Jelenlegi fejlesztések
1. hozzászólás - 2013.04.03. 13:45:11
1. hozzászólás - 2013.04.03. 13:45:11
Szeretnék egy kis tájékoztast adni nektek a jelenleg zajló és rövid távon várható fejlesztésekről, változásokról.
A mai nappal nekerült a játékba az a lehetőség, hogy a karakterek világok között mozoghassanak. V1, V2 és V3 között bárhogyan, ill. V5-ről V1,V2,V3-ra. További részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,849.0
Jelenleg azon dolgozunk, hogy csökkentsük a szerver terhelést. Korábban elég sok optimalizálást hajtottunk végre, ill. az adatbázist egy külön szerverre helyeztük át, de ez sem volt elég, ezért most a világokat is szét fogjuk osztani több szerver között. Remélhetőleg ezt 1-2 héten belül sikerül megvalósítani, és ez látványos teljesítménynövekedéssel jár.
Top prioritással dolgozunk a V4-es Feladatok okozta problémán. A feladatok tervezésekor nem láttuk sajnos előre, hogy egy 3x sebességű, újonnan induló világon bizonyos feladatok (állateledel az első néhány napon, energiakristályosító építés stb) nem lesznek teljesíthetőek, és az ősköves dekrétum csak egy végső vészmegoldás volt a Feladatokhoz, nem pedig egy kötelező dolog. A húsvéti ünnepek és a gyors fejlődés miatt sajnos mire reagálni tudtunk volna a problémára, a világ már el is hagyta ezeket az alacsony szinteket. A legegyszerűbb megoldás, amit ki tudtunk találni, hogy alacsony szinten (10. szintig) a feladatok ne csak őskőből, hanem lélekgyémántból is kiválthatóak legyenek. Ezt hamarosan megvalósítjuk, de szeretnénk a mostani V4-eseket is kárpótolni akik közben a 10. szintet már elhagyták. Ezért a mostani V4-en kivételesen ez a lehetőség jóval tovább fog majd élni, nemcsak 10. szintig.
Több különböző játékos igényre való reagálásképp született meg egy új fejlesztés, a napi ajánlatok. Egyrészt, többen jelezték hogy bizonyos tárgyakat, erőforrásokat a játékban nehezen, vagy csak szerencsétől függően lehet beszerezni, és szükség lenne alternatív lehetőségekre. Másrészt, régi igény volt, hogy a kiégett őskövekkel is lehessen valamit kezdeni. Harmadrészt, a napi rutinoknál már a kezdetek kezdetén szerettünk volna minden nap egy egyedi, kedvezményes vásárlási lehetőséget kínálni. A végső fejlesztés úgy néz ki majd, hogy a napi rutinok oldalon minden nap lehetőséged lesz 1 tárgy megvásárlására. Az ajánlott tárgy minden nap más lesz, véletlenszerűen választjuk ki egy táblázatból, viszont egy hónapon belül minden tétel sorra kerül. Tehát minden megjelenik majd, csak a sorrend nem lesz kiszámítható. Lesznek tételek, amelyek minden hónapban, lesz olyan, ami egy hónapban többször, és olyan is, ami csak kéthavonta jelenik meg. A tételek jelentős része kiégett őskőért is megvásárolható, de egy része csak őskőért. Igyekeztünk elkerülni a "kényszertápolást", tehát a listán a csak ősköves tárgyak között főleg olyanok vannak, amelyek kényelmet, gyorsítást stb. adnak, ill. olyanok, amelyek más módon is kiválthatóak, de azért lesz 1-2 prémium tétel is, mint pl. relikviakupon, mivel erre is jelentős igény volt részetekről. Ez a fejlesztés hamarosan bekerül a játékba.
A mai nappal nekerült a játékba az a lehetőség, hogy a karakterek világok között mozoghassanak. V1, V2 és V3 között bárhogyan, ill. V5-ről V1,V2,V3-ra. További részletek:
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,849.0
Jelenleg azon dolgozunk, hogy csökkentsük a szerver terhelést. Korábban elég sok optimalizálást hajtottunk végre, ill. az adatbázist egy külön szerverre helyeztük át, de ez sem volt elég, ezért most a világokat is szét fogjuk osztani több szerver között. Remélhetőleg ezt 1-2 héten belül sikerül megvalósítani, és ez látványos teljesítménynövekedéssel jár.
Top prioritással dolgozunk a V4-es Feladatok okozta problémán. A feladatok tervezésekor nem láttuk sajnos előre, hogy egy 3x sebességű, újonnan induló világon bizonyos feladatok (állateledel az első néhány napon, energiakristályosító építés stb) nem lesznek teljesíthetőek, és az ősköves dekrétum csak egy végső vészmegoldás volt a Feladatokhoz, nem pedig egy kötelező dolog. A húsvéti ünnepek és a gyors fejlődés miatt sajnos mire reagálni tudtunk volna a problémára, a világ már el is hagyta ezeket az alacsony szinteket. A legegyszerűbb megoldás, amit ki tudtunk találni, hogy alacsony szinten (10. szintig) a feladatok ne csak őskőből, hanem lélekgyémántból is kiválthatóak legyenek. Ezt hamarosan megvalósítjuk, de szeretnénk a mostani V4-eseket is kárpótolni akik közben a 10. szintet már elhagyták. Ezért a mostani V4-en kivételesen ez a lehetőség jóval tovább fog majd élni, nemcsak 10. szintig.
Több különböző játékos igényre való reagálásképp született meg egy új fejlesztés, a napi ajánlatok. Egyrészt, többen jelezték hogy bizonyos tárgyakat, erőforrásokat a játékban nehezen, vagy csak szerencsétől függően lehet beszerezni, és szükség lenne alternatív lehetőségekre. Másrészt, régi igény volt, hogy a kiégett őskövekkel is lehessen valamit kezdeni. Harmadrészt, a napi rutinoknál már a kezdetek kezdetén szerettünk volna minden nap egy egyedi, kedvezményes vásárlási lehetőséget kínálni. A végső fejlesztés úgy néz ki majd, hogy a napi rutinok oldalon minden nap lehetőséged lesz 1 tárgy megvásárlására. Az ajánlott tárgy minden nap más lesz, véletlenszerűen választjuk ki egy táblázatból, viszont egy hónapon belül minden tétel sorra kerül. Tehát minden megjelenik majd, csak a sorrend nem lesz kiszámítható. Lesznek tételek, amelyek minden hónapban, lesz olyan, ami egy hónapban többször, és olyan is, ami csak kéthavonta jelenik meg. A tételek jelentős része kiégett őskőért is megvásárolható, de egy része csak őskőért. Igyekeztünk elkerülni a "kényszertápolást", tehát a listán a csak ősköves tárgyak között főleg olyanok vannak, amelyek kényelmet, gyorsítást stb. adnak, ill. olyanok, amelyek más módon is kiválthatóak, de azért lesz 1-2 prémium tétel is, mint pl. relikviakupon, mivel erre is jelentős igény volt részetekről. Ez a fejlesztés hamarosan bekerül a játékba.
Pontszám: 8.73