Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
1. hozzászólás - 2009.03.19. 16:11:13
1. hozzászólás - 2009.03.19. 16:11:13
Van egy ötletem, amivel Miklósék kicsivel színesebbé tudnák tenni a játékot. Sajnos sok időt igényel a megoldása, és lehet, hogy nehezen megvalósítható, de azért feldobom.
Kellene NPC-ket, azaz nem játékos irányította karaktereket betenni a játékba. Mint ahogy a térkapunak, és az epikus szörnyeknek is az lenne a feladata, hogy a játék során megszerzett előnyödet kamatoztasd esetleg hátrányodból lefaragj, itt is az lehetne a cél. Ezek az NPC-k fejlődnének, ha ez nem megoldható, akkor idővel újak jönnének be helyettük. Akár még támadnának is, (bár ez nem követelmény) de harcolni velük mindenképpen lehetne.
Miért lenne jó?
1. A TOP játékosok siralmai, hogy nincs kit támadni, egycsapásra megoldódnának.
2. A harci szakértelmek fejlesztése még kifizetődőbb lenne, mert az NPC- ktől valamennyi LE-t, TP-t lehetne szerezni.
3. A gyengébb játékosokon lévő terhelés igenis kisebb lenne, több kedvük maradna játszani.
4. Ha továbbgondoljuk a dolgot (persze ismét sok erőforrás kérdése), akkor ezekből akár NPC szövetségeket is lehetne csinálni, akik a háború halódó intézményét kicsit felélesztenék
5. Mivel a játékból csak kifelé vezet az út (valaki abbahagyja, stb) így lehetőség lenne egy kis vérfissítésre, nem fog unalomba, és 20-30 ember örökös harcába torkolni a játék egy-egy szinten.
6. Nem akarok a fejlesztők/játékosok zsebében turkálni, de a heti prémium tagság díjának valamilyen mértékű emelését, egy ilyen nagy fejlesztés elkészülte után teljesen normálisnak érzem. (mint ahogy az állatreform utáni állat felszerelés költség csökkentését is annak érzem! )
Bármilyen értelmes érvet elfogadok, és szeretettel várok is. Remélem még a fejlesztők is elolvassák, és esetleg elmondják, hogy miért hülyeség az ötlet.
Kellene NPC-ket, azaz nem játékos irányította karaktereket betenni a játékba. Mint ahogy a térkapunak, és az epikus szörnyeknek is az lenne a feladata, hogy a játék során megszerzett előnyödet kamatoztasd esetleg hátrányodból lefaragj, itt is az lehetne a cél. Ezek az NPC-k fejlődnének, ha ez nem megoldható, akkor idővel újak jönnének be helyettük. Akár még támadnának is, (bár ez nem követelmény) de harcolni velük mindenképpen lehetne.
Miért lenne jó?
1. A TOP játékosok siralmai, hogy nincs kit támadni, egycsapásra megoldódnának.
2. A harci szakértelmek fejlesztése még kifizetődőbb lenne, mert az NPC- ktől valamennyi LE-t, TP-t lehetne szerezni.
3. A gyengébb játékosokon lévő terhelés igenis kisebb lenne, több kedvük maradna játszani.
4. Ha továbbgondoljuk a dolgot (persze ismét sok erőforrás kérdése), akkor ezekből akár NPC szövetségeket is lehetne csinálni, akik a háború halódó intézményét kicsit felélesztenék
5. Mivel a játékból csak kifelé vezet az út (valaki abbahagyja, stb) így lehetőség lenne egy kis vérfissítésre, nem fog unalomba, és 20-30 ember örökös harcába torkolni a játék egy-egy szinten.
6. Nem akarok a fejlesztők/játékosok zsebében turkálni, de a heti prémium tagság díjának valamilyen mértékű emelését, egy ilyen nagy fejlesztés elkészülte után teljesen normálisnak érzem. (mint ahogy az állatreform utáni állat felszerelés költség csökkentését is annak érzem! )
Bármilyen értelmes érvet elfogadok, és szeretettel várok is. Remélem még a fejlesztők is elolvassák, és esetleg elmondják, hogy miért hülyeség az ötlet.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 9.61