Re: Le az állatreformmal!
221. hozzászólás - 2009.12.19. 18:03:37 (Válasz Otoaak #217 hozzászólására.)
221. hozzászólás - 2009.12.19. 18:03:37 (Válasz Otoaak #217 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.12.19. 16:09:38
Epik, ellen nálunk elég jól látszik, hogy változó, hogy ki van előnyben. A varázsló epik ellen a harcosok, a harcos ellen a varázslók, és vannak különleges esetek. Szélsőséges esetben, mint a mostani V1-en, ahol a vari, az elég kis sebzésű, de legnagyobb levonású adott nagy eséllyel -125 Tám, Véd, Erőt, és -250 Taut, és pl 370 IQvak a többiek nem védték le, és én ütöttem bele sokszor 5-6000-eket, míg a harcosok 500-at, de volt fordítva is, de volt varázsló epik akit 10-ból jó ha egyszer találtam el, akkor is gyenge lett a sebzésem, a harcosok meg sokat sebződtek, de aprították, 5-6 találattal... (Van amit 100 alatti támadóvbal 4szer eltalálok, igaz nem sebzek szinte semmit a harcosokhoz képest.)
Kalandoknál lehet én vagyok szerencsétlen, de elég sokat kell dobnom, mert erő vagy támadás próba van benne, az IQ gyakoribb, Tau próbát viszont szerintem vagy 3-szor kaptam összesen.
Küldetésnél a nem ismételhetőknél mindekinek vegyes karit kell csinálni, utána lehet specializálódni komolyabban, ismételhetőnél a bénítós mindent visz. A kit varis is gyors a többihez képest, napi egyet meg lehet csinálni, de bénítást láttam egy szerencsés karinál, aki ellőtt ha jól emlékszem kb 27 PP-t a kristályra és 3-szor lett meg, csatánként 3-4 bénítással, utána elment pihenni, és éjszaka, még egyszer összehozta neki a kristály. Ilyen küldi nincs még egy főleg KHval kombinálva, de nélkülük is meglehet napi 2 25PPből + 1 pihenésből. Krit variból napi állatszintlépés kevesebb, mint napi 1, de ugye az időzíthető, térkapu 4 nap. Itt vegyes karié az egyértelmű előny, aki bénít is és krit varit is csinál... (A sajtoló-idomító még csinálható lassabban, mint 4 nap, de időzíthetően, a többi sokkal lassabb, akár ki is lehente őket venni... Esetleg szerencsével a kalandos jön még szóba...)
A lélekszívásnak nem kéne, hogy köze legyen az összehasonlításhoz. Azért ha csak a térkapuban nézzük már napi szinten is bónuszokat ad. Szerintem a magasz szintű kariknál akár több ezer LÉ/térkapu (2500-3000 nagyon elrugaszkodott? Portyában 1700-akról beszéltek, és a térkaput még én is megütöm 4-szer krittel, és semmi elnyelése, vagy hasonló...), és 80% Lélekszívásnál egy-két ember szerintem ilyesztő mennyiségeket bezsebel ebből, a KH nagyon megerősíti, mert tőlük mindig lehet szívni, de lejjebb sem lehet elhanyagolható, amíg nem volt Kh szövitársak nagyon szép számokat mondtak napi LÉ szívásból, és nem voltak extra táposak, főleg az akkori 10-20%os szívásokkal. Ez sajnos - főleg, hogy 6 hónap volt a közelharc előnye egy 15 hónapja tartó játékban, és még most sincs rendben, csak kezd alakulni, mert pl a KH ellen nincs LÉ szívás variból: a max 10%-ot le is védik azonnal, amint bejött - igencsak eltorzította az arányokat, ilyen szempontból van köze, és kellene vele számolni, de ezt még csak közelíteni sem lehet.
SOlaris: 100-as erővel 100-as támadással hányas szinten lehet kalandokat csinálni, és mennyi pluszpontból? Itt fent öltözhetek akárhogy 270 feletti próbák finoman szólva nem érik meg. (Ez nem feltétlenül baj, sőt, valahol éppen az lenne jó, ha nem mindenki tudna minden kalandot megcsinálni, hanem csak azt amiben jó, és tényleg komoly próbáknak lenniük, de szerintem ezt nem sokan gondolják ugyanígy, és még a top kariknál a közelítő függvényt sem sikerült belőni, úgyhogy ez egyenlőre marad magánvélemény, ha rendbe jött majd megérhet egy közvéleménykutatást.)
Küldetések? Kalandok? Epik? Miért és hol van hátrányban ? Kalandok 80%-ba van IQ vagy tau próba erő meg támadás kb. 20-% ezzel el is mondtam szerintem mindent.... epikus ellen próbálj meg csak 50% találati arányt hozni.... Küldetéseknél meg nem igazán értem mire gondolsz, nincs olyan ami erőt támadást stb. kérne az ismételhetőek között meg van minimum 4 a bénítőson kívül ami rotálható.
Lészívás térkapuban meg KH ellen jó igazán ezeknek meg semmi köze a fizikai harc vs. mágia dologhoz szerintem.
Lészívás térkapuban meg KH ellen jó igazán ezeknek meg semmi köze a fizikai harc vs. mágia dologhoz szerintem.
Epik, ellen nálunk elég jól látszik, hogy változó, hogy ki van előnyben. A varázsló epik ellen a harcosok, a harcos ellen a varázslók, és vannak különleges esetek. Szélsőséges esetben, mint a mostani V1-en, ahol a vari, az elég kis sebzésű, de legnagyobb levonású adott nagy eséllyel -125 Tám, Véd, Erőt, és -250 Taut, és pl 370 IQvak a többiek nem védték le, és én ütöttem bele sokszor 5-6000-eket, míg a harcosok 500-at, de volt fordítva is, de volt varázsló epik akit 10-ból jó ha egyszer találtam el, akkor is gyenge lett a sebzésem, a harcosok meg sokat sebződtek, de aprították, 5-6 találattal... (Van amit 100 alatti támadóvbal 4szer eltalálok, igaz nem sebzek szinte semmit a harcosokhoz képest.)
Kalandoknál lehet én vagyok szerencsétlen, de elég sokat kell dobnom, mert erő vagy támadás próba van benne, az IQ gyakoribb, Tau próbát viszont szerintem vagy 3-szor kaptam összesen.
Küldetésnél a nem ismételhetőknél mindekinek vegyes karit kell csinálni, utána lehet specializálódni komolyabban, ismételhetőnél a bénítós mindent visz. A kit varis is gyors a többihez képest, napi egyet meg lehet csinálni, de bénítást láttam egy szerencsés karinál, aki ellőtt ha jól emlékszem kb 27 PP-t a kristályra és 3-szor lett meg, csatánként 3-4 bénítással, utána elment pihenni, és éjszaka, még egyszer összehozta neki a kristály. Ilyen küldi nincs még egy főleg KHval kombinálva, de nélkülük is meglehet napi 2 25PPből + 1 pihenésből. Krit variból napi állatszintlépés kevesebb, mint napi 1, de ugye az időzíthető, térkapu 4 nap. Itt vegyes karié az egyértelmű előny, aki bénít is és krit varit is csinál... (A sajtoló-idomító még csinálható lassabban, mint 4 nap, de időzíthetően, a többi sokkal lassabb, akár ki is lehente őket venni... Esetleg szerencsével a kalandos jön még szóba...)
A lélekszívásnak nem kéne, hogy köze legyen az összehasonlításhoz. Azért ha csak a térkapuban nézzük már napi szinten is bónuszokat ad. Szerintem a magasz szintű kariknál akár több ezer LÉ/térkapu (2500-3000 nagyon elrugaszkodott? Portyában 1700-akról beszéltek, és a térkaput még én is megütöm 4-szer krittel, és semmi elnyelése, vagy hasonló...), és 80% Lélekszívásnál egy-két ember szerintem ilyesztő mennyiségeket bezsebel ebből, a KH nagyon megerősíti, mert tőlük mindig lehet szívni, de lejjebb sem lehet elhanyagolható, amíg nem volt Kh szövitársak nagyon szép számokat mondtak napi LÉ szívásból, és nem voltak extra táposak, főleg az akkori 10-20%os szívásokkal. Ez sajnos - főleg, hogy 6 hónap volt a közelharc előnye egy 15 hónapja tartó játékban, és még most sincs rendben, csak kezd alakulni, mert pl a KH ellen nincs LÉ szívás variból: a max 10%-ot le is védik azonnal, amint bejött - igencsak eltorzította az arányokat, ilyen szempontból van köze, és kellene vele számolni, de ezt még csak közelíteni sem lehet.
SOlaris: 100-as erővel 100-as támadással hányas szinten lehet kalandokat csinálni, és mennyi pluszpontból? Itt fent öltözhetek akárhogy 270 feletti próbák finoman szólva nem érik meg. (Ez nem feltétlenül baj, sőt, valahol éppen az lenne jó, ha nem mindenki tudna minden kalandot megcsinálni, hanem csak azt amiben jó, és tényleg komoly próbáknak lenniük, de szerintem ezt nem sokan gondolják ugyanígy, és még a top kariknál a közelítő függvényt sem sikerült belőni, úgyhogy ez egyenlőre marad magánvélemény, ha rendbe jött majd megérhet egy közvéleménykutatást.)
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Dirmond V2
Pontszám: 5.44