Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Portyázási hatósugár korlátozása
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
361. hozzászólás - 2011.02.25. 19:24:18
Esetleg lehetne egy újabb szakit bevezetni, hogy ha a szintedben, vagy az fölé támadsz, akkor felezi az érte kapott TP-t, úgy, mint a VF a vadászati TP-t. Lefelé támadáva nem lenne hatása. Így már mindjárt jobban megérné felfelé is csapkodni. :-) Sőt akár a portya LE-t is lehetne növelni valamilyen mértékben egy szakival, amikor felfelé támad valaki. Minél feljebb támad, annál nagyobb lenne a %-os növekedés pl. Persze ezek csak ötletek. Egy kis fejlesztéssel lehetne belőlük talán valami. :-)

A 85-90 szintes KH-ra meg csak annyit, miért ne lehetne az összes szinten KH? Valaki említett egyszer egy olyat, hogy klónozzuk a V1-et és az lesz V2-n a KH, és ugyanezt fordítva is meg lehetne tenni, a V2 játékosok klónjaiból létrejöhetne a V1-es KH. Így minden szinten lenne bőven támadható játékos. De ez csak egy alapötlet, természetesen lehetne tovább fejleszteni, csak legyen végre már valami. :-)
NoFear - V1
Pontszám: 6.44
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
362. hozzászólás - 2011.02.25. 19:26:13 (Válasz NoFear #361 hozzászólására.)
NoFear: azért adott szinttől KH, mert alatta még van célpont, ennyi...
Ricskosz: javítsd az idézetet, mert szétkapta a fórumot

Pontszám: 6.47
népszerűNoFearFérfi
Végzetúr mester
374 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
363. hozzászólás - 2011.02.25. 19:35:12 (Válasz Piciklon #362 hozzászólására.)
Célpont az van valóban, de a lenti szinteken hidd el nekem, hogy nincs annyi, mint gondoljátok. Játékos az van bőven, azt aláírom, de aktív játékos az nincs olyan sok. És a pókokat is szidja mindenki, hogy miattuk hagyják abba, ebben még talán van is valami, csakhogy ez is pont azért van, mert a pókok kiszűrik az aktív játékosokat és azokat támadják. Ha viszont lenne KH itt is, akiktől lehet LE-t is hozni, az nagymértékben megnövelné az éremben támadható játékosok számát, így nem lennének állandóan ugyanazok ütve, amíg ki nem lépnek a támadhatósági sugárból. De persze igazából tényleg csak ötlet, ami a Beho-nak is jobb lenne, és a játékosoknak is tetszene szerintem. :-)
NoFear - V1
Pontszám: 7.62
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
364. hozzászólás - 2011.02.25. 19:55:25 (Válasz NoFear #363 hozzászólására.)
Alapvetően engem az se érdekelne, ha az alacsonyabb KHnál nem lenne LE. Legalább az ütőtávom megúszná az olykor rám törő ámokfutást (ami a kreaff korlát kicsapását jelenti, EH-val, 97-es szinten, 40-es valóságformával). Ebből sokszor volt már levélváltásom, hogy ugyan minek köszönheti a napközben összegyűlt tőlem bejövő cirka 6-8 portyát.

Az alacsonyabb KH bevezetésével ezekről a játékosokról vennének le valamekkora terhet. (Bár néhány topper már a fejemhez vágta, hogy a KH olyan szinten lenne tropára csapva már reggel 7re, hogy túl sok haszna úgysem lenne belőle a többségnek). Evvan.

Pontszám: 6.47
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
365. hozzászólás - 2011.02.25. 21:43:20
Bár elsősorban a nagy szint a visszatartó erő a sok -esetléeges potya- TP miatt, viszont én a bátor játék alatt nem feltétlenül szint alapú leosztást értettem, ahnem valódi JÁTÉKERŐ alapút. Azaz pl nézi a játék a kari összstat+összszakiját és ehhez képest nézi az ellenfél erejét. Ha közel azonos erejűt (mondjuk szinttől függő erőkategóriák is lehetnének, pl. szinttoplsita első 10 helyezettje, stb, stb), netán erősebbet ütök, kapjak valami ösztönzést.

NoFear anno írtam javaslatot én is szakira ami a bekapott TP csökkentését célozta, de én kizárólag a 0-ás (vagy közel zéró) portyákra javasoltam(egyébként nagyon táp lenne), akkor nagyon le lettem hurrogva, hogy pont ez különbözteti a jó játékost a kevésébé jótól jogy tudja mikor kit kell támadni. Ebben van is igazság némi, valljuk be.
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 8.96
fórumozóPiciklon
Végzetúr mester
766 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
366. hozzászólás - 2011.02.25. 21:50:18 (Válasz Aurri #365 hozzászólására.)
0 LE-s portya ellen ott az EH. (JV álláspont.)
Amennyiben ezt a játékerősdit szeretnéd bevezetni, és netán sikerülne...PM megbeszéljük a továbbit
A lényeg, hogy ilyen változtatásra olyan szinten hajlik a JV, mint amennyire a Himalája dől meg erős szélben. Szóval az elképzelés szép, de ez jelenleg "ürítés széllel szemben" effekt. Sok sikert Neked.
(Kevés aktív játékos: nagy százalékban a JV hibája, hogy pontosan mit és hol kellett volna másképp csinálni, ezt így utólag bárki meg tudná mondani, de ismerjük be...éles döntési szituációban sok esetben ugyanezeket a döntéseket hozták volna, a most "okosok".)

Pontszám: 7.65
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
367. hozzászólás - 2011.02.25. 23:52:16 (Válasz Aurri #365 hozzászólására.)
Az a terv már többször is meg lett torpedózva, hogy a portya a valós erő alapján adjon jutalmat, de nem vitatom, hogy ez lenne a legjobb rendszer. Ha jól emlékszem pszichológiai okokból nincs olyan mutató, ami a karakter valós erejét mutatná, mert az sok játékost szembesítene azzal, hogy mennyivel gyengébb másoknál, és elvenné a játékkedvét.
A lefelé ütést sokan ki nem állhatják, mert 5-10 szinttel nagyobbak könnyedén laposra verik a kis karaktereket. Pedig ez az eset sokkal szerencsésebb, mintha alulról támadnák őket. Aki alulról támad, az már 15%-on tud ütni, és a karaktertől könnyedén rabolhat, nem kell hozzá semmi trükközés. Aki viszont lefelé támad, nagy szintkülönbséggel, az alap esetben semmit nem tud rabolni a célpontjától. Lehet az ellenfelénél 100-200k LE is, akkora büntetést kap a lefelé támadás miatt, hogy semmit nem tud elvinni belőle.
Ha a felfelé támadás lenne jobban jutalmazva, akkor mindenki 40 pp üzemmódban játszana, sokkal több lenne a portya, és a karakterek nem csak 40-60% ÉP-re gyógyulva kapnának támadásokat, de már 15%-on repkednének a pofonok, ráadásul 60%-al nőne a támadások száma. Nem biztos, hogy sikert aratna a rendszer.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 5.95
népszerűMinMFérfi
Végzetúr tehetség
112 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
368. hozzászólás - 2011.02.26. 10:31:22
Nagyobb bukták lennének, az igaz, de nagyobb nyerők is, és nem csak a nagy rablóknak.
Ráadásul, ha csak annyit hozol, amennyit tőled visznek, már nyerőben vagy a kreaff miatt. Aki meg ki sem fejlesztette, nos, attól ne várjunk túl nagy taktikai érzéket, annak tökmindegy (tiszta vadász kari kivétel, de én nem nagyon ismerek ilyet)...
Pontszám: 7.81
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője