Felhasználónév: Jelszó:
Oldal: 123456789101112
Szerző
Topic neve: Le az állatreformmal!
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
201. hozzászólás - 2009.12.17. 11:33:03 (Válasz Birka #192 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.12.17. 09:33:08
És a kezünk a bilibe ér...
Mostani össz rezisztencia mennyi?


Kb. mint amennyi az össz LE-szívás volt 4-5 hónapja, amikor arról írtak hasonlókat.
Pontszám: 7.32
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
202. hozzászólás - 2009.12.17. 11:37:39 (Válasz Mortimer #193 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.12.17. 09:34:46
A bénításelhárítás és a lélekszívás védelem borzasztó magas elérhető értékeit alapul véve kizártnak tartom, hogy akár a fele is elérhető lenne.


Van egy óriási különbség a támadó és a védekező cuccok között: Attól, hogy van 100%rezisztenciád, 100%bénítás védelmed, 100% LE-szívás védelmed, mert ilyen cuccokat veszel fel, még nem fogod megnyerni a csatát (a tárgyhelyeidet viszont elpazarlod rájuk). Ezért nem fog senki ilyenbe öltözni.
Ha van egy +50% bénítás és egy +50% bénítás védelmet adó cucc, melyiket veszed fel? A +50% bénítást mindenki ellen tudod használni, legfeljebb nem jön be néha. A +50% bénítás védelmet tök feleslegesen veszed fel (olyan tárgy HELYETT, amelyek győzelmi esélyedet növelnék) azok ellen, akinek nincs bénítása.
A hozzászólást Jeriko módosította 2009.12.17. 11:38:11-kor
Pontszám: 8.66
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
203. hozzászólás - 2009.12.17. 11:44:52 (Válasz Kethios #200 hozzászólására.)
Meg tudlak érteni... Különösen ha van pár haverod a környékeden másik hordában, akik már "leszarják" a gamét!

Jerikó, a lélekszíváshoz is fel kell "áldozni" némi tárgyhelyet, fókuszhelyet stb... A lélekszívó cuccok s enövelik a nyerési esélyeidet, max a nyertes csata hatásfokát Konkrétan semmit nem érsz a 85% lélekszívással, ha nem találod el az ellenfelet!
A hozzászólást Birka módosította 2009.12.17. 11:47:00-kor
Pontszám: 6.27
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
204. hozzászólás - 2009.12.17. 12:30:30 (Válasz Jeriko #202 hozzászólására.)
A LE szivas vedelmet hiba ide keverni, mert LE szivassal sem nyersz csatat. MIndketto LE szerzesre megy, az egyik arra, hogy elvedd a masiket, a masik arra, hogy megtartsd a sajatot. Persze a kabitassal sem nagyon lehet csatat nyerni.

A rezisztencia viszont pont, hogy megfordithatja a csata sorsat. Na szoval az egesz csoportositasodat nem talalom helytallonak.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.12.17. 12:31:42-kor
Pontszám: 6.65
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
205. hozzászólás - 2009.12.17. 12:43:03 (Válasz Ariel #196 hozzászólására.)
Köszi az infót a rezisztenciáról. Mondjuk ahogy most látom egyenlőre ez édeskevés, és pár hónapig így marad.
A vakító fényhez hasonló, de sebző, többek között -50 Taus vari érdekes, van szerencsénk hozzá éppen epikus képében. Mondjuk portyában nem befolyásol az sem, ha a másik belövi a variját, vagy az enyém nem talál, akkor nagyjából úgyis mindegy, ha nem akkora a különbség köztünk, hogy közelharcban így sem talál el.
A 200-as levonásoktól annyira ne féljünk szerintem még jelenleg -20 körüli cuccal 420 Tauval lehet -majdnem 100-at adni. Taura lesz egyedül -50, amúgy 25-ösek, és a 840 Tau szerintem nem fél év kérdése, de talán nem is egy így felezett kereskedelemmel. Mondjuk így előre megtippelem, hogy addigra eljutunk oda már ahol Mikós még nem számolta ki előre a balanszot, úgyhogy a rendszer javításának esélye addigra: 100%-Beho random.
Egy-két kivétellel szerintem jó a sebzés-levonás balansz a variknál, de ha már a varázslatok ereje, és mellékhatása nő idővel, és eszerint van rá igény, lehetne ilyen barbár jellegű felöltözés, hogy pár harcos fegyver - ami nem ad IQ, Tau bónuszt, hanem csak Erőt, Támadást, esetleg Védelmet - az kapna egy komolyabb reziszteciát, mondjuk 50 felett. Vagy mondjuk csökkenti az IQ-t is durván: mondjuk IQ -50, esetleg a Taut, de cserébe a varázslat sebzését csökkenti mondjuk 5-10%-al. (Vagy drasztikusabb esetben többel, de a "barbárnak" elmarad a varikör.)
Barbárok pallosa: Erő +40, Tám +25, Véd +10, Egészség +20, IQ -50, Mágia -20, Tau -50, Rezisztencia +70, varázslatelnyelés: 8%
A varikörben kevesebbet sebez, cserébe rajta is kevesebbet sebeznek, végre csökkenne az összsebzés a csatában, belőhető, hogy az arányt viszont komolyan ne befolyásolja.
OK, én szeretek kasztokban gondolkozni, valahol van egy háttértörténet, és egy online szerepjátékként lett meghirdetve, - valójában egy az egyik ok, amiért varázslót viszek, asztali, és számítógépes szerepjátékokban is a varázslókat szeretem -, de mindenképpen jót tenne, ha változatosak lennének a karakterek, még ha csak külsőre tűnik úgy, de ki van matekozva a háttérben, hogy valójában csak mondjuk -10% sebzés van a teljes csatára mindkét félnek.
Tudom, hogy ilyesmire aztán végképp nincs programozási idő, de szerintem jót tenne a játéknak.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.38
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
206. hozzászólás - 2009.12.17. 14:33:44 (Válasz nasdfil #205 hozzászólására.)
én is varázslókkal játszom minden játékban, de téged figyelve, itt nem mertem nekimenni a keményvonalas varázslásnak. ha lemaradnál 5 szintet és kiesnél a KH-ból tápoló emberek köréből, te lennél a varázslókirály a VF tenger tetején, és nem azért mert visszamaradtál szintben hanem azért mert ott nem húznak el az emberek egy droidhadsereg miatt. a KH megöli a taktikádat.

én is örülnék egy kasztrendszernek, de Miklósék nem merik bevállalni. rengeteg munka volna ballanszot létrehozni a kasztok között. talán lehetne segíteni specializáltabb karakterek létrehozásán új szakértelmekkel, pl olyan szaki ami növeli az IQ-t, de egyidejűleg csökkenti a védekezést és a támadást, vagy olyan ami az erőt tápolja de csökkenti a tau-t.

az állatokkal kapcsolatban: én érzem a változást, nekem jól jött, de van olyan szövitársam akinek keresztbetett. V1-en a Primal Gods 1-2 táposabb játékosán lehetett látni a keményen megtápolt közelharcot (főleg Ninja, Jólee és Wright), az ő hatásukra volt aki nálunk félretette a varázstudományt és elkezdte tápolni a közelharcot, ők most mehetnek vissza IQ-t húzni.

csatlakozva Aurri-hoz, nem a változtatás lényegével van bajom nekem sem (én is elkezdtem emelni a támadást és a kritet), hanem azzal, hogy nagyon hirtelen jött a változtatás. ha hiba volt a koncepcióban, a sebzésadatok figyelembevétele mellett én inkább erősítettem volna a varázslatokon.

szerk: Nasdfil, a hozzászólásaidat olvasva, adtál pár nagyon jó tippet karakterfejlesztésre, köszönöm
A hozzászólást S0laris módosította 2009.12.17. 14:35:07-kor
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.16
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
207. hozzászólás - 2009.12.17. 15:09:36 (Válasz S0laris #206 hozzászólására.)
Mindig vannak erősebbek, a Kh előtt 6-an vertek le 20-0-ram (igaz akkor egyszer Barrique-t is megvertem, amikor megtámadtam, még gratulált is, hogy Galmuszok kívül valaki képes volt erre ), most 25, akár 30 ember van aki biztosan ver, de sok közülük már el sem ér. A célpontjaim száma nem változott, a felülről ütések miatt lemaradva sem tudnék 20% fölé kerülni, és lemaradva kicsivel nőhet a célpontok száma, de úgysem portyázom többször, egyszerűen nincs időm rá, így viszont jól szórakzom a 100 feletti epikekkel - jelenleg majdnem egyedül ütök egyet - igen erős, és jó taktikus ellenfeleim vannak - minden játékban a kihívást szeretem, utálnék pókként játszani, és gyakorlatilag minden részéhez közöm van a játéknak, kalandozhatok, ha nagyon akarok KHzhatok, epikezhetek, epikus tárgyak tömkelege elérhető, segítő kézzel támogathatom a többieket, a vadászat LÉ is magas, és a későbbi újdonságok is hatnak rám - persze a félresikerült fejlesztések is, de ez van.
Nem a Primal-osok voltak, akik IQ-t húztak kis Tauval, minden mást hagyva így más harcosokat vertek varikrben? Mondjuk én azt nem gondoltam jó taktikának, de ahogy látszik volt létjogosultsága.
Szívesen segítek bárkinek, ez egy játék, nem kell véresen komoly titkolózás, és szerencsére más is így van ezzel, sőt ahogy pl a pókoknál látom itt még az is segít a másiknak aki azelőtt, vagy akár a segítség közben is napi 2-3-szor támadja a másikat.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.44
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
208. hozzászólás - 2009.12.17. 15:11:34
Elenyésző arányban a rezisztencia csökkenthetné a variból bekapott sebzést. Most ilyen 1/5 arányra gondolok vagy még csekélyebb.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.53
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
209. hozzászólás - 2009.12.17. 16:12:55 (Válasz Eliteninja #208 hozzászólására.)
Ezt hogy érted? Ha valaki megveszi a 12 rezisztenciájút most akkor 2.4-vel, ha később 20-ast vesz akkor 4-el?
Ha jól értem, akkor az lesz a baj vele, hogy akkor meg még ha gyengébb bónuszokat is ad az a cucc, ami rezisztenciát ad, ha valaki csak ilyet vesz, annak pár hónap múlva egy olyan 60-as lesz, és 10% feletti sebzéskülönbség a variban, a veremmel együtt már igen durva lenne. Maradtam az 1/5 példánál, de szerintem igen nehéz olyan számot taláni, hogy ne legyen hamarosan nagyon durva, de legyen valami értelme is - ne egy százalék alatt csökkentsen. Főleg, hogy kritálypontban is széthúzódik a mezőny.
És persze ha behozunk varisebzés csökkentést, akkor ugye megint tolódhat az arány, újra végiszámolhatják Miklósék, és lehet megint lesz egy többlépéses korrekció, ami szerintem senkinek sem hiányzik. (Főleg ha különleges eseteket is figyelni kell, mint a KH, ahol még a vermet sem sikerült betenni.)
Nem tudom miért, de pont a Te hozzászólásodról jutott eszembe: jönnek utána az antirezisztencia cuccok?
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.38
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
210. hozzászólás - 2009.12.17. 16:16:11 (Válasz nasdfil #209 hozzászólására.)
Én mikor szóltam hozzá ilyet? Amúgy meg jó lenne a tolódás, legalább helyrebillenne az egyensúly

edit:Amúgy meg finomításnak nem lenne rossz és kár egyből ilyen nagy számokkal dobálózni, hogy 60 meg stb.
A hozzászólást Eliteninja módosította 2009.12.17. 16:24:41-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 4.69
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
211. hozzászólás - 2009.12.17. 16:55:44 (Válasz Eliteninja #210 hozzászólására.)
A bevezetés pillanatában elérhető 12 egyetlen cuccból, csak elérhető 50-60 4-5 hónap múlva, ha 20 alatt marad kár volt kifejleszteni.
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.40
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
212. hozzászólás - 2009.12.17. 18:29:33 (Válasz S0laris #206 hozzászólására.)
Felvetettem év elején valamikor, hogy új szakértelmekkel lehessen valamennyire specializálódni, valamiféle kasztrendszert kialakítani, és nagy volt a támogatottsága, de Miklós határozottan megmondta, hogy soha többé nem tesz a játékba olyan szakértelmeket, amik tulajdonságot módosítsanak.
Pedig szerintem hihetetlenül jó lehetőségek rejlenek ebben a játékban, és az előre tesztelést is ki lehetne vitelezni a játék ismert képletei alapján. Egy tesztszerver kellene hozzá, ahol előre generált (játékból vett példák és képletek segítségével) karakterekkel lehetne játszani, és tökéletesíteni ezeket a lehetőségeket. Szerintem lenne rá elég jelentkező, hogy menjen egy ilyen szerver, és összességében jót tenne a játéknak. Más lenne a jelenlegi játék is, ha a béta teszten részt vetteknek megmaradt volna a lehetőség, hogy folytassák a próbát.
Pontszám: 5.35
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
213. hozzászólás - 2009.12.18. 21:18:32 (Válasz Birka #141 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.12.16. 00:52:30
Nasd, picit lassítsunk

Nézzük mit tudunk...

A harcos sebzése a következő:
Fegyer sebzése + fegyver sebzése /krit esetén/ + rnd(erő)*erőtényező /50 felett kezd el dolgozni, 90-nél kapott egy sallert most!/ majdnem végül beszorozva horda bónusszal és az egészből lejön még a fizikai elnyelésed.
A blöki sebzése ebből számolódik, de a fegyver sebzése csak 1x lehet benne most már.
Azaz növelheti a sebzését 1 blöki találatkor 25% 2-nél 25+20% 3-nál 25+20+15% 4-nél 25+20+15+10% -al még

Nézzük a varázsló sebzését:
fegyver sebzése * (100+taumaturgia*2,5) * 1,3 (kritikus esetén) * horda bónusz

A találatot nagyban befolyásolja a szerencse, de azonos szerencsénél 20% kitérés és 80% találati esély minimum van!

Azonos statoknál ezek után fel lehet vázolni egy csatát!
Nézzünk csak 300-as tulokat és mondjuk fényhozó (100-340) vs kisebb káoszsújtás (126-348)

Az egyszerűbb a varázsló:
126-348 * (100+300*2,5) * 1,3 = 1392 től 3845 ig 2618-as átlagot sebez az esetek 80%-ban
majd a 6 kor alatt 1x találva a topáz varázspálca a maga 80-318 sebzésével, kb 150-es erőt azért feltételezve
újabb 81-468 azaz 275-elnyelés (Ezen a környéken 150-es a megszokott!) osszesen 125 sebzés jön.

A varázsló 80%-ban lövi be a spelljét, ekkor a csatában 2743-at sebez.

Na nézzük azt a harcost:
100-340 + 100-340 + rnd(300)*1,12 /Miklós adat 60. szinten kb 8%-ból tippelve/ -150 környéki elnyelés azaz 1 től 826 sebzés, melynek átlaga 414!
A blökiknél egy fegyver átlaggal kevesebb az induló azaz 1 től 606 azaz 303-as átlag alapja van egy blökinek!

Szorozzuk fel a harc menetével:
Van 6 körünk 80% esélyjel az 4,8 találat átlagosan 3-4 db blöki talál azaz egy +65%-os blöki sebzéssel számolhatunk:
Végeredmény: 4,8*414 + 4,8*303*0,65 azaz 2932

A harcos átlagosan csatánként 2932-et sebez ennek megfelelően!

Miklós ezeket a számokat láthatja, neki teljesen ballancednek tűnhet a matematika nyelvén a dolog! 2743 vs 2932 az igencsak jó arány nézve hogy a varázsló is vihet 2-4 blökit ha akar...

Ami viszont baromira nem látszik a számokból az a szórás
Nem részleteznék hosszabb számolást, de:

Varázsló minimum: 1392
Varázsló maximum: 4163

Harcos minimum: 1
Harcos maximum: 5798


Nasd, te melyikkel játszanál szívesebben??? Amikor 4 blökit kell tartanod, és akkor van egy 1-től 6000-es szórásod, vagy 1 blökit, de 80%-aban a csataknak van egy 1400-4200-as szórásod?

A rohadék statisztika kihozza, hogy egyenlő az átlag sebzés, miközben a full harcra speckózot emberek azt látják, hogy 1-ket sebeznek egy közelharci körben,, és ez az ami iszonyat morál romboló!



Nincs 80%-os találati esély mert a védelem aránytalanul nagy a többi stathoz képest minden tárgyon, és magasabb szinten egyre inkább több van rajta ezt a szintből adódó +támadás sem kompenzálja megfelelően. Nekem 387-es támadásom van, már 260-as védelemmel + ősköves cuccok is 50%-hoz közeli vagy rosszabb találati esélyt lehet csinálni. A 150-es elnyelés nagyon kevés, ok én magasabb szintű vagyok de annyival azért nem és 260 körüli elnyelésem van. Varázslat elleni elnyelős cucca nincs mindenkinek mert az egyszer megszerezhető relikvia volt és nem beépített dolog mint az állatok. A dolog ennél amúgy is sokkal cizelláltabb mágia körre már a 70-80% körüli krit előny is elegendő harcira meg nem mert nagyobb az esély rá, hogy nem jön be. A kisebb káoszsúlytás triviális példa csak sebzésre de mi van a jelentős tulajdonságmódosítóval rendelkező varázslatokkal. Na meg a mágia körre gyúró kari sebzésébe nem vetted bele az állatokat ill. ha egy állata van akkor a +30-40% elnyelés töbletet stb.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.05
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
214. hozzászólás - 2009.12.19. 09:47:53 (Válasz Kocos #204 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.12.17. 12:30:30
A LE szivas vedelmet hiba ide keverni, mert LE szivassal sem nyersz csatat. MIndketto LE szerzesre megy, az egyik arra, hogy elvedd a masiket, a masik arra, hogy megtartsd a sajatot. Persze a kabitassal sem nagyon lehet csatat nyerni.

A rezisztencia viszont pont, hogy megfordithatja a csata sorsat. Na szoval az egesz csoportositasodat nem talalom helytallonak.


Nem értek egyet.
A LE szívás nem csak győztes csatában működik. Engem pl. Cyron rendszeresen lever. Csata végén elvisz 0 LE-t (és X TP-t), csata közben én szívok tőle 2-400 LE-t). Nem érzem vesztesnek magam, főleg hogy még pp-mbe sem kerül a dolog, ő meg néha belefut a büntetőbe is Akkor most ki nyert?

A védelemnek van még egy óriási hátulütője, ami miatt a rezisztencia sem ér s...t sem, nemhogy megfordítja a csatát: a támadó határozza meg, mikor és MIVEL támad: ha azt látom, valakinek 10000-es rezisztenciája van, majd olyan varázslatot lövök beléje, aminek nem spec. képessége van, hanem baromi nagy sebzése. A spec. tárgyak helyett meg IQ/tau-ra öltözök. Ugyanígy, ha valakinek LE-szívás védelme magas, akkor nem LE szívással megyek hanem mással: sokkal nagyobb esélyem lesz győzni, mert rajta ott foglalják a slotot a részben használhatatlan képességű tárgyak.
Ez alól annyi a kivétel, ha pl. direkt kábítani akarsz, nem pedig győzni: akkor értelmesebb másik célpontot keresni.

update: minél többfajta spec. támadási forma van (kábítás, lélekszívás - és efelé halad a játék), annál nehezebbé válik a védekezés: ha hatékonyan akarsz védekezni, az egyikre kell öltözz, és azzal védtelenné válsz a többivel szemben.
A hozzászólást Jeriko módosította 2009.12.19. 11:39:53-kor
Pontszám: 7.31
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
215. hozzászólás - 2009.12.19. 11:21:40
Akkor lehet megmondani nagyjából egyértelműen, hogy a varázslat vagy a közelharc felé billen-e a mérleg nyelve, ha pár dolgot figyelembe veszük, és megnézzük milyen hatása lesz annak, ha minden marad a mostani állapotában:
- Ugyanannyi LE-ből generált karaktereket összehasonlítani, ahol az egyik inkább varázsló, a másik inkább harcos. Durván harcos karaktert durván varázsló karakterrel összehasonlítani, és ezek minden egyes variációja a megfelelő felszerelésekkel.
- Tíz szintenként megcsinálni a fenti összehasonlításokat
- azokat a szakértelmeket egyenlőnek venni, amik nem befolyásolják a harcot.
- megnézni, hogy fél év múlva milyen előnyt generál az, hogy az elnyelés miatt esetleg valaki 1 illetve 4 állatot fejleszt-e
- fél évre előre kiszámolt (minden képlet adott hozzá) karakterekkel ugyanezt az összevetést megcsinálni
- a különböző generált eredményeknek megfelelő prioritást adni az arányos összkép kialakításakor

Ezek igen alapvető dolgok, ha képet akarunk kapni a pontos erőviszonyokat illetően, és még így is igen pontatlan eredmény születik.
Pontszám: 7.14
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
216. hozzászólás - 2009.12.19. 14:29:35 (Válasz Ywgarrd #215 hozzászólására.)
ácsi. lélekszívás? ha nem lövöm le az ellenfelemet krit varival, eléggé szépen hoz a konyhára az a 30% lélekszívás (Vámpírtőr+Kufár Nyaklánca). nevetséges 120 alap támadásom van, az átlagnál mostmár gyengébb vagyok TÖ-ben, de nem látszik meg a teljesítményemen, a LÉ difim érezhetően jobban nő az utóbbi időben (persze nem váltom meg a világot vele, de akkor is bevétel).

részben igazad van, olcsóbb varázslót fejleszteni, de a játék több fontos területén is meglehetősen nagy hátrányban van egy varázsló. példák? küldtések, kalandok(!!!), epik...

statisztikákkal lehet próbálkozni, de az tény, hogy aki közelharcra (is) gyúrt, annak jobbak a lehetőségei.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.07
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
217. hozzászólás - 2009.12.19. 16:09:38 (Válasz S0laris #216 hozzászólására.)
Küldetések? Kalandok? Epik? Miért és hol van hátrányban ? Kalandok 80%-ba van IQ vagy tau próba erő meg támadás kb. 20-% ezzel el is mondtam szerintem mindent.... epikus ellen próbálj meg csak 50% találati arányt hozni.... Küldetéseknél meg nem igazán értem mire gondolsz, nincs olyan ami erőt támadást stb. kérne az ismételhetőek között meg van minimum 4 a bénítőson kívül ami rotálható.

Lészívás térkapuban meg KH ellen jó igazán ezeknek meg semmi köze a fizikai harc vs. mágia dologhoz szerintem.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.05
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
218. hozzászólás - 2009.12.19. 16:37:42 (Válasz Otoaak #217 hozzászólására.)
valami más játékról beszélhetsz. 100-as alap erőm van, kénytelen voltam venni egy 41-es arénarém karmot, különben a NAGYSZÁMÚ erőpróbás küldetéseket bebukom (a pár támadásos próba annyira nem gáz).

küldetéseknél nemcsak az ismételhetősek vannak. látom hogy te top játékos vagy, halkan súgom meg, van élet a 100 kész küldi alatt is. nagyszámú küldetés kívánja meg a támadás növelését.

epikusnál, ha a lény menti a varimat, a csata sebzésaránya néha 10:1-hez a javára.

csőlátó szemüveget kéretik levenni és belegondolni abba hogy milyen lehet a játék a toplista 5-ödik oldalától lefele.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 7.17
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
219. hozzászólás - 2009.12.19. 17:08:53 (Válasz Otoaak #213 hozzászólására.)
Ami küszöbszámokat, és százalékokat leírok, az az amiket Birka kiderített/kihozott, és elmondott, és amiket én kihámoztam a nagyobb statisztikákból, a Beholder nem árulja el a képleteket, így sajna csak a közelítés marad.
Legömböztelek 300+83 most a Támadód - 300+87 -re tudod eszerint cuccokkal növelni. Akkor az össz támadásod 300+87+81, amennyire én tudom a szerencse után ha azonos az össztámadás, és az összvédekezés, akkor találsz 50%ban, ha 50 a különbség akkor meg már szinte biztos találat, illetve nem találat. Tehát, ha egyneletesen növelsz, akkor egy 300-as védelmű 168 bónusszal - ez nem elképzelhetetlen, Neked 151, és elég jól fel vagy öltözve, fókuszkritályokkal, hasonlókkal ezek elérhető számok, akkor azonos szerencsénél 80%*50% azaz 40% a találati esélyed, 260 alap védőnél, egy 150 védelmi bónuszút csak a szerencse véd meg Tőled elvileg... (A szint+Támadás bónusz nem aránytalanul nagy a Védelem bónuszhoz képest.)
És ugye a varázslós cuccok 30-50 Védelem hiánya éppen ezért van, hogy ne lehessen bevédekezni, IQ-Taut-kriteket kelljen áldozni, ha nem akarja egy varázsló, hogy mindig eltalálják - ahhoz, hogy szinte soha, közel 100 előny kellene, és magasabb szerencse, ennyi mindent nem lehet húzni egyszerre, ha nem pók mondjuk az illető, az meg más tészta.
Sajnos Te éppen most értél oda, hogy nemrég bejött a Mentálerőd... ami egy irtó rosszul beállított tárgy, és emiatt ott jól jár a varázsló valamennyire... azt rendbe kéne rakni.
260 elnyelés elég sok... a gömb azt mondja 46 az alap elnyelésed - vannak itt már 60-70 felettiek is magas szinten, lehet Neked is van jobb cuccod - 200 feletti állatelnyelés az már szerintem elég jó V1-en: ahhoz 70-80-as szintű állat kell, szerintem ilyen nem sok rohangál V1-en sem a toplista alapján. V3-on szerintem a 150-el számolást szerintem elhihetjük Birkáéknak. Főleg ha azt nézed, hogy 100-as szintű cuccokkal - pl Nálam - harci felszerelésben 15 a cuccból az elnyelés...
A varázslatelnyelő relikviára tényleg jó lenne alternatív megszerzési mód - bár Kócos 192 elnyelést kap belőle, nála többet senki, és 4-5000 sebzésnél ez valahol nem annyira érdekes.
Krit előny pont ugyanannyi kell, sőt, a variázslónál minden egyes nem krit sebzés egy vesztes csata, azaz minden egyes százalék 100-ból 1 bukás. 70 előny, azaz 30 biztos bukás a 20%-os szerencse miatti bukás mellett nem igazán elfogadható, míg harcosnál ha 1 találat nem lesz krit akkor még mindig várhatóan ő nyer, ha 2 vagy 3 akkor csökken az esélye, de még mindig előfordulhat, egyszerűen nem mindegy, hogy 10-ből egyszer-kétszer elveszítesz 1500 sebzést a 4500-ból, vagy 10-ből majdnem minden esetben 300-at a 4500-ból. A varázsló ki van szolgáltatva teljesen a randomnak az egyes csatákat nézve, a krit az egyetlen ami biztos lehet, ott muszáj 100% előny.
A tulajdonságmódosítóról írtam egy hosszabb számolgatást nemrég, és Miklósék behozták ezt a rezisztencia dolgot. Röviden: 2-3 vari kivételével nem lesz nagyobb előnye a varázslónak a 101-es szintig nézve variból. (Tám+krit levonó nem csökkentett sebzésűnél kéne megnézni az arányokat, így első becslére ott kiegyenlít nem száll el a vari, de kellene még egy-két adat, amit nem tudom honnan lehet kideríteni.)
Nem tudom mekkorák a különbségek az állatok elnyelései között, de aki 4 állattal jön annak azért kiegyenlítődik az állat elnyelése, ha nagy különbségeket nézel, és azt számolod, hogy 4 állattal 30-40%al csökken az elnyelés, akkor egy állatot is néha váltani kell, ha anniyval megy, akkor meg amikor nem a fő állattal megy eszerint 50-60%-al vagy többel kisebb az elnyelése? Jó az a közelítés
Igazad van: a varázsló mehet több állattal, és akkor 4szereződhet akár az állatsebzés, de ha jól megnézed a harcos varázslatsebzését sem számolta be, viszont ez a kettő kb hasonló. (Ha valaki tud mondani valamit a védett varázslat sebzésképletére akkor ki lehetne számolni.)
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.38
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
220. hozzászólás - 2009.12.19. 17:24:34 (Válasz Ywgarrd #215 hozzászólására.)
Idézet: Ywgarrd - 2009.12.19. 11:21:40
Akkor lehet megmondani nagyjából egyértelműen, hogy a varázslat vagy a közelharc felé billen-e a mérleg nyelve, ha pár dolgot figyelembe veszük, és megnézzük milyen hatása lesz annak, ha minden marad a mostani állapotában:
- Ugyanannyi LE-ből generált karaktereket összehasonlítani, ahol az egyik inkább varázsló, a másik inkább harcos. Durván harcos karaktert durván varázsló karakterrel összehasonlítani, és ezek minden egyes variációja a megfelelő felszerelésekkel.
- Tíz szintenként megcsinálni a fenti összehasonlításokat
- azokat a szakértelmeket egyenlőnek venni, amik nem befolyásolják a harcot.
- megnézni, hogy fél év múlva milyen előnyt generál az, hogy az elnyelés miatt esetleg valaki 1 illetve 4 állatot fejleszt-e
- fél évre előre kiszámolt (minden képlet adott hozzá) karakterekkel ugyanezt az összevetést megcsinálni
- a különböző generált eredményeknek megfelelő prioritást adni az arányos összkép kialakításakor

Ezek igen alapvető dolgok, ha képet akarunk kapni a pontos erőviszonyokat illetően, és még így is igen pontatlan eredmény születik.


Nem lenne rossz ez az összehasonlítás, de sajna még az ismételhető küldetések előtt a normál küldetések miatt egy igen vegyes karit, vagy folyamatosan változó karit kell fejleszteni - muszáj őket csinálni, vissza is hozzák az árukat, sőt összeségében pozitív a mérlege teljes küldetéssornak, plusz akkor lehet tápos ismételhetőeket csinálni. (Állatsebzésre is van küldi, egyes szakikat muszáj fejleszteni, találni kell a krit ütés, kábítós küldihez, stb, a mostani karimmal bajban lennék sokkal...)
A tényleges képleteket csak a Beholder ismeri, elvileg ők megtették ezt az összehasonlítást, és az jött ki, hogy ők ezt az arányt akarták. (Miklós hozzászólásából a másik topicban, amit itt belinkelt valaki, erre következtethetünk.)
Sajnos, többek között legelső priortiással a lélekszívás, illetve magas szinten még annál is jobban a KH/ismételhetőek teljesen borította a számokat, ha a Beholder előre kiszámoltjában az az arány jött ki, amit akartak, mostanra, és a következő fél évben, amíg a lélekszívás a variknál nem jön rendbe, addig még a képlethez képest is lemaradnak a varázslók...
És persze most már vannak pókok VF-esek, stb, lassan több a kivétel.
(Amúgy ha meg tudod szerezni/ki tudod számolni a hiányzó képleteket, arányszámokat - leginkább a védett vari sebzését, akkor egyeztessük a képleteket amit ismerünk, és szívesen számolok, vagy nézem meg a számolásodat, még a fentiek torzítása ellenére is. Mondjuk 50-es szint alatt nem érdemes számolni, onnantól kezdve 10 szintenként meg lehet nézni.)
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.38
Oldal: 123456789101112
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!