Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Portya + végzetúr reform
fórumozóD4vidFérfi
Végzetúr mester
1548 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
181. hozzászólás - 2009.06.23. 08:57:38
Béke csarnok leírását nézd meg.
Pontszám: 5
irritálóCsolosz0Férfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
182. hozzászólás - 2009.06.23. 17:06:08
Sziasztok!

Nekem pusztán annyi lenne a javaslatom, hogy a portyázás képernyőn lehetne részletesebb keresés a végzeturak után, pl.: tulajdonságösszeg alapján, vagy név alapján stb. Tudom ilyenre ott a toplista, viszont ott nem írja ki hogy támadható-e a karakter, mennyit lehet tőle zsákmányolni stb. Ha ezt már valaki felvetette, akkor elnézést, nem olvastam végig az egész témát.

Minden jót!
Pontszám: 5
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
183. hozzászólás - 2009.06.23. 22:45:45 (Válasz Csolosz0 #182 hozzászólására.)
Ennyi erővel be lehetne rakni egy "optimális portyázás" gombot, ami kiválasztja az általad legyőzhető leggyengébb karaktert, akinél a legtöbb LE van. Akik sok LE-t szereztek a portyázásból, azok keményen megdolgoztak érte, rengeteg felesleges kattintással és dögunalmas statisztikaböngészéssel. Lehet követni a példájukat...
Pontszám: 6.50
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
184. hozzászólás - 2009.06.23. 22:54:03
régi "szép" idők, amikor mindenkit sorba lehetett állítani TÖ alapján:) akkor még tele volt a portyaablak:)
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
185. hozzászólás - 2009.06.25. 12:58:50
Véletlenül eszembe jutott egy ötlet ami megoldás lehet valamilyen szinten a portyázásra (nagyok ütik a kicsiket probléma):

Ha valaki veszít ne csak LE-t bukjon, hanem tp-t is. Így ha gyenge, akkor hátrébb szorul szintben, de ahova kerül ott már partyban lesz a többi karakterrel. Aki erősebb az meg persze továbbjut a többi erőshöz.



(ne kérdezzétek, hogy juthat bármi az eszébe valakinek véletlenül )
Pontszám: 5
kedvencMeridiathNő
Végzetúr tehetség
247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
186. hozzászólás - 2009.06.25. 13:28:27 (Válasz Nari77 #185 hozzászólására.)
És akkor az alacsonyabb szintű vadászós karik ami TP-t összeszednek, elbukják a harcon, és nem bírnak szintet lépni se hogy a farmolóik elől elmenekülhessenek?
Plusz a szintvisszamaradottaknak megadnád a lehetőséget hogy zseblámpával leveressék, és még inkább azon a szinten tartsák magukat.
Szerintem ez necces.
Pontszám: 7.50
irritálóCsolosz0Férfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
187. hozzászólás - 2009.06.25. 15:30:17 (Válasz csati777 #183 hozzászólására.)
Jó persze mindent le lehet osztani, ez csak egy ötlet volt, nekem is elég nagy a LE-különbségem, mégis szerintem mindegy, hogy honnan támadom meg az adott játékost csak egyszerűsítés miatt gondoltam erre. Egyébként nem olyan nagy munka az, hogy 30-szor ugyanazt a gyenge karit támadják, azok a "nagyon jó" karakterek, akiknek extrém magas a LE-különbségük. Engem is van aki sokszor támad, mert jóval erősebb mint én, hiába csak 10-20 LE-t nyer tőlem... Meg találkoztam olyan karakterrel, akinek 4-szer kisebb a LE-különbsége, mint az enyém, mégis jóval több a Tulajdonságösszege, szakértelemösszege, és vagy 6-szor többet épített mint én, pedig én akárhogy is számolom a fertőzésre és állatokra meg egyéb dolgokra elfecsérelt LE-m nem olyan sok, hogy ekkora hátrányom lenne.
Pontszám: 5
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
188. hozzászólás - 2009.06.26. 10:45:55 (Válasz Kölök #143 hozzászólására.)
Szerintem meg nagyon nagy kár volt belerakni a 170-es korlátot a kereskedelembe, mert ezzel gyakorlatilag be van betonozva a magasabb szintűek előnye.

Én a visszafogott fejlődést választottam, hogy minél erősebb legyek a szintemhez képest, azonban a 48. szintnél már jóval több TP kell szintlépéshez, és azok, akik el tudnak verni ismét bekerültek a +6-os körzetembe.

Tulajdonságaim ugyanolyanok, mégis elvernek, mert nem tudok kereskedelemmel kompenzálni, "hála" azoknak, akik kisírták hogy legyen benne 170-es korlát.

Így gyakorlatilag ki lett nyírva a visszafogott fejlődés tápsága. Nagyon dühítő.
Pontszám: 7
fórumozóNeonFluxFérfi
Végzetúr
72 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
189. hozzászólás - 2009.06.26. 10:52:38 (Válasz Vaczakka #188 hozzászólására.)
2 dolog ....1. a kereskedelem alapból 160-volt és 170-re növelték meg!!!!
a második pedig, nem tudnál kompenzálni kereskedelemmel, mert nekik mindig nagyobb lesz a kereskedelmük...ez ilyen ördögi kör...
ha neked 170 lenne akkor a 4-5 szinttel magasabbaknak 180-190 lenne és mivel magasabb a szintjük, ezért ugyan ott vagy ahol voltál....
Ha meg csak kereskedelmet növelsz, akkor meg tul összegben fognak egy idő után elverni... ördögi kör....

vannak ilyen dolgok a játékban amik nagyon bosszantóak tud lenni..nem is kevés...
Pontszám: 7.50
irritálóCsolosz0Férfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
190. hozzászólás - 2009.06.26. 11:54:52
Sziasztok!

Egyébként rengeteg másik böngészős játékot kipróbáltam már és sokban bizony rosszabb a csatahelyzet... Azt nem mondom, hogy hasonlókat, mert szerintem a Végzetúr egyedülálló szinte mindenben. De szintlépegetősről van szó:D Nos, akinek nem sikerült jó karaktert csinálni, annak szerintem érdemes még az első 10-15 szinten törölni és újat kezdeni, de igazából van több világ is, ahol lehet kamatoztatni az elsőn, vagy a másodikon szerzett tapasztalatokat. Ezért én nem mondanám, hogy a portyát változtatni kéne, talán annyit mondanék, hogy ne egyből írja le a csata kimenetelét, hanem ütésről ütésre, viszont egy gombbal egyből kiírná az egészet, azoknak akik sietnek. De a portya jó így, igazából eléggé a szerencsén múlik az egész, hogy mennyit zsákmányolsz az is, viszont valóban nem lehet ellehetetleníteni a játékodat, ellentétben más játékokkal. Talán annyit javasolnék, hogy minden szinten bevezethetnék a nem-játékos karaktereket, minden szinten lennének közepesek, gyengék és erősek is. Ezek a már meglévő hordákba tartoznának, tehát valójában nem lehetne őket felismerni. Őket mindig lehetne támadni és mindig lehetne tőlük zsákmányolni, viszont a zsákmányolás maximalizálva lenne bizonyos szinteken és függne a vesztett/nyert csaták arányától, stb. Ez a zsákmányolási maximum az adott szinten egy vadászatból bejövő lélekenergia felét, vagy tört részét jelentené, így ez nem sok, viszont nem érné meg azoknak a karaktereknek, akiknek extra magas a LE-különbsége, de a gyengébb karakterek is átélhetnék a portyázást és faraghatnának a LE különbségükön. Tudom, sokszor mondják, hogy kemény munkával lehet elérni a nagy LE-különbséget és ez így is van, ezzel a megoldással nem lehetne szárnyalni, viszont lehet, hogy jobban éreznék magukat ezek az elrontott karakterek is.

Minden jót!
Pontszám: 6.50
irritálóCsolosz0Férfi
Végzetúr tanonc
11 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
191. hozzászólás - 2009.06.26. 12:13:57
Még annyit tennék hozzá, hogy karaktergenerálót kéne ehhez létrehozni, esetleg egy-két havonta minden szintre újakat generálni, egyedül csak a főbb paraméterek intervallumát kellene megadni, a játékban meg találkozhatunk sok dilis névvel,ezért nem lenne feltűnő az sem ha a naptári nevekből sorsolna ki párat, esetleg ha az adott név már létezik mögé rak egy számot. A bemutatkozás is sokszor annyi, hogy "Sziasztok! ..... vagyok.", vagy épp nincs ott semmi. A generáló programba be lenne táplálva öt-hatféle mondat, meg ugye a semmi is és ezekből véletlenszerűen válogatna, így még talán rá se lehetne jönni, hogy nem játékos irányítja a karaktert. Ha az ÉP-je 15% alá menne, egyből 20%-ra gyógyulna, így ki is lehetne ütni, viszont elkerülhető az is, hogy 3 ÉP-s sebzéssel leüssék a játékosok.
Az meg mindenképpen elismerésre méltó részemről, hogy ez az egyetlen játék, amit nem untam meg egy-két hónap alatt, sőt ahogy fejlődöm egyre jobban élvezem!
Pontszám: 5
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
192. hozzászólás - 2009.06.26. 12:16:46 (Válasz NeonFlux #189 hozzászólására.)
Azt, hogy 160-ról 170-re emelték, nem tudtam. Valóban van sok igazság abban, amit mondasz, bár nekem most lazán meglenne a 180 kereskedelem (182 épp), úgy, hogy tul. összegben sem maradtam el.

Látom a korlátnak értelmét, csak az a gond, hogy előbb-utóbb sokan elérik a 170-et, és akkor megint ugyanott vagyunk, hogy annak van jobb fegyója, aki magasabb szintű.

Én pl. úgy számoltam, hogy olcsóbb még 10 kereskedelmet kiépíteni, mint 160-as tulajdonságokra ráfejleszteni azt a pluszt, amit az új tárgy adna.

Ha meg valakit úgy vernek el, hogy 250:2500, akkor mindegy, hogy 18, vagy 20 szinttel nagyobb fegyvertől kapta.

Én inkább bevállalnám a korlátlan kereskedelmet, bár lehet, hogy ezzel sokan nem osztják a véleményem.
Pontszám: 7.50
népszerűS0larisFérfi
Végzetúr mester
908 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
193. hozzászólás - 2009.06.28. 07:20:36
a kereskedelmi korlát eltörlése óriási hiba volna, már ez a 170 is sok, lényegtelen hogy ezzel taktikázni lehet. a topnak többnyire nagyon magas a kereskedelme, az utánnuk jövő második vonalnak viszont szinte esélye sincs kompenzálni. nem jó az ha egy első vonalbeli játékos max távról 3-4 "generációval" jobb felszereléssel ver agyon valakit és annak a valakinek esélye sincs ez ellen tenni valamit. ahogy elnézem most nagyon gáz 50-esnek lenni, figyelem a támadáslistánkat, ma reggel a szövitársam kapott egy 3k-s maflást a kínzókamra miatt. 300 TÖ hátrány, 200 szaki hátrány, 7 szint hátrány, 20 szint hátrány felszerelésben, további kb 70 TÖ hátrány a szövi épületek miatt, 1 állat a 4 ellen. ekkora előnynél minek kell teljes harci díszben meglepni valakit kínzókamra meghívással? nemcsak a játék hibájáról van szó hanem a játékosok mentalitásáról is. vannak olyan támadóim akik max távról LE, kamra és állat nélkül ütnek le. miért? a +1 győzelem miatt a karilapon? tudok pozitív példát is mondani, 3-4 napja Nephila leütött, hozzám vágott 1.1k sebzést. de úgy néz ki van benne annyi jóérzés hogy vakító fénnyel mászkáljon mert az ő statjával ha sebző varázslattal jön, az az 1.1k lett volna 2k felett is. kéne egy etikai kódex...

oh, most nézem, ugyanabból a szöviből egy másik 61-es is betámadta a szövitársamat, ez egy erősebb srác, ő már tudott 3.3k-t is ütni.
V1 - s0laris - Zugivó Italbarátok.

"Forged in blood, tempered in battle, we are the living weapons of humanity, the Space Marines."
http://www.youtube.com/watch?v=aFHKIFDjk9I&feature=fvw
Pontszám: 5
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
194. hozzászólás - 2009.06.28. 10:59:27
De hát nem az volna a lényeg, hogy a taktikázásra használható szakértelmeket taktikára használjuk?

Azt, hogy sok ez a 170, az mondja általában, aki úgy gondolta, hogy inkább nem fejleszti. Így tud összejönni 18 szint különbség. Aki nem veszi a fáradságot, hogy fejlessze, meg nyilván azért hangoztatja a maga igazát, hogy aki fejlesztett, annak nehogy már lehetősége legyen kiaknázni a szaki adta előnyöket.

Végül is húzzuk már vissza egy kicsit a jobban játszó játékosokat a gyengébbekhez, legyen ez a "jutalmuk", mert jobban játszottak, nem?

200-300 szaki, TP "hátrányt" úgy lehet csinálni, hogy pl, nem fektetsz bele +CSP-t adó szakértelembe, vagy nem fejleszted ki rendesen a SM-t. Vagy nem költöd el a CSP-t. De ez mind olyan, hogy ott van rá a lehetőséged, csak meg kellene csinálni. Valaki megcsinálta, ezért jobban fejlődött. Őt meg "jutalmazzuk" meg azzal cserébe, hogy nem adunk neki lehetőséget taktikai előny szerzésére!

A 3000 bekapott sebzésre pedig van orvosság: fejleszted a sebgyógyítást, mint ahogy én is. 20-as szinten, 80-as egészséggel már egész szépen visszanyerem több, mint 25%-át a kapott "áldásnak", ha becsúszik egy verés. Persze ez is olyan, hogy ha nem fejleszted, akkor nem lesz jobb...

Hidd el, a 170-es kereskedelem korlát eltörlése nem azokkal szemben juttatna előnyt, akiket 2000:200-ra meg bír verni az ember, hanem a vele egy súlycsoportú játékosokkal szemben jelenthet sokat.
Pontszám: 3.60
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
195. hozzászólás - 2009.06.28. 12:45:02 (Válasz Vaczakka #194 hozzászólására.)
Ehh itt már megint előjön a szakértelem rendszer alapvető hibája... Nem tudom miért gondoljátok úgy, hogy ezekkel "taktikázni" lehet. Nincs itt semmiféle taktika kérem szépen. Vagy fejleszted, vagy megb@sznak... Nincs taktika. Nincs választás. Mindenkinek, aki versenyképes akar lenni ki KELL húznia SM, csapda, sajt, transzplant, ultra, stb... Ezekkel nem leszel erősebb. Mindenkinek megvannak. Olyan mintha senki nem húzta volna ki... Ezeknek a fejlesztésével/nem fejlesztésével annyit döntesz el, hogy maradsz átlagkarakter vagy sz0psz. Ilyen a kereskedelem is.
Ebből kifolyólag mondom azt, hogy ha a szakértelemrendszernek nem az volt a célja, hogy gyorsítsa a játékot (mert azt teszi: manakonstrukció [SOSEM LETT VOLNA SZABAD BETENNI!!!], és a fentebb említettek, elementáris, stb...), akkor a rendszer úgy ahogy van ROSSZ.
Vegyétek már észre hogy nincs taktika... Fejleszted, vagy vesztes leszel azokkal szemben, akik fejlesztik...
Ebben a játékban 2 módon lehetsz jelentősen erősebb valakinél: Pók/Sharpa-klón. Ennyi.
Pontszám: 5.33
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
196. hozzászólás - 2009.06.28. 14:32:20 (Válasz Cavalorn #195 hozzászólására.)
Mindig elszomorítanak az ilyen hozzászólások. Amit idekiabáltál, azon kívül van valami értelmes, konstruktív javaslatod is?

Speciel én a szintemhez képest jelentősen erősebb vagyok a többi játékos legnagyobb részénél, és nem nem vagyok "Pók/Sharpa-klón". Sőt, azt sem tudom, kik ők, nyilván nem a 2. világon játszanak, ahol én játszok.

Nem tudom, ők milyen taktikával emelkedtek ki a többiek közül de ezek szerint mégiscsak kellett valami taktika, amire ők hamarabb rájöttek, mint a többi játékos.

Gondolom arra is van valamilyen magyarázatod, hogy akkor nekem mégis hogy sikerült, ha egyiket sem utánoztam. Kíváncsian várom.

Mindenesetre nagyon szomorú lenne, ha úgy volna, ahogy gondolod, hogy nincs választása az embernek, ha jól akar fejleszteni. Roppant egysíkú volna a játék ami szerintem nem így van.

A 170-es kereskedelem határ megszűntetése szerintem azért volna jó mert adna némi szabad mozgásteret a felhasználónak, hogy mennyit fejlesszen rajta (a LE növelő szakértelmeknél természetesen, jó ha van korlát). De ezt már párszor leírtam.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
197. hozzászólás - 2009.06.28. 14:44:08 (Válasz Vaczakka #196 hozzászólására.)
"a LE növelő szakértelmeknél természetesen, jó ha van korlát"

Szerintem érdekes játék alakulna ki ha - némi finomítás után persze - nem lenne ezeken sem korlát. A maximalizálás ugyanis jelen esetben annyit jelent, hogy aminek van max. értéke, azt el KELL érni. 61. szinten például már 99%-nak 170-es kereskedelme van (és Végzetpengéje).
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3
népszerűCavalornFérfi
Végzetúr mester
472 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
198. hozzászólás - 2009.06.28. 15:11:47 (Válasz Vaczakka #196 hozzászólására.)
Idézet: Vaczakka - 2009.06.28. 14:32:20
Mindig elszomorítanak az ilyen hozzászólások. Amit idekiabáltál, azon kívül van valami értelmes, konstruktív javaslatod is?

Jelenleg nincs.

Speciel én a szintemhez képest jelentősen erősebb vagyok a többi játékos legnagyobb részénél, és nem nem vagyok "Pók/Sharpa-klón". Sőt, azt sem tudom, kik ők, nyilván nem a 2. világon játszanak, ahol én játszok.

Pók=szintvisszamaradott karakter. A portyások tudod... Sharpa-klónt pedig a szinthuszár TP maximalizálókra értettem, akik mindíg a többiek fölött vannak pár szinttel. V2n ez Sultankalifa. Ha egyik utat sem követed és mégis erős vagy a szinteden az azt jelenti, hogy jól optimalizálsz. Mivel mindenki ugyanazt az utat járja be, az lesz az erősebb aki jobban kioptimalizálja.

Nem tudom, ők milyen taktikával emelkedtek ki a többiek közül de ezek szerint mégiscsak kellett valami taktika, amire ők hamarabb rájöttek, mint a többi játékos.

Igen, van taktika, én csak azt mondtam, hogy a szakértelmekkel nem lehet taktikázni. Aminek van max szintje azt maxolni KELL.

Gondolom arra is van valamilyen magyarázatod, hogy akkor nekem mégis hogy sikerült, ha egyiket sem utánoztam. Kíváncsian várom.

Mint már írtam, jól kell optimalizálni...

Mindenesetre nagyon szomorú lenne, ha úgy volna, ahogy gondolod, hogy nincs választása az embernek, ha jól akar fejleszteni. Roppant egysíkú volna a játék ami szerintem nem így van.

Választás az van, de mint írtam, nem a szakértelmeknél. Esetleg eldöntheted, hogy kritikust vagy varázslatkritet fejlesztesz( jobban). Mert ezzel is az van, hogy ha nincs, megszívod.

A 170-es kereskedelem határ megszűntetése szerintem azért volna jó mert adna némi szabad mozgásteret a felhasználónak, hogy mennyit fejlesszen rajta (a LE növelő szakértelmeknél természetesen, jó ha van korlát). De ezt már párszor leírtam.

Semmire nem mennél ezzel, a feletted lévő ugyanúgy fejleszti tovább.
Pontszám: 5
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
199. hozzászólás - 2009.06.28. 15:43:10 (Válasz Mortimer #197 hozzászólására.)
Szuper amit írtál, csak nem igazán értem mondanivalód lényegét.
Pontszám: 5
kedvelt tagVaczakkaFérfi
Végzetúr mester
475 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portya + végzetúr reform
200. hozzászólás - 2009.06.28. 15:50:37 (Válasz Cavalorn #198 hozzászólására.)
Attól tartok, hogy nem is igazán akarod megérteni javaslatom célját.

Amennyiben nincs értelmes javaslatod, akkor legalább próbáld meg elfogadni, hogy másnak van, még ha nem is értesz azzal egyet, amit mond.

Semmire nem mennél ezzel, a feletted lévő ugyanúgy fejleszti tovább. Ezt akkor tudnánk kijelenteni, ha ha eltörölnék a korlátot.
Pontszám: 3
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője