Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Portyázási hatósugár korlátozása
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
301. hozzászólás - 2009.05.02. 23:57:50 (Válasz Zaccmester #300 hozzászólására.)
Működne ott is, és akkor legalább nem lenne az, hogy a kisebb klánokat agyonfarmolják!
Pontszám: 5
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
302. hozzászólás - 2009.05.03. 00:02:25 (Válasz Nari77 #301 hozzászólására.)
Igen ám, viszont háborúban a nagyobbakat megszorongatni csakis a "kisebbeken" keresztül van némi esély.
Pontszám: 5
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
303. hozzászólás - 2009.05.03. 00:10:48 (Válasz Zaccmester #302 hozzászólására.)
Igen, de miért akarod megszorongatni? A pp rájuk is érvényes lenne, nem csak rád! Így azt érném el, hogy a nagyobb szintűek a háborúban a nagyobbakat csapkodnák, a kisebbek is csak a kisebbeket. Ha maradna az 1 pp, akkor ott lennén, ahol eddig, mindenki csak a kisebbeket ütné a kisebbek nem is vennének részt a háborúban, kapásból elbújnak katakombákba, védelem itala, láthatatlanság. Ez így ahogy van megszűnne! És ez a lényeg, hogy mindenki aktív maradhasson a háborúban is!

Nah meg úgy értettem ezt a dolgot, hogyha háborúban is működne a dolog, akkor egyértelmű, hogy egy klán nem támadna olyan klánt, ahol sok kisebbek vannak, mert nagyon sok pp-t elbuknának! Így sokkal több TGY vs EH vs AL féle háborúk lennének.

Egyszer ki kellene próbálni egy béta világban, ha beválik, akkor csuhaj!
Pontszám: 5
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
304. hozzászólás - 2009.05.03. 00:14:38 (Válasz Nari77 #303 hozzászólására.)
Hm, engem meggyőztél!
Sajna ez nem sokat számít. Meglátjuk mit szól a 20-30 szabályzat javasló törzsgárdatag.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
305. hozzászólás - 2009.05.03. 00:55:42
Én már novemberben javasoltam hasonlót, Miklós elvetette:

Címzett: Miklós | Cím: (nincs cím)
2008.11.02. 13:10:54
Szia

A jelenlegi portyapont rendszer rossz, rugalmatlan, a 48 óránkénti váltás lehetősége a szövetségi háborúkat is nagyon megnehezíti. Mennyivel egyszerübb és igazságosabb lenne egy olyan rendszer, ahol 30 portyapontot kap MINDENKI, azonos szintűt 1, 1-gyel alacsonyabb szintűt 2, 2-vel alacsonyabbat 3, 3-mal alacsonyabbat pedig 4 portyapont támadni. Ugyan nyilvánvaló, hogy egy 13. szintű ellen egy 10. szintűnek esélye sincs, de a 13. szintű választhat: vagy mindössze 7 tuti győzelme van (a jelenlegi rendszerben 15 van), vagy többet támadhat, de nagyobb eséllyel szenved vereséget a magasabb szintűektől.

A másik fontos feladat pedig a leggyengébbek erősítése lenne, amire a legjobb megoldás a portyapont átváltása 20:1 vagy 10:1 arányban cselekvésponttá (csak odafelé, visszafelé nem!). Aki sok lélekenergiát vesztett, az gyenge, kevés esélye van portyázni, az erősek pedig amúgyis elköltik, ők biztosan nem váltanák át. Így az amúgyis gyengék, a legalsó 10% elmehetne naponta még többet vadászni, így halvány esélyük lenne felzárkózni, nem lennének tökéletesen esélytelenek.

Kérlek gondold ezeket át,
Mortimer

Miklós
Adminisztrátor
555 hozzászólás
Válasz erreIdézetTörlésRe: (nincs cím)
2008.11.02. 14:20:18
szia,
ahogy te irod, nem nagyon támadna senki 1-gyel alacsonyabb szintüt, de 2-vel, 3-mal alacsonyabb szintüt soha. és amikor lesz egy 100. három 97. és két 92. szintű játékos, akkor a 100. szintű naponta kettőt tudna portyázni...
a portyapont semmi másra nem jó, mint portyázásra, átváltani nem lehet soha másra, ezt előre leszögeztük.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5.40
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
306. hozzászólás - 2009.05.03. 01:04:24 (Válasz Mortimer #305 hozzászólására.)
Gratulálok, kiemelkedően jó javaslat, a sírás halvány jele nélkül!

Miklós már leszögezett sok mindent, kialakított sok szabályt a kezdetekkor, amik ma már a fasorba sincsenek. Mást diktált az elit, az érdek, az ésszerűség stb...

Remélem ezt a javaslatodat is újra meggondolja, hiszen már több jele van annak, hogy érzi a szükségességét a nem kizárólag egyoldalú változtatásoknak.

Edit: látom már pontoznak lefelé. NC, de érdemes megnézni kik vannak online...
"ArkAngyal75 Bart0k235 Ombiwa Ariel krishy Dr_Faktor Kareese Damage K1k1k1 Duncan Mortimer Dragon001 Anubys Zaccmester"
A hozzászólást Zaccmester módosította 2009.05.03. 01:06:56-kor
Pontszám: 8.75
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
307. hozzászólás - 2009.05.03. 01:28:31 (Válasz Zaccmester #306 hozzászólására.)
Az látszik, hogy Miklós próbál javítani a helyzeten, most épp az állatok fejlődését fogja változtatni, hogy a gyengébbek esélyeit növelje. Talán lesz varázslat elnyelésük is, hogy tovább csökkentse a sebzéseket. Mindezek mellett töbször elmondta azt is, hogy nem akarja tovább korlátozni a portyázást. A több portyapontos rendszer pedig igen durva korlát lenne.
Ráadásul el sem érné a célját, hiszen hamarosan a visszafogott fejlődést kifejlesztők fogják folyamatosan elverni a környezetüket, nem pedig az 5-6 szinttel nagyobbak. Ráadásul meglesz az az előnyük is, hogy nem kell megvárniuk, míg 45%-ra gyógyulnak a célpontok, 15%-os ellenfeleket is könnyedén üthetnek majd. Míg egy 6 szinttel magasabbnak 6 pp-be kerülne leütni valakit és 6 órát kellene várakoznia, addig a visszafogott fejlődéssel ennyi pp-ből két óra alatt leüt a játékos 6 célpontot.

A szintkülönbség egyre inkább háttérbe szorul, és nagyobb szerephez jut a horda gyűlölet, a visszafogott fejlődés, a harci épületek szintjei, és még jópár szakértelem.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8.33
fórumozóZaccmesterFérfi
Végzetúr mester
645 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
308. hozzászólás - 2009.05.03. 02:14:03 (Válasz Ariel #307 hozzászólására.)
Nabasszus, Neked is igazad van.

Ezek szerint tényleg nincs más lehetőség, mint a törlés? Mármint ha elunta az ember a tétlenséget avagy a boxzsák szerepkört?
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
309. hozzászólás - 2009.05.03. 07:02:58 (Válasz Zaccmester #308 hozzászólására.)
De van megoldás.

Nem azokat a csatákat kell megnyerni, amiben védő fél az ember. Mert bárhogy is lennének változtatva a szabályok, mindig olyan ellenfelet választana a játékos amiket nagy biztonsággal nyer.

Olyan játékstílust kell kialakítani, amiben el tudjuk költeni a pp-t, lehetőleg úgy, hogy a csaták nagyrészét nyerni tudjuk. Erre nagyon sok megoldás van. Egy közös van bennük, a kronokompenzáció. Sokáig halogattam én is a fejlesztését, de most már bánom, hogy nem álltam neki előbb. Sokkal könnyebb a portyázás, ha 10 prcenként támadhat az ember, gyorsabban tud reagálni a dolgokra. Ha csak óránként portyáznék, lehet, hogy miközben az újabb portyázási lehetőségre várok, leütnek és elviszik az ép-met. Kronokompenzáció nélkül egy óra alatt 6 portyát lehet indítani 10% büntetés mellett, kronokompenzációval lehet 21-et. Ez nagyon nagy különbség. Nagyon sokat számít, főleg ha gyakran le vagyunk verve és fontos, hogy gyorsan elköltsük az ép-t, mielőtt még leütik.

A mágikus regeneráció pedig segít, hogy akkor legyen életpontunk amikor mi akarjuk. Használata után már nyomhatjuk tízpercenként a portyákat. Nem árt a magasabb max. ép sem, hiszen itt nincs idő pihenéssel felgyógyulni, azt az ép-t úgyis elviszik a támadók.

Kétszer húsz perc alatt két regeneráció segítségével el lehet költeni 18 pp-t úgy hogy közben rövid ideig voltunk támadhatók.

Ezt a támadhatóságot még tovább lehet csökkenteni. Vetkőzzünk buzogányra, és nyomjunk be egy pihenést. Elég valószínű hogy megtámadnak ötször három órán belül. Ha ez megvolt, nyugodtak lehetünk, a három óra leteltéig kedvünkre portyázhatunk a mágikus regenerációt használva. De ha van egy szövetségesünk, akár őket is megkérhetjük, hogy támadjanak meg ötször, ezzel védelmet adva nekünk a következő két és fél órára.

Vannak egyéb megoldások is, amik jól hasznosíthatók, de mindenek előtt azt kell meglátni, hogy bár vannak nálunk erősebbek ( akik folyamatosan elvernek) attól mi még nem leszünk gyengébbek, és a saját portyáinkat kell minél nagyobb arányban megnyernünk. Hiszen a minket támadó végzetúr is pont ezt teszi.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 8
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
310. hozzászólás - 2009.05.03. 08:50:06 (Válasz Mortimer #305 hozzászólására.)
Hehe Itt akárhányszor kitalálok valamit mindig kiderül, hogy már ki lett találva a dolog egyszer.

Egyébként a Miklós problémájára is van megoldás. Ha csak 100asok, 97esek és 92ősök vannak, akkor a 100-asokért 1 pp-t vonna le, a 97esekért 4 pp-t és a 92ősökért 9 pp-t. SZal lefele mondjuk 3 szintet üthet lefele, de ha van lukas/üres szint, akkor azokat a szinteket átugorja. De a pp-t azt ettől függetlenül szint szerint vonná le. Mivel kevesebbet tudna ütni a saját szintjén, így gyűjtődne neki rendesen a pp, szal lenne miből akár a kisebbeket is megütni. Csak persze nem annyiszor, mint most.
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
311. hozzászólás - 2009.05.03. 09:47:22 (Válasz Ariel #309 hozzászólására.)
A mágikus regeneráció még ha magas akkor is csak 10 óránként használható, ha van vp-je az embernek már alacsonyabb szinten is sok ép-t ad ugyan de ha kevés a vp akkor meg magas szintű szakival is alig ad.

Én még mindig amellett vagyok, hogy kockázat alapúvá kellene tenni a portyázást minél nagyobb kockázatot vállal valaki (szintben, tö-ben szö-ben hozzá közelálló vagy erősebb karaktert támadva lényegesen többet profitáljon mintha nagy különbséggel támadna) annál többet nyerjen a dolgon és minél kevesebbet annál kevesebbet. És ezzel párhuzamosan csökkenteni a randomot, hogy legyen értelme tö-ni szö-ni ne csak a random döntsön mint most hanem az is ki mire rak. Szerintem a portyázás legnagyobb buktatója jelenleg, hogy hasonló erősségű karakterek között csak a random dönt az, hogy ki mit fejleszt csak akkor kap jelentősséget ha legalább 30-40-50 szintnyi különbségek vannak de még így is simán bekavar a random. Ahol ekkora különbségek vannak ott már a randomnak nem kéne szerepe legyen különben nem sok értelme van fejleszteni, illetve mindent fejleszteni kell, hogy valamelyik bejöjjön. Ha ez lecsökkenne akkor többet lehetne taktikázni lehetne 1-2-3 szakira tulra koncentrálni nem kellene mindent vagy semmit alapon játszani.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
312. hozzászólás - 2009.05.03. 10:14:37 (Válasz Zaccmester #294 hozzászólására.)
Idézet: Zaccmester - 2009.05.02. 23:20:59
ööö, valahogy nem egyről beszélünk. Nem ösztönöz kevés sebzésre, mert csupán a megtámadott kap limitált sebzést, azaz ÉP vesztést (a végén, a kiírásban az elméleti kapott szerepel). A támadóra nincs visszacsatolás ebben az elméletben.


Nem csak a tmado sebez, a megtamadott is. Nala osztonoz kevesebb sebzesre. Jo alacsony IQ-ra meg amadasra oltozve lenne erdemes pihenni annak, aki tudja, hogy ugyis leverik.
Pontszám: 5
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
313. hozzászólás - 2009.05.03. 10:23:34 (Válasz Otoaak #311 hozzászólására.)
Igen, a mágikus regenerációnak valóban gyengéje, hogy csak 10 óránként használható. Sokat segítene, ha a pihenés mintájára lenne átdolgozva.

A kevés vp nem lesz sokáig probléma. Amint ráeszmél minden szövetség, hogy mekkora táp a manakonstrukció, meg fog oldódni ez a probléma.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
314. hozzászólás - 2009.05.03. 10:24:41 (Válasz Otoaak #311 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.05.03. 09:47:22
Én még mindig amellett vagyok, hogy kockázat alapúvá kellene tenni a portyázást minél nagyobb kockázatot vállal valaki (szintben, tö-ben szö-ben hozzá közelálló vagy erősebb karaktert támadva lényegesen többet profitáljon mintha nagy különbséggel támadna) annál többet nyerjen a dolgon és minél kevesebbet annál kevesebbet.


Ez a TP teren mar megoldott. Ha 7 szintet utok lefele (es rohogni fogtok volt mar, hogy elvertek -6 szintrol), akkor 5 TP az alapertek, ha azonos szintut utok, akkor meg 28 TP.

De amit Ariel leirt, az igaz marad. Az emberek biztosra fognak menni. Lehet, hogy egy 60-70%-os kuzdelmet meg bevallalnak a nagyobb jutalomert, de 50% alattit tuti nem. Meg fogjak keresni azt, aki a szabalyok ertelmeben magas jutalom mellett a legkisebb kockazatot jeleti.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
315. hozzászólás - 2009.05.03. 10:28:47 (Válasz Otoaak #311 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.05.03. 09:47:22
Szerintem a portyázás legnagyobb buktatója jelenleg, hogy hasonló erősségű karakterek között csak a random dönt az, hogy ki mit fejleszt csak akkor kap jelentősséget ha legalább 30-40-50 szintnyi különbségek vannak de még így is simán bekavar a random.


Marmint miben van ekkora kulonbseg?
En azt tapasztaltam, hogy a jo strategia 30-40%-ot tud valtoztatni a csata varhato kimenetelen. Termeszetesen mindket felnek van eselye nyerni, de nem mind1, hogy 40 vagy 70%.
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
316. hozzászólás - 2009.05.03. 11:40:38 (Válasz Ariel #313 hozzászólására.)
Pihenés után van sok manád álltalába akkor meg nem kell a regen, max. manától függetlenül én reggel szoktam manából építeni mert ha nap közben csinálom manaregenes cuccban akkor mindenki rajtam élősködik. Ha reggel elköltöm a manám akkor meg egész nap nincs sok 1000-1200 manával meg nem érdemes ellőni. Szerintem is a pihenéshez hasonlóan lenne jó megcsinálni.

Nem igazán értem mire gondoltatok a nem fognak az emberek ilyen vagy olyan csatába belemenni dologgal. Ha megéri akkor miért ne csinálnák? Azt írjátok nem éri meg én pedig arról beszélek, hogy úgy kell megcsinálni hogy megérje. Kicsit fura az érvelésetek, most akkor vagy baromira nem tetszik nektek ez a megoldás vagy csak szimplán nem gondoltátok végig, jó lenne rendes érveket olvasni végre nemcsak odavágni pár mondatot és kötözködni.

Korábban leírtam már mire gondolok pontosan, aki akar az vissza tud olvasni. Aki biztosra megy az nem kap semmit szinte csak TP-t aki meg kockáztat az a 15-20 portyából összeszedhet 5-7k LE-t (az állat is több morált és tp-t kapna az ilyen csatákban )ha hasonló erősségű karaktereket üt akkor még többet ha pedig ugyan akkora tö-vel szinttel és szakiösszeggel megy de 50%-nál jobb arányt tud hozni akkor nyilván jobban taktikázott és akár 1,5 szeresét is gyűjtheti ennek szóval a jó játék is jutalmazva lenne. Ha napi 4-7k LE nyereség helyett valaki mégis inkább az alacsony kockázatú csatákat választja és csak azokra épít az hátrányba kerül. Én nem hiszem, hogy ezek után bárki is az alacsony kockázatú csatákat erőlteté, pont azért mert az emberek maximalisták és sokan még 40% esély mellett is ütni fognak ha 3 csatából 1 bejön de többet kap mintha 3-at megnyerte volna jóval gyengébb ellenfelek ellen.

A TP hülye példa, ha kevesebb tp-t kapok az direkt jó, mert lassabban lépek szintet. Az élbolyt leszámítva mindenkinek az éri meg ha a lehető leglassabban lép szintet a kevés TP nem büntetés hanem előny.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
317. hozzászólás - 2009.05.03. 12:00:17 (Válasz Otoaak #316 hozzászólására.)
Idézet: Otoaak - 2009.05.03. 11:40:38
A TP hülye példa, ha kevesebb tp-t kapok az direkt jó, mert lassabban lépek szintet. Az élbolyt leszámítva mindenkinek az éri meg ha a lehető leglassabban lép szintet a kevés TP nem büntetés hanem előny.


Milyen teren ene akkor az elonynek realizalodnia? Elvileg ugye LE-ben is van, de a mertekerol nem tudok nyilatkozni, mert szinte soha nem hozok LE-t.

Az otletedhez adnal valami linket? Igy hirtelen nem talaltam meg.

En azt gondolom, hogy csak ugy lehet kivanatossa tenni az magas kockazatu csatakat, ha a vesztett csataert nem er hatrany. Vagy a nyereseg tobbszorose a hatranynak.

De azt mindenkeppen tartom, hogy az emberek olyan csatakat valasztananak, ami papiron magas kockzatu, valojaban azonban nem. Tudjuk jol, hogy 2 azonos szintu kari 1000-1000 TÖvel lehet egymáshoz képest 20-0-ra is.

Azon is erdemes elgondolkozni, hog ezzel a modszerrel a pokokat menyire tapolank meg.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.05.03. 12:09:00-kor
Pontszám: 5
fórumozóDr_FaktorFérfi
Végzetúr mester
852 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
318. hozzászólás - 2009.05.03. 12:16:11
ez egy jó és jáárható útnak néz ki ha kicsit tényleg lenne néminemű előnye annak aki 30as ppn van...tehát érje meg fentre támadni már csak a nagyobb kihívás okán is...valóban a szintstopperség miatt van za hogy mindneki még azok is akik amugy lazán tudnának zúzni a nagyobbak között is inkább 15 ppn vannak mer írtóznak a Tptől...merhogyaz áhhh brrrr meg satöbbi...

aztkéne csinálni hogy aki 30as portyán van az mittomén mégolcsóbban vehet életöltőt...mittomén 15%al ez a nagyobb szinteken palota meg midnen egyébbo kán már nem oylan durvaság kissebb szinteken(és még ott is ahol én vok) csábító lehetne...talán...vagy ha nemis így de valmi kis extra jöhetne a 30as ppre...esetleg ha több lenne a győzz le magasabb szintű végzeturakat féle küldetés...akkro is gyakrabban lennének kénytelenk az emberek váltani...

szóval el lehet jáccani a dologgal és ez életképesnek is láccik...tehát érje meg jobb 30 pp tolni a játékot...
Nevem...Shaktor...Sharab Shaktor...V1
Pontszám: 7.67
kedvelt tagNari77Férfi
Végzetúr mester
1091 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
319. hozzászólás - 2009.05.03. 12:18:52 (Válasz Dr_Faktor #318 hozzászólására.)
Igazad van! Ez lenne a legegyszerűbb megoldás, és nem is kell agyonbuherálni a rendszert sem. Csak valami előnyt kell adni a 30 pp-seknek, hogy megérje... ez tetszik!
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
320. hozzászólás - 2009.05.03. 12:40:20 (Válasz Kocos #317 hozzászólására.)
Ebben a topicban van az is a számokkal lehet variálni, hogy szintenként mennyit és hogy adjon a lényeg, hogy valamennyi LE-t mindenképpen kapsz a rabláson felül. Ha veszítesz akkor is kapsz de akkor csak 10%-át annak amit nyerhetnél, és csak akkor ha téged ütnek. Támadásnál ha veszítesz nem kapsz semmit védekezésnél ha nyersz akkor csak felét annak amit akkor kapnál ha támadnál. 2 szintel lejjebb ütve nincs +LE és 3 fejlődés az állatnak tö/szö pedig %-osan módosítja a szerezhető LE-t (20%-al magasabb TÖ-vel 40%-al kevesebb LE-t kapsz, de nyílván ezen is lehet variálni lehet akár 60-80%-al kevesebb is) a lényeg, hogy a hasonló erősségű karakterek csatázzanak. Az igaz, hogy látszólag hasonló erősségű karakterek között is lehetnek nagy különbségek (TÖ kb. ugyan az szö kb. ugyan az és szint), lesznek olyanok akiket így is rommá fognak verni de én már a legelején írtam erről, hogy igazából nem az a baj, hogy egyik karakter rommáveri a másikat, hanem az, hogy ezt úgy teszi, hogy a karakterek között óriási erőforrásbeli különbségek vannak. A hasonló TÖ/SZÖ/szintü karakterek kb. hasonló mennyiségű erőforrásból gazdálkodtak, a pók karakter minél erősebb a szintjén annál kevésbé profitál ebből nekik ez nagyon kevés + jelent de akiket rendszeresen elvernek azok tobbet profitálnak ebből így egy kicsit kompenzálva lenne a veszteségük (ez mondjuk nem túl sok de akit tényleg nagyon sokat támadnak annak azért számítana ez is). Persze itt nagyon nagyon sok tényező van de nem is az a cél, hogy a pont egyforma erősek harcoljanak hanem a kb. egyforma erősek, különbségek így is lesznek, aki jobban gazdálkodott másképp költötte a pontokat az sikeresebb lesz aki meg nem az kevésbé de ez már a játékoson múlik lehet agyalni, mi éri meg jobban és eszerint taktikázni.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiRésföld - a HKK legújabb kiegészítője