Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Portyázási hatósugár korlátozása
népszerűSeligenFérfi
Végzetúr mester
379 hozzászólás
Profil megtekintése
Portyázási hatósugár korlátozása
1. hozzászólás - 2009.04.19. 12:32:30
Sokakban felmerült az igény ennek a témának a megvitatására. Tegyük ezt itt, ne más topikokat teleírva!

A probléma összefoglalva:
A fejlődés előrehaladtával a magasabb szintű karakterek egyre több lélekenergiát kapnak vadászatokból, egyre jobb fegyverhez, páncélzathoz, varázslathoz jutnak hozzá, emellett tulajdonságaik, harci szakértelmeik is jelentősen nőnek. Ez jelentős harci előnyhöz juttatja őket az alacsonyabb szintűek támadásánál, így sokszor a támadott fél ellehetetlenítve érzi magát.

Eddigi védekezések:
- portya limitálása, pp bevezetése,
- a gyakran támadottaktól kevesebb TP és LE szerezhető,
- taktikaváltás: +%-okat kihasználva működés, egészségnövelés, mágikus regeneráció növelése,
- védelem itala, csata utáni regeneráció,
- a kezdeti hatósugár már csökkent egy szintet,
- visszafogott fejlődés (ennek még nincs túl nagy referenciája, de jónak tünik),
- békeidőben BCs-s szövetségek tagjai mínuszokkal támadhatóak.

Elöljáróban megjegyzem, hogy a szintlépés ideje most is egyre nyúlik, így egyre közelebb kerülnek egymáshoz a karakterek (a bőrömön érzem). Szintúgy tapasztalom, mintha egyre kevésbé számítanának a tulajdonságösszeg különbségek és sokszor a szerencsén és saját balfékségemen dőlnének el a csaták.
Ha jól emlékszem volt Miklósnak egy ígérete, hogy a szintek előrehaladtával simul a helyzet. Nos, erre kíváncsi vagyok!

A hatósugár csökkentésének pozitívumai:
Sajnos egy ilyet sem látok tisztán. Talán nyugodtabbá válna a játék. A második világban erősen késve indultam ráadásul nem prémiumozok. Smaragdként semmi gondom ott ezzel a bufferrel. Az első világon pedig nem tudok érdemben nyilatkozni, hiszen sokszor ettől függ, hogy fel tudom e tölteni a kínzó részlegemet, nem csordulnak túl a portyapontjaim és néha még némi LE is csurran és gyémántként ez az egyetlen harcból szerezhető előnyöm bármely más horda tagjaihoz képes. Amennyiben ez a határ lecsökken, nem sok értelme lesz gyémánt hordás karaktert játszani, hiszen ha hasonló erősségű karaktert támadok, az nagy eséllyel elver. Ez nem panasz, ez tény.

A hatósugár csökkentésének negatívumai:
Nos ezekből látok párat.
- Portyalehetőségek leszűkülése az elöl haladóknak. Ez jelenleg is ott tart, hogy írtózatosan figyelni kell a szintlépésünkre, hiszen azonnal megjelenünk egy elöl szaladó karakter portyalistáján, így várható a szinte azonnali betámadás, egy nagy vadászat végén a szintugrás sokszor elég csúnya pofonba történik. Igaz, hogy kissé visszaesnének az elöl haladók, de nem vészesen, hiszen sok TP-t úgy sem kapnak a -6 szinttel lefelé támadásból.
- A háborúzás még inkább ellehetetlenedik, hiszen az olyan szövetség amely hasonló szintű tagokból áll, ritka mint a fehér holló. Így egy-két pók meghatározhatja egy háború kimenetelét.
- A szintlépés kitolása segítene a portyalehetőségek megtartásán, de ez esetben lassabbá válna a játék, sokaknak érdektelenebbé, többet számítana a véletlen a csatákban, hiszen gyakorlatilag kiegyenlítődő erejű karakterekről lesz szó a portyacsaták során.

Biztos sok mindent kihagytam. Érveket, ellenérveket alább.
Kérem őrizzék meg hidegvérüket. Ne tegyenek hirtelen mozdulatot. Én most lassan elhagyom a helyiséget.

V1: Seligen - Hullaúr
V2: Seligen - Egy apró Zöld Manó, nagy, álmos szemekkel
V4/III: Cadaver - Csak simán torony
V4/IV: Tatanka (IM Jackass) - WDP-Homokvár
Pontszám: 7.50
kedvelt tagFeketeSFérfi
Végzetúr tehetség
113 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
2. hozzászólás - 2009.04.19. 12:46:18
Nem az összes, de a legtöbb hozzászólást elolvastam a témával kapcsolatban, és 2 javaslatom van:

-Nem a magasabb szinten lévőnek, hanem az alacsonyabb egyénnek adni szintbónuszt
-Valamilyen LE bónusz magasabb ember leverése esetén, és LE mínusz alacsonyabb egyén támadása esetén
Pontszám: 8.80
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
3. hozzászólás - 2009.04.19. 12:53:22
Negatív az alacsonyabb szintűre nem kell, de a magasabb szintűre tényleg elgondolkodtató. Főleg a húsvéti akció volt ebből a szempontból érdekes: ugyan csak 140-160 LE-t adott egy végzetúrnő, de azt stabilan, ezért mindenki olyan szinten rájukcuppant, hogy két nap alatt iszonyatos mennyiségű verést kaptak.

Azaz ha egy magasabb szintűért akár csak MINIMÁLIS mennyiségű LE járna, azonnal megnőne az ázsiójuk. Ezzel azt érnénk el, hogy mivel valószínűleg többet sebeznek, mint az 5 szinttel kisebbek, az ütögető emberke életpontja jobban csökkenne, erősebb korlátozó tényező lenne, több TP-t kapna (tehát szintjén belül gyengülne), és levenné a terhet az alacsonyabb szintűekről.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 3
kedvencMeridiathNő
Végzetúr tehetség
247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
4. hozzászólás - 2009.04.19. 12:55:11 (Válasz FeketeS #2 hozzászólására.)
Az biztos hogy mindenki megelégedésére nem lehet ezt a verziót megreformálni.
A szintbónusz felcserélést nem látom jó ötletnek.
A vadászat szöveges leírásából viszont találtam egy olyat, ami talán használható lenne: "A hirtelen adrenalinpörgés segített hogy saját tartalékaid felszabaduljanak, jutalmad X LE."
Mi lenne annál nagyobb adrenalinpörgés, mint magasabbat, táposabbat támadni? Még ha alul is maradsz. A LE mennyisége nem lenne sok, adott esetben lehet hogy kevesebb, mint amit tőled visznek.

Akinek netán tetszik, gondolja tovább.
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
5. hozzászólás - 2009.04.19. 13:03:27
Konkrétan rengeteg részén a fórumnak lehet erről olvasni.

Miklós hozzászólásait ha végigolvasod akkor:
-Tök normális, hogy midnenki a gyengébbet üti
-Megkaptuk a védelem italt, lehet neki örülni (Az, hogy 2 őskő van az árában...)
-A sebzéskompenzáció komolyan csökkenti a kapott sebzést (Azaz még többet lehetünk üthetőek)
-Talán ösztönözve lesznek az emberek az egészség növelésére küldetésekben (Bár nagyon leült ez a táma...)
-Miért büntessük azokat a játékosokat, akik tudnak játszani??? (Mindig is lesznek jobbak...)
-Továbbá több postban célzott már rá Miklós, hogy a portya rangeet NEM kívánja tovább csökkenteni! (A -1 szint is arabszolga modul miatt volt...)

Amiről eddig nem esett szó:
A KÉSŐBB INDULT KARAKTEREK FELZÁRKÓZTATÁSA:

Copy másik témából:
"
A később indúltakat meg igen is támogatni kellene, ki a fene fog elindulni újjoncként ha azt látja 50 szint hátránya van? Érdekes módon mind OV, mind TF-en belátta ezt Miklós, igaz nagyon sokára, amikor már drasztikusan csökkent a játékosszám, Végzetúron miért ne lehetne ennek elébe menni???

Lehessen lefelezni a "lemaradást pl":
Mindenki annyiszor 15 csp-t vehet a lélekkufárnál x őkőért ahány nappal később indult, mint az adott szerver, természetesen egy szinten max annyiszor vásárolhatsz ahányas szintű vagy, és az X mondjuk 10 adagonként nő +1-el... Természetesen napont amax 1X vehetsz Felzárkoztató csp-t...

Ezzel nőne a Beholder bevétele, csökkenne a később indult karakterek hátránya, valamint tömörödne a mezőny, és több potenciális célpont "nőne" ki...

Tudom hogy a napi 38+szaki-hoz képest a napi 15 csp nevetségesnek tűnik, különösen őskőért, de a tapasztalat, akadémia stb miatt így is többnek számít, valamint a portyázásból keletkezett előnyt nem lehet így behozni!
"

Valamint az NPC horda, mint lehetőség is ellaposodott. Konkrétan mi lenne, ha az élmezőny is kapna +6-10 szinttel magasabb tárgyakkal és 30%-al erősebb tulokkal rendelkező +5-6 szintes NPC-ktől füleseket 8 óránként???

Aranyos lenne pozitívan jutalmazni a felfelé ütést, a csata végkimenetelétől függetlenül, mint a húsvét volt

Legvégül, semmiképpen nem szerencsés tovább csökkenteni a portya ranget, én inkább azt szorgalmaznám, hoyg ne lehessen valakit szarráverni, erre pár aukciós házas tárgyat tennék be:
-Átkozott tárgy, ha felveszed akkor se te se téged nem üthetnek x szintkülönbséggel. Itt lenne 1-2-3-4 stb szintes tárgy, és hatását csak egy másik ilyennel lehetne feloldani...
-Újabb tárgy az aukciós házba, mely ugyan ezt csinálja %-al, se te nem tudsz támadni, se téged nem tudnak támadni, ha 40% 60% 80% van a portya listában...
-Ismét egy kis aranyos tárgy: Balalnced life, ha valakin a csatában ilyen tárgy volt, akkor a csata végeztével annyi sebzést szened el mindenki amennyit sebzett a csatában.

Hirtelen ennyi
A hozzászólást Birka módosította 2009.04.19. 13:05:30-kor
Pontszám: 5.88
fórumozóKrobFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
6. hozzászólás - 2009.04.19. 13:04:56
Szerintem a nagyon nagy szélsőség kiszűrése lenne a legfontosabb!

Saját tapasztalat alapján: Minél nagyobb szinttű leszek annál brutálisabb legázolásoknak leszek elszenvedője. Eddig csak 1.000-1-500-at ütöttek belém a 4-5 szinttel magasabbak, de már elértük a 2.000-et is az 5-6 szinttel magasabbaknál. Én pedig szánalmasan 100-at, 200-at tudok visszaütni. Biztos nagyon jó a biztos győzelem biztos tudatában biztosra menni, de a 6 szinttel magasabb prémiumosok, akik több száz ponttal megelőzik áldozataikat mind TÖ-ben, mind SZÖ-ben és brutális szövetségben vannak, támadhatnának nem olyan - hozzájuk képest - gyenge karaktereket is...

Az, hogy idegből ütöm én is a nálam 5 szinttel kisebb, láthatóan sokkal gyengébbeket, szvsz nem megoldás és már unom is.

Úh, hajrá a fejlesztőknek, lenne dolguk!
Pontszám: 8.75
fórumozóKrobFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
7. hozzászólás - 2009.04.19. 13:13:30 (Válasz Birka #5 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.04.19. 13:03:27


Miklós hozzászólásait ha végigolvasod akkor:
-Tök normális, hogy midnenki a gyengébbet üti
...
-Miért büntessük azokat a játékosokat, akik tudnak játszani??? (Mindig is lesznek jobbak...)
...



Ja, ha ez a hivatalos álláspont, akkor nem szóltam...
Pontszám: 7
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
8. hozzászólás - 2009.04.19. 13:40:24
Miklós hozzászólásai háború tornya topicban:

1.) A támadhatósági szint nem lesz szűkítve. A játékosok különböző taktikájának, intelligenciájának és játékkal töltött idejének köszönhetően természetes folyamat, hogy hosszú távon a mezőny széthúzódik. A folyamatosan növő támadhatósági különbség biztosítja, hogy ennek ellenére is maradjon támadható ellenfél. A tulajdonságok magas költsége miatt viszont egy 56. vs 50. szintű csatában az arényok nem feltétlenül lesznek jobbak, mint egy 12. vs 10. szintűben. Ha mégis, ez inkább a követett taktikának és játékstílusnak köszönhető, mint a szintkülönbségnek.

2.) Természetesen mindent megteszünk annak érdekében, hogy a játékegyensúly fennmaradjon, és a karakterek közti különbség tovább ne növekedjen, de senkit sem fogunk büntetni azért, mert jól játszik.

Ezt a problémát leginkább matematikusi mentalitással lehet megközelíteni: és akkor belátható, hogy az egyenletnek sajnos nincs megoldása

Az emberek többsége mindig azt fogja támadni, akit a lehető legnagyobb eséllyel le tud győzni - függetlenül attól, hogy jóval kevesebb LE-t és TP-t kap, mintha vele azonos szintűt támadna. Egész egyszerűen azért, mert a sikerélmény az egyik legfontosabb tényező. Ráadásul a legtöbb ember inkább nyer egy játékban 100 Ft-ot 95%-os eséllyel, mint 200 Ft-ot 50%-os eséllyel. Ha azt akarjuk, hogy kisebb legyen a különbség, akkor ahhoz vagy
1.) csökkentjük a támadhatósági keretet - nő az esélye, hogy bizonyos szinten emberek egyáltalán nem tudnak senkit sem ütni!
2.) handicapet adunk az erősebb játékosnak - akkor mi értelme a karaktert fejleszteni, fogják sokan kérdezni
Ez nem csak a portyázásban van igy, hanem a háborúban is, sőt, bármilyen más pvp játékban is. Amit az egyik játékos megnyer, azt a másik elveszíti (ha más nem, a sikerélmény egy kudarcélménnyel párosul). Akinek hosszú távon jelentősen 50% alatt van a nyerési aránya, azok közül sajnos van olyan, aki kiesik.


Szóval ennyi meg egy bambi, talán egyszer lesz NPC horda, addig meg vagy katakomba, vagy törlés gomb, ha nem tetszik valami...
Pontszám: 6.17
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
9. hozzászólás - 2009.04.19. 13:46:06 (Válasz Seligen #1 hozzászólására.)
Idézet: Seligen - 2009.04.19. 12:32:30
Eddigi védekezések:
- portya limitálása, pp bevezetése

Ez nem a nagy szintről leütéseket célozta, még a fasorban sem volt nagyszintről leütés, amikor ezt megszavazták.
- a gyakran támadottaktól kevesebb TP és LE szerezhető,

Viszont nem befolyásolódik a sebzés mértéke, ugyanúgy kinullázza a kisebbet.
- taktikaváltás: +%-okat kihasználva működés, egészségnövelés, mágikus regeneráció növelése,

Átmenés hasoncsúszó üzemmódba, amiből kiugrálva ha elég gyorsan találsz ellenfelet, kettőt te is portyázhatsz, de ehhez gyengítsd tovább a karaktered, nődögéjl szépen, és nyomkodjad túl a szintednek megfelelőnél az olyan képességeket, amik csak a túlélésre jók, viszont még kitűnőbb célpont leszel velük, kisebb szint távolságról is, mert gyenge vagy. A 8. akadémiás manából regről már nem is beszélve.
- védelem itala, csata utáni regeneráció,

Áldozd be te azt, amit a felsőbb szintűek nem szeretnének, a portyapontjaikat veszni hagyni, vagy extra HUF költségen vásárold meg azt, amit nekik nem kell.
- a kezdeti hatósugár már csökkent egy szintet,

És még mindig nem eleget, 6 szintről ez nem csata.
- visszafogott fejlődés (ennek még nincs túl nagy referenciája, de jónak tünik),

Későn jelenik meg. Ha már benne vagy a hat szintesben, sütheted. Bár ez még később lehet változni fog, tényleg nagyon az elején vagyunk.
- békeidőben BCs-s szövetségek tagjai mínuszokkal támadhatóak.

Ehhez háborút kell veszteni, ismét plusz költség a nagyokkal szemben a kicsiknek.

A hatósugár csökkentésének pozitívumai:
Sajnos egy ilyet sem látok tisztán. Talán nyugodtabbá válna a játék. A második világban erősen késve indultam ráadásul nem prémiumozok. Smaragdként semmi gondom ott ezzel a bufferrel. Az első világon pedig nem tudok érdemben nyilatkozni, hiszen sokszor ettől függ, hogy fel tudom e tölteni a kínzó részlegemet, nem csordulnak túl a portyapontjaim és néha még némi LE is csurran és gyémántként ez az egyetlen harcból szerezhető előnyöm bármely más horda tagjaihoz képes. Amennyiben ez a határ lecsökken, nem sok értelme lesz gyémánt hordás karaktert játszani, hiszen ha hasonló erősségű karaktert támadok, az nagy eséllyel elver. Ez nem panasz, ez tény.

- Nem tudom hanyas vagy a V2-n, nem lehet, hogy még nem értél oda, ahol ez már komoly gonddá válik?
- A gyémánt bónusza halott, és nem azzal a picurka LÉ-vel fogjuk újjá éleszteni, amit 6 szintről lejjebbről hozunk el, a delikvens max életének a felével egyetemben. A velünk egy szintű valószínűleg azért ver el, mert az övé nem halt meg.

A nem elől haladóknak a játék egyre játszhatatlanabbá válik, pont amiatt, hogy hasoncsúszva kell közlekedniük. Simon gerincesen bevallotta, amit kioszt, azt ő sem győzné, ha kapnia kellene.
A kisebbek ezt egyszerűen képtelenek kompenzálni. Igen, lehet és kell egészséget feljeszteni, de nem elvárható, hogy ami normál sebzés 6 szinttel feljebb egymás között, azt 6 szinttel kisebb a szintjének megfelelő bevételekből kompenzálja túl, ha élni akar. És akkor még mindig csak ott tart, hogy nagyobb, ámde harci tulajdonságokban sokkal gyengébb lesz, mivel neki nem azzal kell foglalkoznia, hogy a harci képességeit szinten tartsa, növelje, hanem építsen olyan épületeket, fejlesszen olyan képességeket, amik arra jók, hogy neadjisten már hármat is tudjon egyben portyázni, de az epikust óránként már felejtse el. Ahogy megjelenik a portyalistában, (vagy akár ha nem kétezres fülest kap elsőre a jól fejlesztett egészségére, ki sem esik onnan egy ütésre, főleg ha még sebgyógyít is magán) abban a pillanatban lecsapják.
Pozitívum lehet, ha nem unják meg a középmezőnyös játékosok a laposkúszást, és nem hagyják a fenébe az egészet.
Ha nem hagyják a fenébe az egészet, nem szűkül mindenki portyázási lehetősége tovább.

A hatósugár csökkentésének negatívumai:
Nos ezekből látok párat.
- Portyalehetőségek leszűkülése az elöl haladóknak. Ez jelenleg is ott tart, hogy írtózatosan figyelni kell a szintlépésünkre, hiszen azonnal megjelenünk egy elöl szaladó karakter portyalistáján, így várható a szinte azonnali betámadás, egy nagy vadászat végén a szintugrás sokszor elég csúnya pofonba történik.

Még csak 38-as vagyok, de máris irtózatosan figyelnem kell a szintlépéskor, és nem csak akkor, hanem folyamatosan, hogy ha van nálam LÉ, még tévedésből se közelítsem meg az 50 %- ÉP-t. A portyapontjaim szépen gyűlnek.
- A háborúzás még inkább ellehetetlenedik, hiszen az olyan szövetség amely hasonló szintű tagokból áll, ritka mint a fehér holló. Így egy-két pók meghatározhatja egy háború kimenetelét.

A mostanit viszont egy bármilyen nagyobb szintű eldöntheti, majdnem mindegy milyen TÖ-je van, hiába a jól fejlesztett karakter a támadottnál. Nem háború, mészárlás. Pláne nagyobb szövitől.
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 6.83
népszerűMaciWorksFérfi
Végzetúr
64 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
10. hozzászólás - 2009.04.19. 13:49:47
"Miklós hozzászólásait ha végigolvasod akkor:
-Tök normális, hogy midnenki a gyengébbet üti
-Megkaptuk a védelem italt, lehet neki örülni (Az, hogy 2 őskő van az árában...)
-A sebzéskompenzáció komolyan csökkenti a kapott sebzést (Azaz még többet lehetünk üthetőek)
-Talán ösztönözve lesznek az emberek az egészség növelésére küldetésekben (Bár nagyon leült ez a táma...)
-Miért büntessük azokat a játékosokat, akik tudnak játszani??? (Mindig is lesznek jobbak...)
-Továbbá több postban célzott már rá Miklós, hogy a portya rangeet NEM kívánja tovább csökkenteni! (A -1 szint is arabszolga modul miatt volt...)"

Már elnézést, de ezt nem gondolhatja komolyan.
Szövetségemben éppen egy jót vitáztunk ezen a dolgon, de a jelenlegi - mondhat akárki akármit, nagyon rossz és rosszul szabályozott - rendszer gyakorlatilag ellehetetleníti a középszintű és gyengébb játékosokat, akik nem biztos, hogy rosszul játszanak, csak éppen később csatlakoztak, vagy nincs idejük, lehetőségük állandóan itt ülni. Nem kockák.

Én a random-hülyeséggel is nagyon nehezen birkózom meg, mer a jelenlegi rendszer abban is nagyon rossz. Iszonyú magas randommal számol a rendszer, amit lehetetlen kiküszöbölni. Ráadásul nem arról van szó, hogy esetleg nem verem le az ellent, hanem arról, hogy a sokkal gyengébb is (az esetek 20-30%-ban) szanaszét veri az erősebbet. A vereség belefér, de nem mindegy, hogyan és milyen szinten. De mindegy, ez a másik probléma. Vissza a portyára.

Azzal, hogy lefelé lehet ütni, s nem is kevéssel, a lejjebb levő karaktereket szinte teljesen ellehetetleníti a játék. Óriási sebzések vannak, egy-két támadás és a kisebb játékos gyakorlatilag ki se tud jönni a pihenésből, esélytelen hogy térkapuzzon, hogy epikusozzon, hogy portyázzon, a vadászatait szétszedik stb.

Erre mondják, hogy sebzéskompenzáció, nyomni az egészséget, védelem itala stb. Ez NEM megoldás. Semmit sem ér.
Hiába a jelenlegi kompenzáció, ha adott egy középszintű játékos, akkor a felette levő 100-200 másik agyonveri. Ha nem 2, akkor majd 5 vagy 8 támadásból, de ugyanaz az eredmény. Ráadásul ha sebgyógyítást, meg egészséget kezd el nyomni, eleve hátrányban lesz, hiszen míg ő ugye kénytelen nyomni ezeket, csak azért, hogy néhány csatával később hulljon el, a felső pár ugye nem fogja, vagy legalábbis sokkal kisebb mértékben, mert nekik egyszerűen nem érdekük, nyomnak helyettük tehát mást, ergo még erősebbek lesznek. Így aztán folyamatosan elvannak a kicsik csapdosásából.
Az élmezőnyt nem érdekli és soha nem is fogja nyomni ezeket, mert nincs rászorulva. Nézzük meg a csatákat. Akkora különbségek vannak sebzésben, hogy hihetetlen.
Nézzünk egy 35. szintű játékost. Legyen 100 egészsége. Ekkor egészségből ~190-et gyógyul az emberünk, plusz sebgyógyítás. Legyen összesen ~250. Könyörgöm, gondolkozzunk kicsit. Amikor 20-22-23-ik szinten 500-as sebzések vannak, 3x-4x-en meg 1000-2000 vagy még nagyobb, legyen az állat bármekkora (főleg, ha kidől néhány csatánként, hála az eddigre szinte mindenkinek megnyomott másodlagos sebzéseknek, szikraesőnek stb.), akkor is, alig néhány csata és kidől az ember. Ahogy feljebb írtam, aki az élen van, az pedig nem fogja vagy nem ilyen mértékben nyomni a kompenzációkat, mert neki teljesen felesleges. Aránytalanok a csaták, alig kap sérülést.

Nos, én valahogy úgy tudnám elképzelni ezt a dolgot, hogy a rabolható LE mennyiségét kellene drasztikusan (!!!) tehát akár tizedére, huszadára csökkenteni lefelé támadáskor, illetve ilyen csatáknál a csata végén a sebződést egyszerűen csökkenteni. Mondjuk azt is tizedelni. (Konkrétan nem számolgattam, ez csak per has.) Ezzel egyszerűen nem érné meg a kicsit támadni. Vagy nem tudom.
Pontszám: 6
népszerűSeligenFérfi
Végzetúr mester
379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
11. hozzászólás - 2009.04.19. 13:55:32
Hirtelen 2 dolog jutott eszembe. Egyik sem a leüttetést csökkenti, de ÉP veszteséget kompenzál:
- Megemelni az egészség tulajdonságonként kapott életpontot,
- Pihenéskor kumulatív ÉP. Ha pihen a karakter és eléri az ÉP-je maximumát, akkor az tovább növekszik, mint eddig, de csak a pihenés megszakításáig (vagy belépésig). Amint megszakad a pihenés, mindez visszaáll a maxra. Addig meg a támadás ebből az ÉP-ből vonódik le.
Kérem őrizzék meg hidegvérüket. Ne tegyenek hirtelen mozdulatot. Én most lassan elhagyom a helyiséget.

V1: Seligen - Hullaúr
V2: Seligen - Egy apró Zöld Manó, nagy, álmos szemekkel
V4/III: Cadaver - Csak simán torony
V4/IV: Tatanka (IM Jackass) - WDP-Homokvár
Pontszám: 7.50
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
12. hozzászólás - 2009.04.19. 14:07:29 (Válasz MaciWorks #10 hozzászólására.)
Idézet: MaciWorks - 2009.04.19. 13:49:47
Én a random-hülyeséggel is nagyon nehezen birkózom meg, mer a jelenlegi rendszer abban is nagyon rossz. Iszonyú magas randommal számol a rendszer, amit lehetetlen kiküszöbölni. Ráadásul nem arról van szó, hogy esetleg nem verem le az ellent, hanem arról, hogy a sokkal gyengébb is (az esetek 20-30%-ban) szanaszét veri az erősebbet.


akkor valamit rettenetesen rosszul csinálsz. a többség többségében megveri a gyengét és kikap az erősebbtől. szó sincs iszonyú randomról. az azonos erősségűeknél lehet, de a fix csaták általában fixek.

perste mindig könnyebb a külső körülményeket hibáztatni. tudom, nem szoktál foglalkozni a játékvezetővel, de...
Pontszám: 5.57
kedvencByzonFérfi
Végzetúr mester
5137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
13. hozzászólás - 2009.04.19. 14:10:17 (Válasz Darah #9 hozzászólására.)
Darah, szerintem kissé túl komor képet festesz. Én is 39 vagyok v1-en, van rakat ember aki meg tud csapni, de azért nem érzem totál bekorlátozva magamat... Átlagban simán állhatok még 60% körüli Ép-vel is, mire valaki betalál... Szóval azért annyira szerintem nem súlyos a helyzet... De te tudod...
Másik a háborúshoz, hogy egy nagyobb szintű eldönti, akárhogy van fejlesztve a karakter... Hát nem tudom... Utolsó háborúnkban én sokkal nagyobb és magasabb szintű voltam, vagy +40 TÖ-vel mint az ellenfél egyik harcosa és 10 próbálkozásból 0 győzelmet értem el, tovább nem is firtattam a dolgot. Pedig nem érzem magam különösebben gyengének, asszem a szintemen beférek a top15-be még mindig. Tény, hogy baj, hogy ennyire el tudnak szállni a dolgok, hogy nekimegy az embernek egy 6 szinttel magasabb páciens vagy 16 szinttel nagyobb felszereléssel és lehet pislogni, de ahhoz az is kell, hogy minimum 45%-on álljon az Ép-d, az meg, ha portyázol, csatázol, nem lesz túl sűrűn... Ha meg éppen igen, mert mondjuk gép előtt sem vagy, akkor meg nem mindegy?
VB van...
DEUTSCHLAND ÜBER ALLES!!!!!!!!
Pontszám: 5
népszerűDarahNő
Végzetúr mester
2208 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
14. hozzászólás - 2009.04.19. 14:11:43 (Válasz MaciWorks #10 hozzászólására.)
Maci, már sem a LÉ-ért jönnek, az már csökkentve van, hanem vannak jó kis küldetések, nyerj zsinórban 50 portyát, sebezz az ellenfél állatába X-et, stb, stb. Ha kevesebbet sebeznek, jönnek többen, ugyanúgy, mintha még ehhez meg is gyógyítjuk magunkat nekik, grátisz.

Seligen, mondhatni most még a béka nyakkendője alatt van az egészségem, de tervben van a fejlesztése.
Viszont egy szintlépés után így is kapkodok, mint a fene, hogy én használhassam el az életpontjaimat, és ne más.
A pihenéses túltöltődés nem egy rossz gondolat viszont, így csak a nyertes csata mászna el a kisebbeknek minuszba.

Edit:
Byzon, de most mindezek nélkül is ott vagyunk.
Most épp csp gyűlésre várok, nem csinálok semmit, se nem vadászom, sem nem portyázom, csak úgy elvagyok, így most van időm megfigyelni mennyire tudok feltöltődni. Hát mit mondjak... az 50 %-ot nem érem el soha.
A hozzászólást Darah módosította 2009.04.19. 14:17:35-kor
(v1-lmf-Gaia) kalaposinas

For the játékélmény!
Pontszám: 5
népszerűSeligenFérfi
Végzetúr mester
379 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
15. hozzászólás - 2009.04.19. 14:20:57 (Válasz Darah #14 hozzászólására.)
A szintlépéssel én is így vagyok.

A pihenést meg jó ideje hanyagolom, tegnap pl gyorsan ki akartam jönni 15% fölé, pihenni kezdtem. Elszállt a net, ma 10-kor jött vissza. Szép volt a csatalistám!
Bár az életpontokért több ÉP, bevallom nem jönne rosszul. Jobban menne az epikusozás pl, kevesebb gyogyi fogyna és a %-os határok is kibővülnének. Bár a kivégzésre szakosodott karaktereknek ez nem biztos, hogy jól esne!


De ez a megoldás kereső topik most nem is azokról szól, akik ilyen feltételek közt is el tudnak játszani, hanem azokról akik nem.
A hozzászólást Seligen módosította 2009.04.19. 14:21:36-kor
Kérem őrizzék meg hidegvérüket. Ne tegyenek hirtelen mozdulatot. Én most lassan elhagyom a helyiséget.

V1: Seligen - Hullaúr
V2: Seligen - Egy apró Zöld Manó, nagy, álmos szemekkel
V4/III: Cadaver - Csak simán torony
V4/IV: Tatanka (IM Jackass) - WDP-Homokvár
Pontszám: 5
kedvelt tagmastervFérfi
Végzetúr mester
687 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
16. hozzászólás - 2009.04.19. 14:22:44
Az a baj,hogy ezt a problémát is csak az okozza,hogy az emberek gyávák. Aki 6 szinttel lefelé támad,az tisztában van vele,hogy nem veszíthet.Saját szintjét nem meri ütni,mert bukhat. Az én szempontomból ez gyávaság. Lehet mentegetőzni,hogy "nincs is célpont,akit üthetnék" , de ez nem mentesít senkit.Vadásszon,amíg lesz. Vagy foglalkozzon mással.
További probléma az emberi mentalitás. Nagyon kevesen veszik azt figyelembe,hogy itt bizony minden karakter mögött egy ember van,aki játszana. Az ominózus 6-7-8 szinteket lefelé támadók csak azt látják,hogy ott van 3 TP az állatomnak(mert mást nemigen kapnak)... Aztán ha ezt valaki szóvá teszi üzenetben vagy a fórumon,akkor jön a foghegyről odavetett,nagyképű szöveg: ki vagy te? Milyen jogon szólsz hozzám? Mit képzelsz,köcsög,én régebben játszom,nekem lehet! Miért nem játszol így meg úgy... De természetesen Ők saját szemükben nem embertelenek... Hát dehogynem! Vegyék már észre hogy itt mindenki ember,a fenébe is! Nem létezik,hogy nem tudnak megülni a seggükön csöppet,ahelyett,hogy 8óránként letarolnának egy pár emberkét,akiknek annyi esélye sincs mint szalmaszálnak tornádó idején.
Lehet,hogy a játékosok nagy része ezt nem teszi itt a fórumon szóvá,de attól még érzik és gondolják a fentieket.Ki is kell mondani.Foganata nem lesz,erre mérget merek venni,de legalább szerepel itt kimondva is sokak eddig elhallgatott gondolata.
Aztán lehet pislogni,ha még inkább fogyatkoznak a célpontok,mert az emberek megunják a szarakodást és törölnek.Mert ez az áldott(top 200nak) állapot nyílegyenesen ide vezet.
A "Pokrócozás Királya" személyesen!
(A név márkavédett, köszönet érte Ösvényjárónak)
Pontszám: 9.44
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
17. hozzászólás - 2009.04.19. 14:32:40 (Válasz masterv #16 hozzászólására.)
Csökkenteni kéne jobban lefele ütésnél a kapható TP-t és LE-t, plusz a lefele üthetőség felén túl az állat ne kapjon morált a győztes csatáért.
Ez a két dolog és hoppá már nem is lenne semmi értelme lefele ütni sok szintet csak háborúban vagy szövetségi tagot ért sérelemért való megtorlásból.
A hozzászólást Almási Viktor módosította 2009.04.19. 14:33:36-kor
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 4.33
kedvelt tagGau84Férfi
Végzetúr mester
303 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
18. hozzászólás - 2009.04.19. 14:37:40 (Válasz Almási Viktor #17 hozzászólására.)
Hopp, Viktor nem is mondott butaságot, hogy az állatok moráljával ill tp-jével vegyük alapját a lefelé ütésnek

Mi lenne, ha
1-4 szint különbség esetén rendes morál és tp, ahogy eddig,
5 szint különbség esetén no morál, fele Tp,
6 szint különbség esetén se morál, se tp.

Viszont ehhez kell még egy kis plusz, hogy az elszállt sebzéseket helyrerakjuk valamelyest
Pontszám: 8.33
népszerűEnchanterFérfi
Végzetúr tehetség
125 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
19. hozzászólás - 2009.04.19. 14:47:24 (Válasz Almási Viktor #17 hozzászólására.)
Csökkenjen csak az LE, a TP ne. Ha az LE és a TP is csökken akkor az arány változatlan marad, és kb semmivel kevésbé sem éri meg lefelé ütni.
Pontszám: 5
népszerűSimonFérfi
Végzetúr mester
582 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Portyázási hatósugár korlátozása
20. hozzászólás - 2009.04.19. 14:53:33 (Válasz Enchanter #19 hozzászólására.)
Mar most is jelentosen csokkentett a TP es a LE is, egyre nagyobb mertekben, ahogy lefele tamad az ember.

Allatmoral novekedes csokkenhet nagyon letamadasnal, de akkor viszont novekedjen szintkozeli utesnel valamint felfele tamadasnal. En mar javasoltam azt is, legyen allatnak toredek TP, ha vesztes a csata, szinten vagy felfele tamadva.
TrueBlood - Tökéletes Gyémánt
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője