Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Portya + végzetúr reform
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
21. hozzászólás - 2009.05.06. 16:58:58 (Válasz Kocos #19 hozzászólására.)
Nem tudom nálad mit jelent az "elég sok" és azt sem, hogy kik ellen teszteled magad. Én heti bontásban 100-as nagyságrendben tesztelek az arénába szövetségi társaim ellen, többségük tulajdonságait és szakértelem szintjeit pontosan ismerem, nem kavar be eltérő épület bónusz és a gyűlöletes szakik sem. Ezek alapján pedig szerintem nem igazán jó a jelenlegi random.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
utáltAlvarezlopezFérfi
Végzetúr tanonc
10 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
22. hozzászólás - 2009.05.06. 17:20:09
Sziasztok!

Én szeretném javasolni, egy új menüpontot melynek a címe "játéktér". Egy másik böngészős játékban nagyon jól bevált. (T... betűvel kezdődik és ...n) a vége. Ez egy fórumszerű dolog, ahol a játékosok egymáshoz szólhatnak karakterük bőrébe bújva. Persze ehhez szükség van egy-két aktív moderátorra. Ezeket ki lehetne választani az aktív, érett, okos, intelligens, szorgalmas játékosok közül. Még egyszer mondom ez a T....n ban nagyon jól bevált. Arról nem is beszélve, hogy egy ilyen menüpontot megírni (programozgatni) gyerekjáték, mert egy egyszerű fórumról van szó.
A hozzászólást Alvarezlopez módosította 2009.05.06. 17:21:57-kor
Pontszám: 2.43
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
23. hozzászólás - 2009.05.06. 17:23:10 (Válasz Otoaak #21 hozzászólására.)
A jelenlegi randomot egy nagy szarháziságnak tartom (már bocs), azért is hagyom abba az őskövek vásárlását. Egyszerűen nincs értelme jobb fegyvert vásároljak, ha egy kisebb szintű gyengébb tag a randommal átüt...
Pontszám: 4.25
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
24. hozzászólás - 2009.05.06. 18:00:45 (Válasz Otoaak #21 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.05.06. 16:58:58
Nem tudom nálad mit jelent az "elég sok" és azt sem, hogy kik ellen teszteled magad. Én heti bontásban 100-as nagyságrendben tesztelek az arénába szövetségi társaim ellen, többségük tulajdonságait és szakértelem szintjeit pontosan ismerem, nem kavar be eltérő épület bónusz és a gyűlöletes szakik sem. Ezek alapján pedig szerintem nem igazán jó a jelenlegi random.


Napi atlag 5 szimulaciot futtatok. Ez elvileg 100 csatanak felel meg.
Pontszám: 3
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
25. hozzászólás - 2009.05.06. 18:36:33
A panaszok oka, hogy van egy rablási határ, ami után a portyázó karakterek is vadásszá változnak, mert arányaiban több LE bevételellel jár 1 TP, mint amit rablással szerezni lehet. Ez legmagasabb szinten pedig zéróra csökken, mert míg egy szintlépés alatt 400ezer LE felett jön be vadászatból, addig portyázásból zéró.

Vannak olyanok, akik a kinzókamra megtöltése után már nem is portyáznak, hogy ne rontsák ezt jobban. Viszont érdekes módon a térkapu rengeteg TP-t, de kevés LE-t ad, mégsem jut eszébe senkinek a térkapu pontokat hanyagolni. Tehát kiindulhatunk abból, hogy az emberek ennyivel már elégedettek (közben pedig napi négy térkapuval számolva beszedett napi 4-6e LE is marginális).

Ennél fogva egyértelmű, hogy egy fix LE mennyiséget kell bevezetni ami a portyáért jár, ráadásul ezzel kiválóan lehet szabályozni, jutalmazni és büntetni az általunk játéketikailag hasznosnak tartott célokat (6 szinttel lejebb zéró LE, 2 szinttel feljebb extra jutalom). Ez a fix LE idomuljon a térkapuból szerezhető LE bevételhez, azaz napi 15 portyával számolva nagyságrendileg azonos legyen.

Azt kell már csak kijelölni, hogy hány és milyen minőségű győzelmet várunk el egy átlag karaktertől, és ez alapján fel kell osztani ezt a mennyiséget.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.50
kedvelt tagKhronosFérfi
Végzetúr
74 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
26. hozzászólás - 2009.05.06. 18:45:22
Mennyi a tp/le átlag térkapun? Nekem nem tűnt rosszabbnak egy átlag vadászatnál...
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
27. hozzászólás - 2009.05.06. 18:54:24 (Válasz Khronos #26 hozzászólására.)
Sokkalta rosszabb. Utóbbi 9 térkapum átlag 1286 LE-t hozott, ennél több a vadászat, ráadásul ha befogsz állatot, az borzasztóan megdobja az értéket.

De egyébként ha több is (aki nem maxolja a spektrálist, annak valószínűleg több), itt most arról beszélünk, hogy napi 4 térkapu árát kiosztjuk 15 portyapontra. Azaz a napi 50 CSP-hez még hozzájön a 15 portyapontból 4 (négy) CSP. Ez pontosan nyolc százaléka, mégis elégedett lenne mindenki, lenne a portyában LE, nem lenne 6 szinttel leütés stb.

Nézzük meg, húsvétkor milyen lelkesen ütötte mindenki a végzetúrnőket, mert végre volt LE a portyában! Pedig akkor csak szerencsétlenenként 140-180 LE járt. Ha ezt azonos szintűért megdupláznánk, nagyon letámadva pedig eltüntetnénk mindenki egyből rácuppanna az azonos szintűekre, és azokat próbálná meg legyőzni.
A hozzászólást Mortimer módosította 2009.05.06. 18:57:14-kor
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 8.33
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
28. hozzászólás - 2009.05.06. 19:45:05 (Válasz Mortimer #27 hozzászólására.)
Nem 140-180 járt, ezzel egyből le is buktál szerintem, hogy merre fele szoktál portyázni. Azonos ill. magasabb szintű végzetúrnőér én 470-510 között kaptam. Magasabb szinten persze a végzetúrnőket azért nem volt olyan könnyű locsolni meg kevesebbis van.

Ha csak simán LE jár a portyáér és nem nyúlunk mélyebben bele a dologba akkor az elég sok visszaélési lehetőséget ad a buzogányos és hasonló megoládoktól a szövetségi összefogásig én mindent bele tudok ebbe képzelni. Szóval az LE jutalom egy dolog de itt nem leeht megállni ha + LE jár a portyáér akkor azt szabályozni is kell külön.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
29. hozzászólás - 2009.05.06. 21:49:23 (Válasz Otoaak #28 hozzászólására.)
Elit - Azúr most is megteheti, hogy egymást hurcolják el kínozni, ez a néhány száz LE nem változtatna a dolgon részükről semmit.

Ha fixen tudom, hogy szintben több százzal többet kapok, három nyerés mellé bevállalok egy vesztést, mint négy nyereséget, ha előbbi többet hoz. Kínzókamra egy jó lépés volt ilyen szempontból, hiszen Leinád biztos, hogy többet termel mint egy alattam hat szinttel lévő. És ő ráadásul teljesen esélytelen a kiszabadulásra, még néhány százaléka sincs, mint másnak.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagTropaNő
Végzetúr poronty
6 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
30. hozzászólás - 2009.05.06. 23:30:48 (Válasz Nagypityu #2 hozzászólására.)
Idézet: Nagypityu - 2009.05.06. 12:34:51
a portyák esetében kellene egy POOL minden karakternek, ami a relatív LE különbözetével arányos mondjuk a nyereség 5%-a.
A POOL tartalmát az illető ne tudja elkölteni/felhasználni/levédeni semmiféle formában.
Ilyenkor a harcok után (mindegy, hogy ki kezdi a portyát):
A győztesnek az aktív LE (amit a karakter elkölthetne, de nem költ el) számít mint nyerhető maximum (ahogy most működik), de a vesztes a vesztett LE számításakor az aktív LE+POOL tartalom-ból veszít. Ha a POOL tartalma nincs maximumon, akkor a győtes csata után járó LE mindaddig a POOL-ba megy, amíg azt az illető meg nem tölti, utána marad csak meg aktív LE ként a többlet. Természetesen a mínuszos karakterek POOL mérete 0.
A bevezetéskor mindenki "grátisz" tele POOL-lal indulhatna, ez valszleg nem okozna előnyt senkinek.

Ez igen nagy befolyással lehetne a célpont megválasztásakor, így a láma vagy fűevő karakterek kicsit fellélegezhetnének, a PÓKoknak viszont újra zajlana az élet


Mondjuk mindezek mellett a bosszú itala, elég érdekesen felkavarhatná az állóvizet a mostani panaszolt magasszintű pocsolyában. A megivás utáni első támadásra lenne hatása, ha az illető végzetúr nála magasabb szintű karaktert támadna meg, hasonló vagy egy kicsit több bónuszt adhatna, mint a védelem itala, és naponta csak egyszer lenne használható.


Szerintem, méltatlanul mellőzitek Nagypityu ötletét, ez úgy nézem különösebb variálás nélkül biztosítaná azt, hogy az élen is legyen portyázni való felfelé és lefelé is.
Pontszám: 7.20
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
31. hozzászólás - 2009.05.06. 23:38:40 (Válasz Tropa #30 hozzászólására.)
Erről már volt külön topic, Nyers Le címmel.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 4
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
32. hozzászólás - 2009.05.07. 15:09:33 (Válasz Mortimer #31 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.05.06. 23:38:40
Erről már volt külön topic, Nyers Le címmel.


A nyers LE teljes mértékben különbözik attól, amit javasoltam, az csak átmeneti tároló, ami néhány órára visszatartotta volna a szerzett LE egy részét, míg ez egy "konstans" tartály, ami csak akkor ürül ki, ha sokszor levernek valakit, azt szem előtt tartva, hogy akinek negatív a LE különbözete, attól ne lehessen még több LE-t rabolni, így ezzel a változással ne nyíljon meg az út a farmolás új hulláma előtt.

Szerintem ez a változtatás alapvetően megoldaná a portyázás dolgát, nem kellene hozzá új szakértelem, és viszonylag egyszerű lenne a kezelése is.
Pontszám: 7.67
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
33. hozzászólás - 2009.05.07. 15:14:57 (Válasz Nagypityu #32 hozzászólására.)
Jól mondod, a nyers LE is pont ugyanilyen átmeneti tároló lett volna
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 3
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
34. hozzászólás - 2009.05.07. 17:41:36 (Válasz Tropa #30 hozzászólására.)
Idézet: Tropa - 2009.05.06. 23:30:48
Idézet: Nagypityu - 2009.05.06. 12:34:51
a portyák esetében kellene egy POOL minden karakternek, ami a relatív LE különbözetével arányos mondjuk a nyereség 5%-a.
A POOL tartalmát az illető ne tudja elkölteni/felhasználni/levédeni semmiféle formában.
Ilyenkor a harcok után (mindegy, hogy ki kezdi a portyát):
A győztesnek az aktív LE (amit a karakter elkölthetne, de nem költ el) számít mint nyerhető maximum (ahogy most működik), de a vesztes a vesztett LE számításakor az aktív LE+POOL tartalom-ból veszít. Ha a POOL tartalma nincs maximumon, akkor a győtes csata után járó LE mindaddig a POOL-ba megy, amíg azt az illető meg nem tölti, utána marad csak meg aktív LE ként a többlet. Természetesen a mínuszos karakterek POOL mérete 0.
A bevezetéskor mindenki "grátisz" tele POOL-lal indulhatna, ez valszleg nem okozna előnyt senkinek.

Ez igen nagy befolyással lehetne a célpont megválasztásakor, így a láma vagy fűevő karakterek kicsit fellélegezhetnének, a PÓKoknak viszont újra zajlana az élet


Mondjuk mindezek mellett a bosszú itala, elég érdekesen felkavarhatná az állóvizet a mostani panaszolt magasszintű pocsolyában. A megivás utáni első támadásra lenne hatása, ha az illető végzetúr nála magasabb szintű karaktert támadna meg, hasonló vagy egy kicsit több bónuszt adhatna, mint a védelem itala, és naponta csak egyszer lenne használható.


Szerintem, méltatlanul mellőzitek Nagypityu ötletét, ez úgy nézem különösebb variálás nélkül biztosítaná azt, hogy az élen is legyen portyázni való felfelé és lefelé is.


Galmuszk LE diff-je asszem 1,2 milla. Tehat a POOLjaba bejerukne 240K. 10%-ot siman lehet hozni, tehat lehetne tole rabolni 24K-t? Majd ha o esetleg rabol valakitol, akkor nem az Ove a rabolt LE, hanem felrerakja masnak a POOL-ba?
Galmuszk karaktere arra van kigyurva, hogy LE-t raboljon. Mar igy is nyogvenyelosen megy neki (azert az nem semmi, hogy mig senki mas nem tud 100K-t sem osszekaparni a topon, addig neki 1 milla osszejott!), de ezutan semmit nem tudna tenni, csak az erosebb kariknak vadaszna, amivel bebetonozodna az, hogy vannak akik erosebbek nala, elvennenk a kitoresi pontjat.

Ez minden nagy LE vadasz karakterre igaz, akinek van termeszetes ellensege.

Ez vegeredmenyben oda vezetne, hogy hosszu tavon _minden_ tarolo kiurulne, kiveve a lokalis maximum karikat, akit nem tud senki megverni a jatek jelenlegi szabalyai szerint. Hozzajuk pedig iszonyatos mennyisegu LE aramlana.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.05.07. 17:43:12-kor
Pontszám: 2
kedvencNagypityuFérfi
Végzetúr tehetség
102 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
35. hozzászólás - 2009.05.09. 21:24:40 (Válasz Kocos #34 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.05.07. 17:41:36
Idézet: Tropa - 2009.05.06. 23:30:48
Idézet: Nagypityu - 2009.05.06. 12:34:51
a portyák esetében kellene egy POOL minden karakternek, ami a relatív LE különbözetével arányos mondjuk a nyereség 5%-a.
A POOL tartalmát az illető ne tudja elkölteni/felhasználni/levédeni semmiféle formában.
Ilyenkor a harcok után (mindegy, hogy ki kezdi a portyát):
A győztesnek az aktív LE (amit a karakter elkölthetne, de nem költ el) számít mint nyerhető maximum (ahogy most működik), de a vesztes a vesztett LE számításakor az aktív LE+POOL tartalom-ból veszít. Ha a POOL tartalma nincs maximumon, akkor a győtes csata után járó LE mindaddig a POOL-ba megy, amíg azt az illető meg nem tölti, utána marad csak meg aktív LE ként a többlet. Természetesen a mínuszos karakterek POOL mérete 0.
A bevezetéskor mindenki "grátisz" tele POOL-lal indulhatna, ez valszleg nem okozna előnyt senkinek.

Ez igen nagy befolyással lehetne a célpont megválasztásakor, így a láma vagy fűevő karakterek kicsit fellélegezhetnének, a PÓKoknak viszont újra zajlana az élet


Mondjuk mindezek mellett a bosszú itala, elég érdekesen felkavarhatná az állóvizet a mostani panaszolt magasszintű pocsolyában. A megivás utáni első támadásra lenne hatása, ha az illető végzetúr nála magasabb szintű karaktert támadna meg, hasonló vagy egy kicsit több bónuszt adhatna, mint a védelem itala, és naponta csak egyszer lenne használható.


Szerintem, méltatlanul mellőzitek Nagypityu ötletét, ez úgy nézem különösebb variálás nélkül biztosítaná azt, hogy az élen is legyen portyázni való felfelé és lefelé is.


Galmuszk LE diff-je asszem 1,2 milla. Tehat a POOLjaba bejerukne 240K. 10%-ot siman lehet hozni, tehat lehetne tole rabolni 24K-t? Majd ha o esetleg rabol valakitol, akkor nem az Ove a rabolt LE, hanem felrerakja masnak a POOL-ba?
Galmuszk karaktere arra van kigyurva, hogy LE-t raboljon. Mar igy is nyogvenyelosen megy neki (azert az nem semmi, hogy mig senki mas nem tud 100K-t sem osszekaparni a topon, addig neki 1 milla osszejott!), de ezutan semmit nem tudna tenni, csak az erosebb kariknak vadaszna, amivel bebetonozodna az, hogy vannak akik erosebbek nala, elvennenk a kitoresi pontjat.

Ez minden nagy LE vadasz karakterre igaz, akinek van termeszetes ellensege.

Ez vegeredmenyben oda vezetne, hogy hosszu tavon _minden_ tarolo kiurulne, kiveve a lokalis maximum karikat, akit nem tud senki megverni a jatek jelenlegi szabalyai szerint. Hozzajuk pedig iszonyatos mennyisegu LE aramlana.


1,2 milla esetében a POOL mérete 60K (5%) és ezzel már nem is olyan durva a dolog, másrészt kb ezért tettem mellé a bosszú italát, ami (valamennyi) lehetőséget adna a LE visszafelé áramoltatására
Pontszám: 7.67
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
36. hozzászólás - 2009.05.10. 14:30:58 (Válasz Nagypityu #35 hozzászólására.)
Röviden összefoglalva: jól megszivatnád azokat, akik eddig jól portyáztak és sok LE-t gyűjtöttek belőle. Kitűnő ötlet, csak gratulálni tudok hozzá
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 3
kedvencAnababaNő
Végzetúr mester
484 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
37. hozzászólás - 2009.05.10. 14:38:37
Úgy látom az még eddig sokaknak nem tűnt fel, hogy ez egy alapvetően portyázós (harcolós/csatázós/stb) játék.
És akik mégis a gyűjtögető életmódot választották a vadászós helyett azok számára több lehetőség is adott az LE-jük biztonságban tartására (lást: mit tegyél ha sokan támadnak? fórum)
Pontszám: 5
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
38. hozzászólás - 2009.05.10. 16:30:49
Miből is erednek a fő problémák:

- Nem éri meg portyázni magas szinteken, hiszen a vadászat LE átlaga kockázat nélkül sokkalta jobb. Ez rendben is van, ne is legyen jobb a protyaátlag, de legalább ne GYENGÜLJÖN tőle a karakter, ha besikerül neki zsinorban vagy tíz 0 LE-rablás, annyi TP-ért cserébe amiből egy 20-as vadászat-sorozatot végigtolna (több tízezer LE-ért). Azt kellene belátni hogy önmagában a nagy szint egy játékban csak felpuffadtmagatehetlen karakterekhez vezet. Paradox hogy ahhoz, hogy erős is legyek pont a játék interaktívabb részét, a 1vs1 portyát kell hanyagolni (magas szintekről beszélek), mely minden hasonszőrű pvp játék alapja Mellékhozomány: a játékosok 50%-át kitevő gyémántok bónusza magas szinten gyakorlatilg eltűnt. A kínzókamra úgy érzem némileg kompenzáció, emiatt megéri már portyázni magas szinten is, de ez megint csak a topok privilégiuma egyelőre.
--> A portyázásnak újra értelmet kell adni, magas szinten is (háborún és kamrán túl).

- Túl nagy a különbség két 5-6 szintkülönbségű karakter között. Ennek alátámasztására számtalan tény és elmélet született már, ráadásul látható hogy a probléma (extrém nagy sebzések kiosztása, játék ellehetetlenítése) a vezetőséget is foglalkoztatja, hiszen számos vész-megoldásszületett már (sebzéskompenzáció, védelem itala, láthatatlanság erősítése, most állatok kompenzált fejlődése, ...), csak éppen az alapproblémához nem nyúlt hozzá senki. Mert ezen extrém csatakimenetelek néhány kiemelkedő pók kivételével szinte mindig 5-6szintes különbségek okoznak. A többb millió LE difet,ami pár szint alatt keletkezik. nem lehet behozni egy átlagos usernek. Egy módosítás volt, ami a problémát próbálta kezelni: egyszer volt egy nagyon szolíd szint-hatósugár csökkentés, de ez kevésnek bizonyult.
--> Meg kell termeteni a fair(ebb) játék feltételeit!

Még ha ez a kettő probléma egymással némileg ellentmondásban is áll látszólag, akkor is meg kell próbálni megoldást keresni!


Akkor pár javaslat tőlem (részben már említettem, vagy más említette).

1) 50% alatti ÉP-nél a vadászat hatékonyásga annyi %-al csökkenjen, amennyi %-al 50% alatt tartozkodik a karakter (de szépen írtam). Esetleg ez a % lehet alacsonyabb is (főleg alacsony szinteken).
Indoklás: Egyből megoldódna hogy magas szinteken nem éri meg portyázni (mert azt senki sem vitatja, hogy nem éri meg, hacsak nem TP-re gyúrsz). És sokkal több támadható ellenfél is lenne egyből (fentebb is,ahol ez fő probléma!): megszűnne a "laposkúszok és vadászok kockázat nélkül" technika.
- Fentihez kompenzáció: Szakértelem ami a fenti %-os büntetést csökkenti vadászatközben, minden szintje 0,5%-al (max. 100). Pl. Vadászösztön. Be lehetne rakni valemelyik "lyukas" páratlan tanulás helyére.

2) Extrém alacsony rabolt LE-nél csökkenjen a szerezhető TP arányosan. Legyen minden szinthez igazítva egy fix LE érték (pl szintx10), aminél ha kevsebbet rabolsz akkor arányosan csökkenjen a TP, azaz ha pl 40. szinten 100 LÉ-t rabolsz (ami legalább 10-ede a vadászatátlagának), akkor csak a 25%-át kapnád az erdeti TP-nek. Ha esetleg ez túl drasztikus, akkor ez a % lehet kisebb is (fele-harmada a várható LE %-os csökkenésének). Ez elveiben kb. egyezik azzal a javaslattal miszerint a portya mindig adjon egy fix LÉ-t, de arra szerintem egyrészt ott a kamra, másrészt a semmiből LE-termelés lehetősége, amit Miklós elvetett már párszor.
Indok: Jelenleg főleg emiatt neméri meg portyázni magas szinten. Peches széria esetén akár 30 PP is elmehet 0 (zéró) léért cserébe, úgy hogy közben fogy a VP-m, ÉP-m, és kapok kb 500 TP-t, ami semmi másra nem jó, mint hogy karakterem gyengébben lépjen szintet. Mellékhozomány: lasabban lépnénk kicsit szintet. És a top is lassabban lépne szintet (MINDENKI, mielőtt a hangos felhördülés elsöpörné jelen javaslatomat), ez Miklósnak sem lenne gondolom ellenére.

3) Portyázási szint-hatósugár mérséklése. 25.szintg 2-re, 50.szintig 3-ra, afelett 4-re (ezen még lehet finomítani). Tudom ez másik topic témája is, de én ideraknám, mert szerintem továbbra is aktuális. Ok: fairplay, gigantikus sebzések mérséklése.
- Magas szinteken, ill. ahol kevés a portyacélpont fenti szabály kiterjesztése (pl nekik a %-os védhetőségi korlátok kitágulnak, ).
- Ehhez is kompenzáló szakértelem: Szintén egy gazdátlan páratlan tanulásos szinthez beszúrni. Pl. portyaláz. Az alap hatósugarat kiterjeszti (pl 10-es szinten +1, 30-ason +2, hatvanason +3).
A hozzászólást Aurri módosította 2009.05.10. 16:42:23-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 4.67
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
39. hozzászólás - 2009.05.10. 17:40:12 (Válasz Aurri #38 hozzászólására.)
Idézet: Aurri - 2009.05.10. 16:30:49
3) Portyázási szint-hatósugár mérséklése. 25.szintg 2-re, 50.szintig 3-ra, afelett 4-re (ezen még lehet finomítani).


azt még túlélném, hogy így nem lenne sok esélyem győztes portyát indítani (taktikát mindig lehet váltani), de még 50. szint körül vasárnap délben, 6-os portyasugárral 7 piros és 6 zöld volt üthető. (kék, mint a tenger, oké.)

na, most, ha a sugarat levesszük, akkor még kevesebb lesz, ráadásul az a kevesebb még kevesebb emberre összpontosul, ergó végképp nem lesz ki ütni.

és már meg is valósult a portyareform:)
Pontszám: 7
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
40. hozzászólás - 2009.05.10. 22:50:03
Olvass tovább is kérlek...
- Magas szinteken, ill. ahol kevés a portyacélpont fenti szabály kiterjesztése (pl nekik a %-os védhetőségi korlátok kitágulnak, ).


edit: átgondolva a kompenzáló szakértelmek lehet nem kellenek, mert azzal megint a topnak és pókoknak kedvezünk akik pikk-pakk kimaxolják és nekik nincs hátrány, többieknek van.
A hozzászólást Aurri módosította 2009.05.10. 22:53:40-kor
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője