Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Portyázási hatósugár korlátozása
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
161. hozzászólás - 2009.04.21. 10:21:08
Még szerencse,hogy ez csak játék... Vagy a való életben is így gondolkodsz?Mert akkor bizony komoly bajok vannak a fejedben,Ajgatsz!
Arról pedig senki nem beszélt,hogy hagyni kell a kicsiket a nyakadra nőni.Inkább arról szólna az egész topik,hogy ne lehessen ennyire alulkontrollált módon letarolni az amúgy is esélyteleneket.Jah,bocs...Véleményed szerint az normális,hogy olyanokat ütsz XXXrá,akik még csak vissza sem tudnak ütni érdemben,de füled-farkad behúzva menekülsz a nagyok elől.Gyáva alak.Ennyi erővel lehetnél akár politikus is...
Ha nem ismered a Fair-Play fogalmát,vagy hülyeségnek tartod,akkor talán neked nincs helyed semmilyen játékban,mert enélkül bármilyen csalást megengedhetsz magadnak.Szerinted.
De persze ahogy régebben már mondtam..."Nekem mindent lehet" mentalitás... Komoly pszichológiai probléma.
Szánalmas és egyben ijesztő is.
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 5.90
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
162. hozzászólás - 2009.04.21. 10:22:07 (Válasz Ajgatsz #160 hozzászólására.)
Ögen... Ismerős eset, 5 szint TÖ csak majdnem 200 de fogjuk rá és még csak sokadik se voltál..
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 5
népszerűAjgatszFérfi
Végzetúr mester
403 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
163. hozzászólás - 2009.04.21. 10:41:16 (Válasz masterv #161 hozzászólására.)
Hajjj.... ez annyira szórakoztató tud lenni, mikor az ember szavait kiforgatják. Na jó lebontom:

1. Amit mondtam az egyfajta játékfilozófia keveredése némi szerepjátékkal. Nem a való életről volt szó, és nem is akarok belemenni ebbe.

Idézet: masterv - 2009.04.21. 10:21:08
Véleményed szerint az normális,hogy olyanokat ütsz XXXrá,akik még csak vissza sem tudnak ütni érdemben,de füled-farkad behúzva menekülsz a nagyok elől.Gyáva alak.

2. Igen. Azt ütöm akit fixen tudok, és igyekszem elbújni a nagyoktól. Gyáva lennék? Meglehet, de szerintem ez a célravezető stratégia. Szerintem aki mást állít, az vagy képmutató, vagy rosszul taktikázik.

3. Amit a Fair-play-ről mondtam... Nos. Én nem csalok, és elitélem a csalást, bármilyen formáját (script, multi, stb.). Itt a Fair-playre azt értettem, hogy csupán lovagiasságból nem megyek bele kétesélyes konfliktusokba. Egyszerűen mert nem éri meg. Kész.

4. Én XXX-ra nem az 4-5 szinttel alacsonyabbakat szoktam verni, igaz megesett de nem szokásom, hanem mint írtam a +/- 1-es környezetemben. Hogy a csökkentésnek meg szerintem miért nincs értelme, azt az előző hsz-emben írtam le.

5. Bevallom nagyon mulattságos volt látni, hogy mennyire belelovaltad magad a dologba, és mennyi mindent raktál ahhoz amit elmondtam, és hogy ennyire elmentél személyeskedésbe.

Fel a fejjel.
Pontszám: 6
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
164. hozzászólás - 2009.04.22. 11:34:13
Végigolvastam a topicot és jónéhány ember még mindíg nem a dolog lényegi részére koncentrálnak. A jelenlegi probléma a következő szerintem:

Ha valaki 5-6 szinttel lefele támad még -20% mellett is csak minimális esélye van a védekezőnek a győzelemre. Ez nem csak a top-ról szól hanem mindenkiről aki eléri ezt a határt szintben. A magasabb szintű karakter számára ez szinte teljes kockázatmentességet jelent. Lassan de biztosan haladunk a felé a trend felé, hogy a portya semmivel sem lesz kockázatosabb tevékenység a vadászatnál. Ha a végzetúr valóban PvP játék akkor ez megengedhetetlen. Én nem hiszem, hogy ilyen "súlycsoport" különbség mellett lenne értelme PvP-ről beszélni, érdekes és élvezetes PvP csak hasonló erősségű játékosok között elképzelhető. Ez nem pusztán fair-play, hanem józan belátás. A jelenlegi rendszer több helyen is erősen vérzik. van bazi nagy szintkülönbség, hogy mindenkinek legyen kit ütni és van bazi nagy random , hogy legalább matematikai esélye mindenkinek legyen. És ez egyre inkább nem a hasonló erősségű játékosok támadásának kedvez, senki nem vállal irreális kockázatot ha az nem éri meg ezért teljesen mindegy menynire csökken le az alacsonyabb szintű karakterér kapható TP/LE bármi addíg amíg az csak PP-be kerül. Mert sokkal jobban megéri 5 portyából 5-öt nyerni akár 1 perc alatt 5 kattintással mint 5 ből 2-3-at bukni 20 perc alatt maxos kronóval, ráadásul 10 perc múlva újra mehet az 5 támadás míg a 2. esetben jó esélyel az 5 támadás után már pihenni kell vagy gyógyitalozni.

A rendszert csak akkor lehet élvezetessé tenni, ha a hasonló erősségű karakterek támadása megéri. Talán nem a "range" szűkítés és a random csökkentése a megfelelő megoldás de az biztos, hogy a gyengébb karakterek támadását kevésbé profitálóvá kell tenni, a hasonló erősségű karakterek ill. a magasabb szintűekét pedig lényegesen emelni kell, a kockázat arányának mértékében. Minél kiegyenlítettebb a harc annál többnek kellene lennie a nyereségnek is. Az erősség számításába pedig a TÖ és szakiösszeget kellene elsősorban figyelembe venni és nem csak a szintet úgy, hogy minél nagyobb kockázatot vállal valaki annál nagyobb legyen a nyereség esélye ill. erősebb karaktert támadva akkor is legyen valamekkora fejlődése az alacsonyabb szintű karakternek ha veszít. vagyis az egész rendszernek kockázat alapúnak kellene lennie, magas kockázat mellett magas haszon alacsony kockázat mellett alacsony haszon. Így még akkor is kifizetődőbb lenne hasonló erősségű karaktert támadni ha 5 csatából 3-at elveszít valaki mert pozítív a mérlege.

Én úgy gondolom a randomot mindenképpen csökkenteni kellene, hogy ne kelljen 210-es IQ ahhoz, hogy valaki meg tudja saccolni az esélyeit egy hasonló szintű/erősségű karakterrel szemben. (De legalábbis a 150-es IQ vs 86-os 40/520 sebzéses extrém esetek jó lenne ha sokkal ritkábbak lennének vagy teljesen eltűnnének) ha kiszámíthatóbb a rendszer és könnyebben megjósolható egy csata kimenetele ami ráadásul nem pusztán csak a randomon múlik, akkor az több lehetőséget biztosít a karakterfejlesztésben a taktikázásra.

Növelni kellene az állatok morálnövekedését, és TP nyereségét ha valaki felfele támad sőt fix. LE nyereség is járhatna már 1-2 szinttel lejjebb támadva is a kockázat és a szintkülönbség arányában utánna pedig felfele táűmadva egyre több (kb. szintx10LE szintkülönbségenként 10%-os módosítóval de lefele csak max. 2 szintig) vagyis ha egy 47-es szintű karakter megtámad egy 45-öst és nyer akkor megkapja a 450LE 80%-átvagyis 360LE-t ugyan ez a karakter ha 50-est támad és nyer 650LE-t kap mintegy a harc tapasztalataként vagyis a másik fél ezt nem veszítené el. A védekező fél ha veszít akkor is kapja meg a 10%-át annak amit győzelem esetén kapna így akit rendszeresen nagy szintkülönbséggel támadnak az könnyebben fel tud zárkózni. Ha ugyan ez a 47-es szintűkarakter lefele ütve elveszíti a csatát akkor a védekező feleannyi LE-t kapna mintha támadna (neki nem kerül PP-be a harc) vagyis 47-ről ha lefele ütve 45-ös ellen veszít a védekező 282LE-t kapna ha 50-est támad és veszít akkor az 50-es nem kap semmit hiszen ha támadna max. 2 szinttel lejjebbről kaphatna LE-t így elkerülhető a magasabb szintű karakterek alacsonyról jövő támadásokkal való tápolása. Az egész javaslat célja a portyázás képbehozása mindenki számára. A pókok nagy arányú erősödését lehet kompenzálni azzal, ha felfele ütve lényegesen több TP-vel jár ill. ha a TÖ/SZÖ különbsége is számít az LE számításnál vagyis a két karakter TÖ/SZÖ aránya is módosítja a kapott LE mértékét. (azonos TÖ/SZÖ esetén 100% LE eltérésnél pedig arányosan több ill. kevesebb).

A háborúkat is lehetne ugyan ebben a szellemben reformálni. A lélekkút lehetne továbbra is a nyert LE alapja de a lélekkutak nagyságának az aránya határozná meg 50%-al nagyobb kútméretnél -50% nyereség fordítva pedig +50% a nyereség nagyságát mégpedig aszerint hány napig tart a háború. Ha a védekező fél nyer 1 hetes csata esetén a kút teljes termelése adná a nyereményt 3 napnál 3 nap 2 hétnél 2x-es kútméret, ezt az értéket a katalizátorhoz hasonlóan módosíthatná a háború tornya, a támadó győzelme esetén pedig pont fordítva minél tovább tart a háború annál kevesebbet nyernének( 3 nap után 2x-es kútméret 1 hét után 1x 2hét után semmi). És hasonlóan a portyához ezt az értéket is módosítaná a tagok átlagos erősségének és a kútméretek aránya, ahogyan ez most is benne van a képletben. Vagyis ha pl. a TGY 800k-s kútmérettel ha megtámad egy 200k-s kúttal rendelkező szövetséget akkor ahol az átlag szint (ebbe szintén jó lenne bevonni a TÖ/SZÖ-t is) 25 körül van a TGY-é pedig kb. 50 akkor 3 nap után 25k lenne a nyeresége 1 hét után 12,5k 2 hét után semmi de ha az azúr támadja mondjuk az elitet 800-800k mellett kb. 10/9 arányú karakter erősség mellett akkor 3 nap után 1440k-t nyernének 1 hét után pedig 770k-t. Ezeket az értékeket a háború tornya a katalizátorhoz hasonlóan módosíthaná növelve a győztes fél nyereségét.

Nyílván ennek a rendszernek is megvannak a maga hibái összebeszéléssel taktikázással könnyen ki lehetne használni ugyanakkor ez a normálisan játszókat ez kevésbé zavarná hiszen jól látszik, hogy hasonlló erősségű szövetségek háborúja esetén nagyságrendekkel nagyobb a nyereség mint ha gyengébb szövetségek küzdenek ugyanakkor gyengébb szövetség ellen a vereség is sokkal fájdalmasabb. A gyengébb szöviknek pedig nem érné meg pár orán belül kapitulálni érdemes elhúzni a háborút, mert egy biztos vereség esetén is nagyságrendekkel csökkenthető a veszteség ha sikerűl elhúzni az időt.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 9
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
165. hozzászólás - 2009.04.22. 11:38:54
Tudom, hogy hosszú lett az előző hozzászólás de ha változtatni szeretnénk célszerűen az az első ha meghatározzuk milyen irányban szeretnénk változtatni én pedig a mondandómat nem akartam és sajnos nem is tudtam volna mindennel együtt néhány sorban összefoglalni.

Szeretném nyomatékosan kérni mindenkitől, aki változtatni szeretne, hogy próbáljon konstruktívan hozzászolni a témához, és ha szerinte hiba van a rendszerben ill. más ötlete van azt fejtse ki és ha tud megoldást is kínáljon ne menjünk el szokás szerint abba, az irányba , hogy tetszik nem tetszik szar, vagy tök jó stb. próbáljunk együtt kitalálni valami tényleg működő és használható dolgot.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
irritálóSun13Férfi
Végzetúr tehetség
212 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
166. hozzászólás - 2009.04.22. 12:38:21
Sok véleményt végig olvastam, és elég sok tapasztalatom is van ezzel kapcsolatosan. Szerintem a szint szerinti támadás egyszerűen SZAR A RENDSZER. Lehet itt szűkíteni meg szorosabbra húzni, nem fog megjavulni.
Egyrészt pár szint, jópár hét játék, behozhatatlan előny a lenteb levőnek. Másrészt a top karaktereknek egyszerűen nincs kit támadniuk. Köszönhető ez az annak hogy 15%+5%*szintkülönség kell, a visszafogott fejlődésnek meg a többi elfuserált dolognak a játékban.
Én nem fogom feltalálni a spanyol viaszt, csak ugyanazt a rendszert ajánlom mint ami más hasonló játékokban már bevált és Jerikó is ajánlott. Legyen a támadhatóság a toplistától függő dolog. +/- 100 ember, aki nem a saját hordád és kész (vagy valami szám amit Miklós kitesztel). Így nem fog senki panaszkodni hogy X szintről ütik, és a top karakterek sem gondolkodnak az unalmas játék miatti abbahagyáson.
Pontszám: 2.33
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
167. hozzászólás - 2009.04.22. 12:44:53 (Válasz Sun13 #166 hozzászólására.)
És mi alapján rendezzük a toplistát? mert ha szint szerint akkor ugyanott vagy, mintha megnövelték volna a támadhatósági szintet, pedig ezt pont, hogy csökkenteni akarják jópáran.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 7.33
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
168. hozzászólás - 2009.04.22. 12:57:51
És tö szerint sem nagyon lehet, mert két azonos tö-s kari között lehet 6-7 szint is. Akkor meg már megint a tárgyak szintje tolja el a csatát irreális irányba.
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
169. hozzászólás - 2009.04.22. 13:11:56 (Válasz Stubb #168 hozzászólására.)
Ezért kellene mind a 2-őt nézni. Szintet és tö-t is és arra ösztönözni az embereket, hogy azokat támadják akik szintben és tö-ben is közelednek egymáshoz. De jelenleg csak hátrányod van abból, ha nem az alacsony kockázatú portyázást választod, mert gyorsabban lépsz szintet ha azonos szinten vagy felfele ütsz de LE-d ill. az állataid nem fejlődnek gyorsabban így ha gyorsítasz a szintlépésen hátrányba kerülsz a veled egyszintűekkel szenben akik több csatával vannak ugyan ott ahol te.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
kedvencStubbFérfi
Végzetúr mester
284 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
170. hozzászólás - 2009.04.22. 14:03:13 (Válasz Otoaak #169 hozzászólására.)
Ebben teljesen egyetértek veled.
"Ha egy férfi és egy nő csókolóznak, az a romantika.
Ha ott van a nő férje is, akkor lesz a dráma.
És ha közben még énekelnek is, na az az opera..."
"A hős holtan esett össze. Ezt később nagyon sajnálta, de akkor már nem volt mit tenni."
Pontszám: 5
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
171. hozzászólás - 2009.04.22. 14:08:05 (Válasz Ajgatsz #163 hozzászólására.)
Idézet: Ajgatsz - 2009.04.21. 10:41:16


4. Én XXX-ra nem az 4-5 szinttel alacsonyabbakat szoktam verni, igaz megesett de nem szokásom, hanem mint írtam a +/- 1-es környezetemben.



Igazat kell, hogy adjak Ajgatsz-nak! Dalen csak egy szinttel magasabb az én karakteremnél, és így ver sz***á naponta kétszer-háromszor!
Pontszám: 7.50
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
172. hozzászólás - 2009.04.22. 16:00:52
Otoaak, ez nagyon jó ötletnek tűnik, de azért egyvalamit ne hgyjunk ki belőle.

A hordabónuszokat.

A gyémánt kivételével a többi hordáé nem látszik, egy azonos TÖ-jű gyémánt, és más hordás játékos nem azonos súlycsoport, még ha a TÖ megoszlásuk a tulajdonságok között ugyanaz is esetleg.
Főleg magasabb szinteken (épp ott, ahol már nagyon előjön a szintleütés) ez nem keveset számít.
Ezt is figyelembe kellene venni, de az alapötlet nagyszerű.
A hozzászólást Darah módosította 2009.04.22. 16:02:02-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
173. hozzászólás - 2009.04.22. 16:17:23
Darah: nem hiszem, hogy ez bármilyen formában érintené a hordabónuszokat, a gyémánt karakterek portyafüggőek jobban mint mások az, hogy jobban megéri portyázni őket erősíti leginkább nem hiszem, hogy ettől változna a hordák közötti viszony.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
174. hozzászólás - 2009.04.22. 16:22:16 (Válasz Otoaak #173 hozzászólására.)
Hát szerintem bőven érinti.
És épp azért kellene figyelembe venni, mert ha egy csoportba vágod be a harci bónuszok nélküli gyémántot a nem gyémánttal, még annyi esélye sem lesz portyát nyerni, mint most. A gyémánt túlnövelt tulajdonságokkal lehet ugyanolyan erős, mint egy harcibónuszos hordás. Vagyis magasabb TÖ-vel.
A hozzászólást Darah módosította 2009.04.22. 16:23:27-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
175. hozzászólás - 2009.04.22. 16:42:21 (Válasz Darah #174 hozzászólására.)
Különbségek így is lesznek és a támadhatósági határok sem változnak, jó játékkal még azonos szinten is lehetnek nagy különbségek. És ha engem kérdezel Ariel meg Trueblood között nem a hordabónusz dönti el a csatát. A hordabónusz csak stratégiai szempont erősíti a karaktert ha a megfelelő irányba fejlesztik de az esetek nagy többségében nem a hordabónusz dönti el a csatát. Nem utolsó sorban szerintem nem a portyázást kell a hordabónuszokhoz alakítani hanem a bónuszokat a portyázáshoz.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
176. hozzászólás - 2009.04.22. 16:49:24 (Válasz Otoaak #175 hozzászólására.)
Na most ezt lefordítom, ha nem jól, bocsi, így jött át, lehet rosszul.
Hát a gyémánt tényleg, dehát így jártak, a másik háromnak jó lenne ez a rendszer.
Nem Truebloodból és Arielből áll a két horda.
Ha már egyenlítődést akarunk, akkor akarjuk már azt mindenkinek, ha lehet, és ne megen valakik kizárásával, vagy figyelembevétele nélkül.
Hát nem tudom mennyiben stratégia az, hogy + 5 %, meg + 5 %, meg - 5 %, meg egy nagy nulla.
Ezt 100-120-as tulajdonságoknál. Minimum persze, ez csak nő felfelé.

A hordabónusz alakítás valóban bőven ráférne már a játékra, de szerintem ez esélytelen.
A hozzászólást Darah módosította 2009.04.22. 16:50:18-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűOtoaakFérfi
Végzetúr mester
678 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
177. hozzászólás - 2009.04.22. 17:35:28 (Válasz Darah #176 hozzászólására.)
Arra céloztam, hogy a hordabónuszoknak nincs meghatározó szerepe és, hogy nem a gyémánt az egyetlen akinek látszik a bónusza, a zafíroknak sincs TÖ előnyük aki meg észreveszi, hogy 5%-al kevesebbet sebez a zafír karikon annál nem nagyon működik a random. A gyémántot meg nem negatív példaként emlegettem, itt rengetek szubjektív vélemény van jelen. Szerintem a gyémánt még most is az egyik legerősebb horda más kérdés, hogy sokan a gyémánt karakterrel nem portyára gyúrnak, ettől még nem a bónusszal van baj, persze az is igaz, hogy magasabb szinten a portya messze nem jövedelmez úgy, hogy egy gyémánt kihasználhassa a bónuszát de ezen már ha sokat nem is de segít a javaslatom. Természetesen a gyémántoknál beleszámítana a +33% ebbe az LE-be is, ugyan úgy mint a többi portya jellegű dolognál. (térkapu LE pl.)

De a lényeg, nem lehet a lábat alakítani a cipőhöz ha hozzá kell nyúlni a hordabónuszokhoz azt aligha a portyázás változtatásával kell megtenni.
Yworl - the dead terrorist
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
178. hozzászólás - 2009.04.22. 17:46:16 (Válasz Otoaak #177 hozzászólására.)
Nem tudom...mivel képlet nincs, csak egy nagyon durva példát tudok írni.
Rubin, támadás 120 (+ 5 %) 126
Zafír, védelem 120 (- 5 % sebződés) 126
Smaragd IQ 120 (+ 5 %) 126
Gyémánt 120=120, vagy 126 az viszont +18 a TÖ-re.
Ez persze feljebb egyre több.
Tudom, ez ennél sokkal összetettebb, ne kövezz meg pls, csak szemléltetek.
Tehát jó-jó, hogy beleszámítana a gyémánt bónusza, csak nem ártana megnyerni sem azt a portyát hozzá.
A valós képletekkel csak Miklós tud számolni, ő ezt majd biztosan meg is teszi, és ha ez lenne a nyerő verza, biztosan úgy fogja bekalibrálni a TÖ-t, hogy jó legyen.

Amúgy az ötleted tényleg nagyon jó.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
179. hozzászólás - 2009.04.22. 23:39:06
50-ről már biztosan 7 a hatósugár - látom Sharpát és TB-t 57-en.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
fórumozóIanusFérfi
Végzetúr
53 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
180. hozzászólás - 2009.04.27. 12:44:28
Sok ez a 40. szint feletti 6-os ütőtáv. A szintemen jó játékosnak számítok, tesztképpen láthatatlan vagyok, védelem italát ittam és 342:516-ra csak kikaptam egy 45. szintűtől. Igaz, nem pihentem. :-] Ez nem kis erőfölény... Korlátozni kellene. (A például 50 elérhető ellenfél magasabb szintről esetleg gyógyír lehet a korlátozásra)
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője