Re: Szakértelmek
1201. hozzászólás - 2010.09.02. 12:02:06
1201. hozzászólás - 2010.09.02. 12:02:06
Ywgarrd, a TP/LÉ téma semmiképpen nem szerencsés ha piszkálva van. CSak további morgások lesznek belőle, hogy egyeseknek alacsonyabb szinten elérhetővé válnak új lehetőségek a lé/tp elmozdítására, mint az öregeknek, kinek mekkora a hatásfok, mit tol el stbstbstb...
Ha belegondolsz már most is irdatlan nagy szarkavarást művel a szingu és a vf, további TP módosító szakértelmeket tuti ziher, hoyg nem fog betenni Miklós.
Ugyan ez vonatkozik további lé termelő szakikra is, vagy ezek utólagos emelésére. Irdatlan sírást morgást stb eredményez.
Akkor mi maradt, mit tudsz egy karakterlapon úgy növelni, hogy nőjön a játékélmény, a tápfaktora jó legyen, és ki is fejlesszék az emberek, mert az nekik jóóóóó?
Én úgy gondolom időfaktort nehezen lehet már optimalizálni, maxot növelni nem alternatíva, mindegy hogy 400 vagy 401 a staminám Ráadásúl minimális költségért megkavarja a mostani "ballance"-t! Előbb leírt indokok miatt se LÉ se TP módosító szakik, se ismételhető küldetést befolyásoló megoldások nem igazán jöhetnek szóba. (Lásd palota is visszanyalt, miatta nerfelődött a 10 szintlépős küldi....)
Ennek alapján amit én szívesen látnék?
Célzás: növeli a minimumot és csökkenti a maximumot a fegyverek sebzésénél
Koncentráció: ugyan ez varázslatra
Alkasztok Pl:
-harcos specializáció (+közelharci sebzés, -IQ)
-mágus specializáció (+varázslat sebzés, -elnyelés)
-tolvaj spec (növeli a kaland szakikat, viszont csökkenti a kp pontok hatásfokát)
-Lovag spec (ha azonos vagy magasabb szintre támadsz akkor támadásban is működik a sebgyógyítás)
-Druida spec (+% maxpEp -% maxvp)
-Mentalista spec (+%maxvp -%maxep)
stbstbstb...
Ha belegondolsz már most is irdatlan nagy szarkavarást művel a szingu és a vf, további TP módosító szakértelmeket tuti ziher, hoyg nem fog betenni Miklós.
Ugyan ez vonatkozik további lé termelő szakikra is, vagy ezek utólagos emelésére. Irdatlan sírást morgást stb eredményez.
Akkor mi maradt, mit tudsz egy karakterlapon úgy növelni, hogy nőjön a játékélmény, a tápfaktora jó legyen, és ki is fejlesszék az emberek, mert az nekik jóóóóó?
Én úgy gondolom időfaktort nehezen lehet már optimalizálni, maxot növelni nem alternatíva, mindegy hogy 400 vagy 401 a staminám Ráadásúl minimális költségért megkavarja a mostani "ballance"-t! Előbb leírt indokok miatt se LÉ se TP módosító szakik, se ismételhető küldetést befolyásoló megoldások nem igazán jöhetnek szóba. (Lásd palota is visszanyalt, miatta nerfelődött a 10 szintlépős küldi....)
Ennek alapján amit én szívesen látnék?
Célzás: növeli a minimumot és csökkenti a maximumot a fegyverek sebzésénél
Koncentráció: ugyan ez varázslatra
Alkasztok Pl:
-harcos specializáció (+közelharci sebzés, -IQ)
-mágus specializáció (+varázslat sebzés, -elnyelés)
-tolvaj spec (növeli a kaland szakikat, viszont csökkenti a kp pontok hatásfokát)
-Lovag spec (ha azonos vagy magasabb szintre támadsz akkor támadásban is működik a sebgyógyítás)
-Druida spec (+% maxpEp -% maxvp)
-Mentalista spec (+%maxvp -%maxep)
stbstbstb...
Pontszám: 5.75