Idézet: Kocos - 2010.09.14. 18:04:29 Termeszetesen igaz, de LoWs javaslataban tobbet nyerhetsz. Ha vegigszamolod a varhato nyeremeny egyre nagyobb minel kisebb eselyed van a gyozelemre (nem az nyeremeny, hanem annak varhato erteke!).
10% esellyel szakitani 45000 LE-t erezhetoen tobb, mint 50% esellyel szakitani 5000 LE-t. A varhato bukast viszont egyelore nem szamoltam at.
A várható nyeremény csak akkor él, ha megfelő mennyiségű lét kockáztat a támadó. Viszont akkor győzelem esetén garantált lenne ez a "várható" mennyiség.
Wuher topicindító posztjában lefektetett követelményeknek szerintem megfelel a javaslat. Hiszen nem szinttől teszi függővé a nyereményt. Hanem a karakterek
Pillanatnyi(!) erőviszonya alapján számol.
Számomra (20-as szinten) ez kb semmilyen előnnyel nem járna. Viszont kapna egy színfoltot a játék: végre lenne értelme bepróbálni az esetlegesen nállam erőssebb pókokat is. Nem csak a lefele/gyengébb fele ütést preferálná mindenki. Én naggyából, elnézve a farmjaimat kb az alap EH nyereményt kapnám. Egy-két kivétel lenne csak ahol annak 1,5-2x-e lenne a várható nyeremény.
A random nem öli meg a javaslatom. Az teszi izgalmassá és tervezhetetlenné. Nem ütlegelheti egymást két erős karakter, hogy sokmilliós LE diffjük legyen 1-2 nap alatt. Mivel pucérra vetkőzött védő ellen csak az EHt kapja az egyik, viszont ha a védő nyer (ami magasabb szinten, kb kizárt!) és nincs EHja, akkor semmi extrát nem nyer, csak azt amit a támadó a mai körülmények között is otthagyna.
Idézet: S0laris - 2010.09.14. 14:43:29
Leírtam már párszor, leírom még egyszer:
A VÚ-ban nincs PvP. Az nem PvP ha max távból takonyra kell verned valakit egy nyamvadt küldi miatt. Nincs PvP mert lefele kell ütni az optimális játékhoz. Vagy a kisebbet vered agyon, vagy a random nyer ellened ha hasonló erejű játékossal küzdessz. Igazi PvP-ben nincs random, ott az ügyesebb győz.
ITe még sosem támadtál hasonló erősségű embert? Nem csak a max távolból agyonverés létezik ám! Ki kéne szakadni ebböl a gondolkodásból! Erre segítségképp tettem a javaslatom! Valaki, aki jobban ismeri a számokat, simán kiszámolhatja, hogy is működne konkrét karakterekkel és mindenféle módosítókkal együtt.
Minden PvPben van random. Még a box/szumó/vívásban is. Ezt el kell fogadni.
Mellesleg részletkérdés, hogy mi a PvP és mi nem.
A VU rendszerével baj van. Ezt szinte mindneki látja. Azért javasoltam az EH ilyen módosítását, hogy a rendszer egyik jelentős bajára (lefele ütés) nyújtsak valamilyen megoldást.
Idézet: S0laris - 2010.09.14. 17:15:13 Az a 20% ugyanaz amit mi is vállalunk napi szinten. Ha kicsit erősebb ellenfélre megy az ember, legtöbbször a varázslat dönt, ebből adódik a 20%. De ha 50%-os csatánál bukhatsz annyit amennyit nyerhetsz, hosszabb távon a szerezhető LE mennyisége marginális. Neked kell a TP, de a legtöbb EH-snak nem. Ha olyan rendszer jönne össze, hogy kevesebbet buksz mint amennyit nyerhetsz, uccu jönne még egy Csuhi meg Egon, mi meg leshetnénk a LE diff toplistát megint.
Épp az a lényeg benne, hogy a bukaható és nyerhető LE korántsem egyenlő! Sőt!
Ha 50% esélyed van akkor egy 2-es szorzót kapsz az ellenfél nyert csatáira. Legyen mondjuk 10000 neki. Tehát 20000-et nyehetsz. Nekimész 8k-val. Hogy a gyémántbónuszod dal kilegyen a 20k. HA vesztetsz és kivégez, buksz 2k-t. Ha nyersz akkor nyersz 20000-et. Ha ő is EHs akkor ha ő nyer (és van nálla elég LÉ) akkor nyer 20000-et. Ha veszít akkor pedig 2-3k száll el. Ez elvielg hosszútávon nem változtat a két karakter egymáshoz viszonyított erőviszonyán. Magas szinten meg a VFesek már annyival több LÉt szedhettek össze, hogy még ha ezt ki is akarná használni valaki, akkor sem tudna föléjük kerekedni. A Kreatívos nerfelés óta meg elvileg az adminok vagy kik úgy is figyelik az egymást ütlegelőket.
Én is látom, hogy finomítani kell a számokon. De egyedül nem tudok az összes karakternek megfelelő képletet alkotni. Pl nem vagyok tisztában a TOP viszonyokkal. Sőt a középmezőny felső rétegével sem. Ezért kérdezem az okosakat, hogy ők mit látnak a dologban?