Felhasználónév: Jelszó:
Szerző
Topic neve: Kalandok - Gyakori Kérdések
népszerűMiklós
Adminisztrátor
3429 hozzászólás
Profil megtekintése
Kalandok - Gyakori Kérdések
1. hozzászólás - 2009.10.29. 22:11:38
Mekkora eséllyel és hol találhatok kalandot?
Kalandot vadászat és portyázás során találhatsz, 5% eséllyel. Ha a portyában veszítesz, akkor is találhatsz kalandot, de csak akkor, ha te támadsz, ha téged támadnak, akkor nem. Egyszerre legfeljebb 10 kalandod lehet. Ugyanazt a kalandot többször is megkaphatod.

Mikor teljeíthetek kalandot?
Kalandot akkor csinálhatsz, ha ÉP-t 15% fölött van, nem pihensz, nem vadászol, és nem vagy a katakombákban.

Mikor tűnik el egy kaland?
Ha egy kalandot teljesítesz, eltűnik. Ha kudarcot vallasz, másnap újra megpróbálkozhatsz vele (nem 24 óra múlva, hanem egyszerűen a következő napon). Ha egy kaland túl nehéznek tűnik, el is dobhatod, a piros X-re kattintva. Ha egy kalandot újrapróbálsz, a csatákat nem kell újra lejátszani, a lélekenergiát, varázsitalt nem kell újra leadni, de a próbákat újra teljesíteni kell, az ép vp vesztések újra megtörténnek.

Hogyan működnek a próbák?
A próbák során mindig kapsz egy küszöböt, ezt kell elérned. Gyakorlati példával élve, ha egy nehéz követ kell megemelned, ahhoz valamekkora erő szükséges. Kondíciódtól függően lehet, hogy rossz formában vagy, vagy esetleg extra erőkifejtésre vagy képes. Ezt egy kockadobás szimulálja (a két forgó kocka között). Tehát a tulajdonságodhoz ill. szakértelmedhez hozzáadjuk a kockadobást, és ha az összeg elérte a küszöböt, a próba sikeres. A dobás értékét növelheted kristálypontokkal is. Azt, hogy egy próbára max. mennyi KP-t költesz, a kalandok oldalon állíthatod be. Érdemes egy 0-nál nagyobb számot megadni. Példa:
100. szintű Mágia próba: Mágia: 80 + . 17. + 3 KP = SIKERES!
Ez azt jelenti, hogz legalább 100-as Mágiát kell összehoznod. A Mágiád (tárggyal együtt) 80, ehhez hozzájön még 17 kockadobásból. Hogy ez 100 legyen, szükség van még 3 kristálypontra!
A szakértelmek tudatturbózhatók, és a specializált tulajdonságodra 10% bónuszt kapsz!

Milyen gyógyital vagy varázsital kell, ha egy kaland próbában kérik?
Ilyenkor egy legalább szinted - 49. szintű ital szükséges. Tehát ha 50. szintű vagy, akkor az 1. szintű italok is megfelelnek, 51. szinten már legalább 10. szintű ital kell. A kalandok főoldalon beállíthatod, hogy csak LE-ért kapható, vagy csak őskőért kapható, vagy bármilyen italt leadj. Mindig a lehető legalacsonyabb szintű italt adod le, ami még megfelel a feltételnek.

Mire használhatom a lélekgyémántokat?
A kalandok teljesítéséért vagy írásáért lélekgyémánt jár. Ez szint/4 * próbák száma. Tehát egy 80. szintű karakter egy 8 próbás kalandért 160 LGY-t kap. A lélekgyémántokért a lélekkufárnál vásárolhatsz. A lélekkufárnál kilistázhatod a megfelelő gomb bekattintásával az LGY-ért megvehető tárgyakat.
Pontszám: 7.12
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
2. hozzászólás - 2009.10.29. 22:44:06 (Válasz Miklós #1 hozzászólására.)
Ezt nagyon jo lenne berakni a kalandok oldalra is (mint az allatoknal az allatok felszerelesrol a help)
Pontszám: 7.35
kedvelt tagTihaFérfi
Végzetúr mester
526 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
3. hozzászólás - 2009.10.29. 23:47:13
MIKLÓS.

Látom jelenleg a kufárnál az új tárgyak nagy része nem látható. Gondolom épp dolgoztok rajta. De ami látszik azzal úgy látom nagy baj van! remélem pont ezt javítjátok.

(a fókusz kristályok és állati felszerelések látszanak)

Az a baj, hogy ezek MIND őskőbe IS kerülnek. Ráadásul nem jobbak az eddigi tárgyaknál, azaz, ha én prémiumos vagyok, akkor megveszem a normál ősköves fókuszkristályt, vagy állati felszerelést, ha meg nem vagyok prémiumos, akkor az 5 őskő helyett 2 ért sem fogom megvenni! Ráadásul ez a 3 őskő kedvezmény nem éri meg a +900 LGY-t...

Ezeknek a tárgyaknak a csizmákhoz hasonlóan kéne működni: a nagy részük csak LGY és LE-be kerüljön, némelyik ami erősebb az lehet még pluszban ősköves is. Így a prémiumosok is tudják használni, de a nem prémium játékosoknak is lesz veégre lehetőségük efféle tárgyakhoz jutni.
(írom mindezt úgy, hogy prémiumos vagyok, és őskőért szoktam venni a felszerelést)
Graham Treefrog - Azúr Légió
____________________________________________ Ha ettől érzed magad valakinek, nyomj egy 1-est ide:
Pontszám: 8.00
kedvelt tagÉrintNő
Végzetúr tanonc
18 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
4. hozzászólás - 2009.10.30. 00:14:52
Lesz a toplistában külön teljesített kalandok szerinti csoportosítás? (a küldetésekhez hasonlóan)

FONTOS LENNE bepaszírozni szerintem! Engem biztosan érdekelne a HARD CORE -ok mennyire nyomják a küldetéseket.
Pontszám: 6.10
fórumozóRodriguez
Végzetúr mester
673 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
5. hozzászólás - 2009.10.30. 02:38:57 (Válasz Érint #4 hozzászólására.)
lesz, már több helyen is le lett írva.
A hozzászólást Rodriguez módosította 2009.10.30. 09:19:22-kor
Pontszám: 5.18
népszerűMcGeeFérfi
Végzetúr
97 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
6. hozzászólás - 2009.10.30. 09:17:16
Ha lélekgyémántba is kerülő tárgyat eladok, kapok érte lélekgyémántot?
Pontszám: 7.10
népszerűtlenDestroyer96Férfi
Végzetúr mester
348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
7. hozzászólás - 2009.10.30. 11:08:12
A kalandot elkészítése után ellenőrizzük. Ha megfelelő, akkor bekerül a játékba, ha nem, akkor lehetőséget kapsz a kijavítására. Ha egy játékos kalandja túl sokszor kerül elutasításra, akkor elveszti a kalandtervezés lehetőségét, a kvízkérdésekhez hasonlóan.


Nekem a 7. rossz értékelésű kérdésemnél már küldtek figyelmeztetést, h még egy "Rossz kérdés" és többet nem tudok kérdést írni.
Ugyanígy lesz a kalandoknál is?
Pontszám: 3.93
irritálówinnieNő
Végzetúr mester
2177 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
8. hozzászólás - 2009.10.30. 11:15:17 (Válasz Tiha #3 hozzászólására.)
Idézet: Tiha - 2009.10.29. 23:47:13
MIKLÓS.

Látom jelenleg a kufárnál az új tárgyak nagy része nem látható. Gondolom épp dolgoztok rajta. De ami látszik azzal úgy látom nagy baj van! remélem pont ezt javítjátok.

(a fókusz kristályok és állati felszerelések látszanak)

Az a baj, hogy ezek MIND őskőbe IS kerülnek. R


a kristály és az állatcucc mindig is őskőbe került, extra felszerelés, nem hiszem, hogy hirtelen mindenkinek elérhetővé kéne tenni. vagy legalábbis akkor legyenek a normál verziók is elérhetőek.

egyébként ott a csizma és talán a relikvia, ami őskőmentes, már az is plusz.
Pontszám: 8.16
népszerűtlenDestroyer96Férfi
Végzetúr mester
348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
9. hozzászólás - 2009.10.30. 12:00:05
Nem találok lélekgyémántos relikviákat a lélekkufárnál!
Pontszám: 2.29
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
10. hozzászólás - 2009.10.30. 12:07:02 (Válasz Destroyer96 #9 hozzászólására.)
majd lesznek, most keszulnek eppen. ugysem lenne annyi gyemantod, h vegyel meg
Pontszám: 5.28
népszerűtlenDestroyer96Férfi
Végzetúr mester
348 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
11. hozzászólás - 2009.10.30. 12:09:35
De már láttam a kufárnál a harag italt meg a kristálykorsót. Most eltűntek.
Pontszám: 4.69
népszerűEndyrFérfi
Végzetúr mester
2058 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
12. hozzászólás - 2009.10.30. 12:15:21 (Válasz Destroyer96 #11 hozzászólására.)
a kepuk megvan, de meg nincsenek leprogramozva. turelem, kb mire osszegyulik a gyemantod ra kesz is lesznek.
Pontszám: 8.37
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
13. hozzászólás - 2009.10.30. 12:16:26
Kérdéseim szerepjátékos jellegűek kalandtervezéshez:

Mi vagyunk a nagy táp végzeturak akik a fertőzés miatt eléggé agresszívvá váltunk egymással is, de mi van pl a családunkkal? ősök, szülők? csaladi név aminek fényezése fontos? Ha vannak szülők rokonok, akkor ők hordatársak-e vagy mindenki egyénileg dönt?
a másik nemhez való viszony? Feleség, szeretők stb?

Eddig eléggé magányosan élő népnek képzeltem el a végzeturakat. De pl más kalandokban kocsmába járnak együtt töltenek időt. Ilyesmi mennyire elképzelhető?

Vannak-e települések pl a hordaszékhely vagy egy egy szövetség körüli ellátó központok ahová be lehet térni?
Vannak-e letelepedett, fix helyen élő végzeturak-végzetúr családok akik nem részei szövetségeknek?
Pontszám: 8.48
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
14. hozzászólás - 2009.10.30. 12:22:46 (Válasz BaalCain #13 hozzászólására.)
Tombol a szerepjátékos vér
Örülök, hogy valaki ilyen szinten bele tudja magát érezni a saját kis szémkupacába
Pontszám: 6.77
népszerűmatdavFérfi
Végzetúr
59 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
15. hozzászólás - 2009.10.30. 12:24:44 (Válasz BaalCain #13 hozzászólására.)
Byzon korábban már írt egy kis összefoglalót:

Idézet: Byzon - 2009.10.01. 20:22:57
Nos Ricardo kérése jogos, meg kell ismerni a háttérvilágot ha küldiket akarunk írni. Bárr a Túlélők Földjén talán már régen széthordta a szél karakterem csontjait, s az ŐV-n is véglegesen letelepedett valamely lakószinten a karim, s emlékeim megfakultak tán, de valami kevésre még emlékszem:

Ghallát 3 isten teremtette az ősidőkben, Rhatt, Bufa és Chara-din. Közöttük valaha hatalmas háború robbant ki és Rhatt és Bufa közösen, saját ereklyéit felhasználva bebörtönözték az Erdauin félsziget alá a gonosz Chara-dint, ám hogy ne boruljon fel az egyensúly maguk is elhagyták ezt a világot.
Kaotikus időszak következett, ahol az ősi rendelések szerint a legkiemelkedőbb életutat bejárt halandókból hatalmas tetteik révén istenek lettek, hogy ne maradjon a világ patrónusok nélkül. Ők: Raia, Elenios, Sheran, Fairlight, Tharr és Leah. És kiemelkedtek az értelmes fajok is: az emberek, elfek, törpék, árnymanók, trollok, gnómok, alakváltók és kobuderák.
Utána megalapult egy hatalmas és jóságos királyság, a Namír Birodalom, amelyet bölcs uralkodók kormányoztak és a jóság fényvarázslói az Ezüst Mágusok őriztek. Ez volt Ghalla aranykora.
Ám egyszer egy ezüstmágus, Nord, talált egy Zan nevű valamit, nem tudni ez tulajdonképpen mi volt. Tárgy? Lény? Ki tudja. Mindenesetre hatalma megsokszorozta az erejét és a hatalomvágy elvette Nord ép elméjét. Hatalmas sereget gyűjtött a varkaudarok félszörny barbár népéből és mindenféle zsoldos bűnözőkből. Hosszú háború volt.
Végül Nord felhasználta a Zant és összes tanítványa életerejét és borzalmas tűzvihart küldött Ghallára amelyben minden elégett. Nord pedig a tűzviharban elpusztultak lelkeit elemésztve Dornodon néven istenné vált.
Az Erdauin félszigetet azonban nem érte el a tűz, csupán meggyengítette Chara-din béklyóit. Ide menekültek a túlélők akikből szinte kivétel nélkül valamely istenség papja vált és együtt akadályozták meg, hogy újra Ghallára tegye a lábát Chara-din, ám végül neki is lettek papjai, ha börtönéből nem is volt képes kiszabadulni.
Kiderült, hogy a félszigeten van egy aprócska királyság, a Yaurr Birodalom, fővárosa Alanor, és végül az eleinte felemás kapcsolatok jóra fordultak a kalandozókkal.
Később az élet visszavette magának a kiégett földeket, újra hatalmas királyságok osztoztak Ghalla területén. Ám megjelent közöttük egy idegen és hódító faj, az Ellenség kémje, aki évszázadok alatt elhintette a viszály magvait. Így amikor eljött az Ellenség fő ereje nem tudtak vele szembeszállni.
A hegyek mélyére menekültek a túlélők és megalapították Vohara (Menedék) városát, ám ezt az Ellenség megtalálta és elpusztította. A népek szétszóródtak.
Az emberek és a kobuderák hamarosan kipusztultak.
A törpék, árnymanók és gnómok elkorcsosultak.
A trollok visszasüllyedtek az állati lét szintjére.
Az elfek elzárkóztak és mágiával teremtették meg a hegymélyben a felszín mását.
Az alakváltók pedig mutálódtak, galetkikké váltak.
A galetki társadalom két legjellemzőbb vonása, hogy militarista és fajgyűlölő. Magasabbrendűnek hitték magukat minden lénynél és társadalmuk egyetlen célja volt, hogy visszavegyék a Felszínt az Ellenségtől.
A galetki gyermekeket 12 éves korukban elszakították a családjuktól és a legmélyebb lakószintre (lárvaszint) száműzték, ahol már a maguk erejéből kellett boldogulniuk.
A galetkik nem tisztelték már az isteneket, mert azok nem védték meg őket az Ellenségtől, helyettük a dicső ősök lelkeihez fohászkodtak.
A galetkik különös mutáns faj, képesek sok (max 14) végtagot növeszteni, tüzet, jeget, savat, mérges gázt és/vagy villámokat lehellni, mind tudnak valamennyire varázsolni is. Gyakorlatilag olyanná formálják a testüket, amilyenné akarják. Tüskés avagy vastag bőr, harc közbeni regeneráció, dögletes bűzű gázt kibocsájtó kelések, hogy csak a leggyakoribbakat említsem. Talán épp emiatt az igazi galetki harcosok lenézték azokat akik gyengécske fegyvereket vettek a végtagjukba, hisz a leghatalmasabb ereklyék se vetekedhettek egy jól fejlesztett végtaggal.
Az egész társadalom ennek az eljövendő harcnak a lázában égett, a többi fajt torzszülöttnek, prédának tekintették. Mi végzeturak tulajdonképpen azon galetkik vagyunk, akik végsősoron legyőzték az Ellenséget.

Istenek:
(Már egyik sem gyakorol közvetlen befolyást a világra! De templomaik romjai pl érdekes helyszínek lehetnek)

Az ősi istenek:

Rhatt: ő a törvény, jog és igazság istene. Jelleme: jó. Neme: férfi. Megjelenési formája: ismeretlen. Évezredekkel ezelőtt elhagyta a világot.
Bufa: ő a pártatlanság istennője. Jelleme: semleges. Neme: nő. Megjelenési formája: ismeretlen.
Chara-din: a káosz és a pusztulás ura. Jelleme: gonosz. Neme: férfi. Megjelenési formája: alaktalan húsmassza. Szimbóluma: káoszszimbólum (lefelé fordított félhold).

A fiatal istenek:

Raia: a jóság és a fény lovagistene. Jelleme: jó. Neme: férfi. Megjelenési formája: fehér vértes lovag. Szimbóluma: napkorong.
Elenios: a szépség, szerelem, szél és bűbájok úrnője. Jelleme: jó. Neme: nő. Megjelenési formája: félmeztelen, gyönyörű driád. Szimbóluma: szem.
Sheran: a természet istennője. Jelleme: semleges. Neme: nő. Megjelenési formája: középkorú nő zöld köpenyben. Szimbóluma: virág.
Tharr: a harc, háború, föld és a becsület istene. Jelleme: semleges. Neme: férfi. Megjelenési formája: páncélos, szarvas siakot viselő harcos. Szimbóluma: keresztbe fektetett kardok.
Fairlight: a pénz, ravaszság, mágia és villámok istene. Jelleme: semleges. Neme: férfi. Megjelenési formája: őszszakállú mágus. Szimbóluma: villám.
Leah: a halál, a halottak és a túlvilág istene. Jelleme: gonosz. Neme: férfi. Megjelenési formája: sötét csuhát hordó vagy kaszás csontváz vagy tarkopasz, izzó szemű mágus. Szimbóluma: koponya.
Dornodon: a hatalomvágy, tűz és zsarnokság ura. Jelleme: gonosz. Neme: férfi. Megjelenési formája: vörös köpönyeges, jóképű férfi. Szimbóluma: fekete denevér.

Kérem a TF és az ŐV még aktív játékosait (pl Solina!) kedvük szerint egészítsék ki
Pontszám: 8.43
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
16. hozzászólás - 2009.10.30. 12:39:06
Egy olyan ötletem lenne, hogy le lehessen menteni a kalandokat, kvázi mint a csatáknál az archívum, pl azért, mert valamelyiknek tetszik a története, vagy ilyesmi:) Remélem jó sok Kalandot ír mindenki, és ezek igényesek is lesznek:) Várom őket:)
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 7.73
népszerűBaalCainFérfi
Végzetúr mester
611 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
17. hozzászólás - 2009.10.30. 12:44:45
A Byzon féle összefoglalónak nincs köze a jelenhez és a jelentősen antiszociálisabbá vált Végzeturak mostani tevékenységeihez.

Minden Öv Tf könyvet olvastam, mindkét játékon feé tucatnyi karival játszottam az alapokat ismerem. De nem segít ki a föltett kérdésemmel kapcsoltban.
Pontszám: 8.47
kedvelt tagEardogFérfi
Végzetúr mester
769 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
18. hozzászólás - 2009.10.30. 12:50:42
Asszem ez a kérdés már elhangzott, de a kalandok írója nevét nem lehetne feltüntetni a kaland végén?
V2 - Eraman - Sötét Mágusok
Pontszám: 3.97
népszerűMaciFérfi
Végzetúr mester
1378 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
19. hozzászólás - 2009.10.30. 12:51:49 (Válasz BaalCain #17 hozzászólására.)
teljesen igazad van, közösségi életet én sem feltéleztem a végzeturakról. Ha kalandot írok, olyat fogok mindenféleképpen , ami nem ellentétes a megalkotott világgal..
Ha jól értelmeztem, van a hordám központi tábora, aztán kész..
Persze, hogy azon belül ki-mit képzel el megint más kérdés..
Pontszám: 8.06
kedvelt tagBirkaFérfi
Végzetúr mester
4520 hozzászólás
Profil megtekintése
Re: Kalandok - Gyakori Kérdések
20. hozzászólás - 2009.10.30. 13:40:02 (Válasz matdav #15 hozzászólására.)
A leírt történet nem szabdalja fel eléggé a TF-es ismereteinket:

Miközben Nord felégette Ghallát, átverte Leahot (a halál istene ugye), és a tűzvihar pusztítása során meghalt élőlények lelkeinek segítségével istenné vált. Így lett Dornodon a 8. újkeletü isten.
A megmaradt túlélők egy félsziget a már említett Erduin–on találtak menedéket. A félszigeteten befelé haladva eleinte szürke másgustornyokat és remetelakokat találtak. Késöbb pár küldetést adó helyet (tanya, kolostor, gránittorony, törpe tanya, gnóm lak, kobudera tanya, kastély, kis kolostor...). Tovább haladva a félsziget belseje felé előkerőlt 3 kisváros (északon: Shaddar; középen: Qvill; délen: Xantrox) és még pár újabb küldetés adó épület, de ezek nevesített NPC-kel voltak ellátva (Vangolf gróf; Lord Kovács József; Lady Olívia; Vangolf gróf; és egy gnóm kutató állomás, nagy kolostor). Kicsit nyugatabbra újabb 4 város északról délre: Xantrox; Libertan; Wargin; Huertol.
Eddigre Alanorban a Borax dinasztia tudomást szerzett a túlélőkről, és észak-dél irányban kiásatott egy csatornát, valamint benépesítette vércápákkal hogy a túlélőket kirekessze. Midnen faj félt a víztől, de a kiváncsiság, felfedezni vágyás stb csábította őket. A csatorna partján Elf villákat találtak, ahol az arra érdemesek némi küldetés során megszerezhették az úszást, és átjuthattak Alanori felségterületre. Ez 3 várost jelent északon Zangroz, középen Alanor (itt van az uralkodó székhelye is) és Roxat. Sok sok küldetés, és tereptárgy közben volt közben említésre méltóak:
Puha kúp (egy ősi Moa nép itt maradt emlékei tikosírással nyílik ki) és mindenféle futurisztikus eszközök kerültnek elő (fogaskerék, moa távcsó, okulláré stb..)

Idő off fojt köv…
Pontszám: 7.07
Dobókocka - a sokoldalú kiegészítőAz Idő Kereke tovább forog! Megjelent a befejező trilógia utolsó része!