Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: energiahasznositas
fórumozóEliteninjaFérfi
Végzetúr mester
957 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
121. hozzászólás - 2010.09.06. 20:30:34
Egyébként sok probléma megoldódna az ütőtáv csökkentésével. Ha mondjuk maximalizálva lenne +-3 szintben. Akkor a VF-esek sem csapkodnának felfelé, könnyű lenne őket elhagyni és nem lennének ilyen problémák, hogy agyonver a 8 szinttel magasabb.
V1:Eliteninja
Pontszám: 5.57
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
122. hozzászólás - 2010.09.06. 20:41:18 (Válasz Ariel #119 hozzászólására.)
Agatity kérdésére válaszoltam vele.

De most így a felvetésedre végigfutottam azon, mit okozott volna, ha bejön vele Miklós terve, feltéve persze, hogy az előbbi dátumú volt az alapelgondolás.

Kifejlesztitek szépen a szingu mellé, így mondhatni a TPszerzésetek visszazuhan normál szintre, viszont a vadászLE-tek brutálisan megnő.
És ezzel szakadtatok volna a feltörekvők nyakába.
És akkor arról értekeznénk egy éve fórumszerte, hogy mekkora jó kis szaki, és tessék alkalmazkodni, mindenki csinálja meg, ahogy a spekit és a sajtot meg kell csinálni.

Csak tényleg azt nézte el Miklós, hogy, vagy attól tartván, hogy lecsúsztok a szinTOPról, vagy ti egymástól nem mertek lemaradni, mert akkor fentről elagyal a másik.

Ahogyan minket szeretnél agyaltatni.
Méginkább, mint most.

Ha csak szinguval párban fejleszthetőnek csinálta volna meg, már rég ki lehetett volna venni.
A hozzászólást Darah módosította 2010.09.06. 20:42:08-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 8.45
kedvelt tagLoWsFérfi
Végzetúr mester
485 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
123. hozzászólás - 2010.09.06. 21:07:47
Bocsánat, hogy belepofátlankodom (azért meg végképp, mert magamtól idézek)!
Ugyan ezt a problémát próbáltam orvosolni az Avatáros tpic keretein belül egy javaslattal (amire gyakorlatilag reakció nem érkezett):

Javasolnék egy új világ indítását ahol tesztjelleggel (akár meghívásos alapon) játszana egy kiválasztott csoport (nem csak a Kemény Mag!). Így be lehetne lőni az új szabályokat. Ilyenekre gondoltam:
-Az ütéstávot mint olyat ki kéne venni.
-A szakik+tárgyak+tulajdonságok árát sokkal progresszívebben kéne növelni! Ezzel elejétvéve a sokszintes lefelétámadás szindrómájának. Mivel ha nekem 10k-ba kerül egy szaki fejlesztése 1 ponttal akkor nem fogok 1TP-ért és 100Lé-ért 1 hétig 1-2es szintűeket ütni. Hogy addig valaki leraboljon. Természetesen a vadászati LÉben is csökkenteni kéne a randomot. Esetleg egy +X%-ot rátenni, hogy mégse 1 napig kelljen vadászni egy 50-es szakiért.
-A lefele támadás szerezhető LE büntetését le kéne váltani egy gyengített és fordított láthatatlanság "bónuszra". Tehát lefele támadni ne legyen annyira könnyű mint most. Legyen ára ha az ember messzire lefele akar csapni.
-A szerehető TP ne büntesse annyira a felfelé támadást mint jelenleg! A fenntről bekapott sikeres védekezéseket detto.
-A regenerációs időt kb felezni/harmadolni kéne. Kivéve 15% alatt, ott maradna a jelenlegi sebesség, vagy ha nem akkor a vadászat alatti regeneráció lassúljon a jelenlegi szintre kb.
-A kreatív korlátot ki kéne venni és 100assá tenni a szakit. Legalább 2, de inkább 300% bónusz LÉt adjon. Ezzel újra portyára hívhatóak lennének az emberek.
-A nagy veszteségeket és a törléseket megakadályozandó a V3-ról ismert prémiumos hatást javasolnám bevezetni mindenkire. Miszerint a vesztes, csak a győztes által (alapból) kapott LE 10%-át veszti el ténylegesen. Így érdemes lenne LÉvel táborozni, mert ha az ember fog valakit akkor hatalmasat szakíthat, ha pedig nem, akkor meg bukik egy keveset. (Szövetségi háborúknál szintén, csak ott a jelenlegi veszteségeket kéne megtartani és a győztesnek adott LÉ-t kéne 10x-ezni)
-A magasról történő (kitolásból való) napi sokszori leütést megelőzendő, a támadhatósági ÉP határát 50%-ra tenném tehát egy 100-as szintű csak akkor támadhat 1-est ha annak az ÉPje legalább 50%. Viszont ahányada a támadott szintje a támadóénak, annyi PP-be kerüljön a csata kezdeményezése (maximum 10). Tehát ha valaki az alacsonyakat akarja szívatni akkor max 2-3 tud naponta 1x ütni és senki mást! Tehát magával tol ki. Viszont háborúban igen hasznos lehet ez.
-A tárgyaknak bizonyos tulajdonság/szint/szakértelem(!) követelménye legyen.
-VF kivétel és az EH mellé választhatónak a szingut kéne betenni (vagy mindkettőt külön tanulási szintre tenni)
-Jelenlegi LE védők benn maradnának.
-A kerskedelem a tárgyak követelményét is csökkentené, mondjuk max 20-30%-al.

Ezek persze csak hasraütéssel megalkotott értékek. De mutatják az elveket amik mentén el lehetne indulni. Szerintem.
Ez megoldaná kb a VF-es és nem VF-és problémát.
Ide járok trollkodni!

V1 Kötél Általi Halál
V2 Eltörlő
Törölve: V3 Hopeless
Pontszám: 4.30
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
124. hozzászólás - 2010.09.06. 23:19:28 (Válasz Agatity #108 hozzászólására.)
Amit én lusta voltam kikeresni, megtette helyettem Darah és Ariel..
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2010.09.06. 23:27:38-kor
Pontszám: 7.01
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
125. hozzászólás - 2010.09.07. 00:53:53
Érdekesek vagytok ti.

Felteszem a kérdést, mennyi LÉt kéne kapnotok minden csata után hogy csendben legyetek? 5000 elég? Minden PP után 5000. És erre is lenne egy kényelmi funkció amivel egyszerre átváltod. De persze szinttől függő lenne, 120. szinten már 10.000 LÉnek kéne lenni, mert el se tudom képzelni mennyibe kerül egy IQ fejlesztés. Főleg ezen a világon ahol ha 10. szinten nem a transzplantot és a VFet húzod csak szar karaktered lehet, le is kell húzni a wcn.

Én egész jól megvagyok a magam 73. szintjén, nem portyázok csak kihívásozok, tehát PPnként 0 LÉt kapok. 46. szint óta VFezem. Petty. És most akkor mi van? Még optimalizátor se vagyok meg semmi se, mégis megvagyok.
Sokszor nem értem ezt a tizedszázalékos mazsolázgatást, aztán meg csodálkoztok ha nincs kedvetek játszani.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.11
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
126. hozzászólás - 2010.09.07. 07:47:46 (Válasz Agatity #108 hozzászólására.)
[torolve]
A hozzászólást Kocos módosította 2010.09.07. 08:05:22-kor
Pontszám: 6.83
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
127. hozzászólás - 2010.09.07. 07:54:13 (Válasz Darah #115 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.09.06. 19:51:55
Ezesetben kérek nektek egy kristályhordát, aki 15 szinttel fölöttetekekről ütlegel lefelé.
Nem kell 15 % alá beüssön, de talán ti is meggondoljátok, hogy nyeljétek-e továbbra is a TP-t, mint kacsa a nokedlit, vagy esetleg pusztán a LE számítson.


Csak jelzem - tudatosan nem a lenyegi mondanivalodra referalva - hogy pusztan a LE szamit nekunk is. Csak nem osztjuk el a TP-vel. A szintet nem azert toljuk felfele, hogy jol nezzen ki, hanem mert LE elonyt ad.
Pontszám: 6.83
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
128. hozzászólás - 2010.09.07. 07:56:18 (Válasz Eliteninja #121 hozzászólására.)
Idézet: Eliteninja - 2010.09.06. 20:30:34
Egyébként sok probléma megoldódna az ütőtáv csökkentésével. Ha mondjuk maximalizálva lenne +-3 szintben. Akkor a VF-esek sem csapkodnának felfelé, könnyű lenne őket elhagyni és nem lennének ilyen problémák, hogy agyonver a 8 szinttel magasabb.


Konnyu lenne oket elhagyni?
Hat ha csak nem Galmuszk es Cyron szintjen mozogsz, akkor maximum ugy tudsz elhagyni VF-eseket, hogy belekulsz mas, meg erosebb VF-esek hatotavjaba.
Pontszám: 6.83
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
129. hozzászólás - 2010.09.07. 08:00:50 (Válasz Darah #118 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.09.06. 20:09:22
Lásd fenn.
Valamiért mégis bekerült az akadémiába.


Erdekes kerdes, hogy miert is kerult be, hiszen, ha jatekos kerese nyoman, akkor az nem hinnem, hogy Sharpa volt vagy Aranyalma. De akar igy, akar ugy azt belathatjuk, hogy semmikepp sem az tortent amit Miklos elkepzelt vagy remelt.
Pontszám: 6.83
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
130. hozzászólás - 2010.09.07. 08:04:51 (Válasz Kocos #128 hozzászólására.)
Kocos egy egyszerű matematika te is tudod... minél aktívabban játszol VF nélkül, annál hamarabb túllépsz a VF-es karaktereken!
portyacélpontot bárhol lehet találni ha egy kicsit is tapasztalt a játékos...

illetve egy VF-est is el lehet verni +7,8 szintről, főleg 70. szint környékén... ott már azért tetemes LE van egy szintben VF ide vagy oda... a felszerelésekről nem is beszélve
V3-Alíz
Pontszám: 4.22
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
131. hozzászólás - 2010.09.07. 08:08:23 (Válasz Dozer #130 hozzászólására.)
Idézet: Dozer - 2010.09.07. 08:04:51
Kocos egy egyszerű matematika te is tudod... minél aktívabban játszol VF nélkül, annál hamarabb túllépsz a VF-es karaktereken!
portyacélpontot bárhol lehet találni ha egy kicsit is tapasztalt a játékos...

illetve egy VF-est is el lehet verni +7,8 szintről, főleg 70. szint környékén... ott már azért tetemes LE van egy szintben VF ide vagy oda... a felszerelésekről nem is beszélve


Nem igazan ertem mit akarsz ezzel mondani. 2 karakter van aki nem "lat" VF-es karit, en meg Ariel. Szamomra ennek ismereteben nem tunik trivialisnak atlepni a VF-eseket.
Pontszám: 6.83
kedvelt tagDozerNő
Végzetúr mester
1276 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
132. hozzászólás - 2010.09.07. 08:19:17 (Válasz Kocos #131 hozzászólására.)
ez nem igaz! Nem csak a TOP 5-ben vannak olyanok akik nem VF-el játszanak! Én jelenleg 91. helyen vagyok a V3-on és EH-val játszom már majd 3 hónapja.. és 64-77 között tudok neked mondani legalább 30 másik játékost is akiknél nincs VF...

illetve ugyanezen intervallumban legalább 100 olyat is aki VF-ezik és elverem... Sokan mondják hogy VF nélkül halott a karakter mert rommá verik... Bátran állíthatom "nem eszik olyan forrón a kását"

Hozzátartozik ehhez azért az is hogy az én "karakteremben" is benne van kb 1 év VF-ezés ezt el kell ismerni... Ebből csak azt akarom kihozni hogy aki a váltáson gondolkozik az azért lássa ezt az oldalt is... (ha már erről szól a topic)

A játékban választott cél az ami döntő a két szaki között...
V3-Alíz
Pontszám: 4.22
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
133. hozzászólás - 2010.09.07. 08:43:16 (Válasz Dozer #132 hozzászólására.)
Idézet: Dozer - 2010.09.07. 08:19:17
ez nem igaz! Nem csak a TOP 5-ben vannak olyanok akik nem VF-el játszanak! Én jelenleg 91. helyen vagyok a V3-on és EH-val játszom már majd 3 hónapja.. és 64-77 között tudok neked mondani legalább 30 másik játékost is akiknél nincs VF...


Marmint mi nem igaz? Semmi olyat nem irtal, ami ellentmond annak, amit en irtam.
Pontszám: 6.83
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
134. hozzászólás - 2010.09.07. 08:53:42 (Válasz Kocos #129 hozzászólására.)
Szerintem nem játékosok kérése nyomán.

Persze legbiztosabban Miklós lenne a megmondhatója miért, bár mellékelt ábra(ák) szerint ő sem pontosan tudja már miért, én azt hiszem, ott jött rá, hogy a szingu volt elhibázott fejlesztés, mert elhúztok Jeruzsálem iránt, és nem győz benneteket paripával, fegyverrel, így hát megpróbált befékezni titeket dúsan mézes madzaggal.
Csak talán virágmézet kent rá, ti pedig maradtatok az akácméznél.
Így aztán megérkeztek a kristályok.

Nem hiszem, hogy csak azt figyelnétek, hogy mennyi a LE. Viszont a TP-hez való arányát nem kell figyelnetek, épp azért, mert fölöttetek nincs kihez erősebbnek lenni, így mondhatni a sok TP nektek töknyóc, csak közelebb visz a nagyobb LE-hez.
Bárhogy csavarjuk, nektek egy fél mezőnyötök van, a lefelé terjedő rész.

Onnan pedig vicces Solina ízesítő javaslata a kiskirályokról, és Ariel bővítsük a szinttávot javaslata.
Legalábbis addig, amíg önmaguknak is nem javasolnak ilyen építőt.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.67
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
135. hozzászólás - 2010.09.07. 09:22:20 (Válasz Darah #134 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2010.09.07. 08:53:42
Nem hiszem, hogy csak azt figyelnétek, hogy mennyi a LE.


Nos ez nem hit kerdese. Mi mas szamitana? Gondolod, hogy emeggedhetjuk azt a luxust magunknak, hogy kevesebb LE-t eredmenyezo tevekenyseget csinaljunk? Hat nem.

Viszont a TP-hez való arányát nem kell figyelnetek, épp azért, mert fölöttetek nincs kihez erősebbnek lenni, így mondhatni a sok TP nektek töknyóc, csak közelebb visz a nagyobb LE-hez.


Nem toknyoc, hanem jo. Mert LE-t general (vadaszat, terkapu, erosebb targyak).

Bárhogy csavarjuk, nektek egy fél mezőnyötök van, a lefelé terjedő rész.


Igy igaz. A taktika egyik elonye es egyben legnagyobb hatranya is.

Onnan pedig vicces Solina ízesítő javaslata a kiskirályokról, és Ariel bővítsük a szinttávot javaslata.
Legalábbis addig, amíg önmaguknak is nem javasolnak ilyen építőt.


No ezert nem az erdemi mondanivalodra reagaltam.
Pontszám: 6.17
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
136. hozzászólás - 2010.09.07. 09:30:38 (Válasz Kocos #135 hozzászólására.)
Azért lásd be, erősen összefügg.

Ha fölöttetek is lenne X kristályhordás, akit akár csak normál fejlesztéssel (sem szingu, sem VF) számolna ki 15 szinttel fölétek Miklós, számítana az a fránya TP is, főleg ha növögetne az a leütőkorlát derékul, mint ahogy rajtatok kívül mindenkinek nő.

Akkorbiz nektek is azért a pár szint játéktérért kéne figyelnetek a TP-t, hogy ne harmatos állapotban érjen bennetekek mondjuk a nicsak, már a 16-al nagyobb is elér.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.67
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
137. hozzászólás - 2010.09.07. 10:09:36 (Válasz Darah #116 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.03.30. 17:36:21
A visszafogott fejlődést én elsősorban a top játékosok számára raktam be - hogy ne mondhassa senki, annyira elhúzott, hogy nincs kit támadnia portyában. De másodlagosan, egy alternativ stratégiát jelenthet bárkinek.



Idézet: Miklós - 2009.11.18. 20:36:35

A VF egy játékos igényre válaszul jött létre. Nagyon sok játékos nehezményezte, hogy ahogy lépi a szinteket, erősségben egyre inkább elmarad a többi játékoshoz képest, és egyre reménytelenebb a helyzete, ez ellen nem tehet semmit. Ezenkívül, akkor volt egy óriási nyomás rajtam az elöl rohanó játékosok részéről, hogy már megint újabb épületek, újabb szakértelmek, újabb tennivalók kellenek, mert unatkoznak. Az új célok új mechanizmust, új taktikázási lehetőséget jelentettek, ez az egyik statisztikát, a TP módosította. És igen, egyfajta lassítás is lehetett volna. A táp faktor rész már akkor is látszott, de úgy gondoltuk, a hátrány is hatalmas: lassabb fejlődés, ritkábban vehetsz új cuccokat, nehezebben haladsz az epikussal stb.

Visszatekintve, a VF egyike volt a kevés nem kellően átgondolt fejlesztéseknek. Ugyan az elsődleges célját teljesítette, de ugyanígy erős karakterek is kifejleszthették, még erősebbé válva, ez nem volt cél. Az élmezőnyt nem lassította, mert ők a szintverseny miatt nem fejlesztették ki, viszont növelte a különbséget a játékosok között, ez leginkább a kisebb népességű világon (V3) látszik. Lassításra az átlag játékosoknál nincs szükség, a tervezett sebességgel haladnak. Aki nincs élmezőnyben, azt nem érdekli a lassabb fejlődés, csak a táp részét nézi. Maga a szakértelem nem lett volna rossz, de a bónusz amit ad, túlzó. Az 50% helyett elég lett volna 20%.


Nemhogy ugyanígy erős karakterek IS kifejlesztették, hanem ELSŐSORBAN erős karakterek fejlesztették ki, és verték még jobban bucira a többieket.
Elég egyértelmű, hogy BÁRMI fejlesztés kerül be a játékba, azt legjobban azok látják át, és ismerik fel benne a lehetőséget, akik eddig átlátták, ergo erős karakterük volt/van.
Ha a VF nem 50%-ot ad, hanem csak 20%-at, ugyanígy meglesz a probléma, csak később jön elő (ugyanannyi idő alatt kisebb a hatása).

A fő probléma a játék kezdete óta az, hogy a karakter tényleges erőssége, és a szintje köszönő viszonyban nincs egymással (a VF erre tett rá egy duplázást). Ugyanazon a szinten akár háromszoros erősségkülönbség is lehet a karakterek között. Emellett a program egyre inkább azt támogatja, hogy verjem a leggyengébbet, amitől ő még gyengébb lesz, és meg erősödöm.
Teljesen érthető, hogy ilyen feltételek mellett nem lehet normális háborús rendszert, plusz eseményeket kiegyensúlyozottan megcsinálni.

Ebből az egészből kiút csak akkor lesz, ha a fenti két dolog közül legalább az egyik megoldódik (legjobb lenn mindkettő):
1) A szint tükrözze a tényleges erősséget, és akkor lehet szint alapján összeereszteni a karaktereket
2) A velem azonos erősségűt érje meg ütni.

(2008 októberében írtam erről először, 2-3 héttel a játék indulása után.)

Nyilván a mostani rendszerhez képest ezek óriási változások lennének. De ha nem lesz változás, a játék szép lassan ki fog halni (tudom, van v5, de soha nem fogok rajta játszani. A játék drága, rengeteg időt igényel. Csak azért nem hagytam még abba, mert sajnálom a karakteremet - elképzelhetetlennek tartom, hogy úgy játsszak, hogy óránként egyszer tudom átrakni a tudatturbót, vagy mehetek portyázni, térkapuzni stb.)

Korábban volt pár ötletem, amiket ötletadónak érdemes lehet átgondolni:
- Lefelé ütve nincs LE (ez a "lefelé" lehet valami erősség is, nem feltétlenül szint).
- X (kb. száz, de szinttől is függő érték) veled azonos vagy magasabb szintű karakter elleni indított és megnyert csatától lépsz egy szintet.
- Portyák LE jutalmát sokkal jobban kellene szabályozni (EH jó irány, de másra is szükség lenne). Ha 10-szer megtámadok egy nálam erősebb karaktert, és 2-szer győzök, 8-szor veszítek, jöjjek ki belőle pozitívan LE szempontjából (érje meg felfelé ütni). Át kellene gondolni, hogy érdemes-e kitartani amellett, hogy csak a másiktól elvett LE-t kapom meg (nem érdemes, erre jó az EH): ez egy PvP játék lenne, attól kellene fejlődni, hogy csatázom, és ennek csak részben kellene függnie a csata eredményétől (Jelenleg egy csata "költsége" mondjuk 3 erőforrás, győztes kap 5-öt, vesztes veszít 5-öt. Át kellene alakítani, hogy győztes kapjon 7-et, vesztes meg 0-1-et).
Pontszám: 8.16
népszerűJerikoFérfi
Végzetúr mester
1646 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
138. hozzászólás - 2010.09.07. 10:13:47 (Válasz Dozer #130 hozzászólására.)
Idézet: Dozer - 2010.09.07. 08:04:51
Kocos egy egyszerű matematika te is tudod... minél aktívabban játszol VF nélkül, annál hamarabb túllépsz a VF-es karaktereken!


A VF.esek "átlépésénél" kb. 3 nagyságrenddel egyszerűbb és jobban jársz, ha VF-et fejlesztesz.
Pontszám: 7.25
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
139. hozzászólás - 2010.09.07. 10:13:57 (Válasz Jeriko #137 hozzászólására.)
Veled azonos erősségűvel max döntetlenezni tudsz a random jelenleg működő formájában, nem portyázni.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 7.67
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: energiahasznositas
140. hozzászólás - 2010.09.07. 10:35:48 (Válasz Jeriko #137 hozzászólására.)
Azért ez nem teljesen igaz.

Nagyon sok gyengébb karakter is kifejlesztette, köztük én is.

És az sem igaz hogy akit mindig ütnek fentről az még gyengébb lesz. Ha nincs nálad LÉ akkor üthetnek, mit számít?

Ja és ezzel az óránkénti turbóváltás. Hozzá vagytok már szokva a kényelemhez meg minden szarhoz, lehet el kéne venni ezeket is kész.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 7.44
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!