Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Végzetúr információk
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
581. hozzászólás - 2009.09.23. 12:29:41 (Válasz Mortimer #579 hozzászólására.)
Olyan jó, hogy te ezt jobban tudod mint én. de most komolyan azt hiszed, hogy én csak találgatok vagy ilyesmi ? A KH a top 35 felerősített klónjaiból áll, áruld már el nekem, hogy akár 1-2 hét alatt is, hogy tennéd te őket "farm" státuszba a helyemben. De komolyan biztos én basztam el már megint valamit mer annyira gizda vagyok a szintemen, hogy csak a szaros döntőig jutottam a bajnokin.

mod: bocs a hangnemér de már nem igazán izgat, a tartalomtól függetlenül úgy is mindenki csak pofára pontoz
A hozzászólást Otoaak módosította 2009.09.23. 12:31:03-kor
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 4.70
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
582. hozzászólás - 2009.09.23. 12:35:31 (Válasz Otoaak #581 hozzászólására.)
Ez itt keményen off, de azért válaszolok.

"A KH a top 35 felerősített klónjaiból áll, áruld már el nekem, hogy akár 1-2 hét alatt is, hogy tennéd te őket "farm" státuszba a helyemben"

1. Nem felerősített, hanem gyengített. Nincsenek fókuszkristályaik, néha béna tárgyakat választanak, és szövetségi bónuszaik harmatosak. Míg te 25-ös falak mögött üldögélsz, ők 17-es mögött (24 bónusz!).
2. Ha az első nap, megjelenéskor megvert egyikük 3 szinttel magasabbról, akkor mivel több hétig változatlanok, te addig szinteket lépsz, jóval erősebb felszerelésed lehet, ráadásul neki közben szinte biztosan elpusztul egy vagy több állata is, ennek végeredményeképpen két héttel később simán meg tudod verni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 6.06
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
583. hozzászólás - 2009.09.23. 12:37:28 (Válasz Endyr #580 hozzászólására.)
Na erre viszont ott a 10 pont részemről, az uniformizált karakterfejlesztés tetszik a legkevésbé.
Mindenképpen örülnék, ha ugyanannyi létjogosultsága lenne a "berserkernek" (magas erő, támadás, egészség, nem érdekel mennyit sérülök úgyis többet osztok ki), a "lovagnak" (magas támadás és védelem, ésszel harcolok, nehéz eltalálni), meg mondjuk a varázslónak (magas védelem, IQ, tau, nagyot lövök, a többit kibeckelem). Vagy éppen a "lesipuskás" (marha kivégzés, jól varázsol, ha feljössz 15% fölé rögvest támad és hátbaszúrkod ) és a "csatamágus" (erős mágia, plusz jó támadás és magas krit vari). Ezek semmi extrák, csak a leggyakoribb karakterkasztok fantasyba. Most nézzétek meg, mennyi működőképes
Kéne valami, hogy ne legyen kötelező mindenkinek ugyanazt fejleszteni, ha boldogulni akar... És ehhez persze biztosítani MINDEN SZINTEN! a tárgyakat is...
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 6.91
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
584. hozzászólás - 2009.09.23. 12:45:16 (Válasz Miklós #576 hozzászólására.)
"3. A 170-es kereskedelem talán kevésbé lesz kötelező magas szinten - márpedig ez is egy igény részetekről, hogy ne "egyenkarakterek legyenek"."

Pont a 170-es kereskedelem teszi lehetővé, hogy a játékosok több tárgyból válasszanak, és differenciálódhassanak valamennyire. 100-ik szinttől fölfelé gyakorlatilag 30 tárggyal / varázslattal kevesebből válogathatunk majd.

"2. Bármilyen más változással szemben a nagy előnye az egésznek az, hogy nem érint hátrányosan senkit, és továbbra is előnyt jelent a magasabb szakértelem."

Valójában mindenkit hátrányosan érint a dolog, ugyanis mindenki 30-al kevesebb felszerelésből választhat majd.

"1. A tárgyak erősségének növekedéséből, és az üthetőségi távolság növekedéséből jövő differenciát kompenzálja ez a reform."

Nem lehetett volna inkább valamilyen módon lassítani, vagy megfordítani a mezőny szétszakadását? Például a szinguláris ismeretek csak akkor adjon plusz tp-t, ha a karakter nem lefelé üt. Ezzel együtt ösztönözni a felfelé támadást.

Nekem két komoly problémám van a kereskedelem felezésével.
1. Drasztikusan lecsökken a választható tárgyak listája.
2. Az epikus lények leölése még tovább nehezedik.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 6.25
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
585. hozzászólás - 2009.09.23. 12:49:16 (Válasz Mortimer #582 hozzászólására.)
A top-on illene megtanulni számolni is, nem csak hülyeségekről osztani az észt. Semmilyen garancia nincs arra, hogy 2 szint alatt többet erősödsz mint amennyivel a KH erősebb mint te. Én még most is csak kb. 47. vagyok nem két hét lemaradásom van hanem 1-2 hónap. Ez a mese a klónok gyengébb változatáról meg nagyon szép, de 150-200 TÖ hajlamos kompenzálni az esetleges hiányosságokat, a szakértelmekről nem is beszélve.

Ez a téma sem kevésbé off az információs topic.-ban a kereskedelemnél. Ez sem a tömegekről szól, nekik ez is csak érdekesség, vagy inkább unalmas.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 6.04
kedvelt tagButchmanFérfi
Végzetúr mester
619 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
586. hozzászólás - 2009.09.23. 12:52:02 (Válasz Ariel #584 hozzászólására.)
Egyetértek Ariellel. A játékosokat ugyanúgy súlytja a dolog, de mi lesz az epikussal? Úgy gondolom, hogy akkor az epikusok is használjanak 7-8 szinttel alacsonyabb fegyvert.

Még egy dolog:
Miklós még nem nyilatkoztál a visszamenőleges tárgy stat lebutításra. Esetleg valamilyen lehetőség a visszacserére?
The Lost One /Ronin/
Pontszám: 3.91
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
587. hozzászólás - 2009.09.23. 14:27:18 (Válasz Miklós #576 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.09.23. 11:37:49
Tisztázzunk néhány félreértést:


Egyetertek, tisztazzunk.

A kereskedelmet nem korlátoztuk, csak 100. szinttől másképp működik. Ez nem jelent hátrányt senkire, akinek 160-as kereskedelme van, az továbbra is előnyös lesz azzal szemben, akinek csak 140-es, csak annyi lesz a különbség, hogy nem 2, hanem 1 tárggyal lát előre a másikhoz képest.


Tovabba akinek 160 a kereskedelme elonybe kerul azzal szemben, akinek 170. Ezt ugye mar jeleztem korabban is, de azt mondtad, ez nem gond, mert a 175 elerheto, es ki tudja, egyszer (soha napjan kiskedden?) talan a 180 is az lesz. Persze addig minden egyes szakifejlesztesenek az alapkoltsege 100 LE-vel magasabb, es ahhoz, hogy ezt elerje, meg tobb LE-t is koltott el.

1. Ahogy a játék előre halad, egyre nagyobb lesz a különbség a tárgyak ereje között is. Mivel az üthetőségi távolság is nő (azért, hogy magas szinten, a mezőny széthúzódásakor ne fogyjanak el az ellenfelek), ez hosszú távon azt eredményezné, hogy az "olló tovább nyílik". A tárgyak erősségének növekedéséből, és az üthetőségi távolság növekedéséből jövő differenciát kompenzálja ez a reform - de valójában nem gyengül ettől a kereskedelem, csak nem erősödik még tovább.


Bocsass meg, de sajat magadat cafolod par sorral feljebb, amikor leirod, hogy minden szinten latni fogunk uj targyakat. Ugyanis ha van egy 80-as es egy 73-as kari, azok kozott 7 targyszint van most (97 vs. 90), namost ha eloreugrunk 30 szintet, akkor pontosan ugyanugy 7 targyszint lesz a kulonbseg (118 vs. 111). Ezt a celt ez a modositas tehat nem tudja teljesiteni.

2. Bármilyen más változással szemben a nagy előnye az egésznek az, hogy nem érint hátrányosan senkit, és továbbra is előnyt jelent a magasabb szakértelem.


Kiveve a maxos, hiszen az hatranyban van lasd fent.

3. A 170-es kereskedelem talán kevésbé lesz kötelező magas szinten - márpedig ez is egy igény részetekről, hogy ne "egyenkarakterek legyenek".


Nem vagyok meggyozodve, hogy az egyenkarakterek kepzodesenek valodi ellenszere az lenne, hogy a fele jatekos mas szabalyokhoz optimalizalta a karakteret, mint amik aktualisan ervenyben vannak.

Ez egy pszichológiai jelenség, a dolog lényege, hogy azok, akik huzamosabb ideig az élmezőnyben vannak, a toplisták élén, minimális kudarcélményük van, nem tudják az előnyüket tovább fokozni, nem találnak elég kihívást, nem tudják az eredményeiket tovább escalálni, és ez frusztrációhoz vezet.


Akkor nekem kene a legfrusztraltabbnak lennem?
Mondjuk ezt mar a jatekostarsaktol is szamtalanszor hallottam, de meg nem gyoztek meg.

Folyamatosan öntik magukból az ötleteket, hogy hogyan kéne a játékot még jobbá tenni, meggyőzödésük, hogy jobban értenek a játékhoz a tervezőknél, és amikor ezek az ötletek csak kis részben, vagy nem valósulnak meg, frusztrációjuk tovább fokozódik, amelyet a játék alkotóján próbálnak levezetni.


Na ezt mar reszben magamra vallalom, hiszen valoban szoktam onteni magambol az otlteket, de ezekbol egy csomo megvalosul, a frusztraciot meg mindig nem talalom.

No terjunk vissza a kereskedelemre, mert most ott megis frusztraciot szul valami bennem. Megpedig az, hogy tovabbra sem latom mi volt a korlatozas oka. Az az egy erv amit leirtal, azt sajat magad megcalfoltad, a tobbi nem erv mellette, csupan az ellenervek haritasa.
Pontszám: 4.55
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
588. hozzászólás - 2009.09.23. 14:32:40 (Válasz Byzon #583 hozzászólására.)
Idézet: Byzon - 2009.09.23. 12:37:28
Ezek semmi extrák, csak a leggyakoribb karakterkasztok fantasyba. Most nézzétek meg, mennyi működőképes


Sztem a felsoroltakbol majdnem mind. A berserker taktikat egy kicsit karcsura irtad, az jol muvelve a csatamagussal folyik egybe, de ezek mind letezo, hasznalhato opciok.
Pontszám: 5.17
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
589. hozzászólás - 2009.09.23. 19:14:54 (Válasz Miklós #576 hozzászólására.)
Miklós, ha szintenként nem egy tárgy lenne vásárolható a lélekkufárnál típusonként - mondjuk szintén 100. szinttől - hanem 2-3, netalán több, akkor most a kereskedelem butítása miatt kritizáló játékosok majdhogynem istenként kezelnének.

* A tárgyak tervezése bizonyára több időt emésztene fel, de az általános elégedettség is nagyobb lenne.
Talán egy szavazással (ahol az érintettséghez közelállókat kérdeznéd meg) kiderülne az is, hogy ezért cserébe elfogadhatónak találnák-e, ha szintlépések üteme lassulna 10-15 %-kal.
A hozzászólást Ywgarrd módosította 2009.09.23. 19:18:56-kor
Pontszám: 9.08
kedvelt tagTyberius06Férfi
Végzetúr tehetség
184 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
590. hozzászólás - 2009.09.23. 20:11:12 (Válasz Byzon #583 hozzászólására.)
Anno ehhez hasonló ötletem volt nekem is, kifejtettem több száz karakterben, aztán kb. jött rá három-négy válasz, és azok is elakadtak az első tápban, amit utólag belátok tényleg lehetetlenül erősre vettem, de hát ez van...
Elküldtem az ötletet Miklóséknak is, reakció zéró.
Én alapvetően azt preferálnám, ha a négy hordát totál szét lehetne választani, teljesen más taktikával menne a négy horda, más bónuszokat kapnának, lennének egyéni hordaspecifikus, csak adott horda által építhető épületek, illetve fejleszthető szakértelmek... Ezzel együtt a hordák közötti váltás magas szinten, az egész elszeparálódás csak magas szinten kezdődne (100-150 vagy valami hasonló), csak úgy mőködne, hogy ha x horda specializációit kifejlesztetted és váltanál egy másik hordára, akkor kvázi hordahűség miatt, bukod a speckó fejlesztéseket, szóval azokat nem viheted magaddal a másik hordába. De ez megint nem ide, ebbe a topikba tartozik...
V1 - Tyberius (Tyrant)
V2 - Heretic (SM)
V3 - Heretic (I:RM)

Fórumon még Ashran83 néven találhattok meg.
Általam írt kalandok: A mélyben szunnyadó erő, Harc az agyasokkal
Pontszám: 7.27
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
591. hozzászólás - 2009.09.24. 10:29:46
VAlójában az történik, h 100. szintig 170es a maxos kereskedelem, 100tól 80as és egyszer lehet, h 90es lesz.
Csak úgy vezetik be, h kevésbé legyen feltűnő, h neked valójában 90 szint !!!! felesleges szakértelmed van.

Lehet nagy szövegeket írni az elégedetlen játékosokról.
de amikor esetleg sokadik szintre lépsz fel úgy, h nincs legenda ami az égadta világon semmi mást nem igényel mint pár perc rászánást a begépelésére- mert remélhetőleg a felelőségteljes tervezőnek aki mint írja jobban ért a játékhoz akkor kész történet koncepciója van- akkor ne lepődjünk meg, h ezek után a kereskedelem butítására egyértelmű a véleményünk, h egyszerűen az időt akarjátok magatoknak spórolni.

Írd meg Miklós miért nincs legenda. Magyarázd meg nekünk azt is.
Pontszám: 5.98
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
592. hozzászólás - 2009.09.24. 10:41:29 (Válasz BaalCain #591 hozzászólására.)
ó, igen. megint egy Negatív Béla, akiből csak úgy árad alapfokon a panasz. szerencsére nem sikerült felfognod, hogy az ilyen, szélsőségesen negatív hozzáállás nem gerjeszt hatékonyságot a kritizált fél részéről, hanem inkább konktraproduktív.

(mindig is érdekelt, hogy milyen lehet ennyire zord, negatív életfelfogással a rózsaszín mindennapokat megélni.)

Idézet: BaalCain - 2009.09.24. 10:29:46
VAlójában az történik, h 100. szintig 170es a maxos kereskedelem, 100tól 80as és egyszer lehet, h 90es lesz.
Csak úgy vezetik be, h kevésbé legyen feltűnő, h neked valójában 90 szint !!!! felesleges szakértelmed van.


pedig elég érthetően le lett írva. (túlságosan is gyépés szinten magyarázta el a JV, de úgy tűnik, még mindig nem tiszta mindenkinek.) szerintem olvasd el még egyszer. LASSAN! saját érdekben.

nincs felesleges 90 szint szakértelmed. ha csak 80-as lenne, akkor jóval kevesebb szinten látnál előre.

Idézet: BaalCain - 2009.09.24. 10:29:46
de amikor esetleg sokadik szintre lépsz fel úgy, h nincs legenda ami az égadta világon semmi mást nem igényel mint pár perc rászánást a begépelésére


huhh. pár perc begépelés. azért ne égessük már magunkat, én kérek elnézést az intelligencia vélt hiánya miatt a többi fórumozótól.

hány szintre léptél úgy, hogy nem kaptál legendát? ugye, ugye. azok sírása jogos lehet, akik így jártak, bár nem hiszem, hogy a legenda hiányát érik meg legnagyobb sokként, no de te..., fogadatlan prókátorkét szájkaratézol? ejnye-bejnye...
A hozzászólást winnie módosította 2009.09.24. 10:44:09-kor
Pontszám: 2.90
kedvelt tagSpiderFérfi
Végzetúr tanonc
42 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
593. hozzászólás - 2009.09.24. 11:09:30 (Válasz winnie #592 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.09.24. 10:41:29
no de te..., fogadatlan prókátorkét szájkaratézol? ejnye-bejnye...


Nálatok otthon van tükör?
Pontszám: 7.90
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
594. hozzászólás - 2009.09.24. 11:47:34 (Válasz winnie #592 hozzászólására.)
Idézet: winnie - 2009.09.24. 10:41:29
hány szintre léptél úgy, hogy nem kaptál legendát?


A 71. szintre tervezett kuldetest 74. szinten tudtam leadni. Azt hiszem az volt az elso ami hianyzott szintlepeskor, azaz most 11-nel tartok.

Amit en igazabol nem ertek, az az, hogy pontosan ugyanekkora fejlesztesi potenciallal lehet tartani a jatekosok elott egy lepessel tempot is, de ehelyett tobb fronton a jatekosok mogott egy lepessel verziot valasztja a Beholder.

A kereskedelem ugyben nem figyeltem, elhengzott Miklostol azota valamilyen kezzelfoghato magyarazat is, miert volt szukseg a modositasra? No meg arra, hogy ha a kereskedelem elso korlatjanal figyelembe lehetett venni, hogy mi az addig elert maximum, akkor most miert nem?
Pontszám: 5.30
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
595. hozzászólás - 2009.09.24. 12:11:49 (Válasz Miklós #576 hozzászólására.)
Miklós, a top-effetkus teóriába muszáj belekötnöm, ugyanis véleményem szerint ferdít.
A wow-ot hozod fel példának, hogy szeretnéd elkerülni a szintkorlátot, és hogy mindegy hány programozó fejleszt egy játékost, mindig lesznek elégedetlenkedők. Ez nem teljesen van így, nem mindegy mi az elégedetlenkedés oka.

A World of Warcraft és Végzetúr merőben különbözik egymástól, hiszen az utóbbi esetében tökéletesen ki lehet számolni, hogy mennyit fog egy játékos vagy szövetség adott idő alatt fejlődni, ehhez elég ha Barrique vagy Galmuszk teljesítményének a 110 %-át vesszük, bár nem hiszem, hogy akár ez a 110 %-os verzió kivitelezhető lenne, de tegyük fel. Szövetségi maximumnak pedig lehet venni az Azúr Légió lehetséges kapacitásának 110 %-át. A csp-k, pp-k, tkp-k száma adott, tökéletesen ki lehet számolni, hogy mekkora maximumot tud generálni egy olyan játékos/szövetség, aki(k) mindent a legoptimálisabban csinálnak.
Akkor állná meg a helyét az összehasonlítás, ha a wow-ban is "csak" az első 50 legyőzött lényért lehetne bármilyen táphoz, kincshez jutni, és csak 25 PvP számítana naponta. Ott tényleg kell egy korlát, mert a 24/7 aktív karakterek borzalmas tempót diktálnak, és amit ki tudnak hozni a játékból, annak csak elméleti határa létezik.
Viszont a Végzetúrban gyakorlati határok vannak a pontosan meghatározott erőforrásoknak köszönhetően, legyen aktív akár 24/7. Ebből fakadóan szerintem ki lehet számítani, hogy a legoptimálisabban játszó karakterek mikor érik el/feszegetik a játék határait. Ez már jó ideje megtörtént.
Az, hogy a top számára el vannak maradva a fejlesztések, igenis a programozói kapacitás hiányából erednek.

Nem okoskodni akarok itt, pusztán arra kilyukadni, hogy a kifut a játék alóluk nagyon is reális probléma, és valamennyire jogosak a "követeléseik" - szigorúan ennél a kiragadott példánál maradva. Ezeknek a játékosoknak a száma pedig csak emelkedni fog, mert idővel mindenki egyre többen jutnak el a játéknak erre a szintjére. A szám emelkedését ezeknek a karaktereknek a törlése csillapíthatja.

Rinya mindig is volt és lesz is a játékkal kapcsolatban, de nem mindegy, hogy miért. Az ilyen "én sokkal jobban csinálnám" szöveggel hőzöngőket ha akarod ignoráld, ne foglalkozz velük. Viszont a játék határainak fejlesztése, kitolása minden mástól függetlenül a meghatározott erőforrások okán jogos igény, és ha lenne rá megfelelő programozói kapacitás, lazán meg tudnátok oldani.
Pontszám: 7.29
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3604 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
596. hozzászólás - 2009.09.24. 12:32:03
Természetesen lehetne sokkal többfajta tárgy szintenként. Ennek azonban több hátránya lenne, mint előnye.
1.) Tökéletes egyensúly soha nem lenne - lennének erősebb tárgyak, meg gyengébbek. Ha a különbség szembetűnő lenne, akkor mindenki az erősebbet venné, a többit kár volt megcsinálni. Ha nem, akkor csak a legokosabb játékosok látnák át, mi a legoptimálisabb, és ezzel az előnyük még tovább nőne. Már igy is épp elég lehetőség van a játékban a diverzifikációra, ahogy egyre többet rakunk be, egyre nehezebb átlátni és fenntartani az egyensúlyt.
2.) Több tárgy, nagyobb az esély, hogy valamit elrontunk, egyensúlytalanság keletkezik. Nézzétek meg - egyetlen tárgy volt, aminek az erőssége egy elírás miatt kiugró volt a többihez képest, és amikor ezt kijavitottuk, megy a sirás.
3.) Ha túl sok tárgy van, azt a játékosoknak is nehéz átlátni, számolgatni kell, növeli a játékidőt stb. A tárgyak specializálásra, egyedivé tételére a fókuszkristályok szolgálnak.
4.) Az új tárgyak készítése SZÁMOTTEVŐ időt igényel. Két hetes nyarlásom jelentős részében az új tárgyakat csináltam, és nem jutottam a végére. A tárgyak nem úgy készülnek, hogy egy random generátor kiköpi őket, mérlegelni kell az erősségüket a szintjükhöz képest, az előző tárgyakhoz képest, és nem csak összességében, odafigyelni hogy ne legyen egy bizonyos statban kiugróan erősebb vagy gyengébb; nevet kell neki találni stb. A VU-val kapcsolatban ezer dolog van, egyiket sem lehet a másik miatt hanyagolni.
5.) Valójában több tárgy van egy szinten, persze ez nézőpont kérdése. Senki sem vesz új fegyvert, páncélt stb minden egyes szintlépéskor, inkább 5-6 szintlépésenként cseréli le a felszerelését. Ezen a határon belül a tárgyak erősségében sincs akkora eltérés, lehet válogatni. Tekintsétek úgy, mintha 5 szintlépés valójában 1 lenne, és nem 1 lenne minden tárgyból, hanem 5. A szintlépés azért ennyire gyors, mint most, hogy érezhetőbb legyen a karakterfejlődés, több legyen a sikerélmény, gyakrabban legyen újdonság (ie. új tárgyak, új szörnyek stb).
6.) Ahogy már korábban leirtam: ha minden szinten minden tárgytipusból 1 helyett 3 lenne, akkor azt kérnétek, hogy legyen 10. Ha 10 lenne, a kérés az lenne, hogy legyen 20. Szóval ez nem oldana meg semmit.

A legendákkal való elmaradást fel lehet emlegetni, de ez kb. a top 3 játékost "sújtja". És inkább a legendákkal legyek elmaradva, minthogy bemész a boltba, és nincsenek új tárgyak... Egyébként elég régóta keresek segitséget a legenda iráshoz, egész a közelmúltig sajnos nem találtam senkit, de most úgy néz ki, hogy lesz egy író, aki elvállalja a dolgot.

A kereskedelemmel kapcsolatban azt hiszem, elég részletes magyarázatot adtam, aki akarja még nyugodtan boncolgassa a témát, én részemről lezártnak tekintem.
Pontszám: 5
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3604 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
597. hozzászólás - 2009.09.24. 12:51:45 (Válasz Ywgarrd #595 hozzászólására.)
Idézet: Ywgarrd - 2009.09.24. 12:11:49
Miklós, a top-effetkus teóriába muszáj belekötnöm, ugyanis véleményem szerint ferdít.


Ha jobban megnézed, rengeteg energiát fektetünk abba, hogy a top játékosoknak is legyen elfoglaltsága. A kristályhorda csak nekik készült, a manóknál, és most az egyéni epikusnál is fontos cél, hogy ez az elöl haladóknak is kellő szórakozást nyújtson. Mindemellett, az éljátékosok ugyanúgy tudnak fejlődni, új tárgyakat venni, tulajdonságokat, szakértelmeket venni, portyázni, háborúzni, térkapuzni, epikusozni mint bárki más, szóval az "elfogyott a tartalom" kijelentés kissé túlzó. A fertőzés lezárult - na és, ez volt a lényeg, hogy a célt el lehessen érni, jobb lett volna ha a végtelenségig húzzuk? Az egyetlen dolog, amit egy első helyen álló játékos nem tud megtenni a középmezőnyben levővel szemben, hogy javíts a helyezését. Nem véletlen, hogy az első helyen futó mindig nehezebb helyzetben van, mert neki nincs akkora motivációja, mint a másodiknak.

Sajnos van még egy probléma a fejlesztéseknél. Ha egy kellően érdekes, szórakoztató fejlesztést, újdonságot rakunk be, akkor a játékosok 99%-a ezt örömmel fogadja. A topon levők - persze ésszerűen - azonban rögtön azt kérdik - megéri ez nekem? ha foglalkozom vele, nem kerülök hátrányba? persze, ha minden fejlesztés egyre jobban mudflálná a játékot, az ártalmas lenne. ha nem, akkor az a fejlesztés viszont a top számára "nem létezik". Ez persze egy önsanyargató hozzáállás, ahol valaki az eredményt a szórakozás elé helyezi, de ezért nem hibáztatom őket, sokszor én is igy játszom. Jó példa volt az akadémia. Nagyon nagy hangsúlyt fektettünk rá, hogy csupa olyan dolgot adjon, amit "megéri" fejleszteni, erősödik a karakter (és ezzel mudfálódik a játék). Emlékszem, az akadémia fejlesztése során folyamatosan jöttek a postok a top játékosoktól ("remélem azért olyan fejlesztés lesz, ellentétben a korábbiakkal, amit megéri csinálni nekünk is", "csak akkor fogok vele foglalkozni, ha elegendő tápot ad" stb.) Ennek az elvárásnak igyekeztünk megfelelni, a manakonstrukció, a kínzókamra és az ultraspecializáció látványos mudflációt eredményezett. Viszont ez rövid időre kielégitette a top éhséget, viszont amikor a végére értek, annál éhesebbek voltak. De abban a pillanatban, hogy valami olyat adtunk, ami nem jelentett azonnali nyilvánvaló plusz tápot, azt fanyalogva fogadták, függetlenül attól, hogy új célokat és elfoglaltságot jelentett a karaktereknek.

Mindezt csak azért irom le, hogy megértsétek, miért nem rakunk be minden héten egy megafejlesztést, amit csak az éljátékosok tudnak kihasználni, és mindegyiktől 10%-kal felgyorsul a fejlődési sebességük (oké, programozni sem győznénk, de ez más kérdés).

Egyébként az egyéni epikus hamarosan elkészül, szerintem egy érdekes elfoglaltságot fog nyújtani, amiben az éljátékosoknak is öröme lesz.
Pontszám: 9.38
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
598. hozzászólás - 2009.09.24. 12:58:56 (Válasz Miklós #596 hozzászólására.)
Csak kb. a nem prémes játékosnak van választási lehetősége a prémes cuccok 1-2 varázslatot és 1-2 erősebb nem prémes tárgyat leszámítva kihagyhatatlanok.

A prémium tárgyakból meg igazán lehetne dupla annyi (ez messze nem akkora mennyiség mint amiről korábban szó volt csak kb. +1 tárgy szintenként), ezekért eleve külön fizetünk legyenek kicsit változatosabbak, mert most van, hogy 12-18 szintet kell várni mire jön egy célnak megfelelő.

Elég kevés ilyen területe van a játéknak de ezen a területen a fizető játékosnak (prémium tárgyak változatossága) hátránya van a nem fizetővel szemben.
A hozzászólást Otoaak módosította 2009.09.24. 13:02:14-kor
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5.05
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
599. hozzászólás - 2009.09.24. 13:02:12 (Válasz Miklós #596 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.09.24. 12:32:03
A kereskedelemmel kapcsolatban azt hiszem, elég részletes magyarázatot adtam, aki akarja még nyugodtan boncolgassa a témát, én részemről lezártnak tekintem.


Valojaban semmilyen magyarazatot nem adtal.
Pontszám: 6.94
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Végzetúr információk
600. hozzászólás - 2009.09.24. 13:21:06 (Válasz Miklós #596 hozzászólására.)
Csináljatok magatoknak eladási statisztikát a tárgyakból. Melyikeket használják leggyakrabban? Melyiket nem használja senki? (Kiemelten az őskövesek közül.) Hasznos lenne, ha nem csak berakáskor, hanem utána is követnétek a tárgyak utóéletét. (Pl. a 25-ös gyengítésen dolgoznod teljesen felesleges meló volt.)
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.45
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője