Felhasználónév: Jelszó:

Hozzászólások - Tiha

Dátum: 2009.12.13. 09:53:12
Köszönöm a "respect"-et. Sajnos az volt az utolsó kalandom, egyszerűen nincs időm írni.
Dátum: 2009.11.28. 10:06:04
Ráférne az egész aukcióra egy kisebb reform. Ti nem úgy érzitek?
1. a DUKÁT inflálódik:
megállapítható, hogy 1 hónap alatt minimum 100 dukátot tud termelni az, aki foglalkozik ezzel. (30 nap munka az AH-ban= 60 duát, csak 15 ismételhető küldetés, és 15 eladott térkapus tárgy, meg mondjuk 1 Epikus kincs eladása) Emiatt egyre drágábbak a cuccok. Vannak olyan AH-s tárgyak, amit dukátot adnak (aranytojó tyúk, meg AH bérlet?, amivel 3x áron adod el a tárgyakat. Ezeknek a hatásfoka emiatt egyre gyengül.) Tehát aki ilyet a legelején vett, annak még többet termelt, mint annak, aki most veszi. Vagyas régen 1-2 hónap alatt nem csak az árát hozta vissza, hanem már hasznot is termelt. Az első ilyen tárgyakat kb 150 dukátért vették meg, most meg már 700-750 nél járunk. (V1)
2. Egyre több tárgy van az AH-n, ami csak alacsony szinten érdekes, egy 70-80-asnak már nem jelent semmit. (+3 tulajdonság, + szakértelem, fertőzés csökkentő cuccok stb..) viszont az alacsony szintűek a büdös életben nem fogják megvenni, mert csak azért is lelicitálják őket.

JAVASLATOK:
1. egyszerre legalább 2-3 szor ennyi tárgy legyen az aukción, így többen vásárolnak, jobban fogy a dukát, az alacsony szintű tárgyakat esélyesebben veszik meg a kicsik. És mivel így gyorsabban jönnek újra a táp tárgyak, jobban fognak koncentrálni a "cápák" 1-1 ilyen tárgyra.

2. új AH-s relikviákra szükség van, méghozzá TÁP cuccokra, amik "megmozgatják" a tömeget.

3. 1-2 alternatív dukátszerzési lehetőség, olyan erőforrásból, ami a magaszintű karakternek is ugyanúgy kiadás, mint egy alacsonyszintűnek. Pl: random eséllyel adna a kaland végén 0-4 dukátot. vagy szerencsétől függően, 1-2% eséllyel a nyert portya után találnék 1 dukátot (csak akkor, ha van az ellenfélnél, és tőle nem venném el)
KELL valami olyan lehetőség, ahol a véletlenen is múlik pár dukát, így hosszútávon is lenne izgalom a dologban.
Dátum: 2009.11.08. 23:46:05
A szövetségi háborúknak új jutalom és cél kell, és akkor nem baj, ha LE-t nem nyer az ember, esetleg a citadellára elpazarolja.

Gondolok itt olyasmire, hogy lélekgyémánt, kristálypont, dukát (?), vagy valami teljesen új gyűjtögetni való dolog.
Persze jól be kell lőni a mértékét, és úgy megoldani, hogy a farmolással nem lehessen nagy előnyre szert tenni, illetve a "lebeszélt+ háborúk se legyenek túl jövedelmezőek.
Valamint számítson az egyéni teljesítmény is a jutalom "elosztásában".

Bocsi, de csak leírtam, ami eszembe jutott, kiinduló témának hátha jó, amjd, aki lát benne fantáziát, az kidolgozza kicsit jobban.
Dátum: 2009.11.06. 15:30:43
Elment a vita a támadás vagy IQ irányába.
Az ellenvarázslathoz nem igen szóltatok. Pedig érdekes lehetne. Te sem sebzel varázslattal, én sem. Ha meg nem jön be az ellenvarázs, te sebzel, én nem...
Dátum: 2009.11.06. 11:53:12
Egy ötlet:

Ellenvarázslat
Siker esetén teljes mértékben kivédi az ellenfél támadó varázslatát, az nem jön létre.
(a kritikus varázslat szakértelmed növelné az esélyét, és kudarc esetén is minimum a támadó varázslatot (sebzést, és negatív módosításokat) 1/4-el csökkentené (tehát 3/4-e azért betalálna), és ha az ellenvarázslat csak részben jön létre akkor felére csökkenti a sebzést.)
mentődobás - siker - 100% ban felfogja az ellenfél varázslatát
mentődobás - fél siker - 50% -ban fogja fel
mentődobás - kudarc - 25% -ban fogja fel
(ez mind attól függ, hogy az ellenfél mekkorát sebezne. Ha neki kritikus jön be és pl 2000 -et sebezne, akkor annak az x%-át, ha nem sikerül a támadása, és csak 500-at sebezne, akkor abból fogna fel. Ha meg bejött az ellenvarázs, akkor mindegy milyenre sikerült a támadása, úgyis kivédem)

és mindegy ki kezdi a varázscsatát, ha az ellenfelem egy támadóval, akkor kiírja, hogy mit és mennyit sebez, majd elnyomom az ellen varázst és kiírja, hogy mennyit fogtam fel belőle, ha meg én kezdek, akkor neki már csak a módosítottat írja ki.

így lehetne kicsit visszabillenteni a játékegyensúlyt a harc oldalára.

Lehetne fokozata az ellenvarázsnak.
mert csak legfeljebb az ellenvarázslat szintjénél 10 (12?) szinttel nagyobb varázslatot képes megakadályozni.
pl: apró ellenvarázs (40. szintű varázslat)
kissebb ellenvarázs (50. szintű)
ellenvarázs (60.)
stb...
Dátum: 2009.11.06. 09:54:05
Azért tegyük hozzá, hogy 60. karakterszint felett egy 20.-as idomítás igen alacsony. ekkor már egy 40-50-es szakit felhúzni is pár nap, és ehhez már kell legyen egy 70-100-as turbó is, így azért, ha valaki idomítani akar, akkor símán összehoz egy 60-100-as idomítást. azzal meg már csak 2 szer fél óra...

de a relikviákat én is értékelném, és a több idomítást egyszerre. (igaz akkor pár küldetés is könnyebb lenne)
Kaland - harc - szörnyválasztás:

Én azt a módszert alkalmazom, hogy vadászat közben nézem a képeket, és ami majd jó lesz kalandhoz annak "jobbklikk" a képére, és kép mentése. Automatikusan azt a nevet adja neki, ami a szörnyé. Így tudsz egy arhívumot csinálni. Vagy marad a felírkálás. Persze, ha valaki csinálna a neten ilyen kép- szörnynév adatbázist az is jó lenne...
Dátum: 2009.11.04. 21:02:03
Ahogy a kvíznél is és a fórumon is itt is előjön a rosszindulat egyes emberekből és lepontoznak mindent. A sok nagylelkű, meg fűnek fának max pontot ad, így aztán nem lesz igazán sok értelme a pontozásnak. Sajnos.
Dátum: 2009.11.01. 11:39:50
Jó lenne, ha egy kalnd végén kiírná, hogy ki írta azt a kalandot.
(
Dátum: 2009.10.29. 23:47:13
MIKLÓS.

Látom jelenleg a kufárnál az új tárgyak nagy része nem látható. Gondolom épp dolgoztok rajta. De ami látszik azzal úgy látom nagy baj van! remélem pont ezt javítjátok.

(a fókusz kristályok és állati felszerelések látszanak)

Az a baj, hogy ezek MIND őskőbe IS kerülnek. Ráadásul nem jobbak az eddigi tárgyaknál, azaz, ha én prémiumos vagyok, akkor megveszem a normál ősköves fókuszkristályt, vagy állati felszerelést, ha meg nem vagyok prémiumos, akkor az 5 őskő helyett 2 ért sem fogom megvenni! Ráadásul ez a 3 őskő kedvezmény nem éri meg a +900 LGY-t...

Ezeknek a tárgyaknak a csizmákhoz hasonlóan kéne működni: a nagy részük csak LGY és LE-be kerüljön, némelyik ami erősebb az lehet még pluszban ősköves is. Így a prémiumosok is tudják használni, de a nem prémium játékosoknak is lesz veégre lehetőségük efféle tárgyakhoz jutni.
(írom mindezt úgy, hogy prémiumos vagyok, és őskőért szoktam venni a felszerelést)
Dátum: 2009.10.28. 20:57:09
Vagy az egész játékot megcsinálhatnátok 3D-s motorral, szuper grafikával, több millió küldetéssel, 100 játszható fajjal, 400 kasztattal, és 20 millió NPC-vel.
Ja és legyen ingyes is a játék, mert nem szeretek őskövet venni!
Sőt a játékban szerzett tapasztalatomat átválthatnám forintra, és amikor szükségem van rá, ezt a számlámra utalnátok, így tökre megérné jól játszani, és fejleszteni a karakterem....



Remélem másnak is van több ilyen jó ötlete....
Kicsit elkalandoztál az eredeti témától! Én azt vetettem fel, hogy a konstrukciót ki lehet javítani (ha nem is tökéletesen), de úgy is, hogy az ezután játékba kerülő dolgokból kell kihagyni, így aki "már megszedte magát" az ezentúlmár nem fogja tudni használni, aki meg még nem, az ugyanaddig a pontig tovább használhatja, amíg el nem jut arra a szintre, mint a fent említett.

Vagyis, a nagy szövik minden épületet kimaxoltak manából, de az új épületeket már ők sem abból építik, a kis szövik továbbra is maxolhatják manából a régi épületeket, de ha az újakat akarják, akkor nekik is LE-hez kell nyúlni. Így senkit nem ér MEGKÜLÖMBÖZTETÉS. Sőt, sokkal gyorsabban fejlődnek a kicsik, hiszen csak a fontos épületeket mindet manából felhúzhatják. Ha belegondulunk, mi a játék elején mindent LE-ből építettünk, aki meg gyors felhúzza az akadémiát, az onnantól kezdve manából építhet. (vagy elmegy tanulni valamelyik szövibe, és máris van manakonstrukció) Így igazából a nagyobb szövetségek szívnak, mert már hónapok óta NINCS mit építeni!
Egy kisseb feltörekvő szövetség sosem fog aurapajzsokat, meg lélekpajzsokat maximalizálni, mert neki mindíg lesz ennél jóval fontosabb épület, amit építeni tud....
Az ELIT HORDA fejlesztette ki először a mankonstrukciót, és ki is lett dolgozva aznap estére egy brutális építkezési ötlet manaitalokból. De mivel napok alatt annyit építettünk volna, mint egész addig, így LEINÁD írt egy levelet Miklósnak, leírta a terveinket, és megkérdezte, hogy ha így csináljuk az legális lesz-e. Na erre jött azonnal a módosítás, és már csak napi 1x lehetett konstruálni.
Tehát SOHASEM épített az ELIT HORDA a kezdeti konstrukció szerint, hanem mi hívtuk fel Miklós figyelmét erre visszaélési lehetőségre.
Dátum: 2009.10.27. 13:36:11
Ha pont az a lényege, akkor mi a francért van vele tele a legenda? Ott kűzdök velük, sőt engem is leklónoznak! Ha ez csak a top50-nek készült, nem is akarok róla hallani, ne legyen a legendában!

Jelen esetben úgy van beharangozva (a legenda ezt sugalja), ha eljutok egy bizonyos szintig, akkor majd én is kivehetem a részem a kűzdelemből.
Dátum: 2009.10.26. 21:10:49
A KH-val az egyik legnagyobb baj, hogy mindíg a tophoz vannak igazítva, így egy rétegtől kezdve a játékosok NAGY része sosem fog velük találkozni! Se a pozitívumaival, sem a negatívumaival.
Ráadásul a negatívot aki kapja, az mindíg ebben a zónában marad, így akinek szívás a KH, annak mindíg is az marad!

Annó a top olyan 60-62. szintű volt, amikor a KH bejött. Most minimum 3szor annyian vagyunk, akik az első adag KH-t elérnék, és ütnék. (vagy szívnánk miattuk.) Szerintem mindenki eldönti, hogy neki szívás vagy táp a KH, de így igazságtalan és abszolút néhány játékos részére szóló fejlesztésről van szó.

Kicsit feljebb volt egy jó HSZ, ennek alapján el lehetne indúl, valami általános megoldás felé.

"Egy komoly fejlesztés jutott eszembe. Szükség lenne a térkapuhoz hasonló megoldásra mégegyre, DE itt portyapontért lehetne csatázni, és a manókhoz hasonló random, de erős ellenfelet adna a gép, akinél van LE is, TP. A szintjét is egy bizonyos random dobná ki, így a TP-is bizonytalan, meg a LE is egy megadott érték között mozogna. Kis eséllyel adna olyan ellenfelet is, akit nagyon nehezen vernék le.
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.

Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!

Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba, és azok is üthetik jelképesen a KH-t, akik a szintjük miatt sosem érnék el a leprogramozott klónokat!"
Bátorkodtam egy új topicot léterhozni, mert az építés a manakonstrukció óta teljesen felborult, az addig jól működő rendszer, az építés "elinflálódott".

Sajnos be kell ismerni, ha nem jelenik meg a játékban a konstrukció, most nem lenne ennyi probléma.
Mivel a VP-ből való építés egy olyan erőforrásra épít, ami naponta magától termelődik, ezért az építésnek elveszett a varázsa, és az értéke. Hiába jön be egy új épület a játékba akármekkora építési költséggel, előbb-utóbb "magától" felépül. (ehhez csak naponta be kell lépni és benyomni a manát)
Jó, a LE-ből való építéssel nő a szerencse, de ha csak a saját karakteremet nézem (65. szint 200-as alap mágia), ha beöltözök mágiás cuccba, naponta 120K-t építek. Ehhez képest maxos építéssel is 40K Le-t kéne benyomni, hogy ennyit építsek. Ezt napi szinten alapban nem válallná senki.

Ebben a topicban lehetne kicsit ötletelni mi lenne a jó megoldás, ami visszaállítaná az egyensúlyt.

Ötleteim:
- Az új épületek nagy részét (ami mostantól kerül játékba) újra csak LE-ből lehessen építeni.
- Az eddigi épületeket lehet manából, így a kissebb szövetségek fel tudnak zárkózni.
- Citadellát is kicsit reformálni, mondjuk csak LE-ből lehessen semlegesíteni.
- Szó volt róla, hogy lesz egy "másik" hatalom tornya, mert a mostani rendszer is el van cseszve a manakonstrukció miatt. (ez már maradna így, de jönne egy új épület a javított és tovább fejlesztett változatban, de azt csak LE-ből lehet építeni.)
- Be kell tenni valami olyan épületet, amit tovább is lehet manából építeni, hogy ne jöjjön senki azzal, hogy feleslegesen szakosodott a manából való építésre.
Erre egy ötlet:
Valami torony (most nem jut eszembe neki név)
nincs maximalizálva a szintje, az építési költsége a jelenlegi hatalom tornyához hasonlóan növekedne.
Hatása: semmi másra nem lenne jó, csak is arra, hogy amint építek bele, kapok tiszta Lélekenrgiát. Persze nem sokat, de mégis valamennyit. Mondjuk 120K építésért olyan 5-6K LE-t.
Ez miért jó? mert ezt mindenki csak manából építené, így lenne mire elnyomni a konstrukciót, és mégis lenne jutalom. (és mivel innentől kezdve úgyis LE-ből építene az ember így ez a viszonylag kevés LE úgyís többnyire beépítésre kerülne. És mivel napi egyszer lehet konstruálni, nincs benne tápfaktor sem.
Esetleg be lehet úgy lőnni, hogy épület szintenként több Le-t adni, de csak minimálisan. A lényege az, hogy annyi LE-t adjon, mint kb 2-3 vadászat. (vagy 2 térkapu).
Lenne szintkorlát is, hogy mondjuk minimum 40. szintűnek kell lenned, hogy építhess bele. (szintés kizárva a tápolás)
/Valamint ott van benne a "gyűjtögetés élménye", hiszen ha minden nap a maxot építem be, akkor több LE-t kapok. Ha meg nincs kedvem vele foglalkozni, akkor sem kerülök hátrányba/
Ha csak a kincseskamrát nézem, egy átlagos karakter a szintemen ennek a LE-nek a 3-4 szeresét szerzi a kamrából, akkor is, ha nem fordít rá komolyabb odafigyelést.
Dátum: 2009.10.24. 10:50:35
A kufáros árcsökkentő szaki sem hülyeség, persze nem ezekkel a számokkal. nem nem 0,5%-ot akartál írni?
Bár 200-nál az ia 100%...
de az alapgondolat nem rossz....
Dátum: 2009.10.24. 10:47:10
Idézet: Érint - 2009.10.23. 09:16:59
Egy komoly fejlesztés jutott eszembe. Szükség lenne a térkapuhoz hasonló megoldásra mégegyre, DE itt portyapontért lehetne csatázni, és a manókhoz hasonló random, de erős ellenfelet adna a gép, akinél van LE is, TP. A szintjét is egy bizonyos random dobná ki, így a TP-is bizonytalan, meg a LE is egy megadott érték között mozogna. Kis eséllyel adna olyan ellenfelet is, akit nagyon nehezen vernék le.
Ezt az egészet nevezhetnénk a KRISTÁLY HORDA elleni háború részének. Valami olyan szöveggel, hogy elindulsz és felkutatod az ellenséget... Ehhez mondjuk egy szövetségi épület lenne szükséges több szinttel, és a térkapuhoz hasonlóan adna bizonyos darabszámú portyázási lehetőséget. (mint a térkapu pont, de ez még PP-be is kerülne) ezzel megoldva lenne, hogy aki rááll erre az se tudja a PP-it itt elkölteni, de az is tudjon jókat portyázni, akinek nem nagyon van ellenfele.
Szintfüggő lenne a dolog, a legendában van a KH-ról sok írás (nem tudom hanyas szinteken), onnantól lehetne ezt használni.

Jutalom:
TP, szerezhető, és lélekszívható LE, beszámítana bizonyos küldetésekbe (kábítás, kritikus varázslat, és minden olyan, ahol a szöveg az van hogy PL: x alkalommal kábítsd el az ELLENFELED)
Ezenfelül halovány eséllyel dobna tárgyat is, de csak szintemnek megfelelő gyógyitalt, manaitalt. valamint nagyritkán egy-két DUKÁTOT.
ezzel szintén lenne egy alternatív dukát gyűjtési lehetőség, ami nagyon kiszámíthatatlan, és ha jól van belőve a találati esély, akkor nem lehet vele tápolni, mégis megszépíti az ember napját, ha pottyan valami!


Így lenne benne kihívás, és sok színt vinne a játékba.


Ezen elsiklottatok, pedig nem rossz ötlet! Hisz a legenda tele van a KH val, de ha nincs az ember a top 100-ban, akkor csak a toplistából ismerheti a KH-s klónokat! Valahol írta valaki, hogy kb 70-100 karakter tudja ütni őket a többi párszáz játékos meg sosem fog találkozni velük! Így legalább lenne további értelme a KH-nak, és egy újabb színfolt kerülne a játékba.
Dátum: 2009.10.24. 10:40:11
Aztán majd, mikor fű-fa kalandot ír belfuthatsz az 5 soros kalandokba is .....
Pl:
Elindulsz, hogy felkutasd a kincset, mely az ősi pegamen szerint a egy közeli barlangban van. De előtte rá kell jönnöd, hogy pontosan hol is./próba:iq/ Sikerült kisilabizálnod az ősi írást, és beazonosítanod a helyet. A barlangot könnyen megtalálod. Jajj, itt lakik valami! /próba: harc, hegyiórás/. Miután megölted az óriást bemerészkedsz a barlang mélyére. Túl sok járat van, és neked csak 2 fáklyád van, gyorsnak kell lenned. (próba: kronokompenzáció). Igen a szerencse melletted van, eljutsz a barlang mélyére. Egy rozsdás rács állja az utadat, nem lehet véletlen a kincs mögötte kell legyen! (próba: erő) Sikerült a rácsot kiszedni a sziklafalból, mögötte megtalálod a kincstet!
Dátum: 2009.10.22. 22:51:21
Egy olyan tárgyam sincs, ami csökkentené a fejlesztést.
Hiába vagyok top szöviben, nem olyan gyakori az ilyen tárgy, hogy jusson mindenkinek. Sőt, ha megnézem, alig pár emberünk tudott szerezni ilyen tárgyat. Szóval ez mindenkinek jól jön. Nekem csak annyi volt vele a problémám, hogy SEMMI taktikázás nincs benne. Ennyi erővel azt is fejleszthettük volna, hogy mindenki kiválaszthat 2 tárgyat 1 gombnyomásra, azt szevasz.

Na, de majd kiderül minden, egy fél év alatt, addig sokminden történik, meglátjuk addigra lesz-e külömbség a játékosok relikviái között...