Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Szövetségi küldetések
kedvelt tagZsanklodFérfi
Végzetúr tehetség
126 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
141. hozzászólás - 2011.07.23. 10:37:50
Minden hozzászólást nincs erőm végigolvasni, lehet, hogy ismételni fogok más játékosokat.


"- Növeljétek meg a lélekkút méretét a küldetés felvételétől kezdve 5%-kal!"
Oké.

"- Építsetek 10 szintet tetszőleges épületen! (Hatalom Tornyát is lehet)"
Oké.

"- Arassatok győzelmet 3 háborúban!"
Könnyen kijátszható szerintem. Haver klánok hadat üzennek egymásnak és felváltva kapitulálnak.

"- Gyűjtsetek X szinguláris anomáliát! (a küldetés ideje alatt portyázással és vadászattal találhattok szinguláris anomáliát a térképdarabokhoz hasonlóan)
(X= taglétszám** x 5)"
Oké.

"- Győzzetek le 3 epikus szörnyet!"
Oké.

"- Aktiváljátok a Pusztítás Citadelláját 7 alkalommal!"
A PC egy szemét épület (V5-ön szerencsére szinte senki sem használja), a használatát erőltetni meg elég perverz gondolat.

"- Lépjetek szintet X alkalommal!
(X = taglétszám x 1)"
Oké.

"- Használjátok a manakonstrukciót X alkalommal!
(X = taglétszám x 3)"
Oké.

"- Egyetlen napon menjetek el legalább X alkalommal vadászni!
(X = taglétszám x 50)"
Bennem lehet a hiba, de hogy kell egy nap alatt két szintet lépni?

"- Győzzetek X kihívásban amit ti kezdeményeztek!)
(X = taglétszám x 10)"
Oké.
A hozzászólást Zsanklod módosította 2011.07.23. 10:46:19-kor
V5 Rats
Pontszám: 4.83
kedvelt tagZsanklodFérfi
Végzetúr tehetség
126 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
142. hozzászólás - 2011.07.23. 10:53:15 (Válasz Birka #69 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.07.21. 12:09:09
Tehat szépen kijelented, hogy havi 2 szintlépés teljesen korrekt, de ha az ember nem ér rá, akkor sajnos nem kap semmit?
Ergó ha dolgozom, mert jut rá kapacitás akkor keresek, de amikor nem érek rá dolgoznia faszért nem kapok fizut?

Természetesen nekem is jól esne, ha leholdolom a karaktert, és dölne be a táp
Prismának igaza van! Tápot mindenkinek aki nem játszik, nem csinál semmit, nem fizet a játékért!


Beértékeltem már tizesre, de ez annyira jó, hogy mellé kell állnom gyorsan.
V5 Rats
Pontszám: 5.64
fórumozóViszok009Férfi
Végzetúr mester
3922 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
143. hozzászólás - 2011.07.23. 11:07:02 (Válasz Zsanklod #141 hozzászólására.)
Idézet: Zsanklod - 2011.07.23. 10:37:50
Minden hozzászólást nincs erőm végigolvasni, lehet, hogy ismételni fogok más játékosokat.


"- Arassatok győzelmet 3 háborúban!"
Könnyen kijátszható szerintem. Haver klánok hadat üzennek egymásnak és felváltva kapitulálnak.

* Nem feltétlenül, sok szövetség nem akar háborúzni és inkább rögtön kapitulál. Nem a haveri warról van szó, vagy legalábbis nem erről kéne diskurálni (persze ez is lehet ludas) de ez feltűnhetett már a JV-nek is, mert ezek Világ-események, hanem magáról a háborúról kéne beszélni, mert a jelenlegi formájában a kutya bolhája szintjét sem éri el.*


"- Aktiváljátok a Pusztítás Citadelláját 7 alkalommal!"
A PC egy szemét épület (V5-ön szerencsére szinte senki sem használja), a használatát erőltetni meg elég perverz gondolat.

*Perverz dolog, de akkor vegyük ki a KH-ból is, mert az is nagyon csúnya dolog? Színesítőelem, azok akik ezzel dobálóznak kis szövetségek vagy "perverzek". 20. szinten is csak 100K a semlegesítés V5 kivételével ez mindenütt lófing.*



"- Egyetlen napon menjetek el legalább X alkalommal vadászni!
(X = taglétszám x 50)"
Bennem lehet a hiba, de hogy kell egy nap alatt két szintet lépni?

* Egy küldetéssorozatot kell teljesíteni, amiben a nyitó hozzászólásban felsoroltak vannak benne, nem egy nap alatt kell lépni 2-3 szintet egy 160. szintű karakternek, mert azt nem lehet...*
» Tulok «

- Nem kell több kincsesláda, távozz tőlem SáTáN!!!
Pontszám: 4.97
kedvelt tagZsanklodFérfi
Végzetúr tehetség
126 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
144. hozzászólás - 2011.07.23. 11:17:53
Jogos, elnéztem.

Ha a teljes küldetéssor teljesítéséért jár ez a "jutalom", akkor túrós és semmi értelme agyalni rajta.
V5 Rats
Pontszám: 4.19
kedvencZimiFérfi
Végzetúr tehetség
151 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
145. hozzászólás - 2011.07.23. 17:32:39 (Válasz Miklós #82 hozzászólására.)
Ha már úgyis TP alapú a dolog, akkor a jutalmazás jó lenne, ha valamilyen folyamatos függvény alapján menne. Ez szerintem nem hangzik túl jó, hogy 2*2,5 szintet lépve rosszabbul járok, mint ha az egyik sorozat végén megvárom, hogy a többiek fejezzék be és pontosan két szintet lépek, majd a következő sorozat alatt lépek pontosan hármat.
V1 Mordred
Pontszám: 6.54
kedvelt tagViskosFérfi
Végzetúr mester
455 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
146. hozzászólás - 2011.07.23. 20:05:46 (Válasz Birka #57 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2011.07.21. 11:16:50
Mert a "normál" játékmenet alapján az "egyenletes" szintlépési sebesség minimum 2 szint/hónap (gyakorlatban 2-4), és mert Miklós úgy döntött, hogy nem tápolja tovább az amúgy is lassú fejlődésű tápgépeket.


Én EH-val megyek előre, ami AF képesség miatt 16% lassítást jelent. Ezzel kb. egy hónap alatt lépek szintet. Alacsony szinten valóban megvan a havi 2 szintlépés, de nekem nincs. Ebből arra következtetek, hogy tápgép vagyok.
Pontszám: 7.30
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
147. hozzászólás - 2011.07.24. 13:07:48
Jó ötlet.


"- Építsetek 10 szintet tetszőleges épületen! (Hatalom Tornyát is lehet)"
Ez egyértleműen arról szól, hogy szálljon be mindneki a HT buliba. Sajnos sok szövinek már más épületet nincs lehetősége építeni. Nagyon pozitív lenne, ah néhány sokáig fejleszthető kisköltségű (vagy fix. költségű) minimális tápot adó épület bekerülne a fejlesztéssel együtt/röviddel azután.

"- Arassatok győzelmet 3 háborúban!"
A legjobb ötlet lenne, HA megérné végre háborúzni. Jelenleg ez büntetés

"- Gyűjtsetek X szinguláris anomáliát! (a küldetés ideje alatt portyázással és vadászattal találhattok szinguláris anomáliát a térképdarabokhoz hasonlóan)
(X= taglétszám** x 5)"
Térképkeresés szaki erre is számít, netán a szubtéri érzékelés?

"- Aktiváljátok a Pusztítás Citadelláját 7 alkalommal!"
Érdekes. A lassításon és szívatáson kívül pontosan mi értelme van ennek amúgy? (igaz ez a 2 pont elég is:-) )

"- Lépjetek szintet X alkalommal!
(X = taglétszám x 1)"
Ha az inaktívokat kiveszitek a feltételi listából (aki hetente 3x lép be 10 percre azt is) akkro teljesíthető, amúgy ez baromira lelassíthatja az egész sort.

"- Használjátok a manakonstrukciót X alkalommal!
(X = taglétszám x 3)"
Inaktívokat itt is ki kell venni.

"- Egyetlen napon menjetek el legalább X alkalommal vadászni!
(X = taglétszám x 50)"
Kis szervezést igényel, de teljesíthető,.

** A taglétszám a küldetés felvételekor rögzített érték.

Azt gondolom bárhogyan is lesz 2 hétnél hamarabb nehéz lesz teljesítnei a feltételeket, de inkább 3-4 hét lesz reális. Mindenesetre, szép ksi agymunak elé állítja a szövetséget mind csapat mind egyéni szinten az optimális küldipörgetés. Egyszóval nagyon érdekes és jó fejlesztésnek tartom. A napi rutint erősen módosíthatja majd ez a szöviküldizés, megkockáztatom kifejezetten "forradalmi" hatása lesz a nyugvó állóvízre egy_egy aktívabb topszövinél. 3-4 hét alatt 2 zsintlépés (ha valaki pl szintlépés előtt parkol le küldifelvétel előtt) szerintem vállalható (a legnagyobb pókoknak nem, de őket úgysem fogja semmi rábeszélni arra, hopgy hagyjanak fel a brutális LE/TP arányért cserébe a lassú szintlépéssel).

Kérdés: a küdletések adott sorrendben jönnek, vagy mi döntjük el hogyan rotáljuk (ha volt kérdezve elnézést)?

Egy valamit viszont fontosnak tartanék: fél-egyévente legyen felülvizsgálva a küldetések (a hagyományos ismételhető küldetésekkel egyetemben!)! Fontos hogy bár a fejlesztés azért van hogy színt viygen a játékmenetbe egy idő után azon túl, hogy monotonná válik, és ennyi idő alatt kijönnek bizonyos gyermekbetegségek és módosítani kell a palettát (pl az egyes küldik játékkörnyezetre gyakorolt hatása, egyes küldik tlejesíthetősége időben/energiában, a napi játékrutinra gyakorolt eltúlzott időigény, stb, stb).
A hozzászólást Aurri módosította 2011.07.24. 13:10:03-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 9.02
kedvencMultifilterFérfi
Végzetúr mester
584 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
148. hozzászólás - 2011.07.24. 14:14:42 (Válasz Aurri #147 hozzászólására.)
Kérdés: a küdletések adott sorrendben jönnek, vagy mi döntjük el hogyan rotáljuk (ha volt kérdezve elnézést)?

Mi dönthetünk a sorrendet illetően
Pontszám: 7.35
kedvencPottomPannaNő
Végzetúr mester
2518 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
149. hozzászólás - 2011.07.25. 07:42:54 (Válasz Zsanklod #141 hozzászólására.)

"- Aktiváljátok a Pusztítás Citadelláját 7 alkalommal!"
A PC egy szemét épület (V5-ön szerencsére szinte senki sem használja), a használatát erőltetni meg elég perverz gondolat.


Azért elég kemény perverznek nevezni egy szinesítő épületet egy olyan játékban ahol kitalált végzeturak küzdenek mindenféle nyolclábú hatfejű szörnyekkel, varázsolgatnak meg fejszéznek. Elég perverz szerintem, hogy már 2éve idegen embereket szívok le nap mint nap, meg ők engem. Töltsd le a single verzsönt, akkor senki nem háborgatja a sellőpónis játékodat.

Akinek ez túl kemény annak, ajánlom Barbiet...

http://barbikajatekoldala.comsey.com
Pöttöm Panna- V1-Lélekőrök Szövetsége
Pontszám: 9.66
kedvelt tagZsanklodFérfi
Végzetúr tehetség
126 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
150. hozzászólás - 2011.07.25. 08:55:06
Biztosan színesíti a játékot (ezt még nem hallottam), szerencsére azért nem vagyok egyedül a véleményemmel.

Sellőpónis éppen attól lesz a játék, hogy a háborúzást teljesen feleslegessé teszi.
Élő példa a napokból. Egymillás lélekkúttal bíró (az nem rossz V5-ön) klán nagyon megverése után töltődött 37000 LE a kutunkba. Mivel már nem használjuk a PC-t, nem emlékszem, hogy hányas szintű csapással (ugye nem túl magas?) tudták volna azonnal veszteségessé tenni a háborút.
Ja és a kicsiket sem védi (ezt is hallottám már), mert nagyobb klánnak simán nagyobb a PC-ja.

Ui.: A Barbie-s játékokat elkezdtem letölteni.
V5 Rats
Pontszám: 4.74
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
151. hozzászólás - 2011.07.25. 10:46:18 (Válasz Zsanklod #150 hozzászólására.)
Színesíti a játékot. No, most már hallottad.
Másrészt felkapott dolog az alábbi frázist használni:
"szerencsére azért nem vagyok egyedül a véleményemmel."

De, egyedül vagy a véleményeddel, hacsak nem hozod ide azokat, akik osztják a nézeteidet ebben a kérdésben.
Én is sok mindent hallok, például olyat, hogy a repülőgépek kondenzcsíkja az nem is kondenzcsík, hanem alumínium és bárium, amivel mérgezik az embereket. Ahogy elnézem az eddigi megnyilvánulásaidat, te ezt most el fogod hinni, és egy másik fórumon erre fogod mondani, hogy:
"szerencsére azért nem vagyok egyedül a véleményemmel."

Frissítás:
Az elmúlt 15 perc aktivitása alapján valamelyikük tisztelt meg a lepontozással:
(Dozer, Idont\'Care Atall, Hype, Billyboo, Birka, Legacy, Piciklon, Baraty, Estrella, A7935, Tezuman, Habibu Herceg, Xena, Shutruk Nahhunte, Petking5)
A hozzászólást Shutruk Nahhunte módosította 2011.07.25. 11:00:15-kor
трамвай-инженер
Pontszám: 4.02
kedvelt tagZsanklodFérfi
Végzetúr tehetség
126 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
152. hozzászólás - 2011.07.25. 11:19:42 (Válasz Prisma #10 hozzászólására.)
Idézet: Prisma - 2011.07.20. 16:28:41


- Aktiváljátok a Pusztítás Citadelláját 7 alkalommal!

Ez nagyon csúnya lenne. Eleve nem is szabadna, hogy ilyen épület legyen, nem kellene még a használatára, és így a gyengébb szövetségek ellehetetlenítésére inspirálni a játékosokat.


Szegény Prisma kolléga azért ne legyen most lehülyézve! Ha lesz időm, esetleg kereshetek még hasonló hozzászólásokat.
A kondenzcsíkot meg csak a vizes szalmával működő repülőknél látod, de ezzel a véleményemmel eddig egyedül vagyok.

Valaki árulja már el, hogy mennyire színesítette a játékélményét, amikor egy háborúban "nagyerejű" klánék csupa "jóindulatból" megcsapták naponta!

Ui.: Szerencsére én csak felfelé pontozok, de amilyen gyorsan működnek lepontozóék, lassan el is megy a kedvem ezektől a "beszélgetésektől".
A hozzászólást Zsanklod módosította 2011.07.25. 11:35:53-kor
V5 Rats
Pontszám: 5.67
kedvencEstrellaNő
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
153. hozzászólás - 2011.07.25. 11:44:16
Zsanklod, nem kell keresned, én megerősítelek. Lassan két éve játszom ezzel a játékkal (bizonyára vannak, akik tapasztaltabbak nálam ezen a téren), de ha a saját tapasztalataimat nézem, bizony nem sokszor találkoztam ezzel a "színesítő elemével" a játéknak. Az én környezetemben alapvetően PC-ellenes mindenki. De bizonyára nem elég széles az ismeretségi köröm. Egyetlen háborúban sem merült fel, amelyben részt vettem, hogy használjuk.

Ebben a topikban is két javasolt szövetségi küldetés ellen tiltakoztam többször, az egyik a háború volt (szerencsére azt már Miklós kivette), a másik a PC használata.
Megoldható, mint küldetés, de nem emeli a játékélményt szerintem semmilyen formában.

U.i. A nevem szerepel a lehetséges lepontozók között, de tájékoztatásul közlöm, hogy soha nem pontozok le senkit, legfeljebb felpontozom, ami tetszik.
Pontszám: 7.60
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
154. hozzászólás - 2011.07.25. 11:50:02 (Válasz Estrella #153 hozzászólására.)
Miért veszitek ezt ennyire komolyan? Nem értem. Mekkora kárt lehet okozni PC-vel? Minimálisat.
трамвай-инженер
Pontszám: 3.29
kedvencEstrellaNő
Végzetúr tanonc
27 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
155. hozzászólás - 2011.07.25. 12:03:41 (Válasz Shutruk Nahhunte #154 hozzászólására.)
Én azért nem veszem túlságosan komolyan, de nem tartom jó ötletnek, mert sem közösségformáló ereje nincs, se a játék élvezetét nem növeli, a gyakorlati hasznáról már nem is beszélve, és találhatók ebben a topikban sokkal jobb javaslatok is ennél, érdemes lenne azokat megfontolni.
Pontszám: 7.60
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
156. hozzászólás - 2011.07.25. 12:15:41 (Válasz Shutruk Nahhunte #154 hozzászólására.)
Azért veszik/vesszük komolyan, mert lehet látni, hogy mi lesz, ha bekerül ez a küldetés. Nyílván a nagyobb szövetségek fognak először küldetésezni. Ők egyértelműen a kristályokat, és a olyan kis szövetségeket fogják lövöldözni, akiknek még nincs pc-jük. És mikor a kisebb klán kap egy csapást a semmiből, akkor nem azt fogják mondani, hogy "Te Józsi nézd má' milyen szép színesítő eleme a játéknak, annyira örülök, hogy ilyennel is találkozhattam" Ehelyett valószínűleg felháborodnak, elkezdenek levelezni, és abbahagyhatják a játékot. Őszintén kell ez a küldetés?
A hozzászólást Pietrus módosította 2011.07.25. 12:16:43-kor
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 8.86
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
157. hozzászólás - 2011.07.25. 12:24:38 (Válasz Pietrus #156 hozzászólására.)
Kell, hogy Miklós végre belássa, hogy oda kéne figyelni ránk. Mert így jelenleg a játék anyázik nekünk, és tele van olyan dologgal, ami miatt egyre többen hagyják abba. A térképes eventhez hasonlóan, ha ez is bekerül úgy, ahogy ő tervezi, akkor az lesz, amit ti mondtok, és talán belátja, hogy ha elég sokan mondunk itt valamit, azt érdemes megfontolni. Vagy nem, és a játék véget ér egyszercsak.

Szerintem ezért kell a PC.

Miklós, hova kell írni, hogy a púpos molados anyázást kivegyétek a listából?
A hozzászólást Shutruk Nahhunte módosította 2011.07.25. 12:26:03-kor
трамвай-инженер
Pontszám: 3.29
népszerűPietrusFérfi
Végzetúr mester
843 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
158. hozzászólás - 2011.07.25. 12:27:45 (Válasz Shutruk Nahhunte #157 hozzászólására.)
Ja értem, azért rakjuk be, hogy utána kivehessük. Végülis biztosan logikus. El is megyek az utca végére, hogy visszajöhessek.
http://vegzetur.wikidot.com/ Itt minden végzeturas kérdésre megtalálod a választ!

"Ha a kacsa nem tud úszni, nem a víz a hülye."
Pontszám: 8.58
kedvelt tagShutruk NahhunteNő
Végzetúr mester
559 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
159. hozzászólás - 2011.07.25. 12:28:38 (Válasz Pietrus #158 hozzászólására.)
Látsz más módot arra, hogy felhívd Miklós figyelmét arra, hogy nem viccből figyelmeztetik itt előre?
трамвай-инженер
Pontszám: 3.29
népszerűMcMadFérfi
Végzetúr mester
1290 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Szövetségi küldetések
160. hozzászólás - 2011.07.25. 14:17:55
A VÚ (elvileg) egy kaotikus világ.
Ehhez képest rengeteg a beállt helyzet (HT leosztva, rögzült stratégiák, stb.).
Fel kellene borítani a bilit egy kicsit pl. azzal, hogy több teret engedni az "emberi" tényezőnek (a Randommal szemben/helyett). Kiszámíthatatlanabb világ - érdekesebb élethelyzetek - előnyben az alkalmazkodni képesek a rögzült, rögzíthető állapotokat, technikákat követőkkel szemben.

Csak ismétlésként ennek szellemében az, amit a Háború reformnál is felvetettem ötletadónak kissé ideformálva:
ÉPÜLETREFORM:
A Pusztítás Citadellájának alkalmazása per pillanat kb. olyan, mint köpködni egymásra. Kissé bántó, de jobbára ártalmatlan. Ezt az építéshátráltató funkciót (nem olyan butaság azért) át lehetne "adni" az Átokpiramisnak ugyanazzal a működési elvvel, mint eddig. SOKKAL testhezállóbb szerepe lenne ott.
A Pusztítás Citadellája PUSZTÍTSON!
(- A BCs és a HCs rombolására kiválóan lehetne alkalmazni pl. a 2 napos hadüzeneti idő alatt mondjuk Szint/4 hatásfokkal. A BCs és a HCs leendő funkciója ugyebár még homályos, de én szubjektíve azt támogatnám, hogy Háborún kívül 0 szintű legyen - hadüzenet alatt építve / ellenfél épületét rombolva aktív "építőháború" folyna - Háború alatt befagyna és a "maradék" épületszintek jelentenének több/kevesebb módosítást a háború lefolyásában, esetleg a nyereség/veszteség mértékében. Háború után ismét nullázódna.)
- A PC épületromboló alkalmazásának kibővítése a HT-re igencsak megborzolná a jelenlegi szakadékerősítő állapotokat. :-P
- NE legyen látható, hogy egy PC csapás honnan jött (vagy csak a horda, hogy valamennyi észjáték azért maradjon - mekkora csapás => melyik szövi lehetett).

Ezek a "picinyke" változtatások igencsak használhatóvá, érdekesebbé tennék (szubjektív véleményem szerint) a PC-zést a küldisorban. ;-)
A Topszövik nem veszítik el vele a HT többségi birtoklást, de sokkal kiszámíthatatlanabb lesz egy nap vége. Ezt eddig lazán el tudták kerülni pl. összebeszéléssel, birtoklás leosztással, vagy szimplán válogatott tagsággal, kikkel versenyezni a HT-ért egyenlő az ostobasággal.
Pontszám: 5.96
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője