A felvetés jogos, ha LE jár érte, akkor TP-t is kell adni mellé. De ahogy írtam, adhat akár kristálypontot is, akkor tuti nem fog elszállni vele a dolog, de ad egy kis sikerélményt, és segít az állatok karbantartásában.
Az is jogos, hogy a szakik választása már épp elég random, a konkrét értékekhez felesleges random számot hozzáadni.
Javaslatot várok arra, hogy melyik szinttől menjen a dolog. Túl alacsony szintre nem érdemes berakni, mert akkor még nincsenek számottevő szakértelmei az embereknek. Én 30 körülit javaslok, akkor már az SZÖ elég változatos, és van értelme elkezdeni gyűjtögetni a kristálypontokat is (ha az lesz a jutalom).
Az új szakinak, amit itt párhuzamosan elkezdtünk tárgyalni, adjunk egy munkanevet, legyen mondjuk energianyelés (aki tud jobbat, írhatja). Az nem cél, hogy tökéletesen ugyanannyit LE-t adjon, mint a VF (hiszen a VFnek van egy igen masszív hátránya is, a lassabb fejlődés). A top kérdésen is gondolkodtam, ezzel nem lehet gond. Egyrészt, a top portyáinak jelentős része a KHból adódik, és a KHból lehet LE-t szerezni, másrészt, a top karik TP-re mentek, nem LE-re, ezért LE-ben "relatíve" gyengék (persze csak a szintjükhöz képest). De ez a dolog nem is a top kariknak, és nem is a pókoknak lenne jó, hanem elsősorban az átlag játékosnak, akinek még VFje sincs, és a portyákból rendszeresen 0 LE-t szerez.
Hozzászólások - Miklós
Dátum: 2009.12.09. 09:12:35
Dátum: 2009.12.09. 07:24:39
Olyasmibe szívesen fektetünk munkát, amit mindenki akar, és a játékélmény egyérteműen jobb lesz. De az, hogy a játékkal sok időt kell tölteni, nem a célok miatt van, hanem a 3x sebesség miatt, ilyen egy gyors szerver, ez más játékokban is így van. Szövetségi küldetések hoszú távon lesznek egyébként a játékban, de ezek ugyanúgy időt igényelnek, és aki a V4-en elhúz velük, azt ugyanúgy nehéz lesz behozni.
Dátum: 2009.12.08. 22:44:52
Elnézést, hogy ennyire lassan reagáltam, a VU találkozó miatt sajnos sok mindenre kevesebb idő jutott. A javaslataitok:
- Globális, átfogó reformjavaslatok, teljesen új szabályrendszer stb: ezek tényleg nagyon jó ötletek, de egyszerűen NINCS kapacitásunk a megvalósításukra. Nem tudunk 3-4 hetet csak azon dolgozni, hogy egy 2 hónapig futó alternativ szerver más játékélményt adjon, mert közben a normál játékot is fejleszteni kell. Változásokat szívesen eszközölünk, de nem olyat, amitől drasztikusan MÁS lesz a rendszer, hanem csak olyat, mitől JOBB. Kócos javaslatait, amelyek többsége arról szólt, hogy még gyorsabb legyen a fejlődés, nem is értettem.
- A játék sebessége. A V4 tagadhatatlanul egy nagyon tömény játékélmény, sok játékosnak még a V1 ritmusa is túl gyors! Nyilván nem is lehetne ezt bírni 5-6 hónapon át. Az, hogy 3x sebesség helyett 2x legyen, de tartson tovább - ez megvalósítható, kérdés, hogy a többség szeretné-e. Ezt feltehetjük majd szavazásban (hozzáteszem, még egy ilyen "apróság" megvalósítása is elég sok munka). Játékidőt csökkentő, redukáló effektek azon kívül, amelyek folyamatosan kerülnek be a normál játékba, nem lesznek.
- A nem prémiumos játékosok a prémiumosokkal egyenlő feltételekkel induljanak. Ebbe azért bele kéne gondolnotok: ha a prémium nem ad előnyt, akkor senki sem fog fizetni a játékért... A játékot elsősorban azért csináljuk, mert imádjuk csinálni. De másodsorban, ebből élünk. Másfél hónapra a prémium tagság 90 őskő, talán ez csak nem annyira vészes összeg másfél hónapi koncentrált tömény játékért.
- Legyen lehetőség több "szivatásra". irjatok konkrét javaslatokat... bár ha még a citadellát sem használtátok, akkor valószínűleg a többi ilyet sem vetitek be, a fair play jegyében, nem tudom. A versenyjátékokban a pve koncepció az, amikor mindenki próbál a lehető leggyorsabban fejlődni. A pvp koncepció, amikor másokkal összefogok valaki ellen, kijátszom egymás ellen az ellenségeimet... Más-más a kettő. Sokan az elsőt becsületesebbnek érzik, de a második is belefér a verseny szabályaiba.
Mikor indul újra a V4:
először is szeretném tényleg látni, hogy milyen szükséges változások vannak, ha van egyáltalán, utána felrakunk egy szavazást, és indulhat az előregisztráció. Az ünnepek alatt nyilván nem akarunk V4-et indítani, tehát várhatóan ez januárban fog elindulni.
- Globális, átfogó reformjavaslatok, teljesen új szabályrendszer stb: ezek tényleg nagyon jó ötletek, de egyszerűen NINCS kapacitásunk a megvalósításukra. Nem tudunk 3-4 hetet csak azon dolgozni, hogy egy 2 hónapig futó alternativ szerver más játékélményt adjon, mert közben a normál játékot is fejleszteni kell. Változásokat szívesen eszközölünk, de nem olyat, amitől drasztikusan MÁS lesz a rendszer, hanem csak olyat, mitől JOBB. Kócos javaslatait, amelyek többsége arról szólt, hogy még gyorsabb legyen a fejlődés, nem is értettem.
- A játék sebessége. A V4 tagadhatatlanul egy nagyon tömény játékélmény, sok játékosnak még a V1 ritmusa is túl gyors! Nyilván nem is lehetne ezt bírni 5-6 hónapon át. Az, hogy 3x sebesség helyett 2x legyen, de tartson tovább - ez megvalósítható, kérdés, hogy a többség szeretné-e. Ezt feltehetjük majd szavazásban (hozzáteszem, még egy ilyen "apróság" megvalósítása is elég sok munka). Játékidőt csökkentő, redukáló effektek azon kívül, amelyek folyamatosan kerülnek be a normál játékba, nem lesznek.
- A nem prémiumos játékosok a prémiumosokkal egyenlő feltételekkel induljanak. Ebbe azért bele kéne gondolnotok: ha a prémium nem ad előnyt, akkor senki sem fog fizetni a játékért... A játékot elsősorban azért csináljuk, mert imádjuk csinálni. De másodsorban, ebből élünk. Másfél hónapra a prémium tagság 90 őskő, talán ez csak nem annyira vészes összeg másfél hónapi koncentrált tömény játékért.
- Legyen lehetőség több "szivatásra". irjatok konkrét javaslatokat... bár ha még a citadellát sem használtátok, akkor valószínűleg a többi ilyet sem vetitek be, a fair play jegyében, nem tudom. A versenyjátékokban a pve koncepció az, amikor mindenki próbál a lehető leggyorsabban fejlődni. A pvp koncepció, amikor másokkal összefogok valaki ellen, kijátszom egymás ellen az ellenségeimet... Más-más a kettő. Sokan az elsőt becsületesebbnek érzik, de a második is belefér a verseny szabályaiba.
Mikor indul újra a V4:
először is szeretném tényleg látni, hogy milyen szükséges változások vannak, ha van egyáltalán, utána felrakunk egy szavazást, és indulhat az előregisztráció. Az ünnepek alatt nyilván nem akarunk V4-et indítani, tehát várhatóan ez januárban fog elindulni.
Dátum: 2009.12.08. 22:26:03
5-ös világ mindenképpen lesz előbb-utóbb, a kérdés csak a mikor. Erről a játékban fogunk feltenni egy szavazást, akárcsak a 4-es világról.
Dátum: 2009.12.08. 22:23:43
Idézet: Mortimer - 2009.12.08. 22:06:14
Nevetni fogsz de ezen is gondolkodtunk mostanában, egy szakértelem, ami mindenképp adna vmennyi fix LE-t a portyáért, ha egy adott mennyiségnél kevesebbet kaptál. Hogy ez honnan jött:
1.) ez egy ezeréves téma, hogy nem éri meg portyázni az átlag játékosnak, és szükség lenne ilyesmire.
2.) lenne egy alternatíva a visszafogott fejlődés mellé (vagy/vagy szaki lenne a vffel).
3.) nem vagyok teljesen érzéketlen a "tp-tömés" lobbi ellen, ez is enyhíthetné a problémát.
De most a saját topicomat offolom szét, valószínűleg ezt majd külön kell elővenni a későbbiekben.
A LE-t teljesen kizárnám a jutalmak közül, vagy pedig a rendes portyában is legyen biztosan LE.
Nevetni fogsz de ezen is gondolkodtunk mostanában, egy szakértelem, ami mindenképp adna vmennyi fix LE-t a portyáért, ha egy adott mennyiségnél kevesebbet kaptál. Hogy ez honnan jött:
1.) ez egy ezeréves téma, hogy nem éri meg portyázni az átlag játékosnak, és szükség lenne ilyesmire.
2.) lenne egy alternatíva a visszafogott fejlődés mellé (vagy/vagy szaki lenne a vffel).
3.) nem vagyok teljesen érzéketlen a "tp-tömés" lobbi ellen, ez is enyhíthetné a problémát.
De most a saját topicomat offolom szét, valószínűleg ezt majd külön kell elővenni a későbbiekben.
Dátum: 2009.12.08. 22:14:40
A játékosok észrevételei alapján döntünk arról, hogy aktuálisan mivel foglalkozunk, de nem az alapján döntök, különösen egy képlet változtatás esetén, hogy a játékosok mit mondanak, hogy mi történjen (mivel az ő javaslataik nyilván elég szubjektívek lesznek). Minden esetben végigszámolom a dolgok matematikáját. Többször írtam már róla, hogy igyekeztem 200. szintig mindent kiszámolni előre még a játék indítása előtt, hogy minél kevesebb dolgot kelljen közben változtatni. A harc rendszert azonban a béta teszt végén, és a későbbi fejlesztések során is befolyásolták dolgok (állatok elnyelésének mértéke, hordázás szakértelem, az erő szorzó kifelejtése) ezeket útközben korrigálni kellett. A cél nagyjából az, hogy a varázslat és fizikai sebzés együtt mozogjon, tehát ne jusson előnyhöz az, aki az egyikre jobban gyúr, mint a másikra. Az erő szorzó bevezetésekor leírtam, hogy meg fogjuk vizsgálni, hogyan módosul a játékkörnyezet, és további finomhangolás még elképzelhető. Nem a játékosok panaszai, hanem nagy mennyiségű adat megvizsgálása alapján azt láttuk, hogy ez a finomhangolás szükséges: az, hogy találat esetén az állatok öröklik a kritikust (melléütésnél sosem) amúgy is elég fura és nem szándékos dolog volt, ennek a kiszedésével ez korrigálódott. Maga az erő szorzó gyakorlatilag nem változott, csak olyan szinten, ahová játékos nem jutott el (azt eredményezve, hogy a magas szintű epikusok fizikai sebzése csökkent kicsit, ami talán nem akkora probléma).
Dátum: 2009.12.08. 21:57:34
A portyázás ablakban lesz egy checkbox, baráti portyázás (egy bizonyos szint elérése után) mellette egy magyarázó mondat:
Ha ezt bejelölöd, a támadás gomb megnyomásakor nem harcolni fogsz a kiválasztott végzetúrral, hanem szakértelmeiket méritek össze egy barátságos próbatétel során.
A barátságos portyázás feltételei ugyanazok, mint a normál portyázásnak. Csak 15% fölött használhatod, csak olyanra, aki egyébként is támadható lenne, és ugyanúgy 1 portyapontba kerül.
A barátságos portyázás során 3 véletlenszerű szakértelmet választunk a karakterektől, amelyet mindkét karakter már ismerhet, és különböző szintű a két karakternél (lehet 0 is az egyiknél). Aki a 3 játékból többet megnyer, az nyerte a barátságos próbát. Itt két lehetőség van: vagy nincs véletlen faktor: akinek az adott szakértelme nagyobb, az nyer. A másik lehetőség, hogy hozzáadunk valamekkora random faktort (+D6), ekkor több múlik a szerencsén.
Jutalmazás. A játék alatt a végzeturak állatai egymással hancúroznak, ez fejlődést és morálnövekedést jelent a győztesnek (a fejlődés feleannyi, mint a harcban aratott győzelemnél, a morál ugyanannyi). Ezenkívül a győztes játékos szinttől függő lélekenergiát kap. Az egyik lehetőség, hogy ez egy jelentősebb mennyiség, és a vesztes veszít is, a másik lehetőség, hogy ez egy kisebb mennyiség, de a vesztes nem veszít semmit. C variáció, ha valamilyen alternatív erőforrást lehet szerezni ezzel (most már van kristálypont és lélekgyémánt is), de nem túl sokat.
Toplista. A toplistán jelölnék a győztes baráti portyázások számát.
A baráti portyázás célja
Ezt a lehetőséget már nagyon régen felvetették játékosok, és akkor pozitív volt a dolog visszhangja. Most a VU találkozón is felvetettem, és a többségnek tetszett az ötlet. További változatosságot vinne a játékba, alternatívát jelentene, segíthetne a felhalmozott portyapontok elköltésében és az állatok moráljának fenntartásában.
Megvan a lehetőség a taktikázásra, a játékra is, és itt nem csak arra gondolok, hogy valakinek izomból több szakija van, akkor lenyom majd mindenkit. Vannak "népszerűtlen" szakértelmek, aki ezekre rámegy, csak pár pontot rárak, az jelentősen megnövelheti az esélyét itt. Lehetne esetleg egy új szakértelmet is kötni ehhez, amivel az esélyeidet javíthatod a baráti portyázásban.
Elsősorban kreatív hozzászólásokat várok:
1.) A fenti választásokból melyiket preferálnátok (majd rakok fel egy szavazást is)
2.) Számszerű értékek, mit tartanátok a legjobbnak
3.) Milyen hibát, exploit lehetőséget láttok a javaslatban.
Ha ezt bejelölöd, a támadás gomb megnyomásakor nem harcolni fogsz a kiválasztott végzetúrral, hanem szakértelmeiket méritek össze egy barátságos próbatétel során.
A barátságos portyázás feltételei ugyanazok, mint a normál portyázásnak. Csak 15% fölött használhatod, csak olyanra, aki egyébként is támadható lenne, és ugyanúgy 1 portyapontba kerül.
A barátságos portyázás során 3 véletlenszerű szakértelmet választunk a karakterektől, amelyet mindkét karakter már ismerhet, és különböző szintű a két karakternél (lehet 0 is az egyiknél). Aki a 3 játékból többet megnyer, az nyerte a barátságos próbát. Itt két lehetőség van: vagy nincs véletlen faktor: akinek az adott szakértelme nagyobb, az nyer. A másik lehetőség, hogy hozzáadunk valamekkora random faktort (+D6), ekkor több múlik a szerencsén.
Jutalmazás. A játék alatt a végzeturak állatai egymással hancúroznak, ez fejlődést és morálnövekedést jelent a győztesnek (a fejlődés feleannyi, mint a harcban aratott győzelemnél, a morál ugyanannyi). Ezenkívül a győztes játékos szinttől függő lélekenergiát kap. Az egyik lehetőség, hogy ez egy jelentősebb mennyiség, és a vesztes veszít is, a másik lehetőség, hogy ez egy kisebb mennyiség, de a vesztes nem veszít semmit. C variáció, ha valamilyen alternatív erőforrást lehet szerezni ezzel (most már van kristálypont és lélekgyémánt is), de nem túl sokat.
Toplista. A toplistán jelölnék a győztes baráti portyázások számát.
A baráti portyázás célja
Ezt a lehetőséget már nagyon régen felvetették játékosok, és akkor pozitív volt a dolog visszhangja. Most a VU találkozón is felvetettem, és a többségnek tetszett az ötlet. További változatosságot vinne a játékba, alternatívát jelentene, segíthetne a felhalmozott portyapontok elköltésében és az állatok moráljának fenntartásában.
Megvan a lehetőség a taktikázásra, a játékra is, és itt nem csak arra gondolok, hogy valakinek izomból több szakija van, akkor lenyom majd mindenkit. Vannak "népszerűtlen" szakértelmek, aki ezekre rámegy, csak pár pontot rárak, az jelentősen megnövelheti az esélyét itt. Lehetne esetleg egy új szakértelmet is kötni ehhez, amivel az esélyeidet javíthatod a baráti portyázásban.
Elsősorban kreatív hozzászólásokat várok:
1.) A fenti választásokból melyiket preferálnátok (majd rakok fel egy szavazást is)
2.) Számszerű értékek, mit tartanátok a legjobbnak
3.) Milyen hibát, exploit lehetőséget láttok a javaslatban.
Dátum: 2009.12.08. 21:30:14
A nyitó topicot updateltem. Egy jelentősebb dolog, amit gyakorlatilag a játékos lobbinak sikerült elérni (a VU tali alatt az egyik leggyakrabban kért dolog volt) a névváltoztatás. A szövetségi névváltoztatást már korábban megígértük, eljött az ideje a megvalósításnak. A névváltoztatást csak egy min. 5 szavazattal bíró tag teheti meg, 25 őskő árán. A névváltoztatáshoz a játékvezető jóváhagyása lesz szükséges, amire a szövetségek jóváhagyásához hasonlóan 1 munkanapot kell várni (elutasítás esetén természetesen az őskő visszajár).
A karakter névváltoztatást tudjátok, hogy én mindig is elleneztem, mivel ha egy karakternek megváltozik a neve, hogyan találják meg a régi ismerősei és ellenségei? De végül ahogy írtam győzött a játékos lobbi, valóban elképzelhető, hogy néhány extrém esetben a nevét valaki tényleg indokoltan meg akarja változtatni. Ezért erre is lehetőséget akarunk adni, de azt akarjuk, hogy ez tényleg csak nagyon indokolt esetben történjen, és senki ne cserélgesse a nevét, mint a ruháját, ezért ennek igen borsos ára lesz, 50 őskő.
A szövetségi háború reformjáról is fel fog kerülni egy topic, de ez egy hosszabb menet lesz, előtte szeretnénk lezárni a futó projektek többségét.
A karakter névváltoztatást tudjátok, hogy én mindig is elleneztem, mivel ha egy karakternek megváltozik a neve, hogyan találják meg a régi ismerősei és ellenségei? De végül ahogy írtam győzött a játékos lobbi, valóban elképzelhető, hogy néhány extrém esetben a nevét valaki tényleg indokoltan meg akarja változtatni. Ezért erre is lehetőséget akarunk adni, de azt akarjuk, hogy ez tényleg csak nagyon indokolt esetben történjen, és senki ne cserélgesse a nevét, mint a ruháját, ezért ennek igen borsos ára lesz, 50 őskő.
A szövetségi háború reformjáról is fel fog kerülni egy topic, de ez egy hosszabb menet lesz, előtte szeretnénk lezárni a futó projektek többségét.
Dátum: 2009.12.08. 16:34:28
Idézet: Mortimer - 2009.12.08. 12:54:55
A észrevétel helytálló, valószínűleg nemcsak a szintkülönbséget, hanem a TÖ különbséget is figyelembe kéne venni - a védelem italához hasonlóan - amikor a bónusz mértékét megállapítjuk. Dobjuk be a megvizsgálandó átbeszélendő dolgok sorába...
A harag itala a köv. harag italának a használatáig tart. Mivel a lélekgyémántokat elég sok dologra lehet már költeni, nem sok értelme lett volna egy egyetlen ember ellen egy korlátozott védelmet adó tárgyat csinálni, ami ráadásul csak néhány támadásig véd.
A láthatatlansággal nem adódik össze.
Az ital akkor fejti ki a hatását, ha max szint-15 alatt vagy. Ha a karakter, akire kiadtad, vagy akár te magad jobban megközelíted az élmezőnyt, és ezáltal a szint-15 hatósugárba érsz, akkor működésképtelenné válik, amíg mindketten újra hatósugáron kívül nem lesztek.
Miklós, arra a felvetésre nem írtál semmit, hogy a láthatatlanság manapság finoman szólva is erodálódott. Ugyan felülről még csak-csak hatásos lehet (de inkább nem), szintben vagy alulról viszont szó szerint mint ha ott se lenne.
A észrevétel helytálló, valószínűleg nemcsak a szintkülönbséget, hanem a TÖ különbséget is figyelembe kéne venni - a védelem italához hasonlóan - amikor a bónusz mértékét megállapítjuk. Dobjuk be a megvizsgálandó átbeszélendő dolgok sorába...
A harag itala a köv. harag italának a használatáig tart. Mivel a lélekgyémántokat elég sok dologra lehet már költeni, nem sok értelme lett volna egy egyetlen ember ellen egy korlátozott védelmet adó tárgyat csinálni, ami ráadásul csak néhány támadásig véd.
A láthatatlansággal nem adódik össze.
Az ital akkor fejti ki a hatását, ha max szint-15 alatt vagy. Ha a karakter, akire kiadtad, vagy akár te magad jobban megközelíted az élmezőnyt, és ezáltal a szint-15 hatósugárba érsz, akkor működésképtelenné válik, amíg mindketten újra hatósugáron kívül nem lesztek.
Dátum: 2009.12.08. 11:36:07
A lélekgyémántért megvásárolható relikviák közé bekerült a harag itala.
Dátum: 2009.12.06. 20:21:54
vicceltem csak, természetesen de ez tényleg nagyműtét lesz, hd, raid csere, a szerver stabilitást és biztonságot hivatott növelni.
Dátum: 2009.12.06. 20:14:41
A rendszergazda megkezdte a szerver karbantartást, de egyenlőre csak a fájlokat másolja, a szervert csak utána fogja lelőni, tehát a szerver még megy valameddig, de mindenkinek javaslom hogy küldje el az állataid kennelbe és költse el az LE-t.
Ja, és írja fel a karaktere adatait (tulajdonságok, szakértelmek stb) egy papírra, hogyha esetleg valami nem jól megy, akkor legyen honnan visszaállítani az adatokat
Ja, és írja fel a karaktere adatait (tulajdonságok, szakértelmek stb) egy papírra, hogyha esetleg valami nem jól megy, akkor legyen honnan visszaállítani az adatokat
Dátum: 2009.12.06. 16:57:51
Kicsit elvesztem ebben a sok hozzászólásban, szóval akkor a fertőzötteknek melyik variáció is tetszett jobban?
A relikviák jövő héten be fognak kerülni.
A relikviák jövő héten be fognak kerülni.
Dátum: 2009.12.06. 14:14:54
Kócos, ennek akkor van értelme, ha az emberek folyamatosan váltogatják az állataikat, és az állatfelszereléseket... az előbbiről egészen biztosan nincs szó, az utóbbiról sem hiszem, az őskő költség miatt. A visszaváltható felszerelésekkel nem szivesen dobálódzok ok nélkül, mert egyrészt ezek elértéktelenitik az aukciós tárgyakat, másrészt értelmetlenné tesznek bármilyen egyéb állatfelszerelést. A normál felszerelésekhez képest ezek jóval táposabbak, remélhetőleg igy már meg fogják érni a plusz árat (jópár embernek már a korábbi verzió is megérte).
Nem felejtettem el az igényt arra, hogy a 100% fertőzötteknek is legyen tárgy, ha már a 0%osok kapnak valamit. A következő lehetőségeket tudom elképzelni:
vagy lehetővé tesszük a 100%-ról a fordítást:
1.) van már eleve egy aukciós tárgy, ami 50%-ra állitja a fertőzést, ezt elérhetővé tesszük 68. szint fölött, borsos LGY áron.
2.) emellett berakunk még egy relikviát, ami 68. felett nem 2, hanem 3 fertőzést vesz le szintenként (ez nem csak a 100-asoknak hasznos, hanem mindenkinek, aki később váltott / eszmélt).
vagy adunk valami tápot a 100 fertőzötteknek:
pl. egy relikvia, ami - persze komoly árért - tisztes támadás és IQ bónuszt ad a támadásra a 0% fertőzöttekre (de csak más hordába tartozók ellen)
vélemények - elsősorban 100% fertőzöttektől vagy affelé tendálóktól?
Nem felejtettem el az igényt arra, hogy a 100% fertőzötteknek is legyen tárgy, ha már a 0%osok kapnak valamit. A következő lehetőségeket tudom elképzelni:
vagy lehetővé tesszük a 100%-ról a fordítást:
1.) van már eleve egy aukciós tárgy, ami 50%-ra állitja a fertőzést, ezt elérhetővé tesszük 68. szint fölött, borsos LGY áron.
2.) emellett berakunk még egy relikviát, ami 68. felett nem 2, hanem 3 fertőzést vesz le szintenként (ez nem csak a 100-asoknak hasznos, hanem mindenkinek, aki később váltott / eszmélt).
vagy adunk valami tápot a 100 fertőzötteknek:
pl. egy relikvia, ami - persze komoly árért - tisztes támadás és IQ bónuszt ad a támadásra a 0% fertőzöttekre (de csak más hordába tartozók ellen)
vélemények - elsősorban 100% fertőzöttektől vagy affelé tendálóktól?
Dátum: 2009.12.06. 11:50:10
Solaris, nem cél, hogy a játék költségeit növeljük, sőt, a játék indulása óta folyamatosan csökkentünk minden költséget, a tárgyak őskő költsége csökkentve lett, a térkapu újrahasználatot harmadoltuk, lecsökkentettem az italok, állatfelszerelések árát stb. A Zarknodos eseményért nagy mennyiségű kiégett őskövet osztottunk szét, és a kaland írásért is folyamatosan lehet kapni, további kedvezményt adva. Nem beszélve arról, hogy a visszafogott fejlődés is egy nagymértékű költségcsökkentő fejlesztés volt Szóval szerintem nem fair a fejünkhöz vágni hogy a költséget növelni akarjuk. A támadás italának a paraméterei is változtathatók, nem kell feltétlenül őskőbe kerülnie.
Dátum: 2009.12.06. 11:41:47
A lélekgyémántért vásárolható állatfelszerelések mindegyike erősítve lett.
Dátum: 2009.12.06. 11:41:30
A lélekgyémántért vásárolható állatfelszerelések mindegyike erősítve lett.
Dátum: 2009.12.05. 22:13:35
Idézet: Blackjack - 2009.12.05. 18:00:55
Igen, félreértetted. Nem azt írtam, hogy ekkorák lesznek a küszöbök, hanem hogy ez a javasolt érték a szakértelmedre. Mivel ehhez hozzájön még egy random dobás, így elég jó eséllyel megdobod a próbákat, de legfeljebb néhány kp-t kell költeni szerencsétlen esetben, ha a szakértelmeid megfelelőek.
Idézet: Butchman - 2009.12.05. 18:04:32
Egy új játékmechanizmus, amelyhez fejleszteni kell valamit... már ezzel is probléma van? Máskor meg az a gond, hogy nincs mit fejleszteni, a fene se érti ezt.
Ezzel a szint-40-es képlettel tutira nem stimmel valami, 75-80as szinteken is 50+ próbák jönnek ezekből a szakikból átlagban. "És ezt így hogy? Random rápakolás vagy mi ez?
Igen, félreértetted. Nem azt írtam, hogy ekkorák lesznek a küszöbök, hanem hogy ez a javasolt érték a szakértelmedre. Mivel ehhez hozzájön még egy random dobás, így elég jó eséllyel megdobod a próbákat, de legfeljebb néhány kp-t kell költeni szerencsétlen esetben, ha a szakértelmeid megfelelőek.
Idézet: Butchman - 2009.12.05. 18:04:32
Megyek, gyorsan tolok is 100-150-et ezeken a szakikon, mert a gyenge epikusunk ellen most hónapokig nem kell fejlesztenem semmit.
Egy új játékmechanizmus, amelyhez fejleszteni kell valamit... már ezzel is probléma van? Máskor meg az a gond, hogy nincs mit fejleszteni, a fene se érti ezt.
Dátum: 2009.12.05. 22:07:52
A kvíz medált most már nem eladható az aukciós házban.
Dátum: 2009.12.05. 17:53:29
így van, a mászás, csapdaészlelés és zárnyitás nem a karakterek szakértelemátlagából, hanem egyszerűen a szinted átlagából számolódik. A program elvárja, hogy ezeket a szakértelmeket fejleszd, különben a kalandokkal problémáid lesznek. A kalandok bevezetésekor a javasolt érték (szint-40)/2 volt, jelenleg a javasolt érték ezekre a szakikra szint-40.