Re: Le az állatreformmal!
80. hozzászólás - 2009.12.14. 00:21:22
Ha én nagyon szélsőségesnek számítok, akkor itt egy tényleges sebzésadat a topból. A találat furcsán viselkedett ugyan a random, hogy csak 4-szer talált el amikor a szerencse, és a Támadás-védekezés különbség is az Ő javára szólt, de 4 találattal éppen jó számolni szerencse miatt. Épp portyáztam, így harci felszerelésben mentem az elnyelésem 170 körüli (az övé olyan 260 körül lehet gondolom, levonhatunk 100-at a sebzésekből.)
Közelharci sebzések (zárójelben a csak állattal találat): 1054, (130), 1128, 937, 600, (279), csak 2 állattal jött, az állatok átlagsebzése 200 feletti, még, ha felteszem, hogy az álaltom gyenge, és 40-50-el nagyobb elnyelésem kellene, hogy legyen akkor is 150-el nagyobb értékekkel lehet számolni. Kritvarisebzéseket hozott fel mindenki példának akkor ezek azokkal szemben krit ütés sebzések. 4 állattal 4 találatból simán lehet 5000 felett ütni, most a reform után. Az állatsebzés amúgy duplázódna, azaz simán tényleg 1500 feletti plusz mehet hozzá. Azaz a reform előtt közelharcban - NEM a MAXIMÁLIS sebzéssel, hanem egy ÁTLAGOS CSATÁBAN ahol 4 TALÁLAT történt! - lehetett 6500 feletti sebzést okozni, ahol a MAX VARISEBZÉS portyában - egy nagyon durva szórású varázslattal HALÁLGÖMBBEL, az összes szerveren együtt 7610*.8, ami 6000 körüli, azaz még ez is kevesebb, de már 5000 körüli sebzés is nagyon jónak számít portyában - nem halálgöbbel ennél nem is nagyon lehet feljebb menni, de pl Ariel és a többiek sebzése a szinten inkább 4000 alatti.
Azt már külön durvának érzem, hogy eszerint közelharcos, 80% LÉ szívással beüthet térkapunak - amit én 100-as támadóval 5 harci körrel is eltalálok 4szer!, és ugye semmi elnyelésük nincs - beüthetett eddig akár 10000-et, de legalábbis már pár hónapja 5-6000 felett, míg a varázslatkörben most 10% jön max 6100-6200 sebzésből.
És persze tegyük hozzá, hogy a max sebzéseket varázslatnál smaragdoknál néztem, közelharcban zafírnál, és gyémántnál, még csak nem is rubinnál. (Most ne jöjjön a szokásos a smaragd bónusza sokkal druvább, igazából csak a zafíral szemben igaz, a másik 2 horda csak a térkapuból, és az 5% különbségből szerzett LÉ szvíásból több, mint 10-el növelhette volna az IQ-ját, és a Tauját mostanra.)
Tényleg szeretnék valami cáfolatot látni számokkal leírva (Birka vagy a többi nagy számoló, és persze Miklós statisztikáira is kívácsi leszek), ha már ennyien fordítva érzik, egyenlőre csak idedobott 1-2 nagy varisebzést látok, de a fentieket végigszámolva megint az jön ki, hogy nemhogy a reform előtt, de most is sokkal erősebbnek tűnik a közelharc - legalábbis kb 80. szint felett nézve. Állateform előtt, a varázslói reform után tényleg végzetes hátrányba kerültek a varázslásra gyúrók, és nagyságrendekkel hátrányba került a varikör, van ahol 2-3 közelharc sebzésnyi lett. Emellett, amíg a varázslós cuccok hátrányba hoznak közelharcban, addig a közelharcosak az IQ, Tau-t is növelik, és a lélekszívás - a kisebb sebzés után - kisebb arányú, addig itt különösen nyílik az olló.
És mondhat bárki bármit, azt is hogy nincsenek utak, kasztok, és mindent fejleszteni kell, a jelen még mindig az, hogy a játékosok több, mint 90%-át (hozzám hasonlóan) a szint kiugrói (mindegy, hogy pók, VF-es, vagy kristályon tápolt) folyamtosan ütik, sokan még büntetővel, hatalmas sebgyógyítással sem tudnak felgyógyulni, és sokszor csak a még inkább legyengült karikat akarják ütni. Ha mindenki mindent egyformán fejleszt, akkor csak ez a széthúzódás marad meg. Csak ötletekkel, specializálódással lehet kiemelkedni - és valahol egy játékban szerintem mindenki az idejéhez, pénzéhez, stb mérten a legjobbat akarja kihozni magából - emiatt igenis kialakulnak irányok, csak néhány példa, amit sokan ismernek: pók, VF, kivégző.
És ami különösen zavar, hogy megint ugyanazok a nevek állnak a varázslók legyengítése után itt, és a találkozón akiktől hallottam/akikkel beszéltem róla, akiknek gondot okozna, mert ha Tauval krit varival, és hasonlóval kellene foglalkozni, akkor kevesebbet tudnának a KH-ból tápolni, ezzel szemben mind a KH, és a hibás ismételhető küldikkel kapcsolatban Miklós kijelentette, hogy nem hajlandó beszélni róluk, változtatni, kivenni őket, a toronynál volt némi megbeszélés, bár a találkozón nem volt hajlandó erről sem beszélni - végül mindenben olyan döntés született, amit mindenki vitatott, és hibásnak gondolt itt a fórumon is, nyilván megint mindenféle szavazás, vagy legalább egyetlen statisztika bemutása nélkül, ami mutatná, hogy szükség van rá/és vagy jó megoldás. Nem tudom soha, hogy mi fog megvalósulni, és mi nem, de tényleg szeretnék legalább egy számolást látni amelett, hogy még így reform után sem erősebb a közelharc, de tényleg jobb lenne az ide-oda gyengítés helyett egyszer leírni az összes célt, és követelményt, ami a portyára vonatkozik, és aszerint egyszer változtatni letesztelve, és végre megindokolva. Egy matematikus, vagy egy informatikus statisztikai ismeretekkel szerintem egész igazságos rendszert össze tudna hozni nem is hosszú idő alatt.
A karakterek statisztikáinak megtekintéséhez kattints a képükre.
Ariel
VS
Nasdfil Sortenil
Ariel idomított állatai, Légiós, egy 69. szintű fekete lovag és egy 45. szintű Zafír drakón is részt vesznek a csatában. Idomított állatod, Aslan, egy 71. szintű mantikór is részt vesz a csatában. Üvöltve rontotok egymásnak.
Ariel rohanás közben megidéz egy öregítő sugár varázslatot. 1472 pontnyit sebzett. A varázslat hatással van rád: -74 Védekezés.
Rohanás közben egy kozmikus csillagcsapás varázslatot idézel. (-285 VP). Ariel gurul egyet, hogy elkerülje. Csak 750 életpontot vesztett. Ellenfeled állatai 112 életpontot sebződtek.
Regenerálsz 14 életpontot.
Ariel pihenés nélkül támad. 839 életpontot vesztettél. Kritikus sebzés! Légiós és Zafír drakón is rád vetik magukat. 2 támadással 215 életpontot sebeztek.
Lesújtasz ellenfeledre. Eltaláltad, 1 sebzés! Aslan acsarogva támad. 10 sebzés!
Regenerálsz 14 életpontot.
Ariel lesújt rád a Gintak pengéjével. Ütése célt téveszt! Légiós és Zafír drakón is támadnak. 2 támadással 130 életpontot sebeztek.
Egy gyors támadást indítasz a tűzopál varázspálcával Ariel lába felé. Nem találtál! Aslan is ellenfeledre veti magát. Nem talált.
Regenerálsz 14 életpontot.
Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor Ariel egy alsó támadást indít. 891 pontnyit sebzett rajtad. Kritikus sebzés! Légiós és Zafír drakón is rád vetik magukat. 2 támadással 237 életpontot sebeztek.
Egy gyors támadást indítasz a tűzopál varázspálcával Ariel lába felé. Ellenfeled kivédte a csapást. Aslan is ellenfeledre veti magát. 27 sebzést okozott.
Regenerálsz 14 életpontot.
Ariel a Gintak pengéjével a felsőtestedet célozza! Talált, 710 ép-t sebződsz. Kritikus sebzés! Légiós és Zafír drakón is rádtámadnak. 2 támadással 227 életpontot sebeztek.
Lesújtasz a tűzopál varázspálcával. Fegyvered ártalmatlanul pattan le Ariel páncéljáról. Aslan az oldaladon harcol. 10 életpontot sebzett
Regenerálsz 14 életpontot.
Ariel lesújt rád a Gintak pengéjével. Talált, 445 ép-t sebződsz. Kritikus sebzés! Fegyvere kábít! (-10 támadás) Légiós és Zafír drakón is rádtámadnak. 2 támadással 151 sebzés!
Erősen markolva fegyveredet, elsöprő erejű támadást indítasz. Ariel az utolsó pillanatban félreugrik. Aslan is támad. 16 életpontot sebzett
Regenerálsz 14 életpontot.
Védekezőn felemeled fegyvered, de ekkor Ariel egy alsó támadást indít. Könnyedén félrehajolsz. Légiós és Zafír drakón is rád vetik magukat. 2 támadással 279 életpontot sebeztek.
A csata teljesen kifárasztott, már csak arra maradt erőd, hogy valahogyan megpróbáld kivédeni ellenfeled csapásait.
A csatában összesen 814 sebzést okoztál, és 5596 sebzést kaptál. Ellenfeled elhurcolt a kínzókamrába.
Ellenfeled nyerte a csatát, elrabolt tőled 0 lélekenergiát.
Bekötözöd a kritikus sebeket, megindul a regeneráció. Gyógyultál 1896 életpontot.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.11