Pár észrevétel, javaslat, ha már kimásztam a barlangok mélyéről.
A kvízmedálok maximális száma nem 12, hanem 25. A 12 feletti rész már nem fejti ki a hatását. A dicsőság medálok darabszámát korlátozni vicces volna, különösen háromban. Annak tükrében még inkább, hogy akár "csak" 10 ilyen medál összegyűjtése is rengeteg időbe kerül.
Én ugyan sokáig (talán soha) nem fogok érdemben vadászni, de a medálért mindig harcba fogok szállni. Számomra kihívás minél több darabot összegyűjteni belőle, ez van.
Ez a személyes része, szívesen kifejtem a hátrányait a negyedik szerverre egy esetleges darabszám-korlátozásának részletesebben.
Miklós, van pár ötletem mivel lehetne szerintem jobbá tenni a következő 4. szervereket, figyelembe véve amiket írtál az előző hozzászólásodban.
AZ nagyon fontos, hogy a HT és az epikus feltétel ebben a formában semmiképp se szerepeljen a jövőben ilyen formában. Azontúl, hogy túl primitív, 100 %-osan garantált, hogy az a szövetség nyeri meg, melynek tagjai a legtöbb időt tudják fordítani a szerverre. A többi már apróság. Ezen egy komolyabb szívatási rendszer sem tudna érdemlegesen változtatni.
Szerintem előre ne legyen meghatározott cél, hanem csak annyi, hogy a győzelemhez 100 pont kell. 7-10 napig nem lenne semmilyen verseny, ahol pontot lehetne szerezni, az a felkészülésé lenne. Az elején ezt az időszakot kell a legkörültekintőbben belőni, hogy ne legyen elég a szokásos divat karakterfejlesztésre, ugyanakkor ne is "pucéran" kelljen elkezdeni egyéni és szövetségi szinten sem.
Ezek a versenyek lehetnének időhöz vagy teljesítményhez kötött feltételekre vonatkozóan kihirdetve, és párhuzamosan mehetne akár 2-3 ilyen részverseny is, amiért pontot lehet szerezni. Vagy fix egy hetes időtényezővel. Fontos, hogy ne csak a győztes, hanem a második és harmadik helyezett szövetség is kapjon pontot, persze kevesebbet. A pontértékek belövése már részletkérdés (mondjuk 8-4-2). Lehetne akár minden 3. ciklus után nagyobb volumenű - és ezáltal nagyobb pontdíjazású - versenyt kihirdetni.
Rengeteg ilyen apró vetélkedőt meg lehetne valósítani új dolgok leprogramozása nélkül is. Pár példa:
első csomag:
- a szövetség összes SZÖ-je növekedjen meg legalább 500-zal (maximum egy hét)
- a szövetség lélekkútja legyen dupla méretű mint a verseny kezdetekor, de legalább x (max. egy hét)
- a szövetség portyagyőzelmeinek száma emelkedjen 3000-rel (max. egy hét)
második csomag:
- a szövetség épületeinek száma legyen legalább 50, legfeljebb 8 különböző épületből
- 3 epikus lény legyőzése a kihirdetéstől számítva
- a szövetség tagjainak legnagyobb sebzése összesen legyen legalább legalább 5000
harmadik csomag:
- a védőfal/gyaktér/nefrofun fókusz hármas össz szintje emelkedjen legalább 15-tel
- legyen összesen a szövetségnek legalább 20 legyőzött epikus lénye
- összesen legalább 50 szintnyi citadella elhelyezése a többi szövetségen
negyedik csomag:
- a szövetség összes TÖ-je duplázódjon meg a kihirdetéstől számítva, de legalább x
- a szövetség katalizátora termeljen minél hamarabb 5millió LE-t
- 5 epikus legyőzése a kihirdetéstől számítva
ötödik csomag:
- a HT 3 napig történő birtoklása
- a szövetség tagjai összesen lépjenek 100 szintet kihirdetéstől számítva
- a szövetség LE-differenciája összesen növekedjen 1millióval
Reggelig írhatnám az ötleteket annyi lehetőség van. Biztosan lehetne olyanokat találni, amik élvezetes verseny eredményeznének, és minimális programozást (sem) igényelnének.
Minden szövetség automatikusan részt venne az összes versenyen, és amelyik szövetség legelsőnek teljesíti az adott feltételt, az nyeri a versenyt, a 2 és a 3. helyezett megállapítása szintén értelemszerűen történik. Ha az egy hét alatt nem teljesül a feltétel, akkor a legközelebb álló szövetségek a helyezettek.
Külön plusz szívató hatások sem kellenének, azt hiszem bőven kínálkozna lehetőség a riválisokkal való kibabrálásra.
Bocsánat az ömlesztésért, remélem a lényegi infó nem vész el, és bízok benne, tetszik a játékvezetésnek és a játékosoknak egyaránt.
* természetesen a versenyek feltételeit előre nem lehetne tudni. Csak a ciklusok kezdetekor válnának publikussá.