Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Öskövek, a játék költsége
irritálóMazleeFérfi
Végzetúr mester
400 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
21. hozzászólás - 2009.04.22. 08:29:02 (Válasz Kocos #17 hozzászólására.)
azért egy kérdést/szavazást megérne.
Mazlee - Azúr Légió
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
22. hozzászólás - 2009.04.22. 08:29:21 (Válasz Azirafael #18 hozzászólására.)
Idézet: Azirafael - 2009.04.22. 08:27:13
A nullázásokról annyit, h lehet nem kéne Sokan kifejlesztették a kronot.


En is. De egyreszt anak mas jelentossege is van, masreszt ettol nullazni idonkent kell. Peldaul ha este 10-kor tudok elkezdeni terkapuzni es nem akarok ejfelig fentmaradni, hogy elkoltsem a 10 pontomat, akkor sajnos bele kell foratni az oskoveket.
Es nem lenne ingyenes, nem lenne havidijas, csak mondjuk optimalis esetben 0,4 osko az ara.
Pontszám: 5
népszerűKocosFérfi
Végzetúr mester
7685 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
23. hozzászólás - 2009.04.22. 08:30:38 (Válasz Mortimer #15 hozzászólására.)
Idézet: Mortimer - 2009.04.22. 08:25:29
Egyébként a megoldást talán tényleg nekünk kellene meghozni. Alig pár tucatnyian vagyunk felül, és csak egymást ütjük - legalábbis nekem a csatáim 95%-át Azúr, Elit, Tyrant teszi ki. Miért nem kötünk egy olyan egyezményt, hogy nem veszünk ősköves felszerelést?


Gyozd meg az epikust es a terkapus moncokat, hogy ok se hasznaljanak ilyesmit. Amig ez nem sikerul, addig en oskovest fogok venni.
Pontszám: 7
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
24. hozzászólás - 2009.04.22. 08:34:47 (Válasz Kocos #23 hozzászólására.)
Térkapust egy ócska fegyverrel is le lehet verni, az nem mérvadó. Az epikusnál pedig a benyomott sebzés mennyisége csökken, ez tény, de mivel ugye TP-t LE-t nem ad, így - az állatok morálján/fejlődésén kivül - egyáltalán nem számít, hogy nyersz-e. Az pedig, hogy 2200-at vagy 2500-at sebzel szerintem részletkérdés.
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 5
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
25. hozzászólás - 2009.04.22. 08:50:38
Nem hinném, h mindenki megszavazná a prém tárgyak kihagyását, bármennyire is közös érdek az őskő árcsökkenést.
Hátrányba kerülnének aki ezt teszik. benne van

De egész biztos vagyok benne, h rövid idejű lenne ez a hátrány, ha már a játékosok mérhető része úgy dönt nem vásárol. Számolni a behónál is tudnak.
Ha pedig hosszabb távon nincs váltás akkor idővel sok kari aki gyengébbé válna az őskő nélküli abba fogja hagyni.
Pontszám: 5
népszerűMortimerFérfi
Végzetúr mester
4247 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
26. hozzászólás - 2009.04.22. 09:19:12 (Válasz BaalCain #25 hozzászólására.)
Én azt látom, hogy fejlesztés terén állóvízben tocsogunk. Az élboly nagyon keményen beleütközött a tulajdonságfejlesztés korlátaiba, már minden pontért meg kell küzdeni, de ezek alig pár százalékos előnyt nyújtanak, ismét a random az úr, mint a játék legelején. A fejlesztésbeli tudás, eltérő taktikák nem számítanak, hiszen minden fontos szakértelem ki van maxolva, és csak azon folyik a verseny, hogy az egyiknek 140-es a kereskedelme a másiknak meg 130-as, illetve 100-as vagy 120-as a kritikus ütése. TGY kínjában már a Lélek és az Aurapajzsot építi (nincs más), Azúrék a kincseskamrára szavaztak és az epikusok kincseivel próbálnak minimális előnyre szert tenni.

Valahol szégyen, hogy egy ilyen megállapodás lehetősége felvetődhetett, hogy a játékosoknak kell ilyen aktívan alakítaniuk a saját szórakozásukat, csak hogy ne hagyják abba. Egy ilyennek már a csírája is súlyos figyelmeztető jel Miklósék számára, hogy tenni kell(ene) valamit. Ez az őskőmizéria is azért kaphatott külön topikot, mert a játékosok azt látják, hogy nem éri meg már a játék, hiszen ha jó lenne, gond nélkül fizetnék én is többet érte. Kifulladt, sajnos, és ha TGY egy része valóban töröl, mint írták, akkor a top másik oldala is unatkozni fog, ami által nekem is ki fog üresedni a játék.

Ami miatt zavar ez az egész, hogy azt látom, hogy van pénz ebben a játékban, fizetnek az emberek, sok száz embernek van ősköves tárgya, fizetnek prémiumért, és a fórumban rengeteg - olyan amilyen - ötlet is felmerül, ezek közül csak mazsolázni kellene. Két hét múlva indul Zandagort.hu, lehet nemsokára elpályázok arrafelé...
Az egészséged érje el a szinted kétszeresét!

Minden információ a Végzetúrról! Küldetések szakértelmek felsorolása, és még LE-t is kapsz, ha használod!http://vegzetur.wikidot.com/
Pontszám: 9.29
fórumozóSzinvFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
27. hozzászólás - 2009.04.22. 09:20:35
Én havi 5k-t költök a játékra. Ezt banki utalással még aznap megkapom, mert a Behonak és nekem is OTP-s a számlaszámom. Általában a 150 kiégett őskő is összejön havonta. Tehát 500 őskőből gazdálkodom, de azt kell hogy mondjam, kevés. A maxolt kronokompenzáció alap lett, ha van időm, akkor elszórakozok 10 percenként a térkapuval, sajtolással, stb.. De sajna nincs mindig időm.

Én az árakat egyszerűen visszavenném a felére. A Behonak meglenne ugyanannyi bevétele, mert így sokkal többen vásárolnának ősköves cuccokat. Sok kicsi meg sokra megy.
Pontszám: 8.75
népszerűArielFérfi
Végzetúr mester
3532 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
28. hozzászólás - 2009.04.22. 09:43:17
Én még mindig a havidíjas rendszerre szavaznék, az egyszerűsége miatt.
Megmaradhatna a mostani rendszer annak aki csak ritkán vásárol, esetleg csak a prémium tagságot veszi meg heti 6 őskőért.
Emellett bevezetnék egy havidíjas részt 3 ezer forintért. A havidíjasok őskő költségei megszűnnének, minden ősköves funkciót használhatnának.
Ez egyedül a csata szimulációnál okozhatna problémát, ezt vagy óránként 1x használhatóvá lehetne tenni, vagy továbbra is őskőbe kerülne.
A gyakorló állatokat is lehessen gyógyítani, a gyógyuló állatok is mehessenek gyakorolni. Pihenés közben lehessen vadászni.
Pontszám: 4.25
népszerűCaveMaNFérfi
Végzetúr mester
2421 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
29. hozzászólás - 2009.04.22. 09:51:01 (Válasz Ariel #28 hozzászólására.)
A szimuláció mellesleg nem ér egy kalap semmit sem 20-0-ra rendszeresen kikapok, ugyanúgy mint 4-16-ra.
Craslorg legrosszabb klónja - ÉN dobtam vissza a kvízkérdésed (A többiekét is)

Viva la pontozókommandó
Pontszám: 7.20
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
30. hozzászólás - 2009.04.22. 09:51:21
Előbb-utóbb mindenképpen borulni fog az üzleti modell. Ki fog havi tízezret költeni egy böngészőben kattintgatós játékra? Egyre kevesebben. Azt, hogy fogyatkoznak a top játékosok, abból veszem észre, hogy -bár a szintemen az enyém a leggyengébb karakter- egy hónap alatt vagy 30 helyet léptem előre a toplistán. Persze jönnek újoncok, de a kemény mag nélkül halálra van ítélve a játék. Én pedig szeretnék még nagyon sokáig szórakozni vele!
Gondolom, mindenkinek ismerős az évenként megrendezett Moziünnep, mikor 300-500 forintba kerül egy mozijegy, és tömve vannak a mozik. Mikor 1290 Ft-ba kerül egy jegy, egyedül nézem a filmeket... Kéne találni valami normális alternatívát a két összeg között, hogy a kecske és a káposzta is jól járjon. Hangsúlyozom, nem az olcsójánoskodás hajt, hanem az aggodalom a játék jövője miatt. Persze nem látok bele a Beholder üzleti eredményeibe, lehet, hogy egyre jobban megy a Végzetúr szekere.
Pontszám: 9
kedvencCrimsonFérfi
Végzetúr mester
1046 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
31. hozzászólás - 2009.04.22. 10:05:26 (Válasz csati777 #30 hozzászólására.)
Mire elkezd rosszul menni, már bőven behozta a belefektetett erőforrásokat, és nyugodtan lehet becsukni a boltot.

Egy topkaraktert fenntartani iszonyatosan drága. A sajtolások, a turbó, a specializáció, a legjobb cuccok folyamatos megvásárlása, a térkapu viszi az őskövet. A V2-es karakteremre klasszisokkal többet kellett költenem, mint az 1-esre, csak azért hogy nagtyjából partiban legyek a körülöttem lévőkkel. Crimson szerencsére elég igénytelen, a turbó megy CSP-ből, állatot nem sajtolok, térkaput kerülöm, a cuccokból több generációt átugrok. Így még megéri, ráadásul erősebb is vagyok a szintemen.
A másik karaktert meg felszámolom, igaz elsősorban az időhiány miatt.
V3 - Lord Edmund Feketevipera (A Fekete Liga)
Pontszám: 5
népszerűDarksolFérfi
Végzetúr mester
299 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
32. hozzászólás - 2009.04.22. 10:17:01
Sajnálom, hogy megszünteted Draymore-t, de megértelek. Idővel és pénzzel 2 karaktert a topon tartani elég körülményes. Én pl. mindkét világon maxolom a kronokompenzációt, az azért az őskő költséget jelentősen redukálja.
Pontszám: 3
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
33. hozzászólás - 2009.04.22. 10:23:45
ez megint csak keveseket érintő probléma, mert nyilván csak a legversenyfutáscentrikusabbak akarnak mindent őskőből venni - a többség ésszel költ, ha ugyan költ. akinek megéri, adjon sokat, az viszont hazudik, aki azt mondja, hogy őskövek, vagy minimális őskő ráfordítás nélkül ne lehetne boldogulni. érdemes kipróbálni. komolyan. üdítő érzés.

kell a magasabb ár, hogy aki ennyit is képes tenni pár számoszlop növeléséért, az igenis megtehesse, igenis legyen kiváltság. ez mindig is opcionális volt és tudom, hogy közhely, de semmi nem kötelező.

az viszotn nem lenne jó, ha devalválnánk az őskő értékét, de akinek megér csatánkénti +16 állatsebzés +20 őskövet, annak egészségére.
Pontszám: 2.83
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
34. hozzászólás - 2009.04.22. 10:36:53
a lényeg, ha lesz is árcsökkentés, akkor azt ésszel kéne. hogy a "gazdagok" is előnyt kapjanak, hogy ne legyen mindenki számára elérhető jószág a kavics.

(de a legegyszerűbb mindig az önkontroll. be kell lőni, hogy mennyi a havi átalány és annyit költeni. ha túlcsordulás fenyeget, akkor leállni. és, természetesen adott időre tervezni. a játékot egyszer úgyis abbahagyja mindenki, épp ezért jó, ha előre tudja, hogy ez az idő mikor jön el. én kábé 6-9 hónapot éreztem az összeg mellett reálisnak - addig jó, míg nem alakul ki addikció:)
Pontszám: 2.33
kedvelt tagSultankalifaFérfi
Végzetúr tehetség
138 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
35. hozzászólás - 2009.04.22. 11:08:26
Egyet kel értsek azzal hogy valamit tenni kell mert, két karakterrel játszom és havi 10K-nál többet nem leszek rááldozni a játékra...
karakter/5K/ hónap szerintem még belefér, a BEholdernek is meg kellene elégednie ennyivel külömben nem kap semmit...
mind két kari top50-ben van (V1, V2) és ahoz hogy ott is maradjon, vagy előréb kerüljön bizony kell az őskő, ha viszont ennyire durván elszállnak az árak törölni fogom őket....
Sultankalifa V1 és V2
Pontszám: 5
kedvelt tagSultankalifaFérfi
Végzetúr tehetség
138 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
36. hozzászólás - 2009.04.22. 11:10:39
Az hogy sms-re vetítve 900Huf-nál (30őskő) drágább egy tárgy elégé elrettentő!
Sultankalifa V1 és V2
Pontszám: 5
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
37. hozzászólás - 2009.04.22. 11:35:52
Picitt számolgassunk...

-Tételezzük fel, hogy mindenki benyomja a prémiumot, azaz napi 38 csp. 10. szinten feltolja ez elementális 3-ra, majd 20. szinttól 2 szintenként tol bele +6 szakit, azaz kényelmes tempóban 40. szintre legkésőbb napi 48 csp (ez a középmezőny sebessége nagyságrendileg...)
-Továbbá a játékvezetés betette (visszafogott fejlődés), hogy lehet növelni a szintlépéshez szükséges TP mennyiséget indirekten a vadászatért kapott TP csökkentésével. Mondjuk 40. szinten elkezdik az emberek fejleszteni rohamtempóban szintenként 5 szakival. (Ami az élmezőnyben egyenlő az öngyilkossággal, mert lemarad szintben és a verseny stb…)
-Valamint a portyázásból adódó TP-t kellene még modellezni valahogy, amire ott a szinguláris ismeretek ráadásnak, mely drasztikusan növeli a kapott TP-t, ráadásul a 10/20/30 tp-s küldetések miatt valamennyire ezt is növelni kell! CSAK napi 10 sikeres csatával számolok, ami 20. szintíg tartható, onnan meg napi 2 sikeres térkapu korrigálja a csökkenő sikert esetlegesen! 15. szinten 5, 25. szinten 10, 35. szinten 15-ös szakértelemmel a küldetések miatt.

Tolok egy gyors modellt és korrigálom a portyákból adódó TP-vel a csp napok számát (NEM vettem figyelembe a valóságformázást sem…), és a végeredményből kikapok bár statisztikai adatot:
1 szint 1,12 nap
10. szint 3,76 nap
15. szint 4,22 nap
25. szint 4,49 nap
35. szint 4,63 nap
45. szint 6,89 nap
48. szint 9,27 nap (Itt 1300 ponttal megnőtt a szintenként szükséges TP hirtelen? Csak nem kapcsolt Miklós?  )
52. szint 9,98 nap

Hogy mennyire sikerült lemodellezni a valóságot?
V1 212 napja indult (47,5 szint jött ki a modellben)
V2 167 napja indult (pont 40. szint a modellben)
V3 83 napja indult (pont 23. szint a modellben)

Ha az elején indult játékosokat nézem, akkor az 50-150 helyezésre nagyjából ideálisan sikeredett a model…

Ugyan ezen szintekre nézzük meg szépen az ősköves cuccok árait, osszuk el a napok számával, és ki kell jönnie a MIKLÓS által emlegetett statikus játék ár?

Számolgassunk csak itt is…
-Minden ősköves tárgyat megveszünk, mindegyikbe beletesszük szépen az aktuális fókuszt. Az állatkáknak veszünk szépen mindig felszerelést, 10 szintenként cseréljük őket, és 30. szinttől 2, 35. szinttől 3, 45. szinttől 4 szörnyikével harcolunk (nem számoltam a kenelben edződő egyéb blökiket…) Természetesen, ha a blöki csere egybeesik egy új tárggyal, akkor nem fogjuk duplám megvenni az új szajrét!
-Naponta 6/7-ed őskő a prémium
-Naponta CSAK 1 szimulációt számolok
-20. szint felett mondjuk 7 naponta áttolom a specializációt
-Havi 1x kisütöm a kutat
-5 naponta benyelek egy védelem italt
-10. szint felett naponta 1, 20. szint felett 2, 30. szint felett 3, 40. szint felett 4 stb… esemény gyorsítást használok, és még így is drasztikusan nő a játék előtti kockulás…

Mit nem vettünk számításba még?
-Energiakristályosító (30 fős szövi 6-os kötelezettség, nagyjából kiegyenlítettnek veszem.)
-Lopás (Egyszerűen nem lehet vele kalkulálni, mert ugyan úgy lopnak is tőle és ő is lop valakitől…)
-Szubtéri érzékelés alap 2% maximum 5% 254 nap alatt 11143 vadászat jött ki. Ez 557 őskő, de a szakértelem mivolta miatt maximum 250-el korrigálhatjuk az értéket!
-Miklós random (Mint tudjuk kezelhetetlen!)

Ez egy nyugodt ősköves tempó, még nem is az élmezőny versengési modellje!
És mi lett a végeredmény, mely egyáltalán nem foglalkozik még a kereskedelemmel sem???

52. szintre 254 nap alatt fellépve 2420 őskövet használ (Szubtérivel korrigált!) el az illető. Ha legoptimálisabban 350db/5000 ért vásárol az 14,3 ft/őskő. Kijött laza 34606 huf/254 nap azaz 4087 huf/hónap nagyságrendileg.

De ha már van egy adatokkal teletűzdelt eléggé brutális xls táblám, akkor ne is ezt mutassuk be, hanem az őskő igényt időbeni elosztásban. Kegyetlen feladat, mert vannak szintek, amikor drasztikusan megnő az igény, és jön 1-2 szint amikor alig van használat… Ha az összes lejátszott napok száma függvényében ábrázolom a költségeket.
A kapott eredmény mutatja, amit Kócos vitaindító postja alapján vártam, igaz még nem drasztikusan, de az exponenciális jelleg kikönyököl már most is.
Fontos, hogy a minta egy középszintű prémiumos őskő felhasznállása és nem élmezőny beli, valamint a kereskedelem adta torzulás (ami igen jelentős magas szinten) sincs bekalkulálva!

Viszont erősen elgondolkodtató egy kérdés:
Mennyi most a Miklós által istenített WoW 1 havi előfizetése, mely összehasonlíthatatlan játékélményt nyújt, és ez hogy aránylik a Végzetúr jelenlegi árához, mely emelkedő tendenciát mutat???

Aggályaim:
-A játék időigénye folyamatosan nő
-A válság ellenére folyamatosan (igaz lassan) csökken a Huf igénye
-A topmaxosnak emlegetet (blog) WoW költségével pariban van a játék költsége?
-Folyamatos játékos törlések megjelenése az élmezőnyben, vagy építő karakterré válása…

Köszi mindenkinek, ha végigolvasta! És a végére a tablicsku:
Pontszám: 7.91
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3622 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
38. hozzászólás - 2009.04.22. 12:57:48
Itt vannak az én eredeti számításaim a játék havidíjáról:
1 havi prémium tagság 24 őskő
prémium tárgyak: leegyszerűsítve, számoljunk 5 napos, tehát havi 6 szintlépéssel. minden típusból 6 szintenként van új tárgy, tehát ez havonta 4 tárgyat jelent. Számoljunk 25 ősköves átlagárral. Később ez ugyan magasabb, de ekkor a plusz ár kiégett őskövekkel kompenzálható.
Tehát ez még 100 őskő, plusz a 4 db fókuszkristály még 8 őskő.

Számoljunk még havonta 1 állatfelszerelést, legyen mondjuk 6 őskő. (szerintem 1 hónapnál jóval ritkábban fogsz be új állatot, viszont később nő a felszerelések ára, tehát becslésnek ez ok).

Havonta kisütöd a lélekkutat, ez 10 őskő.

Ez eddig 148 őskő.

Esetleg van egy barátod is, akit beajánlottál a játékba, és megkapod az ő havi befizetésének a 10%-kát, akkor 134-nél tartunk.

Ebből a mennyiségből nagyjából mindent megvettél, amire szükséged lehet, a játék cirka havi 2000 Ft-ba kerül így (5000 Ft / 350 őskő esetén). Ha valaki nem akar rá ennyit szánni, megveszi a prémium szolgáltatást, és néha 1-1 prémium tárgyat.

Most nézzük, miben tértünk el a fentiektől a gyakorlatban.

1.) A számítottnál gyorsabb szintlépés, és emiatt gyakoribb szükség a prémium tárgyak megvásárlására. HANGSÚLYOZOM, hogy a játék a top karaktereket kivéve, nagyjából a meghatározott sebességgel halad. Egyetlen hiba az volt, hogy a térkapukból szerzett plusz TP korrekcióját valamivel korábbra kellett volna beraknunk, de hogy mikor hányas szintű lesz, a játék elején sajnos csak becsülni tudtunk. Persze megértem, hogy azokat a top játékosokat, akik a vártnál gyorsabban fejlődnek, és ezért gyakrabban vehetnek prémium tárgyat, ez zavarja. Többek között ezért raktuk be a lassabb szintlépést, és az AHban való csp költést is, hogy "ne kelljen rohanni", és közvetve a játék ára is csökkenjen.
Azt nem tartom jó ötletnek, hogy huszárvágással egyszerűen még tovább csökkentsük az árat, maximum az tűnhet esetleg egy ésszerű kompromisszumnak, hogy a prémium tárgyak erősségét és árát együtt csökkentjük, így csökken a különbség a prémiumos és nem prémiumos játékosok között.

2.) Specializáció. A specializációt az eredeti tervek szerint NEM lehetett őskőért resetelni. Az egésznek az volt a célja, hogy ne lehessen MINDEN tulajdonságot olcsóbban fejleszteni, csak egy kiválaszottat. A tesztelés során kérték játékosok, hogy őskőért lehessen ezt resetelni. Az ár 1 őskő volt, de hamar rájöttünk, hogy az olyan, mintha bármikor lehetne. Ekkor emeltük fel 10 őskőre, hogyha nagyon muszáj, extrém esetben váltani lehessen. Ezek szerint van olyan ember, aki hetente váltogatja ezt. Erre nem az a megoldás, hogy csökkentjük az árát. Max. azt tudom elképzelni, hogy korlátozzuk, hogy 30 nap alatt max. 1 váltást kérhess őskőért (de akkor lehet az árán csökkenteni).

3.) Nullázás. Ez is a ti kérésetek alapján került be. Én úgy gondoltam, hogy a kronokompenzáció tökéletesen fedezi a kialakult igényt. Sőt, az ősköves változatnál én magam mondtam, hogy semmiképp sem jó, ha csak pénzért lehet nullázni, ezért raktam be a cselekvéspontot is - amit, valljuk be, az első helyért küzdő játékosokon kívül bárki megengedhet magának (sőt, akár ők is, ha megbeszélik, hogy mindenki cspből nulláz - ilyen összefogásra volt már példa, ld. döntetlenes küldi). A nullázás árának csökkentését eltörlését stb. SEMMIKÉPP sem támogatom. Ha ezt egy zavaró kényszernek, a játék árát növelő faktornak érzitek, akkor lehet, hogy az őskőért való nullázást teljesen meg kellene szüntetnünk. (Bár akkor jönne a másik lobbi, hogy úgy akarok a játékban első lenni, hogy nem szánok rá időt).
Nem véletlen egyébként, hogy nem engedtem a nyomásnak, és NEM raktam be aranydukát szerzést őskőért, bármennyire is szerették volna sokan!

4.) Szimuláció. Ez mindenképpen fizetős szolgáltatás marad, a csata generálás nagyon terheli a szervert, és egy szimuláció 20 csata lejátszásának megfelelő erőforrást köt le. Ráadásul ez tényleg csak egy kényelmi funkció, tápot nem ad - az ellenfél tulajdonságaiból és egyéb jellemzőiből szimuláció nélkül is elég jól meg lehet tippelni, hogy mekkora eséllyel fogsz nyerni.

5.) Gyógyitalok/varázsitalok. Arra nem számítottam, hogy lesznek sokan, akik majdnem minden nap vesznek egy gyógyitalt. Ez akár 40-60 őskő havi költséget is jelenthet. Ezzel kapcsolatban a véleményem: aki már az egyéb funkciókra sok őskövet költött, az elég tápos ahhoz, hogy ne kelljen állandóan gyógyitalt innia. Ráadásul az eredetihez képest extra gyógyítási mechanizmusok is bekerültek a játékba, sebgyógyitás, manaregeneráció.

6.) Állatok felszerelése. A magasabb szintű felszerelések árát átnézem, szerintem ezek csökkenthetőek, ahogy a fókuszkristályok árát is lecsökkentettük.
Pontszám: 9.38
fórumozóSzinvFérfi
Végzetúr tehetség
137 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
39. hozzászólás - 2009.04.22. 13:32:50 (Válasz Birka #37 hozzászólására.)
Idézet: Birka - 2009.04.22. 11:35:52
Picitt számolgassunk...

-Tételezzük fel, hogy mindenki benyomja a prémiumot, azaz napi 38 csp. 10. szinten feltolja ez elementális 3-ra, majd 20. szinttól 2 szintenként tol bele +6 szakit, azaz kényelmes tempóban 40. szintre legkésőbb napi 48 csp (ez a középmezőny sebessége nagyságrendileg...)


Itt van egy kicsi hiba.

Alapból 30 CSP-t kapsz egy nap. Prémiummal ez 37 db. Ha felnyomod az elementárist 57-re, az +10 CSP naponta. A képlet úgy módosul, hogy az alap 30+10-re jön rá a 25%, tehát a napi CSP-d 50 lesz.
Pontszám: 7.50
kedvelt tagcsati777Férfi
Végzetúr mester
830 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Öskövek, a játék költsége
40. hozzászólás - 2009.04.22. 13:40:49 (Válasz Szinv #39 hozzászólására.)
Nekem csak 47 CSP-m van naponta, de mindenhol az 50-et emlegetitek maximumként! Mit csinálok rosszul?
Pontszám: 5
HKK - Zén minikiegészítő: Zén Legendái: A sötétség gyermekeiAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!