Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Le az állatreformmal!
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
21. hozzászólás - 2009.12.11. 00:26:52 (Válasz nasdfil #14 hozzászólására.)
Ja még valami, nem kell hozzá egy Nasdif, hogy 70. szint környékén bekapj egy 4k sebzést!

Szaros 250-300 közti taumaturgiákkal rohangálunk v3-on:

1. Sy Web 4283
2. Dorina Snowflake 4158
3. Wart 3968

Tudom, hogy ez a kisebb káoszsújtás nagy szórású maximuma miatt van, de ha lejebb nézed, a tauk még kisebbek, és eltörléssel a rekordok:

5. XARDAS THE MAGIER 2857
6. NoVan 2808
7. Althar 64 2687
8. Valdimir 2685
9. Sátánfajzat 2655
10. Blade 2642
11. Wood 2600

Saját tapasztalatom, hogy szaros thrax halálcsapással 1600-1900 közt sebeztem (ellenfél elnyelésétől függöt...) 190-es alap tauval.

Ekkor körönként a kritikussal duplázott blökisebzéssel se kaptam be 600 felett soha!

Most egy átlagos harc így indul nálunk varázsló ellen (Ugye "kicsi" a vari alap sebzése a rengeteg extra hatás miatt!):
Sy Web int, mire egy dimenziókifordítás sújt le rád. 2379 pontnyit sebzett. Kritikus sebzés! A varázslat hatással van rád: -19 Támadás, -18 Védekezés, -18 Erő. Az állataid 238 életpontot sebződtek.


Míg egy top harci kör valahogy így (Ha 3x eltalál, már örömünnepet űl ):
McPaul az Árnypengével a felsőtestedet célozza! 379 pontnyit sebzett rajtad. Kritikus sebzés! Ellenfeled lélekenergiát szív el! (-6 lélekenergia) Végzeted, Tanngniostr, Megkövesedett óriássün és Nekromanta vezér is rádtámadnak. 4 támadással 155 sebzés!


Ne mond nekem, hogy alátámasztva érzed az állításodat, mely szerint esélytelen a varázsló...
A hozzászólást Birka módosította 2009.12.11. 00:29:32-kor
Pontszám: 6.44
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
22. hozzászólás - 2009.12.11. 00:34:01
Ha nem húz védőt, márpedig nem húz akkor bizony esélytelen.

Nekem V2-n, klizmával: 54. szint, Legtöbb okozott sebzés: 2620 (eddig )most védekezést húzok, hogy még azt az 500 sebzést se tudják bevinni. Muhahahaha...^^

Edit:
Erő: 35
Támadás: 95 (+4)
Védekezés: 198 (+98)
Egészség: 91 (+20)
IQ: 177 (+61)
Mágia: 125 (+51)
Taumaturgia: 200 (+51)
Szerencse: 163
A hozzászólást Eliteninja módosította 2009.12.11. 00:34:42-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 3.99
népszerűbalgosFérfi
Végzetúr tehetség
175 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
23. hozzászólás - 2009.12.11. 05:53:53
"Y. pihenés nélkül támad. 601 pontnyit sebzett rajtad. L. H., E. H., B. H. és T. H. is rád vetik magukat. 4 támadással 421 sebzés!"

Szerzői stb jogokra tekintettel...

Jelzem nem kritikust ütött.
Pontszám: 7.20
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
24. hozzászólás - 2009.12.11. 07:08:58
Szerintem 80. szinthez képest neked is elég kevés a védőd
A hozzászólást Eliteninja módosította 2009.12.11. 07:21:37-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 4.66
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
25. hozzászólás - 2009.12.11. 09:57:50
Mindenki a maga szemszögéből látja a dolgokat, nekünk viszont jó rálátásunk van az egész játékra.

De beszélek majd Barattyal, csinálni fogunk egy statisztika programot, ami folyamatosan jegyzi a varázslat és fizikai sebzés arányt szintek szerint, akkor kiderül az igazság... Mondjuk látatlanban megmondom, hol az egyik, hol a másik lesz nagyobb, függően attól, mennyien hordáznak, mekkorák a kritikusok stb... Ha azt mondanám hogy 37. szinten a varázslók átlagban 20%-kal többet sebeznek, akkor minden 37. szintű "harcos" sirni kezdene. Ha azt mondanám, hogy 70. szinten a harcosok 50%-kal többet sebeznek, akkor minden 70. szintű varázsló sirni kezdene...

Ahogy a Mátrixban Neónak mondták: nincs kanál.
Nincs harcos és varázsló. Ez nem dungeons & dragons játék. Pont a hasonló játékok állandó vitáját akartuk elkerülni a kasztokról, ezért itt nincsenek ilyenek. Ha úgy érzed, gyenge a mágikus sebzésed, fejleszd az IQ-t és taut. Ha gyenge a fizikai, akkor a támadást és az erőt...
Pontszám: 7.20
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
26. hozzászólás - 2009.12.11. 10:16:29 (Válasz Birka #21 hozzászólására.)
pont azon a szinten vagy, ahol a vedelem meg tul magas a tamadashoz kepest. varj meg 5-6 szintet es helyre fog allni a dolog (sot at fog billenni utes fele ahogy bejon a LEszivas)
Pontszám: 7.54
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
27. hozzászólás - 2009.12.11. 10:22:33 (Válasz Endyr #26 hozzászólására.)
Van egy +16-os gyűrűm meg egy +10-es nyakláncom...

Normál halandó akkor fixen varázslóval játszon???
Pontszám: 6.44
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
28. hozzászólás - 2009.12.11. 10:40:57 (Válasz Miklós #25 hozzászólására.)
Ami biztos, hogy az állatok sebzése szinte feleződött amióta nem ütnek kritikusat. Sőt, még kisebb lett, mert az erőbónuszt is lecsökkentettétek 20%-al. Ilyen brutális változtatásokkal totálisan tönkrevágtok egy-egy hosszú távú koncepciót. Legalább egy új szakit berakhattatok volna, amivel az állatoknak adott volna kritikus ütést. Epikusok ellen mindenképp kellene.

Az epikus csaták még nehezebbek lesznek mint eddig voltak. Akár több ezer sebzéstől esnek el a karakterek ezáltal. Ezt persze megint nem a top szövetségek fogják megérezni, hanem mindenki más. A sebzések feleződésével újabb állatoknak adható tárgyak vesztették el értelmüket. Nincs értelme sem sebzést, sem támadást növelő tárgyakat adni az állatnak, sokkal kevesebbet érnek mint eddig. Marad a tp-t adó és a LE rablást növelő tárgy a használható tárgyak között. A lélekgyémántokért szerezhető tárgyakat szinte senki sem fogja megvenni, mert mostanra az állatoknál szinte csak az számít, hogy minél nagyobb legyen az elnyelése, és minél gyorsabban lépjen szintet.
Elhamarkodott döntésnek érzem, hogy ilyen drasztikusan változtattátok a sebzést a végzeturas találkozó pár hozzászólója alapján.

Értem én, hogy Nasdfil panaszkodott, hogy nehezebben megy neki mostanában, de több száz tulajdonságpontnyi hátránya van bárki máshoz képest, ráadásul olyan varázslatot használ, aminek bődületes a randomja. Az, hogy mégis tud portyákat nyerni, azt bizonyítja, hogy nem gyenge a varázslat, igenis életben tud maradni vele egy 300-400 tulponttal gyengébb karakter is vele. Ugyan ezt nem tudná megtenni ha a közelharcot eröltetné a varázslatok helyett...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.45
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
29. hozzászólás - 2009.12.11. 11:20:52 (Válasz Miklós #25 hozzászólására.)
Oké, hogy nincs harcos és varázsló külön ez eddig is világos volt. De akkor fogalmazok úgy, hogy a portya ismét eltolódott a varázshasználók győzelmének irányába. Remélem így megfelel. Nem csak én írtam, hogy ez így nem jó és a régi rendszer sokkal jobb volt. Mi van azokkal akik nem sablonkarit akar, ugye hogy mindenre nyom, hanem mondjuk ezzel is színesebbé akarja tenni a játékát, hogy valamelyik tult előnyben részesíti. Van varikarim és közelharci is, szóval senki ne mondja nekem azt, hogy elfogult vagyok. Varázslóval sem csak 2 tulajdonságot kell húzni, mint ahogy egyesek teszik. Az előző rendszer jó volt, helyrebillent az egyensúly nagyjából a portyában. Szerintem hibás lépés volt megváltoztatni, ha bugos volt ha nem.
V1:Eliteninja
Pontszám: 4.51
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
30. hozzászólás - 2009.12.11. 11:26:29 (Válasz Ariel #28 hozzászólására.)
Ha nasdfilnak nem annyi lenne a védője, mint egy 55 szintű varinak akkor nem menne nehezebben
A hozzászólást Eliteninja módosította 2009.12.11. 11:27:07-kor
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.51
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
31. hozzászólás - 2009.12.11. 11:29:06
Mellesleg amig van rubin és smaragd horda addig szerintem egyértelmű, hogy a smaragd inkább a varázslatra gyúr a rubin meg inkább a közelharcra, mert arra kapnak bónuszt.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.51
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
32. hozzászólás - 2009.12.11. 12:10:24 (Válasz Eliteninja #30 hozzászólására.)
A 200 védelemre: Ez most per pillanat taktika kérdése, terveben volt, hogy a nyári kihagyás utána Védekezést felhúzom, de aztán elég sok beszélgetésből - köztük Birkával a találkozón beszélve, aki nagyon sok mindenre rávilágított, köszönet érte - szeritnem van egy jobb ötletem, és működni látszik, mert láthatóan erősebb vagyok epik ellen és portyában is. (Amúgy harcosként, ahogy számolgattam is inkább IQt húznék, mint védelmet, de ez magánvélemény.)
Amúgy nem tudom, én úgy látom, hogy aki egy állattal harcol annak jóval alacsonyabb szintűek, mint aki többel, pedig én nem csarélek gyakran állatot, és sokat gyakorolnak maxos kennelben. Nekem sajna a nagy tulösszeg hátrány miatt nincs választásom, vastag bőr, sebgyógyítás és hasonlók nem igazán férnek bele.
Érdekesek voltak a fenti közelharci sebzések, igaz nekem az elnyelésem még állattal sem sok - a varázslós cuccok inkább a varázslatokat nyelik el - de ezek alacsonynak tűnnek, nálam alacsonyabb szintűtől kaptam tegnap, ahol én támadtam, tehát állatom is volt, (az első csata amire rákattintottam, még párba belenéztem jópár példa van még, ha kell):
"Bobek pihenés nélkül támad. 558 életpontot vesztettél. Musi, Dömper, Markoló és Tolólap is rádtámadnak. 4 támadással 403 sebzés!"
Igaz: Galmuszk nagyon rég ütött meg, 20% fölé még büntetővel sem hagynak gyúgyulni, de nem hiszem el, hogy 12 szinttel magasabban nem ütne ennyit, akár átlagban, hisz ebben a csatában is közel 700 volt az átlagsebzés...
Egyébként bármilyen is lesz a játék, én most akkor is varázslóval játszom - nagyon nincs is más választásom annyira specializáltam - és nem érdekel Neo-nak mit mondtak, Morpeust, az Orákulumot, és Neo-t is levarázsolom pár szint múlva
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 4.73
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
33. hozzászólás - 2009.12.11. 12:14:01 (Válasz nasdfil #32 hozzászólására.)
Tehát kicsi a védekezésed, szar az elnyelésed (most sincs nálad állat), a páncéljaid nem adnak harci védelmet és panaszkodsz, hogy sokat sebeznek rajtad mások. Ezek után tök logikus szabályváltoztatásért sírni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.68
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
34. hozzászólás - 2009.12.11. 12:26:55 (Válasz nasdfil #32 hozzászólására.)
Nasdfil, ha csak IQ-t, taumaturgiát és kritikus varit fejlesztesz, se védelmed, se állatod, se támadásod, ráadásul több száz tulajdonságpontnyi lemaradásban vagy, akkor nem azon kéne csodálkozni, hogy nagy pofonokat kapsz, inkább azon, hogy van még portya amit megnyersz.

Sajna a találkozón Miklós bedőlt, és most hibás döntést hozott...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 7.91
kedvencOffsboyFérfi
Végzetúr mester
4654 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
35. hozzászólás - 2009.12.11. 12:33:53
Drasztikusan butábbak lettek az állatok, gyakoralatilag nincs értelme a hordázásnak, le kell felejteni a .csába, és egy állatot tartani az elnyelésért, az még gyorsan is fejlődik. Elég kellemetlenül érintett a reform egy héttel azután, hogy meglett a 60as hordázás.
Az állatnak egyetlen értékelhető előnye az elnyelés, nagyon hiányzik a varázslatkör kompenzációjára az a sebzés, amit elvettek tőlük.
Persze ezt a saját szemszögemből - smaragdként - mondom.
Mini event menetrend - https://goo.gl/0W5E6l
Pontszám: 5.35
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
36. hozzászólás - 2009.12.11. 12:38:39 (Válasz Offsboy #35 hozzászólására.)
Van egy bitang nagy pozitívuma, csak senki nem szeret annyit számolgatni, mint én

A kritikus duplázza a fegyver átlagot, de az erőbónuszt nem, az állat nem örökli a kritikust, azaz kiszámolható mennyi a kritikus adta dupla, azaz mennyi az erőbónusz, azaz mennyit is ér valójában az erő Tudom ez már fanatizmus...
Pontszám: 6.44
kedvelt tagnasdfilFérfi
Végzetúr
84 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
37. hozzászólás - 2009.12.11. 12:48:17 (Válasz Mortimer #33 hozzászólására.)
Nem csak ezt a 3-at feljesztem, például többek között krit ütést sem kaptam már egy jó ideje, és én elég nagy arányban kritikust ütök ha találok. Az a rész nem érdekel, amikor állat nélkül vagyok: csak olyan csatákra és adatokra hivatkozok, amikor én támadok, állattal/állatokkal megyek. (Nem érdekel, ha kamrába hurcolnak, ha valaki megtámad, úgyis nyer, mert felettem éppen azok vannak akik a kristályból 3 milla fölött megszedték magukat, vagy ha lentről jön támadás, akkor kivégzéssel operálnak.)
És én általában az arányokról beszélek, nem feltétlenül magamról. Hidd el, úgy hogy gyakran lefelé támadok sem fordult még soha elő, hogy 10-nél többen lettek volna a kamrámban, de általában 4-5en vannak. Én gyenge vagyok ezen a szinten, és ez a fejlesztés nem módosít akkorát az arányon. Egyszerűen 25%om van, hogy yerek egy csatát (ha én támadok, és nem a TOP5-öt támadom), mert ütök 4-5000-et, ő meg nem üt kritet ellenem, és a szerencse miatt nem talál mindig, jobb napjaimon ez kicsit megnő, de 50% fölé soha . Viszont éppen ilyen felépítésben szerintem elég jó statisztikákat tudok arra, hogy a varázslatok sebzése, és a közelharci sebzések milyen arányban vannak. Most vettem egy kisebb szórású varit megnézem azzal milyen adatok jönnek ki. (Ahogy Mortimer írja minden látható közelharci skillem gyenge - ami nem látható pl a krit ütés az viszont nem. Viszont a varázslós tulajdonságok és skillek magasak. Így nagyrészt papírforma szerint nálam megvan hogy csak varikörben csinálok valamit az ellenfél meg közelharcben.)
Még egyszer mondom, a verem érzékenyen érintett a többi fejlesztés kevésbé, szeritnem Nasdfil Sortenil már nem lesz erősebb semmitől, mióta bejött a kristály na a kristály reformokat azt támogatnám, az hazavágta anno a taktikámat, és napi több, mint 100ezres különbségeket okoz, a mostani változás valamennyit segít, csak a legerősebb karik még erősebbek lesznek tőle...)
Amit Mikós a találkozón mondott az volt, hogy a cél az hogy a varikör sebzése a közelharci összsebzés valahogy hasonló legyen.

Ha már itt vagytok akkor viszont megkérdezem: nagyon elrugaszkodottak azok a számok, amiket írok? Monjuk Nálad Ariel mennyi a 1 közelharci sebzés (állatokkal), és egy varisebzés aránya?
(Alacsonyabb szinten nem nagyon tudok mit mondani, egy karakterrel játszom V1-en, V2-n meg inkább harcosabb beállítással.)
Nasdfil Sortenil V1
Dirmond V2
Pontszám: 5.97
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
38. hozzászólás - 2009.12.11. 12:57:34
Csak egy megjegyzés: Aki ebben a játékban azt mondja "varázsló kari" vagy "harcos kari", az már tévúton jár. Aki itt sikeres akar lenni, annak varázslónak ÉS harcosnak kell lennie. Felesleges Galmuszkot Nasdfillal összehasonlítani, Galmuszk sokkal erősebb varázslásban is (Nasdfilnak szintjéhez képest alacsony az IQ-ja).

Aki itt "jó" akar lenni, annak nem az IQ-t, a támadást vagy bármi mást kell növelnie, hanem gyorsan és ügyesen kell reagálnia a változásokra. Aki elhanyagolja akár a varázslást, akár a közelharcot, azt bizony sok kudarc fogja érni.
Pontszám: 6.42
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
39. hozzászólás - 2009.12.11. 13:00:54 (Válasz Miklós #25 hozzászólására.)
Nem nagy dolog osszevetni a dolgokat. Valyon átlagosan melyik tulajdonság a legmagasabb a karektereknél, milyen fókuszkristályokat használnak legtöbben milyen tárgyakat stb. 2 teszt világ is fut és mégsincs elég adat arról mik a legnébszerűbb tulajdonságok és tárgyak, hogy össze lehessen vetni van e bizonytalanság a rendszerben? Ez elég viccesen hangzik. A játékosok többsége elég egyértelműen abba az irányba fejleszt ami jövedelmezőbb és több sikerélménnyel jár (legalábbis a nagy többség). Kb. ránézésre is látszik az aránytalanság elég ha az elejétől visszafele elkezditek egyenként megvizsgálni a karaktereket. Kb. 10 perc alatt le lehet szűrni a megfelelő konklúziót.

Persze lehet, hogy az IQ fejlesztés csak szükséges rossz és igazából minden csata közelharcban dől el. Az egész varázslós dolog csak divat és a karakterek 70-80%-nak csak azért az IQ a legmagasabb tulajdonsága mert nem akartak kimaradni a divathullámból.

Nem kicsit furcsán hat Miklós pont neked azzal érvelni, hogy nincs varázsló meg harcos.

Ha csak tényleg LE-ből a legnagyobb számokból összegyúrt masszák vannak akkor teljesen fölösleges ezen vitázni. Nem kell semmilyen specializáció meg hasonlóak aki előbb indult több LE-t költ nyerjen automatikusan, max. egy "kis" randommal megfűszerezve és felejtsük el az egészet. Ez a legbiztosabb útja a fentarthatóságnak nem kell semmilyen egyensúlyal vacakolni had menjen minden a maga útján.

Nasdfil: már rég lehetne olyan varázslatod amivel sokkal eredményesebb is tudnál lenni. És bocs de Galmuszk nem harcos, neki is az IQ-ja a legmagasabb tulajdonsága. Az meg megint egy másik dolog, hogy szerinted a te sebzésedet az ő közelharci sebzésével kellene összehasonlítani... mennyivel költehtett többet vajon mint te ? 15-20 millió LE-vel, végülis tényleg ugyan az a kategória....
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 8.52
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Le az állatreformmal!
40. hozzászólás - 2009.12.11. 13:21:37 (Válasz Jeriko #38 hozzászólására.)
Jerikó: csak akor lenne igazad, ha minden tulajdonságot egyformán érné meg fejleszteni, de ez sosem volt így. Aki közelharcra és varázslásra is költ azt a harcosok meg a varázslók is jó esélyel meg fogják verni. Az optimális taktika nem a mindenhez értés, hanem a megfelelő szintű IQ és a többi tulajdonság valamilyen fokú szinten tartása. Tényleg nincs varázsló meg harcos. Csak IQ dominancia van meg rosszul elköltött LE. A nagyon szélsőséges megoldások nyílván nem kell életképesek legyenek, az viszont gáz ha egy jól működő hónapok alatt kialakított taktikák egyik napról a másikra teljesen átrendeződnek.

Újabban az összes változás valami hibára vagy rosszul megválasztott arányokra hivatkozva kerül játékba és nyír ki olyan taktikákat amik ezekre épűltek. Gondolok itt a kivégzéstől kezdve mindenre. A tényleges hibák meg mint pl. a 15%-ra kerülés visszaszámlálás bugja meg bent maradnak. Miért a változatosságot kell kinyirni a játékból és miért nem a tényleges hibákat javítják? A pók meg VF-es taktika miért maradhat az alternatív megoldások meg miért nem ? Vagy "pók" karakter sincs csak jó portyás meg szintjén aránytalanul fejlődő se csak "jó" taktikai érzékű lassan fejlődő vagy , hogy ? Csak az egyértelmű dolgok működhetnek ami "kiveri a szemedet" taktika?

Kíváncsi leszek az IQ teszt mikor kerül be a játék regisztrációjához ahol kiszűrik a 100 fölöttieket és nekik nem engednek karaktert generálni, hogy kizárják a "renitens" elemeket a játékból.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 7.51
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!