Szandra2222135 hozzászólás
Azért az nem lenne baj, ha arra lehetne szűrni, hogy ki hány %-on áll. Igy sosem találok olyat akit kivégezhetek...
V1 - Fujiko
V2 - Hiju
V3 - Kéla
V5 - Cefka
Pontszám: 1.67
Morroch388 hozzászólás
Azt is kiíratnád, hogy kinél mennyi LE van?
A portyaablaknak csak 1 hibáját látom: olyanok is vannak benne akit ténylegesen nem tudok megütni és nem azért, mert pont elhalászták előlem.
A másik ami jó dolog lenne, ha a szövilapon vagy bármi más értelmes helyen látható lenne a Katakombázók neve.
Sötét ösvény - Morroch
2009. 10. 05. Morroch törölt, távozott e világról.
2011. 10. 27. Ismét lehetőségem nyílt játszani. Nem tudtam a jelszavam ide, Quellon-ként kezdtem újra.
2012. 01. 03. Eszembe jutott a jelszavam, de most már Quellon-ként keress.
Pontszám: 8.75
Szandra2222135 hozzászólás
Most is látod, hogy hány %-os, csak nem tudod rendezni. Nem a LE-t nem iratnám ki, jó így ahogy van
V1 - Fujiko
V2 - Hiju
V3 - Kéla
V5 - Cefka
Pontszám: 5
Jeriko1646 hozzászólás
Re: Portya + végzetúr reform
125. hozzászólás - 2009.06.02. 10:16:24
Amit ténylegesen nem ártana megcsinálni: ne szerepeljenek rajta inaktív (több napja be nem lépett) játékosok. Aki nem lép be 2 napig, az tűnjön el portyalistáról.
Pontszám: 7.67
Ariel3532 hozzászólás
Én szívesen csinálnám inaktív játékosokon is az ismétlődő küldetéseket, már ha felbukkanna pár a portyaablakomban...
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
winnie2177 hozzászólás
Re: Portya + végzetúr reform
127. hozzászólás - 2009.06.02. 10:40:52
elég lenne az, ha minden támadható kint lenne rajta. unalmas végigkattogni a toplistát és felfedezni, hogy annak ellenére, hogy üres a portyalista, legalább 5-6 támadható még van,
Pontszám: 6
Quint255 hozzászólás
Erre mondjuk az is megoldás lenne, ha frissítésnél nem ugyanazokat hozná vissza mindig, hanem a többi lehetséges célpontot is mutatná, rotációban. Tudom, ez nem annyira egyszerű, de hát valamilyen megoldás mégis jó lenne, mert jelenleg nagyjából ugyanaz a kb. 20-25 célpont bukkan fel minden frissítés után, pedig az én szintemen sokkal több lehetséges célpont van. Többek között ezért is javasoltam, hogy a láthatatlanokat lehessen kiszűrni.
A hozzászólást Quint módosította 2009.06.02. 13:44:52-kor
Pontszám: 5
Szandra2222135 hozzászólás
V1 - Fujiko
V2 - Hiju
V3 - Kéla
V5 - Cefka
Pontszám: 5
Ricardo1600 hozzászólás
Re: Portya + végzetúr reform
130. hozzászólás - 2009.06.02. 14:36:44
Nem értelek Titeket. Most pont az a divat, hogy azt támadjuk, aki nincs a portyalistában.
Arra tökéletesen jó a mostani rendszer, hogy lássam kik nem vadásznak (azok vannak ép határ felett, ergó azok üthetőek).
Szabályosan játszom és mindent megteszek azért, hogy mások is így játszanak. Ha ez nem tetszik, nyugodtan nyomj az egyesre.
Hentes őrmester - Fekete Liga ~ a legridegebb gonosz
Pontszám: 5
antilop169 hozzászólás
Re: Portya + végzetúr reform
131. hozzászólás - 2009.06.07. 11:44:17
új ötlet "lehet hogy van valahol de eddig még nem láttam"
rangokat lehetne kiosztani vagy ki érdemelni a szövetségen belül ami +dolgokat ad és a kari lapon is látszik
ilyen rangok lehetnének
Hős minden nap van 1* lehetősége hogy megüsse az epikust úgy hogy az ne legyen hatással az 1 órás időtartamra pl ha hátravan még fél óra akkor is megütheti és ugyanúgy fél órát kel várnia még.
kalandor minden nap kap +1 térkapu pontot a szerzet le a lélekkútba kerül és ha tárgyat szerez az megy a kincses kamrába
építő +5% hatékonysággal tud építeni
hóhér +1 embert vihet a kínzókamrába akiért 5% let kap de az a lélekútba kerül
A hozzászólást antilop módosította 2009.06.07. 11:44:58-kor
V1-antilop
Pontszám: 8.75
Krazus105 hozzászólás
Re: Portya + végzetúr reform
132. hozzászólás - 2009.06.08. 21:33:23
Ezt a haladó fórumon vetettem föl de ide is bemásolom:
Ha a közösségi élménynél tartunk. A legendában szerepel számos tápos teremtmény.
Kristálypontból építhetne a 4 különbőző hordájú szövi egy épületet közösen, mondjuk, a Nagy Epikus Emlékmű néven. És akkor ha felépítették az épületet, akkor x kristálypont befizetése után legyőzhetik a legenda teremtményeit. egy teremtményt többször is megölhetnének, de minden egyes újrahívásnál több kristálypontot kellene beálldozni érte.
A teremtmények legyőzése után pedig mind a 4 szövi kap egy tápos epikus cuccot a kincseskamrájába, amire a mostani rendszer alapján licitálhat.
http://www.viccbazis.gportal.hu
Pontszám: 5
Szurilo271 hozzászólás
Re: Portya + végzetúr reform
135. hozzászólás - 2009.06.16. 15:06:29
Nem gondoltam végig, de az nem lenne jó megoldás erre a magas szinten nem éri meg portyázni dologra, hogy bárki bárkit támad mindenképp szerez valamennyi LE-t ha nyer plusz ha az illetőnél amúgy is lett volna, akkor az még rájön extraként. Sztem ezt leprogramozni is semmiség. Most így hirtelen nem látom hátulütőjét a dolognak.
Világ2: Szurilo
"May your blades never dull"
Say you don't need no soul energie and I'll be satisfied....
Pontszám: 5
Zokneenho108 hozzászólás
Re: Portya + végzetúr reform
136. hozzászólás - 2009.06.16. 16:15:10
Az előbb rossz topicba írtam:
A minimum rabolható LE kérdés megoldásához lenne egy ötletem.
Mégpedig egy új rendszer bevezetése. A támadáshoz nem nyúlnánk hozzá,hanem egy új lehetőség: 'Rablás' / 'fosztogatás'. Nincs benne sebződés. Két érték befolyásolná a végkimenetelét. A támadó támadás+szerencséje, a védekező (védekezés+szerencse)*2vel szemben. A randomot valahogy bele kéne tenni,mert így elég könnyű egy gömbözéssel kiszámítani,hogy legyőzöd e vagy sem. Ha sikeres az akció, szinted*20LE(?)-t hozol. 10-es szinten 200LE, 50-es szinten 1000. Ha nem sikerül,-1000ÉP,vagy esetleg LE vesztés(összes nálad lévő LE 10-20%-a),lévén,akció közben elhagyod.A szerezhetőt még befolyásolhatná a szerencse is. Az alap kiszámítást és a számokat persze tovább kellene csiszolni,de alap ötletnek nem lenne rossz. Persze a fosztogatás nem számítana bele a háborúkba.
Az is felmerülne,hogy akkor a portyát megint nem segítjük ki,és még annyira se használná senki,mint most. Ezért fel kéne emelni a LE szerzést,mégpedig: ellenfél 15%-áról 20,sőt akár 25%-ra. Így max kreatívval az ellenfél 50% LE-jét hoznád. Tehát a 'fosztogatás' lenne a biztos kevés,a portya pedig a nagy zsákmányok,vagy nagy bukások tárhelye.
Megoldaná:
-Minimum LE portyázásnál probléma
-Rengeteg szakit be lehetne vezetni
-A szerencse valamit végre befolyásolna,de az építőrabszolgák(lévén kicsi támadás védekezés) ezzel nem járnának jobban
Persze van egy egyszerűbb megoldás is, új szakértelem,valami csilli-villi névvel.Hatása: Szakiszint*lvl-t biztos szerzel portyában. 50-es szint,50-es max szakiszint,2500LE.
Elvárom,hogy minden billentyűzeten legyen LOL,vok,bb,tom,vki,PFF, '...','!!!'.'???' valamint szépjóreggelt gomb. Utóbbi saját célból.
Pontszám: 3
AnginaPVégzetúr tanonc
39 hozzászólás
Re: Portya + végzetúr reform
137. hozzászólás - 2009.06.17. 16:49:03
Én csak azt nem értem, h a vesztes fél miért nem kap TP-t? Hiszen ő is harcolt...
V3 - Lakusz - Pici Szövetség
Pontszám: 5
winnie2177 hozzászólás
de nem nyert. tök logikus lenne, ha valaki gyorsan veszít 20-at és szerez 200TP-t és a toplista élén 0 győzelem - 7000 vereséggel állna valaki.
Pontszám: 5
Freez680 hozzászólás
Zohenko van ráció abban amit írsz de pár dolgot még figyelembe kell venni kivégzés és gyémánt bónusz.
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 5
Zokneenho108 hozzászólás
Ez csak egy alap ötlet,ami ha megtetszik a JV-nek,megtehetik a lépéseket,hogy lemakettozzák,kifejlesszék.De mivel úgy látom nem nagyon tetszik a többieknek(lepontozás),szvsz. elvetve.
Elvárom,hogy minden billentyűzeten legyen LOL,vok,bb,tom,vki,PFF, '...','!!!'.'???' valamint szépjóreggelt gomb. Utóbbi saját célból.
Pontszám: 5