Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Végzetúr információk
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
601. hozzászólás - 2009.09.24. 13:28:42 (Válasz Otoaak #598 hozzászólására.)
Szerintem alapból jobb lett volna ha nincsenek is prémes "alap cuccok", csak mondjuk kétszer ennyi normál cucc+erősebb fókuszkristályok (talán néhány olyan ami szintfüggően növekszik vagy %-os bónuszt ad hogy később is használható legyen?). Így a prémesek is megkapnák a tápot és nem kéne lemodani a választási lehetőségekről sem.
Pontszám: 3.51
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
602. hozzászólás - 2009.09.24. 14:12:57 (Válasz Khronos #601 hozzászólására.)
akkor nem sok penzmag erkezne a beho szamlajara
Pontszám: 7.64
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
603. hozzászólás - 2009.09.24. 14:50:48 (Válasz Endyr #602 hozzászólására.)
Mert? A fókuszkristályok adnák azt a tápot amit most az ősköves cuccok adnak. Cserébe persze az árakat emelni kéne... viszont nem lennél kötelezve rá hogy minden szinten megvedd az új ősköves cumót, akkor is ha épp pl nem illik ahhoz a fejlesztési stratégiához amit kitaláltál magadnak.

Ha emellé még a régi ősköves cuccok helyére "alternatív" fegyverek/páncélok kerülnének be hogy legyen választási lehetőség (ne pedig 4 szinten keresztül ugyanaz a fegyver legyen kapható csak nagyobb statokkal), akkor mindenki jól járna.
Pontszám: 7.97
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
604. hozzászólás - 2009.09.24. 16:46:16 (Válasz Khronos #603 hozzászólására.)
Most se vagy kotelezve ra, hogy megvedd.. Masfelol, tok mindegy, hogy X szintenkent veszel oskoert fegyvert/pancelt, vagy X szintenkent veszel mindenfele kovet bele emelt aron... Amugy vannak eleg pofas nem premiumos cuccok is....
Pontszám: 5.78
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
605. hozzászólás - 2009.09.24. 17:22:22 (Válasz Miklós #597 hozzászólására.)
Miklós, egyetértek a postoddal (10 pont), de a játék mostani határait egyre több játékos fogja elérni, amiért most csak pár karaktert érint.

Viszont ha 90-100. szinttől elérhető lenne 10-20 új szakértelem...

* a játékidő sem nőne az esetek nagy százalékában, hiszen a vadászatok ideje alatt lehetne böngészni a tárgyakat, elmélkedni melyik a legmegfelelőbb az adott karakternek. Ráadásul szerintem sokan szívesen töltenének a választék kedvéért "több idő" a játékkal.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2009.09.24. 19:52:39-kor
Pontszám: 8.16
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
606. hozzászólás - 2009.09.24. 18:16:47 (Válasz Miklós #596 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.09.24. 12:32:03

3.) Ha túl sok tárgy van, azt a játékosoknak is nehéz átlátni, számolgatni kell, növeli a játékidőt stb. A tárgyak specializálásra, egyedivé tételére a fókuszkristályok szolgálnak.


Oh kösz Miklós, h azért nincs új tárgy, h nekünk ne kelljen számolgatni!

Idézet: Miklós - 2009.09.24. 12:32:03

4.) Az új tárgyak készítése SZÁMOTTEVŐ időt igényel. Két hetes nyarlásom jelentős részében az új tárgyakat csináltam, és nem jutottam a végére. A tárgyak nem úgy készülnek, hogy egy random generátor kiköpi őket, mérlegelni kell az erősségüket a szintjükhöz képest, az előző tárgyakhoz képest, és nem csak összességében, odafigyelni hogy ne legyen egy bizonyos statban kiugróan erősebb vagy gyengébb; nevet kell neki találni stb. A VU-val kapcsolatban ezer dolog van, egyiket sem lehet a másik miatt hanyagolni.


Erről van szó. Rengeteg időt beleölsz, ahelyett, h kidolgoznál vmi metódust. És pont ez a gond is, h neked sok időbe kerül semmi kedved ilyesmivel foglalkozni ha számodra egy tárgy esetében már a nevének a kitalálása is játéktechnikai probléma akkor ott van némi gond, nem csoda h ilyen lassan haladnak a fejlesztések
Pontszám: 8.06
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
607. hozzászólás - 2009.09.24. 19:48:28
Hát nekem pont az a bajom, hogy kurvára átlátok szinte mindent. És az, hogy krisályokkal speicalizáljak valamit, hát az édes kevés. Egyébként simán lehetetnének bizonyos bónuszt adó felszerelés szettek, de szerintem erről is volt már említés. Nagyon egyszerűen meg lehetne ezt oldani a meglévő tárgyakból és rengeteg új kombinálási lehetőséget adnának, mert mindig lenne egy elemük, amit nem lehet ripsz-ropsz összeszedni, vagy azért, mert kurva magas lenne a szintje, vagy mert csak aukción vagy epiktől lehetne megszerezni... stb...

HORDASPECIFIKÁCIÓK!!!!

Ez kellene ide, persze erre azt mondod, hogy túl sok idő kidolgozni, meg a játékosok több időt töltenének gép előtt, mert mire kitalálják, hogy számukra mi az optimális ötször lemegy a nap. Meg átláthatatlan lenne, jönnének az előre nem látható bugok, exploitok stb... Kérdem én: Na és?! Eddig is megvoltak, aztán csak akkor foglalkoztatok vele, amikor kiborult a bili, lehet belőle tanulni. Illetve lehetne hordaspec 150-200-as szinttől, mennyi idő is az, még egy év, vagy fél év, ennyi idő csak elég a kidolgozására.... Vagy valami...

Tárgyakhoz visszatérve: minél több a variációs lehetőség annál több az eltérő taktika és az titeket ne zavarjon, hogy a "hülye" játékos nem látja át, mert ha nem foglalkozik vele annyira, akkor tök mindegy neki, ha meg igen, akkor legalább van mivel taktikáznia, hogy ilyen ügyességekkel emelkedjen felül társain. És itt vissza is lehetne kanyarodni a hordaspeces felvetéshez. Lehetnének olyan tárgyak, amik csak egyik-másik horda számára lehetnének elérhetőek, illetve bizonyos szakértelmek illetve épületek kellenének ahhoz, hogy feltáruljanak a kufárnál. Pl. 110-es szinten lenne egy tárgy, amit csak akkor vehetnének meg kifejeztten csak gyémántok, ha alap kereskedelmük legalább 50-es, tanulásuk 60-as, van legalább 10-es szintű palóta a szöviben, a tárgyat nem lehetne előre megvenni, csak akkor ha az adott gyémánt karakter legalább 110-es, lehetne mondjuk őskő költsége, de nem feltétlen kéne, és ha hordát vált, akkor a tárgy ugyan el nem veszik, de nem használhatná más horda tagjaként...
És a szetekhez visszatérve, akár ilyen tárgyakból is lehetne tucatnyi szinten egy szetet összeállítani... persze ez távlati tervezés, de íme itt egy ötlet, hogy újabb célt adjunk az embereknek. Persze minden hordának meglennének a saját specifikus tárgyai, épületei, amit csak az adott horda tagjaként élvezhetne, használhatna ki...
Persze időigényes egy ilyet kidolgozni, de a jövőre nézve kurva hasznos lenne, hogy legyen új elemek.

Mint ahogy mondtad az egyéni epikus is egy táp, ezek is ilyen célt adó, és játékélményt nyújtó tápok lennének, mert gondolkodásra késztetik az embert.
A hozzászólást Tyberius06 módosította 2009.09.24. 19:51:07-kor
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 7.07
kedvencLet.
Végzetúr mester
633 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
608. hozzászólás - 2009.09.25. 12:07:10 (Válasz Tyberius06 #607 hozzászólására.)
Tiszteletem Fórumozók és Vezetőség!


Ahonnan én innel lentről látom (8. szint, 2,5 hét játék):
A játékosok nem "tápot" szeretnének, egyszerűen jobb játékélményt, nagyobb változatosságot.
Bár én nem játszom régóta, én is látom a korlátokat.
Tyberius06 hozzászólása azért bírt szólásra, mert véleményem szerint a specifikusság egy idő után elkerülhetetlen.
Minden rendszer az egyszerűből a bonyolult felé tart, majd egy idő után szükségessé válik egy új egyszerűsítés.
Szerintem reális lenne valamilyen már meglévő alapon rendszerezni a karaktereket és az ő igényeiket sorban számba venni, majd megpróbálni megfeleni nekik.
Egyetértek azzal is, hogy egy réteg -melybe én is beletartozok- megfizeti a szórakozást. Ennek a rétegnek az igényeit szerintem súlyozottan figyelembe kell venni; egy szolgáltatás profitja egyenes arányban áll a vásárló elégedettségével. Minden karakternél lehetne egy "Eddig vásárolt őskő", és ez súlyozottan szavatszámot adhatna nekik egy belső szavazáson (össszes vásárolt őskő/személy vásárolt őskövei szorozva ?). Egyébként tiszteletre méltónak tartom ha valaki időt és energiát nem kímélve szórakozik, de szerintem egy szolgáltatás más lapra tartozik, mint egy ingyenes szórakozás.
Szerintem a specifikusság, az előkövetelmények rendszere egyszerre terelhet adott irányba karaktereket (merre is fejlődjek ezért vagy azért) és elégíthet ki igényeket.
Gondolom felvetettétek már, de egy szavazás a főoldalon a várt fejlesztések legnépszerűbb irányáról elősegítheti a megoldást.


Tisztelettel:
Let

Ui: Nem szándékom senkit megsérteni, így tudatlanságomért, sértő állításokért előre is bocsánatot kérek. Még egyszer: nem áll szándékomban senkit megbántani.
Egy dolgot elfelejtettem leírni. Elégedett vagyok a játékkal, kellemes kikapcsolódást jelent, jó, sőt magas szinvonalúnak gondolom. Azt hiszem jól gondolom azt is, hogy mindenki abban a reményben szól hozzá a játékhoz, hogy hozzászólásaink javítanak rajta.
A hozzászólást Let. módosította 2009.09.25. 12:21:03-kor
الكلاب تنبح والقافلة تسير

Firefox Stylish Végzetúr stílus http://userstyles.org/styles/26981

Ha ezt használod, többet neked sem kell a pontozással foglalkoznod http://userstyles.org/styles/33366
Pontszám: 8.84
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3612 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
609. hozzászólás - 2009.09.25. 16:11:00
Let.: a várható fejlesztéseknél pontosan ez szerepel, egy rendszer, amelyben a vásárolt ősköveid számától függően szavazhatsz arról, hogy melyik fejlesztés legyen a következő.
Pontszám: 8.75
népszerűYasminaNő
Végzetúr mester
387 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
610. hozzászólás - 2009.09.25. 23:17:55
Miklós, egyetértek Tyberiussal, igen is kellenek a hordaspecifikus szakértelmek, épületek, tárgyak, szettek amiket, ha összeállít a játékos, akkor kap némi +bónuszt... ezekkel mind új célokat lehetne állítani a játékosok elé, a játék sokkal színesebb lenne és hosszútávon sem lenne minden egyhangú.

Ne ért félre, nagyon is tetszik a játék, de hosszútávon elfogynak a célok és ezen kellene változtatni.

Tudom ez nem kevés fejlesztési idő, de higgyétek el megéri írni pár algoritmust, hogy színesebb legyen a játék.
Pontszám: 6.20
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
611. hozzászólás - 2009.09.26. 16:13:21 (Válasz Yasmina #610 hozzászólására.)
idővel biztos lesz, de szerintem csak középtávon, ugyanis ezeket csak nagy körültekintéssel lehet megcsinálni, kegyetlen meló, nehogy a legkisebb egyensúlytalanság előforduljon. no meg persze ott a hordaváltás, ami boríthat sok mindent.
A hozzászólást winnie módosította 2009.09.26. 16:13:38-kor
Pontszám: 5.43
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
612. hozzászólás - 2009.09.26. 16:59:18 (Válasz winnie #611 hozzászólására.)
winnie, anno én is belevettem ezt a problémát és nagyon egyszerűen megoldható. a spec hordafüggő szakiknál, ha hordát váltasz két opció léphet be:
1. elveszíted a fejlesztéseket és visszakapod a belefeccölt LE-t
2. megmaradnak, de az új hordában nem érvényesülnek, nem tudod használni őket, olyan mintha ott lennének 0 értékkel és nem lehet őket fejleszteni. Persze amint visszamész a hozzá tartozó hordába, ismét aktivizálódnak, míg a másik hordába szerzettek inaktívvá válnának.

Ez alap, egyéb esetben még a hülyének is megérné folyton beváltani másik hordába a tápokért, így viszont csak az adott hordában élvezheti a hozzá tartozó tápokat.
Hordaspecifikus tárgyaknál ugyanez, egyszerűen más hordába nem viselhetné használhatá az adott hordához tartozó tárgyakat. Nem veszti el, de nem is adnak tápot. Különben semmit nem érne a specifikáció, mert nem lenne...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.89
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
613. hozzászólás - 2009.09.26. 17:02:40 (Válasz winnie #611 hozzászólására.)
Abban igazad van, hogy nagyon ki kell dolgozni és utána számolni meg ilyenek, lásd ott volt az ehhez kapcsolódó másik topikban fél oldalon közölt hordaspeces öltetem, minden hordára külön és rögtön az első tápnál elbukott, mert kurva erős lett, holott a többi se volt gyenge, csak azok erőforrás tápot adtak ez meg harci tápot. Másik topikban meg lehet találni, szép hosszú szösszenet...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.89
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
614. hozzászólás - 2009.09.26. 19:14:38 (Válasz Tyberius06 #607 hozzászólására.)
Tyberius, nem tudom mennyire olvasod a fórumot de vannak olyanok akik szerint a smaragd bónusz nagyobb sebzés, találati esély is kiveri a biztosítékot. Tehát ezt megelőzendő tényleg alapos mérlegelés kellene.
Az alapötlet jól hangzik támogatom hogy tényleg legyünk kissé különbözőek.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.03
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
615. hozzászólás - 2009.09.27. 00:26:23 (Válasz Freez #614 hozzászólására.)
Nem nem tudtam, bár tény, de igazából nem is nagyon érzem ezt a smaragd varisebzés bónuszt, pedig van iq-tau-ra speicalizált smari karakterem, de ez lényegtelen. Sőt azt se érzem, hogy a rubinoknak nagyon meglenne a harcibónuszuk, valahogy elveszik, nem érzékelhető... De lehet csak én érzem így....
Teljesen egységes tápokat nem lehet adni, max hasonló jelentőségüeket, de annak semmi értelme, hogy mindegyik horda kap valamennyi plusz sebzést, csak az egyik többet a másik kevesebbet, mert akkor megint nincs meg a specializáció. Specializáció alatt én mindig azon gondolkodok, hogy úgy egyensúlyt teremteni, hogy minden horda a profiljának megfelelő bónuszt kap, ami hosszabb rövidebb távon kompenzálja a másik horda speckóit. Smaragdnál egyértelmű, hogy a varijaival, varisebzéssel kapcsolatos bónuszt kap, a rubin a fizikai sebzéssel, vagy ehhez kapcsolódó szakikkal, a gyémánt és a zafír a fogasabb mert ők nem harcos karakterek alapvetően. Ergó nekik kell olyan tápokat kapniuk, amikkel ha rövid távon egyből nem is sikerül megfogniuk a harci karikat, de hosszabb távon (márpedig ez egy hosszabb távú játék) megéri a hordájuknál maradni, mert esetenként olcsóbban tudnak olyan tulajdonságokat fejleszteni, amik kompenzálják a másik két harci horda harci bónuszait.
Erre írtam anno is meg most is, hogy csak hosszas tesztelés után lehet ilyen változással bármit is kezdeni, mert nem egyszerű megtalálni azt az egyensúlyt, ami nem teszi tönkre a nem harci hordába tartozók játékát, de elegendő bónuszt ad a harci hordáknak is....
Amit anno írtam az egy elképzelés volt, hogy valami ahhoz hasonlót is lehetne kreálni, csak ami elsőre tök érdekes tápnak tűnt a smaragdnál (fizikai harciköröket szakértelemmel felváltanák varázslat elmondási körök), arról kiderült, hogy olyan táp, ami nem megengedhető, illetve első pillantásra túl erősnek tűnik a jelenlegi játékkörnyezetben.

Persze utána miután kapcsoltam, erre is találtam megoldást, mégha látatlanban nem tudni, hogy mennyire lenne jó: az első kör után a fáradság miatt csökken a varázslat hatékonysága, plusz ahhoz, hogy esetenként 4 varázslat kört végigvigyen egy csatában egy kari ahhoz 4-szer kell elköltenie a varázslat elmondásának vp költségét, amihez iszonyú magas mágiát kell fejleszteni, vagy olyan tárgyakkal rendelkezni, amik ezt csökkentik.
Mindegy, egyébként tartom magam, hogy ha már mágusokról van szó, akkor ehhez hasonló tápot kaphatnának, hogy fizikai köreik helyett varázsolnak, de minden körben egyre gyengébben muzsikálnának a varik, vagy be se jönnek, ugyanis felváltva varázsló varázsol, másik hordás varázsol, jön a második smaragd varikör, erre egy fizikai kör jön a másik részéről és így tovább, plusz a másik fél nem fárad a mágus varázslataival szemben így ő maxos iq-tau-véddel nézz szembe a varázsló variköreivel, míg a mágus fárad.

De persze ennek hatékonyságát teszt nélkül a kutya nem tudja megmondani... Erős táp, de lehet úgy gyengíteni, hogy megérje kifejleszteni és a játékosok se akarjanak tömegesen átvándorolni, mert hogy ez annyira erős, hogy csak így lehet nyerni...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.92
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
616. hozzászólás - 2009.09.27. 20:15:33 (Válasz Tyberius06 #615 hozzászólására.)
A smaragdos ötletedet úgy tudnám elképzelni, hogy negatív módosítókat kap a 2. varázskörétől kezdve, mivel ott kell cselezgetnie az ellenfél fegyverét és közben fókuszálnia a varázslatára is egyben. Mivel közelről megy a varázslat +sebzés (ha talál?). Ha nem talál vagy kritikust lő akkor a varázsló is sebződik. Visszanyalt a fagyi kicsit. Negatív módosító a védelemre az IQ-ra és a Taumaturgiára kerülne. Mondjuk minden körben 10% levonás. Esetleg a támadó + támadás bónuszt.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 7.03
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
617. hozzászólás - 2009.09.27. 20:19:44 (Válasz Freez #616 hozzászólására.)
Pontosan, nagyon jól vázoltad a dolgot valami ilyesmire gondoltam, sőt dettó erre gondoltam, csak nem részleteztem, de igen, ott a pont.
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 5.92
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
618. hozzászólás - 2009.09.28. 10:58:25
Tudja valaki miert csokkentek a magas szintu targyak arai?
Pontszám: 6.75
fórumozóSolinaFérfi
Végzetúr mester
533 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
619. hozzászólás - 2009.09.28. 11:03:25 (Válasz Kocos #618 hozzászólására.)
Nem mindegy..?! Lenyeg, hogy csokkentek...
Pontszám: 5.87
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
620. hozzászólás - 2009.09.28. 11:03:32 (Válasz Kocos #618 hozzászólására.)
Mert Miklós így döntött.

http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,21.120#hsz125
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.66
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!