Idézet: Ariel - 2009.04.23. 15:45:30 Miklós: ha megszúnik az ősköves nullázás, jó lenne lehetővé tenni, hogy ne csak csp-ből lehessen nullázni, hanem szakértelemmel is. Jelenleg a kronokompenzációval 10 percre lehet csökkenteni az időt. Ha nem csak 50-ig, hanem 70-ig lehetne tolni a szakértelmet (50 fölött szintenként fél percet csökkenne az újrahasználási idő). Portyázásra nem vonatkozna, csak azokra amiket őskőért lehetett nullázni. A 10 perces várakozások órákká duzzadnak naponta… Ha megszűnik az ősköves nullázás, az nem arra fogja sarkallni a játékosokat, hogy csp-ért nullázzanak, hanem arra, hogy idő hiányában abbahagyják a játékot. Vegyük a példámat.
Átlagban 4 állatot fogok be naponta. Kettesével sajtolom őket. Tudatturbó + sajtolás + tudatturbó. Ez megy 2 alkalommal egy nap. Ez összesen 6 őskő, vagy 60 perc… Emellett van 6 térkapu pontom, erre megy 5 őskő vagy 50 perc. Vagy elköltök napi 11 őskövet, vagy 2 órával növekszik a játékidő. Na és persze elkölthetek 11 csp-t is az 50-ből… Emellett a vadászat naponta 3 óra, a portyázás 2-3 óra. Ha megszűnik az ősköves megoldás, a napi 5-6 órányi játékidő máris 8-ra ugrik fel, úgy, hogy már a jelenlegi 6 órát is sokallom… 10-15 csp-t költeni naponta a nullázásra pedig a karakter totális tönkretételével egyenlő. Nullázással is 5-6 óra a játékidő, de mégis miért töltenék ennyi időt a játékkal, ha a karakterem hadirokkant, és csak kétharmad annyit tud vadászni mint a többiek?
Egyszerűen KELL a nullázás, de ha nem is őskőből fizetve, akkor szakértelem segítségével.
Ariel: Van ilyen szakértelem, sajtolásnak hívják
30-ról 60-ra felvinni kb. annyi, mint a kronokompenzációt 50-ről 70-re. Akkor nem kell turbózni, nem kell megszakítani a vadászatot, hanem ahogy jön az állat, már sajtolhatod is. A térkaput meg be lehet illeszteni a vadászatokba. Én pl. azt csinálom, hogy egészséges cuccban vadászok, ha elértem a limitet, átöltözés, térkapu, visszaöltözés és vadászás tovább. Van benne izgalom is, mindig eszembe jut, hogy akkor fogsz beütni, amikor 80k LE-vel megyek térkapuzni