Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Aurri

Dátum: 2009.05.10. 16:30:49
Miből is erednek a fő problémák:

- Nem éri meg portyázni magas szinteken, hiszen a vadászat LE átlaga kockázat nélkül sokkalta jobb. Ez rendben is van, ne is legyen jobb a protyaátlag, de legalább ne GYENGÜLJÖN tőle a karakter, ha besikerül neki zsinorban vagy tíz 0 LE-rablás, annyi TP-ért cserébe amiből egy 20-as vadászat-sorozatot végigtolna (több tízezer LE-ért). Azt kellene belátni hogy önmagában a nagy szint egy játékban csak felpuffadtmagatehetlen karakterekhez vezet. Paradox hogy ahhoz, hogy erős is legyek pont a játék interaktívabb részét, a 1vs1 portyát kell hanyagolni (magas szintekről beszélek), mely minden hasonszőrű pvp játék alapja Mellékhozomány: a játékosok 50%-át kitevő gyémántok bónusza magas szinten gyakorlatilg eltűnt. A kínzókamra úgy érzem némileg kompenzáció, emiatt megéri már portyázni magas szinten is, de ez megint csak a topok privilégiuma egyelőre.
--> A portyázásnak újra értelmet kell adni, magas szinten is (háborún és kamrán túl).

- Túl nagy a különbség két 5-6 szintkülönbségű karakter között. Ennek alátámasztására számtalan tény és elmélet született már, ráadásul látható hogy a probléma (extrém nagy sebzések kiosztása, játék ellehetetlenítése) a vezetőséget is foglalkoztatja, hiszen számos vész-megoldásszületett már (sebzéskompenzáció, védelem itala, láthatatlanság erősítése, most állatok kompenzált fejlődése, ...), csak éppen az alapproblémához nem nyúlt hozzá senki. Mert ezen extrém csatakimenetelek néhány kiemelkedő pók kivételével szinte mindig 5-6szintes különbségek okoznak. A többb millió LE difet,ami pár szint alatt keletkezik. nem lehet behozni egy átlagos usernek. Egy módosítás volt, ami a problémát próbálta kezelni: egyszer volt egy nagyon szolíd szint-hatósugár csökkentés, de ez kevésnek bizonyult.
--> Meg kell termeteni a fair(ebb) játék feltételeit!

Még ha ez a kettő probléma egymással némileg ellentmondásban is áll látszólag, akkor is meg kell próbálni megoldást keresni!


Akkor pár javaslat tőlem (részben már említettem, vagy más említette).

1) 50% alatti ÉP-nél a vadászat hatékonyásga annyi %-al csökkenjen, amennyi %-al 50% alatt tartozkodik a karakter (de szépen írtam). Esetleg ez a % lehet alacsonyabb is (főleg alacsony szinteken).
Indoklás: Egyből megoldódna hogy magas szinteken nem éri meg portyázni (mert azt senki sem vitatja, hogy nem éri meg, hacsak nem TP-re gyúrsz). És sokkal több támadható ellenfél is lenne egyből (fentebb is,ahol ez fő probléma!): megszűnne a "laposkúszok és vadászok kockázat nélkül" technika.
- Fentihez kompenzáció: Szakértelem ami a fenti %-os büntetést csökkenti vadászatközben, minden szintje 0,5%-al (max. 100). Pl. Vadászösztön. Be lehetne rakni valemelyik "lyukas" páratlan tanulás helyére.

2) Extrém alacsony rabolt LE-nél csökkenjen a szerezhető TP arányosan. Legyen minden szinthez igazítva egy fix LE érték (pl szintx10), aminél ha kevsebbet rabolsz akkor arányosan csökkenjen a TP, azaz ha pl 40. szinten 100 LÉ-t rabolsz (ami legalább 10-ede a vadászatátlagának), akkor csak a 25%-át kapnád az erdeti TP-nek. Ha esetleg ez túl drasztikus, akkor ez a % lehet kisebb is (fele-harmada a várható LE %-os csökkenésének). Ez elveiben kb. egyezik azzal a javaslattal miszerint a portya mindig adjon egy fix LÉ-t, de arra szerintem egyrészt ott a kamra, másrészt a semmiből LE-termelés lehetősége, amit Miklós elvetett már párszor.
Indok: Jelenleg főleg emiatt neméri meg portyázni magas szinten. Peches széria esetén akár 30 PP is elmehet 0 (zéró) léért cserébe, úgy hogy közben fogy a VP-m, ÉP-m, és kapok kb 500 TP-t, ami semmi másra nem jó, mint hogy karakterem gyengébben lépjen szintet. Mellékhozomány: lasabban lépnénk kicsit szintet. És a top is lassabban lépne szintet (MINDENKI, mielőtt a hangos felhördülés elsöpörné jelen javaslatomat), ez Miklósnak sem lenne gondolom ellenére.

3) Portyázási szint-hatósugár mérséklése. 25.szintg 2-re, 50.szintig 3-ra, afelett 4-re (ezen még lehet finomítani). Tudom ez másik topic témája is, de én ideraknám, mert szerintem továbbra is aktuális. Ok: fairplay, gigantikus sebzések mérséklése.
- Magas szinteken, ill. ahol kevés a portyacélpont fenti szabály kiterjesztése (pl nekik a %-os védhetőségi korlátok kitágulnak, ).
- Ehhez is kompenzáló szakértelem: Szintén egy gazdátlan páratlan tanulásos szinthez beszúrni. Pl. portyaláz. Az alap hatósugarat kiterjeszti (pl 10-es szinten +1, 30-ason +2, hatvanason +3).
Dátum: 2009.05.07. 23:57:55
Sanyi: qrwára nem az egészségről van itt szó (1600 ÉP-n voltam az eset kapcsán, ekkroa pofont még +6 szintről sem szoktam kapni). Szóval ezt az unalomig elcsépelt lemezt le lehetne venni.

edit: Cserébe én is leveszem most ezt. Kicsit lehiggadtam már, elnézést...
Dátum: 2009.05.07. 23:43:19
---

edit: 100-ig elszámoltam lehiggadtam. Sorry
Dátum: 2009.05.07. 16:00:23
Mortimer: Értem a problémád. Szerintem is az egyik leggroteszkebb dolog eza torony (az elv miatt: az erős legyen még erősebb, ez sztem nonszensz), de vannak olyan jellegű problémák amelyek sokkal szélesebb réteget érintenek(pl portyareform), ehhez képest ez tényleg kevés embert épít, de egyértelműen változtatásért kiált.
Amúgy megtehetted volna Te is, és még msot is mgeteheted. Senki nem kényszerít arra, hogy neked Sharpával és Kócossal kelljen versengened (akik gyanítom jóval hamarabb regeltek), a döntés csak a Tiéd. Emlékszem anno (talán a a legelső bajnokin) egy kategóriában indultunk (Te nyertél). Aztán elkezdtél száguldani felfelé (a következő ilyen Sanyi, a Jani volt, aztán Sameed, TrueBlood... végignéztem a felfelé vágtató majd elfásuló generációkat). Most Te is egy vagy azok közül akik a játék elsekélyesedését, lehetőségek kimerülését és a top megközelíthetetlenségét panaszolják (jogosan). Mi itt lent "visszafogva" magunkat egész jól elszórakozunk a játék adta lehetőségekkel, a 6 szintes támadásokat nehezen viseljük persze mi is, és a portya már nekünk sem a régi, de kicsit sem stresszelünk azon hogy akár napi 10 CSP-t gyorsításra váltsunk be, vagy azon hogy 160-asra turbózzuk a kereskedelmet mert különben jól lemaradunk.
Dátum: 2009.05.07. 15:40:34
Hatalom tornya = top játékszere. Kb ezért is xarik rá mindenki. Nekik érdekük hogy legyen, a többieknek meg még látóhatárban sincs, hogy lehessen. Összefoglalva: ez egy rossz vicc.
Állítom a legtöbb szövetség el sem olvasta mit tud pontosan (bizony a pontos működési mechanizmust én sem vázolnám msot elétek), mert olyan szinten köze sincs az épülethez. Az hogy AZúr-ELIT még ki is játszotta az egészet és gyakorlatilg végérvényesen birtokol egy +10% előnyt adó épületet hát az vicc. Az én olvasatomban ez maga A tesztelői hiba. Lehet persze magyarázni, de kár, Miklóst ismerve képtlem hogy a torony eredtileg a magasztos célt szolgálta volna, hogy a top még jobban bebetonozza magát.
Dátum: 2009.05.06. 16:10:58
Sanyi azt is számításba vetted hogy az a 100 TÖ difi a te szinteden kb 10%? Kb semmi a randomnak.

Az én tapasztalatom az, hogy ha jól fejelszted akarid, akkor itt relative ritkán érnek meglepetések, más hasonló játékokhoz képest (vö. BF). Azaz a sokat szapult Miklós féle random kb arra jó, hogy kicsit izgalmassá tegye a közel azonos (!) erejű játékosok közti küzdelmet, ami sztem tolerálható cél és igenis kell egy ilyen játéknak. Én még itt olyat nem nagyon láttam, hogy nagyságrenddel jobb végzeturak kikaptak volna a sokkal gyengébtől. Láttam ugyan már emiatt anyázásokat (amiken általában jókat szoktam mosolyogni), de általában végén kiderült, hogy valójában nem voltak olyan markáns különbségek a karik között, mint ahogy az indokolta volna az adott kirohanást.

Sztem jó hogy nem kiszámítható 100%-ra egy-egy portya kimenetele. Sajnos az elszállt üthetőségi szinthatár ennek betesz, hiszen 6 szintről lefelé még egy közepes kari is maximalizálni tudja esélyeit (ugyanakkor minimalizálni sajátjait a még nagyobbak ellen), így lehet kvázi kockázatmentesen portyázgatni. Én ezt reformálnám meg elsőként, már csak azért is mert ezernyi más probléma (extrém nagy sebzések a kicsikbe) is innen ered. Szélsőségesen kevés támadható ellenfél esetén (gyk.: szint top100) külön szabályozás, hogy legyen mindig kit támadniuk, de alapvetően a nagy tömeg igényei szerint kellene ezt a problémát kezelni.

Másrészt azt kellene elérni, hogy 15% felett megérje vadászni (perpill csak felesleges kockázatvállalás ugyanis). Ehhez olyan szabályt kellen hozni, hogy pl. 30%ÉP alatt a vadászott LÉ annyi %-al csökken amennyivel az adott % alatt tartózkodunk. Mondjuk, de ezt alaposan át kellene gondolni. Vagy vmi szakértelem ami a bátor vadászatot támogatja. Stb, stb. Máris megoldódna az a gond, hogy nagy szinten nem lehet LÉ-t zsákmányolni, mert akinél van Lé sé van egy kis esze az "laposkúszik". Én egy ilyen változtatás után tuti bátrabb lennék, és újra elkezdenék portyázni is gyakrabban (amit perpill max kamra/küldetés miatt teszek meg xar LE/TP átlaga miatt). De gyanítom lvl 30 felett sokan lennének így.
Dátum: 2009.05.06. 14:36:55
Ti meg tudjátok nézni a fára lebontott csatákat a kategóriátokban?
Mert az elején felajánlotta a rendszer, hogy megnézhetem az összes csatát, de mivel izgulni akartam előbb végignéztem a küzdelmeimet (Maul kivert a + körrel, grat neki!), viszont a végére eltűnt ez az opció (pedig ekkor lenne értelme igazán).

edit: valószínüleg vmit benézhettem. Azt hiszem csak a sajtá csaták megmutasára gondolhatott. Ez esetben szomorú vagyok, mert nem valósult meg az igért faág-szerű kategória levezetés No sebaj, egyelőre ez is pozitív változás, köszönjük! Majd a köv. viadalnál remélhetőleg ez is bekerül
Dátum: 2009.05.05. 07:37:18
OFF:
Morti: ez bizony öngól. Én sem értem, de valaki nyilván elég hangosan sírt.
Szerintem sem kellett volna ezen finomkodni, legyen csak izzsasztó kihívás ez a része játéknak (esetleg a lényből kútba áramló LÉ-t lehetne emelni a lény ÉP-jével együtt, mert az elég vicces).
Dátum: 2009.05.05. 00:22:57
Failure:
Ha nem vernének le 4-5-6 szintről nem kellene 30% alatt bújdokolni(mert ugye 15% csak azonos vagy kisebb szintűeknél van, ha magasról ütnek ez a védelmi% azért növekszik, ezért egy kp. jól fejlesztett kari 20-30%-ig is elég jól elvan, ha nincsenek durva pókok a közelében). Sokkal bátrabb lenne mindenki, még ha így bele-belezúgna egy-egy lerablós zakóba néha (de ő is gyakrabban szakítana nagyokat). Nem lenne ennyi demoralizáló, esélytelen, ezres nagyságrendű leverés sem, nem kellene a sok nyakatekert esélyjavító-patch (amelyek többségének működésével, állítom pont azok nincsenek tisztában, akiket igazán érint). Ha ezt megspékelnénk az itt felhozott alacsony ÉP%-on csökkenő hatékonyságú vadászattal (sztem zseniális ötlet!) akkor azt hiszem nagyságrenddel közelebb kerülnénk egy komoly probléma megoldásához.

Ezek után már csak a top kérdését kellene megoldani, de vélhetőleg erre egy számukra kibővített portyalista, esetleg egy új szakértelem
(pl X szakértelemszintenként +1 szinttel lejjebb/feljebb is támadhatsz) és persze a várva várt új npc-horda (ami ügyesen bevezetve megmentheti a top becsületét) jelentheti a megoldást.
Dátum: 2009.05.05. 00:10:49
Az azért érdekes, hogy sok hasonló, ennél sokkal primitívebb rendszerű o-game-ek mindenféle küldetés, épületek és folyamatos fejlesztések nélkül sem kerülnek fél év után ilyen válságba, hogy a top-játékosok állítólagos tétlenségre kárhoztatva követelik a további fejlesztéseket.
Két megoldás van:
- Miklósék alábecsülték a játékosokat.
-Ennek ellenkezője: A játékosoknak semmi sem elég.
Dátum: 2009.05.04. 23:48:31
Idézet: Kocos - 2009.05.04. 23:21:08
Idézet: Aurri - 2009.05.04. 20:50:57
El kell érni, hogy legyen mindig legalább "portyalista-ablaknyi" támadható ellenfél (erre nincs konkrét tippem, de gyanítom a kristály-horda bevezetése ezen probléma leküzdésére is irányul).


Neha annak is orulnek, ha 1 ember lenne rajta (akinek nincs buntetoje).
Ma 1 oran keresztul frissitgettem a csontures portyalistat.


Kócos én megértem a problémád. Xar lehet, de tényleg. És erre megoldást kell találni. De nem úgy hogy a többiek f*án verjük el a csalánt hogy nekünk jobb legyen.
Ami unfair, az unfair (már pedig a 6 szintes támadás az, ezzel szerintem senki sem vitatkozik).
Elvileg jelen rendszer a topnak szükségszerű, ugyanakkor a játékosok 90%-ával egy nagy kitolás.. Másrészt a többség könyörtelenül ki fogja ezt használni, mert miért ne, hiszen őket is leverik felülről. Sőt én is élek bizony csúnya lefelé támadásokkal. Ettől függetlenül meglennék nélküle és belátom, hogy mindenkinek jobb lenne egy korrektebb rendszer. Jussatok el ide Ti is, kérlek. Ez bizony a top felelőssége is, mivel a Ti szavatoknak több súlya van, mint az egyszerű pórnépnek...

Enchanter: marhára igazad...lenne. Csak elfelejted a képletedből, hogy ez az előny kb 30. szint tájékán nagyjából megszűnik (korábban kezdőknek, mint pl. jómagam ez inkább 20. szint). Mivel a gyémánt előnyök portyás rablásokból adódnak és az fentebb szinteken halott. De ezt nem ecsetelném, mert már megtették rengetegen, nálam sokkal nagyobb emberek is (TGY apraja nagyja). Nem tartom gyengének a gyémántot így sem (elvileg ugye térkapuból is kapunk bónuszt meg némit vásárlásból), de nem összemérhető ez az előny pl egy samaragdos szinte mindig elsülő, sokat sebző varázslatával. Én 39. szinten eddig kb 145K LE diffet produkáltam, számold ki ebből mennyi a gyémámt bónusz. Telne belőle kb +3 IQ-ra.
Dátum: 2009.05.04. 21:24:47
Morti:
Határozotabban több esélye van mint egy 5-6 szinttel kisebbnek. Ugye hogy igen?
Ráadásul minden szintnek van 1-2 Nephilája/Meszyje/Sharpája, akik ellen szinttől függetlenül kb senkinek nincs esélye. Ők így kevesebb szintet foghatnának be (lehet Sharpa rossz példa, ő gondolom így sem üthet sok mindenkit), ez is egy érv.

Valkitor: Talán azt is bevezethetnénk, hogy ha 1000 Lé felett rablunk valakitől, akkor kapjon -szigorúan- kompenzációként egy teljes gyógyulás italát pontosan 8 óra múlva, ami automatikusan el tűnik ha nem használja fel 15 percen belül. Humánus. Kb mint a kacsatömés mielőtt levágod.

Más: figyeljétek Cavalorn szavait! Nagy igazsága vagyon. A 15% alatti vadászat hatékonyságának csökkentésével bezony megoldást találhatnánk az egyik fő problémára (nem lehet normálsian portyázni magas szinteken), ez közvetve pl. a gyémánt bónuszra is jótékony hatással lenne (ami ezeken a szinteken már elenyésző). Visszacsatolásként a transzcendális projekció erősödne, de akkor is látok ebben fantáziát.

Viszont az alapvető probléma továbbra is fennállna: 6 szintről továbbra is bucira vernek szinte mindenkit aki előmerészkedik 15%-ról... Ha felgyógyul akkor 5-10 perc múlva megint. A demoralizáló hatás ugyanúgy megmaradna és ez nem lehet kivánt cél.
Dátum: 2009.05.04. 20:50:57
Tűzoltás.

Az üthetőségi hatósugarat kell csökkenteni, ez az alapprobléma. Ha ez nem lenne, nem merülne fel ez a képtelenség sem, mint ahogy nem lett volna védelem itala, sebzéskompenzáció, állatfejlődés-javaslat, stb...

Miklós: Miért nem veszitek észre hogy a top50-en kívül kb. mindenki ezt harsogja(más és más megközelítésben és csomagolásban)? Azokon a szinteken ahol kevés az üthető ellenfél (gyk. top 50-100) ott külön szabályozások kellenek. El kell érni, hogy legyen mindig legalább "portyalista-ablaknyi" támadható ellenfél (erre nincs konkrét tippem, de gyanítom a kristály-horda bevezetése ezen probléma leküzdésére is irányul). Ha ez meg lenne oldva senki nem sírna és el lehetne törölni a képtelen és teljesen unfair és morálgyilkos 5-6 szintes támadásokat (amivel mindenki élni fog amíg lehetséges) és szűkíteni 3-4-re (fixen). A többmillás LE difi/szint halandó embernek behozhatatlan (pár extrém pókot leszámítva). Ezzel párhuzamban a FAIRPLAY nevében a bajnoki kategóriák szintlépcsőit is egységesen kettőre kellene szűkíteni. Ez egy reális szám, ahol valóban arról lenne VÉGRE szó hogy ki mennyire jól fejlesztette a kariját és nem arról hogy vajon 5-6 szinttel előbb jár-e. A topnak itt is különszabály (kis létszámú kategóriák összevonása és kalap).

A megközelítés torz: a többség igényeihez kell igazítani a szabályokat, nem az erős kisebbségéhez. Bocs top, én tisztellek és becsüllek is Titeket, de mint sokunk példaképeitől némileg több objektivitást ás empátiát várok el tőletek. Vegyük észre hogy a legtöbb szavazás, probléma, ellentmondás egyetlen kézzelfogható probléma köré csoportosul. Kicsit próbáljunk meg egyfelé gondolkozni ezúttal, felejtsük el a vicces nyakatekert kompenzációkat (valljuk be: ez most már tényleg kicsit tú maccs...) és ragadjuk meg a problémát a gyökereinél, kicsik és nagyok egyaránt.
Dátum: 2009.05.01. 11:05:17
Mortimer:

Ne haragudj, de érzek némi ellentmondást. Ha saját bevallásod szerint egy jól fejlesztett 42-est elver egy közepesen fejlesztett 46-os, akkor szerinted mi a megoldás?
Szerintem alapvetően uyganaz a kérdéskör áll fent itt is, mint a portyázási hatósugár csökkentésénél. Nem fair összeengedni olyan karaktereket egy súlycsoportba, akik között akár milliós nagyságrendű termelt LE differencia (vadászatok, küldetések) is lehetséges. A te megoldásoddal csak azt érnénk el, hogy mindenki a lehetséges maximálisan szinten nevezne, ami érdekes elképzelés, csak éppen a probléma megoldásának egy igen kitekert megközelítése.

Amely problémákat felvet a nevezési határidő kitolása:
- bebetonozza a bajnokokat. Pl 3 hetes határidőnél szinte azonnal nevezne a jelen bajnok ugyanabba kategóriába (ennyi erővel akár lehetne örökérvényűvé tenni a bajnokik nevezését, mindenki akkor nevez, amikor akar)
- a kategóriákat majdnem értelmetlenné teszi, mivel kijátszhatóak a nevezési feltételek különösebb áldozat nélkül (igenis akinek fontos a bajnoki cím az hozzon ÁLDOZATot érte. Legyen top, vagy kisszintű)
- követhetetlen ki hová nevez (ez mondjuk még annyira nem baj, bár engem igencsak zavarna).
- az unfair lehetőségek elviekben továbbra is fennálnak (lásd saját példád ahol mondjuk 5 szinttel nagyobb kp. szarul fejlesztett kari péppé ver egy sokkal jobban fejlesztett alsólimit közelében nvezettet). Már pedig mindig az ELVI anomáliákat kell megoldani a tökéletes megoldás érdekében és nem nyakatekert módosításokkal áthidalni (pl. egy másik eset kapcsán, ami azért erősen kapcsolódik ide, ami az alapproblémát illeti: sebzéskompenzáció, vesztes állat fejlődése, ami inkább vicc, mintsem megoldás..).
- nem mellesleg Baraty már kitolta a határidőt 1 hétre. Ez sztem mindenkinek elég kell legyen, akinek kicsit is fontos a bajnoki.

Ezzel szemben mi a probléma abban ha csökkentjük a kb. mindenki által egységesen unfairnek titulált nagy szintszakadékokat kategórián belül (én kb a felére csökkenteném, azaz 2 szintes kategóriákat tartok elfogadhatónak):
- Nagyjából ugyanaz mint a portyahatósugár csökkentéssel. Sérti a topjátékosok érdekeit, hiszen ők kevesen vannak., Ezt elfogadom, ezért mondtam, hogy ha bizonyos létszám alatt van a nevezők száma, akkor vonjanak össze kategóriákat automatice. A probléma anno is a toppal volt, hogy kevesen voltak magas szinteken. Most már 50. szint felett járnak, 30. szint felett viszont már bőven feltöltődtek a kategóriák játékosokkal, de maradt a képtelen 4-5 szintes kategória rendszer, ami kb a játéksok 1/2-ét mindenféle sikerélménytől megfoszt.
- leértékelődhet a bajnoki medál (2x ennyi lesz így kb, azaz kb felére). Ez valóban fenn áll, de ez a pár tucat bajnokon kívül sok emberkét nem érint és nem hiszem hogy nekik annyira fájna ez.
- Nephila, Meszy és hasonlóan kiemelkedő játékosok (akik teljesen jogosan nyerik meg a viadalokat és nem is sajnálom tőlük), akik többszáz játékost ajándékoznak meg minden viadal előtt az esélytelenek nyugalmával, ezt a számot kb felére-harmadára csökkentenék a kategóriák szintlimijének csökkentésével együtt (anélkül hogy őket bármiféle kár érné).

Más problémát nem látok. Lehetne simán külön szabályt hozni a kis játékos létszámú szintekre, de továbbra is nonszenszensznek tartom hogy 10% miatt szívjon 90% (és erősen alulkalibrált számot írtam). A probléma ugyanis nem a fix szinteken lévőket érinti (mivel a szinthatár dinamikusan telődik felfelé), hanem mindig is a kisebbségben lévő top50-et fogja. Az alapszabály a tömeghez igazodjon, ehhez kell esetleg top50-et érintő szabálymódosítás. Ez némi objekitvitással és empátiával belátható.

Aurri
Dátum: 2009.04.30. 21:47:37
Az 5 nap szerintem is sok, a 10 perc+ viszont valóban kevés (V3-on pedig a hajnal öt miatt nonszensz). Én alapból 48 órára tenném a licit határidőt és minden utolsó X órában érkező licit tolna + negyed-fél órát, max 5 napig.
Dátum: 2009.04.24. 22:29:17
A kőért nullázás pont ilyen kényelmi funkció. A specializáció nullázás akkor lenne az, ha lenne alternatívája (pl használati idő rövidítő szakértelem), jelenleg csupán egy tápolási opció őskőért. Kb mintha lélekkutat gyakrabban is ki lehetne sütni. Apropó, ha már itt tartunk: a lélekkút kisütését is elhibázottnak tartom ilyen formában. Őskőért mire fel lehet közvetlenül LÉ-t kapni? Még ha nem is behozhatatlan előny, de maga az elv szerintem erősen elítélhető.

Ha lenne a játékban valódi játékidőt csökkentő kényelmi funkció (pl automatizálásos funkciók, szettek, vadásazti idő csökkentése, stb) prémium szolgáltatásként, az egyrészt játékosbarát megoldás lenne, másrészt biztosan sokan áldoznának rá. Bár most az ősköves dolgok árának csökkentése a téma (ami dícséretes dolog és majd mindenben egyetértek), de bátorokodnék Miklóséknak egy bevételi forrás-lehetőséggel is előrukkolni.
Javasolom egy kényelmi-prémium csomag bevezetését, ami pl egy hónapra szólhatna. Közvetlen előnyt nem adna, de az IRL életemből szabadítana fel feles perceket, ami szvsz megfizethetetlen. A csomag tartalmát jó alaposan ki kéne gondolni, hogy megérje használni, de ne essünk át vele a ló tulsó oldalára (telejsen robotizált, kétkattos végzetúr). Lehet butaság, de hirtelen fellobbant az isteni szikra, gondoltamm megosztom.

Az eredeti témához még pár meglátás:
Az ősköves cuccok árának maximalizáslást javasolom magasabb szinteken (30 őskő sztem a lélektani határ, egy ksi sms-sel kb megvan). A tárgyak LÉ költségét tényleg lehet növelni. Amin lehetne butítani az elsősorban az egymás után következő (elsősorban ősköves) fegyverek sebzése közötti szakadék (ez kicsit segítene a gyakorta felmerülő "túl nagyot sebeznek" problémakörben is).
Az állatkák felszerélesit az azonos szinten lévő fókuszkristályokhoz kellene igazítani, kb úgy lenne korrekt. Ez komoly bevétel kiesésnek hangzik elsőre, de várható egy pozitív visszacsatolás is, a gyakoribb tárgyváltogatás miatt talán mégsem lenne egyértelmű bukó a dolog anyagilag a Behónak sem (pl bajnoki előtt mindenki lecserélhetné azimplantátumokat majd vissza, stb..).
Dátum: 2009.04.22. 20:43:28
Sorry, nem ide akartam.

De ha már így sikerült, hogy ne legyek OFF tudja valaki, hogy a felejtés az visszaadott LÉ-nél figyelembe veszi-e a transzplantációval fejlesztett költségspórolást? (tippem: nem)
Dátum: 2009.04.21. 13:30:11
Baraty, Miklós:
Elég sok javaslat felgyülemlett, és lassan be lesz harangozva a következő Bajnoki időpontja. Nem akarok senkit sürgetni (hazudtam, DE ), de lassan itt az ideje érdemben reagálni hivatalos oldalról is, hogy konstruktívvá válhasson ez a téma, és meg is valósuljon az itteni javaslatokból valami.
Dátum: 2009.04.21. 13:18:25
Igen, lehetne esetleg épülethet kötve szövetségi és karakter név váltás, vagy simán ősköves opció lélekkufárnál. Ügyelve arra, hogy visszaélésekre ne adjon okot.
Nálunk pl. az alapítótagok már kipotyogtak a klánból, szeretnénk arculatunkhoz inkább illő nevet váltani, de nicns szívünk elhagyni amit eddig felépítettünk.
Dátum: 2009.04.20. 22:52:49
Idézet: Birka - 2009.04.20. 13:26:24
Éppen arra írtam, hogy nem kell 6 szintes különbség, elég 10 kereskedelmes azonos szinten! Fogalmam nincs, hogy számolódnak a képletben bizonyos faktorok, de hiába veszek elvileg azonos átlag sebzésű fegyvert, ha az 6 szinttel magaasabbról van, esetleg még prémiumos is, akkor drasztikusan megnő a találati arányom és a sebzésem, lehet véletlen...


Hivatalos forrásból csivitelték a madarak, hogy + szintenként +1% támadást kapsz harcban. Ez számomra még elfogadhatónak is hangzik, de attól tartok ez csak egy része a képletnek...