Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Portya + végzetúr reform
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
201. hozzászólás - 2009.06.28. 16:23:38 (Válasz Vaczakka #200 hozzászólására.)
Feladom, legyen igazad.
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
202. hozzászólás - 2009.06.28. 16:53:09 (Válasz Mortimer #197 hozzászólására.)
Nem az a baj, hogy van korlátja a szakértelmeknek, hanem az, hogy túl könnyű őket maximalizálni. A karakterek alapból túl sok LÉ-t kapnak relatíve alacsony szinteken (alapból ugye a játék 100. szintig van kész, de elvileg végtelen), hiszen egy spm-et és/vagy a sajtolást 30-35. szintre simán ki lehet maxolni még úgy is, hogy TÖ-ben erős marad az ember. Az új fejlesztésekkel is az lett a probléma, hogy túl gyorsan ki lettek pörgetve. Én vártam azt, hogy tényleg komoly döntés elé állítanak minket (nem úgy mint a fertőzésnél) hogy most akkor kemény varázsló kari, komoly közelharcos, esetleg sok állattal operáló idomár. Ezzel szemben annyi lélekenergiát termelünk a szakértelmekhez és tulajdonságokhoz képest, hogy mindenki 4 állattal rohangál, jó közelharcban, de ráadásul még hatalmas kritikusokat is varázsol az ellenfélbe.

Az egész játék sokkal jobb és izgalmasabb lenne, ha tized annyi lét kaptunk volna minden szinten. Akkor nem lehetett volna mindent túrni, és lennének valóságos specializált karakterek.

Szerk: ez így egy javaslat is most már a V4-re vagy V5-re (nem a verseny szerverre), ahol ki lehetne próbálni a játékot úgy, hogy kevesebb lét termelnek a játékosok ugyanilyen tulajdonság és szakértelem árak mellett.
A hozzászólást Ricardo módosította 2009.06.28. 16:55:32-kor
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 7.71
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
203. hozzászólás - 2009.06.28. 17:05:04 (Válasz Cavalorn #201 hozzászólására.)
Inkább győzz meg észérvekkel - és nem feltételezésekkel - a saját igazadról, légy szíves.
Pontszám: 3.75
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
204. hozzászólás - 2009.06.28. 17:08:25 (Válasz Vaczakka #203 hozzászólására.)
Ha nem lenne korlátja, akkor mivel szinte másnak van korlátja ez jelentené a kiugrási pontot a karaktereknél, ergó mindenki ezt tolná. Mivel magasabb szintű karakter több lét termel könnyebben növelné a kereskedelem szakértelmet, illetve szintjéből fakadóan is jobb cuccokhoz jut hozzá azonos kereskedelem szintnél. Tehát nem lehetne vele taktikázni, csak még jobban nyílna az olló, pár szinttel magasabbról az ember csak még nagyobb pofonokat kapna.

Szerk: helyesírás
A hozzászólást Ricardo módosította 2009.06.28. 17:09:09-kor
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
205. hozzászólás - 2009.06.28. 17:15:02 (Válasz Ricardo #204 hozzászólására.)
Ha ez így van Ricardo, akkor miért volt az, hogy a korlátozás pillanatában V2-es karakternek volt a legmagasabb kereskedelme? (aki kb. 8-9 szinttel volt a v1 élmezőny alatt)
Pontszám: 5
fórumozóRicardoFérfi
Végzetúr mester
1600 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
206. hozzászólás - 2009.06.28. 17:16:09 (Válasz Darksol #205 hozzászólására.)
Anomáliák mindig vannak. Én a tendenciát mutattam be.
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.

Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
207. hozzászólás - 2009.06.28. 17:24:06 (Válasz Ricardo #206 hozzászólására.)
Vaczakka pont "ilyen anomália" szeretne lenni. Nem akar pókmódszerekhez sem folyamodni (ezt spec megértem..) nem akar a szintlétrán sem előre menni (nyilván, ha visszafogottal megy) viszont valamiben ki akarna tűnni/törni. Ezt veszi el a kereskedelem korlátozása...
Pontszám: 5
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
208. hozzászólás - 2009.06.28. 19:07:40 (Válasz Darksol #207 hozzászólására.)
Teljesen jól látod.

Sajnos a visszafogott is csak egy ideig jó arra, hogy a top szint karakterek távol maradjanak szintkülönbségben, ahogy nőnek a szintek, az adott szinten eltöltött idő is nő, így a mostani 7 szint különbség köztem, és azok között, akik meg tudnak verni, hamarosan csak 6, majd 5 lesz. Így a visszafogott előnye elveszik, cserébe viszont ismét elkezd verni az a 8-10 ember, aki a szerveren meg tud verni felülről. Ezt tudnám kompenzálni kereskedelemmel, ha lehetne hová fejleszteni.

Aki 6-al fölöttem van, az nem hiszem, hogy feltétlen nekiállna 210-es kerit fejleszteni, mert eleve 6 szint előnyből indul vásárlás téren velem szemben. Ezért nem gondolom törvényszerűnek a fent leírt "szétnyíló olló" esetét, amikor mindenki őrülten elkezd fejleszteni kereskedelemre. Ugyanakkor így lehetőség nyílna arra mindenkinek (aki erre szán fejleszteni), hogy alacsonyabb szintről is meg tudja magát védeni a felülről támadóktól, szerintem.
Pontszám: 5
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
209. hozzászólás - 2009.06.28. 20:55:00
Egyedi karakter fejlesztése szakértelmek útján? Érdekes elképzelés... Miklós azt mondta, senki sem fogja túl magasra felfejleszteni a Kivégzését, LanMaffia felnyomta 200-ra, eredményes lett vele, de a kreatív-botránnyal kinyírták a taktikáját. Ugyanez történne az összes többi szakértelemmel is.
Pontszám: 8.75
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
210. hozzászólás - 2009.06.28. 22:53:17 (Válasz Ricardo #202 hozzászólására.)
Idézet: Ricardo - 2009.06.28. 16:53:09
Nem az a baj, hogy van korlátja a szakértelmeknek, hanem az, hogy túl könnyű őket maximalizálni. A karakterek alapból túl sok LÉ-t kapnak relatíve alacsony szinteken (alapból ugye a játék 100. szintig van kész, de elvileg végtelen), hiszen egy spm-et és/vagy a sajtolást 30-35. szintre simán ki lehet maxolni még úgy is, hogy TÖ-ben erős marad az ember. Az új fejlesztésekkel is az lett a probléma, hogy túl gyorsan ki lettek pörgetve. Én vártam azt, hogy tényleg komoly döntés elé állítanak minket (nem úgy mint a fertőzésnél) hogy most akkor kemény varázsló kari, komoly közelharcos, esetleg sok állattal operáló idomár. Ezzel szemben annyi lélekenergiát termelünk a szakértelmekhez és tulajdonságokhoz képest, hogy mindenki 4 állattal rohangál, jó közelharcban, de ráadásul még hatalmas kritikusokat is varázsol az ellenfélbe.

itt a pont, barátom.

csak egy pár gondolat:
nem lett volna szabad megengedni hogy fejleszthető legyen mindkét kritikus ütés szaki. az egyik tanulás szinten be kellett volna rakni egyszerre a kritikus ütést, a kábítást és a varázslat kritikust úgy hogy csak egyet lehet választani. a következő tanulás szinten be kellett volna rakni 3 hárító szakit, kritikus ütés, kábítás és krit vari ellen, ott is úgy hogy csak egyet lehet választani. most mindenki ugyanazt fejleszti hordától függetlenül. be fogják rakni a kábítás szakit is, azt is elkezdi majd mindenki fejleszteni és a maximális távról támadók még nagyobb előnyhöz jutnak majd. a kereskedelem szakit be sem kellett volna rakni. a manakonstrukció kellett, az egy esély a kis és közepes szöviknek hogy valahogyan felzárkózzanak a top mellé épületekben, nem fog sikerülni (az újabb épületek miatt), de legalább nem az van hogy 20/20/15-ös épületek bónuszokkal támadja a top az 5-7/5-7/5-7 bónuszos embereket. kellenének újabb épületek amik tovább gyorsítják az építkezést.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
211. hozzászólás - 2009.06.28. 23:16:41 (Válasz S0laris #210 hozzászólására.)
S0laris, jó gondolat ez a külön bontás de engem teljesen meglőnél vele mert mindent szeretnék fejleszteni (általában egyszerre, amiből semmi jó nem sül ki). Viszont ha megvalósulna az elképzelésed akkor vagy ritkábban jönnének szakik vagy többet kéne agyalni a fejlesztőknek ami az utóbbi 2 szakértelmet tekintve még így is kevés volt.
Ellenben tényleg létrejöhetnének specializált/többféle karik ami nem tenne rosszat a játéknak kivéve ha valahol el van méretezve a dolog mert akkor megint menne mindenki egy irányba. Én most 43-as szint végén lehet elkezdem csak a kereskedelmet húzni és meg se állok egy darabig mert a 60-as már nem sok mindenre elég (bár ez is csak 1 tervezet a sok közül).
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
212. hozzászólás - 2009.06.28. 23:45:59
nem, nem lenne meglőve a karid, amit írtam azt már nem lehet implementálni. egy csomó ember dobhatná ki a kariját. erre még a játék indulásánál kellett volna gondolni. most mindenki egyenkaraktert fejleszt, a diverzitást csak a hordagyűlölet illetve a hordabónusz adja. ez a létező legnagyobb hiba a játékban.

az én kereskedelmem csak 10-es, a napokban kezdem el húzni, amint befejezem az állatokkal kapcsolatos szakikat a kívánt szintre.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűLanMaffiaFérfi
Végzetúr mester
3353 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
213. hozzászólás - 2009.06.28. 23:56:30 (Válasz Darksol #205 hozzászólására.)
úgy tudom V1en is volt 170nél magasabb kereskedelem a korlátozás idején.
Végzetúr discord: https://discord.gg/bUQc6nY9XU

LanMaffia - Azúr Légió - ex-Tyrant - ex-VM (V1)
Káoszfatty - Lélekhozók Testvérisége (V2)
Kataklizma - Ködkapu Strázsái (V3)
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
214. hozzászólás - 2009.06.28. 23:58:49 (Válasz LanMaffia #213 hozzászólására.)
Pont jó a 170, így legalább ismét megkapta a smaragd az elveszett hordabónuszát (ti.: 3 generációval magasabb prémiumos varit vehet).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
215. hozzászólás - 2009.06.29. 09:22:48 (Válasz Mortimer #214 hozzászólására.)
Sosem volt az elveszve. Ugyanakkora kereskedelemnél egy szinttel alacsonyabban jutott hozzá ugyanazokhoz a varászlatokhoz.
Pontszám: 8.33
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
216. hozzászólás - 2009.06.29. 17:16:46 (Válasz LanMaffia #213 hozzászólására.)
Rosszul tudod. V2-es volt a kari, meglehetősen jól ismerem a gazdáját, eléggé parázott is, hogy sikerül-e lelevelezni a 170-re emelést. (mert ugye nem az alap volt annyi, hanem turbóval...) Szerencséjére már kb. 3-4 nappal előtte (!) vett egy 17 szinttel nagyobb tárgyat.
Amúgy van egy olyan (rosszmájú, sanda) sejtésem, hogy azért lett csak a korlát, mert 100. szintig vannak kidolgozva a tárgyak.
Pontszám: 5
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
217. hozzászólás - 2009.06.29. 17:33:45
nem lennék meglepődve. de Miklós saját bevallása szerint nem erre a sebességre számítottak. egy dolog írni egy játékot, más az amikor a játékos "túljár" a fejlesztő eszén és nem tervezett módón kihasználja a rendelkezésre álló lehetőségeket.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
218. hozzászólás - 2009.06.29. 17:45:08 (Válasz S0laris #217 hozzászólására.)
"Miklós saját bevallása szerint nem erre a sebességre számítottak"

Ha tényleg végigszámolta, akkor ezt kétlem. A vadászatért kapott TP ismert, a szintlépéshez szükséges mennyiség is. A napi csataszám a portyapontok bevezetése után szintén kalkulálható volt, azaz napi 15 csatára lehet egy becsült TP-t adni.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
219. hozzászólás - 2009.06.29. 17:48:37
Ezt azért jelentősen befolyásolhatja a bekapott csatákból jövő TP. Nem véletlenül reklámozta magát Sharpa a leüttetéses, nyugiban vadászós dumájával. TP-ben fincsi lehet, amikor maxolt szinguláris mellett a fél Azúr (ergo az élmezőny) rajtad vereti le magát fél évig. Erre lehet, hogy nem kalkulált Miklós...
Pontszám: 8.75
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
220. hozzászólás - 2009.06.29. 17:59:28 (Válasz Darksol #219 hozzászólására.)
Nekem 0-s szingulárisom van, és 10-nél sose volt nagyobb, az is csak napokig, a felejtés küldetés miatt. És fórumkommentek alapján ezzel nem vagyok egyedül, ráadásul visszanézve több alkalommal még CSP-t is vesztettem, azaz lehetnék 63. szintű is.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője