Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Le az állatreformmal!
irritálóMona89Férfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
61. hozzászólás - 2009.12.11. 17:40:00
mondanám ha nem lenne jó ? na de témánál maradva lehetne egy kicsit még buherálni az erő sebzés képletén ha már a kritikust nem öröklik , mint pl a kivégzés növelő hatása , vagy valami ami az erővel arányosan növeli , meg egy kis pluszt adna. Mindegy majd alkalmazkodunk , mint mindig .
v1 Lucky Luke
Pontszám: 6.10
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
62. hozzászólás - 2009.12.12. 20:01:02
2 db 53. szintű állat: 2 támadással 5 sebzést okoztak.
Egyiknek +4 sebzéses cucca van, tehát első állatom sebzett 1-et, a második meg 0+4-et.

Észhez kéne már térni ezzel az állatreformmal és átgondolni még egyszer, mielőtt egy hét múlva tényleg ellenem ugrik a Magányos harcosom. Pedig én nevelem fióka kora óta...
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.61
kedvelt tagMaximussFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
63. hozzászólás - 2009.12.12. 20:07:49 (Válasz Offsboy #62 hozzászólására.)
Lochtar, Christyn, Abu és Yago is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 26 sebzés!
Az állatok szintjei: 84, 76, 61, 60

Igaz, hogy itt nem találtam el az ellenfelem, de akkor meg egy másik csatám nem értem:

Lesújtasz ellenfeledre. Nem találtál! Lochtar, Christyn, Abu és Yago acsarogva támadnak. 4 támadással 177 sebzést okoztak.

Mint látszik, itt sem találtam, mégis 6,8x többet sebeztek az állatok, mint a legelső csatámban.

Ezt meg csak a "poén" kedvéért :
Minden erődet az ütésbe adod, ahogy lecsapsz a Végzetpengével. Ellenfeled kivédte a csapást. Lochtar, Christyn, Abu és Yago az oldaladon harcolnak. 3 támadással 3 sebzést okoztak.
V1: MaximuSS - Azúr Légió
Pontszám: 6.64
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
64. hozzászólás - 2009.12.12. 20:30:15
Miklós itt az volt a baj, hogy a mindenféle előzetes bejelentés nélkül egyik napról a másikra a játékosok annyit tapasztalak, hogy a blökik sebzése kvázi feleződött. Nem, nem tudtuk, hogy bug volt, mivel több mint egy éve így működött és senki nem jegyezte meg. Taktikák épültek direkt erre.
Most utólag arra hivatkozni, hogy "ez bugos volt, kijavítottuk", és ezzel egy tollvonásra meghoztátok a játé eddigi talán legkomolyabb harcrendszeri reformját (miközben piszlicsáré kis vackokról tömegével mennek az ötletelő fórumok, meg szavazások), hááát... Finoman szólva is: nem volt egy elegáns megoldás.
A hozzászólást Aurri módosította 2009.12.12. 20:32:31-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 7.40
kedvencMeszy86Férfi
Végzetúr mester
296 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
65. hozzászólás - 2009.12.12. 20:42:17
Ez a játék nem arról szól, hogy te harcos vagy varázsló leszel. Ez arról szól, hogy fejlessz mindent. Ezt nem nehéz megérteni. Ahhoz, hogy ne gyengülj el kell a specializáció folyamatos váltása. Ha mindent kell fejleszteni akkor sűrűn kell váltani, tehát ősköért fogod ezt megtenni. Ami pénz nekik. Ez lenne a lényege a játéknak, nem a te szórakozásod.
Szeretkezz, ne háborúzz mozgalom tagja.

Lokálpatrióta úr.

Pontszám: 8.70
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
66. hozzászólás - 2009.12.12. 21:11:38 (Válasz Aurri #64 hozzászólására.)
Az enyéim speciel inkább harmadolódtak, nem feleződtek, ettől függetlenül teljesen egyet tudok érteni a leírtak minden sorával. Például a kémgömb körül milyen vihar volt már (+szavazás), pedig állata talán több mindenkinek van, mint kémgömbje...
És igen, pontosan, taktikák épültek erre, én is, más is összeszenvedi a 60as hordázást, aztán tolja fel 30ig a felejtést is, hogy el tudja felejteni, mert ennek így nincs értelme)?Állatot szinte mindenki fejlesztett, a játék egy nagyszerű opcióját tettétek élvezhetetlenné ezáltal.
Ez akkora bug lett volna, hogy egy tollvonással felborítsátok az egész harci rendszert? Én nem nagyon emlékszem tiltakozó tömegekre itt a fórumon, se olyan topicra, hogy "Túl nagyot sebeznek az állatok, kezdjünk valamit vele!"
És hogy objektív érv is legyen: a mostani csatákban még jobban érezhető a random szerepe, irreálisan gyengébb ellenfelekkel nyomok olyan csatát, hogy sebzésügyileg égnek áll a hajam.

Jó lenne valóban kiírni egy szavazást erre a témára, én nagyon kíváncsi lennék az eredményére.

[edit] helyesírás
A hozzászólást Offsboy módosította 2009.12.12. 21:14:36-kor
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.61
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
67. hozzászólás - 2009.12.12. 21:13:56 (Válasz Maximuss #63 hozzászólására.)
Idézet: Maximuss - 2009.12.12. 20:07:49
Lochtar, Christyn, Abu és Yago is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 26 sebzés!
4 támadással 177 sebzést okoztak.


Idézet: Maximuss - 2009.12.12. 20:07:49
3 támadással 3 sebzést okoztak.


Na igen, mert nem volt elég random eddig a csatákban......
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.61
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3621 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
68. hozzászólás - 2009.12.12. 21:55:42
Nézek itt csatákat, varázslat sebzés 738, fegyver sebzés 713, állat sebzés 942... Lehet, hogy az állatok már nem ütnek kritikust, de sok esetben gyakrabban találnak, mint a gazdi, szóval én a helyetekben nem írnám le a kis kedvenceket
A hozzászólást Miklós módosította 2009.12.12. 21:56:07-kor
Pontszám: 4.67
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
69. hozzászólás - 2009.12.12. 22:41:54 (Válasz Miklós #68 hozzászólására.)
Igen én is nézek itt csatákat; varázslat:684, fegyver: 502; állat: 195. És nem volt kritikus egyik se.

De igazából teljesen mindegy, ha az az állaspont, hogy te nem "írnád le a kis kedvenceket".
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 7.11
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
70. hozzászólás - 2009.12.12. 23:03:34 (Válasz Miklós #68 hozzászólására.)
(szarkazmus, irónia!) Persze Miklós igazad van köszönjük a hozzáértő hozzászólást. Tényleg tök jó, hogy a karakter támadásától és bizonyos fokig az erejétől is függetlenül(a fegyver ugye sokkal többet számít, annak meg független a sebzése attól mennyi IQ-t ad.... ) eltalálják az ellenfelet és egész jól sebeznek is. Teljesen igazad van nem kell leírni őket hiszen akár 800-900-at is sebeznek az ellenfélbe akkor is ha amúgy el se találod. Ez azért jó mert ha bekapnyomsz egy 4k-s varázslat kritet és az ellenfélnek pofátlan mázlija van betalál 5-6 szor akkor sem kell attól félned, hogy magas krittel megfordítja a csatát mert az állatok majd bebiztosítják a hiányzó sebzést, akkor is ha a szemét aljas módon még a védelmét is átlag fölé húzta.
A hozzászólást Otoaak módosította 2009.12.12. 23:06:03-kor
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.18
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
71. hozzászólás - 2009.12.13. 10:20:36
még mindig a bug miatt megy a sírás? (mert "nem, nem bug, hogy az állat sebzése duplázódott az én ütésem miatt") sírni gondolom könnyebb, mint tenni az ellen, hogy ismét győztes csatát vívjatok.

annak ellenére, hogy én is szenvedő fél vagyok, sajnos ki kell jelentenem, hogy az itteni sírások minden eddigit alulmúlnak. "jajj, oda a taktikám", "jajj, erre építettem", "jajj, nem vagyok képes ezentúl teljesíteni a játékban")

az életben is ilyen könnyen feladtok mindent, ha kiderül egy bug? vagy, ha csalódás ér? komolyan?
Pontszám: 2.71
kedvelt tagMaximussFérfi
Végzetúr tehetség
171 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
72. hozzászólás - 2009.12.13. 10:36:08 (Válasz winnie #71 hozzászólására.)
Winnie, ez lehet, hogy bug volt, de erről a játékosok nem tudtak. Hosszú időn keresztül ezt látták csatákban, hogy kritikus ütés mellett sokkal nagyobbat sebeznek az állatok. Mivel tényleg hosszú időről van szó, senki sem gondolta, hogy ez bug, mert már régen javították volna.

Most meg megy itt a sírás, és ezt kell osztanod? Bezzeg, amikor az inkább varázslatra specializálódott karakterek sírtak, hogy "jajj, nagyot sebeznek az állatok", őket nem osztottad... Kicsit úgy érzem, hogy te akibe és ahol csak tudsz belekötsz, hogy csak azért se legyen igaza, ne legyen jogos a panasza...
V1: MaximuSS - Azúr Légió
Pontszám: 5.19
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
73. hozzászólás - 2009.12.13. 11:06:26 (Válasz winnie #71 hozzászólására.)
Jajjj két nő is szeret, a gyémántcipőm túl szoros
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 6.51
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
74. hozzászólás - 2009.12.13. 11:48:49 (Válasz Miklós #68 hozzászólására.)
Miklós, ne csak a nagy sebzéseket szedd elő, itt egy ellenpélda. 355-ös erővel elég nevetséges, hogy ilyen sebzések jönnek ki:

Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. Talált, 193 sebzést okoztál. Kritikus sebzés! Süsü, Pokoltűz, Légiós és Légiós is ellenfeledre vetik magukat. 4 támadással 23 sebzést okoztak.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.93
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
75. hozzászólás - 2009.12.13. 13:27:35
Bugnak számít-e valami ami több mint egy éve változatlanul műkődik egy játékban, és soha senki nem emelt szót ellene?
Tudok olyan bugot, ami jóval hamarabb leesett Miklóséknak mégis benne hagyták a játékban (jogosan), mondván "eddig is így műkődött, bár nem így terveztük, de a játékosok alkalmazkodtak hozzá, most már nem változatunk rajta" - pl. sajtolás, ami a nem beidomított lényekért is annyit ad mint a beidomítottakért. Nem túlzás-e ezek után valamit nemes egyszerűséggel bugnak tituálni és megnerfelni mindenféle előzetes bejelentés nélkül? Nem vagyok amúgy rinyálós típus, pl. egy szóval nem mondtam, hogy ezek után használhatatlanok lesznek az állatok(mert ha pusztán elnyelést adnának csak, már akkor erősek lennének) , de ez tényleg elég váratlan csapás volt.

Winnie: ha a rosszmájúság fájna...
A hozzászólást Aurri módosította 2009.12.13. 13:31:16-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 7.20
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
76. hozzászólás - 2009.12.13. 17:20:06 (Válasz winnie #71 hozzászólására.)
winnie - Miklós (dr Jekyll - mr Hyde) ?
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 8.43
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
77. hozzászólás - 2009.12.13. 21:18:32 (Válasz Aurri #75 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2009.12.13. 13:27:35
Bugnak számít-e valami ami több mint egy éve változatlanul műkődik egy játékban, és soha senki nem emelt szót ellene?

Winnie: ha a rosszmájúság fájna...


soha? senki? ha nem tízszer, egyszer sem. inkább vagyok rosszmájú, mint hazudok. nézd el. az nem úgy megy, hogy amiről nem tudsz, az nincs is. (bár az teljesen igaz, hogy az átlagjátékos, ha őt pozitívan érintő hátrány van, akkor nem bugról beszél. hanem "reformról". lol? egyszer már korrigálva lett az állatok sebzése, akkor sem szólt senk..., izé, sok ember.)

na persze, nem mintha abba rosszmájúság lenne, hogy helyreteszek egy hihetetlen módon nyivákoló, hisztitől nedves pöttyös zsebkendőjé be az orrát fúvó fórumozót, aki amikor a varázslók sírnak, akkor ott hurrogja le őket, ahol tudja, hogy ne sírjanak, ha pedig őt éri hátrány, akkor könnytől iszamossá teszi a billentyűzetét.

egy valamit kell felfogni. na jó, két valamit. az egyik, hogy a változás megtörtént, innentől kezdve felesleges a sírás. vagyis sírni lehet, sőt kell is, de minek a fórumon? az csak önlejáratás. kettő. ha nem felesleges a sírás és meggyőzhető a JV és változtat, akkor tökéletesen bele fog illeni az eredmény a "kisírták" kategóriában, ergó, sírásról beszélünk.

Idézet: Aurri - 2009.12.13. 13:27:35
ez tényleg elég váratlan csapás volt.


az. váratlan volt. tény. ezzel nincs is gond. de azt ne mondja senki, hogy nem fordult meg a fejében, hogy "jé, amikor kritikust ütök, akkor az állat is sokkal többet sebez." a levegőben lógott a dolog, csak a többség sunyin hallgatott, nem kérdezett rá. a többség.

azóta eltelt egy kis idő és már megint le tudom csapni azokat, akiket eddig lecsaptam. nagyrészt. egy a gond, s ezért én szívok én is, hogy így az epikusok ellen sokkal több gyógyitalt kell elhasználnom. az pedig LE. a 140. szintű lény legyőzése 30-40 csata, amihez jól jönne a +30-40*1000 sebzés, spórolna az ember pár tízezer LE-t. de ez van, ezt kell (nem)szeretni.
Pontszám: 4.01
népszerűConstantinFérfi
Végzetúr mester
324 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
78. hozzászólás - 2009.12.13. 21:56:41 (Válasz winnie #77 hozzászólására.)
ez tényleg elég váratlan csapás volt.


az. váratlan volt. tény. ezzel nincs is gond. de azt ne mondja senki, hogy nem fordult meg a fejében, hogy "jé, amikor kritikust ütök, akkor az állat is sokkal többet sebez." a levegőben lógott a dolog, csak a többség sunyin hallgatott, nem kérdezett rá. a többség.

azóta eltelt egy kis idő és már megint le tudom csapni azokat, akiket eddig lecsaptam. nagyrészt. egy a gond, s ezért én szívok én is, hogy így az epikusok ellen sokkal több gyógyitalt kell elhasználnom. az pedig LE. a 140. szintű lény legyőzése 30-40 csata, amihez jól jönne a +30-40*1000 sebzés, spórolna az ember pár tízezer LE-t. de ez van, ezt kell (nem)szeretni.


Sokszor igazat adok neked winnie de naa.
Erre az átlagpolgár azt mondaná s mondja is.. !/+=/!/%!"!%% végzetúr!!!
A következő mi lesz?
Szó nélkül lehet támadni 15%alattit?
Több a változás lassan a játékban mint ami állandó..
Pontozz le és biztos pityeregni fogok
..
*****
Pontszám: 7.80
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
79. hozzászólás - 2009.12.13. 22:11:47 (Válasz winnie #77 hozzászólására.)
Winnie, a játék szabályai elég egyértelműen úgy fogalmaznak, hogy az állatok sebzése a tiédnek bizonyos százaléka. Na most ha nagyobbat sebzel, akkor logikus módon ők is többet fognak. Sehol nincsen leírva, hogy a kritikus sebzés erre nincs hatással. Innentől kezdve teljesen szabályos volt az egész.
Pontszám: 8.35
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
80. hozzászólás - 2009.12.14. 00:21:22
Ha én nagyon szélsőségesnek számítok, akkor itt egy tényleges sebzésadat a topból. A találat furcsán viselkedett ugyan a random, hogy csak 4-szer talált el amikor a szerencse, és a Támadás-védekezés különbség is az Ő javára szólt, de 4 találattal éppen jó számolni szerencse miatt. Épp portyáztam, így harci felszerelésben mentem az elnyelésem 170 körüli (az övé olyan 260 körül lehet gondolom, levonhatunk 100-at a sebzésekből.)
Közelharci sebzések (zárójelben a csak állattal találat): 1054, (130), 1128, 937, 600, (279), csak 2 állattal jött, az állatok átlagsebzése 200 feletti, még, ha felteszem, hogy az álaltom gyenge, és 40-50-el nagyobb elnyelésem kellene, hogy legyen akkor is 150-el nagyobb értékekkel lehet számolni. Kritvarisebzéseket hozott fel mindenki példának akkor ezek azokkal szemben krit ütés sebzések. 4 állattal 4 találatból simán lehet 5000 felett ütni, most a reform után. Az állatsebzés amúgy duplázódna, azaz simán tényleg 1500 feletti plusz mehet hozzá. Azaz a reform előtt közelharcban - NEM a MAXIMÁLIS sebzéssel, hanem egy ÁTLAGOS CSATÁBAN ahol 4 TALÁLAT történt! - lehetett 6500 feletti sebzést okozni, ahol a MAX VARISEBZÉS portyában - egy nagyon durva szórású varázslattal HALÁLGÖMBBEL, az összes szerveren együtt 7610*.8, ami 6000 körüli, azaz még ez is kevesebb, de már 5000 körüli sebzés is nagyon jónak számít portyában - nem halálgöbbel ennél nem is nagyon lehet feljebb menni, de pl Ariel és a többiek sebzése a szinten inkább 4000 alatti.
Azt már külön durvának érzem, hogy eszerint közelharcos, 80% LÉ szívással beüthet térkapunak - amit én 100-as támadóval 5 harci körrel is eltalálok 4szer!, és ugye semmi elnyelésük nincs - beüthetett eddig akár 10000-et, de legalábbis már pár hónapja 5-6000 felett, míg a varázslatkörben most 10% jön max 6100-6200 sebzésből.
És persze tegyük hozzá, hogy a max sebzéseket varázslatnál smaragdoknál néztem, közelharcban zafírnál, és gyémántnál, még csak nem is rubinnál. (Most ne jöjjön a szokásos a smaragd bónusza sokkal druvább, igazából csak a zafíral szemben igaz, a másik 2 horda csak a térkapuból, és az 5% különbségből szerzett LÉ szvíásból több, mint 10-el növelhette volna az IQ-ját, és a Tauját mostanra.)
Tényleg szeretnék valami cáfolatot látni számokkal leírva (Birka vagy a többi nagy számoló, és persze Miklós statisztikáira is kívácsi leszek), ha már ennyien fordítva érzik, egyenlőre csak idedobott 1-2 nagy varisebzést látok, de a fentieket végigszámolva megint az jön ki, hogy nemhogy a reform előtt, de most is sokkal erősebbnek tűnik a közelharc - legalábbis kb 80. szint felett nézve. Állateform előtt, a varázslói reform után tényleg végzetes hátrányba kerültek a varázslásra gyúrók, és nagyságrendekkel hátrányba került a varikör, van ahol 2-3 közelharc sebzésnyi lett. Emellett, amíg a varázslós cuccok hátrányba hoznak közelharcban, addig a közelharcosak az IQ, Tau-t is növelik, és a lélekszívás - a kisebb sebzés után - kisebb arányú, addig itt különösen nyílik az olló.
És mondhat bárki bármit, azt is hogy nincsenek utak, kasztok, és mindent fejleszteni kell, a jelen még mindig az, hogy a játékosok több, mint 90%-át (hozzám hasonlóan) a szint kiugrói (mindegy, hogy pók, VF-es, vagy kristályon tápolt) folyamtosan ütik, sokan még büntetővel, hatalmas sebgyógyítással sem tudnak felgyógyulni, és sokszor csak a még inkább legyengült karikat akarják ütni. Ha mindenki mindent egyformán fejleszt, akkor csak ez a széthúzódás marad meg. Csak ötletekkel, specializálódással lehet kiemelkedni - és valahol egy játékban szerintem mindenki az idejéhez, pénzéhez, stb mérten a legjobbat akarja kihozni magából - emiatt igenis kialakulnak irányok, csak néhány példa, amit sokan ismernek: pók, VF, kivégző.
És ami különösen zavar, hogy megint ugyanazok a nevek állnak a varázslók legyengítése után itt, és a találkozón akiktől hallottam/akikkel beszéltem róla, akiknek gondot okozna, mert ha Tauval krit varival, és hasonlóval kellene foglalkozni, akkor kevesebbet tudnának a KH-ból tápolni, ezzel szemben mind a KH, és a hibás ismételhető küldikkel kapcsolatban Miklós kijelentette, hogy nem hajlandó beszélni róluk, változtatni, kivenni őket, a toronynál volt némi megbeszélés, bár a találkozón nem volt hajlandó erről sem beszélni - végül mindenben olyan döntés született, amit mindenki vitatott, és hibásnak gondolt itt a fórumon is, nyilván megint mindenféle szavazás, vagy legalább egyetlen statisztika bemutása nélkül, ami mutatná, hogy szükség van rá/és vagy jó megoldás. Nem tudom soha, hogy mi fog megvalósulni, és mi nem, de tényleg szeretnék legalább egy számolást látni amelett, hogy még így reform után sem erősebb a közelharc, de tényleg jobb lenne az ide-oda gyengítés helyett egyszer leírni az összes célt, és követelményt, ami a portyára vonatkozik, és aszerint egyszer változtatni letesztelve, és végre megindokolva. Egy matematikus, vagy egy informatikus statisztikai ismeretekkel szerintem egész igazságos rendszert össze tudna hozni nem is hosszú idő alatt.

A karakterek statisztikáinak megtekintéséhez kattints a képükre.
Ariel
VS
Nasdfil Sortenil
Ariel idomított állatai, Légiós, egy 69. szintű fekete lovag és egy 45. szintű Zafír drakón is részt vesznek a csatában. Idomított állatod, Aslan, egy 71. szintű mantikór is részt vesz a csatában. Üvöltve rontotok egymásnak.
Ariel rohanás közben megidéz egy öregítő sugár varázslatot. 1472 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -74 Védekezés.
Rohanás közben egy kozmikus csillagcsapás varázslatot idézel. (-285 VP). Ariel gurul egyet, hogy elkerülje. Csak 750 életpontot vesztett. Ellenfeled állatai 112 életpontot sebződtek.
Regenerálsz 14 életpontot.
Ariel pihenés nélkül támad. 839 életpontot vesztettél. Kritikus sebzés! Légiós és Zafír drakón is rád vetik magukat. 2 támadással 215 életpontot sebeztek.
Lesújtasz ellenfeledre. Eltaláltad, 1 sebzés! Aslan acsarogva támad. 10 sebzés!
Regenerálsz 14 életpontot.
Ariel lesújt rád a Gintak pengéjével. Ütése célt téveszt! Légiós és Zafír drakón is támadnak. 2 támadással 130 életpontot sebeztek.
Egy gyors támadást indítasz a tűzopál varázspálcával Ariel lába felé. Nem találtál! Aslan is ellenfeledre veti magát. Nem talált.
Regenerálsz 14 életpontot.
Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor Ariel egy alsó támadást indít. 891 pontnyit sebzett rajtad. Kritikus sebzés! Légiós és Zafír drakón is rád vetik magukat. 2 támadással 237 életpontot sebeztek.
Egy gyors támadást indítasz a tűzopál varázspálcával Ariel lába felé. Ellenfeled kivédte a csapást. Aslan is ellenfeledre veti magát. 27 sebzést okozott.
Regenerálsz 14 életpontot.
Ariel a Gintak pengéjével a felsőtestedet célozza! Talált, 710 ép-t sebződsz. Kritikus sebzés! Légiós és Zafír drakón is rádtámadnak. 2 támadással 227 életpontot sebeztek.
Lesújtasz a tűzopál varázspálcával. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Ariel páncéljáról. Aslan az oldaladon harcol. 10 életpontot sebzett
Regenerálsz 14 életpontot.
Ariel lesújt rád a Gintak pengéjével. Talált, 445 ép-t sebződsz. Kritikus sebzés! Fegyvere kábít! (-10 támadás) Légiós és Zafír drakón is rádtámadnak. 2 támadással 151 sebzés!
Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. Ariel az utolsó pillanatban félreugrik. Aslan is támad. 16 életpontot sebzett
Regenerálsz 14 életpontot.
Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor Ariel egy alsó támadást indít. Könnyedén félrehajolsz. Légiós és Zafír drakón is rád vetik magukat. 2 támadással 279 életpontot sebeztek.
A csata teljesen kifárasztott, már csak arra maradt erőd, hogy valahogyan megpróbáld kivédeni ellenfeled csapásait.
A csatában összesen 814 sebzést okoztál, és 5596 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 0 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 1896 életpontot.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.11
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!