Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Portya + végzetúr reform
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
241. hozzászólás - 2009.07.03. 15:18:52 (Válasz Ricardo #237 hozzászólására.)
Szerintem ha 1-2 órára is lehetne gyógyítani,akkor megoldódna ez a probléma.
Nem lenne rossz a gyógyítás,ha nem kéne félóránként visszanézni...

ui.:TÖBB ÁLLAT GYÓGYÍTÁSA EGYSZERRE! TÖBB ÁLLAT GYÓGYÍTÁSA EGYSZERRE! TÖBB ÁLLAT GYÓGYÍTÁSA EGYSZERRE! TÖBB ÁLLAT GYÓGYÍTÁSA EGYSZERRE!TÖBB ÁLLAT GYÓGYÍTÁSA EGYSZERRE! TÖBB ÁLLAT GYÓGYÍTÁSA EGYSZERRE! TÖBB ÁLLAT GYÓGYÍTÁSA EGYSZERRE! TÖBB ÁLLAT GYÓGYÍTÁSA EGYSZERRE!
Pontszám: 5
fórumozóBlazekFérfi
Végzetúr mester
337 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
242. hozzászólás - 2009.07.03. 16:45:44 (Válasz Ricardo #240 hozzászólására.)
azt szeretném, ha lenne erő/támadás/egészségre is ugyanúgy +70 pont összesen, mint a az iq/taum/mágiára. és szeretném, ha ugyanakkora esély lenne a varázslatra, és a közelharcra. közelharc: támadás ellen --> védekezés, állatok elnyelése, épületbónuszok, varázslatokból eredő minusz támadás. varázslatkör: IQ ellen --> IQ. szted ez egyensúly?
Pontszám: 3
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
243. hozzászólás - 2009.07.03. 16:50:52 (Válasz Blazek #242 hozzászólására.)
Ha kezdeményezel egy portyát akkor +60 támadást és +15 IQ-t kaphatsz klánbónuszokból. Ez is egyfajta kompenzáció.

Egy varázslatkör és hat közelharci kör van. A sebzéseket úgy számold, hogy 5-6 kör alatt tudsz-e annyit sebezni, mint más egyetlen varázslatkörben. Másfelől a varázslat támadás elkerülésére úgy is van 20% esélyed, hogy 100 különbség van az iq között az ellenfél javára, arra viszont igen csekély az esély, hogy 100 támadás és védekezés különbségnél egyszer se találd el az ellenfeledet.

Igaz, hogy az állatok közelharca adnak elnyelést, viszont a közelharcosok állatai többet is sebeznek, hiszen az erőtől függ a sebzésük, nem a taumtól.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 8.33
fórumozóBlazekFérfi
Végzetúr mester
337 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
244. hozzászólás - 2009.07.03. 17:09:10 (Válasz Ricardo #243 hozzászólására.)
Pontszám: 3
irritálóMona89Férfi
Végzetúr
87 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
245. hozzászólás - 2009.07.04. 18:34:00
Sziasztok.
Megpróbálom első hozzászólásomat értelmesre alakítani. Elég régóta játszok a vu-val nem túl rosszul,ennek tudatába lenne egy két javaslat ami már lehet többször is elhangzott de megpróbálkozok vele.Én főként portyából élek , és mindig variálás történik vele.Eddig csendesen háttérben meghúztam magam , próbáltam alkalmazkodni a változásokhoz. Mire ráálltam volna a változásokra , egy újabb reform követte . Gondolok itt elsőnek ami igazán érintett kretivreform , ügye 30pp kontra 15pp+valóságformázás stb.Utána következett a kivégzés reformja ami megint nagyban befolyásolja a portyát , (a szerzett lé nagysága) .Javaslatom a következők lennének ha már így alakult , erre a kettő reformra lehetne olyat hogy a meglévő ppk darabszáma adná meg a napi adagot pl : ha van felhalmozódva vagy 60-70 akkor annak függvényébe kitolná a kreativ korlátot. Sokszor elöfordul velem hogy 2-3 napig nem tudok lenni de utána meg igen , és sajnos a korlátnak köszönhetően , van egy jobb sorozatom és ha azt akarom hogy működjön a már kifejlesztett szakértelmem akkor egy kilépést kell eszközölnöm mert elértem a határt.És sajnos nem azért fejlesztettem ki hogy ne vegyem hasznát. A másik a kivégzés lekorlátozása. Ha jól értesültem akkor Lanmaffia végett lett lekorlátozva , pedig tetszett az ötlete és korlát elött 1-2 hétig alkalmam volt kipróbálni Hál istennek ezt is sikerült olyan szintre húznom hogy sajnáljam kidobni az ablakon. Erre lehetne egy olyan változás mondjuk hogy legyen maximuma , és a maximum függvényébe emelné az elhozott lét , de ha jól tudom az ellen bukottját emelte korlát előtt 50%-ra most tapasztalatom 100 kivégzéssel igaz turbóval kb 28-30 %. szerintem ezt át lehetne fordítani úgy hogy ügye lenne a maximuma pl: 200 vagy valamennyi és maradna a kivégzés nélküli ellenfél bukása a 15%lé illetve prém 10% amire adná a plusszot. így elkerülhető lenne hogy valaki extrém nagyot bukjon de aki erre specializálja magát visszatérülne neki a belefektetett energia. Visszaélésekre gondolva , ügye a javaslatom értelmébe maradnának a korlátok csak máshogy elosztva.
A másik nagy probléma amit itt olvasgatok a lefele támadások. Erre egyszerűen nem jövök rá hogy a tp rendszert portyára miért is nem fordítják meg. Lebutítanak mindent de hogy a póknak ne érje meg lefele ütni a tpt ellenkezőleg osszák el. Egy egyszerű példa ha én 20 szintröl lefele ütök 17 re onnan is kaszálok, ráadásul ott a legkisebb a kapott tpm ha ezt megfordítanák akkor biztos hogy sokan elgondolkoznának , (szintvisszamaradottak) hogy saját szintjükön vagy felette keressenek ellenfeleket. Többek között én is.pl jelen esetbe 20 szintről elérek 17 illetve 24 szintig.Ez per pillanat ha 17 re ütök 5 tp , 24 szintre pedig 14 tp. saját szintre 10 tp. szerintem meg lehetne oldani hogy saját szint mondjuk lenne az egy vadászatra eső tp , a lefele ütésnél meg drasztikusan emelkedne , hogy ne érje meg lefele ütni . a felfele meg maradna a vadászati vagy esetleg csekélyen emelkedne arra is , így majdnem mindenki saját vagy felette keresgélne .Hogy a toppot ki ne hagyjam ők kénytelenek lefele ütni , de ha jól sejtem ők a tpre utaznak mert hát szintbe elöl akarnak maradni , így ők is valamelyest tudnak jobban haladni.Én személy szerint nagyon sokáig 30ppbe nyomultam de a sok tpnek köszönhetően lépdestem sorra a szinteket , valahogy visszább kellett fognom magam így maradt a valóságformázás maxra és 15pp. Vagy esetleg még lehetne több szintre berakni kristályhordát ami szintén elhangzott már , ami nem fix lét adna hanem véletlen szerűen mint például a vadászat. adna szintenként mondjuk pl fixen a vadászat 3 szorosát azért írom ezt , mert hát ahhoz győznöm is kellene , legalábbis nem hátrány,és ezt a lét,mint a vadászatba kapná a negatív illetve pozitív módosított , ezt meg pl a szerencse is befolyásolhatná. illetve erre jönnének a szakértelmi módosítók. Így még nagyobb biztonságba lenénnek a kisebbek mert lenne elégséges ellenfél , ami még ha szerencsém van biztosra is mehetek , nem zsákbamacska lenne, hogy vagy van nála vagy nincs. De hogy érdekesebb legyen a dolog így utólag jutott eszembe hogy addig senki nem léphetne szintet még mondjuk lenne egy közepes erősségű npc jellegű vu és le nem győzte . így ha valaki csalással próbálkozna nem bírna fentebb kerülni szintben hogy csak építsen vagy csak rabszolga legyen .
Bocsánat egy kicsit hosszúra sikeredett elsőnek próbáltam valamit viritani
v1 Lucky Luke
Pontszám: 5.67
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
246. hozzászólás - 2009.07.04. 21:27:44 (Válasz Mona89 #245 hozzászólására.)
"akkor egy kilépést kell eszközölnöm mert elértem a határt"

A határ azért van, hogy korlátozzon. Ha érintené a PP mennyiség egyszer kellene kivárni, hogy felmenjen maxra, és onnantól kezdve szabad lenne a pálya.

"sikerült olyan szintre húznom hogy sajnáljam kidobni az ablakon"

A változtatás után egy ideig lehetőség volt visszakapni a befektetett LE-t.

"Erre egyszerűen nem jövök rá hogy a tp rendszert portyára miért is nem fordítják meg."

AKkor szerzel több tapasztalatot, ha minél erősebbeket győzől le, nem pedig akkor, ha a kisgyerekeket rugdosod a játszótéren. Attól, hogy van pár ilyen optimalizátor, akinek minden vágya, hogy az oviban maradjon a lehető legtovább, és azt élvezi, hogy tinédzser létére is azokat üti, akik még járni sem tudnak, még nem hozzájuk kell igazítani a játékot
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.91
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
247. hozzászólás - 2009.07.04. 21:35:25 (Válasz Mortimer #246 hozzászólására.)
"AKkor szerzel több tapasztalatot, ha minél erősebbeket győzől le, nem pedig akkor, ha a kisgyerekeket rugdosod a játszótéren. Attól, hogy van pár ilyen optimalizátor, akinek minden vágya, hogy az oviban maradjon a lehető legtovább, és azt élvezi, hogy tinédzser létére is azokat üti, akik még járni sem tudnak, még nem hozzájuk kell igazítani a játékot "

Meg kell valljam, hogy alapból nem kedvellek túlzottan Mortimer, de erre 10-est adtam...
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
248. hozzászólás - 2009.07.05. 00:56:07 (Válasz Mortimer #246 hozzászólására.)
Ez olyan szép lenne Mortimer, ha aztán jófentről a naaaagy érettségizők nem vernék a 7 szinttel kisebb ált. sulisokat csak azért, mert azok befordultak az utcasarkon és már láthatóak, (portyalista) vagy mert tanítani kell a kis pitbulljukat, éshát ez van.
A hozzászólást Darah módosította 2009.07.05. 01:00:44-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 9
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
249. hozzászólás - 2009.07.05. 06:08:53 (Válasz Darah #248 hozzászólására.)
Én igazán nem az ovit ütöm. Ha vesztek, vesztek, de akár 3-4 szinttel felfelé is ütök.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.07.05. 06:10:26-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűBolsevikFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
250. hozzászólás - 2009.07.05. 07:05:31 (Válasz Mortimer #246 hozzászólására.)
Téged ugyan nem sorollak az ún. "TOPperek" közé, de ez most ütött.

Akkor Daraht kicsit átfogalmazva és kibővítve, ezt a szólamot általában azok szokták rendszeresen megütni akik a világtörténelem folyamán először kezdtek el isibe járni, és a tp-maximáló taktikával elérik hogy az övékénél nagyobb osztály soha ne is lehessen, viszont mindenkit arra buzdítanak hogy ha lehet akkor nagyon-nagyon gyorsan zárkózzanak fel hozzájuk, hiszen unatkoznak.

Ha meg ezek a gonosz szintvisszamaradatottak erre nem hajlandóak (bárhogyan is reklámozzák ezt, mert állítólag nagyon jó dolog, csak hát attól hogy valaki alacsonyabb osztályba jár mint ők, még nem biztos hogy hülyék is), akkor egyenesen az igazgatónál kezdenek el kampányolni hogy csináljon iskolareformot. Legyen ilyen EXT hogy egyszerre akár több osztályt is ki lehessen járni, költődjön el automatikusan a LÉ hogy ha valamelyik izmosabb ovis mégis bepróbálkozik akkor se lehessen semmilyen probléma, a kis LászlóMártontól meg vegyék el a csúzlit, mert a múltkor is kilőtte velük egy pár nagy szemét, épp ezért ő egy vírus, sőt felrúgja a játékasztalt. Mindezt elég sokáig lehetne még sorolni, ejj-ejj...
Igor vagyok, a Párt nevében!

A "Zárkózz fel a TOP-hoz"-mozgalom oszlopos tagja
Pontszám: 8
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
251. hozzászólás - 2009.07.05. 08:53:34 (Válasz Bolsevik #250 hozzászólására.)
Ne már ... A Kristály horda megint upgrade-elve, megint 5 szinttel magasabbak nálam a leggyengébb tagjaik is. Én is szeretnék velük játszani, nem lehetne esetleg olyan fejlesztést eszközölni, hogy ne csak az első 30-40 ember mulathasson jól?
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.50
népszerűBolsevikFérfi
Végzetúr tehetség
145 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
252. hozzászólás - 2009.07.05. 08:57:33 (Válasz Ricardo #251 hozzászólására.)
Majd ha te is egy "felnőtt, a játékért fizető ember" leszel.

A kristályhorda negatív hatásai csak nagyon kevés embert érintenek, azokat akik elég nagyok ahhoz hogy a kristályosok elérjék őket, de még túl kicsik ahhoz hogy felvehessék velük a harcot. Miattatok szükségtelen változtatni, vagy ha akartok valamit akkor zárkózzatok fel a TOPhoz.

(Én kérek elnézést )
Igor vagyok, a Párt nevében!

A "Zárkózz fel a TOP-hoz"-mozgalom oszlopos tagja
Pontszám: 7.67
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
253. hozzászólás - 2009.07.05. 09:03:55 (Válasz Ricardo #251 hozzászólására.)
A kristályhorda kezd emlékeztetni ama bizonyos szénacsomóra, amit a gazdaember a bakról egy hosszú bottal a kocsit húzó szamara elé lógat, ha az megmakacsolná magát. Szalad-szalad a jószág, hogy elérje, de szalad vele a széna is.

Edit:
Miért nem lehet a kirstályhorda több tagú, mint egy mormál szövi?
Mondjuk kétszerakkora, vagy háromszor?
Akkor lehetnének több szintet felölelő tagjai is.
A hozzászólást Darah módosította 2009.07.05. 09:05:31-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
254. hozzászólás - 2009.07.05. 09:15:17 (Válasz Darah #253 hozzászólására.)
Idézet: Darah - 2009.07.05. 09:03:55

Miért nem lehet a kirstályhorda több tagú, mint egy mormál szövi?
Mondjuk kétszerakkora, vagy háromszor?

Akkor lehetnének több szintet felölelő tagjai is.


Ahhoz programozni kéne (átírni 1 számot...)
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
255. hozzászólás - 2009.07.05. 13:50:33 (Válasz Darah #253 hozzászólására.)
Erre annyit tudok mondani, hogy az első eljövetelkor még két szinttel alattuk voltam, a másodiknál ugyanakkora voltam, mint a legalacsonyabb szintű tagjuk, most pedig már eggyel magasabb, mint a legalacsonyabb szintű tagjuk.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
256. hozzászólás - 2009.07.05. 15:09:45 (Válasz Mortimer #255 hozzászólására.)
Hát akkor a visszafogott fejlődésemmel én már nem is szeretném befogni őket.
Ugyanis ezek szerint akkor kb folyamatosan a legnagyobb üthető távra lennék tőlük, ami nagyon egészségtelen dolog lenne.
Azt hiszem ez győzött meg végképp, hogy nem sajnálom azt a párszáz CSP-t a gyorsítós cuccokra, igaz, hogy égető szükségem nincs rájuk, de legalább CSP-t nyelnek.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
kedvencAnababaNő
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
257. hozzászólás - 2009.07.05. 15:11:12 (Válasz Ricardo #251 hozzászólására.)
és akkor én mit szóljak?
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
258. hozzászólás - 2009.07.05. 15:12:03 (Válasz Darah #256 hozzászólására.)
Ha visszafogott fejlődésed van, miért panaszkodsz, hogy sose éred be őket?
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
259. hozzászólás - 2009.07.05. 15:18:15 (Válasz Mortimer #258 hozzászólására.)
Nem panaszkodtam, ha visszaolvasol, Ricardonak válaszoltam.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
260. hozzászólás - 2009.07.05. 15:28:17 (Válasz Darah #259 hozzászólására.)
"A kristályhorda kezd emlékeztetni ama bizonyos szénacsomóra, amit a gazdaember a bakról egy hosszú bottal a kocsit húzó szamara elé lógat, ha az megmakacsolná magát. Szalad-szalad a jószág, hogy elérje, de szalad vele a széna is."

De hülyeséget írtál, mert ez nem igaz.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3.33
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!