfogú baglyok stb...) özönlik el a felszínt, ezáltal elijesztve a lehetséges zsákmányt, illetve háborgatva a végzeturak városait, táborhelyeit. A végzeturak tehát, ha nem is fognak össze, de az esemény okozta kellemetlenség miatt rákényszerülnek, hogy megszabaduljanak az újabb dögöktől.
Rendszer: Megjelenne egy újabb opció (akár mondjuk az egyéb alatt), ahol manóra (vagy bármi másra) lehet vadászni. Ugyanolyan harc mint másik végzetúr ellen vagy a térkapuban. Az ellenfél mondjuk +/- X szintű lehetne véletlenszerűen (bár ebben a játékban ez kicsit mást jelent
) mondjuk aszerint hogy az adott karakter mennyit támadha felfele/lefele. Valamint ennek megfelelő felszerelésben, tulajdonságösszeggel (akár azt is el tudnám képzelni, hogy a karakter a saját tulajdonságösszege és szakértelemösszege alapján +/- X%-os értékekkel generált értékekkel). Így az erős karakterek is kaphatnak ki, valamint a gyengébb karaktereknek is lesz sikerélményük. Valamint beleszámítanának a kifáradásba, azaz ha valaki ezek közül üt mondjuk 3-at, utána már más végzeturakra is -20%-kal támad, illetve fordítva, aki levezetésnek üti a manókat az megkapja a fáradtság módosítót, így nem feltétlen tudja majd megverni őket.
Mivel a dollog kísértetiesen hasonlít a térkapus szörnyekhez és az epikusokhoz, ezért, hogy ne ennek a végtelenítése legyen, valamilyen más típusú jutalom járna értük, vagy például a szokásos jutalom töredéke csak (mondjuk szint*4 LE, illetve 1-2 TP). De járhat érte valamilyen speciális (csak az adott event alatt létező dolog) mondjuk manófog, hogy csak egy példát mondjak. Ezeket lehetne gyűjtögetni, amit az event végén a hordaparancsnoknál vagy a Lélekkufárnál be lehet váltani valamire. (gyógyitalra, dukátra, építésre, stb) A lehetőségeknek csak a fantázia tud határt szabni.
Illetve, mivel ez egy globális esemény, ami valamilyen módon hatással van minden karakterre, lenne valamilyen közvetlen hatása a manóinváziónak ami közvetlen érinti a karaktert ezáltal mintegy ösztönözve őt arra, hogy tegyen valamit ellene. Lehetne például - csak a sztoriból adódóan amit feljebb írtam - minden vadászat 20%-kal kevesebb LE-t hoz, vagy 40%-kal kevésbé hatékony a regeneráció. Lenne egy darabszámuk ezeknek a lényeknek amit az elején meghatározunk (mondjuk van Egymillió lény, illetve aki ismeri a napi térkapus csaták/portyák számát az biztosan jobban be tudja lőni ezt) viszont nincs nyilvánosságra hozva, esetleg csak egy százalékos kijelző lesz, hogy "a manók pl 47%-át már elpusztítottátok" és arányosan ahogy fogynak a lények úgy fokozatosan vesztik érvényüket az esemény negatív hatásai. Tehát ha a fele manót megvertük akkor már csak mondjuk 20%-kal kevésbé hatékony a regeneráció.
Az esemény végén, pedig mindeki aki részt vett, és legalább X manót elpusztított (X kellően alacsony szám) kap egy medált vagy valamit a részvételért, illetve a gyűjtött manófogakat be lehet váltani valamire. (értelemszerűen valami olyanra, ami nem borítja meg a játékegyensúlyt.)
Persze minden amit itt leírtam csak egy ötlet, egy koncepció a dologra. De indító gondolatnak talán megfelelne.
Talán még annyit leírok, hogy szerintem játékon mit változtatna:
- Mivel újdonság, ezért feldobná a játékot
- Mivel negatív hatása van, ezért mindenki egyformán ösztönözve lenne a részvételre
- Alternatív megoldást nyújt azoknak akik ritkán portyáznak
- Csökkenti a támadásokat egymás ellen (hacsak ideiglenesen is)
- Ad egy újabb versenylehetőséget (ki öl többet, kinek a szövetsége öl többet)
Természetesen ez megint egy olyan dolog ami egyszeri komoly fejlesztést igényel (létrehozni magát az eventet, a módosítókat, a lénygenerátort, módosítani a karakterprofilokat) utána pedig akár ez is lehetne ismételhető, azaz csak egy új sztori kell, kitalálni hozzá a lényeket, a hatást, és fél év (három hónap, egy év...) múlva lehet vele indítani egy újabb eseményt.
Persze ez így leírva nagyon egyszerűnek hangzik, de gondolom az ilye ötletektől Baraty a haját tépi
(Baraty mi veled vagyunk, és köszönjük a rengeteg fejlesztést!)
Ötletek, vélemények, javaslatok, ellenérvek?