Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Öskövek, a játék költsége
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
141. hozzászólás - 2009.04.24. 15:13:27 (Válasz Miklós #130 hozzászólására.)
Arról volt szó régen hogy PP-ből semmiképp sem lehet majd nullázni, most aki kimaxolta a kronot vagy a sajtolást az jogosan pnaszkodhatna ha ezt bevezetnétek.
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 2.86
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
142. hozzászólás - 2009.04.24. 15:51:38 (Válasz Kocos #138 hozzászólására.)
Rendben, akkor a ppből nullázás elvetve.

A nullázásra, ha azt akarjátok, hogy megmaradjon az ősköves lehetőség, még azt be lehet rakni, hogy a beállitásoknál legyen valamiféle "parental control". Beállitod magadnak, hogy havonta max. hányszor akarod használni.
Azon is elgondolkodom, tudjuk-e vhogy a nullázás árát csökkenteni, de az 1 őskövet már nem tudom hova lehet csökkenteni, a törtszám kezelését elég nehézkesen kezelné arendszer.

Idézet: Kocos - 2009.04.24. 13:15:19

1/c A jatekido jelentosen csokkentheto lenne, ha egy pipaval (checkbox) vadaszatkor el lehetne erni, hogy amint fullon van az ember allatokkal megszakadjon a vadaszat.

Na ezt nem értem...

Idézet: Kocos - 2009.04.24. 13:15:19

3/ A specializacional mi a cel? Olcsositas? Az, hogy ne lehesen mindent tult speckoval fejleszteni? Az, hogy ne legyen erdemes min tult speckoval fejleszteni? A nem premiumosok felzarkoztatasa?

Az eredeti koncepció az volt, hogy ne tudjál MINDIG specializáltat fejleszteni, mivel az őskőért váltás túl költséges, nem érdemes folyton váltogatni. A játékosok viszont arra panaszkodnak, hogy "kényszerük van", hogy folyton váltogassák, akár a 10 őskő áron is! Erre az egyik megoldás, hogy a "kényszert" megszüntetjük, azaz nem lehet állandóan használni, de legalábbis korlátozzuk a dolgot.
Az semmiképp sem járható út, hogy a dolgot ingyenessé tesszük, akkor ezzel az erővel az egész specializációt ki lehet szedni a játékból, és berakni helyette hogy eleve olcsóbb a tulajdonségokat fejleszteni...
Pontszám: 5
népszerűbalgosFérfi
Végzetúr tehetség
175 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
143. hozzászólás - 2009.04.24. 15:53:54
Kócos annyit akart hogy ha befogta a maximális számú állatot akkor automatikusan álljon meg a vadászat.
Pontszám: 8.75
irritálóAlmási ViktorFérfi
Végzetúr mester
1277 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
144. hozzászólás - 2009.04.24. 16:25:55 (Válasz Miklós #142 hozzászólására.)
Miklós ha lekorlátozzátok a specializációt a játékosok 99%-a akkor is csak spec tulajdonságot fejlesztene, maximum ritkábban ugrálna.
Az a 30% LE az rengeteg, és nem azért fejlesztette ki valaki az ultraspecet hogy utána csak elvétve használja.

Amugy nem értem mi a bajotok vele, én biztos vagyok benne hogy a gamerek maximum 3-szor váltják havonta őskőért, főleg ilyen TÖ árak mellett. Ráadásul akinek a bőre alatt is pénz van és rugalmasabban váltogatja napi szinten az sem szed ki ebből jelentős előnyt.
De ez szeritnem pár tucat ember, őmiattuk ne nyúljatok már bele egy dologba.

Havi 3*szori váltás 30 őskő, egy tárgy állatnak majdnem ennyi, egy virtuális páncél több. Nem kérdés hogy nem az ultra drágítja be a játékot.


Szerk.: És értem én hogy az volt az alapgondolat hogy ne mindig specializált tuladonságot fejlesszen az ember, de amikor beraktátok a váltás lehetőségét ez a gondolat már meg is dőlt, az ultra után meg többszörösen megdőlt.
A hozzászólást Almási Viktor módosította 2009.04.24. 16:28:29-kor
Zöld Szója Logan (V1)
http://forum.vegzetur.hu/index.php/topic,799.380#hsz384
Pontszám: 5.08
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
145. hozzászólás - 2009.04.24. 17:20:21 (Válasz Miklós #142 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.04.24. 15:51:38

Azon is elgondolkodom, tudjuk-e vhogy a nullázás árát csökkenteni, de az 1 őskövet már nem tudom hova lehet csökkenteni, a törtszám kezelését elég nehézkesen kezelné arendszer.


Erre a csokkentesre egy remek pelda le van irva az eredeti post V. pontjaban.

Idézet: Miklós - 2009.04.24. 15:51:38

Idézet: Kocos - 2009.04.24. 13:15:19

1/c A jatekido jelentosen csokkentheto lenne, ha egy pipaval (checkbox) vadaszatkor el lehetne erni, hogy amint fullon van az ember allatokkal megszakadjon a vadaszat.

Na ezt nem értem...


Ha automatikusan megall a vadaszat, akkor nem kell vegig a gep elott ulni es lesni, h mikor fogod be a maximalis szornyet, igy idot sporolsz (mert ugye sajtolas >> vadaszat)

Idézet: Miklós - 2009.04.24. 15:51:38

Erre az egyik megoldás, hogy a "kényszert" megszüntetjük, azaz nem lehet állandóan használni, de legalábbis korlátozzuk a dolgot.


Hat ha mindenkepp meg akarod szuntetni, akkor vedd ki az oskovest vagy rakd at 50 oskore, akkor valsz nem lesz hasznalva. Bar igy akik eddig kihasznaltak jo nagy elonybe kerulnek a tobbihez kepest (akiknek meg nincs maxos ultraspec)
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
146. hozzászólás - 2009.04.24. 17:24:46 (Válasz Endyr #145 hozzászólására.)
A baj az, hogy szerintem 50-ért is elég sokan használnák, ahogy a hordaváltás sem ritka.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
147. hozzászólás - 2009.04.24. 17:27:34 (Válasz Miklós #142 hozzászólására.)
Idézet: Miklós - 2009.04.24. 15:51:38
Azon is elgondolkodom, tudjuk-e vhogy a nullázás árát csökkenteni, de az 1 őskövet már nem tudom hova lehet csökkenteni, a törtszám kezelését elég nehézkesen kezelné arendszer.

Lasd topiknyito hozzaszolas. Nyilvan a konkret szamoktol el lehet tekinteni. A lenyeg, hogy vehetzenl 20 oskoert X nullazo pontot, es a nullazo pontod fiogy amikor nullazol.


Idézet: Kocos - 2009.04.24. 13:15:19

1/c A jatekido jelentosen csokkentheto lenne, ha egy pipaval (checkbox) vadaszatkor el lehetne erni, hogy amint fullon van az ember allatokkal megszakadjon a vadaszat.

Na ezt nem értem...


Az idealis vadaszat eseten van helyem allatot elfogni. Ugyanakkor veges hely all rendelkezesre arra, hogy elfogjak allatot, ha megtellik az allatkert, akkor vadaszat megszakit, sajtolas turbo es sajtolgat az ember. Sejtsem szerint a tobbseg ugy csinalja (kiveve ha mar megteles elott valt, de az is ugy jelenletet kivan).
Amikor mar kozel van az allatpark ahhoz, hogy betelljen, akkor 5 percenkent ra kell pislantani a kepernyore, hogy vajon fogtam-e el valamit le kell-e lonom a vadaszatot. Ha a vadaszat inditasakor lehet kerni, hogy a vadaszat alljon le magatol ha elfogtam egy allatot es nincs tobb helyem, akkor nyugodt lelekkel belonem a 20 vadaszatot, es kimennek fuvet nyirni egy orat, nem kene aggodnom azon, hogy vajon tele van-e az allatkertem.
Persze lehet mondani, hogy ez megint a vegletekig optimalizalas, de azert tegyuk hozza, hogy jo kvizvalasszal, maximalis spektralissal, maximalis sajtolassal a vadaszat hatekonysaga nagyjabol 2/3-adara zuhan vissza ha nincs hely tovabbi allatnak, igy nem tudok elfogni. Ez a szam most nem pontos szamitason alapszik, pontosan kiszamitani nem is tudom, de a 2/3-ad nagyjabol stimmel. A kulonbseg tehat nem marginalis.

Idézet: Kocos - 2009.04.24. 13:15:19

3/ A specializacional mi a cel? Olcsositas? Az, hogy ne lehesen mindent tult speckoval fejleszteni? Az, hogy ne legyen erdemes min tult speckoval fejleszteni? A nem premiumosok felzarkoztatasa?

Az eredeti koncepció az volt, hogy ne tudjál MINDIG specializáltat fejleszteni, mivel az őskőért váltás túl költséges, nem érdemes folyton váltogatni. A játékosok viszont arra panaszkodnak, hogy "kényszerük van", hogy folyton váltogassák, akár a 10 őskő áron is! Erre az egyik megoldás, hogy a "kényszert" megszüntetjük, azaz nem lehet állandóan használni, de legalábbis korlátozzuk a dolgot.
Az semmiképp sem járható út, hogy a dolgot ingyenessé tesszük, akkor ezzel az erővel az egész specializációt ki lehet szedni a játékból, és berakni helyette hogy eleve olcsóbb a tulajdonségokat fejleszteni...


Az a baj, hogy a kenyszer nem szunik meg. Az egyik kenyszer az a specko onmaga, a nagyobb fele viszont az ultraspec. A kenyszer akkor szunne meg, ha soha (tehat SOHA) nem lehetne valtani speckot. Ezt most utolag berakni az elmezonyt irdatlan nagy elonyhoz juttatna. Tehat mostmar nem lehet ez a megoldas.

Nem is gondolnam, hogy ingyenesse kene tenni, azt gondolom, hogy az ingyenes lehetoseget novelni kene (nem csokkenteni a fizetost). Az egy het itt megint egy viszonyszam, lehet 10 nap vagy 2 het. Ami a lenyeg, hogy jelenleg ugy mukodik, hogy aki fizet, annak is van a havi egy ingyenes. Ezt modositanam ugy, hogy aki fizet, annak az ingyenes lehetoseg kvazi vesszen el! Tehat amint valaki oskoert valt, az ingyenes valtas lehetosege onnantol szamolodik, nem az utolso ingyenes valtastol.

Igen. Ezzel tovabbra is mindenki csak specializalva fejlesztene, ami meg mindig lenyegesen jobb megoldas, mintha csak a legodaadobb jatekosok fejlesztenenek mindig specializalva, a tobbiek meg neha igen, neha nem. Azt meg, hogy mindenki fejlesszen nem specializalt tul szzerintem nem lehet elerni, csak mint fentebb irtam, a valtas teljes megszuntetesevel.

Igy ha ertekelni akarnam azt mondanam, hogy aki fizet, az nem kap plusz eroforrast (ez szerintem kivanatos), csak egy lenyegesen rugalmasabb karakterfejlesztesi lehetoseget, ha ugy tetszik egy kenyelmi funkciot.
A hozzászólást Kocos módosította 2009.04.24. 18:02:07-kor
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
148. hozzászólás - 2009.04.24. 17:30:11 (Válasz Almási Viktor #144 hozzászólására.)
Idézet: Almási Viktor - 2009.04.24. 16:25:55
Miklós ha lekorlátozzátok a specializációt a játékosok 99%-a akkor is csak spec tulajdonságot fejlesztene, maximum ritkábban ugrálna.
Az a 30% LE az rengeteg, és nem azért fejlesztette ki valaki az ultraspecet hogy utána csak elvétve használja.


Pontosan ezt mondom en is! Sajnos en a 99%-ot tekintve nem vagyok ennyire optimista, en inkabb 60-80%-ot josolnek, de ez elegge katasztrofalis kovetkezmenyekkel jarna a maradek 20-40%-ra. (Leszakadas, demoralizalodas, lemorzsolodas.)
Pontszám: 7.50
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
149. hozzászólás - 2009.04.24. 20:32:24
A specializáció váltogatását még most is be lehetne szüntetni. Mondjuk 60. szinten választanod kell, és később ezt nem módosíthatod, vagy csak nagyon-nagyon ritkán (pl. 15 szintenként), de akkor sem "ingyen".
Halkan jegyzem meg, hogy én a játék leírásából egyértelműen arra következtettem, hogy a döntés permanens, vagy pedig csak iszönyú ritkán lehet váltogatni.
Gondoljunk már bele jobban, pár naponta megváltozik egy végzetúr specialitása. Egyik nap böhöm nagy harcos, másik nap hirtelen nagyhatalmú mágus? Most komolyan...
Pontszám: 4.25
népszerűFreezFérfi
Végzetúr mester
680 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
150. hozzászólás - 2009.04.24. 20:40:02 (Válasz Kocos #138 hozzászólására.)
Idézet: Kocos - 2009.04.24. 13:15:19

1/c A jatekido jelentosen csokkentheto lenne, ha egy pipaval (checkbox) vadaszatkor el lehetne erni, hogy amint fullon van az ember allatokkal megszakadjon a vadaszat.


Ez egy nem rossz gondolat de akkor legyen a vezetőkészség 40. vagy 50. szintjéhez kötve mivel 25-ig ugye mindenki fejleszti a küldetés miatt.

Az ultraspecről meg csak annyit, hogy jó kis mókuskerékbe kergetett. A 63. küldetés miatt hanyagoltam a taut amit a küldetés után jól megspecializáltam azóta 3 pontot raktam a taura mert majd én olcsón fogom fejlesztem és inkább rakosgatom össze-vissza mikor mire tetszik. Plusz ahhoz kellett volna még 10 szint tanulás és 20 a szakirányú fejlesztésre így inkább drágábban növeltem a nem spec tulajdonságot. Ez így olvasva lehet nevetséges és biztos nem optimális de akkor jó ötletnek tűnt Közbe meg jött pár más hihetetlenül sürgős fejleszteni valóm úgyh jelenleg 43-as szintű tanulással virítok. A következő ingyenes váltásig még 13 napom van és persze nem költök erre egy őskövet sem ahogy a nullázásra sem arra ott a csp. Persze én sosem leszek top 100-as kari csak ha az előttem lévő 594 ember mind töröl tehát annyira nem nagy a verseny.
v1 Freez Lv36 A Száz pagony
Ha kérdésed van a Végzetúrral kapcsolatban: vegzetur.wikidot.com
Azért mert nem tudod egy kérdésre a választ attól még lehet jó.
"Alacsonyabb szinten meg nem tilos szintet lepni, csak nem optimális"
by Birka
Pontszám: 6.50
kedvencDragoonHUNFérfi
Végzetúr tanonc
22 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
151. hozzászólás - 2009.04.24. 22:11:08
Igy ha ertekelni akarnam azt mondanam, hogy aki fizet, az nem kap plusz eroforrast (ez szerintem kivanatos), csak egy lenyegesen rugalmasabb karakterfejlesztesi lehetoseget, ha ugy tetszik egy kenyelmi funkciot.


Sziasztok. A fenti mondat nagyon beleverte azt a bizonyos szöget a fejembe. Minden játékban EZT kerestem. Hogy ha valaki fizet,ne legyen "hiperkarakter". Mert van olyan ilyesféle játék,ahol ha fizetsz,szinte biztos,hogy 1 hónapon belül a 0-ról a top 50-be kerülsz. (viszonylagos szám,csak érzékeltetni akartam a viszonyokat) Ezt kellene korlátozni egy PICIT. Ne legyen AKKORA előny,ha fizetsz,de sokkal kényelmesebb lenne a játék.
Eben egyetértek maximálisan Kocossal.
(bocs ha picit értelmetlen lett.)
A hozzászólást DragoonHUN módosította 2009.04.24. 22:12:08-kor
Pontszám: 5
kedvencAurriFérfi
Végzetúr mester
791 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
152. hozzászólás - 2009.04.24. 22:29:17
A kőért nullázás pont ilyen kényelmi funkció. A specializáció nullázás akkor lenne az, ha lenne alternatívája (pl használati idő rövidítő szakértelem), jelenleg csupán egy tápolási opció őskőért. Kb mintha lélekkutat gyakrabban is ki lehetne sütni. Apropó, ha már itt tartunk: a lélekkút kisütését is elhibázottnak tartom ilyen formában. Őskőért mire fel lehet közvetlenül LÉ-t kapni? Még ha nem is behozhatatlan előny, de maga az elv szerintem erősen elítélhető.

Ha lenne a játékban valódi játékidőt csökkentő kényelmi funkció (pl automatizálásos funkciók, szettek, vadásazti idő csökkentése, stb) prémium szolgáltatásként, az egyrészt játékosbarát megoldás lenne, másrészt biztosan sokan áldoznának rá. Bár most az ősköves dolgok árának csökkentése a téma (ami dícséretes dolog és majd mindenben egyetértek), de bátorokodnék Miklóséknak egy bevételi forrás-lehetőséggel is előrukkolni.
Javasolom egy kényelmi-prémium csomag bevezetését, ami pl egy hónapra szólhatna. Közvetlen előnyt nem adna, de az IRL életemből szabadítana fel feles perceket, ami szvsz megfizethetetlen. A csomag tartalmát jó alaposan ki kéne gondolni, hogy megérje használni, de ne essünk át vele a ló tulsó oldalára (telejsen robotizált, kétkattos végzetúr). Lehet butaság, de hirtelen fellobbant az isteni szikra, gondoltamm megosztom.

Az eredeti témához még pár meglátás:
Az ősköves cuccok árának maximalizáslást javasolom magasabb szinteken (30 őskő sztem a lélektani határ, egy ksi sms-sel kb megvan). A tárgyak LÉ költségét tényleg lehet növelni. Amin lehetne butítani az elsősorban az egymás után következő (elsősorban ősköves) fegyverek sebzése közötti szakadék (ez kicsit segítene a gyakorta felmerülő "túl nagyot sebeznek" problémakörben is).
Az állatkák felszerélesit az azonos szinten lévő fókuszkristályokhoz kellene igazítani, kb úgy lenne korrekt. Ez komoly bevétel kiesésnek hangzik elsőre, de várható egy pozitív visszacsatolás is, a gyakoribb tárgyváltogatás miatt talán mégsem lenne egyértelmű bukó a dolog anyagilag a Behónak sem (pl bajnoki előtt mindenki lecserélhetné azimplantátumokat majd vissza, stb..).
"Tehát ha ez nem is bug, de hibás tervezés. Azonnal korrigáljuk..."
Pontszám: 7.50
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
153. hozzászólás - 2009.04.24. 22:56:42 (Válasz Aurri #152 hozzászólására.)
"Javasolom egy kényelmi-prémium csomag bevezetését, ami pl egy hónapra szólhatna."

Maximálisan egyetértek. A prémiumnak nem tápolásról, hanem időmegtakarításról kell szólnia. (Mondom ezt úgy, hogy majdnem a játék eleje óta prémiumos vagyok.) Simán hajlandó vagyok azért fizetni, hogy kevesebb időt kelljen előtte töltenem, és egy vadászat közben ne kelljen 10 percenként ránéznem, hogy nem fogtam e be három állatot egymás után. A valósidejű stratégiákban is ez a mikromenedzsment rész a legunalmasabb, és a fejlesztők egyre inkább kiszedik ezt teljesen (parasztok gyártása, bányák építése, abból hadsereg létrehozása stb.). Ez egyszerű bibelődés, kattverseny. Nem ez a lényeg!
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 9.44
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
154. hozzászólás - 2009.04.25. 04:40:15 (Válasz Ywgarrd #149 hozzászólására.)
Igy aki visszafogott fejlodik, es nem szingularizal, az kerulne oriasi elonybe.
Pontszám: 5
népszerűYwgarrdFérfi
Végzetúr mester
941 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
155. hozzászólás - 2009.04.25. 09:41:45 (Válasz Kocos #154 hozzászólására.)
Ez igaz. Talán lehetne helyes kvízválaszokhoz kötni. Azzal mondjuk a pókok kerülnének nagy előnybe.
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
156. hozzászólás - 2009.04.25. 09:58:51
A kvízt hagyjuk már A színvonala kritikán aluli! A kérdések 70%-a kiszórható a kvíz szabályzat megértése miatt. Jelenleg egy 20-as köteg vadászatból jó ha 5 értelmes kérdést kapsz, amíg nincs utólagos kiszavazási lehetőség, addig sajnos a kvíz felejtős

Én már csak azt várom, hogy Miklós hogy akarja statisztikailag benyomni a reformmal a játék költségét egy MMO szintje alá. A jelenlegi átlagos 4k huf tragikusan sok, és ugye ez eleinte csak 2-3k míg később eléri az 5-8k hufot/hónap.
Megnézzük mi lesz a reform vége, tömeges abbahagyás, vagy 40-50%-os csökkentés, hogy beessen az ingerszint alá a játék ára.
Rengetegen várják a reform végét, és ennek fényében döntenek majd.

Az már most látszik, hogy a Játékvezetésnek fogalma nincs róla, hogy mi is folyik valójában a terepen
Első körben SOS megoldásnak fel kéne szorozni a szinthez szükséges TP mennyiséget minimum 1,5-el azokon a szinteken ahol még senki nem járt, hogy tényleg lassuljon a szintlépés!

Előre félek attól, hogy a fertőzéssel is mi lesz. Óriási hátrány a beleölt lé jelenleg, és nem kevés embert ismerek aki megmondta, hog yha nagy szívás a vége, akkor abbahagyja, ha meg nem lesz szívás akkor azok hagyják majd abba akik eddig beleöltek rengeteg lét, és szinteken át visszamaradtak a többiektől...
Pontszám: 7.13
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
157. hozzászólás - 2009.04.25. 10:04:52 (Válasz Birka #156 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.04.25. 09:58:51
Előre félek attól, hogy a fertőzéssel is mi lesz. Óriási hátrány a beleölt lé jelenleg, és nem kevés embert ismerek aki megmondta, hog yha nagy szívás a vége, akkor abbahagyja, ha meg nem lesz szívás akkor azok hagyják majd abba akik eddig beleöltek rengeteg lét, és szinteken át visszamaradtak a többiektől...


Egyreszt hogy jon ez ebbe a topikba? Oskovek, a jatek koltsege a topik cime.
Masreszt azert talan az a rengeteg LE kitetel egy picit tulzas.
Ha valaki az elejetol hiba nelkul tolja (nem ugy mint en), akkor az 50 szintre elosztva kolt ra 625K LE-t Ez zert a hatalmas kiadastol messze van. Ez a mostani szintunkon is 1 het alatt megvan.
En azt varom, hogy valami nem tul tapos inkabb szinesito kis aprosag lesz a vege, ami mondjuknapi +1 terkapu lehetoseggel er fel tapban.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
158. hozzászólás - 2009.04.25. 10:34:48
A törléseket talán az mutatja a legjobban, hogy nincs 35 tagú szövetség a játékban.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
kedvelt tagKrazusFérfi
Végzetúr tehetség
105 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
159. hozzászólás - 2009.04.25. 11:11:50
Egyetértek, gyorsan tenni kellene valamit a játék érdekében.
http://www.viccbazis.gportal.hu
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
160. hozzászólás - 2009.04.25. 12:27:31 (Válasz Mortimer #158 hozzászólására.)
Nalunk aki torolt az nem azert hagyta abba, mert unta a jatekot. Csak zarojeles megjegyzesem.
Pontszám: 5
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőRésföld - a HKK legújabb kiegészítője