Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123
Szerző
Topic neve: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
1. hozzászólás - 2009.03.19. 16:11:13
Van egy ötletem, amivel Miklósék kicsivel színesebbé tudnák tenni a játékot. Sajnos sok időt igényel a megoldása, és lehet, hogy nehezen megvalósítható, de azért feldobom.
Kellene NPC-ket, azaz nem játékos irányította karaktereket betenni a játékba. Mint ahogy a térkapunak, és az epikus szörnyeknek is az lenne a feladata, hogy a játék során megszerzett előnyödet kamatoztasd esetleg hátrányodból lefaragj, itt is az lehetne a cél. Ezek az NPC-k fejlődnének, ha ez nem megoldható, akkor idővel újak jönnének be helyettük. Akár még támadnának is, (bár ez nem követelmény) de harcolni velük mindenképpen lehetne.

Miért lenne jó?

1. A TOP játékosok siralmai, hogy nincs kit támadni, egycsapásra megoldódnának.
2. A harci szakértelmek fejlesztése még kifizetődőbb lenne, mert az NPC- ktől valamennyi LE-t, TP-t lehetne szerezni.
3. A gyengébb játékosokon lévő terhelés igenis kisebb lenne, több kedvük maradna játszani.
4. Ha továbbgondoljuk a dolgot (persze ismét sok erőforrás kérdése), akkor ezekből akár NPC szövetségeket is lehetne csinálni, akik a háború halódó intézményét kicsit felélesztenék
5. Mivel a játékból csak kifelé vezet az út (valaki abbahagyja, stb) így lehetőség lenne egy kis vérfissítésre, nem fog unalomba, és 20-30 ember örökös harcába torkolni a játék egy-egy szinten.
6. Nem akarok a fejlesztők/játékosok zsebében turkálni, de a heti prémium tagság díjának valamilyen mértékű emelését, egy ilyen nagy fejlesztés elkészülte után teljesen normálisnak érzem. (mint ahogy az állatreform utáni állat felszerelés költség csökkentését is annak érzem! )

Bármilyen értelmes érvet elfogadok, és szeretettel várok is. Remélem még a fejlesztők is elolvassák, és esetleg elmondják, hogy miért hülyeség az ötlet.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 9.61
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
2. hozzászólás - 2009.03.19. 16:18:59 (Válasz Butchman #1 hozzászólására.)
szerintem érdekes ötlet, csak kell egy konkrét koncepció, mert ha azt nézem, akkor valóban az epikusok és a térkapusok NPC-k (csak az egyik ad LE-t), akik jók bokszzsáknak, ráadásul az epikus lény napi 10-15 csatát is biztosít az állatkának, hogy ne essen a morálja nagyon:)
A hozzászólást winnie módosította 2009.03.19. 16:19:17-kor
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
3. hozzászólás - 2009.03.19. 16:34:29 (Válasz winnie #2 hozzászólására.)
Koncepció, azaz a számok, hogy miből, mennyi, milyen szintű az már csak egy részletkérdés. Igazából az elv támogatottságára illetve a megvalósíthatóságra van szükség.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
4. hozzászólás - 2009.03.19. 16:49:41 (Válasz Butchman #3 hozzászólására.)
Egyszerűsítsük le a kívánalmat: te egy olyan epikust akarsz, aki TP-t és LE-t is ad, de kincset nem, és nem 1, hanem csak 8 óránként üthető. Ugye?

Ez egy újabb szövetségi épülettel (háború tornya) simán megoldható.

Ha viszont nem csak egy adott szövetségi tag ütheti, akkor viszont elég nagy táp, mert minden szintre, vagy minden 3. szintre el kellene helyezni egy ilyet, és 6-8 szinttel felfelé támadva óriási TP forrás, mindenki csak őket ütné. Mert az ugye nem kérdés, hogy a topkarakterek gond nélkül elvernék.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
5. hozzászólás - 2009.03.19. 16:54:36 (Válasz Mortimer #4 hozzászólására.)
Mortimer,
Változatosságot akarok. Ennyi.
Sokat játszottam a haverokkal Counter Strike nevű játékot (FPS), ha kevesen voltunk, akkor BOT -okat is beraktunk a játékba. Ezzel kicsit feldobtuk az egészet. Valami ilyesmi kellene ide is. Szerintem kár lenne ismét egy épülethez kötni, mert az a nagyobb szövetségek előnyét növelné meg ismét.
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
6. hozzászólás - 2009.03.19. 16:58:30 (Válasz Butchman #5 hozzászólására.)
Értem, én csak a játék nyelvére akartam lefordítani a kérésed. Egyébként az építőkarakterek és hasonló, valamilyen szempontból "almás" rabszolgák kivédésére már hónapokkal ezelőtt is felmerült a "szintőrők" ötlete, akik mondjuk 5-10. szintenként várnak, és csak akkor lehet átlépni rajtuk, ha le tudtad győzni őket.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
7. hozzászólás - 2009.03.19. 17:09:31 (Válasz Butchman #1 hozzászólására.)
Hát ez valószínü elég komplex fejlesztés lenne, pláne ha npc fejlődést és szövetségeket is akarunk, fejlődő szövikkel, támadásokkal, stb.
Reálisabbnak tartanék egy háborút az ismét visszatérő ellenséggel, vagy valami újabb szörnyűséggel. A játékosok napi portyapontjaik egy részét a háborúra költhetnék, és az ellenség lényeit támadhatnák. Minden végzetúr a szintjének megfelelő ellenfelet kapna akárcsak a térkapuban. Győzelem esetén LE-t rabolhatna a játékos, vereség esetén pedig LE-t veszítene. Ezzel a gyémánt horda problémája is mérséklődne, hiszen a portyázással így magas szinten is lehetne ismét LE-t zsákmányolni. Aki egyik nap portyázik az ellenség ellen, azt másnap fix időpontokban ( a könnyebb leprogramozhatóság érdekében) 0-3 alkalommal támadás érné az ellenség részéről.
A háború összesített eredményének nyomon követhetőségével pedig a végzeturak így ismét egy közös célért harcolhatnának, nem pedig csak egymást vernék laposra. Azzal pedig, hogy a portyapontoknak csak egy része lenne erre a célra elkölthető, továbbra is megmaradna az egymás közötti portyázás.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 9.55
kedvelt tagsenkiseFérfi
Végzetúr tanonc
39 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
8. hozzászólás - 2009.03.19. 17:15:36 (Válasz Butchman #1 hozzászólására.)
Nem kell feltétlenül epikusnak lennie, illetve épülethez kötöttnek. Szerintem belefér a játék koncepciójába, bár a megvalósítása nem biztos, hogy annyira egyszerű. Minden szintre lehetne ilyen. Gondolom az megvalósítható, hogy a játékosok adatbázisából készíteni szintenként egy átlag TÖ + fegyverzet statisztikát amiből kapna az NPC random valamennyit. Ugyanigy valamennyi LE is lenne nála. Tehát nemcsak nyerni lehet ellene és LE-t illetve TP-t szerezni, hanem veszíteni is. Esetleg maximalizálni, hogy +- 2 szint amiről támadható és csak fele annyi TP-t ad mint egy játékos. Persze lehet tovább finomítani ez csak "ad hoc" felvázolása egy lehetőségnek
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
9. hozzászólás - 2009.03.19. 17:16:19 (Válasz Ariel #7 hozzászólására.)
Minden ilyesfajta fejlesztéssel az a baj, hogy borzasztó nagy a szakadék a karakterek között. Ami az egyik szövetségnek kihívás, az a másik szövetségnek (ami mondjuk csak egy baráti társaság) már teljesíthetetlen feladat. Elég azt nézni, hogy te valószínűleg a térkapuzások 99%-át stabilan nyered (az 1% sem egyértelmű vereség, hanem esetlegesen alacsony életpont miatti kivégzés), addig jópár karakternek ez komoly gondot okoz. Szóval hogy egyensúlyozol úgy, hogy ne csak egy újabb táplehetőség legyen a nagyon erőseknek, hanem számukra is kihívás legyen, de ne csak számukra legyen megoldható?

Szerintem mostanra már olyan szinten elvált egymástól az erős és a gyenge, hogy minden ilyen fejlesztés játékegyensúly szempontjából megvalósíthatatlan, csak az ollót nyitja még széjjelebb a két szegmens között. Ami legdurvábban talán majd a fertőzés leküzdésekor fog látszani - mert 650ezer LE-ért adni kell valamit, viszont aki nem tette meg, az jórészt nem azért nem tette meg, mert nem akarta, hanem mert nem volt rá lehetősége.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6
kedvelt tagDraglovFérfi
Végzetúr tehetség
215 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
10. hozzászólás - 2009.03.19. 17:51:25
A portyapont alternativ elkoltesenek lehetoseget mindenkepp fontosnak tartom. Viszont azt figyelembe kell venni, hogy tobb okbol halmozodhat valakinek a portyapontja. Peldaul azert, mert nincs ideje elkolteni, nem tudja elkolteni mert mindig 15% ala verik vagy eppen nincs kit tamadnia.

A nincs kit tamadnia kategoriaban eleg kevesen vagyunk azert, de szempont az is.
A masik ket kategoriara kell szerintem ezt a dolgot kielezni. Olyan feltetelt kell teremteni, amihez nem kell sok ido illetve NE kelljen hozza eletpont.

Egy lehetseges alternativakent el tudok kepzelni egy olyan dolgot, ahol az allatot viszed portyazni. Ilyenkor a karakter nem portyazik, csak az allat. Kulonbozo szornyszulottekkel harcolhat az allat, ahol seruleseket szenvedhet el es HA sikerul legyoznie az ellenfelet, akkor kap erte TP-t. A karakter ilyenkor nem kap tapasztalati pontot. Mindenkepp kell korlat is a dolognak, amire a hasamra csapva egy nem tul nagyot a kovetkezot tartanam elfogadhatonak: Egy nap maximum kennel szint/2 alkalommal lehet az allatot portyazni vinni (ez 24es kennelnel napi 12 alkalmat jelentene) es egy 1 portyapontba kerul. Az allatot egymas utan elvihetet tobbszor is ilyen portyara negativ modositok nelkul. Mostansag a szovetsegek kb 6os kennellel rendelkeznek maximum igy nagy tapolast azert nem lehetne eszkozolni vele, de fogynanak a a ppontok.
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
11. hozzászólás - 2009.03.19. 18:04:35 (Válasz Draglov #10 hozzászólására.)
Idézet: Draglov - 2009.03.19. 17:51:25
A portyapont alternativ elkoltesenek lehetoseget mindenkepp fontosnak tartom. Viszont azt figyelembe kell venni, hogy tobb okbol halmozodhat valakinek a portyapontja. Peldaul azert, mert nincs ideje elkolteni, nem tudja elkolteni mert mindig 15% ala verik vagy eppen nincs kit tamadnia.


csakhogy ezzel párhuzamosan egy kompenzáció sem lenne rossz, amivel növelni lehetne a portyapontokat. mondjuk a valóságformázás maximumának kitolásával, mert a portyázók fognak sírni (bár lehet, hogy nem a 30+10-esek), hogy nekik ilyesmire nem marad pontjuk:) (személy szerint, annak ellenére, hogy egész nap 15% alatt vagyok, nekem is kevés a napi 25 portyapont.)
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
12. hozzászólás - 2009.03.19. 19:29:48 (Válasz winnie #11 hozzászólására.)
Winnie,
Te időmilliomos vagy akkor!
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
fórumozóAmateonFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
13. hozzászólás - 2009.03.19. 19:32:29
Szerintem nem rossz ötlet, bár tekintve hogy a "nagyok" így elég sokat vesznek a gyengébbektől ez nem olyan jó ötlet. Én például már unom hogy 26-osok támadnak.
,,Pyarronban tisztességes kiképzést kapott, kevesen forgatták olyan jól a kardot, mint ő."
Pontszám: 5
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
14. hozzászólás - 2009.03.19. 19:49:54 (Válasz Amateon #13 hozzászólására.)
Amateon,
Kifejtenéd ezt bővebben? Vagy csak én nem értem?
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 5
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
15. hozzászólás - 2009.03.19. 19:59:33 (Válasz Amateon #13 hozzászólására.)
Idézet: Amateon - 2009.03.19. 19:32:29
Szerintem nem rossz ötlet, bár tekintve hogy a "nagyok" így elég sokat vesznek a gyengébbektől ez nem olyan jó ötlet. Én például már unom hogy 26-osok támadnak.


csak jelzem, hogy ők is unják, hogy 31-esek támadják őket. nincs nagy és kicsi. egy nagy van, mindenki más kicsi.
Pontszám: 5.50
népszerűJoC4Férfi
Végzetúr poronty
7 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
16. hozzászólás - 2009.03.19. 20:14:24
Alapjában véve nem rossz elképzelés. Csökkenne a terhelés a kisebbekről így minuszból lassacskán plusba juthatnak. A nagyon nagyok pedig ismét üthetnek. Na de van nem is egy olyan réteg ami nem is kicsi nem is nagy. úgy értem nem a nagyok szívatják őket hanem ők egymást, és ütni is tudnak mert még nem "nőtték" ki. Itt az történne h akinek jobban megy az nem az npc-t ütné (mert ugye gyarló az ember) neki jobb ha a játékost üti mert így ő kap és a másik veszít. Akinek meg nem megy az meg az npcbe kapaszkodna, így kizárja h a "jobbak" tól elvegyen így ők nagyság rendekkel a föléjük kerülhetnek. Így meginnt csak eljúznának egymás mellett a játékosok, bár tény h így sem lenne rossz a játék mert így is tudok kit ütni mert ott az npc.

Az állatos ötletet jónak tartom. Nekem is rengeteg pp-van mert egyszer kétszer nem tudok feljönni és soha el nem költöm a pluszt. De szerintem jó ötlet lenne ha az állatokat lehetne fejleszteni, úgy értem tanítani őket, jobbak legyenek a harcban, több plust adjanak a Végzeturnak, akár még tulajdonságokat is adhatnánk nekik amik a lény alapszintjéről indulnak szintlépéskor nőnének egyel, de fejlesztehtők, ilyesmi.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
17. hozzászólás - 2009.03.19. 22:48:34 (Válasz Mortimer #4 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.03.19. 16:49:41
Egyszerűsítsük le a kívánalmat: te egy olyan epikust akarsz, aki TP-t és LE-t is ad, de kincset nem, és nem 1, hanem csak 8 óránként üthető. Ugye?


Valoban. Nekem meg egy olyan bicikli kell, aminek negy kereke van, nem kell hajtani, zart fulkeje van, tobben is belefernek es csengo helyett duda jar hozza.
Pontszám: 3.17
fórumozóZolika761Férfi
Végzetúr
76 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
18. hozzászólás - 2009.03.19. 23:29:24 (Válasz Ariel #7 hozzászólására.)
Idézet: Ariel - 2009.03.19. 17:09:31
Hát ez valószínü elég komplex fejlesztés lenne, pláne ha npc fejlődést és szövetségeket is akarunk, fejlődő szövikkel, támadásokkal, stb.
Reálisabbnak tartanék egy háborút az ismét visszatérő ellenséggel, vagy valami újabb szörnyűséggel. A játékosok napi portyapontjaik egy részét a háborúra költhetnék, és az ellenség lényeit támadhatnák. Minden végzetúr a szintjének megfelelő ellenfelet kapna akárcsak a térkapuban. Győzelem esetén LE-t rabolhatna a játékos, vereség esetén pedig LE-t veszítene. Ezzel a gyémánt horda problémája is mérséklődne, hiszen a portyázással így magas szinten is lehetne ismét LE-t zsákmányolni. Aki egyik nap portyázik az ellenség ellen, azt másnap fix időpontokban ( a könnyebb leprogramozhatóság érdekében) 0-3 alkalommal támadás érné az ellenség részéről.
A háború összesített eredményének nyomon követhetőségével pedig a végzeturak így ismét egy közös célért harcolhatnának, nem pedig csak egymást vernék laposra. Azzal pedig, hogy a portyapontoknak csak egy része lenne erre a célra elkölthető, továbbra is megmaradna az egymás közötti portyázás.


A fertőzés leküzdése után számítanék ilyenekre
Pontszám: 5
kedvelt tagBalorFérfi
Végzetúr mester
440 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
19. hozzászólás - 2009.03.20. 11:11:36
Biztos vagyok benne, hogy a fertozes elott is lesznek NPC-k a jatekban.
De barhogy is, jelentosen feldobna a jatekot.
Pontszám: 5
kedvelt tagVaraszloFérfi
Végzetúr tehetség
213 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Nem játékos karakterek a játékban (NPC)
20. hozzászólás - 2009.03.20. 11:15:13 (Válasz Ariel #7 hozzászólására.)
nem rossz ötlet.
Pontszám: 7.50
Oldal: 123
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!