Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Másodszorra ért véget a 4. világ
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
61. hozzászólás - 2009.12.10. 18:10:59 (Válasz Rodriguez #58 hozzászólására.)
Idézet: Rodriguez - 2009.12.09. 22:51:54
Ezek jópofák, nekem tetszenek, és tényleg lehetne több emberkének sikerélménye támogatom.

Legtöbbet építőnek egy kőműves kanál?


A kőműveskanál azért ne, mert az aukciós relic. Ne legyen más módon megszerezhető...
Legtöbbet építőnek?
Hmm...

A "Mérnök talárja" - a legmagasabb szövetségi építés - +100 max Vp, Ha a lélekkútból építesz, akkor minden általad birtokolt szavazat 1 szintnyi építés szakértelemnek felel meg (max 20).

Ez is elég táp lenne már
A hozzászólást Byzon módosította 2009.12.10. 18:11:24-kor
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 8.33
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
62. hozzászólás - 2009.12.10. 21:49:46
Pár észrevétel, javaslat, ha már kimásztam a barlangok mélyéről.

A kvízmedálok maximális száma nem 12, hanem 25. A 12 feletti rész már nem fejti ki a hatását. A dicsőság medálok darabszámát korlátozni vicces volna, különösen háromban. Annak tükrében még inkább, hogy akár "csak" 10 ilyen medál összegyűjtése is rengeteg időbe kerül.
Én ugyan sokáig (talán soha) nem fogok érdemben vadászni, de a medálért mindig harcba fogok szállni. Számomra kihívás minél több darabot összegyűjteni belőle, ez van.
Ez a személyes része, szívesen kifejtem a hátrányait a negyedik szerverre egy esetleges darabszám-korlátozásának részletesebben.

Miklós, van pár ötletem mivel lehetne szerintem jobbá tenni a következő 4. szervereket, figyelembe véve amiket írtál az előző hozzászólásodban.
AZ nagyon fontos, hogy a HT és az epikus feltétel ebben a formában semmiképp se szerepeljen a jövőben ilyen formában. Azontúl, hogy túl primitív, 100 %-osan garantált, hogy az a szövetség nyeri meg, melynek tagjai a legtöbb időt tudják fordítani a szerverre. A többi már apróság. Ezen egy komolyabb szívatási rendszer sem tudna érdemlegesen változtatni.
Szerintem előre ne legyen meghatározott cél, hanem csak annyi, hogy a győzelemhez 100 pont kell. 7-10 napig nem lenne semmilyen verseny, ahol pontot lehetne szerezni, az a felkészülésé lenne. Az elején ezt az időszakot kell a legkörültekintőbben belőni, hogy ne legyen elég a szokásos divat karakterfejlesztésre, ugyanakkor ne is "pucéran" kelljen elkezdeni egyéni és szövetségi szinten sem.
Ezek a versenyek lehetnének időhöz vagy teljesítményhez kötött feltételekre vonatkozóan kihirdetve, és párhuzamosan mehetne akár 2-3 ilyen részverseny is, amiért pontot lehet szerezni. Vagy fix egy hetes időtényezővel. Fontos, hogy ne csak a győztes, hanem a második és harmadik helyezett szövetség is kapjon pontot, persze kevesebbet. A pontértékek belövése már részletkérdés (mondjuk 8-4-2). Lehetne akár minden 3. ciklus után nagyobb volumenű - és ezáltal nagyobb pontdíjazású - versenyt kihirdetni.
Rengeteg ilyen apró vetélkedőt meg lehetne valósítani új dolgok leprogramozása nélkül is. Pár példa:
első csomag:
- a szövetség összes SZÖ-je növekedjen meg legalább 500-zal (maximum egy hét)
- a szövetség lélekkútja legyen dupla méretű mint a verseny kezdetekor, de legalább x (max. egy hét)
- a szövetség portyagyőzelmeinek száma emelkedjen 3000-rel (max. egy hét)
második csomag:
- a szövetség épületeinek száma legyen legalább 50, legfeljebb 8 különböző épületből
- 3 epikus lény legyőzése a kihirdetéstől számítva
- a szövetség tagjainak legnagyobb sebzése összesen legyen legalább legalább 5000
harmadik csomag:
- a védőfal/gyaktér/nefrofun fókusz hármas össz szintje emelkedjen legalább 15-tel
- legyen összesen a szövetségnek legalább 20 legyőzött epikus lénye
- összesen legalább 50 szintnyi citadella elhelyezése a többi szövetségen
negyedik csomag:
- a szövetség összes TÖ-je duplázódjon meg a kihirdetéstől számítva, de legalább x
- a szövetség katalizátora termeljen minél hamarabb 5millió LE-t
- 5 epikus legyőzése a kihirdetéstől számítva
ötödik csomag:
- a HT 3 napig történő birtoklása
- a szövetség tagjai összesen lépjenek 100 szintet kihirdetéstől számítva
- a szövetség LE-differenciája összesen növekedjen 1millióval

Reggelig írhatnám az ötleteket annyi lehetőség van. Biztosan lehetne olyanokat találni, amik élvezetes verseny eredményeznének, és minimális programozást (sem) igényelnének.
Minden szövetség automatikusan részt venne az összes versenyen, és amelyik szövetség legelsőnek teljesíti az adott feltételt, az nyeri a versenyt, a 2 és a 3. helyezett megállapítása szintén értelemszerűen történik. Ha az egy hét alatt nem teljesül a feltétel, akkor a legközelebb álló szövetségek a helyezettek.
Külön plusz szívató hatások sem kellenének, azt hiszem bőven kínálkozna lehetőség a riválisokkal való kibabrálásra.

Bocsánat az ömlesztésért, remélem a lényegi infó nem vész el, és bízok benne, tetszik a játékvezetésnek és a játékosoknak egyaránt.

* természetesen a versenyek feltételeit előre nem lehetne tudni. Csak a ciklusok kezdetekor válnának publikussá.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2009.12.10. 22:06:54-kor
Pontszám: 8.16
kedvelt tagRazzFérfi
Végzetúr mester
269 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
63. hozzászólás - 2009.12.11. 19:27:31
Amennyiben ezek a dolgok tényleg nem igényelnek sok munkát, akkor nyilvánvalóan ez a legjobb javaslat eddig. Legalábbis szerintem.
V4 - Razz, Henger Elek, Gézengúz, BoxXx, Kolosszus
V5 - BoxXx
Pontszám: 5.60
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
64. hozzászólás - 2009.12.12. 11:48:49
Razz, köszönöm.

Viszont megkérem azt az illetőt, aki benyomta az 1 pontot, hogy fejtse ki miért a legrosszabb (1 pontos értékelés) a javaslat amit tettem! Miért abszolút ostobaság minden amit írtam. A szervernek, nem számára mint egyénnek.
Kíváncsian várom, és köszönöm is.
Pontszám: 5.61
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3609 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
65. hozzászólás - 2009.12.12. 13:40:19
Kócos és Ywgarrd: ezek konstruktív javaslatok, de teljesen megváltoztatják a játék szabályait. Persze elsőre jó mókának tűnik, de valójában az eredmény ugyanaz lesz, pár jó matematikai készségű ember felismeri, hogy az új szabályok mellett mi a nyerő taktika, és azt alkalmazza. Ráadásul, nincs külön tesztkapacitás arra, hogy ezeket a teljesen új szabályokat kipróbáljuk, hogy tényleg jók-e. A Végzetúrban már most is épp elég sokfajta lehetőség, stratégia létezik, ezek kiismerése, megtanulása, mesteri szinten való elsajátítása időt igényel. Sok ember számára pont az a vonzó egy játékban, hogy már ismerik, megtanulták. Miért kell minden körben mindent a feje tetejére állítani? Nyitott vagyok minden egyes V4 újraindítás előtt óvatos, kisebb változásokra, de nem szívesen kísérleteznék egy csomó fizetős játékos idejével és pénzével.

Az előző V4-hez képest annyi változott, hogy több epikust kellett ölni, ezzel több mozgásteret adtunk. Ezenkívül a HT-t nem egyszer kellett letudni, hanem az utolsó epikus leölésekor is birtokolni kellett. Ezek jó változások voltak?

Az epikus ölés a karakterek harci erejét, és a szövetség összefogási képességét teszteli, szerintem ez mindenképpen jó feltétel. A HT az építési kapacitást, ezen lehet vitatkozni - ígérem, hogy a következő V4-en igyekszünk még hatékonyabban szűrni az esetleges építő rabszolgákat.

Amire egyébként lehetőséget látok, és Ywgarrd javaslata ehhez jó alap, hogyha az éles játékban elkészülnek a szövetségi küldetések, akkor a V4-ben ehhez kössük a nyerési feltételt, akkor a szövetségeknek számos feladatot kell elvégezniük. Sajnos, ennek a leprogramozása sok időbe telik. Mindenesetre, elkezdem írni a fejlesztői dokumentációt, de ez biztos, hogy erre a V4 indÍtásra már nem fog megvalósulni. Amúgy se árt, ha a V1-V3-on a küldetések nehézségét először kipróbáljuk, mielőtt nyerési feltétellé tesszük.

Szintén praktikus lenne, ha az új háborús rendszert be tudnánk venni, de ez szintén egy hosszabb lélegzetű dolog lesz. Ha az elkészül, meg tudjuk csinálni, hogy a V4-en a nyert háborúk (esetleg csak a top x szövetség ellen nyert háborúk) is számítsanak.

Tehát summa summárum:
Ywgardd javaslata megvalósulhat, de több hónap múlva, a köv. V4-re.
Szintén a háború beszámítása megvalósulhat, a köv. V4-re.
Kócos javaslatát a játék paramétereinek kísérletezésszerű megváltoztatásáról nem támogatom.
A HT mint feltétel törölhető, de esetleg kellene helyette akkor valami más.
A Pontrendszeres ötletnek esetleg valami egyszerűsített változatát meg tudjuk csinálni, pontot érne minden legyőzött epikus, minden felépített épület, minden bajnoki győzelem, minden háborús győzelem... X pont elérésekor nyer valaki.
Pontszám: 8.33
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
66. hozzászólás - 2009.12.12. 16:21:25 (Válasz Miklós #65 hozzászólására.)
Ez számomra teljesen korrekt válasz, köszönöm szépen.
A HT helyett nem könnyű találni bármit is, hiszen az elég hangsúlyos volt az előző két szerveren is. Illetve kérdés, milyen jellegű cél legyen helyette: szövetségi, szövetségi építési vagy egyéb..
Számomra egy egyszerűbb, pontrendszeres megoldás volna a legszimpatikusabb, viszont a pontértékeket és pontot érő cselekedeteket nagyon körültekintően kell belőni.
Pontszám: 7.98
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
67. hozzászólás - 2009.12.14. 10:27:24
Gondolkoztam a pontrendszer egyszerűbb változatán, és nem tudom, hogyan lehetne úgy bevezetni, hogy izgalmas legyen, ugyanakkor a visszaélések lehetőségét teljesen kizárja, és programozni se kelljen hozzá.
Konkrétan a háborúkra gondolok, ami rengeteg kiskaput rejt magában, még ha kútmérethez van kötve a pontszerzés akkor is. Ugyanez igaz, ha a rabolt LE vagy a csaták száma lenne az alapja.
Ha az épületekért bármilyen szinten is pont járna, akkor ismét megjelennének az építőrabszolgák a szövetségekben, ha más nem sok kicsi sokra megy alapon, mert egy határ után már akkor is "megérné", ha csak mondjuk egy épület minden 10. szintje után járna pont.
Ha az epikusok legyőzéséért járna több pont, pl. 3*annyi, akkor egyértelműen csak ebbe az irányba tolódna el a szerver, ami előző V4-en sem tetszett a többségnek.
Szerintem a pontrendszert akkor volna igazán jó elővenni és bevezetni, ha tényleg izgalmasabbá tenné a versenyt, amit egy nagyon leegyszerűsített verzió nem tenne meg.

Viszont szerintem azzal sem lenne baj, ha csak a legyőzött epikus lények száma lenne a győzelem feltétele, de nem 30 vagy 50, hanem legalább 100, de inkább 120. A hosszabb szerveridőt is ki lehetne küszöbölni, erre majd később visszatérek, fontosabb, hogy szerintem ez miért lenne jó megoldás:
a játék egyértelműen magasabb szintig tartana. Hiába kezdi el valaki hamar ütni az epikus lényeket nagyüzemben, ha ez túl korán történik, akkor idővel bizony simán elakad, mert egyre jobban megnőnek a kapott sebzések, ami a gyógyitalokra költött LE-vel együtt idővel azt eredményezi, hogy idővel a karakter nem tud fejlődni, le kell állni vele. Ilyen veszély 50 epikusnál nem fenyegetett.
Ha magasabb szintig tart a játék, akkor az akadémia, a manakonstrukció, az epikus spec és az ultraspec taktikai lehetőséggé válik, ami új színt vihet a játékba. A HT-ról nem is beszélve, hiszen ha nem győzelmi feltétel, akkor az arra törők nem fogják és akarják mindenáron megszerezni.
De azt sem lehetne megjósolni idejekorán, hogy ki nyeri a szervert, hiába van akár 20-30 epikus előnye mindenkivel szemben a szerver derekán.
Illetve a magasabb szinten való játék kevesebbek számára ismert, és a későbbi epikusok is kevésbé feltérképezett terület.
A hosszabb szerveridőt többféleképpen lehetne kompenzálni, mint pl. a díjazás emelésével, vagy a 2. és 3. helyezettek bevonásával, de le is lehet rövidíteni: a játék nem első szintről indul, hanem 20-30-ról, és mindenki egy ugyanakkora fix LE-ből alkothatja meg a karakterét a játék kezdetekor azzal a kikötéssel, hogy egy szakértelme sem lehet magasabb egy előre meghatározott értéknél (40, 50?), és építésre nem költhet. Ehhez programozni kellene az biztos, de mivel nem értek hozzá, ezért nem tudom, ez mekkora munkát igényelne. Ez csak egy ötlet, a számok légből kapottak a karaktergenerálást illetően.

Győzelmi feltételek közé esetleg szövetségi összfertőzöttséget lehetne betenni, hogy egy bizonyos szám alatt kell lennie a szövetségi átlagnak, hogy legyen értelme küzdeni ellene.

*...apró korrekciók...

** megtaláltam a lepontozó egyént, kifigyeltem a megjelenése és a pontozott hozzászólások közötti összefüggést... Hozz létre még két accountot, az a sérelmeidre még inkább gyógyírt jelent majd. Szóval csak rajta, sok még ez az 5,62-es átlag a hozzászólásaimra, mehet az lentebb is. Egyébként: roflmao

*** úgy látszik ez ( ** ) mellé ment..
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2009.12.15. 16:31:14-kor
Pontszám: 6.53
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
68. hozzászólás - 2009.12.15. 12:22:59 (Válasz Ywgarrd #67 hozzászólására.)
ehh...szépen összefoglaltad...csak nem nagyon látom az újdonságot...ezeket már mind mondtuk/mondták...bár ha te magad mondod biztos jobban teccik a barikanak...olyan szép nyájas...

mod: én voltam a pontosztó elvtárs....remélem viszonzod ...
A hozzászólást Faust0ne módosította 2009.12.15. 12:29:42-kor
Time in a bottle
Pontszám: 4.52
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
69. hozzászólás - 2009.12.15. 12:39:21 (Válasz Ywgarrd #67 hozzászólására.)
Idézet: Ywgarrd - 2009.12.14. 10:27:24
** megtaláltam a lepontozó egyént, kifigyeltem a megjelenése és a pontozott hozzászólások közötti összefüggést... Hozz létre még két accountot, az a sérelmeidre még inkább gyógyírt jelent majd. Szóval csak rajta, sok még ez az 5,62-es átlag a hozzászólásaimra, mehet az lentebb is. Egyébként: roflmao

Idézet: Faust0ne - 2009.12.15. 12:22:59
mod: én voltam a pontosztó elvtárs....remélem viszonzod ...


Khmm... Ennek szellemében kijelenthetjük: Ywgarrd egyelőre nem kerül be a Smaragd Horda kémszolgálatába, de jelentkezését köszönjük, sok sikert a jövőre. Addig is sok sikert kívánunk a tanulmányaihoz!
Tisztelttel: Magirox, Hordaparancsnok
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 9.33
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
70. hozzászólás - 2009.12.15. 13:17:30 (Válasz Miklós #40 hozzászólására.)
Én megértem hogy ebből éltek. De a fix beugrós szerver ötlete miért nem jó? Pénzt is kerestek és az esélyek is eggyenlők. Valamint a 0 darab ősköves lehetőség rengeteg más taktikai lehetőséget támogatna. Vagy túl sok munka lenne a leprogramozása? Mert akkor lehetne ám később is. Igazság szerint sokan most se fognak indulni mert nem bírják pénzzel. Az eggyszeri összeg viszont egyenlő esélyeket hozna mindenkinek, és ezáltal talán többen veselkednének neki a versenyszervernek is.
Time in a bottle
Pontszám: 3.23
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
71. hozzászólás - 2009.12.15. 13:21:52 (Válasz Faust0ne #70 hozzászólására.)
Valószínű, hogy túl sok őskő vásárló játékost vonzana át a fixes szerver. Egyszeri befizetés révén nem érné meg a Beho-nak, mivel az őskövet vásárló játékos amíg játszik, nagy valószínűséggel végig veszi magának az őskövet/prémium tagságot.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.60
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
72. hozzászólás - 2009.12.15. 13:31:38 (Válasz Kethios #71 hozzászólására.)
Értem amit mondassz, de sztem ha azt nézzük hogy mennyi volt azon játékosoknak a száma, akik egyetlen darab őskövet se vettek és mindeggyikhez hozzárendelünk x őskövet...plussz hozzáadjuk az eddigi ősköveseket, és az összeget összehasonlítjuk az eddigi vásárolt őskövekkel az előző v4-ről...nem lehet olyan hatalmas differencia. Sőt. Lehet még jobban is járnának anyagilag. A verseny is izgalmasabb lenne. Az esélyesek száma is jóval nagyobb lenne. És az indulók száma is talán.(csak azért talán mert van aki eggyáltalán nem tud venni őskövet magának) Lehetne ez akár egy eggyszeri versenyszerver is. Nevezhetnék: A Kopasz Valóságnak. ...
Time in a bottle
Pontszám: 3.23
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
73. hozzászólás - 2009.12.15. 13:38:36 (Válasz Faust0ne #72 hozzászólására.)
Egy valamit ne felejts el, nagyon sok ember aki nem őskövezik megy el építő karakternek a V4-re, és egy adott szövetségbe tömörülve 2-3 ember nagyon sokat tud tenni a győzelemért. Míg mások harcolnak, epikusoznak, fejlesztenek, ők épületeket húznak, tanulást tolják + építenek ezerrel.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.60
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
74. hozzászólás - 2009.12.15. 13:44:00 (Válasz Kethios #73 hozzászólására.)
Így van. De lehetne ez másképp is. Ki tudja. Lehet hogy a legfőbb építők kegyetlen jó harcosok. Csak nincs keretük a számukra kedves tevékenységhez.
Time in a bottle
Pontszám: 3.23
kedvelt tagKethiosFérfi
Végzetúr mester
442 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
75. hozzászólás - 2009.12.15. 13:45:30 (Válasz Faust0ne #74 hozzászólására.)
Ez igaz, számos olyan ismerősöm van, akik V1-en veszik az ősköveket és harcolnak, de V4-en építő karikkal játszanak.
V. 1: Kethios - Világépítők
V. 3: Kethios Burningsoul - Abydos Gate
V. 4-Gamma: Kethios - HTF
Doomlord - W1: Kethios - Masquerade

Doomlord fórum moderátor. At your service, Sir.
Pontszám: 6.60
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
76. hozzászólás - 2009.12.15. 16:30:21 (Válasz Faust0ne #68 hozzászólására.)
Idézet: Faust0ne - 2009.12.15. 12:22:59
ehh...szépen összefoglaltad...csak nem nagyon látom az újdonságot...ezeket már mind mondtuk/mondták...bár ha te magad mondod biztos jobban teccik a barikanak...olyan szép nyájas...

mod: én voltam a pontosztó elvtárs....remélem viszonzod ...


Vicces. Ezeknek az ötleteknek a javát én mondtam eddig is (van köztük amit más is hangoztatott, ez valóban így van), és most összefoglaltam, érveltem-ellenérveltem. Megjegyzem, hogy Miklós nem feltétlen olvas minden hsz-t...
AZ újdonságról Miklós kifejtette a véleményét, leírta mi, mikor és hogyan kivitelezhető. Szerintem a jelenlegi keretek között amit javasoltam, igenis izgalmasabbá tenné a versenyt.
Jól értelmezem, hogy azért pontoztad le a hsz-t, mert itt-ott elhangzott egy-egy része? Csak azért kérdezem, mert az alacsony pontszám általában azt jelenti, hogy hülyeség a tartalma a hsz-nek. Szerintem nem az, de ha így látod, akkor ne legyen semmi változás, maradjon minden a régiben.
Ráadásul hiába nyomatod a fix összeges beugrót, attól még marhaság marad, had költsön már mindenki annyit a játékra, amennyit akar, ne más döntse el, hogy többet/kevesebbet szánjon rá bárki is. De ettől eltekintve, semmilyen változást nem hozna a szerverben a javaslatod, ugyanolyan unalmas lenne. A prémiumtagság csp-bónuszát pedig kerek perec kijelentette Miklós, hogy nem fogja megváltoztatni, indokolt is. Ezek tükrében leírhatod 100* is ugyanazt, érvelhetsz 1000féleképp, akkor sem fog ez megváltozni.
Pontszám: 4.43
kedvelt tagDzsordzsoFérfi
Végzetúr
81 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
77. hozzászólás - 2009.12.15. 17:03:18 (Válasz Miklós #40 hozzászólására.)
Nekem még más javaslataim is lennének. A 3x-os szorzót jobban ki kellene terjeszteni. Például a háborús zsákményokat meg kellene növelni. A TOP 4 szövetségben voltam és mi elég sokat háborúztunk de nem nyertünk sok LE-t vele, sőt hátrányba kerültünk (igaz nem csak e-miatt) ugyanis egy jobb építő karakter 1nap alatt könnyedén feltölti az elvesztett LE-t. Ha egy háborús győzelem vagy vereség nem apróság lenne akkor megérné háborúzni. Persze ez a 3x-os szorzó "hiba" nem csak a háborúkra igaz. Össze lehetne szedni de majd a tapasztaltabbak megmondják. Még annyi hogy pár szakértelem ami jó a sima világokban, a gyorsban semmit sem ér.

Bele lehet vonni a fertőzést is a játékba, olyan módon hogy vagy az is 3szor gyorsabban lenne csökkenthető, vagy drágább lenne, de meg lehetne venni akár egy szinten belül akár 10%ot is. Mivel nem rossz a teljes fertőzöttség se az is LEbe kerülne csak mondjuk kevesebbe. Esetleg egy kicsit meg lehetne változtatni, hogy miket adjon a fertőzés elterjedése vagy megszünése.

A relikviákat is bele lehetne vonni a V4be ami megint egy kis izgalmat adna. vagy le kellene vinni a határát pár szinttel, vagy a karakterek indulhatnak magasabb szintről ahogy páran már írták (szerintem nem jó ha kézhez kepunk valami készet, de a kezdeti fixen osztható Tul.-kat és szaki pontokat én is támogatom) vagy az is egy lehetőség hogy a győzelemhez kell valamilyen módon a relikvia, de ez biztosan meghosszabbítaná a V4 idejét ami most pont jó szerintem.
Pontszám: 5.50
fórumozóFaust0neFérfi
Végzetúr mester
714 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
78. hozzászólás - 2009.12.17. 10:08:49 (Válasz Ywgarrd #76 hozzászólására.)
Tudod mit? Ha azt mondod hogy javarészt te találtad ki elhiszem. Bee-ee. Habár ha jól emlékszem ezen javaslatok sava borsa előző v4 végén lett megálmodva. És nem mindenkinek Ywgarrd volt a neve asszem De mind1. Mert ha te mondod akko okke. Azért pontoztalak le mert csak írtál. Összefoglalva azt amiről eddig is pofáztunk. Ha lett volna benne valami ujdonság vagy kellemes újítás kaptál volna talán egy 3-ast is. Azért tisztelettel megjegyzem amit csak elolvasol azt nem feltétlenül te találod ki.

"Ráadásul hiába nyomatod a fix összeges beugrót, attól még marhaság marad, had költsön már mindenki annyit a játékra, amennyit akar, ne más döntse el, hogy többet/kevesebbet szánjon rá bárki is. De ettől eltekintve, semmilyen változást nem hozna a szerverben a javaslatod, ugyanolyan unalmas lenne. A prémiumtagság csp-bónuszát pedig kerek perec kijelentette Miklós, hogy nem fogja megváltoztatni, indokolt is. Ezek tükrében leírhatod 100* is ugyanazt, érvelhetsz 1000féleképp, akkor sem fog ez megváltozni."

Na cimbi. Jó lenne ha nem csak az üres levegőbeduma látszana ki a HSZ-ből. Egy darab értelmes érvelés nem volt benne. Nem tűnik fel? Ez a "hadd költsön mindenki annyit a játékra amennyit akar", elég érdekesen hangzik egy olyantól, aki végig vette a prémet és ezáltal tíz szinttel feljebbről nézte az eseményeket mint más nem prémes. Nem változtatna semmit? Nem lenne több esélyes? Nem lenne több játékos minden szinten? Nem lennének kiélezettebb csaták? Nem lenne több jó játékos? Vagy csak nem tudnál prémből előnyre szert tenni amiből elindulsz? Vagy csak azért kötekszel mert beugattam? Vagy csak imádsz üres okoskodó HSZ-t gyártani?
Time in a bottle
Pontszám: 1.85
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
79. hozzászólás - 2009.12.17. 10:35:03 (Válasz Miklós #65 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.12.12. 13:40:19
Kócos és Ywgarrd: ezek konstruktív javaslatok, de teljesen megváltoztatják a játék szabályait. Persze elsőre jó mókának tűnik, de valójában az eredmény ugyanaz lesz, pár jó matematikai készségű ember felismeri, hogy az új szabályok mellett mi a nyerő taktika, és azt alkalmazza. Ráadásul, nincs külön tesztkapacitás arra, hogy ezeket a teljesen új szabályokat kipróbáljuk, hogy tényleg jók-e.


Par eszrevetel. Az eredmeny ugyanaz lesz, a jatekelmeny nem, hiszen ki kell talalni mi az optimalis, es ez benne a jo. Ha a rendszer valtozatlan, akkor tudjuk mi az optimalis (tobbe kevesbe), tehat nincs benne semmi kihivas.

Tesztelni szerintem teljesen felesleges, illetve maga a V4 a teszt maga, amibol kiderul a jatekra gyakorolt hatasa. Mivel a V4 egy zart vegu rovid jatek, igy a balansz mint olyan gyakorlatilag ertelmetlen fogalom, hiszen a cel nem az, hogy sokfele modszerrel lehessen hatekony karaktert epiteni, hanem az, hogy a jatekosok egy kornyezetben kitalaljak, hogy mi is az optimalis es megvalositsak. Erre egy allando kornyezet nem jo, vagy a elokat, vagy a korulmenyeket varialni kell.
Pontszám: 6.65
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Másodszorra ért véget a 4. világ
80. hozzászólás - 2009.12.17. 10:41:31 (Válasz Miklós #65 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.12.12. 13:40:19
Az előző V4-hez képest annyi változott, hogy több epikust kellett ölni, ezzel több mozgásteret adtunk. Ezenkívül a HT-t nem egyszer kellett letudni, hanem az utolsó epikus leölésekor is birtokolni kellett. Ezek jó változások voltak?


Alapvetoen igen. Az 50 epikus mennyisegileg bosegesen eleg arra, hogy kialakuljon melyik csapat a legjobb, es a HT harc is jol mukodott.

Nekem a mostani V4-en a legnagyobb gondom azzal volt, hogy az epikus csataknal a szuk keresztmetszetet az ido adja. Ezen jo lenne valtoztatni. Akar egeszen radikalisan is: licitalasi ido drasztikus csokkentesevel vagy azzal, hogy az uj targy kiesesekor zarul le az elozo licit. Az epikusnal nagyon zavaro meg a 20 pperces utesi ritmus, jobb lenne egy az entitashoz hasonlatos utesenkent regenek kicsit jellegu keplet. Persze itt egy utesre szamolva kisebb regennel. Esetleg korlattal, hogy egy ember egy nap hanyszor uteti az epikust. Igaz ez mar nagyobbacska fejlesztes. Minden olyan modositas jo, ami a jatekot egy szukebb idolimitbe zsufolja be, szamomra legalabbis ez szolgalna legjobban a kenyelmet.
Pontszám: 6.65
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője